GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAMCILIK
1 |
Reklamda Strateji
Yayın Yeri: Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları
|
---|---|
2 |
Türkiye Turizm Ansiklopedisi_Kültürel Uzaklık
Yayın Yeri: Detay Uzaklık
|
3 |
Türkiye Turizm Ansiklopedisi_Turistik Afiş
Yayın Yeri: Detay Yayıncılık
|
4 |
Türkiye Turizm Ansiklopedisi_ Kültürel Yayılma
Yayın Yeri: Detay Yayıncılık
|
5 |
Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam
Yayın Yeri: Literatürk
|
6 |
Ticarileşme, Politika Ve Etik Üçgeninde Sağlık Konulu Yayıncılık Tartışmaları
Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi
|
7 |
Dijital Çağda İletişim Çalışmaları ve Medya Araştırmaları
Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi
|
8 |
Ideology and Communication: Symbolic Reflections of Intellectual Designs,
Yayın Yeri: Peter Lang GmbH
|
9 |
Halkla İlişkiler ve Uygulama Alanları Yeni Eğilimler
Yayın Yeri: Eğitim
|
10 |
Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices
Yayın Yeri: Peter Lang GmbH
|
11 |
İletişim Sosyolojisi
Yayın Yeri: Leteratürk
|
12 |
Sosyal Medya İletişimi
Yayın Yeri: Gece Kitaplığı
|
13 |
Research Methods and Techniques in Public Relations and Advertising
Yayın Yeri: Peter Lang GmbH
|
14 |
Research Methods and Techniques in Public Relations and Advertising
Yayın Yeri: Peter Lang GmbH
|
1 |
Yerliler ve Suriyeli Sığınmacılarda Kültürlerarası İletişim Engelleri, Gruplararası Statü Algısı, Kültürleşme Tutumunun Sosyokültürel Uyuma Etkisi
EKŞİ RABİA,ŞAHİN EMİNE
|
---|---|
2 |
The Emotional Intelligence and Social Media Addiction in Communication Undergraduate Students in Turkey: The Impact of Emotional Intelligence, Demographic Variables and Social Media Use Habits on Social Media Addiction
ŞAHİN EMİNE, AKÇAY BEKİROĞLU HABİBE
|
3 |
Kişisel Beceriler, Kişilerarası Beceriler ve Genel Ruh Durumu ile Sosyal Medya Bağımlılığı İlişkisinin Üniversite Öğrencileri Örnekleminde Analizi
AKÇAY BEKİROĞLU HABİBE, ŞAHİN EMİNE
|
4 |
Covid-19 Pandemi Sürecinde Depresyon, Anksiyete ve Stres ile Başa Çıkma Tutumlarının Sosyal Medya Bağımlılığıyla İlişkisi
ŞAHİN EMİNE, TÜRK FULYA, ZEYNEP HAMAMCI
|
5 |
Use of Social Media as a Health Seeking Behaviour: Looking Into Covid-19 Related Social Media Posts on Facebook During The Measures of Isolation, Lockdown and Social Distance
ŞAHİN EMİNE, AYAZ FERİHAN
|
6 |
Dijital Çağın Mizahi Anlatım Türü Capslerle Sağlık Konulu Mesajların Yayılımı
ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM
|
7 |
İlgilenim Düzeyi Yüksek Otomobil Markalarının Marka Denkliği Oluşturmada Sosyal Medya Reklamlarının Rolü
GÜNEY İBRAHİM HAKKI,ŞAHİN EMİNE
|
8 |
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Yoğunluğu Ve Saldırganlık Davranışı Gösterme İlişkisi
AKÇAY HABİBE,ŞAHİN EMİNE
|
9 |
2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Bağlamında Siyasal Reklamlar, Twitter ve Haber Gündemi Benzerlik Analizi
ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM,BİCAL ADİL
|
10 |
Türkiye’de Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Alanında Çalışan Kadınların İş Yaşamında Toplumsal Cinsiyet Ayrımcılığına İlişkin Bakış Açıları
ŞAHİN EMİNE,ACAR ŞENTÜRK ZÜLFİYE
|
11 |
İmaj Restorasyon Teorisi Çerçevesinde Reklamlarda Kriz İletişimi Mesaj Stratejilerinin Kullanımı
ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM
|
12 |
Gündem Oluşturma Teorisi Bağlamında Özel Günleri Konu Alan Reklamların Analizi
