GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Bölüm Adı: Yönetim Süreçleri |
---|---|
2 |
Teknoloji Destekli Öğretim: Güncel Gelişmeler
Bölüm Adı: Teknoloji Liderliği |
3 |
Advances in Global Education and Research: Volume 4
Bölüm Adı: Challenges Affecting Teaching-Learning Processes in Multi-Grade Classes: A Comparison of Pre-Pandemic and Peri-Pandemic Periods |
4 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Bölüm Adı: Anlatı Araştırması |
5 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Bölüm Adı: Etnografik Araştırma |
6 |
Küreselleşen Eğitim Politikası
Bölüm Adı: Eğitim Politikası ve Değerlerin Dağıtımı |
7 |
Araştırma Yöntemleri Desen ve Analiz
Bölüm Adı: Etik |
8 |
Örgütler ve Yapıları
Bölüm Adı: Makine Bürokrasisi |
1 |
Going beyond Structural Integration: Exploring the Role of Mainstreaming and Adaptation Classes in the Educational Integration of Syrian Schoolchildren in Turkey
KALMAN Mahmut, CAN Fazıl Emre
|
---|---|
2 |
A Qualitative Study of Home Learning During the Covid-19 Pandemic in Turkey: A Focus on Home Environments
KALMAN MAHMUT, AKDAŞ MUHAMMED SAFA, SANSUR ZİYA, CAN FAZIL EMRE
|
3 |
Alt Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Bölgelerde Çalışan Okul Müdürlerinin Okul Geliştirme Deneyimleri: Bir Anlatı Araştırması
YILDIRIM Cengiz Safa, KALMAN Mahmut
|
4 |
The Mediating Effect of School Climate in the Relationship Between School Principals’ Learning-Centered Leadership and Teacher Professional Learning in Türkiye
KALMAN Mahmut, ŞİMŞEK Özgür
|
5 |
Teacher Learning and Professional Development During the COVID-19 Pandemic: A Descriptive Study
KALMAN MAHMUT, KALENDER BARIŞ, CESUR BURAK
|
6 |
Mesleğe Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları İstenmedik Davranışlara ve Bu Davranışlar Karşısında Uyguladıkları Yaklaşımlara İlişkin Görüşleri
KAPLAN SEVİL, KALMAN MAHMUT, AKCAN EMRULLAH
|
7 |
Çalıkuşlarının Gözünden Köyde Öğretmen Olmak: Bir Olgubilim Araştırması
KALMAN MAHMUT, GÜR IŞIL
|
8 |
Exploring Student Perceptions and Experiences of Different Teaching and Learning Approaches in Architectural History Education: A Comparative Case Study
ÖZGÜLEŞ MUZAFFER,KALMAN MAHMUT,ÖZYURT MELİKE,ŞAHİN SEVİLAY
|
9 |
A Q-Methodological Analysis of School Principals’ Decision-Making Strategies during the Change Process at Schools
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
10 |
School Improvement and Contextual Factors: A Qualitative Case Study on Educators’ Perceptions and Experiences
KALMAN MAHMUT
|
11 |
Factors Affecting Classroom Teachers’ Job Performance: A Qualitative-dominant Analysis with Q-sorting
ALTUNOVA NEBİ,KALMAN MAHMUT
|
12 |
“It Requires Interest, Time, Patience and Struggle”: Novice Researchers’ Perspectives on and Experiences of the Qualitative Research Journey
KALMAN MAHMUT
|
13 |
Probing School Image at High Schools: Scale Development and a Discriminant Analysis
ÇIRAK KURT SEVİLAY,KALMAN MAHMUT
|
14 |
Examining School Administrators’ Beliefs and Understandings about Strategic Planning: An Exploratory Typological Perspective
BALKAR BETÜL,KALMAN MAHMUT
|
15 |
Shifting Teachers’ Perceptions of School Culture in Turkey: A Mixed Methods Study
KALMAN MAHMUT,BALKAR BETÜL
|
16 |
Revitalizing the HERO within Teachers: An Analysis of the Effects of the PsyCap Development Training
KALMAN MAHMUT,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
17 |
