GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
OĞUZELİ M.Y.O. MÜLKİYET KORUMA VE GÜVENLİK
Sevgili öğrenciler danışmanlık bilgilerim aşağıdadır. mervekaplan@gantep.edu.tr kaplanmerve33@gmail.com
GÜN SAAT PAZARTESİ 10:00-16.00 |
1 |
Gastronomy Attractions and Practices in Tourism
Bölüm Adı: Slum Tourism |
---|---|
2 |
NÖROPAZARLAMA KAVRAM VE TEORİ
Bölüm Adı: NÖROESTETİK VE RENKLERİN PSİKOLOJİSİ |
3 |
DİJİTAL PAZARLAMA YAKLAŞIM VE UYGULAMALAR
Bölüm Adı: DİJİTAL PAZARLAMADA ÇEVRİMİÇİ REKLAMCILIK |
4 |
SOSYAL BİLİMLERDE SEÇME KONULAR-7
Bölüm Adı: SANAT PAZARLAMA İLİŞKİSİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE NFT |
5 |
TOPLUMSAL CİNSİYET TEMELİNDE KÜLTÜREL TÜKETİM PRATİKLERİ
Yazar(lar): KAPLAN MERVE |
6 |
İŞLETMECİLİKTE YENİ TREND VE SEÇİLMİŞ KONULAR
Yazar(lar): KAPLAN MERVE |
1 |
Görev Odaklı Liderlik Tarzı, Psikolojik Sermaye, İş Tatmini ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kobi’lere Yönelik Bir Uygulama
KAPLAN MERVE,DEMİRAĞ BÜLENT
|
---|---|
2 |
Liderlik Tarzlarının İşyeri Çatışması Üzerindeki Etkisi: Sağlık Hizmetleri Çalışanlarına Yönelik Bir Uygulama
KAPLAN MERVE
|
3 |
Unutulmaz Turizm Deneyimlerinin Destinasyon İmajı, Tatmin, Tekrar Ziyaret Etme ve Tavsiye Etme Niyeti Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT, KAPLAN MERVE
|
4 |
İMALAT İŞLETMELERİNDE YEŞİL ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İŞ TATMİNİNİN ARACILIK ROLÜ
KAPLAN MERVE
|
5 |
ALAN, HABITUS VE SERMAYE KAVRAMLARIYLA PIERRE BOURDIEU
KAPLAN MERVE, YARDIMCIOĞLU MAHMUT
|
6 |
Platon’un Timaios ve Şölen Diyaloglarındaki Kavramlara Farklı Yaklaşımlar
KAPLAN MERVE
|
1 |
KİŞİLERARASI GÜVEN, ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ VE ÇALIŞAN SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ÜRETİM İŞLETMELERİNE YÖNELİK
BİR ARAŞTIRMA
KAPLAN MERVE, PAKSOY SADETTİN
|
---|---|
2 |
The Role Of Innovation In The Impact Of Organizational Social Capital On Organizational
Commitment: An Application In Star Hotel Operating In The Gap Region
KAPLAN MERVE, PAKSOY SADETTİN
|
3 |
ÖRGÜTSEL SOSYAL SERMAYENİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE
İNOVASYONUN ROLÜ: GAP BÖLGESİNDE FAALİYET GÖSTEREN YILDIZLI OTEL
İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA
PAKSOY SADETTİN, KAPLAN MERVE
|
4 |
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN WORK STRESS, JOB BURNOUT AND TURNOVER INTENTION: A RESEARCH ON HOTEL BUSINESSES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
5 |
EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP STYLE, JOB SATISFACTION AND EMPLOYEE PERFORMANCE: A RESEARCH FOR 4 AND 5 STAR HOTEL EMPLOYEES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
6 |
THE EFFECT OF ORGANIZATIONAL CLIMATE COMPONENTS ON EMPLOYEE ENGAGEMENT: A RESEARCH ON SMALL AND MEDIUM-sized ENTERPRISES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
7 |
THE EFFECT OF WORKPLACE LONELINESS ON WORK ENGAGEMENT AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A RESEARCH IN 5-STAR HOTEL ENTERPRISES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
8 |
THE EFFECT OF ORGANIZATIONAL CYNICISM ON ORGANIZATIONAL PRIDE: A RESEARCH ON INDUSTRIAL COMPANIES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
9 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN TRUST AND ORGANIZATIONAL INNOVATIVENESS: AN APPLICATION ON TECHNOLOGY RETAIL BUSINESSES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
10 |
EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SERVANT LEADERSHIP, ORGANIZATIONAL IDENTIFICATION AND TURNOVER INTENTION: A RESEARCH FOR HOSPITAL EMPLOYEES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
11 |
MARKA İMAJI, MARKA KİŞİLİĞİ, MARKA GÜVENİ VE MARKA SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: TÜRKİYE’DE ÜRETİLEN YERLİ OTOMOBİL MARKALARINI KULLANAN TÜKETİCİLERE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
12 |
THE RELATIONSHIP OF ORGANIZATIONAL CHANGE, JOB SATISFACTION AND AFFECTIVE ORGANIZATIONAL COMMITMENT: AN APPLICATION ON HOTEL EMPLOYEES
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
13 |
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN WORKING ENVIRONMENT, JOB PERFORMANCE, JOB SATISFACTION AND TURNOVER INTENTION: A RESEARCH IN THE SERVICE SECTOR
KAPLAN MERVE, DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN
|
14 |
ARTS ECONOMY
PAKSOY SADETTİN, KAPLAN MERVE
|
15 |
ECONOMY OF SYMBOLIC GOODS
PAKSOY SADETTİN, KAPLAN MERVE
|
16 |
HOCA AHMET YESEVİ’NİN İNANÇ VE KÜLTÜR TURİZMİ AÇISINDAN ÖNEMİ
PAKSOY SADETTİN, KAPLAN MERVE
|
17 |
THE IMPORTANCE OF HOCA AHMET YESEVI FOR FAITH AND CULTURAL
TOURISM
PAKSOY SADETTİN, KAPLAN MERVE
|
18 |
FROM THE IDEA OF HOCA AHMET
YESEVI TO A WORLD THAT IS PROFAN
WITH THE EFFECT OF CAPITALISM
AND GLOBALIZATION
PAKSOY SADETTİN, KAPLAN MERVE
|
19 |
KRİPTO PARA İLE KRİPTO SANAT ARASINDAKİ
İLİŞKİ
PAKSOY SADETTİN, KAPLAN MERVE
|
20 |
DEĞİŞEN TÜKETİM ANLAYIŞININ SANATA YANSIMALARI: KRİPTO SANAT
PAKSOY SADETTİN, KAPLAN MERVE
|
21 |
KÜRESELLEŞMENİN TÜKETİM KÜLTÜRÜ
ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
PAKSOY SADETTİN, KAPLAN MERVE
|
22 |
The Effect of Globalization on Consumption Culture
PAKSOY SADETTİN, KAPLAN MERVE
|