GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER MYO ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ
1 |
ENGELLERİ AŞMAK: ENGELLİ BAKIM VE REHABİLİTASYONDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
Bölüm Adı: GÖÇMENLİK VE ENGELLİLİK |
---|---|
2 |
ENGELLERİ AŞMAK: ENGELLİ BAKIM VE REHABİLİTASYONDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
Bölüm Adı: ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA ERKEN MÜDAHALE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI |
3 |
Sağlık Bilimleri Alanında Araştırma ve Derlemeler
Bölüm Adı: Çocuklarda Tuvalet Alışkanlığı Kazandırmada Dikkat Edilecek Unsurlar: Literatür İncelemesi |
4 |
Sağlık Bilimleri Alanında Araştırma ve Derlemeler
Bölüm Adı: Tuvalet Alışkanlığı Kazandırma Yöntemi çocuğun Karakteristik Özelliklerine Göre Değişir mi? |
5 |
Sağlık Bilimleri Alanında Araştırma Ve Derlemeler
Bölüm Adı: Çocuklara Tuvalet Alışkanlığı Kazandırmada Dikkat Edilecek Unsurlar: Literatür İncelemesi. |
6 |
Sağlık Bilimleri Alanında Araştırma Ve Derlemeler
Bölüm Adı: Tuvalet Alışkanlığı Kazandırma Yöntemi Çocuğun Karakteristik Özelliklerine Göre Değişir Mi? |
7 |
Bebeklik Dönemi Gelişim ve Eğitim
Bölüm Adı: Yenidoğan Döneminde Sağlık ve Bakım |
8 |
eğitim ve psikolojiden yansımalar
Bölüm Adı: bağlanma kuramı |
9 |
EĞİTİM VE PSİKOLOJİDEN YANSIMALAR
Bölüm Adı: BAĞLANMA KURAMI |
1 |
An examination of individuals with and without involvement in crime in terms of family climate and childhood traumas
AYHAN FATMA, TEZE SANİYE, GENÇ MEHTAP, AYHAN VELİ
|
---|---|
2 |
The determination of six-year-old enuretic childrens experiences using the dramatization method
TEZE SANİYE
|
3 |
An examination of individuals with and without involvement in crime in terms of family climate and childhood traumas
AYHAN FATMA,TEZE SANİYE,GENÇ MEHTAP,AYHAN VELİ
|
4 |
Does Ego Identity Process Have a Predictive Role in Drug Abstinence?
TEZE SANİYE, AYHAN FATMA
|
5 |
The Relationship between the Presence of Depression and Attachment Styles of Mothers with Autistic Children
AYHAN FATMA, TEZE SANİYE, TÜRKMEN AYŞE SONAY
|
6 |
8-10 Yaş Çocuklarda Ayrılık Kaygısı Değerlendirme Ölçeği Türkçe’ye Uyarlama Çalışması ve Ayrılık Kaygısının İncelenmesi
TEZE SANİYE, ARSLAN EMEL
|
7 |
60-72 AYLIK ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN BAĞLANMA DÜZEYLERİ VE ETKİLEYEN FAKTÖRLER
TÜRKMEN AYŞE SONAY,TEZE SANİYE
|
8 |
ANNESİ ÇALIŞAN 6 YAŞ ÇOCUKLARINAYRILIK KAYGISININBAĞLANMA STİLLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
TEZE SANİYE,ARSLAN EMEL
|
9 |
AYRILIK KAYGISI DEĞERLENDİRMEÖLÇEĞİ ÇOCUK EBEVEYN FORMU GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
TEZE SANİYE,ARSLAN EMEL
|
10 |
AYRILIK KAYGISI DEĞERLENDİRMEÖLÇEĞİ ÇOCUK EBEVEYN FORMU GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
TEZE SANİYE,ARSLAN EMEL
|
11 |
ANNESİ ÇALIŞAN 6 YAŞ ÇOCUKLARINAYRILIK KAYGISININBAĞLANMA STİLLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
TEZE SANİYE,ARSLAN EMEL
|
1 |
DOMESTIC VIOLENCE AGAINST WOMEN IN THE
CONTEXT OF SOCIAL LEARNING
TEZE SANİYE,YILMAZ SEVDE
|
---|---|
2 |
PERCEPTION OF VIOLENCE AGAINST WOMEN IN TURKEY: A QUALITATIVE
STUDY
TEZE SANİYE,YILMAZ SEVDE
|
3 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖÇMEN ÇOCUKLARLA İLGİLİ GÖRÜŞ
VE ÖNERİLERİ: PİLOT ÇALIŞMA
DİRLİK HÜLYA,TEZE SANİYE
|
4 |
GÖÇMEN ÇOCUK VE YETİŞKİNLERDE DİL EDİNİM SORUNLARININ EĞİTİM VE SAĞLIK SİSTEMİNE YANSIMALARI
TEZE SANİYE,KARADUMAN RESUL
|
5 |
Preschool Children and Anger
TEZE SANİYE
|
6 |
Depremzede Çocuklara Yönelik Bir Müdahale Önerisi: “Bibliyoterapi"
TEZE SANİYE, KÖÇER GÜLHAN, ŞİMŞEK NİL DİDEM
|
7 |
The Reasons Of Child Development Program Students For Choosing A Profession And Their Perceptions In The Society
TEZE SANİYE
|
8 |
BEING THE MOTHER OF THE CHILD WITH AUTISM
TEZE SANİYE, AYHAN FATMA
|
9 |
Suicidal Ideas in Adolescents
TEZE SANİYE, AYHAN FATMA
|
10 |
3-6 Years Old Child And Nutrıtıon In The Pandemic Period: A Pilot Study
TEZE SANİYE, YILDIRIM İLKAY, ÖZSİVİL ŞENEL GÖRKEM, DEMİR SELİN
|
11 |
Çocuğun Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışları ve Aile Ortamı.
