GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Sınıfın Geleceği: Öğretmen-Yapay Zeka İş Birliği
Bölüm Adı: Yapay Zeka Destekli Sınıf Yönetimi |
---|---|
2 |
Sınıf Yönetimi
Bölüm Adı: Sınıfta Öğrenci Davranışlarının Yönetimi |
3 |
Eğitime Giriş
Bölüm Adı: Eğitime İlişkin Temel Kavramlar |
4 |
Eğitimde Yeni Normal: Liderlik Yaklaşımları
Bölüm Adı: Kuantum Liderlik |
5 |
Current Researches in Educational Sciences
Bölüm Adı: A Study on The Relationship Between Governance and Organizational Trust in Schools |
6 |
Educational And Science Occurred in Turkey Between The Years of 1980 - 2000
Bölüm Adı: Developments in Turkish Higher Education System Between 1980 and 2000 |
1 |
How to Reduce Knowledge Hiding among Teachers? Exploring the Predictive Role of Organizational Politics
ALEV SEDAT,BALKAR BETÜL
|
---|---|
2 |
The Effect of School Administrators' Use of Motivational Language on Teachers' Organizational Support Perceptions and Work Engagement
ALEV SEDAT
|
3 |
Professional Engagement and Professional Values among Teachers in Turkish Primary Schools: Examining the Mediating Effect of Professional Efficacy
BALKAR BETÜL, ALEV SEDAT
|
4 |
Okullarda Örgütsel Güven, Örgütsel Vatandaşlık Davranışı ve Örgütsel Sessizlik İlişkisinin İncelenmesi
ALEV SEDAT
|
5 |
Okullarda Motivasyonel Dil ile Yöneticiye Sadakat İlişkisinde Lider-Üye Etkileşiminin Aracılık Rolü
KARA MEVLÜT, ALEV SEDAT
|
6 |
How Professional Efficacy Affects Professional Motivation and Professional Engagement in Teachers
ALEV SEDAT
|
7 |
The Mediating Role of Psychological Well-being in the Relationship Between the Psychological Contract and Professional Engagement
ALEV SEDAT
|
8 |
The Relationship Between Organizational Justice, Professional Motivation and Organizational Identification: A Study on Teachers
ALEV SEDAT
|
9 |
Examination of the Relationships Between the Psychological Contract, Organisational Cynicism, and Turnover Intention
ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
|
10 |
The Relationship Between Cultural Intelligence and the Attitudes Towards Refugee Students: A Study on Primary School Teachers
ALEV SEDAT, KARA MEVLÜT
|
11 |
A Practice for Disadvantaged Students in Turkey: The Primary School Education Program (PSEP)
BOZBAYINDIR FATİH, KARA MEVLÜT, ALEV SEDAT
|
12 |
Okul Yöneticilerinin Okul Gelişim Modeli ile İlgili Görüşleri
BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
|
13 |
Okullarda Örgütsel Sinizmin Yordayıcısı Olarak Lider-Üye Etkileşimi
ALEV SEDAT
|
14 |
Lider-Üye Etkileşimi, Tükenmişlik ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki: Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
ALEV SEDAT, TAŞ DENİZ
|
15 |
Okul Kültürü ile Politik Beceri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Proaktif Kişiliğin Aracılık Rolü
ALEV SEDAT
|
16 |
A Qualitative Study of Primary School Teachers Emotional Labor Behavior
ALEV SEDAT
|
17 |
Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ALEV SEDAT
|
18 |
Öğretmenlerin Öz Yeterlilik Kavramına İlişkin Algıları: Bir Olgubilim Araştırması
ALEV SEDAT
|
19 |
An Analysis of the Relationship Between the General Self-efficacy Perceptions of Teachers and Their Political Skill Levels
BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
|
20 |
Öğretmenlerin Genel Öz Yeterlilik Algıları, İzlenim Yönetimi Taktikleri Kullanımları ve Duygusal Emek Davranışları Arasındaki İlişki
ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
|
21 |
Öğretmenlerin Öz Yeterlilik, Proaktif Kişilik ve Değişime Açıklık Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
|
22 |
Öğretmenlerin Bireysel ve Örgütsel Değerleri ile İzlenim Yönetimi Taktikleri Seçimi Arasındaki İlişki Düzeyi
KARAKUŞ MEHMET, ALEV SEDAT
|
23 |
An Analysis of the Relationship Between School Managers Change Leadership Style and Multi-Factorial Leadership Styles from the Views of Teachers
ÖZKAN SUNA, ALEV SEDAT, ERCAN ABDULKADİR
|
1 |
Psikolojik İyi Oluş ve Yaşam Doyumunun Bir Yordayıcısı Olarak Manevi Zekâ
ALEV SEDAT
|
---|---|
2 |
Okullardaki Örgütsel Politikanın Öğretmenlerin Meslektaşlarından Bilgi Saklama Davranışlarını Yordayıcılığı
ALEV SEDAT, BALKAR BETÜL
|
3 |
Öğrenme Merkezli Liderlik ve Okul Gelişimine Öğretmen Katılımı: Güncel Kalma ve Öğretmen İşbirliğinin Aracılık Rolü
ALEV SEDAT
|
4 |
Lider-Üye Etkileşimi Ölçeğinin Cinsiyete Göre Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
ALEV SEDAT
|
5 |
Örgütsel Adalet, Mesleki Motivasyon ve Örgütsel Özdeşleşme Arasındaki İlişki: Öğretmenler Üzerinde Bir Araştırma
ALEV SEDAT
|
6 |
İlkokullarda Motivasyonel Dil, Algılanan Örgütsel Destek ve İşle Bütünleşme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) ile İncelenmesi
ALEV SEDAT
|
7 |
Etik Liderlik, Mesleki Yeterlik, Mesleki Motivasyon ve Mesleğe Adanmışlık Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) ile İncelenmesi
ALEV SEDAT
|
8 |
Öğretmenlerin Psikolojik Sözleşmeye Uyma Düzeylerinin, Örgütsel Sinizm ve İşten Ayrılma Niyeti ile İlişkisinin İncelenmesi
ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
|
9 |
Lider-Üye Etkileşimi ve Tükenmişlik Arasındaki İlişkide Örgütsel Bağlılığın Aracılık Rolü
ALEV SEDAT, TAŞ DENİZ
|
10 |
Öğretmenlik Mesleğine Adanmışlığın Mesleki Değerler ve Mesleki Yeterlik Bağlamında İncelenmesi
BALKAR BETÜL, ALEV SEDAT
|
11 |
Okul Gelişim Modeli (OGM) ile İlgili Yönetici Görüşleri
BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
|
12 |
Paternalist Liderlik ile Örgütsel Özdeşleşme Arasındaki İlişki: Örgütsel Adaletin Aracılık Rolü
ALEV SEDAT, TAŞ DENİZ
|
13 |
Örgütsel Adalet, Örgütsel Sinizm ve Tükenmişlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ALEV SEDAT
|
14 |
Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ALEV SEDAT
|
15 |
Okullarda Yönetişim ve Örgütsel Güven Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
|
16 |
Öğretmenlerin Genel Öz Yeterlilik Algıları ile Politik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
|
17 |
Öğretmenlerin Genel Öz Yeterlilik, İzlenim Yönetimi Taktikleri ve Duygusal Emek Algı Düzeylerinin İncelenmesi
ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
|
18 |
Örgütsel Güven, Örgütsel Sessizlik ve Örgütsel Vatandaşlık Arasındaki İlişki
ALEV SEDAT
|
19 |
Öz Yeterlilik, Proaktif Kişilik ve Değişime Açıklık Arasındaki İlişki
BOZBAYINDIR FATİH, ALEV SEDAT
|
20 |
The Butterfly Effect and Its Consequences on Getting into Higher Education: A Grounded Theory Model
