GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
1 |
Başarının Psikolojisi: Duyuşsal Faktörler
Bölüm Adı: Duygusal Zekâ |
---|---|
2 |
Problemli Teknoloji Kullanımı
Bölüm Adı: İnternette Oyun Oynama Bozukluğu |
3 |
Pozitif Psikoloji
Bölüm Adı: Hayatın Anlamı |
4 |
Yaşam Boyu Gelişim ve Uyum Sorunları: Psikopatolojiyi Anlamak
Bölüm Adı: 0-6 Yaş Gelişim Süreçleri ve Uyum Sorunları |
1 |
Duyguların Günlük Yaşama Yansımaları: Pozitif Duyguların İşlevselliği
KARTOL ASLI
|
---|---|
2 |
Adaptation of the Schadenfreude Scale to Turkish Culture
KARTOL ASLI, SÖNER OSMAN
|
3 |
The Relationship Between Psychological Distress, Meaning in Life, and Life Satisfaction in the COVID-19 Pandemic
KARTOL ASLI, SÖNER OSMAN, GRIFFITHS MARK D.
|
4 |
The Predictors of Self-Esteem in University Students: Intolerance of Uncertainty and Alexithymia
KARTOL ASLI
|
5 |
The Disease of Our Time “Depression”: The Causes, Treatments and Influences on Children and Adolescents
KARTOL ASLI
|
6 |
‘I Cannot See Ahead’: Psychological Distress, Doomscrolling and Dark Future among Adult Survivors Following Mw 7.7. and 7.6 Earthquakes in Türkiye
KARTOL ASLI, ÜZTEMUR SERVET, YAŞAR PINAR
|
7 |
Akran Zorbalığına Müdahalede Okul Psikolojik Danışmanlarının Yaratıcı Drama Tutumlarının İncelenmesi: TÜBİTAK 4005 Projesi Örneği
KARTOL ASLI, BULUT SEFA
|
8 |
Hope and Mental Well-Being Predictors of Teacher Candidates in the Pandemic: Career Adaptation and Optimism and Academic Self
KARTOL ASLI, SÖNER OSMAN
|
9 |
COVID-19 Salgınına Yakalanmayan Yetişkinlerin Bilinçli Farkındalık, Depresyon, Anksiyete ve Stres Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
SÖNER OSMAN, KARTOL ASLI
|
10 |
Adaptation of the Turkish version of the obsession with COVID-19 scale (TR-OCS): its association with psychological distress and resilience
KARTOL ASLI, SÖNER OSMAN
|
11 |
Geri Bildirim Oryantasyon Ölçeği: Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
KARTOL ASLI, ARSLAN NİHAN
|
12 |
Ergenlerde Sosyal Ortamlarda Gelişmeleri Kaçırma Korkusu (FoMo) Yordayıcılarının İncelenmesi
KARTOL ASLI, PEKER ADEM
|
13 |
Üniversite Öğrencilerinde Duygusal Zeka ve Yaşam Doyumu: Yaşamda Anlamın Aracı Rolü
KARTOL ASLI, ERÇEVİK AYŞEGÜL
|
14 |
The Mediating Role of Emotional Intelligence in the Relationship Between the Fear of Missing Out in Social Environments (FoMO) and Depression
KARTOL ASLI, GÜNDOĞAN SELİM
|
15 |
The Investigation of Effect of Group Psychological Counseling Application on the Adolescents’ Depression and Anxiety Symptoms
KARTOL ASLI
|
16 |
Ergenlerde Akılcı Olmayan İnançlar İle Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi
PEKER ADEM, KARTOL ASLI, DEMİR MEVA
|
17 |
İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Karar Verme Stratejilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
GÜLBAHÇE ARZU, KARTOL ASLI
|
1 |
İÇİNDEKİ SEN ZORBALIĞI YEN
Akran Zorbalığına Müdahalede Yaratıcı Drama Psikodrama ve Sanat Terapisi Uygulamaları
|
---|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Rehber Öğretmen (Psikolojik Danışman)
|
---|
1 |
Uygulamada Pozitif Psikoloji
Yazar Adı: BULUT SEFA, KARTOL ASLI
, Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayınları
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | SEMİNER | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | GELİŞİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
2 | 2020-2021 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
4 | 2020-2021 | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | Türkçe | 2 |
5 | 2020-2021 | DRAMA | Türkçe | 4 |
6 | 2020-2021 | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
7 | 2020-2021 | OKULLARDA REHBERLİK | Türkçe | 2 |
8 | 2020-2021 | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
9 | 2021-2022 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
10 | 2021-2022 | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
11 | 2021-2022 | EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK | Türkçe | 2 |
12 | 2021-2022 | OKULLARDA REHBERLİK | Türkçe | 2 |
13 | 2021-2022 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
14 | 2021-2022 | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Türkçe | 2 |
15 | 2021-2022 | EĞİTİMDE DRAMA | Türkçe | 2 |
16 | 2021-2022 | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
17 | 2022-2023 | ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
18 | 2022-2023 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
19 | 2022-2023 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
20 | 2022-2023 | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
21 | 2022-2023 | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
22 | 2022-2023 | OKULLARDA REHBERLİK | Türkçe | 2 |
23 | 2023-2024 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
24 | 2023-2024 | ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
25 | 2023-2024 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
26 | 2023-2024 | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
27 | 2023-2024 | OKULLARDA REHBERLİK | Türkçe | 2 |
1 |
TÜRK PDR DERNEĞİ
Üye 2022 |
---|