Doktor Öğretim Üyesi SEDAT ALEV

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ


YÖK Akademik ORCID WoS
Eğitim Bilimleri Temel Alanı  Eğitim Yönetimi  Eğitim Yönetimi

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

6 Adet
1
Sınıfın Geleceği: Öğretmen-Yapay Zeka İş Birliği

Bölüm Adı: Yapay Zeka Destekli Sınıf Yönetimi
Yazar(lar): ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Nobel Akademik ISBN: 978-625-386-039-4, TÜRKİYE, ANKARA, 2024

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
2
Sınıf Yönetimi

Bölüm Adı: Sınıfta Öğrenci Davranışlarının Yönetimi
Yazar(lar): ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Nobel Akademik ISBN: 978-625-371-996-8, TÜRKİYE, ANKARA, 2024

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
3
Eğitime Giriş

Bölüm Adı: Eğitime İlişkin Temel Kavramlar
Yazar(lar): KARA MEVLÜT, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık ISBN: 978-625-397-031-4, TÜRKİYE, ANKARA, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
4
Eğitimde Yeni Normal: Liderlik Yaklaşımları

Bölüm Adı: Kuantum Liderlik
Yazar(lar): ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Nobel Bilimsel Eserler ISBN: 978-625-7589-46-8, TÜRKİYE, ANKARA, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
5
Current Researches in Educational Sciences

Bölüm Adı: A Study on The Relationship Between Governance and Organizational Trust in Schools
Yazar(lar): ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
Yayın Yeri: IVPE ISBN: 978-9949-46-026-6, KARADAĞ, Cetinje, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
6
Educational And Science Occurred in Turkey Between The Years of 1980 - 2000

Bölüm Adı: Developments in Turkish Higher Education System Between 1980 and 2000
Yazar(lar): KARA MEVLÜT, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Iksad Publications ISBN: 978-625-7687-15-7, TÜRKİYE, ANKARA, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce

Makaleler

23 Adet
1
How to Reduce Knowledge Hiding among Teachers? Exploring the Predictive Role of Organizational Politics

ALEV SEDAT,BALKAR BETÜL
Yayın Yeri: International Journal of Educational Reform
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2025

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scopus
2
The Effect of School Administrators' Use of Motivational Language on Teachers' Organizational Support Perceptions and Work Engagement

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Cukurova University Faculty of Education Journal
İngilizce, Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ESCI
3
Professional Engagement and Professional Values among Teachers in Turkish Primary Schools: Examining the Mediating Effect of Professional Efficacy

BALKAR BETÜL, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Psychology in the Schools
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
4
Okullarda Örgütsel Güven, Örgütsel Vatandaşlık Davranışı ve Örgütsel Sessizlik İlişkisinin İncelenmesi

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
5
Okullarda Motivasyonel Dil ile Yöneticiye Sadakat İlişkisinde Lider-Üye Etkileşiminin Aracılık Rolü

KARA MEVLÜT, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
İngilizce, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
6
How Professional Efficacy Affects Professional Motivation and Professional Engagement in Teachers

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Croatian Journal of Education
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
7
The Mediating Role of Psychological Well-being in the Relationship Between the Psychological Contract and Professional Engagement

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Psihologija
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
8
The Relationship Between Organizational Justice, Professional Motivation and Organizational Identification: A Study on Teachers

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Educational Policy Analysis and Strategic Research
İngilizce, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
9
Examination of the Relationships Between the Psychological Contract, Organisational Cynicism, and Turnover Intention

ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research
İngilizce, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
10
The Relationship Between Cultural Intelligence and the Attitudes Towards Refugee Students: A Study on Primary School Teachers

ALEV SEDAT, KARA MEVLÜT
Yayın Yeri: Participatory Educational Research (PER)
İngilizce, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
11
A Practice for Disadvantaged Students in Turkey: The Primary School Education Program (PSEP)

BOZBAYINDIR FATİH, KARA MEVLÜT, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: International Journal of Eurasian Education and Culture (IJOEEC)
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
12
Okul Yöneticilerinin Okul Gelişim Modeli ile İlgili Görüşleri

BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: OPUS - Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
13
Okullarda Örgütsel Sinizmin Yordayıcısı Olarak Lider-Üye Etkileşimi

