GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Etnopedagojik Bağlamda Balkan Ülkeleri ve Türkiye Okul öncesi Ethosferinde Karakter Eğitimi
Yazar(lar): ERİŞEN YAVUZ,BAY ERDAL,KAYA NACİYE |
---|---|
2 |
Eğitimde Program Geliştirme
Bölüm Adı: Öğretim Programlarının Kuramsal Temelleri |
3 |
Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış I
Bölüm Adı: Azerbaycan Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri |
4 |
Z Kuşağı Ethosfer Sisteminin Analizi (Z’amane Kuşağını Anlama)
Bölüm Adı: Fenomen Analizi |
5 |
Etkili Öğretim Stratejileri
Bölüm Adı: Etkili Soru Sorma Yaklaşımı |
6 |
Etkili Öğretim Stratejileri
Bölüm Adı: Benzerlikler ve Farlılıklar Stratejisi |
7 |
Bilgisayarsız Kodlama Eğitiminde Bilgi İşlemsel Düşünme.
Yazar(lar): ÜZÜMCÜ ÖZLEM, BAY ERDAL |
8 |
Öğretimde Yaklaşımlar ve Eğitime Yansımaları.
Bölüm Adı: Otantik Öğrenme |
9 |
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi - “Çocuğun Keşif Yolculuğu”
Bölüm Adı: Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Stem Yaklaşımı |
10 |
Eğitim Sosyolojisi
Bölüm Adı: Sosyal ahlaki ve kültürel bir kurum olarak okul |
11 |
Eğitim Sosyolojisi
Bölüm Adı: Sosyal Kültürel ve Ahlaki Bir Kurum Olarak Okul |
12 |
Türk Dünyasının Eğitim Sistemleri ve Sorunları
Bölüm Adı: Kosova EğitimSistemi |
13 |
Eğitim Bilimine Giriş
Bölüm Adı: Eğitim ve Felsefe |
14 |
Reform ve değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: Cumhuriyet Döneminden Günümüze Eğitim Sistemimiz Ve Program Geliştirme Alanında Değişimler Ve Gelişimlerin Analizi |
15 |
Reform ve değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: Cumhuriyet Dönemi Matematik Öğretim Programlarının Genel hedefleri Bakımından Değerlendirilmesi. |
16 |
Eğitim Sosyolojisi
Bölüm Adı: Toplumsal Değişme ve Eğitim |
17 |
TÜRKSAV Türk Dünyası 25 Yıllığı Tahliller Değerlendirmeler Öngörüler Özeleştiriler
Bölüm Adı: Türk Dünyası Vatandaşlığı |
18 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Bölüm Adı: Eğitimde yapılandırmacılık ve öğretim sürecinde kullanımı. |
19 |
Eğitim Bilimine Giriş
Bölüm Adı: Eğitim Bilimleri ile İlgili Temel Kavramlar |
20 |
Eğitim Bilimine Giriş
Bölüm Adı: Eğitimin felsefi temelleri |
1 |
The effect of project-based STEAM activities on the social and cognitive skills of preschool children,
BAŞARAN MEHMET, BAY ERDAL
|
---|---|
2 |
An Analysis of the Studies Conducted in the Field of Curriculum Evaluation from a “Methodology” Perspective
DOĞAN ESRA, BAY ERDAL, DÖŞ BÜLENT
|
3 |
A cross-cultural study on American, German and Turkish Classroom teachers’ opinions about character education
GÜNDOĞDU KERİM, BAY ERDAL, MERT OSMAN
|
4 |
Etnopedagojik Bağlamda Kuzey Makedonya ve Türkiye Okul Öncesi Eğitim Programlarında Karakter Eğitimi
KAYA NACİYE, ERİŞEN YAVUZ, BAY ERDAL
|
5 |
Benzerlikler ve Farlılıklar Stratejisinin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
DUMAN CEVAHİR, BAY ERDAL
|
6 |
POLITICAL FOUNDATIONS OF SOCIAL STUDIES CURRICULA IN THE CONTEXT OF CITIZENSHIP EDUCATION IN TURKEY: GOVERNMENT PROGRAMS AND DEVELOPMENT PLANS
Şiraz Fadıl, BAY ERDAL
|
7 |
OKUL ÖNCESİ ETHOSFERİNDE KARAKTER EĞİTİMİNE İLİŞKİN MEVCUT DURUMUN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ANALİZİ
KOCALAR EVRİM, BAY ERDAL
|
8 |
AN ANALYSIS OF TURKISH AND RUSSIAN TEACHERS\u2019 OF ENGLISH APPROACHES TO EFFECTIVE INSTRUCTIONAL STRATEGIES
Çelik Aleksandra, BAY ERDAL
|
9 |
The effect of computational thinking skill program design developed according to interest driven creator theory on prospective teachers
ÜZÜMCÜ ÖZLEM, BAY ERDAL
|
10 |
Understanding the Social Studies Curricula in Turkey as a Political Text Within the Context of Citizenship Education: Views of Academics and Teachers.
Şiraz Fadıl, BAY ERDAL
|
11 |
T
HE R EASONS FOR G AINING AND L OSING THE P OPULARITY OF A P ARADIGM IN
C ONSTRUCTIVISM W HY AND H OW
BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, DÖŞ BÜLENT
|
12 |
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,POLAT ÜMİT
|
13 |
Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında 1998, 2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Genel Hedeflerinin Analizi
ŞİRAZ FADIL,BAY ERDAL
|
14 |
2013 Okul Öncesi Eğitim Programının Karakter Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi
KOCALAR EVRİM,BAY ERDAL
|
15 |
İngilizce öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) kullanım durumlarının incelenmesi
KULOĞLU MUHAMMET ESAD,BAY ERDAL
|
16 |
Eğitimde Yeni 21. Yüzyıl Becerisi: Bilgi İşlemsel Düşünme
ÜZÜMCÜ ÖZLEM,BAY ERDAL
|
17 |
Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Etkili Öğretim Stratejilerinin Kullanımının Analizi.
