GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
OĞUZELİ M.Y.O. MÜLKİYET KORUMA VE GÜVENLİK
1 |
DİJİTAL PAZARLAMA YAKLAŞIM VE UYGULAMALAR
Yayın Yeri: ORİON AKADEMİ
|
---|---|
2 |
SOSYAL BİLİMLERDE SEÇME KONULAR-7
Yayın Yeri: İKSAD Publishing House
|
3 |
NÖROPAZARLAMA KAVRAM VE TEORİ
Yayın Yeri: NOBEL
|
4 |
TEORİKTEN PRATİĞE İŞLETME BİLİMİ
Yayın Yeri: Paradigma Akademi
|
5 |
Girişimciliği Keşfet
Yayın Yeri: Paradigma Akademi
|
6 |
Gastronomy and Hospitality Studies in Tourism
Yayın Yeri: Peter Lang
|
7 |
MARKA YÖNETİMİ (UYGULAMALI)
Yayın Yeri: HİPER YAYINEVİ
|
8 |
PAZARLAMA İLKELERİ
Yayın Yeri: SEÇKİN YAYINEVİ
|
9 |
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Yayın Yeri: NOBEL
|
1 |
Effects of intrinsic and extrinsic religiosity on value-expressive and social-adjustive attitude functions towards product
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT, DURMAZ YAKUP, TUTUŞ GÖKHAN
|
---|---|
2 |
MARKA NEFRETİ-TEKRAR SATIN ALMAMA NİYETİ İLİŞKİSİ: NEGATİF ÇEVRİMDIŞI İLETİŞİMİN VE ÇEVRİMİÇİ ŞİKÂYETİN ARACILIK ETKİLERİ
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
3 |
Effect of perception of COVID-19 and nonpharmaceutical intervention on desire and behavioral intention in touristic travels in Turkey
KEMENT ÜZEYİR,ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DEMİRAĞ BÜLENT,DURMAZ YAKUP,BÜKEY AZİZ
|
4 |
Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Turizm Destinasyon Seçimi Üzerindeki Etkisi: Planlı Davranış Teorisi Bağlamında Bir İnceleme
DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM, PAKSOY SADETTİN
|
5 |
Akıllı Turizm Teknolojilerinin Hafızaya Dayalı Turizm Deneyimleri, Turist Tatmini ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Akıllı Şehir Antalya Örneği
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT, DAĞ KAZIM
|
6 |
Destinasyon Marka Özgünlüğünün ve Destinasyon Markası Benlik Uyumunun Turistlerin Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
7 |
YEŞİLE BOYAMA VE YEŞİL SATIN ALMA DAVRANIŞI: ÇEVRESEL AÇIDAN SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR BAKIŞ AÇISI
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
8 |
YAVAŞ TURİZM BAĞLAMINDA ÖZGÜNLÜK, MEKÂNSAL BAĞLILIK VE DAVRANIŞSAL NİYET ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: HALFETİ ÖRNEĞİ
DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
9 |
Moda Malları Satın Almış Olan Tüketicilerin Pişmanlıklarının ve Pişmanlık Çözme Çabalarının Tatminsizlik ve Tekrar Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT, DURMAZ YAKUP
|
10 |
Y Kuşağı Tüketicilerin Marka ve Ürün Değerlendirmelerinin İncelenmesi: Fast-Food Sektörüne İlişkin Bir Araştırma
DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
11 |
Tüketici Pişmanlığının Müşteri Tatmini ve Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkisi: Restoran Müşterileri Üzerine Bir Araştırma
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
12 |
Investigation of the effect of hedonic shopping value on discounted product purchasing
ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DEMİRAĞ BÜLENT,DURMAZ YAKUP
|
13 |
MARKA NEFRETİNİN NEGATİF AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE TEKRAR SATIN ALMAMA NİYETİNE ETKİSİ
ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DEMİRAĞ BÜLENT
|
14 |
MÜŞTERİ TATMİNİ VE BAĞLILIĞININ ONLİNE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİNİN İNCELENMESİ
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
15 |
Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim: Değer Uyumu ve Marka Aşkı Rolünün Açıklanması
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
16 |
Müşteri Tatmini ve Marka Değiştirme Niyeti: Türkiye’de Mobil Hizmetler Üzerine Bir Çalışma
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM, DEMİRAĞ BÜLENT
|
17 |
Çevrimiçi Tekrar Satın Alma Niyetinin Öncülleri: Türkiye’de Alışveriş Yapan Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
18 |
The Impact of Brand Image and Brand Conscious on Perceived Price and Purchase Intention
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT, DURMAZ YAKUP, ÇIKMAZ GÜL
|
19 |
Dindarlık Düzeyinin Sürdürülebilir Giyim Satın Alma Davranışına Etkisi: Moda Bağlılığı ve Çevre Yanlısı Tutumun Aracılık Rolü