An Investigation of Dispositional Resistance, Change-specific Resistance and Change-Related Information: The Case of the “4+4+4” Educational Reform in Turkey
KALMAN MAHMUT,BOZBAYINDIR FATİH
|
18 |
Öğretmenliğe Hazır Olma Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
YILDIRIM İBRAHİM,KALMAN MAHMUT
|
19 |
Principal Assignments in Limbo: A Qualitative Study on the Processes and Potential Outcomes of the Recent Principal Assignment Initiative in Turkey
KALMAN MAHMUT,SUMMAK MEHMET SEMİH,ÇİMEN İSMAİL
|
20 |
School Principals’ Evaluations of Their Instructional Leadership Behaviours: Realities vs. Ideals
KALMAN MAHMUT,ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT
|
21 |
Öğretmenlerin Psikolojik Sermayelerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Karma Yöntem Araştırması
KALMAN MAHMUT,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
22 |
The Relationship between Technology Leadership Roles and Profiles of School Principals and Technology Integration in Primary School Classrooms
SAMANCIOĞLU MUSTAFA, BAĞLIBEL MURAT, KALMAN MAHMUT, SİNCAR MEHMET
|
23 |
Okul İklimi Öğretimsel Liderlik ve Yönetsel Liderlik Değişkenlerinin Okul Yöneticiliğine Atama Yaklaşımları Açısından Ayırt Edicilik Düzeyi
BALKAR BETÜL,KALMAN MAHMUT
|
24 |
Educational Leaders’ and Teachers’ Opinions About Changes in the Turkish Education System A Qualitative Case Study
SAMANCIOĞLU MUSTAFA,BAĞLIBEL MURAT,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
25 |
Okul Yöneticilerinin Hesap Verebilirliği ile Örgütsel Adalet Arasındakiİlişkinin İncelenmesi
KALMAN MAHMUT,GEDİKOĞLU TOKAY
|
26 |
Öğretim Elemanlarının Hesap Verebilirliklerine İlişkin Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
1 |
An investigation of the relationships between school image, school climate and school identification at vocational high schools: A quantitative case study
KALMAN MAHMUT, Mutlu Erciyas Serap
|
---|---|
2 |
Refugee Integration into Education and Managerial Challenges: An Interview‐Based Qualitative Study
KALMAN MAHMUT,İŞDAR SEMİH
|
3 |
An Initiative for Widening Syrian Students’ Participation in Higher Education: The Case of Classroom Teaching Department of Gaziantep University
KALMAN MAHMUT,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
4 |
New Challenges Added to a Challenging Task? Primary School Teachers’ Reflections on Classroom Management and Refugee Integration
KALMAN MAHMUT,Özdemir Servet
|
5 |
School Engagement and School-Related Metaphors Amongst Primary School Students: A Qualitative Case of 4th Graders
KALMAN MAHMUT,Tunç Efendi
|
6 |
Türk Eğitim Sisteminde Diyalektik Gerilim ve Dönüştürücü Düşünce Arayışları: Retrospektif Bir Bakış
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT,BALKAR BETÜL
|
7 |
Education as a (un)Global Commodity between Realities and Fantasies: A Retrospective Analysis
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
8 |
An Array of Leadership Development Tools and Techniques: A Call for Research on Developing Principal Leadership
KALMAN MAHMUT
|
9 |
Parents’ Evaluations of the Quality of School Processes and Outcomes from Insider-Outsider Perspectives: Giving Ear to What ‘The Big Boss’ Says
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
10 |
Going Against the Grain, Converging on Good and Promising Practices in the Turkish Education System: Treatment vs. Healing from Within
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
11 |
Reconsidering Feedback in Instructional Supervision: How should Feedback be Managed in Schools?