altunöz hatun buğra,BAY ERDAL
|
18 |
7. Sınıf Matematik Dersinde Otantik Görev Odaklı Öğrenme Süreçlerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi (Eylem Araştırması)
aşk aydın zeynep,BAY ERDAL
|
19 |
Etkili Öğretim Stratejileri Ölçeği’nin Geliştirilmesi (EÖSÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
CÜCÜK EYÜP,KARA KEVSER,ŞİRAZ FADIL,BAY ERDAL
|
20 |
Programa Bağlılığı Etkileyen Faktörlerin Analizi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN
|
21 |
Türk Dünyası Birliği Algısı
BAY ERDAL,AKMATALİ ALİBEKOV,METE MUSTAFA,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN
|
22 |
Sekizinci Sınıf Matematik Öğretiminde Teori ve Uygulama Bağlamında Program Uyumluluğunun İncelenmesi
kara kevser,KARAKOÇ BERNA,YILDIRIM İBRAHİM,BAY ERDAL
|
23 |
Programa bağlılığı etkileyen faktörlerin analizi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN
|
24 |
Analyzing the curriculum alignment of teachers
TURAN ÖZPOLAT ESEN,BAY ERDAL
|
25 |
Tanzimat’tan Cumhuriyet’e Osmanlı’da Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Giriş Şartları İle Usullerinin Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi (Nizamnâme ve Talimatnâmelere Göre)
CÜCÜK EYÜP,BAY ERDAL,DOĞAN AYHAN
|
26 |
Examination of “Curriculum Alignment” in the Context of Theory and Practice for the 8th Grade Mathematics Teaching
Kara Kevser,KARAKOÇ BERNA,YILDIRIM İBRAHİM,BAY ERDAL
|
27 |
Fen Bilimleri Dersinde Etkili Öğretim Stratejilerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
kara kevser,BAY ERDAL
|
28 |
Türk Dünyası Birliği Algısı
BAY ERDAL,ALİMBEKOV AKMATALİ,METE MUSTAFA,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN
|
29 |
Okul temelli program geliştirme yaklaşımına ilişkin öğretmen görüşleri Türkiye de uygulanabilirlik üzerine bir inceleme
BAY ERDAL,VURAL ÖMER FARUK,KAHRAMANOĞLU RECEP,Aydın Aşk Zeynep
|
30 |
Developing a Scale on Factors Regarding Curriculum Alignment
BAY ERDAL
|
31 |
Determination of Admittance Standards for Teacher Training Institutions A Delphi Study
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
32 |
An analysis of teachers questioning strategies
DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL,Aslansoy Ceyda,Tiryaki Betü,Çetin Nurgül,Duman Cevahir
|
33 |
Opinions of the Teachers Related with the Positive and Negative Aspects of the Authentic Task Based Approach in Foreign Language Education
Karakoç Berna,BAY ERDAL
|
34 |
Kuantum öğrenme döngüsü ile desteklenen harmanlanmış öğrenmenin öğretmen adayları perspektifinden Q metodu ile incelenmesi
ÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDAL
|
35 |
Kültürlerarası bağlamda Türk Dünyası Vatandaşlığı projesi geliştirilmesi
BAY ERDAL,DEMİR SERVET,MERT OSMAN
|
36 |
Changes in the Beliefs of the Prospective Teachers on Knowledge Learning and Teaching in a Social Constructivist Teaching Setting Applied
BAY ERDAL,VURAL ÖMER FARUK,DEMİR SERVET,AVCI MÜJDAT
|
37 |
Program uyumluluğu ve program uyumluluğunu etkileyen faktörlere ilişkin literatür
esen Özpolat Turan,BAY ERDAL
|
38 |
Okul temelli yaklaşımla geliştirilen değer eğitim programının etkililiğinin değerlendirilmesi
ÖZYURT MELİKE,DEMİR SERVET,BAY ERDAL
|
39 |
An analysis oc Candidate teachers beliefs related to knowledge learning and teaching
BAY ERDAL,VURAL ÖMER FARUK,DEMİR SERVET,birsen bağçeci
|
40 |
A Study on Possible Assessment Methods for Admission Standards for Teacher Education Institutions
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
41 |
Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Seçiminde Kullanılacak Giriş Standartlarının Nasıl Ölçülebileceği Üzerine Bir Araştırma.
kahramanoğlu recep,BAY ERDAL
|
42 |
An Examination Of Teachers Beliefs About Learning
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,ÖZYURT MELİKE,KUZU SEKVAN
|
43 |
Sınıf öğretmenlerinin çoklu zekâ kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
OZAN CEYHUN,TAŞGIN ADNAN,BAY ERDAL,KAYA HALİL İBRAHİM
|
44 |
4 4 4 modelinin paydaşlar bağlamında değerlendirilmesi Aktif katılım mı pasif direniş mi
BAY ERDAL,TÜRKAN AZMİ
|
45 |
Evaluation of secondary education programs in the context of social foundations
BAY ERDAL,celkan H Y
|
46 |
Self regulatory learning strategy skills and self efficacy perceptions in term of different variables
OZAN CEYHUN,GÜNDOĞDU KERİM,BAY ERDAL
|
47 |
Öğrenmeye yönelik inanç ölçeği Geçerlik ve güvenirlik çalışması
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,aydın z,ÖZYURT MELİKE,KUZU SEKVAN
|
48 |
Eski Türk Eserlerine İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
BAY ERDAL,MERT OSMAN,ALYILMAZ SEMRA
|
49 |
İşbirliği süreci ölçeği İSÖ geliştirilmesi
ÇETİN BAYRAM,BAY ERDAL
|
50 |
Analyse of efficiency of cooperatıve process ın socıal constructıvıst
BAY ERDAL,Celkan Hikmet Y,ÇETİN BAYRAM
|
51 |
The effects social constructivist approach on the learners problem solving skills and metacognitive levels
BAY ERDAL,ÇETİN BAYRAM,bağçeci birsen
|
52 |
İlköğretim öğretmen adaylarının program yaklaşımlarının analizi
BAY ERDAL,GÜNDOĞDU KERİM,OZAN CEYHUN
|
53 |
