GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İSLAHİYE İKT.ve İDARİ BİL.FAK. İŞLETME
1 |
TURİZM VE DESTİNASYON ARAŞTIRMALARI VIII
Bölüm Adı: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK PAZARLAMASI: TURİZM SEKTÖRÜ |
---|---|
2 |
GİRİŞİMCİLİĞİ KEŞFET
Bölüm Adı: SOSYAL GİRİŞİMCİLİK |
3 |
TEORİKTEN PRATİĞE İŞLETME BİLİMİ
Bölüm Adı: İŞLETMELERİN SINIFLANDIRILMASI |
4 |
Dynamics of International Tourism: Contemporary Issues and Problems
Bölüm Adı: Information and Communication Technologies in e- Tourism and the Transformative Effects of Covid- 19 |
5 |
TÜKETICI DAVRANIŞLARI
Bölüm Adı: TÜKETİCİ DAVRANIŞ MODELLERİ VE SATIN ALMA AŞAMALARI |
6 |
PAZARLAMA İLKELERİ
Bölüm Adı: PAZAR BÖLÜMLENDİRME, PAZAR HEDEFLEME VE PAZAR KONUMLANDIRMA |
7 |
MARKA VE MARKA ÖZGÜNLÜĞÜ (UYGULAMALI)
Yazar(lar): DAĞ KAZIM, DURMAZ YAKUP |
8 |
Gospodarka i Finanse
Bölüm Adı: A THEORETICAL APPROACH TO STRATEGIC MARKETING ALLIANCES AND STRATEGIC ALLIANCE TYPES |
1 |
The effect of consumer inspiration on experience extension in augmented reality marketing
DAĞ KAZIM,ÇAVUŞOĞLU SİNAN,AKÇACI TANER
|
---|---|
2 |
THE ADOPTION OF AUGMENTED AND VIRTUAL REALITY TECHNOLOGIES IN THE CONTEXT OF THE UTAUT MODEL AND BEHAVIORAL INTENTION
DAĞ KAZIM,ÇAVUŞOĞLU SİNAN,ASLAN FERHAT
|
3 |
Brand experience and consumer inspiration: The mediating role of openness to experience.
ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DAĞ KAZIM
|
4 |
Artırılmış Gerçeklik Deneyiminin Artırılmış Gerçeklik Tatmini ve Davranışsal Niyet Üzerindeki Rolü (The Role of Augmented Reality Experience on Augmented Reality Satisfaction and Behavioral Intention)
GÖRAL MURAT, DAĞ KAZIM
|
5 |
The effect of immersive experience user engagement and nbsp perceived authenticity on place satisfaction in the context of nbsp augmented reality
DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DURMAZ YAKUP
|
6 |
Marka Deneyiminin Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkisi
DAĞ KAZIM
|
7 |
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK PAZARLAMASINDA ÇEVRİMİÇİ HİZMET DENEYİMİNİN İNCELENMESİ (EXAMİNİNG ONLİNE SERVİCE EXPERİENCE İN AUGMENTED REALİTY MARKETİNG)
DAĞ KAZIM, BÜKEY AZİZ, ALTUNÖZ ÖZLEM
|
8 |
Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Turizm Destinasyon Seçimi Üzerindeki Etkisi: Planlı Davranış Teorisi Bağlamında Bir İnceleme
DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM, PAKSOY SADETTİN
|
9 |
Marka özgünlüğü, algılanan değere ve marka güvenine yol açar (Brand authenticity leads to perceived value and brand trust)
DAĞ KAZIM
|
10 |
Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Algılanan Avantaj, Varoluşsal Özgünlük ve Tatmin Üzerindeki Etkileri
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM
|
11 |
Mekânsal Bağlılık ile Mekân Tatmini Arasındaki İlişkide Çevreci Davranışsal Niyetin Rolü (The Role of Environmental Behavioral Intention in the Relationship Between Place Attachment and Place Satisfaction)
DAĞ KAZIM
|
12 |
Restoran Sektöründe İlişki Kalitesinin Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkileri
DAĞ KAZIM
|
13 |
YAVAŞ TURİZM BAĞLAMINDA ÖZGÜNLÜK, MEKÂNSAL BAĞLILIK VE DAVRANIŞSAL NİYET ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: HALFETİ ÖRNEĞİ
DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
14 |
Akıllı Turizm Teknolojilerinin Hafızaya Dayalı Turizm Deneyimleri, Turist Tatmini ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Akıllı Şehir Antalya Örneği
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT, DAĞ KAZIM
|
15 |
Flexible Working Systems and Job Satisfaction in A Changing World Order: An Empirical Study
DURMAZ YAKUP, Bitiren Tugce Nurbanu, DAĞ KAZIM
|
16 |
Müşteri Tatmini ve Marka Değiştirme Niyeti: Türkiye’de Mobil Hizmetler Üzerine Bir Çalışma
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM, DEMİRAĞ BÜLENT
|
17 |
CONSUMPTİON, CONSUMER BEHAVİOR AND NEW HABİTS ACQUİRED BY CONSUMERS AS A RESULT OF COVID-19 MEASURES
DURMAZ YAKUP, DAĞ KAZIM
|
18 |
COVİD-19’UN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: YERLİ TURİSTLER
ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
19 |
Marka Özgünlüğünün Marka İmajı ve Marka Tercihindeki İlişkisinde Marka Güveninin Aracılık Rolü
DAĞ KAZIM, DURMAZ YAKUP
|
20 |
Dindarlık, Tutum ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Almanya daki Müslüman Tüketicilerin Helal Gıda Etiketli Ürünlere Yönelik Algılarının VAB Modeli İle İncelenmesi (Investigation of the Relationship between Religiosity, Attitud
DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM
|
21 |
ETİK LİDERLİĞİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGISINA ETKİSİNDE ÖRGÜTSEL GÜVENİN ARACI ROLÜ
BÜYÜKBEŞE TUBA, DAĞ KAZIM
|
22 |
Öğretmenlerin Psikolojik Sermaye Seviyelerinin İşe İlişkin Duyuşsal İyilik Algıları Üzerine Etkisi
DAĞ KAZIM
|
23 |
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNÜN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: CEP TELEFONU MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
DURMAZ YAKUP, DAĞ KAZIM
|
1 |
COVID-19’un Tüketicilerin Panik Satın Alma Davranışına Etkilerinin İncelenmesi
DAĞ KAZIM
|
---|---|
2 |
Yeşil Eko-etiket Ürünlerini Kullanan Tüketicilerin Davranışsal Niyetini Anlamak
DAĞ KAZIM
|
3 |
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA DEĞERİ VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ ANLAMAKTA MARKA GÜVENİNİN ROLÜ
DAĞ KAZIM
|
4 |
Marka Aşkı, Marka Sadakati ve Ağızdan Ağıza İletişim: Türk Hava Yolları Örneği.
DAĞ KAZIM
|
1 |
Tübitak 2237-A / DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE DİJİTAL İNOVASYONUN TOPLUMSAL YANSIMALARI
Dijital Dönüşüm
|
---|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Sınıf Öğretmeni
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | MARKA GELİŞTİRME | Türkçe | 6 |