TEZE SANİYE,KOÇ ŞERİFE
|
12 |
Anxıety In Chıldren 8-10 Years.
TEZE SANİYE
|
13 |
What Methods Do Mothers Use To Stop Breastfeeding?
TEZE SANİYE
|
14 |
Ebeveynlerin 6 Yaşındaki Çocuğuna Evde Kurallara Uymadığında Yaptığı Uygulamalar.
TEZE SANİYE
|
15 |
Çocuk Yetiştirmede Bazı Geleneksel Yöntemlerin Bağlanma Kuramı Açısından İncelenmesi.
TEZE SANİYE
|
16 |
Enürezisli Çocukların Duygu ve Düşüncelerinin Drama Yöntemi ile Belirlenmesi: Pilot Çalışma
TEZE SANİYE,CANBULAT ŞAHİNER NEJLA
|
17 |
Enürezisli Çocukların Duygu ve Düşüncelerinin Drama Yöntemi ile Belirlenmesi: Pilot Çalışma
TEZE SANİYE,CANBULAT ŞAHİNER NEJLA
|
18 |
60 72 AYLIK ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN EBEVEYN ROLÜNE İLİŞKİN KENDİLİK ALGILARI VE ETKİLEYEN FAKTÖRLER
TEZE SANİYE,TÜRKMEN AYŞE SONAY
|
19 |
BAĞLANMA KURAMI AÇISINDAN ERGENLİK VE ŞİDDET
TEZE SANİYE,AYHAN FATMA
|
20 |
TİROİDEKTOMİ AMELİYATI ÖNCESİNDE HEMŞİRENİN BİLGİLENDİRİCİ ROLÜNÜN HASTALARIN ANKSİYETE DÜZEYİNE ETKİLERİ
TEZE SANİYE,ŞAHİN DURSUN ALİ
|
21 |
TUVALET EĞİTİMİNDE KULLANILAN FARKLI TEKNİKLER LİTERATÜR İNCELEMESİ
TÜRKMEN AYŞE SONAY,TEZE SANİYE
|
22 |
Tuvalet eğitiminde kullanılan farklı teknikler literatür incelemesi
TÜRKMEN AYŞE SONAY,TEZE SANİYE
|
23 |
60 72 aylık çocuğa sahip annelerin ebeveyn rolüne ilişkin kendilik algıları ve etkileyen faktörler
TEZE SANİYE,TÜRKMEN AYŞE SONAY
|
24 |
Ebeveyn tutumlarına yönelik aile iç şiddete tanıklık eden ergenlerin şiddeti kabullenmesi Örnek bir uygulama
AYHAN FATMA, TEZE SANİYE, ÖZKAN BİRGÜL
|
25 |
Ebeveyn tutumlarına yönelik aile içi şiddete tanıklık eden ergenlerin şiddeti kabullenmesi örnek uygulama.