Perceptions of prospective early childhood teachers in relation to violence in schools
koçyiğit s,GÜNDOĞDU KERİM,BAY ERDAL
|
54 |
Examination of the impact of rubric use on achievement in teacher education
BAY ERDAL,KOTAMAN HÜSEYİN
|
55 |
İlköğretim 6 8 sınıflarda ortaya çıkan istenmeyen öğrenci davranışları ve öğretmenlerin davranış yönetim stratejileri
BAY ERDAL,MERT OSMAN,OZAN CEYHUN
|
56 |
The Opinions of Prospective Teachers about Peer Assessment
BAY ERDAL
|
57 |
Development of learner roles in constructive learning environment scale
BAY ERDAL
|
58 |
Demokratik yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeği geliştirilmesi
BAY ERDAL,KAYA HALİL İBRAHİM,GÜNDOĞDU KERİM
|
59 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüşleri ve Beklentileri
GÜNDOĞDU KERİM,coşkun zs,BAY ERDAL
|
60 |
The perceptions of prospective teachers on the democratic aspects of the constructivist learning environment
BAY ERDAL,GÜNDOĞDU KERİM,KAYA HALİL İBRAHİM
|
61 |
Öğrenme ve değişim
BAY ERDAL,KARAKAYA ŞERAFETTİN,yeşilyurt a
|
62 |
The perception of the families and teachers towards undesired behaviors of students
BAY ERDAL
|
63 |
Orhun yazıtlarındaki toplumsal değerlerin öğretmen adayları tarafından algılanma düzeyi üzerine bir inceleme
MERT OSMAN,ALYILMAZ SEMRA,BAY ERDAL
|
64 |
Öğretmen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı uygulamaların etkililiğinin değerlendirilmesi
BAY ERDAL,KARAKAYA ŞERAFETTİN
|
65 |
Öğretmen adaylarının otantik görevlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
BAY ERDAL,KARAKAYA ŞERAFETTİN
|
66 |
The perceptions of prospective teachers in relation to teacher roles exhibited in social constructivist learning environments
BAY ERDAL,KAYA HALİL İBRAHİM,KARAKAYA ŞERAFETTİN,TAŞGIN ADNAN
|
67 |
Okul öncesi dönem çocuklarında görülen sorunların öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
KÖK MEHMET,TUĞLUK MEHMET NUR,BAY ERDAL
|
68 |
İlköğretim 2 Kademe öğrencilerinin beden eğitimi ve spor dersleri hakkındaki görüşleri
ŞİRİNKAN AHMET,GÜNDOĞDU KERİM,BAY ERDAL
|
69 |
Ortaöğretim öğrencilerinin beden eğitimi ve spor öğretmenleri ile olan iletişimleri hakkındaki görüşleri
ŞİRİNKAN AHMET,çalışkan e,GÜNDOĞDU KERİM,BAY ERDAL
|
70 |
Öğretim elemanlarının ders verdikleri öğrencilerin özelliklerine ilişkin görüşleri
KAYA HALİL İBRAHİM,BAY ERDAL
|
71 |
Program değerlendirme sürecinde karşılaşılan sorunlar
BAY ERDAL,KARAKAYA ŞERAFETTİN
|
72 |
Üniversite öğrencilerinin ders çalıştıkları mekânların özelliklerine ilişkin görüşleri
BAY ERDAL,TUĞLUK MEHMET NUR,GENÇDOĞAN BAŞARAN
|
73 |
Üniversite öğrencilerinin ders çalışma becerilerinin incelenmesi
BAY ERDAL, TUĞLUK MEHMET NUR, GENÇDOĞAN BAŞARAN
|
74 |
Okul öncesi eğitimin öğrencilerin gelişim özellikleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
KÖK MEHMET,TUĞLUK MEHMET NUR,BAY ERDAL
|
1 |
Investigation Of Elementary Mathematics Education Process In Terms Of Computational Thinking Skills.
SOĞANCI SAADET,BAY ERDAL
|
---|---|
2 |
Etnopedagaoji Bağlamında Balkan Ülkeleri Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Karakter Eğitimi Uygulamaları, Sorunlar ve Çözüm Önerileri
KAYA NACİYE, ERİŞEN YAVUZ, BAY ERDAL
|
3 |
Dilde, İşte Fikirde Birlik için eğitimde birlik: TUDVA Projesi örneği
ÖKSÜZ YÜCEL, BAY ERDAL, ULUSOY MUHAMMET AYKUTHAN, ŞİRAZ FADIL, ÖZGÜL OKTAY, Ağgün Kadri
|
4 |
Gençlerin Türk dünyasının dünü, bugünü ve yarınların tasavvuruna ilişkin yaklaşımları
Mamadova Konul, BAY ERDAL, KAHRAMANOĞLU RECEP, ULUSOY MUHAMMET AYKUTHAN, ŞİRAZ FADIL
|
5 |
Etnopedagojik Bağlamda Balkan Ülkeleri ve Türkiye Okul Öncesi Eğitim Programlarının Karşılaştırılması.
Kaya Naciye, ERİŞEN YAVUZ, BAY ERDAL
|
6 |
Pre-School And Prımary School Parents’ Perceptıon Of Covıd-19 And School Perceptıons In Covıd-19 Process: Ametaphorıc Analysıs Study.
BAŞARAN MEHMET, BAY ERDAL, VURAL ÖMER FARUK
|
7 |
Knowledge, Awareness And Expectatıons Of Turkısh Students About Covıd-19 Pandemıc.
BAY ERDAL, GÖL MEHMET, DÖŞ BÜLENT
|
8 |
THE ANALYSIS OF HOMEWORK PRACTICES IN TERMS OF PISA AND TIMSS EXAMS
ODABAŞ CEYLA,BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
|
9 |
Okul öncesinde Stem uygulamalarının okul öncesi dönemdeki çocuklar üzerinde etkisi
BAŞARAN MEHMET,BAY ERDAL
|
10 |
Ortaokul öğretmenlerinin teneffüs hakkındaki görüşleri.
BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,Tanış Yasemin,Tahtacı Elif,Ayana Bertan
|
11 |
Okul öncesi eğitim programının karakter eğitimi açısından değerlendirilmesi.
Kocalar Evrim,BAY ERDAL
|
12 |
EPALE projesi ve yetişkin eğitimi
BAY ERDAL
|
13 |
Benzerlikler ve farklılıklar stratejisinin sosyal bilgiler dersinde öğrenci başarısı üzerinde etkililiğinin değerlendirilmesi
duman cevahir,BAY ERDAL
|
14 |
Geleceğin Bilim İnsanı Yetiştirme Sürecinde Lisansüstü Eğitim Üzerine Bir Zihniyet Denemesi
POLAT ÜMİT,BAY ERDAL
|
15 |
Öğretmenlerin gerçeklik şoku
BAY ERDAL
|
16 |
Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Seçimi Bağlamında Meb Şura Kararları
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
17 |
Investigation of Teacher Candidates’ Computational Thinking Skills.
