GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM
1 |
Kaynaştırma ve Genel Eğitim Sınıflarında Sınıf Yönetimi: Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Yayın Yeri: Efe Akademi Yay.
|
---|---|
2 |
Uyumlu Okul Projesi: Türk ve Suriyeli Sığınmacı öğrencilerin sınıf içi statülerinin sosyometrik açıdan incelenmesi
Yayın Yeri: Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları (NEU yay.)
|
3 |
TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ
Yayın Yeri: Eğiten Kitap Yay.
|
4 |
EDUCATION, SOCIAL, HEALTH AND POLITICAL DEVELOPMENTS IN
TURKEY BETWEEN
2000-2020
Yayın Yeri: International Society for Research in Education and Science (ISRES) Publishing
|
5 |
Educational and science occurred in Turkey between the years of 1980-2000
Yayın Yeri: Iksad Publications
|
6 |
Geçmişten günümüze ilkokul programları (1924-2018)
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
7 |
Educational and science occurred in Turkey between the years of 1980-2000.
Yayın Yeri: Iksad Publications
|
8 |
Geçmişten Günümüze İlkokul Programları (1924-2018)
Yayın Yeri: PEGEM Akademi
|
1 |
Opinion of primary school teachers about the Culturally responsive education practices used in the life Studies Lessons: Implementation of the practices used in the US to Turkey
AKCAN EMRULLAH, Blaha Karen
|
---|---|
2 |
An Analysis of the Texts in the Life Studies Textbooks in the Context of the United Nations Convention on the Rights of the Child
AKCAN EMRULLAH, BAKIR Kemal Faruk
|
3 |
An analytical overview of the studies on the life studies lesson: Bibliometric analysis based on Web of Science database.
AKCAN EMRULLAH
|
4 |
Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının Farklılıklar Açısından İncelenmesi (An Analysis of Life Studies Textbooks in Terms of Diversities)
AKCAN EMRULLAH, Türkmenoğlu Ömer Alper
|
5 |
Ethnopedagogical Examination of the Most Watched Cartoon by Primary School Students: The Example of Rafadan Tayfa
AKCAN EMRULLAH, BAKIR Kemal Faruk
|
6 |
Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yaklaşımları Farklı Olan Öğretmenlerin Pandemi Sürecinde Hayat Bilgisi Öğretim Deneyimleri
GÖK Özge, AKCAN EMRULLAH
|
7 |
Drawings of Refugee/Immigrant Students Regarding the Image of the their Primary School Teacher
AKCAN EMRULLAH, TÜRKCAN Sümeyye Dudu
|
8 |
Culturally responsive education as a sustainable educational approach: Reflections from primary school teachers life science course practices
AKCAN EMRULLAH
|
9 |
Development of inquiry skills scale for life studies: Validity and reliability study
AKCAN EMRULLAH, BAŞARAN MEHMET
|
10 |
Primary School Teachers' Opinions of Social Justice in Life Studies Lessons And In-Class Practices
AKCAN EMRULLAH
|
11 |
Mesleğe Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları İstenmedik Davranışlara ve Bu Davranışlar Karşısında Uyguladıkları Yöntemlere İlişkin Görüşleri
KAPLAN Sevil, KALMAN MAHMUT, AKCAN EMRULLAH
|
12 |
Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Çokkültürlü Eğitim Bağlamında İncelenmesi (Examination of Texts in Life Science Studies Textbooks in the Context of
Multicultural Education)
BAKIR Kemal Faruk, AKCAN EMRULLAH
|
13 |
Examination of Life Studies Coursebooks in Terms of Inclusive Education
AKCAN EMRULLAH
|
14 |
Eğitim Konulu Filmlerin Sınıf Yönetiminin Boyutları Açısından İncelenmesi
AKCAN EMRULLAH, KARA MEVLÜT
|
15 |
The examination of pedagogical formation education certificate program students\u2019 perceptions regarding education and ideal education through metaphors
KARA MEVLÜT, AKCAN EMRULLAH
|
16 |
A Review of Educational Philosophy From Different Perspectives Through an Analysis of Period Movies During the Era of the War of Independence and the Early Republic of Turkey (1920-1940)
AKCAN EMRULLAH, DOĞAN AYHAN
|
17 |
KAYNAŞTIRMA SINIFLARINDA SINIF YÖNETİMİ
AKCAN EMRULLAH,BAŞKURT İRFAN
|
18 |
YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE SENDİKAL FAALİYETLERİN OKULLARA ETKİSİ
AKCAN EMRULLAH,POLAT SONER,Ölçüm Dinçer
|
19 |
Eğitim Temalı Filmlerin Çokkültürlü Eğitim Açısından Analizi
POLAT SONER,AKCAN EMRULLAH
|
20 |
Eğitim Konulu Türk Filmlerinde Öğretmen İmajı: Öğretmen İmajına Tarihi Bakış
AKCAN EMRULLAH,POLAT SONER
|
21 |
Kaynaştırma sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma konusundaki yeterliliklerinin araştırılması
AKCAN EMRULLAH,İLGAR LÜTFÜ
|
22 |
MÜFETTİŞ DENETİMİNİN ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONUNA ETKİSİ
AKCAN EMRULLAH,POLAT SONER
|
1 |
Uluslararası Çevrimiçi Temel Eğitim Dergisi’nin (IOJPE) Bibliyometrik Analizi
AKCAN Leyla, AKCAN EMRULLAH
|
---|---|
2 |
Sınıf Öğretmenlerinin “Tarih” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
AKCAN Leyla, AKCAN EMRULLAH
|
