Doçent KAZIM DAĞ

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İSLAHİYE İKT.ve İDARİ BİL.FAK. İŞLETME



Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı  Pazarlama  Ürün ve Marka Yönetimi  Tüketici Davranışları  Hizmet Pazarlaması

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

8 Adet
1
TURİZM VE DESTİNASYON ARAŞTIRMALARI VIII

Bölüm Adı: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK PAZARLAMASI: TURİZM SEKTÖRÜ
Yazar(lar): DAĞ KAZIM,ÇAVUŞOĞLU SİNAN
Yayın Yeri: PA Paradigma Akademi Yayınları ISBN: 978-625-6139-67-1, TÜRKİYE, ÇANAKKALE, 2024

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
2
GİRİŞİMCİLİĞİ KEŞFET

Bölüm Adı: SOSYAL GİRİŞİMCİLİK
Yazar(lar): DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Paradigma Akademi ISBN: 978-625-7431-80-4, TÜRKİYE, ÇANAKKALE, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
3
TEORİKTEN PRATİĞE İŞLETME BİLİMİ

Bölüm Adı: İŞLETMELERİN SINIFLANDIRILMASI
Yazar(lar): DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Paradigma Akademi ISBN: 978-625-7431-64-4, TÜRKİYE, ÇANAKKALE, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
4
Dynamics of International Tourism: Contemporary Issues and Problems

Bölüm Adı: Information and Communication Technologies in e- Tourism and the Transformative Effects of Covid- 19
Yazar(lar): DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Peter Lang GmbH ISBN: 978-3-631-85422-8, ALMANYA, Berlin, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
5
TÜKETICI DAVRANIŞLARI

Bölüm Adı: TÜKETİCİ DAVRANIŞ MODELLERİ VE SATIN ALMA AŞAMALARI
Yazar(lar): DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Nobel Akademik Basım Yayın ISBN: 978-625-402-340-8, TÜRKİYE, ANKARA, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
6
PAZARLAMA İLKELERİ

Bölüm Adı: PAZAR BÖLÜMLENDİRME, PAZAR HEDEFLEME VE PAZAR KONUMLANDIRMA
Yazar(lar): DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Seçkin Yayıncılık ISBN: 978-975-02-6386-6, TÜRKİYE, ANKARA, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
7
MARKA VE MARKA ÖZGÜNLÜĞÜ (UYGULAMALI)

Yazar(lar): DAĞ KAZIM, DURMAZ YAKUP
Yayın Yeri: Hiperlink Eğt İlet. Yay. ISBN: 978-625-7845-59-5, TÜRKİYE, İstanbul, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
8
Gospodarka i Finanse

Bölüm Adı: A THEORETICAL APPROACH TO STRATEGIC MARKETING ALLIANCES AND STRATEGIC ALLIANCE TYPES
Yazar(lar): DURMAZ YAKUP,Jabłoński Sebastian,DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Oficyna Wydawnicza ISBN: 2084-7904, POLONYA, Kielce, 2018

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce

Makaleler

23 Adet
1
The effect of consumer inspiration on experience extension in augmented reality marketing

DAĞ KAZIM,ÇAVUŞOĞLU SİNAN,AKÇACI TANER
Yayın Yeri: Spanish Journal of Marketing - ESIC
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2025

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Q2  ESCI
2
THE ADOPTION OF AUGMENTED AND VIRTUAL REALITY TECHNOLOGIES IN THE CONTEXT OF THE UTAUT MODEL AND BEHAVIORAL INTENTION

DAĞ KAZIM,ÇAVUŞOĞLU SİNAN,ASLAN FERHAT
Yayın Yeri: International Journal of Business and Society
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2025

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ESCI
3
Brand experience and consumer inspiration: The mediating role of openness to experience.

ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Upravlenets / The Manager
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ESCI
4
Artırılmış Gerçeklik Deneyiminin Artırılmış Gerçeklik Tatmini ve Davranışsal Niyet Üzerindeki Rolü (The Role of Augmented Reality Experience on Augmented Reality Satisfaction and Behavioral Intention)

GÖRAL MURAT, DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Journal of Business Research - Turk
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2023

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
5
The effect of immersive experience user engagement and nbsp perceived authenticity on place satisfaction in the context of nbsp augmented reality

DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DURMAZ YAKUP
Yayın Yeri: Emerald, Library Hi Tech
İngilizce, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Q2  SSCI
6
Marka Deneyiminin Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkisi

DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Gaziantep University Journal of Social Sciences
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2023

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
7
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK PAZARLAMASINDA ÇEVRİMİÇİ HİZMET DENEYİMİNİN İNCELENMESİ (EXAMİNİNG ONLİNE SERVİCE EXPERİENCE İN AUGMENTED REALİTY MARKETİNG)

DAĞ KAZIM, BÜKEY AZİZ, ALTUNÖZ ÖZLEM
Yayın Yeri: Journal of Gastronomy Hospitality and Travel - JOGHAT
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
8
Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Turizm Destinasyon Seçimi Üzerindeki Etkisi: Planlı Davranış Teorisi Bağlamında Bir İnceleme

DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM, PAKSOY SADETTİN
Yayın Yeri: Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
9
Marka özgünlüğü, algılanan değere ve marka güvenine yol açar (Brand authenticity leads to perceived value and brand trust)

DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi(Trends in Business and Economics)
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
10
Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Algılanan Avantaj, Varoluşsal Özgünlük ve Tatmin Üzerindeki Etkileri

ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
11
Mekânsal Bağlılık ile Mekân Tatmini Arasındaki İlişkide Çevreci Davranışsal Niyetin Rolü (The Role of Environmental Behavioral Intention in the Relationship Between Place Attachment and Place Satisfaction)

DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Journal of Emerging Economies and Policy
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
12
Restoran Sektöründe İlişki Kalitesinin Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkileri

DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Alanya Akademik Bakis
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
13
YAVAŞ TURİZM BAĞLAMINDA ÖZGÜNLÜK, MEKÂNSAL BAĞLILIK VE DAVRANIŞSAL NİYET ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: HALFETİ ÖRNEĞİ

DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
Yayın Yeri: Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
14
Akıllı Turizm Teknolojilerinin Hafızaya Dayalı Turizm Deneyimleri, Turist Tatmini ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Akıllı Şehir Antalya Örneği

ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT, DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Iktisadi Idari ve Siyasal Arastirmalar Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
15
Flexible Working Systems and Job Satisfaction in A Changing World Order: An Empirical Study

DURMAZ YAKUP, Bitiren Tugce Nurbanu, DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Knowledge Words Publications
Türkçe, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Derleme Makale  1. RePEc (IDEAS) https://ideas.repec.org/s/hur/ijareg.html 2. RePEc (Econ Pape
16
Müşteri Tatmini ve Marka Değiştirme Niyeti: Türkiye’de Mobil Hizmetler Üzerine Bir Çalışma

ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM, DEMİRAĞ BÜLENT
Yayın Yeri: Turkish Studies-Social Sciences
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2021

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
17
CONSUMPTİON, CONSUMER BEHAVİOR AND NEW HABİTS ACQUİRED BY CONSUMERS AS A RESULT OF COVID-19 MEASURES

DURMAZ YAKUP, DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: International Journal of Research- GRANTHAALAYAH
İngilizce, Basılı, 2021

Uluslararası  Hakemli  Derleme Makale  CrossRef, CrossMark, Google Scholar, Portico, Dimensions, PKP Preservation Netwo
18
COVİD-19’UN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: YERLİ TURİSTLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
Yayın Yeri: Suleyman Demirel University Visionary Journal
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2021

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
19
Marka Özgünlüğünün Marka İmajı ve Marka Tercihindeki İlişkisinde Marka Güveninin Aracılık Rolü

DAĞ KAZIM, DURMAZ YAKUP
Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
20
Dindarlık, Tutum ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Almanya daki Müslüman Tüketicilerin Helal Gıda Etiketli Ürünlere Yönelik Algılarının VAB Modeli İle İncelenmesi (Investigation of the Relationship between Religiosity, Attitud

DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Journal of Business Research - Turk
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
21
ETİK LİDERLİĞİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGISINA ETKİSİNDE ÖRGÜTSEL GÜVENİN ARACI ROLÜ

BÜYÜKBEŞE TUBA, DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Social Sciences Studies Journal
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2018

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Eurasian Scientific Journal Index (ESJI)
22
Öğretmenlerin Psikolojik Sermaye Seviyelerinin İşe İlişkin Duyuşsal İyilik Algıları Üzerine Etkisi

DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Türk Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (Journal of Turkish Social Sciences Research)
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2018

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  SOBIAD
23
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNÜN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: CEP TELEFONU MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

DURMAZ YAKUP, DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Journal of Academic Researches and Studies
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2018

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN

Bildiriler

4 Adet
1
COVID-19’un Tüketicilerin Panik Satın Alma Davranışına Etkilerinin İncelenmesi

DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: FUTURE TRENDS IN LEISURE&RECREATION CONGRESS (FTLRC22)
TÜRKİYE, ANKARA, Türkçe, 20.01.2022

Ulusal  Tam metin bildiri
2
Yeşil Eko-etiket Ürünlerini Kullanan Tüketicilerin Davranışsal Niyetini Anlamak

DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: III. INTERNATIONAL SUSTAINABLE TOURISM CONGRESS12th – 14th November 2021 (Online) Bingöl-Ordu
TÜRKİYE, BİNGÖL-ORDU, Türkçe, 12.11.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
3
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA DEĞERİ VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ ANLAMAKTA MARKA GÜVENİNİN ROLÜ

DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies
TÜRKİYE, BALIKESİR, Türkçe, 22.02.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
4
Marka Aşkı, Marka Sadakati ve Ağızdan Ağıza İletişim: Türk Hava Yolları Örneği.

DAĞ KAZIM
Yayın Yeri: International Online Conference on Social Sciences Researches (IOCSSR), 2020
TÜRKİYE, Trabzon, Türkçe, 10.12.2020

Uluslararası  Tam metin bildiri

Projeler

1 Adet
1
Tübitak 2237-A / DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE DİJİTAL İNOVASYONUN TOPLUMSAL YANSIMALARI

Dijital Dönüşüm
05.10.2024 - 06.10.2024
TÜBİTAK PROJESİ,   Eğitmen 

ULUSAL  Tamamlandı

Üniversite Dışı Deneyim

1 Adet
1
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Sınıf Öğretmeni

2001 - 2025

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2022-2023 MARKA GELİŞTİRME Türkçe 6