ÜZÜMCÜ ÖZLEM,BAY ERDAL
|
18 |
Öğretmenlerin STEM'e İlişkin Metaforik Algıları Üzerine Nitel Bir Değerlendirme
BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, Tıraş Meral
|
19 |
Bir Okul Öncesi Eğitim Kurumu İçin Stem [Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik] Eğitici Eğitimi Süreci ve Basamakları
BAŞARAN MEHMET,BAY ERDAL
|
20 |
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,CÜCÜK EYÜP,VURAL S,YOKUŞ ERHAN,ŞİRAZ F,BAY ERDAL
|
21 |
Eğitim Fakültesi Birinci Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğretmenliğe Giriş Özelliklerinin Analizi
YOKUŞ ERHAN,BAY ERDAL
|
22 |
Analysis of Computational Thinking Unit of Information Technologies and Software Course in Elementary School Fourth Year Curriculum
ÜZÜMCÜ ÖZLEM,BAY ERDAL
|
23 |
ENHANCING PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF SYRIAN REFUGEETEACHERS
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
|
24 |
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
|
25 |
Gagne‟nin Teknoloji Destekli Öğretim Etkinlikleri Modelinin Fen Bilimleri Dersinde Başarı Düzeyine Etkisi
KARAKOÇ BERNA,kara kevser,BAY ERDAL
|
26 |
2015 PİSA yıldızı Singapur’un eğitim sisteminin incelenmesi
TURAN ÖZPOLAT ESEN,BAY ERDAL
|
27 |
Etkili Öğretim Stratejileri Ölçeği (EÖSÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
CÜCÜK EYÜP,BAY ERDAL,şiraz f
|
28 |
İlköğretim Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal Girişimcilik Çerçevesi Açısından İncelenmesi
DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL,Kandemir Ayşegül,Alişan Aslı
|
29 |
Harmanlanmış bir dersin öğrencilerin başarıları motivasyonları ve bilişsel öğretimsel sosyal buradalıkları üzerindeki etkisi
ÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDAL
|
30 |
Cumhuriyet sonrası öğretmen yetiştiren kurumların giriş koşulları
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
31 |
Türk Dünyası Algı Araştırması
BAY ERDAL
|
32 |
Etnopedagoji nin Kuramsal Çerçevesi Ve Gelişimi
Şiraz Fadıl,BAY ERDAL
|
33 |
paradigmanın yükseliş ve çöküşünün sebepleri Niçin Nasıl
BAY ERDAL
|
34 |
Determining And Evaluating The Enrollment Standards And Procedures For Teacher Training Institutions From Tanzimat To Republic In Ottoman Empire According to Documents of Constitution and Regulations
CÜCÜK EYÜP,BAY ERDAL
|
35 |
The Investigation Of Blended Learning Supported By The Quantum Learning Cycle from The Perspectives Tf Teacher Candidates By Using Q Methodology
ÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDAL
|
36 |
From The Teacher Candidates Point Of View Edmodo Social Learning Network
ÇIRAK SEVİLAY,BAY ERDAL
|
37 |
Neden Türk Dünyası Vatandaşlığı
BAY ERDAL
|
38 |
Eğitimin Sosyal İşlevi Açısından Yerel Gazetelerin İncelenmesi Adıyaman İli Örneği
TURAN ÖZPOLAT ESEN,KARA AHMET,BAY ERDAL
|
39 |
Ög retmen Yetis tiren Kurumlar I c in Giris Standartlarının Belirlenmesi Delphi C alıs ması
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
40 |
Türk Dünyası Vatandaşlığı Ders Programının Geliştirilmesi ve etkilliğinin değerlendirilmesi
BAY ERDAL,DOĞAN AYHAN,DEMİR SERVET
|
41 |
Teachers Opinions Concerning School Based Currıculum Development An Analysis of Its Applicability In Turkey
AYDIN Z,KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
42 |
Öğretmenlerin mesleki gelişimleri bağlamında rehber öğretmenlik uygulamasının etkililiğinin değerlendirilmesi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,aydın zeynep
|
43 |
İlköğretim öğretmenlerinin ölçme değerlendirme yöntem ve tekniklerini kullanma ve yeterlilik düzeylerinin analizi
Çetin B., Delikara D., BAY Erdal, Türkan A.
|
44 |
Evaluation of secondary education programs in the context of social foundations
BAY ERDAL,CELKAN H Y
|
45 |
Sosyal Yapılandırmacı öğrenme ortamlarında öğretmen adaylarının bilgi öğrenme ve öğretime ilişkin inançlarındaki değişimlerin incelenmesi
ÇETİN BAYRAM,delikara d,BAY ERDAL,TÜRKAN AZMİ
|
46 |
Self regulatory learning strategy skills and self efficacy perceptions in term of different variables
OZAN CEYHUN,GÜNDOĞDU KERİM,BAY ERDAL
|
47 |
The analysis of teacher candidates beliefs as to knowledge learning and teaching
BAY ERDAL
|
48 |
Amerikan Alman ve Türk sınıf öğretmenlerinin karakter eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi Kültürler Arası Bir Çalışma
Gündoğdu K., Bay Erdal
|
49 |
İnsan hakları eğitiminde filmlerin kullanılması Öğretmen eğitiminde bir eylem araştırması
GÜNDOĞDU KERİM,TAŞGIN ADNAN,BAY ERDAL
|
50 |
İlköğretim öğretmen adaylarının program yaklaşımlarının incelenmesi Atatürk Üniversitesi Örneği
BAY ERDAL,GÜNDOĞDU KERİM
|
51 |
The effects of the authentic task based social constructivist approach on the learners problem solving skills and metacognitive levels
BAY ERDAL,ÇETİN BAYRAM
|
52 |
Sosyal yapılandırmacı yaklaşımda işbirliği sürecinin etkililiğinin incelenmesi
BAY ERDAL,ÇETİN BAYRAM
|
53 |
Sınıf öğretmenlerinin çoklu zekâ kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Ozan C., Taşgın A., Bay E., Kaya H.