AYHAN FATMA,TEZE SANİYE,ÖZKAN BİRGÜL
|
26 |
Ebeveyn Tutumları ve Ailedeki Şiddete Tanıklığın Ergenlerin Şiddeti Kabullenmesi ve Şiddet Uygulamasına Etkisi
AYHAN FATMA,ÖZKAN BİRGÜL,TEZE SANİYE
|
27 |
TUVALET EĞİTİMİNDE KÜLTÜREL FARKLILIKLAR
TEZE SANİYE,TÜRKMEN AYŞE SONAY
|
28 |
Tuvalet Eğitiminde Kültürel Farklılıklar
TEZE SANİYE,TÜRKMEN AYŞE SONAY
|
1 |
60-72 Aylık Çocuğa Sahip Annelerin Bağlanma Düzeyleri ve Etkileyen Faktörler
|
---|
1 |
AFYONKOCATEPE ÜNV. UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
HEMŞİRE
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları | Türkçe | 3 |
2 | 2023-2024 | Aile ve Toplumsal Hayatta Erillik | Türkçe | 3 |
3 | 2024-2025 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
4 | 2024-2025 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği (uygulama) | Türkçe | 8 |
2 | 2018-2019 | CERRAHİ HASTALIKLAR HEMŞİRELİĞİ (UYGULAMA) | Türkçe | 8 |
3 | 2018-2019 | İÇ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ (UYGULAMA TEORİK) | Türkçe | 10 |
4 | 2012-2013 | CERRAHİ HASTALIKLAR HEMŞİRELİĞİ | Türkçe | 16 |
5 | 2011-2012 | CERRAHİ HASTALIKLAR HEMŞİRELİĞİ | Türkçe | 16 |
6 | 2010-2011 | CERRAHİ HASTALIKLAR HEMŞİRELİĞİ | Türkçe | 16 |
7 | 2009-2010 | CERRAHİ HASTALIKLAR HEMŞİRELİĞİ | Türkçe | 16 |
8 | 2009-2010 | AKIL SAĞLIĞI | Türkçe | 10 |
9 | 2010-2011 | AKIL SAĞLIĞI | Türkçe | 16 |
10 | 2012-2013 | AKIL SAĞLIĞI | Türkçe | 16 |
11 | 2011-2012 | AKIL SAĞLIĞI | Türkçe | 16 |
12 | 2011-2012 | FİZYOLOJİ | Türkçe | 5 |
13 | 2012-2013 | SAĞLIK İSTATİSTİKLERİ | Türkçe | 3 |
14 | 2009-2010 | HEMŞİRELİKTE TEMEL İLKE VE UYGULAMALAR | Türkçe | 10 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | İLKYARDIM | Türkçe | 8 |
2 | 2020-2021 | ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA | Türkçe | 4 |
3 | 2020-2021 | ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI | Türkçe | 2 |
4 | 2020-2021 | SAĞLIKLI YAŞAM VE SPOR | Türkçe | 8 |
5 | 2020-2021 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 4 |
6 | 2020-2021 | ÖZEL EĞİTİM - II | Türkçe | 3 |
7 | 2022-2023 | Davranış Yönetimi | Türkçe | 3 |
8 | 2022-2023 | Özel Gereksinimli Çocuklarda Cinsel Eğitim | Türkçe | 2 |
9 | 2022-2023 | Özel Eğitim- II | Türkçe | 3 |
10 | 2022-2023 | Özel Eğitim- I | Türkçe | 3 |
11 | 2022-2023 | İlk Yardım | Türkçe | 2 |
12 | 2021-2022 | Özel Gereksinimli Çocuklarda Cinsel Eğitim | Türkçe | 2 |
13 | 2021-2022 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
14 | 2021-2022 | Özel Eğitim- I | Türkçe | 3 |
15 | 2021-2022 | Özel Eğitim- II | Türkçe | 3 |
16 | 2022-2023 | Çocuk Hakları ve Koruma | Türkçe | 2 |
17 | 2021-2022 | Çocuk Hakları ve Koruma | Türkçe | 2 |
18 | 2021-2022 | Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları | Türkçe | 2 |
19 | 2022-2023 | Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları | Türkçe | 2 |
20 | 2021-2022 | İlk Yardım | Türkçe | 2 |
21 | 2022-2023 | Sağlıklı Yaşam ve Spor | Türkçe | 2 |
22 | 2021-2022 | Sağlıklı Yaşam ve Spor | Türkçe | 2 |
23 | 2021-2022 | Çocuk Beslenmesi | Türkçe | 2 |
24 | 2022-2023 | Çocuk Beslenmesi | Türkçe | 2 |
25 | 2023-2024 | Özel Eğitim II | Türkçe | 3 |
26 | 2023-2024 | iLKYARDIM | Türkçe | 2 |
27 | 2023-2024 | Yaşam Boyu Spor | Türkçe | 1 |
28 | 2023-2024 | Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları | Türkçe | 2 |
29 | 2023-2024 | Özel Eğitim I | Türkçe | 3 |
30 | 2023-2024 | Çocuk Beslenmesi | Türkçe | 2 |
31 | 2023-2024 | Özel Gereksinimli Çocuklarda Cinsel Eğitim | Türkçe | 2 |
32 | 2024-2025 | Erken Çocukluk Döneminde Özel Eğitim | Türkçe | 3 |
33 | 2024-2025 | Erken Çocukluk Döneminde Özel Eğitim | Türkçe | 3 |
34 | 2024-2025 | Çocuk Hakları ve Koruma | Türkçe | 2 |
35 | 2024-2025 | Çocuk Hakları ve Koruma | Türkçe | 2 |
1 |
STEM ÖĞRETMENLİĞİ
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ YAŞAM BOYU GELİŞİM VE UYGULAMA MERKEZİ (YAGEM) VE NOVARGE UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ İŞBİRLİĞİ İLE DÜZENLENEN 120 SAATLİK STEM ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ ALINMIŞ OLUP KURS SONUNDA YAPILAN SINAV BAŞARI İLE TAMAMLANMIŞTIR.