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
14
Lider-Üye Etkileşimi, Tükenmişlik ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki: Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma

ALEV SEDAT, TAŞ DENİZ
Yayın Yeri: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
15
Okul Kültürü ile Politik Beceri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Proaktif Kişiliğin Aracılık Rolü

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
16
A Qualitative Study of Primary School Teachers Emotional Labor Behavior

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: International Journal of Eurasia Social Sciences
İngilizce, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
17
Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: OPUS - Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
18
Öğretmenlerin Öz Yeterlilik Kavramına İlişkin Algıları: Bir Olgubilim Araştırması

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: OPUS - Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
19
An Analysis of the Relationship Between the General Self-efficacy Perceptions of Teachers and Their Political Skill Levels

BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education
İngilizce, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
20
Öğretmenlerin Genel Öz Yeterlilik Algıları, İzlenim Yönetimi Taktikleri Kullanımları ve Duygusal Emek Davranışları Arasındaki İlişki

ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
Yayın Yeri: Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2018

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
21
Öğretmenlerin Öz Yeterlilik, Proaktif Kişilik ve Değişime Açıklık Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2018

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
22
Öğretmenlerin Bireysel ve Örgütsel Değerleri ile İzlenim Yönetimi Taktikleri Seçimi Arasındaki İlişki Düzeyi

KARAKUŞ MEHMET, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2016

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
23
An Analysis of the Relationship Between School Managers Change Leadership Style and Multi-Factorial Leadership Styles from the Views of Teachers

ÖZKAN SUNA, ALEV SEDAT, ERCAN ABDULKADİR
Yayın Yeri: International Journal of Educational Methodology
İngilizce, Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC

Bildiriler

23 Adet
1
Psikolojik İyi Oluş ve Yaşam Doyumunun Bir Yordayıcısı Olarak Manevi Zekâ

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: XIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2024)
TÜRKİYE, KOCAELİ, Türkçe, 21.05.2024

Uluslararası  Özet bildiri
2
Okullardaki Örgütsel Politikanın Öğretmenlerin Meslektaşlarından Bilgi Saklama Davranışlarını Yordayıcılığı

ALEV SEDAT, BALKAR BETÜL
Yayın Yeri: Xth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2023)
TÜRKİYE, ANKARA, Türkçe, 08.06.2023

Uluslararası  Özet bildiri
3
Öğrenme Merkezli Liderlik ve Okul Gelişimine Öğretmen Katılımı: Güncel Kalma ve Öğretmen İşbirliğinin Aracılık Rolü

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
TÜRKİYE, ANKARA, Türkçe, 28.04.2023

Uluslararası  Özet bildiri
4
Lider-Üye Etkileşimi Ölçeğinin Cinsiyete Göre Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: IXth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2022)
TÜRKİYE, İZMİR, Türkçe, 22.06.2022

Uluslararası  Özet bildiri
5
Örgütsel Adalet, Mesleki Motivasyon ve Örgütsel Özdeşleşme Arasındaki İlişki: Öğretmenler Üzerinde Bir Araştırma

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi (IPCEDU)
TÜRKİYE, DİYARBAKIR, Türkçe, 16.09.2020

Uluslararası  Özet bildiri
6
İlkokullarda Motivasyonel Dil, Algılanan Örgütsel Destek ve İşle Bütünleşme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) ile İncelenmesi

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: VII. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2020)
TÜRKİYE, ESKİŞEHİR, Türkçe, 10.09.2020

Uluslararası  Özet bildiri
7
Etik Liderlik, Mesleki Yeterlik, Mesleki Motivasyon ve Mesleğe Adanmışlık Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) ile İncelenmesi

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: VII. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2020)
TÜRKİYE, ESKİŞEHİR, Türkçe, 10.09.2020

Uluslararası  Özet bildiri
8
Öğretmenlerin Psikolojik Sözleşmeye Uyma Düzeylerinin, Örgütsel Sinizm ve İşten Ayrılma Niyeti ile İlişkisinin İncelenmesi

ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
Yayın Yeri: VI. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2019)
TÜRKİYE, ANKARA, Türkçe, 19.06.2019

Uluslararası  Özet bildiri
9
Lider-Üye Etkileşimi ve Tükenmişlik Arasındaki İlişkide Örgütsel Bağlılığın Aracılık Rolü