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
20 |
Müşteri Deneyimi, Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Hazır Giyim Sektöründe Bir Araştırma
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
21 |
COVİD-19’UN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: YERLİ TURİSTLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
22 |
Perakende İşletmelerinde Satılan Markaların Memnuniyet ve Güven İlişkisi İçerisinde Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
23 |
Investigating the Effect of Customer Experience, Perceived Value, and Customer Satisfaction on Environment-Friendly Behavior
KEMENT ÜZEYİR, GÜÇER EVREN, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT
|
24 |
Investigation of the effect of
hedonic shopping value on
discounted product purchasing
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT, DURMAZ YAKUP
|
25 |
Dindarlık, Tutum ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Almanya’daki Müslüman Tüketicilerin Helal Gıda Etiketli Ürünlere Yönelik Algılarının VAB Modeli İle İncelenmesi
DEMİRAĞ BÜLENT,ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DAĞ KAZIM
|
26 |
Hedonik Alışveriş Özellikleri, Özseverlik, Kendi Kendine Hediye Satın Alma Motivasyonları ve Satın Alma Sonrası Pişmanlık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DEMİRAĞ BÜLENT,ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
27 |
Marka Kaçınması, Marka Nefreti ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Spor Giyim Tercih Eden Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma
DEMİRAĞ BÜLENT,ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
28 |
Benlik İfade Eden Marka, Marka Aşkı, Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim ve Marka Sadakati Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Paketlenmiş Ürün Kategorisinde Bir Araştırma
ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DEMİRAĞ BÜLENT
|
29 |
THE EFFECT OF ATTITUDES TOWARD GREEN BEHAVIORS ON GREEN IMAGE, GREEN CUSTOMER SATISFACTION AND GREEN CUSTOMER LOYALTY
ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DEMİRAĞ BÜLENT,EDDY YUSUF,GUNARDI ARDI
|
30 |
SOSYAL SERMAYEDE GÜVEN BOYUTUNUN ÖRGÜTSEL PERFORMANS VE BAĞLILIK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNE YÖNELİK TEORİK BİR DEĞERLENDİRME
DEMİRAĞ BÜLENT,ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
31 |
Algılanan Hizmet Kalitesinin Algılanan Değer veTutumsal Marka Sadakati Üzerindeki Etkisininİncelenmesi: 5 Yıldızlı Sayfiye ve Şehir OtelleriÖrneği
DEMİRAĞ BÜLENT,DURMAZ YAKUP
|
32 |
SOSYAL SERMAYEDE MÜTEKABİLİYET İLKESİNİN İŞLETME YÖNETİMİNDEKİ ETKİLERİ ÜZERİNE TEORİK BİRDEĞERLENDİRME
DEMİRAĞ BÜLENT,ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
33 |
Marka imajının tutumsal marka sadakati üzerindeki etkisinin incelenmesi: Bingöl otelleri örneği
DEMİRAĞ BÜLENT,ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
34 |
LİDER DAVRANIŞ ÖZELLİKLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
DEMİRAĞ BÜLENT,ÇELİK MAZLUM
|
35 |
SİYASİ PARTİLERİN MARKA KONUMLANDIRMA FAALİYETLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA: GAZİANTEP ÖRNEĞİ
DEMİRAĞ BÜLENT,TAN AHMET
|
36 |
ÖĞRETİM ELEMANLARININ EĞİTİM ORTAMI ALGISININ SOSYAL SERMAYE BOYUTLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE NİCEL BİR ARAŞTIRMA: HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
BÜYÜKBEŞE TUBA,DEMİRAĞ BÜLENT
|
37 |
Effect of perception of COVID-19 and nonpharmaceutical intervention on desire and behavioral intention in touristic travels in Turkey
KEMENT ÜZEYİR,ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DEMİRAĞ BÜLENT,DURMAZ YAKUP,BÜKEY AZİZ
|
1 |
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN WORK STRESS, JOB BURNOUT AND TURNOVER INTENTION: A RESEARCH ON HOTEL BUSINESSES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
---|---|
2 |
EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP STYLE, JOB SATISFACTION AND EMPLOYEE PERFORMANCE: A RESEARCH FOR 4 AND 5 STAR HOTEL EMPLOYEES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
3 |