YAVAŞ TUBA, ÖZKAN SUNA, ALEV SEDAT, UTAR NURTEN
|
21 |
The Challenges The Syrian Immigrant Students Face in Higher Education in Turkey (A Case Study)
ÖZKAN SUNA, ALEV SEDAT, UTAR NURTEN
|
22 |
Öğretmenlerin Bireysel ve Örgütsel Değerleri ile İzlenim Yönetimi Taktikleri Seçimi Arasındaki İlişki Düzeyi
KARAKUŞ MEHMET, ALEV SEDAT
|
23 |
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ve Düzeyi
ÖZKAN SUNA, ALEV SEDAT, ERCAN ABDULKADİR
|
1 |
Matematikte Disiplinler Arası Etkinlikler: Robotik Uygulamaları (2023)
Amaç: Robotik uygulamalarındaki ve robot programlamanın arkasındaki matematiğe dikkat çekmektir. Başka bir ifadeyle öğrencilerin matematik derslerinde öğrendikleri matematiği robotik uygulama etkinliklerinde kullanılarak robot programlamanın arkasınd
|
---|---|
2 |
Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Yenilikçi İçerik Geliştirme Uygulamaları (2023)
Amaç: Özel eğitim öğretmenlerinin ve Sınıfında kaynaştırma öğrencisi bulunan sınıf öğretmenlerinin, teknolojiyi özel gereksinimli bireylerin eğitimi ile bağdaştırarak öğrencilerin teknolojiye yönelik bilgi ve becerilerini geliştirmelerini, yenilikçi
|
3 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen STEAM Uygulamaları (2021)
Projenin amacı bilim ve sanatta yaşıtlarının %85’inden ileride olan, yaratıcı yeteneklere sahip, parlak ve üstün zekalı öğrencilerle eğitim yapan öğretmenlerin; bilim ve sanat üretmeyi en üst düzeyde destekleyen STEAM eğitimini dijital araçlarla uygu
|
4 |
İpek Yolunda Bilime Yolculuk (2021)
Projede sosyo-ekonomik açıdan dezavantajlı olmalarına rağmen akademik açıdan başarılı olan 6. ve 7. sınıf ortaokul öğrencilerinin belirli bir program çerçevesinde, disiplinler arası bir yaklaşımla doğayı tanımaları, doğaya karşı olumlu tutum geliştir
|
5 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen STEAM Uygulamaları-II
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen STEAM Uygulamaları-II
|
6 |
Gaziantep Bilim, Sanat Ve Teknoloji Festivali (2021)
Bu projenin amacı, Gaziantep halkını, bilimle buluşturmak, bilime yönelik ilgilerini artırmak ve bilimsel gelişmelerin bilincinde olmalarına katkıda bulunmak, bireylerin bilime teknolojiye ve sanata olan ilgisini artırarak bilimsel bakış açısı kazand
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Öğretmen
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Nuray Tuncay Kara Bilim ve Sanat Merkezi)
Sınıf Öğretmeni
|
3 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Nuray Tuncay Kara Bilim ve Sanat Merkezi)
Müdür Yardımcısı
|
4 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Nuray Tuncay Kara Bilim ve Sanat Merkezi)
Sınıf Öğretmeni
|
5 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Mustafa Marangoz İlkokulu)
Sınıf Öğretmeni
|
6 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Mustafa Necati İlkokulu)
Sınıf Öğretmeni
|
7 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI (Yaşar İlköğretim Okulu)
Müdür Yetkili Sınıf Öğretmeni
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2024-2025 | Okul Geliştirme | Türkçe | 3 |
2 | 2024-2025 | Örgütsel Davranış | Türkçe | 3 |
3 | 2024-2025 | Bilgisayar Destekli İstatistik Uygulamaları | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2021-2022 | Karşılaştırmalı Eğitim | Türkçe | 8 |
