GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
İlk Okuma Yazma ve Türkçe Öğretimi
Bölüm Adı: İlk Yazma Öğretimi: Temel ve Bitişik El Yazısı |
---|
1 |
Determining the Nature of Alienation from Writing: A Mixed-method Study
ATASOY ARZU
|
---|---|
2 |
Bilingualism
MOSLEMİ NEZHAD ARANI SAIEED,ATASOY ARZU
|
3 |
The Evaluation of Preservice Turkish Teachers’ Rewriting Skills in the Context of Text Transformation
ATASOY ARZU, TEMİZKAN MEHMET
|
4 |
The Last Decade of Writing Education Studies (2010-2020): A Systematic Review
ATASOY ARZU
|
5 |
Yazan Bir Öğrenciyi Anla(t)mak: Sosyokültürel Perspektiften Nitel Bir Çözümleme
ATASOY ARZU
|
6 |
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Yazma Etkinliklerine İlişkin Bir Değerlendirme
ATASOY ARZU
|
7 |
Yazma Öğretimi Araştırmalarının Görünümüne İlişkin Bibliyometrik Bir İnceleme
ATASOY ARZU
|
8 |
Düzenleme Sürecine Yazma Modelleri Çerçevesinde Bir Bakış
ATASOY ARZU
|
9 |
The Relationship Between Writing Self-Efficacy and Writing Skill: A Meta-Analysis Study
ATASOY ARZU
|
10 |
Ömer Seyfettin'in “Horoz” ve “Dünyanın Nizamı” Hikâyelerini Modernizm Çerçevesinde Okumak
ATASOY ARZU,TEMİZKAN MEHMET
|
11 |
The Relationship between Reading Anxiety and the Reading Errors of Syrian Students Learning Turkish as a Foreign Language
ATASOY ARZU,TEMİZKAN MEHMET
|
12 |
Evaluation of Secondary School Students Writing Fluency Skills
ATASOY ARZU,TEMİZKAN MEHMET
|
13 |
Söz Varlığının Gelişimi Açısından Çizgi Filmler Üzerine Bir Değerlendirme (TRT Çocuk ve Minika Çocuk Örneği)
TEMİZKAN MEHMET,ATASOY ARZU
|
14 |
Konuşma Becerisinde Aşamalı Gelişim Modelinin Etkililiği Üzerine Bir Değerlendirme
TEMİZKAN MEHMET,ATASOY ARZU
|
15 |
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Hikâye Türündeki Metinlerin Üst Yapı Açısından Değerlendirilmesi
TEMİZKAN MEHMET,ATASOY ARZU
|
16 |
Cumhuriyet Dönemi Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Programlarında Yazma Becerisi
TEMİZKAN MEHMET,ATASOY ARZU
|
1 |
Navigating The Future of Language Learning: A Conceptual Review of AI’s Role in Personalized Learning
MOSLEMİ NEZHAD ARANI SAIEED,ATASOY ARZU
|
---|---|
2 |
ChatGPT’yi Eğitmek: Öğrenci Metinlerinin Değerlendirilmesinde Bir Yol Haritası
ATASOY ARZU
|
3 |
ChatGPT: An Alternative Tool for Assessing Students' Texts in Turkish?
ATASOY ARZU,MOSLEMİ NEZHAD ARANI SAIEED
|
4 |
Yazma Eğitimi Literatüründe Kavramsal Bir İhtiyaç: Yazmaya Yabancılaşma
ATASOY ARZU
|
5 |
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programında Yer Alan Yazma Kazanımlarını Eleştirel Bir Gözle Okumak
ATASOY ARZU
|
6 |
Theoretical Study on Mobile-Assisted Language Learning: Psycholinguistic Point of View
ATASOY ARZU, MOSLEMI NEZHAD ARANI SAIEED
|
7 |
Yazmaktan Uzaklaşmak: Neden ve Sonuçları Bağlamında Nitel Bir Çözümleme
ATASOY ARZU
|
8 |
An Exploratory Study on the Writing Self-Perceptions of Prospective Turkish Teachers
ATASOY ARZU
|
9 |
A Review of Research on Teaching Writing: A Bibliometric Analysis
ATASOY ARZU
|
10 |
Teachers' Use of Motivational Strategies and Learners' Motivated Behaviour in Turkish EFL Context
SOMUNCU DİLARA, ATASOY ARZU, HOPA MERVE
|
11 |
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Suriyeli Öğrencilerin Okuma Kaygıları ile Okuma Güçlükleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ATASOY ARZU
|
12 |
Ders Dışı Okuma Etkinliklerinin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Okuma Güçlüklerinin Sağaltılması Üzerindeki Etkisi
ATASOY ARZU
|
13 |
Ortaokul Öğrencilerinin Yazılı Metinleri İle Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarının Kelime Yoğunluğu Açısından Karşılaştırılması
TEMİZKAN MEHMET,ATASOY ARZU
|
14 |
Yazma Becerisiyle İlgili Lisansüstü Çalışmaların Yöntem Bölümleri Üzerine Bir Değerlendirme
ATASOY ARZU
|
1 |
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Suriyeli Öğrencilerin Okuma Kaygıları İle Okuma Güçlükleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
|
---|---|
2 |
Dünyada ve Türkiye’de Edebiyat ve Dil Eğitimi Araştırmaları.