ALEV SEDAT, TAŞ DENİZ
Yayın Yeri: 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
TÜRKİYE, İZMİR, Türkçe, 02.05.2019

Uluslararası  Özet bildiri
10
Öğretmenlik Mesleğine Adanmışlığın Mesleki Değerler ve Mesleki Yeterlik Bağlamında İncelenmesi

BALKAR BETÜL, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
TÜRKİYE, İZMİR, Türkçe, 02.05.2019

Uluslararası  Özet bildiri
11
Okul Gelişim Modeli (OGM) ile İlgili Yönetici Görüşleri

BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
TÜRKİYE, İZMİR, Türkçe, 02.05.2019

Uluslararası  Özet bildiri
12
Paternalist Liderlik ile Örgütsel Özdeşleşme Arasındaki İlişki: Örgütsel Adaletin Aracılık Rolü

ALEV SEDAT, TAŞ DENİZ
Yayın Yeri: 3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
TÜRKİYE, MUĞLA, Türkçe, 18.04.2019

Uluslararası  Özet bildiri
13
Örgütsel Adalet, Örgütsel Sinizm ve Tükenmişlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: 3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
TÜRKİYE, MUĞLA, Türkçe, 18.04.2019

Uluslararası  Özet bildiri
14
Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: Zeugma II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
TÜRKİYE, GAZİANTEP, Türkçe, 18.01.2019

Uluslararası  Özet bildiri
15
Okullarda Yönetişim ve Örgütsel Güven Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma

ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
Yayın Yeri: İKSAD 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
TÜRKİYE, GAZİANTEP, Türkçe, 22.11.2018

Uluslararası  Özet bildiri
16
Öğretmenlerin Genel Öz Yeterlilik Algıları ile Politik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
TÜRKİYE, SİVAS, Türkçe, 10.05.2018

Uluslararası  Özet bildiri
17
Öğretmenlerin Genel Öz Yeterlilik, İzlenim Yönetimi Taktikleri ve Duygusal Emek Algı Düzeylerinin İncelenmesi

ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
Yayın Yeri: 3. International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology-ICDET
TÜRKİYE, ANTALYA, Türkçe, 24.11.2017

Uluslararası  Özet bildiri
18
Örgütsel Güven, Örgütsel Sessizlik ve Örgütsel Vatandaşlık Arasındaki İlişki

ALEV SEDAT
Yayın Yeri: 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
TÜRKİYE, ANKARA, Türkçe, 11.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri
19
Öz Yeterlilik, Proaktif Kişilik ve Değişime Açıklık Arasındaki İlişki

BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
TÜRKİYE, ANKARA, Türkçe, 11.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri
20
The Butterfly Effect and Its Consequences on Getting into Higher Education: A Grounded Theory Model

YAVAŞ TUBA, ÖZKAN SUNA, ALEV SEDAT, UTAR NURTEN
Yayın Yeri: IIInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016)
TÜRKİYE, MUĞLA, İngilizce, 31.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
21
The Challenges The Syrian Immigrant Students Face in Higher Education in Turkey (A Case Study)

ÖZKAN SUNA, ALEV SEDAT, UTAR NURTEN
Yayın Yeri: II. International Middle East Conferences
TÜRKİYE, KİLİS, İngilizce, 28.04.2016

Uluslararası  Özet bildiri
22
Öğretmenlerin Bireysel ve Örgütsel Değerleri ile İzlenim Yönetimi Taktikleri Seçimi Arasındaki İlişki Düzeyi

KARAKUŞ MEHMET, ALEV SEDAT
Yayın Yeri: 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
TÜRKİYE, GAZİANTEP, Türkçe, 07.05.2015

Ulusal  Özet bildiri
23
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ve Düzeyi

ÖZKAN SUNA, ALEV SEDAT, ERCAN ABDULKADİR
Yayın Yeri: 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
TÜRKİYE, GAZİANTEP, Türkçe, 07.05.2015

Ulusal  Özet bildiri

Projeler

6 Adet
1
Matematikte Disiplinler Arası Etkinlikler: Robotik Uygulamaları (2023)

Amaç: Robotik uygulamalarındaki ve robot programlamanın arkasındaki matematiğe dikkat çekmektir. Başka bir ifadeyle öğrencilerin matematik derslerinde öğrendikleri matematiği robotik uygulama etkinliklerinde kullanılarak robot programlamanın arkasınd
30.12.2022 - 30.06.2023
TÜBİTAK PROJESİ,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
2
Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Yenilikçi İçerik Geliştirme Uygulamaları (2023)