|
54 |
Öğretmenlik mesleğinin statüsünün öğretmen adaylarının görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi
Kaya H.İ, Küçükoğlu A., Bay Erdal
|
55 |
Öğretmen adaylarının eski Türk eserlerine ilişkin farkındalık ve tutumlarının incelenmesi
MERT OSMAN,BAY ERDAL,ALYILMAZ SEMRA
|
56 |
Hizmet ederek öğrenme (Öğretmen eğitiminde yeni bir yaklaşım)
KÜÇÜKOĞLU ADNAN,KAYA HALİL İBRAHİM,BAY ERDAL
|
57 |
Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim fakültesi örneği
BAY ERDAL,KAYA HALİL İBRAHİM,OZAN CEYHUN,TAŞGIN ADNAN,GÜNDOĞDU KERİM
|
58 |
Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri
BAY ERDAL,KAYA HALİL İBRAHİM,OZAN CEYHUN,GÜNDOĞDU KERİM
|
59 |
Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirme yaklaşımının öğrenci başarı ve tutumuna etkisinin incelenmesi
BAY Erdal, Kaya H., Küçükoğlu A., Ozan C., Taşgın A., Köse E., Gündoğdu K.
|
60 |
Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak THUII
KÜÇÜKOĞLU ADNAN,BAY ERDAL,KAYA HALİL İBRAHİM
|
61 |
Orhun yazıtlarındaki toplumsal değerlerin öğretmen adayları tarafından algılanma düzeyi üzerine bir inceleme
MERT OSMAN,ALYILMAZ CENGİZ,BAY ERDAL
|
62 |
Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamındaki öğretmen rollerine ilişkin algıları
BAY ERDAL,KAYA HALİL İBRAHİM,GÜNDOĞDU KERİM,KARAKAYA ŞERAFETTİN,TAŞGIN ADNAN
|
63 |
Educational philosophies of faculty taff in teacher training ınstitutions in Turkey The Case of Atatürk University
GÜNDOĞDU KERİM,BAY ERDAL,KAYA HALİL İBRAHİM
|
64 |
Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamlarının demokratikliğine ilişkin görüşleri
BAY ERDAL,KAYA HALİL İBRAHİM,GÜNDOĞDU KERİM
|
65 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının okulda şiddetin kaynağı üzerine algıları Perceptions of Prospective Early Childhood Teachers in Relation to Violence in Schools
GÜNDOĞDU KERİM,BAY ERDAL
|
66 |
Erzurum da sokakta çalışan ilköğretim öğrencilerinin profili
Gençdoğan B., Bay Erdal
|
67 |
Okul öncesi devam eden ve etmeyen öğrenciler arasındaki bilişsel sosyo duygusal dil ve psikomotor gelişim özellikleri
KÖK MEHMET,TUĞLUK MEHMET NUR,BAY ERDAL
|
68 |
Eğitim süreçlerinde demokratik dünya görüşlerinin oluşmasında etkili olan paradigmaların incelenmesi
KARAKAYA ŞERAFETTİN,BAY ERDAL
|
1 |
Türk Dünyası Eğitim Kültür ve Birliktelik
Türk dünyasında birliktelik için eğitim kültür alanlarında neler yapılabileceği araştırılmıştır
|
---|---|
2 |
TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI
Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
|
3 |
Türk Dünyası Vatandaşlığı
TİKA desteğiyle Türk Dünyası vatandaşlığının gerçekleştirilmesinde neler yapılabileceği araştırılmıştır
|
4 |
Kültürlerarası Eğitim Bağlamında Türk Dünyası Vatandaşlığı Ders Programı Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Türk Dünyası Vatandaşlığı ile ilgili ders programı geliştirilmiştir
|
5 |
Kültürlerarası Eğitim Bağlamında Türk Dünyası Vatandaşlığı Ders Programı Geliştirilmesi ve Etkiliğinin Değerlendirilmesi
Bu çalışmanın amacı farklı coğrafyalarda yaşayan benzer olduğu kadar farklı tarih ve kültürel değerlere sahip olan Türkiye ve Kırgızistan da üniversiteli gençlerin kültürler arası etkileşim anlayışı içerisinde farklı kültürleri tanıyarak ortak har
|
6 |
Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözümler
genç bilim insanlarına eğitim verildi.
|
7 |
İlköğretim bölümü okulöncesi öğretmenliği anabilim dalında verilen öğretim teknolojileri ve ders araçları yapımı derslerinin uygulamalı olarak işlenmesi
|
8 |
Proje Süreç Eğitimi Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı No 1129B371300153
|
9 |
Köyde STEM-2,
Köy çocuklarına yönelik stem eğitimi
|
10 |
Erzurum Ağrı Ardahan Kars taki Okul Öncesi Öğrencilerinin Karşılaştıkları Problemlerini Belirlenmesi Ve Alternatif Çözüm Önerileri
|
11 |
Proje Süreç Eğitimi TÜBİTAK 2237 Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı No 1129B371400282
Tubitak proje hazırlama eğitimi verilmiştir
|
12 |
T C Başbakanlık AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Hayatboyu Öğrenme Programı LLP 2011 2012 Dönemi Çalışma Ziyareti Creativity and curriculum Tema 07 Developing creativity in learning and teaching Sözleşme no 2010 SV 02 TR
|
13 |
Osmaniye Huzurevi Destekli Okul Öncesi Eğitim Modeli UygulamasıGeçmişten Geleceğe Kültürel Kod Aktarımı
Geçmişten Geleceğe Kültürel Kod Aktarımı Uygulaması: Osmaniye İl Milli Eğitim Bakanlığı ile Osmaniye Özden Huzurevi ortaklığında yapılan projeOsmaniye İl Milli Eğiitm Müdürlüğü ve Osmaniye Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü işbirliği ile
|
14 |
“Kültürlerarası Eğitim Bağlamında Türk Dünyası Vatandaşlığı ve Türk Dünyası EğitimBirliği”
“Kültürlerarası Eğitim Bağlamında Türk Dünyası Vatandaşlığı ve Türk Dünyası EğitimBirliği”
|
15 |
Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözümler
genç bilim insanlarına eğitim verilmiştir.
|
16 |
Osmaniye Öğretmen Akademisi II. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
Osmaniye ilindeki farklı grup ve branşlardan oluşan öğretmenlierimizin mesleki beceri gelişimlerini desteklemek ve geliştirmektir.
|
17 |
Osmaniye Öğretmen Akademisi: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görevli farklı branşlardaki öğretmenlerin mesleki becerilerini geliştirmeye yönelik AR-GE faaliyetidir.