ŞAHİN EMİNE,ACAR ŞENTÜRK ZÜLFİYE
|
13 |
Pazarlama İletişimi Kapsamında Web Sitelerin Kullanımının Kreatif Reklam Ajansları Örnekleminde İncelenmesi
ÖZKOYUNCU MURAT,ŞAHİN EMİNE
|
14 |
Küresel Tüketim Ritüeli ”Kara Cuma”ya (Black Friday) Tüketici Tepkileri ve Çelişkili Satın Alma Davranışı
ŞAHİN EMİNE,YÜNAÇTI MEHMET
|
15 |
Reklam Stratejileri Kapsamında Hikaye Anlatımı Kullanımı: Sanal Marka Topluluklarında Reklam Mesajlarının Aktarımı
ŞAHİN EMİNE
|
16 |
Sosyal Medya Reklamlarının Etik Sorunsalı Çerçevesinde Gizli Reklam Uygulamaları
ŞAHİN EMİNE
|
17 |
Hastanelerde Hasta Yakınları Tarafından Belirlenen İletişim Engellerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
AYDIN BAYRAM OĞUZ,ŞAHİN EMİNE
|
18 |
Almanya ve Fransa’da Yaşayan Türkler Örnekleminde Gurbetçilerin AB ve AB’ye Katılım Tutumu
ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM
|
19 |
Cinsel Çekicilik Içeren Televizyon Reklamlarina Yönelik Tutum Oluşumunda Kültürel Farkliliklarin Rolü
ŞAHİN EMİNE,UĞUR İMRAN
|
20 |
The Validity and Reliability of a New Scale to Measure Patient-Determined Communication Barriers in Hospitals
ŞAHİN EMİNE,AYDIN BAYRAM OĞUZ,GÜLŞEN MURAT TANER,KUL SEVAL
|
21 |
Hastanede Hasta ve Hasta Yakınları Düzeyinde Görülen İletişim Problemlerinin Çözümüne Yönelik Bir Model Önerisi
AYDIN BAYRAM OĞUZ,ŞAHİN EMİNE
|
22 |
Organ Bağışı Kamu Spotlarının Üniversite Öğrencileri Üzerinde Farkındalık Oluşturma Düzeyinin İncelenmesi
DUĞAN ÖZLEM,ŞAHİN EMİNE
|
23 |
A Qualitative Study Revealing the Relationship Between Cultural Indicators and Attitudes Toward the Ads
ŞAHİN EMİNE
|
1 |
Different Message Strategies in Femvertising: Comparison of Advertising, Brand Attitude And Purchasing Intention
ŞAHİN EMİNE
|
---|---|
2 |
Sağlık İletişiminde Mizahın Kullanımı: Canan Karatay Capslerinin Analizi
ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM
|
3 |
Sağlık Alanındaki Kişisel Markaların Marka İletişimi Çalışmalarında Sosyal Medyanın Kullanımı
ŞAHİN EMİNE
|
4 |
Web Sitelerin Pazarlama İletişimi Aracı Olarak Kullanımının İçerik Analizi Yöntemi İle İncelenmesi: Kreatif Reklam Ajansları Örneği
Özkoyuncu Murat,ŞAHİN EMİNE
|
5 |
Sosyal Medya Reklamlarında Etik Sorunsalında Gizli Reklam Uygulamaları
ŞAHİN EMİNE
|
6 |
Reklam Stratejileri Kapsamında Hikaye Anlatımı Kullanımı: Sanal Marka Topluluklarında Reklam Mesajlarını Aktarmanın Yeni Şekli
ŞAHİN EMİNE
|
7 |
Marka Konumlandırma Stratejilerinin Reklamlarda Kullanımı: Kadın Şampuanları Örneği
DUĞAN ÖZLEM,ŞAHİN EMİNE
|
8 |
Kriz İletişim Stratejisi Olarak Reklamların Kullanımı: İmaj Yapılandırma Teorisi Kapsamında Nutella ve Hundai Reklamlarının İncelenmesi
ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM
|
9 |
Kriz İletişim Stratejisi Olarak Reklamların Kullanımı: İmaj Yapılandırma Teorisi Kapsamında Nutella ve Hyundai Reklamlarının İncelenmesi
ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM
|
10 |
İşletmelerde Kriz İletişimi: Ülker Şirketi’nin Krize Dönüşen “1 Nisan” Reklamı Üzerine Bir Araştırma
DUĞAN ÖZLEM,ŞAHİN EMİNE
|
11 |
The Role of Cultural Differences in the Formation of Consumers’ Attitudes towards TV Advertisements and Brands Including Sexual Appeal
ŞAHİN EMİNE
|
12 |
The Importance of Dominant Culture on Adaptation of Foreign Women to Headscarf Trends
ŞAHİN EMİNE,OĞUZHAN MERYEM
|
13 |
A Reception Analysis of Male Female Roles in the Advertisements That Carry Different Cultural Codes.