Amaç: Özel eğitim öğretmenlerinin ve Sınıfında kaynaştırma öğrencisi bulunan sınıf öğretmenlerinin, teknolojiyi özel gereksinimli bireylerin eğitimi ile bağdaştırarak öğrencilerin teknolojiye yönelik bilgi ve becerilerini geliştirmelerini, yenilikçi
01.08.2022 - 01.08.2023
TÜBİTAK PROJESİ,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
3
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen STEAM Uygulamaları (2021)

Projenin amacı bilim ve sanatta yaşıtlarının %85’inden ileride olan, yaratıcı yeteneklere sahip, parlak ve üstün zekalı öğrencilerle eğitim yapan öğretmenlerin; bilim ve sanat üretmeyi en üst düzeyde destekleyen STEAM eğitimini dijital araçlarla uygu
01.07.2021 - 01.07.2022
TÜBİTAK PROJESİ,   Yürütücü 

ULUSAL  Tamamlandı
4
İpek Yolunda Bilime Yolculuk (2021)

Projede sosyo-ekonomik açıdan dezavantajlı olmalarına rağmen akademik açıdan başarılı olan 6. ve 7. sınıf ortaokul öğrencilerinin belirli bir program çerçevesinde, disiplinler arası bir yaklaşımla doğayı tanımaları, doğaya karşı olumlu tutum geliştir
01.07.2021 - 01.07.2022
TÜBİTAK PROJESİ,   Eğitmen 

ULUSAL  Tamamlandı
5
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen STEAM Uygulamaları-II

Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen STEAM Uygulamaları-II
01.07.2021 - 01.07.2023
TÜBİTAK PROJESİ,   Yürütücü 

ULUSAL  Tamamlandı
6
Gaziantep Bilim, Sanat Ve Teknoloji Festivali (2021)

Bu projenin amacı, Gaziantep halkını, bilimle buluşturmak, bilime yönelik ilgilerini artırmak ve bilimsel gelişmelerin bilincinde olmalarına katkıda bulunmak, bireylerin bilime teknolojiye ve sanata olan ilgisini artırarak bilimsel bakış açısı kazand
01.07.2020 - 31.12.2021
TÜBİTAK PROJESİ,   Eğitmen 

ULUSAL  Tamamlandı

Üniversite Dışı Deneyim

7 Adet
1
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Öğretmen
Sınıf Öğretmeni,

2006 - 2024
2
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Nuray Tuncay Kara Bilim ve Sanat Merkezi)

Sınıf Öğretmeni

2023 - 2024
3
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Nuray Tuncay Kara Bilim ve Sanat Merkezi)

Müdür Yardımcısı

2022 - 2023
4
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Nuray Tuncay Kara Bilim ve Sanat Merkezi)

Sınıf Öğretmeni

2020 - 2022
5
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Mustafa Marangoz İlkokulu)

Sınıf Öğretmeni

2014 - 2020
6
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Mustafa Necati İlkokulu)

Sınıf Öğretmeni

2010 - 2014
7
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Yaşar İlköğretim Okulu)

Müdür Yetkili Sınıf Öğretmeni

2006 - 2010

Ödüller

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2024-2025 Okul Geliştirme Türkçe 3
2 2024-2025 Örgütsel Davranış Türkçe 3
3 2024-2025 Bilgisayar Destekli İstatistik Uygulamaları Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2021-2022 Karşılaştırmalı Eğitim Türkçe 8
2 2023-2024 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi Türkçe 4
3 2023-2024 Özel Eğitim ve Kaynaştırma Türkçe 2
4 2023-2024 Okullarda Rehberlik Türkçe 6
5 2023-2024 Öğrenme Güçlüğü Türkçe 2
6 2023-2024 Eğitim Psikolojisi Türkçe 2
7 2023-2024 Çocuk Psikolojisi Türkçe 2
8 2023-2024 Sınıf Yönetimi Türkçe 2
9 2024-2025 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi Türkçe 8
10 2024-2025 Özel Eğitim ve Kaynaştırma Türkçe 6
11 2024-2025 Eğitim Felsefesi Türkçe 2
12 2024-2025 Eğitim Psikolojisi Türkçe 8
13 2024-2025 Okullarda Rehberlik Türkçe 2
14 2024-2025 Öğretmenlik Uygulaması I Türkçe 4
15 2024-2025 Çocuk Psikolojisi Türkçe 2