|
18 |
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers
|
19 |
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers
The main factor of the educational quality is the teacher If the teacher is successful school is also successful It is vital for teachers to continue their professional development even they had quality education at university In this regard in s
|
20 |
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers
Suriyeli öğretmenlere yönelik yenilikçi anlayışla hizmetiçi eğitimler verilmiştir
|
21 |
Kültürlerarası farklılıkların yönetiminde gastronominin kullanımına yönelik model önerisi: "Gastrodiplomasi
Bu projenin genel amacı, kültürlerarası etkileşimi artırmak ve kültürlerarası farklılıkları azaltmak amacıyla gastronomi merkezli bir model önermektir. Alt hedef olarak, gastronominin alt dallarından gastrodiplomasi üzerine odaklanan ve etkinlik teme
|
22 |
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Sorun ve öneriler
|
23 |
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler
Türk Millî Eğitim Politikaları
|
24 |
Türk Eğitiminin İçinde Bulunduğu Sorunların Tespiti ve Eğitim Sistemimizin 2023 Hedeflerine Ulaşabilmesine yönelik önerilerin ortaya koyulması amacıyla eğitim sistemine yönelik Ar-Ge Projesi
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler
|
25 |
EPALE
EPALE yetişkin platformu
|
26 |
Öğretmen yetiştirmede otantik değerlendirmenin etkililiğinin araştırılması
|
27 |
Osmaniye Öğretmen Akademisi II
Öğretmenlerin meseleki yeterlikliklerinin gelişmine yönelik model uygulaması
|
28 |
Gaziantep Kültürü ve Gaziantep Üniversitesinin Balkanlarda tanıtımını yaparak bölgesel Kalkınmaya destek
Balkanlarda Gaziantep kültürünün tanıtımına yönelik etkinlikler gerçekleştirilmiştir
|
29 |
Kosova lı Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
Öğretmenlere yönelik hizmetiçi eğitim verilmiştir Proje TİKA tarafından desteklenmiştir
|
30 |
Servis şoförlerinin akreditasyonu sertifika program
|
31 |
T C Başbakanlık AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Hayatboyu Öğrenme Programı LLP 2011 2012 Dönemi Çalışma Ziyaretleri Ev Sahipliği Tema Innovative Approaches In Teachers Lifelong Training Group No 52
|
32 |
Erzurum Yöre Halkının 2011 Unıversıade Kış Oyunları İle İlgili 2011 Öncesi Ve Sonrası Beklentilerinin Değerlendirilmesi
|
33 |
Eğitim süreçlerindeki paradigmatik dönüşüm çerçevesinde öğretmen eğitiminde çağdaş yaklaşımların etkililiğinin değerlendirilmesi
|
34 |
Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirme yaklaşımlarının etkililiğinin değerlendirilmesi TÜBİTAK 108K406
|
35 |
İlköğretimde karakter eğitiminin öğretmen okul yöneticisi ve müfettiş görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
|
36 |
Sokakta Çalışan İlköğretim Öğrencilerinin Rehabilitasyonu AVRUPA BİRLİĞİ yerel kalkınma girişimi LDI 089
|
37 |
Erzurum Kars Erzincan Bayburt Gümüşhane İllerinde resmi ve özel ilköğretim okulu müdürlerinin çalışma saatlerinin değerlendirme biçimleri
BAP No 2003 149
|
1 |
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ BAŞKANLIĞI
Uzman
|
---|---|
2 |
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi
Kurul üyesi
|
3 |
Ukshin Hoti Universitesi
Eğitim Bilimleri Öğretim üyesi
|
4 |
Gaziantep Kent Konseyi
Yürütme Kurulu üyesi
|
1 |
Fen Bilgisi Eğitimi alanında araştırmalar ve değerlendirmeler
Yazar Adı: BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Gece
|
---|---|
2 |
Türk Dünyasının Eğitim Sistemleri ve Sorunları
Yazar Adı: BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Pegem
|
3 |
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar
Yazar Adı: BAY ERDAL, TANKIZ KÜBRA DİLEK
, Yayın Yeri: GECE KİTAPLIĞI
|
4 |
Eğitim Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar ve Değerlendirmeler
Yazar Adı: BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Serüven
|
5 |
Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar
Yazar Adı: BAY ERDAL, KOCA ŞEHRİBAN
, Yayın Yeri: Serüven
|
6 |
Z Kuşağı Ethosfer Sisteminin Analizi (Z’amane Kuşağını Anlama)
Yazar Adı: BAY ERDAL, Efiloğlu Zekeriya
, Yayın Yeri: GAZİ KÜLTÜR
|
7 |
Academic Studies in Educational Sciences
Yazar Adı: BAY ERDAL, KAN ÇİĞDEM
, Yayın Yeri: GECE KİTAPLIĞI
|
8 |
Etkili Öğretim Stratejileri
Yazar Adı: BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
9 |
International Research in Educational Sciences
Yazar Adı: BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Serüven
|
10 |
Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar – II
Yazar Adı: BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Serüven
|
11 |
Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar – I.
Yazar Adı: BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Serüven
|
12 |
5. Uluslararası Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi " 21.Yüz Yıl Becerileri"
Yazar Adı: DENİZ MEHMET ENGİN,POLAT ÜMİT,ERİŞEN YAVUZ,BAY ERDAL
, Yayın Yeri: TEBAD
|
13 |
lV. ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COGRAFYASINDA EGİTİM VESOSYAL BİLİMLER SEMPO2YUMU (TURKCESS 2018)
Yazar Adı: POLAT ÜMİT,BAY ERDAL,AYDIN ŞEVKET
, Yayın Yeri: Tebad
|
14 |
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
Yazar Adı: POLAT ÜMİT,BAY ERDAL
, Yayın Yeri: TEBAD
|
15 |
Reform ve değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları.