ŞAHİN EMİNE,OĞUZHAN MERYEM
|
14 |
Sürdürülebilir Turizm Alanında Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Önemi: Hospitalityclub Ağı Örneği
ŞAHİN EMİNE,TÜRKAL İHSAN
|
15 |
İletişim Odaklı Genç Seçmen Kitlede Lider ve Siyasal Parti İmajı AK Parti Genel Baskanı Recep Tayyip Erdogan ve AK Parti Imajı
YETKİNER BEYLER,ŞAHİN EMİNE,USTAKARA FUAT
|
16 |
A Qualitative Study Revealing the Relationship Between Cultural Indicators And Attitudes Toward The Ads
ŞAHİN EMİNE
|
17 |
Değişen Reklamcılık Anlayışı ve Reklam Modellerinin Gelişimi İnteraktif Reklam Modeli
ŞAHİN EMİNE
|
18 |
Gazetelerin Çocuklara Yönelik Cinsel İstismarı Sunumu Üzerine Bir Söylem Analizi Çalışması
NİSAN FATMA,ŞAHİN EMİNE
|
1 |
Sivil İzleme Kurullarının Etkinliğinin Avrupa Standartları Doğrultusunda Artırılması
Projesi
Gaziantep Üniversitesi ve Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü arasında imzalanan iş birliği protokolünün sonucunda "Sivil İzleme Kurullarının Etkinliğinin Avrupa Standartları Doğrultusunda Artırılması Projesi" kapsamında 26-28 Eylü
|
---|---|
2 |
GAP Bölgesinde Faaliyet Gösteren Yerel Medya Kuruluşlarının Kurumsal Kapasitesinin Güçlendirilmesi-İhtiyaç Analizi Yapılması ve Eylem Planı Hazırlanması
Güneydoğu Anadolu Projesi (GAP) İdaresi Başkanlığı tarafından desteklenen ve Gaziantep Üniversitesi tarafından uygulanan proje, GAP Bölgesi’nde faaliyet gösteren yerel medya kuruluşlarında çalışanların mesleki becerilerinin geliştirilmesi için gerçek
|
3 |
Sosyal Uyum Sürecinde Kültürlerarası İletişim Engelleri: Yerliler ve Suriyeli Sığınmacıların Sosyal Uyum Tutumları
Yoğun göçler sonucunda üst kültürün alt kültürü kabullenecek kültürel duyarlılığa sahip olmaması ve alt kültürün üst kültürün ortak yaşam unsurlarına adapte olamaması sonucu sosyo-kültürel uyum sürecini sancılı geçiren ülkeler, ekonomik kayıplar bir
|
1 |
Research Methods and Techniques in Public Relations and Advertising
Yazar Adı: AYDIN BAYRAM OĞUZ,ŞAHİN EMİNE
, Yayın Yeri: Peter Lang GmbH
|
---|---|
2 |
Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices
Yazar Adı: AYDIN BAYRAM OĞUZ,ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM
, Yayın Yeri: Peter Lang GmbH
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE MEDYA | Türkçe | 3 |
2 | 2015-2016 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE MEDYA | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE MEDYA | Türkçe | 3 |
4 | 2017-2018 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE MEDYA | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE MEDYA | Türkçe | 3 |
6 | 2018-2019 | İLETİŞİME GİRİŞ | Türkçe | 3 |
7 | 2017-2018 | UZMANLIK | Türkçe | 1 |
8 | 2016-2017 | UZMANLIK | Türkçe | 1 |
9 | 2015-2016 | UZMANLIK | Türkçe | 1 |
10 | 2018-2019 | UZMANLIK | Türkçe | 1 |
11 | 2023-2024 | TOPLUMSAL CİNSİYET VE MEDYA | Türkçe | 3 |
12 | 2023-2024 | MARKA YÖNETİMİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | REKLAM KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
2 | 2016-2017 | KİŞİLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | İLETİŞİME GİRİŞ | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | İLETİŞİME GİRİŞ | Türkçe | 3 |
5 | 2015-2016 | İMAJ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
6 | 2016-2017 | İMAJ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
7 | 2015-2016 | SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI | Türkçe | 3 |