|
---|---|
2 |
21. YÜZYILDA ÖĞRETMEN VE ÇOCUK OLMAK
KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TARAFINDAN DÜZENLENENEN 21. YÜZYILDA ÖĞRETMEN VE ÇOCUK OLMAK TEMALI ÇALIŞTAYDIR. ÇALIŞTAY PROGRAMI:-ÖĞRETMENLİK MESLEK ETİĞİNE BİR BAKIŞ (PROF. DR. NESİP AKTAN)-NEOLİBERAL DÜZENDE ÖĞRETMEN OLMAK: NE
|
3 |
AİLE DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ SERTİFİKASI
300 SAATİ TEORİK, 150 SAAT (30 SAATİ SÜPERVİZYON ) UYGULAMALI OLMAK ÜZERE TOPLAM 450 SAATLİK AİLE DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ
|
4 |
Harmanlanmış Öğrenme Eğitimi Semineri
Hibrit Eğitim
|
5 |
MOD 5 MENTAL ARİTMETİK MASTER EĞİTMEN BELGESİ
MENTAL ARİTMETİK VE ÖNEMİ YAŞLARA GÖRE MENTAL ARİTMETİKMENTAL ARİTMETİKTE TOPLAMA, ÇIKARMA, ÇARPMA , BÖLME İŞLEMLERİ
|
6 |
AİLE PSİKOLOJİSİ SERTİFİKASI
AİLEYİ AYAKTA TUTAN DİNAMİKLERAİLEDEKİ STRES UNSURLARI
|
7 |
STRES VE STRES İLE BAŞA ÇIKMA YOLLARI SERTİFİKASI
STRESİN ETKİLERİSTRESLE BAŞA ÇIKMA YÖNTEMLERİ
|
8 |
KİŞİLİK ANALİZİ SERTİFİKASI
KİŞİLİK TİPLERİ
|
9 |
ENDİŞE İLE BAŞA ÇIKMA YOLLARI SERTİFİKASI
ENDİŞE TANIMI VE ETKİLEYEN FAKTÖRLERKİŞİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİTEDAVİ YÖNTEMLERİ
|
10 |
İŞ VE ÇALIŞMA PSİKOLOJİSİ SERTİFİKASI
İŞ PSİKOLOJİSİEMEKLİLİK VE İŞ PSİKOLOJİSİKADIN VE ÇALIŞMA PSİKOLOJİSİ
|
11 |
TEMEL KUANTUM DÜŞÜNME TEKNİKLERİ SERTİFİKASI
KUANTUM FİZİĞİ VE YAŞAMA ETKİSİ
|
12 |
GENEL PSİKOLOJİ SERTİFİKASI
GENEL PSİKOLOJİYE GİRİŞ
|
13 |
BAŞARILI LİDER OLMA SERTİFİKASI
LİDERYÖNETİM TARZIBAŞARILI LİDERİN ÖZELLİKLERİ
|
14 |
KİŞİLİK PSİKOLOJİSİ
KİŞİLİK TİPLERİ
|
15 |
SİGARAYI BIRAKMA YOLLARI SERTİFİKASI
SİGARANIN ZARARLARIBIRAKMA YÖNTEMLERİ
|
16 |
KENDİ KENDİNE TELKİN SERTİFİKASI
KENDİNİ TANIMANIN ÖNEMİTELKİN ÇEŞİTLERİTELKİNİN ÖNEMİPOZİTİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ
|
17 |
PSİKOLOJİK RAHATSIZLIKLAR SERTİFİKASI
PSİKOLOJİ VE RUH SAĞLINA ETKİLERİHASTALIKLAR
|
18 |
TEMEL PSİKOLOJİ SERTİFİKASI
TEMEL PSİKOLOJİYE GİRİŞ
|
1 |
Bilimsel Faaliyetler Tertip ve Yürütme Komisyonu
Üye Bilimsel Kuruluş 2018 |
---|---|
2 |
TÜRK HEMŞİRELER DERNEĞİ
Üye Bilimsel Kuruluş 2013 |