|
1 |
ODTÜ
Dil Eğitimi
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Türkçe Öğretmeni
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi Araştırmalarının Tasarımı I | Türkçe | 3 |
2 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi Araştırmalarının Tasarımı II | Türkçe | 3 |
3 | 2022-2023 | Yazma Eğitimi Araştırmalarının Tasarımı I | Türkçe | 3 |
4 | 2023-2024 | Yazma Eğitimi Araştırmalarının Tasarımı I | Türkçe | 3 |
5 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi Araştırmalarının Tasarımı I | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi Araştırmalarının Tasarımı II | Türkçe | 3 |
7 | 2022-2023 | Yazma Eğitimi Araştırmalarının Tasarımı I | Türkçe | 3 |
8 | 2023-2024 | Yazma Eğitimi Araştırmalarının Tasarımı I | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi Araştırmaları I | Türkçe | 3 |
2 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi Araştırmaları II | Türkçe | 3 |
3 | 2022-2023 | Yazma Eğitimi Araştırmaları I | Türkçe | 3 |
4 | 2023-2024 | Yazma Eğitimi Araştırmaları I | Türkçe | 3 |
5 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi Araştırmaları I | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi Araştırmaları I (İÖ) | Türkçe | 3 |
7 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi Araştırmaları II | Türkçe | 3 |
8 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi Araştırmaları II (İÖ) | Türkçe | 3 |
9 | 2021-2022 | Seminer | Türkçe | 2 |
10 | 2022-2023 | Yazma Eğitimi Araştırmaları I | Türkçe | 3 |
11 | 2022-2023 | Yazma Eğitimi Araştırmaları I (İÖ) | Türkçe | 3 |
12 | 2022-2023 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 3 |
13 | 2022-2023 | Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 3 |
14 | 2023-2024 | Yazma Eğitimi Araştırmaları I | Türkçe | 3 |
15 | 2023-2024 | Yazma Eğitimi Araştırmaları I (İÖ) | Türkçe | 3 |
16 | 2023-2024 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 3 |
17 | 2023-2024 | Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 3 |
18 | 2023-2024 | Dönem Projesi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Yaratıcı Yazma | Türkçe | 2 |
2 | 2019-2020 | Türk Dili II | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
4 | 2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
5 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
6 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
7 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
8 | 2020-2021 | Eğitimde Proje Hazırlama | Türkçe | 2 |
9 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
10 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
11 | 2020-2021 | Yaratıcı Yazma | Türkçe | 2 |
12 | 2020-2021 | Metin Yazarlığı | Türkçe | 3 |
13 | 2020-2021 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
14 | 2021-2022 | Yaratıcı Yazma | Türkçe | 2 |
15 | 2021-2022 | Türk Dili II | Türkçe | 3 |
16 | 2021-2022 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
17 | 2022-2023 | Türk Dili I | Türkçe | 3 |
18 | 2022-2023 | Eğitimde Proje Hazırlama | Türkçe | 2 |
19 | 2022-2023 | Yaratıcı Yazma | Türkçe | 2 |
20 | 2022-2023 | Türk Dili II | Türkçe | 3 |
21 | 2022-2023 | Yazma Eğitimi | Türkçe | 3 |
22 | 2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
23 | 2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
24 | 2023-2024 | Türk Dili I (Şube I) | Türkçe | 3 |
25 | 2018-2019 | Yazılı Anlatım I | Türkçe | 2 |
26 | 2018-2019 | Yazılı Anlatım II | Türkçe | 2 |
27 | 2019-2020 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
28 | 2019-2020 | Türk Dili I (Şube I) | Türkçe | 3 |
29 | 2019-2020 | Türk Dili I (Şube II) | Türkçe | 3 |
30 | 2019-2020 | Türk Dili I (Şube III) | Türkçe | 3 |
31 | 2020-2021 | Yazılı Anlatım I | Türkçe | 2 |
32 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
33 | 2020-2021 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
34 | 2021-2022 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
35 | 2021-2022 | Eğitimde Proje Hazırlama | Türkçe | 2 |
36 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
37 | 2021-2022 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
38 | 2021-2022 | Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri | Türkçe | 2 |
39 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 |
40 | 2021-2022 | Türk Dili I | Türkçe | 3 |
41 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
42 | 2021-2022 | Metin Yazarlığı | Türkçe | 3 |
43 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 1 |
44 | 2022-2023 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
45 | 2022-2023 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
46 | 2022-2023 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 |
47 | 2022-2023 | Metin Yazarlığı | Türkçe | 3 |
48 | 2022-2023 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 1 |
49 | 2023-2024 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
50 | 2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
51 | 2023-2024 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 |
52 | 2023-2024 | Türk Dili I (Şube II) | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | Türkçe Öğretmenlerinin Yazma Uygulamalarının İncelenmesi | MUSTAFA LEVENT | TezMerkezi | 2023 |
2 | Devam Ediyor | Bir Yapay Zekâ Destekli Yazma Aracı Olarak ChatGPT'nin Ürettiği Metinlerin Karşılaştırmalı Analizi | BURAK BERGİN | TezMerkezi | 2023 |
3 | Devam Ediyor | Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metin Yazma Becerilerine Yönelik Bir Mobil Uygulama Tasarımı | MUHAMMED MUSTAFA TEKİN | TezMerkezi | 2023 |
1 |
TÜBİTAK 2211-E Doğrudan Yurt İçi Doktora Bursu
2211-E Doğrudan Yurt İçi Doktora Burs Programı
|
---|---|
2 |
TÜBİTAK 2210-A Genel Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu
2210-A Genel Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programı
|
3 |
Doktoralı Genç Araştırmacılar İçin Yabancı Dilde Bilimsel Metin Yazma Programı
İngilizce Akademik Yazma Eğitimi
|
4 |
Doktoralı Genç Araştırmacılar İçin Akademik Konuşma ve Sunum Becerileri
İngilizce Akademik Konuşma ve Sunum Becerileri Eğitimi
|
5 |
Uygulamalı Yaratıcı Yazarlık Eğitimi
Yaratıcı Yazarlık Eğitimi
|