KALMAN MAHMUT,AKŞAB ŞAHABETTİN
|
12 |
Adaptation of the Feeling Prepared to Teach Scale into Turkish
YILDIRIM İBRAHİM,KALMAN MAHMUT
|
13 |
Üç Şehrin Karşılaştırmalı Nitel Hikâyesi İTK D Modeline Göre K 12 Okul Müdür Yardımcılarının Öznel İyi Oluş Hâllerinin İncelenmesi
SUMMAK MEHMET SEMİH,ÖZDEMİR MURAT,SÜMER Sabahattin,AVAN Yasin,KALMAN MAHMUT
|
14 |
Buluğ Çağından Yetişkinliğe Geçerken Eğitim Yönetiminin Entelektüel Olgunlaşma ve Akademik Kimlik Kazanma Sürecine Bakış Quo Vadis
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
15 |
Following Traces of the Invisible Hand in the Distribution of National High Stake Test Scores Who is Actually Privileged by the State Funded Public Education Monopoly
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
16 |
Prospective Teachers’ Views about Reflections of MoNE’s Policy Initiatives on the Improvement of Teacher Quality A Focus Group Study
KALMAN MAHMUT,ÖZDEMİR MURAT
|
17 |
School Principals’ Decision Making Strategies during Organizational Change in Schools A Q Methodological Study
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT,ÖZDEMİR MURAT
|
18 |
Okul Yöneticilerinin İş Stresi İş Performansı ve İş Doyumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KALMAN MAHMUT,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
19 |
Eğitim Örgütlerinde Değişimi Konu Alan Ampirik Çalışmaların İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi 2005 2015
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
20 |
College Students’ Problems with and Expectations from Lecturers
ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT,KALMAN MAHMUT,BOZBAYINDIR FATİH
|
21 |
Procedural Justice and the Principal Succession Planning Initiative A Qualitative Analysis of School Principals Perceptions
KALMAN MAHMUT,SUMMAK MEHMET SEMİH,ÇİMEN İSMAİL
|
22 |
Türkiye de Mülteci Öğrencilere Yönelik Eğitim Politikalarının İncelenmesi
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
23 |
Denetime İlişkin Liderlik Alan Bilgisi: Kavramsal Bir Çözümleme
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT,Zepeda Sally
|
24 |
6528 Sayılı Kanunla Okul Yöneticisinin Görevlendirmesinde Yapılan Değişikliğe İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
25 |
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Psikolojik Sermayelerinin İncelenmesi
KALMAN MAHMUT,GEDİKOĞLU TOKAY
|
26 |
İlköğretim Okulları Teftiş Raporları ile İlgili Bir Çözümleme
BOZBAYINDIR FATİH,ÖZKAN HABİB,KALMAN MAHMUT
|
27 |
Öğretim Elemanlarının Hesapverebilirliğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
28 |
Okul Yöneticisinin Hesapverebilirliği ile Örgütsel Adalet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KALMAN MAHMUT,GEDİKOĞLU TOKAY
|
29 |
Okul Sağlığı Açısından Şeffaflık ve Hesap Verebilirliğin Önemi
ÖZKAN HABİB,KALMAN MAHMUT
|
30 |
Türkiye’nin Yabancı Dil Politikasına Kuramsal Bir Bakış
KALMAN MAHMUT
|
31 |
Okul Denetiminde Öz Değerlendirme Formları ve Müfettişlerin Rolü
ÖZKAN HABİB,AYDIN GÜNGÖR TUBA,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
1 |
An Alternative Tool for Architectural History Teaching: TimeLine Travel
Mimarlık tarihi alanında kullanılabilecek digital bir araç tasarlama
|
---|
1 |
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi (GAUN-JES)
Yazar Adı: KALMAN MAHMUT,BOZBAYINDIR FATİH
, Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | Okul Geliştirme | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | Eğitimde Değişim Yönetimi | Türkçe | 3 |
3 | 2017-2018 | Örgüt Geliştirme | Türkçe | 3 |
4 | 2018-2019 | AKADEMİK YAZI YAZMA | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | Okul Geliştirme | Türkçe | 3 |
6 | 2018-2019 | Eğitim Denetimi | Türkçe | 3 |
7 | 2019-2020 | AKADEMİK YAZI YAZMA | Türkçe | 3 |
8 | 2019-2020 | OKUL GELİŞTİRME | Türkçe | 3 |
9 | 2019-2020 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
10 | 2019-2020 | NİTEL ARAŞTIRMALARDA VERİ ANALİZ YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
11 | 2018-2019 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