THE EFFECT OF ORGANIZATIONAL CLIMATE COMPONENTS ON EMPLOYEE ENGAGEMENT: A RESEARCH ON SMALL AND MEDIUM-sized ENTERPRISES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
4 |
THE EFFECT OF WORKPLACE LONELINESS ON WORK ENGAGEMENT AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A RESEARCH IN 5-STAR HOTEL ENTERPRISES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
5 |
THE EFFECT OF ORGANIZATIONAL CYNICISM ON ORGANIZATIONAL PRIDE: A RESEARCH ON INDUSTRIAL COMPANIES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
6 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN TRUST AND ORGANIZATIONAL INNOVATIVENESS: AN APPLICATION ON TECHNOLOGY RETAIL BUSINESSES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
7 |
EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SERVANT LEADERSHIP, ORGANIZATIONAL IDENTIFICATION AND TURNOVER INTENTION: A RESEARCH FOR HOSPITAL EMPLOYEES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
8 |
MARKA İMAJI, MARKA KİŞİLİĞİ, MARKA GÜVENİ VE MARKA SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: TÜRKİYE’DE ÜRETİLEN YERLİ OTOMOBİL MARKALARINI KULLANAN TÜKETİCİLERE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
9 |
THE RELATIONSHIP OF ORGANIZATIONAL CHANGE, JOB SATISFACTION AND AFFECTIVE ORGANIZATIONAL COMMITMENT: AN APPLICATION ON HOTEL EMPLOYEES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
10 |
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN WORKPLACE ENVIRONMENT, JOB PERFORMANCE, JOB SATISFACTION AND TURNOVER INTENTION: A RESEARCH IN THE SERVICE SECTOR
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
11 |
İNDİRİM ÇERÇEVELEME, MARKA İTİBARI, MARKA İMAJI, SATIN ALMA NİYETİ VE GERÇEK DAVRANIŞ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: E-TİCARETE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
DEMİRAĞ BÜLENT
|
12 |
Marka İmajı, Fiyat, Güven, Algılanan Değerin Satın Alma Niyetine Etkisi: Beyaz Eşya
Sektöründe Bir Uygulama
DEMİRAĞ BÜLENT
|
13 |
MÜŞTERİ DENEYİMİ, DENEYİMSEL DEĞER VE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: GAZİANTEP’TE YER ALAN RESTORAN İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DEMİRAĞ BÜLENT
|
14 |
Tükenmişlik Sendromunun Esnaflara Etkisi Gaziantep Gaziler Caddesi Esnafları Üzerinde Bir Uygulama
ÖZDEMİR AYDIN,DEMİRAĞ BÜLENT
|
1 |
GAZİANTEP SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
VHKİ
|
---|---|
2 |
T.C. ZİRAAT BANKASI A.Ş. GAZİANTEP BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
KREDİ
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
2 | 2020-2021 | ETKİLİ İLETİŞİM VE SUNUM TEKNİKLERİ | Türkçe | 2 |
3 | 2020-2021 | İŞLETME YÖNETİMİ 1 | Türkçe | 2 |
4 | 2020-2021 | İŞLETME YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
5 | 2020-2021 | SOSYAL GÜVENLİK | Türkçe | 2 |
6 | 2020-2021 | ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ | Türkçe | 2 |
7 | 2020-2021 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 2 |
8 | 2020-2021 | KAMU YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
9 | 2020-2021 | GİRİŞİMCİLİK VE İŞ KURMA | Türkçe | 2 |
10 | 2020-2021 | GENEL EKONOMİ | Türkçe | 2 |
11 | 2020-2021 | HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM | Türkçe | 2 |
12 | 2020-2021 | STRATEJİK YÖNETİM | Türkçe | 2 |
13 | 2020-2021 | MESLEKİ UYGULAMA PROJESİ (MUP) | Türkçe | 2 |
14 | 2020-2021 | YÖNETİM VE ORGANİZASYON | Türkçe | 2 |
15 | 2020-2021 | SOSYAL GÜVENLİK KURUMU VE E-DEVLET | Türkçe | 2 |
16 | 2020-2021 | İŞLETME YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
17 | 2020-2021 | HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM | Türkçe | 2 |
18 | 2020-2021 | STRATEJİK YÖNETİM | Türkçe | 2 |
19 | 2020-2021 | GENEL EKONOMİ | Türkçe | 2 |
20 | 2021-2022 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
21 | 2021-2022 | ETKİLİ İLETİŞİM VE SUNUM TEKNİKLERİ | Türkçe | 2 |
22 | 2021-2022 | GİRİŞİMCİLİK VE İŞ KURMA | Türkçe | 2 |
23 | 2021-2022 | İŞLETME YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
24 | 2021-2022 | SOSYAL GÜVENLİK | Türkçe | 2 |
25 | 2021-2022 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 2 |
26 | 2021-2022 | KAMU YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
27 | 2021-2022 | ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ | Türkçe | 2 |