9 | 2015-2016 | İLETİŞİM TARİHİ | Türkçe | 3 |
10 | 2016-2017 | REKLAMCILIK | Türkçe | 3 |
11 | 2018-2019 | REKLAMCILIK | Türkçe | 3 |
12 | 2017-2018 | REKLAMCILIK | Türkçe | 3 |
13 | 2017-2018 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
14 | 2017-2018 | İMAJ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
15 | 2017-2018 | İLETİŞİME GİRİŞ | Türkçe | 3 |
16 | 2017-2018 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ | Türkçe | 3 |
17 | 2017-2018 | KİŞİLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
18 | 2017-2018 | REKLAM KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
19 | 2018-2019 | KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
20 | 2018-2019 | KİŞİLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
21 | 2018-2019 | REKLAM KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
22 | 2018-2019 | TELEVİZYON REKLAMCILIĞI DÜZENLE | Türkçe | 3 |
23 | 2018-2019 | HALKLA İLİŞKİLER BİTİRME PROJESİ | Türkçe | 10 |
24 | 2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLER BİTİRME PROJESİ | Türkçe | 10 |
25 | 2018-2019 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ | Türkçe | 3 |
26 | 2018-2019 | KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
27 | 2018-2019 | İLETİŞİME GİRİŞ | Türkçe | 3 |
28 | 2019-2020 | KİŞİLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
29 | 2019-2020 | İLETİŞİME GİRİŞ | Türkçe | 3 |
30 | 2019-2020 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ | Türkçe | 3 |
31 | 2019-2020 | KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
32 | 2019-2020 | REKLAMCILIK | Türkçe | 1 |
33 | 2019-2020 | İMAJ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
34 | 2019-2020 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
35 | 2019-2020 | KÜLTÜR, KÜRESELLEŞME VE MEDYA | Türkçe | 3 |
36 | 2019-2020 | HALKLA İLİŞKİLER BİTİRME PROJESİ | Türkçe | 10 |
37 | 2019-2020 | MEDYA PLANLAMA | Türkçe | 3 |
38 | 2019-2020 | REKLAM KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
39 | 2019-2020 | TELEVİZYON REKLAMCILIĞI | Türkçe | 3 |
40 | 2020-2021 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
41 | 2020-2021 | İMAJ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
42 | 2020-2021 | KÜLTÜR, KÜRESELLEŞME VE MEDYA | Türkçe | 3 |
43 | 2020-2021 | KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
44 | 2020-2021 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ | Türkçe | 3 |
45 | 2020-2021 | SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
46 | 2020-2021 | KİŞİLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
47 | 2020-2021 | MEDYA PLANLAMA | Türkçe | 3 |
48 | 2020-2021 | REKLAM KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
49 | 2021-2022 | KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
50 | 2021-2022 | İMAJ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
51 | 2021-2022 | KÜLTÜR, KÜRESELLEŞME VE MEDYA | Türkçe | 3 |
52 | 2021-2022 | REKLAMCILIK | Türkçe | 3 |
53 | 2021-2022 | DİJİTAL REKLAMCILIK | Türkçe | 3 |
54 | 2021-2022 | REKLAM KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
55 | 2022-2023 | KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
56 | 2022-2023 | İMAJ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
57 | 2022-2023 | KÜLTÜR, KÜRESELLEŞME VE MEDYA | Türkçe | 3 |
58 | 2022-2023 | REKLAMCILIK | Türkçe | 3 |
59 | 2022-2023 | DİJİTAL REKLAMCILIK | Türkçe | 3 |
60 | 2022-2023 | REKLAM KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