3 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farklı Kültürden Gelen Öğrencilerin Hayat
Bilgisi Derslerinde Karşılaştıkları Sorunlara ve Çözüm Önerilerine Yönelik
Görüşleri
AKCAN EMRULLAH
|
4 |
Investigation of the Relationship Between the Life Studies Lesson Attitudes and Critical Thinking Tendencies of Primary School 3rd Grade Students
AKCAN EMRULLAH
|
5 |
Farklı Kültürlerden Öğrencilerin Bulunduğu İlkokul Sınıflarında Sosyal Kabule İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri (Teachers' Opinions about Social Acceptance to Students from Different Cultures in Primary School)
Gökdemir Çakmak Nimet, AKCAN EMRULLAH
|
6 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN AKRAN ZORBALIĞI VE MÜLTECİ/GÖÇMEN ÖĞRENCİLER
KARATAŞTAN Ayşe, AKCAN EMRULLAH
|
7 |
Investigation of life science teaching experiences of teachers with different attitudes on information and communication technologies during the pandemic
GÖK Özge, AKCAN EMRULLAH
|
8 |
Examination of the texts in life science textbooks in terms of the united nations convention on the rights of the child
BAKIR Kemal Faruk, AKCAN EMRULLAH
|
9 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
AKCAN EMRULLAH, KARA MEVLÜT, BOZBAYINDIR FATİH
|
10 |
Eğitim Konulu Filmlerde Sınıf Yönetimi
AKCAN EMRULLAH, KARA MEVLÜT
|
11 |
Examination of Social Studies Textbooks in Terms of Inclusive Education
AKCAN EMRULLAH
|
12 |
Eğitim Fakültesi Mezunu Olmayan Öğretmen Adaylarının Eğitim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
KARA MEVLÜT, AKCAN EMRULLAH
|
13 |
Matematik Programları için Yeni Yaklaşımlar: Kesirleri Scamper ve Morfolojik
Sentezle Sınıfa Getirmek
BATDAL KARADUMAN GÜLŞAH,ÖRS ESRA,AKCAN EMRULLAH
|
14 |
Effects of Trade-Union Activities in Schools
AKCAN EMRULLAH, Ölçüm Dinçer, POLAT SONER
|
1 |
Okullarımızda Eğitim Kalitesinin Artırılması
Okulların Swot analizlerinin yapılması, eylem planlarının ve okul gelişim planlarının hazırlanması.
|
---|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Öğretmen / Yönetici
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Eğitimde Çocuk Edebiyatı Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | EĞİTİMDE ÇOCUK EDEBİYATI UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | EĞİTİMDE ÇOCUK EDEBİYATI UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
4 | 2021-2022 | KÜLTÜR TEMELLİ HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
2 | 2019-2020 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 |
3 | 2019-2020 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
4 | 2019-2020 | Erken Çocukluk Eğitimi | Türkçe | 2 |
5 | 2019-2020 | Özel Eğitim | Türkçe | 2 |
6 | 2019-2020 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
7 | 2018-2019 | Güzel Yazı Teknikleri | Türkçe | 2 |
8 | 2018-2019 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 2 |
9 | 2020-2021 | ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
10 | 2020-2021 | ÇOCUK EDEBİYATI | Türkçe | 2 |
11 | 2020-2021 | Kapsayıcı Dil Öğretimi | Türkçe | 2 |
12 | 2020-2021 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
13 | 2020-2021 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
14 | 2020-2021 | Kapsayıcı Eğitim | Türkçe | 2 |
15 | 2020-2021 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 |
16 | 2020-2021 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
17 | 2021-2022 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
18 | 2021-2022 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 |
19 | 2021-2022 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
20 | 2021-2022 | Kapsayıcı Eğitim | Türkçe | 2 |
21 | 2021-2022 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
22 | 2021-2022 | Öğretimi bireyselleştirme ve Uygulama | Türkçe | 2 |
23 | 2021-2022 | Türk Kültüründe Çocuk ve Eğitim | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik kapsayıcı eğitim tutum ölçeğinin geliştirilmesi | ÖMER ALPER TÜRKMENOĞLU | TezMerkezi | 2022 |
2 | Devam Ediyor | İLKOKULDA TÜRK ÖĞRENCİLERİN GÖZÜNDEN MÜLTECİ/GÖÇMEN ÖĞRENCİ TEMSİLLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA | SÜMEYYE DUDU TÜRKCAN | TezMerkezi | 2022 |
3 | Devam Ediyor | İlkokul Öğrencilerine Yönelik Kültürel Değerlere Duyarlılık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması | ESRA TEKKEŞİN | TezMerkezi | 2022 |
4 | Devam Ediyor | Göçmen/Mülteci Öğrencisi Olan Öğretmenler ile Göçmen/Mülteci Öğrencisi Olmayan Öğretmenlerin Sınıf İçi Problemleri ve Çözüm Önerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi | AYŞE KARATAŞTAN | TezMerkezi | 2022 |
5 | Devam Ediyor | Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında Kullanılan Metinlerin ve Görsellerin Çocuğa Görelik İlkesi Açısından İncelenmesi | SEVİL ALDEMİR | TezMerkezi | 2022 |