Yazar Adı: ÖZMANTAR MEHMET FATİH, ÖZTÜRK AYŞE, BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Pegem
|
16 |
Kız cocukları Başta Olmak üzere Gençlerin Bilim Teknoloji Matematik ve Mühendislik Alanlarına Yönlendirilmesi Raporu
Yazar Adı: BAY ERDAL,BAKBAK DERYA
, Yayın Yeri: TBMM
|
17 |
Anadolu Türk Eğitim Dergisi
Yazar Adı: BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,KAHRAMANOĞLU RECEP
, Yayın Yeri: Bireysel
|
18 |
Türk İslam Dünyası sosyal Araştırmalar Dergisi
Yazar Adı: BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
19 |
AnadoluTürk Eğitim Dergisi
Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Bireysel
|
20 |
Uluslararası Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar Dergisi
Yazar Adı: ÇORUK ADİL,NALÇACI AHMET,BAY ERDAL,ENGİN GİZEM,ERGEN GÜRKAN
, Yayın Yeri: Pen Academic Publishing
|
21 |
Uluslararası Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar Dergisi
Yazar Adı: NALÇACI AHMET,BAY ERDAL,ENGİN GİZEM,ÇORUK ADİL,ERGEN GÜRKAN
, Yayın Yeri: Pen Academic Publishing
|
22 |
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
Yazar Adı: AKDAĞ HAKAN,BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
23 |
Türk Dünyasının Eğitim Sistemleri ve Sorunları
Yazar Adı: BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Pegem
|
24 |
Reform ve değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Yazar Adı: ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Pegem
|
25 |
Gaziantep University Journal of Social Sciences
Yazar Adı: BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi
|
26 |
Gaziantep Eğitim Tarihini Konuşturan Fotoğraflar
Yazar Adı: KAZAZ Bilge
, Yayın Yeri: Üniversite Vakfı yayınları.
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | ÖĞRETİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 1 |
2 | 2015-2016 | TEST GELİŞTİRMEDE YENİ YAKLAŞIMLAR | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | ELİŞİM VE ÖĞRENME | Türkçe | 3 |
4 | 2018-2019 | Eğitim Programları ve Toplum | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | Eğitimde Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | Eğitim Programları: Kuram ve Araştırmalar | Türkçe | 3 |
7 | 2017-2018 | Okul ve Toplum | Türkçe | 3 |
8 | 2017-2018 | Eğitimde Yapılandırmacılık | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | EĞİTİMİN ESASLARI | Türkçe | 3 |
2 | 2015-2016 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | TOPLUMSAL BİR SİSTEM OLARAK OKUL | Türkçe | 3 |
4 | 2015-2016 | EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ GELİŞMELER | Türkçe | 3 |
5 | 2015-2016 | ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME | Türkçe | 3 |
6 | 2015-2016 | PROJE KÜLTÜRÜ VE YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
7 | 2018-2019 | Etkili Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 3 |
8 | 2018-2019 | Toplumsal Bir Sistem Olarak Okul | Türkçe | 3 |
9 | 2018-2019 | Toplumsal Değişim ve Eğitim Programları | Türkçe | 3 |
10 | 2017-2018 | Öğretimde Planlama ve Değerlendirme | Türkçe | 5 |
11 | 2017-2018 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
12 | 2017-2018 | Program Geliştirmenin Temelleri | Türkçe | 3 |
13 | 2017-2018 | Eğitim Programlarında Değerlendirme | Türkçe | 3 |
14 | 2017-2018 | Eğitim Sosyolojisi | Türkçe | 3 |
15 | 2017-2018 | Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
16 | 2021-2022 | Etkili öğretim stratejileri | Türkçe | 6 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 1 |
2 | 2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
3 | 2018-2019 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 3 |
4 | 2017-2018 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
5 | 2017-2018 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 3 |
6 | 2011-2012 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
7 | 2011-2012 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 3 |
8 | 2011-2012 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
9 | 2011-2012 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
10 | 2011-2012 | Program geliştirme | Türkçe | 3 |
11 | 2011-2012 | Öğretimde Planlama ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
12 | 2015-2016 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
13 | 2012-2013 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
14 | 2012-2013 | Öğretimde Planlama ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
15 | 2012-2013 | Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar ve Teknikler | Türkçe | 3 |
16 | 2012-2013 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
17 | 2012-2013 | Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
18 | 2021-2022 | Öğretim ilke ve yöntemleri | Türkçe | 6 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Etnopedagoji yaklaşımı bağlamında Balkan ülkeleri ve Türkiye'nin okul öncesi ethosferinde karakter eğitimini 'anlama' | NACİYE KAYA | TezMerkezi | 2023 |
2 | Tamamlandı | Türkiye'de program değerlendirme alanındaki yaklaşımların analizi | ESRA DOĞAN | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Politik bir metin olarak sosyal bilgiler öğretim programlarını vatandaşlık eğitimi bağlamında anlama | FADIL ŞİRAZ | TezMerkezi | 2020 |
4 | Tamamlandı | Bilgi işlemsel düşünme becerisine yönelik program tasarımının geliştirilmesi ve etkililiğinin değerlendirilmesi | ÖZLEM ÜZÜMCÜ | TezMerkezi | 2019 |
5 | Tamamlandı | Okul öncesi eğitimde STEM yaklaşımının uygulanabilirliği (Eylem araştırması) | MEHMET BAŞARAN | TezMerkezi | 2018 |
6 | Tamamlandı | Matematik dersinde otantik görev odaklı öğrenme süreçlerinin incelenmesi: Bir eylem araştırması | ZEYNEP AYDIN AŞK | TezMerkezi | 2016 |