12 | 2020-2021 | AKADEMİK YAZI YAZMA | Türkçe | 3 |
13 | 2020-2021 | OKUL GELİŞTİRME: KURAM VE UYGULAMA | Türkçe | 3 |
14 | 2020-2021 | EĞİTİM POLİTİKALARI | Türkçe | 3 |
15 | 2021-2022 | NİTEL ARAŞTIRMALARDA VERİ ANALİZ YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
16 | 2021-2022 | OKUL GELİŞTİRME: KURAM VE UYGULAMA | Türkçe | 3 |
17 | 2021-2022 | AKADEMİK YAZI YAZMA | Türkçe | 3 |
18 | 2021-2022 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL ETİK | Türkçe | 3 |
19 | 2021-2022 | DAVRANIŞIN TEMELLERİ | Türkçe | 3 |
20 | 2021-2022 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 2 |
2 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
3 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
4 | 2018-2019 | Eğitime Giriş | Türkçe | 2 |
5 | 2018-2019 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
6 | 2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
7 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
8 | 2018-2019 | Araştırma Projesi I | Türkçe | 1 |
9 | 2018-2019 | Eğitimde Kalite Yönetimi | Türkçe | 2 |
10 | 2018-2019 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 2 |
11 | 2018-2019 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
12 | 2019-2020 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
13 | 2019-2020 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 2 |
14 | 2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 2 |
15 | 2019-2020 | BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
16 | 2019-2020 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
17 | 2019-2020 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
18 | 2019-2020 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
19 | 2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
20 | 2019-2020 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
21 | 2018-2019 | Araştırma Projesi II | Türkçe | 1 |
22 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
23 | 2020-2021 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 2 |
24 | 2020-2021 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
25 | 2020-2021 | EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK | Türkçe | 2 |
26 | 2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 2 |
27 | 2021-2022 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
28 | 2021-2022 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
29 | 2021-2022 | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
30 | 2021-2022 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 2 |
31 | 2021-2022 | EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK | Türkçe | 2 |
32 | 2021-2022 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 2 |
33 | 2021-2022 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin ev ödevi tasarlama ve geri bildirim sağlama süreçlerinin incelenmesi | AYDIN TUĞRUL ÖZKAYA | TezMerkezi | 2024 |
2 | Devam Ediyor | Oyunlaştırma Temelli Öğretim Uygulamalarıyla İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması. | İDRİS AYDIN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Öğretimsel liderlik ve öğretmenlerin öğretimsel uygulamaları: Öğretmen özerkliği ve kolektif öğretmen yenilikçiliğinin aracı rolü | KAMURAN DEMİR | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Sınıf iklimi algısı, başarı duygusu ve motivasyon: İlkokul öğrencilerine yönelik bir araştırma | SEVER ASLAN | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Okul müdürlerinin mesleki kimlik oluşum süreçlerinin incelenmesi | SERHAT YILDIZ | TezMerkezi | 2023 |
6 | Tamamlandı | Çevrimiçi öğrenme topluluklarının sınıf öğretmenlerinin mesleki öğrenme ve mesleki gelişimindeki rolünün incelenmesi: eTwinning örneği | ZİYA SANSUR | TezMerkezi | 2022 |
7 | Tamamlandı | Alt sosyo-ekonomik düzeydeki bölgelerde çalışan okul müdürlerinin okul geliştirme deneyimleri: Bir anlatı araştırması | CENGİZ SAFA YILDIRIM | TezMerkezi | 2021 |
8 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin iş performansını etkileyen faktörlerin incelenmesi: Bir Q metodu araştırması | NEBİ ALTUNOVA | TezMerkezi | 2019 |