61 | 2022-2023 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
62 | 2023-2024 | İMAJ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
63 | 2023-2024 | KÜLTÜR, KÜRESELLEŞME VE MEDYA | Türkçe | 3 |
64 | 2023-2024 | KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
65 | 2023-2024 | REKLAMCILIK | Türkçe | 3 |
66 | 2023-2024 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
67 | 2023-2024 | DİJİTAL REKLAMCILIK | Türkçe | 3 |
68 | 2023-2024 | REKLAM KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
69 | 2023-2024 | İLETİŞİM UZMANI ADAYI YETKİNLİK DERSİ | Türkçe | 10 |
70 | 2020-2021 | REKLAMCILIK | Türkçe | 3 |
71 | 2021-2022 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Sosyal uyum sürecinde kültürlerarası iletişim engelleri: Yerliler ve Suriyeli sığınmacıların sosyal uyum tutumları | RABİA EKŞİ | TezMerkezi | 2023 |
2 | Tamamlandı | Marka denkliği oluşturmada sosyal medya reklamlarının rolü: Otomobil markaları üzerine araştırma | İBRAHİM HAKKI GÜNEY | TezMerkezi | 2019 |
3 | Tamamlandı | Sosyal medyanın kurumsal iletişim aracı olarak kullanımı: Devlet ile vakıf üniversitelerinin sosyal medya paylaşımlarının karşılaştırmalı analizi | MEHMET MİHDİ GÖKÇE | TezMerkezi | 2018 |
4 | Tamamlandı | Eğitsel bilgisayar oyunlarının benimsenmesinde sosyal medya özelliklerinin etkisi | ÜMİT TUNÇ | TezMerkezi | 2017 |
1 |
Editör ve Yazar 6. Eğitim Semineri
ULAKBİM tarafından düzenlenen eğitim seminerinin içerğini akademik makale yazmı ve editörlük sürecinde dikkat edilmesi gereken konular oluşturmaktadır.
|
---|---|
2 |
Yerel Medya Temsilcileri ve Güvenlik Bürokratları Çalıştayı
25-26 Temmuz tarihi arasında Diyarbakır’xxda yapılan çalıştayda Güneydoğu Anadolu bölgesinde hizmet veren yerel medya kuruluşları ve kamu kurumlarında çalışan medya ve halkla ilişkiler çalışanları bir arada gelerek bölgede bölgenin güvenliğini tehdit
|
3 |
Çocuk İstismarı ve Önleyici Tedbirler Çalıştayı
Türkiye’de çocuk istismarı ve ihmaline yönelik farkındalık oluşturma, önleyici Tedbirlerinalınması ve bu tür haberlerin basında yer alma şeklinin konuşulduğu çalıştayda yurt içindeki farklı üniversitelerden, sivil toplum kuruluşlarından, Aile, Çalışm
|
4 |
İletişim Becerileri
Adalet Bakanlığı Denetimli Serbestlik Müdrülüğü tarafından düzenlenen İletişim Becerileri konulu seminerde etkili iletişim, beden dili, empati konularında bilgi vermek üzere konuşmacı olarak katılınmıştır.
|
5 |
Brand Week İstanbul 2015 (Workshop)
Brand Week Istanbul is a large-scale event aimed at bringing Turkey’s marketing and communication industry together with the world’s most creative names, concepts, and projects. In recent years, Istanbul has been a fast-rising economic and financial
|
6 |
Kültürel Farklılıkların Reklam Tutumları Üzerine Etkisi
TC Başbakanlık Yurtdışı Türkler ve Akraba Toplulukları Başkanlığı Karadeniz Uluslararası Öğrenci Derneği tarafından düzenlenen etkinlikte televizyon reklamlarının izleyiciler üzerindeki etkisini, kültürel farklılık değişkenine göre açıklayarak yapıla
|
7 |
Kişilerarası İletişim ve Beden Dili Kullanımı
Gaziantep Şahinbey Belediyesi Tarafından düzenlene Evlilik Okulu’xxnda üç hafta, perşembe günleri saat 17:00 ile 21:00 arasında toplam üç kurdan oluşan eğitim verilmiştir. Bu eğitimlerde etkili iletişim, öfke kontrolü, empati, sen- ben dili, iletişim
|
1 |
Konya Gazeteciler Cemiyeti
Üye 2008 |
---|