2 | 2023-2024 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 4 |
3 | 2023-2024 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
4 | 2023-2024 | Okullarda Rehberlik | Türkçe | 6 |
5 | 2023-2024 | Öğrenme Güçlüğü | Türkçe | 2 |
6 | 2023-2024 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
7 | 2023-2024 | Çocuk Psikolojisi | Türkçe | 2 |
8 | 2023-2024 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
9 | 2024-2025 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 8 |
10 | 2024-2025 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 6 |
11 | 2024-2025 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
12 | 2024-2025 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 8 |
13 | 2024-2025 | Okullarda Rehberlik | Türkçe | 2 |
14 | 2024-2025 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 4 |
15 | 2024-2025 | Çocuk Psikolojisi | Türkçe | 2 |
1 |
Hiyerarşik Linear Modelleme (HLM) Eğitimi
HİYERARŞİK LİNEER MODELLEME (HLM), Sosyal Bilimler alanında, anket verileri çoğunlukla hiyerarşik olarak yapılandırılmıştır (örneğin, okul içindeki öğrencilerin iç içe geçmesi ya da zaman yapısı içerisinde insanların iç içe geçmesi). Hiyerarşik Linee
|
---|---|
2 |
Eğitim Bilimleri ve Alan Eğitimi'nde SSCI-SCI'de Taranan Dergilere Makale Yazma Stratejileri ve Akademik Yazma Eğitimi
Ders1: Bilimsel bir makale nasıl yazılır?Giriş
Ders 2: Eğitim Bilimlerinde Saygın SSCI-SCI Dergiler ve Hakemlik Süreci
Ders 3: Örnek makale yükleme
Ders 4: Yazım ile ilgili önemli hususlar
Ders 5: Özet (abstract) yazımı
Ders 6: Giriş Bölümünün
|
3 |
Temel Düzey R Uygulamaları
Ders 1: R'ye giriş
Ders 2: Veri Girişi
Ders 3: Veri ve Değişken Çeşitleri
Ders 4: Veri manipülasyonları
Ders 5: Olasılık fonksiyonları ve rastgele Veri üretme
Ders 6: Matematiksel ve İstatistiksel Fonksiyonlar
Ders 7: Bazı Önemli Fonksiyonlar
|
4 |
1.01.02.01.001 - TÜBİTAK Projeleri, Tematik Atölyeler, Fikri Mülkiyet Hakları, TEKNOFEST Projeleri Öğretmen Hareketlilik Programı
Yönetici hareketlilik programı ile aşağıdaki temalar çerçevesinde çalışmaya katılan okul yöneticileriyle bilgi ve tecrübeler paylaşılmıştır.
Temalar:
Özel yetenekli öğrencilerin ve öğretmenlerinin katılabileceği yarışma ve projeler,
TUBİTAK Araş
|
5 |
AMOS İle İleri Düzey Yapısal Eşitlik Modellemesi (YEM) Uygulamaları Eğitimi
Dersler
Ders 1:Tanıtım
Ders 2: Çoklu Grup Doğrulayıcı Faktör Analizi(DFA)-Tek Faktörlü Model Uygulaması
Ders 3: Çoklu Grup Doğrulayıcı Faktör Analizi(DFA)-Üç Faktörlü Model Uygulaması
Ders 4: Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modeli(YEM)
Ders 5: Düzenl
|
6 |
Mplus İle Yapısal Eşitlik Modellemesi Uygulamaları
Dersler
Ders 1: Eğitimin Ana Hatları- Teorik Konular Ön bilgiler
Ders 2: Yapısal Eşitlik Modellemesinin Temelleri
Ders 3: Yapısal Eşitlik Modellemesinin Adımları
Ders 4: Yapısal Eşitlik Modellemesinde Ek Konular
Ders 5: Mplus Programının Tanıtı
|
7 |
Okul Farklılıklarının Azaltılması Çalıştayı
2023 Eğitim Vizyonu kapsamında Gaziantep genelinde okullar arasında imkan farklılıklarının azaltılması ve bu yönde politikalar geliştirilmesi amacıyla Gaziantep Üniversitesi, Hasan Kalyoncu Üniversitesi ve Sanko Üniversitesinden alanında uzman akade
|