7 | Tamamlandı | Kuantum öğrenme döngüsü ile desteklenen harmanlanmış öğrenmenin etkililiği üzerine bir araştırma | SEVİLAY ÇIRAK | TezMerkezi | 2016 |
8 | Tamamlandı | Otantik görev odaklı uygulamaların yabancı dil eğitimine etkisinin incelenmesi | BERNA KARAKOÇ | TezMerkezi | 2016 |
9 | Tamamlandı | Fen bilimleri dersinde etkili öğretim stratejilerinin etkililiğinin değerlendirilmesi | KEVSER KARA | TezMerkezi | 2016 |
10 | Tamamlandı | Öğretmenlerin program uyumluluğu ve program uyumluluğunu etkileyen faktörlerin analizi (ortaokul 5. sınıf fen bilimleri dersi örneği) | ESEN TURAN ÖZPOLAT | TezMerkezi | 2015 |
11 | Tamamlandı | Öğretmen yetiştiren kurumlara öğrenci seçiminde kullanılacak giriş standartları ve bu standartların nasıl ölçülebileceği üzerine bir araştırma | RECEP KAHRAMONOĞLU | TezMerkezi | 2014 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMININ BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİSİ AÇISINDAN İNCELENMESİ | SAADET SOĞANCI | TezMerkezi | 2025 |
2 | Tamamlandı | Ödev niteliğinin öğrenmeye katkısının değerlendirilmesi: Bir eylem araştırması | CANSU ÖZTAŞ | TezMerkezi | 2023 |
3 | Tamamlandı | Yabancı dil olarak İngilizce öğretimi alanındaki araştırma eğilimleri | ELVAN ACIROĞLU | TezMerkezi | 2020 |
4 | Tamamlandı | Benzerlikler ve farklılıklar stratejisinin sosyal bilgiler dersinde öğrenci başarısı üzerinde etkililiğinin değerlendirilmesi | CEVAHİR DUMAN | TezMerkezi | 2019 |
5 | Tamamlandı | 2013 okul öncesi eğitim programının karakter eğitimi açısından değerlendirilmesi | EVRİM KOCALAR | TezMerkezi | 2019 |
6 | Tamamlandı | Coğrafya öğretmenlerinin etkili öğretim | IBTISAM AHMED JASIM JASIM | TezMerkezi | 2018 |
7 | Tamamlandı | İngilizce öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) kullanım durumlarının incelenmesi | MUHAMMET ESAD KULOĞLU | TezMerkezi | 2018 |
8 | Tamamlandı | Türkiye ve Rusya'daki İngilizce öğretmenlerinin etkili öğretim stratejilerine ilişkin yaklaşımlarının analizi | ALEKSANDRA ÇELİK | TezMerkezi | 2018 |
9 | Tamamlandı | Yabancı dil olarak İngilizce öğretiminde etkili öğretim stratejilerin analizi (Durum çalışması) | HATUN BUĞRA ALTUNÖZ | TezMerkezi | 2017 |
10 | Tamamlandı | Üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi | İSMAİL BAŞIBEYAZ | TezMerkezi | 2016 |
11 | Tamamlandı | Tanzimat'tan Cumhuriyet'e öğretmen yetiştiren kurumlara giriş şartları ile usûllerinin belirlenmesi ve değerlendirilmesi (Nizamnâme ve talimatnâmelere göre) | EYÜP CÜCÜK | TezMerkezi | 2015 |
12 | Tamamlandı | Eğitim fakültesi birinci sınıf öğretmen adaylarının öğretmenliğe giriş özelliklerinin analizi | ERHAN YOKUŞ | TezMerkezi | 2015 |
13 | Tamamlandı | Öğretmenlerin öğretim program yaklaşımlarının analizi: Ankara ili örneği | BİRGÜL AKTEMUR | TezMerkezi | 2014 |
14 | Tamamlandı | 5E modelinin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin matematik dersi kümeler konusundaki erişi ve kalıcılığına etkisi | AYŞE ŞAHİNER | TezMerkezi | 2013 |
1 |
2. 4. Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
|
---|---|
2 |
V. TURKCESS Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (21 yy becerileri)
|
3 |
Öğretmen eğitiminde kalite arayışı
öğretmen yeiştirmede eğitim fakülteleri ile pedagojik formasyon sistemleri tartışılmıştır.
|
4 |
Türk Dünyası ve Gelecek için eğitim
Türk Dünyası ve Gelecek için eğitim
|
5 |
Türk Dünyası Vatandaşlığı
Türk dünyası vatandaşlığı nasıl gerçekleştirilebileceği analiz edilmiştir.
|
6 |
Eğitimde yapılandırmacılık
Eğitimde yapılandırmacılık
|
7 |
Ulusal Sosyal Bilgiler Eğitimi Çalıştayı
Sosyal bilgiler öğretiminde yaklaşımlar tartışılmıştır.
|
8 |
Dijital Çağda Öğretmenlik
öğretmenlk mesleğinin geleceği vesorunları tartışılmıştır.
|
9 |
Sınıf ortamında öğretim becerileri
Sınıf ortamında öğretim becerileri
|
10 |
Eğitim mi eritim mi?
Eğitim mi eritim mi?
|
11 |
Etkili Öğretmenlik
Etkili Öğretmenlik
|
12 |
Geçmişten günümüze fotoğraflarla eğitim
Geçmişten günümüze fotoğraflarla eğitim
|
13 |
3. II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi
Avrupa Birliği Sürecinde Türkiye”
|
14 |
Geçmişten günümüze fotoğraflarla eğitim
Geçmişten günümüze fotoğraflarla eğitim
|
15 |
Zaim Başaslanla Zden ya
Kosovalı öğretmenlerin mesleki gelişimleri kapsamında yapılan faaliyetlerle ilgili televizyon programı gerçekleştirilmiştir. http://m.youtube.com/watch?v=IH6uR7Pqy_U
|
16 |
Türk Dünyası Eğitim Kültür Birliktelik
Türk dünyasında birliktelik için neler yapılacağı araştırılmıştır.
|
17 |
OSYM Bina Sorumluları Eğiticilerin Eğitimi
OSYM Bina Sorumluları Eğiticilerin Eğitimi kapsamında kursa katılınılmıştır.
|
18 |
UNDP/Atatürk Üniversitesi Doğu Anadolu Kalkınma Programı
UNDP/Atatürk Üniversitesi Doğu Anadolu Kalkınma Programı KAPSAMINDA “Proje Süreç Yönetimi” eğitimi alınmıştır.
|
19 |
Eğitim mi eritim mi?
Eğitim mi eritim mi?
|
20 |
Kız çocukları başta olmak üzere gençlerin Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanlarına yönlendirilmesi araştırma raporu.
Kız çocukları başta olmak üzere gençlerin Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanlarına yönlendirilmesi araştırma raporu.
|
21 |
Eğitim sorunları. Zaim Başaslanla Z den A’ya programı
televizyon programında eğitim sorunları tartışılmıştır.
|
1 |
TTO
Yönetim Kurulu Üyesi Bilimsel Kuruluş 2020 |
---|---|
2 |
Türkiye Curling Federasyonu (Dış ilişkiler komisyon üyesi)
Üye 2016 |
3 |
Gaziantep Üniversitesi Okul Projesi Komisyon Başkanı
Başkan Bilimsel Kuruluş 2016 |
4 |
American Educational Research Association
Üye Bilimsel Kuruluş 2015 |
5 |
Eğitim Programları ve Öğretim Derneği
Yönetim Kurulu Üyesi Bilimsel Kuruluş 2014 |
6 |
Seçkin Okulları
Danışman 2014 |
7 |
EPODER
Üye 2013 |
8 |
Gaziantep Türk Ocakları Yönetim Kurulu Üyeişi
Üye 2012 |