GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
Döküman/Dosya materyal12792.docx |
Kesirler ve Dörtgenler ile ilgili çalışma ektedir. |
Döküman/Dosya Dörtgen Karşılaştırma12634-0.ggb Kesirler Geo12634-0.ggb |
1 |
Matematik Öğretiminde Etkinlik Tasarımı ve Uygulamaları Bir Değerlendirme Çerçevesi
Yayın Yeri: Pegem
|
---|---|
2 |
Eğitimde Mizah
Yayın Yeri: Nobel
|
3 |
Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
4 |
Ortaokul Matematik Öğretim ProgramlarıTarihsel Bir İnceleme
Yayın Yeri: PEGEM akademi
|
5 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
1 |
Etkili Matematik Öğretimine İlişkin Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi
AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, HANGÜL TUĞBA
|
---|---|
2 |
KAPSAYICI MATEMATİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN SINIF
ÖĞRETMENLERİNİN UYGULAMALARI, YETERLİLİKLERİ
VE KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER
AGAÇ GÜLAY, ÖZTÜRK AYŞE
|
3 |
Mathematics teacher educators' knowledge sources in teacher education practices
ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
|
4 |
A Turkish adaptation of a framework for evaluating the mathematical quality of instruction
HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, YAVUZ İLYAS
|
5 |
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Matematik Okuryazarlık Perspektifinden İncelenmesi
KONUKOĞLU LEMAN,AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
6 |
An Investigation of Primary Mathematics Curricula in Terms of Exercises: A Historical Analysis
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY,İLGÜN ŞÜKRÜ
|
7 |
8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri, Matematiksel İnançları, Öğrenilmiş Çaresizlikleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN
|
8 |
An Investigation of The Relation Between 8th Grade Students Beliefs Abstract Thought and Achievement The Case of Mathematics
AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN
|
9 |
Adaptation of Student Thinking About Problem Solving Scale STAPSS to Turkish
MASAL ERCAN,TAKUNYACI MİTHAT,AGAÇ GÜLAY
|
10 |
Meb Destekli Sanal Öğrenme Nesnelerinin Matematik Öğretiminde Etkili Teknoloji Kullanımı Bağlamında İncelenmesi
ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,AGAÇ GÜLAY,Erdoğan Gülçin,Koçak Ceren
|
1 |
EBA’daki 7. sınıf Cebir Öğretim Etkinliklerinin Matematiksel Potansiyel ve Pedagojik Kurguları Bağlamında İncelenmesi
Tutan Sibel, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet, Tutan Sibel
|
---|---|
2 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Temelinde Matematiksel Etkinliklere Yönelik Algılarında Oluşan Değişikliklerin İncelenmesi
Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet
|
3 |
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Matematiksel Etkinlik Kavramı ve İyi tasarlanmış bir Etkinliğin Nitelikleri
AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ, Güzel Mehmet, Avcı Zeynep
|
4 |
Öğretmenlerin Matematiksel Etkinlikleri Temin Etme veya Oluşturma Sürecinde Başvurdukları Kaynaklar ve Etkinlik Seçiminde Dikkat Edilen Hususlar
BOZKURT ALİ, Güzel Mehmet, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Avcı Zeynep
|
5 |
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Etkili Matematik Öğretimi
AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
6 |
An Investigation on the Concept Images Related Parallelogram Family in the Context of the Symmetry Axis and Concept Map of Mathematics Teachers
AGAÇ GÜLAY
|
7 |
Student Roles in the Primary Mathematics Curricula of Turkish Republican Period
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,AGAÇ GÜLAY
|
8 |
An Examination of the Secondary Mathematics Curricula Documents of Turkish Republican Period in terms of Equity Principle
AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE
|
9 |
8 sınıf öğrencilerinin matematiğe ilişkin problem çözmebecerileri inançları ve öğrenilmiş çaresizlikleri arasındakiilişkilerin incelenmesi
AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN
|
10 |
Cumhuriyet dönemi matematik öğretim programlarındaalıştırmaların yeri
AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
11 |
INVESTIGATING PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE THROUGH SCENARIO TYPE INTERVIEW QUESTIONS
YILMAZ BİLGE,AGAÇ GÜLAY
|
12 |
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Eşitlik İlkesi Bağlamında Değerlendirilmesi
ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY
|
13 |
Matematik Dersi Öğretim Programlarına Üstbilişsel Bilgi ve Beceri Entegrasyonuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Bilgileri ve Uygulamaları
ÖZTÜRK AYŞE,AGAÇ GÜLAY
|
14 |
Matematik Başarısında Duyuşsal Özelliklerin Rolü
AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN
|
15 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kariyer Planlamaları
ÇIRAK SEVİLAY,AGAÇ GÜLAY
|
1 |
Gaziantep Üniversitesi Uzaktan Eğitim Altyapı Geliştirme Projesi
|
---|---|
2 |
MATEMATİKSEL ETKİNLİK TASARIM VE UYGULAMA NİTELİKLERİNİN BELİRLENMESİNDE KULLANILABİLECEK BİR DEĞERLENDİRME VE GERİBİLDİRİM ARACININ GELİŞTİRİLMESİ
|
3 |
Matematik eğitimi programlarındaki öğretim üyelerinin etkili matematik öğretim sürecine ilişkin görüşleri ve uygulamaları
|
4 |
STREAM It Up! (STU15021GR3046 Federal Hibe Numarası)
|
5 |
Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri
Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2 | 2016-2017 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
3 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 1 |
4 | 2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
5 | 2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
6 | 2016-2017 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 2 |
7 | 2016-2017 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 |
8 | 2017-2018 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 |
9 | 2016-2017 | Genel Matematik | Türkçe | 6 |
10 | 2016-2017 | Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
11 | 2017-2018 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
12 | 2016-2017 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
13 | 2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
14 | 2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
15 | 2017-2018 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 3 |
16 | 2016-2017 | Topluma Hizmet Uygulamaları II | Türkçe | 3 |
17 | 2018-2019 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
18 | 2018-2019 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
19 | 2018-2019 | Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
20 | 2018-2019 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
21 | 2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
22 | 2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
23 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 1 |
24 | 2019-2020 | Geometri ve Ölçme Öğretimi | Türkçe | 3 |
25 | 2019-2020 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
26 | 2019-2020 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
27 | 2019-2020 | Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
28 | 2019-2020 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Liselere Geçiş Sistemi (LGS) matematik soruları ile PISA matematik sorularının karşılaştırmalı incelenmesi | MELİKE ÖZBAL | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Matematiksel etkinliklerin tasarım ve adaptasyon boyutlarına dair akademisyen ve öğretmen görüşlerinin incelenmesi | ZEYNEP AVCI | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Yeni nesil matematik sorularına ilişkin ortaokul matematik öğretmenlerinin yaklaşımlarının incelenmesi | HAKAN UZUN | TezMerkezi | 2021 |
4 | Tamamlandı | Matematik dersine ait hatıralar üzerine betimsel bir araştırma | KÜBRA ÇELİK | TezMerkezi | 2021 |
5 | Tamamlandı | Cumhuriyet Dönemi ilkokul matematik ders öğretim programlarının matematik okuryazarlığı perspektifinden incelenmesi | LEMAN KONUKOĞLU | TezMerkezi | 2019 |
1 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
|
---|---|
2 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
|
3 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
|
4 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
|
5 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
|
6 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
|
7 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
|
8 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
|
9 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
|
10 |
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III
|
11 |
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III
|
12 |
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III
|
13 |
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III
|
14 |
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III
|