Araştırmalar

7 Adet
1
Hiyerarşik Linear Modelleme (HLM) Eğitimi

HİYERARŞİK LİNEER MODELLEME (HLM), Sosyal Bilimler alanında, anket verileri çoğunlukla hiyerarşik olarak yapılandırılmıştır (örneğin, okul içindeki öğrencilerin iç içe geçmesi ya da zaman yapısı içerisinde insanların iç içe geçmesi). Hiyerarşik Linee
Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi (ONLINE),   Ulusal  Kurs

2
Eğitim Bilimleri ve Alan Eğitimi'nde SSCI-SCI'de Taranan Dergilere Makale Yazma Stratejileri ve Akademik Yazma Eğitimi

Ders1: Bilimsel bir makale nasıl yazılır?Giriş Ders 2: Eğitim Bilimlerinde Saygın SSCI-SCI Dergiler ve Hakemlik Süreci Ders 3: Örnek makale yükleme Ders 4: Yazım ile ilgili önemli hususlar Ders 5: Özet (abstract) yazımı Ders 6: Giriş Bölümünün
Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi (ONLINE),   Ulusal  Kurs

3
Temel Düzey R Uygulamaları

Ders 1: R'ye giriş Ders 2: Veri Girişi Ders 3: Veri ve Değişken Çeşitleri Ders 4: Veri manipülasyonları Ders 5: Olasılık fonksiyonları ve rastgele Veri üretme Ders 6: Matematiksel ve İstatistiksel Fonksiyonlar Ders 7: Bazı Önemli Fonksiyonlar
Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi (ONLINE),   Ulusal  Kurs

4
1.01.02.01.001 - TÜBİTAK Projeleri, Tematik Atölyeler, Fikri Mülkiyet Hakları, TEKNOFEST Projeleri Öğretmen Hareketlilik Programı

Yönetici hareketlilik programı ile aşağıdaki temalar çerçevesinde çalışmaya katılan okul yöneticileriyle bilgi ve tecrübeler paylaşılmıştır. Temalar: Özel yetenekli öğrencilerin ve öğretmenlerinin katılabileceği yarışma ve projeler, TUBİTAK Araş
Gaziantep/Şehitkamil/ Nuray Tuncay Kara Bilim ve Sanat Merkezi,   Ulusal  Seminer

5
AMOS İle İleri Düzey Yapısal Eşitlik Modellemesi (YEM) Uygulamaları Eğitimi

Dersler Ders 1:Tanıtım Ders 2: Çoklu Grup Doğrulayıcı Faktör Analizi(DFA)-Tek Faktörlü Model Uygulaması Ders 3: Çoklu Grup Doğrulayıcı Faktör Analizi(DFA)-Üç Faktörlü Model Uygulaması Ders 4: Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modeli(YEM) Ders 5: Düzenl
Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi (ONLINE),   Ulusal  Kurs

6
Mplus İle Yapısal Eşitlik Modellemesi Uygulamaları

Dersler Ders 1: Eğitimin Ana Hatları- Teorik Konular Ön bilgiler Ders 2: Yapısal Eşitlik Modellemesinin Temelleri Ders 3: Yapısal Eşitlik Modellemesinin Adımları Ders 4: Yapısal Eşitlik Modellemesinde Ek Konular Ders 5: Mplus Programının Tanıtı
Harran Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi-Uzaktan Eğitim Merkezi (HARÜSEM),   Ulusal  Sertifika

7
Okul Farklılıklarının Azaltılması Çalıştayı

2023 Eğitim Vizyonu kapsamında Gaziantep genelinde okullar arasında imkan farklılıklarının azaltılması ve bu yönde politikalar geliştirilmesi amacıyla Gaziantep Üniversitesi, Hasan Kalyoncu Üniversitesi ve Sanko Üniversitesinden alanında uzman akade
Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü,   Ulusal  Çalıştay