GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi
Yayın Yeri: Nobel Akademi
|
---|---|
2 |
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
Yayın Yeri: Eğiten Kitap
|
3 |
Education, Social, Health and Political Developments in Turkey Between 2000-2020
Yayın Yeri: ISRES PUBLICATION
|
4 |
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
5 |
Educational and Science Occured in Turkey Between the Years of 1980-2000
Yayın Yeri: İKSAD PUBLISHING
|
6 |
Eğitim Bilimleri Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler
Yayın Yeri: Gece Akademi
|
1 |
The Relationship Between Preservice Teachers' Critical Thinking and Epistemological
Beliefs
ÇARKIT CAFER, KURNAZ HASAN
|
---|---|
2 |
Metaphoric Perceptions of Secondary School Students towards the
Thinking Education Course
ÇARKIT CAFER
|
3 |
Ortaokul Türkçe Ders Kitapları Millî Mücadele ve Atatürk Teması Metinlerinin Okunabilirlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
ÇARKIT CAFER, BAHADIR HALİL İBRAHİM
|
4 |
Instructors' Opinion on the Use of Concept Maps for Improving Vocabulary in Teaching Turkish as a Foreign Language
ÇARKIT CAFER, KAVCAR ŞEYMA
|
5 |
Assessment of 4th Grade Students’ Problem-Solving Skills in Terms of Various
Variables
ÇARKIT CAFER, ÖZENÇ MEHMET
|
6 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Yansıtıcı Düşünme Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER, İPLİK YASİN
|
7 |
Examination of the 6th Grade Turkish Lesson Coursebook Texts Within the Context of the Properties of the Text
ÇARKIT CAFER, ÇOHANTİMUR AYŞEN
|
8 |
The Relationship Between Functional Literacy and Problem-Solving Skills: A Study on 4th Grade Students
ÖZENÇ MEHMET, ÇARKIT CAFER
|
9 |
Teachers' Vievs and Practices Regarding Students' Listening Defects in Secondary School Turkish Lessons
ÇARKIT CAFER, KOÇOĞLU ABDULHAMİT
|
10 |
A Qualitative Research on the Use of Humor in Turkish Teaching in Secondary School
ÇARKIT CAFER, CANALICI MERYEM
|
11 |
1981 ve 2019 Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Dinleme Eğitimi Açısından Karşılaştırılması
ÇARKIT CAFER
|
12 |
Eleştirel Dinleme/İzleme Özyeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve GüvenilirlikÇalışması
ÇARKIT CAFER,ALTUN KUDRET
|
13 |
Reflective thinking in Turkish language education
ÇARKIT CAFER
|
14 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Eleştirel Dinleme/İzleme Uygulamaları Üzerine Bir Eylem Araştırması
ÇARKIT CAFER,ALTUN KUDRET
|
15 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Kültür Aktarımına Yönelik Uygulamalar
ÇARKIT CAFER
|
16 |
Covid-19 Sürecinde Türkçe Dersi Uygulamaları Üzerine Nitel Bir Araştırma
ÇARKIT CAFER,KOÇOĞLU ABDULHAMİT
|
17 |
Evaluation of Audiobook Listening Experiences of 8th Grade Students: An Action Research
ÇARKIT CAFER
|
18 |
Kaynaştırma Öğrencilerine Okuma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Öğretmen Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER
|
19 |
Ortaokul Okuma Becerileri Dersine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER
|
20 |
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Bağlamında Hazırlanan Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÇARKIT CAFER
|
21 |
2018 Ortaokul Medya Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programının Eleştirel Düşünme Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
22 |
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Çerçevesinde Hazırlanan 8. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
23 |
Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dinlemenin/İzlemenin Önemi ve Yeri
ÇARKIT CAFER
|
24 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Dinleme Becerisinin Değerlendirilme Sürecine Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÇARKIT CAFER
|
25 |
Ortaokul Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Bağlamında Yazma Becerisi Öğretimi Üzerine Öğretmen Görüşleri
ÇARKIT CAFER, KARADÜZ ADNAN
|
1 |
Eleştirel Okuma Dersinin Çıktıları Üzerine Bir Araştırma
ÇARKIT CAFER
|
---|---|
2 |
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı Okuma Kazanımları ile PISA Okuma Becerileri Yeterlik Düzeylerinin Karşılaştırmalı Bir Analizi
ÇARKIT CAFER, KORKUTAN KADİR
|
3 |
Türkçe Eğitimi Alanında Dinleme Türlerine Genel Bir Bakış
ÖZDEN MÜNİRE, ÇARKIT CAFER
|
4 |
Türkçe Eğitiminde Analitik Düşünmenin Kapsamı Üzerine Bir Değerlendirme
ÇARKIT CAFER, ÖZDEN MÜNİRE
|
5 |
Masallarla Karakter Eğitimi Setinin Değerler Eğitimi ve Dil Kullanımı Bağlamında İncelenmesi
ÇARKIT CAFER
|
6 |
6. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇARKIT CAFER, ÇOHANTİMUR AYŞEN
|
7 |
A Qualitative Research on Turkish Course Application During Covid-19 Process
ÇARKIT CAFER,KOÇOĞLU ABDULHAMİT
|
8 |
4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerisi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER,ÖZENÇ MEHMET
|
9 |
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İşlevsel Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
ÖZENÇ MEHMET,ÇARKIT CAFER
|
10 |
Çocuklarda Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinin Önemi
ÇARKIT CAFER
|
11 |
2016 Düşünme Eğitimi Dersi Öğretim Programında Eleştirel Düşünmenin Yeri
ÇARKIT CAFER
|
12 |
Reklamların Dili: 7. sınıf Türkçe Dersinde Reklam Çözümlemesine Yönelik Bir Uygulama
ÇARKIT CAFER
|
13 |
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Yazma Etkinliklerinin Yaratıcı Yazma Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
14 |
2018 Ortaokul Medya Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programının Eleştirel Düşünme Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
15 |
Ortaokul Okuma Becerileri Dersine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER
|
16 |
Ortaokul Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Değerlendirilmesi
KARADÜZ ADNAN, ÇARKIT CAFER, ÇOBAN ABDULLAH
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Türkçe öğretmeni
|
---|
1 |
Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi
Yazar Adı: ÇARKIT CAFER, KURNAZ HASAN
, Yayın Yeri: Nobel Akademi
|
---|---|
2 |
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
Yazar Adı: KURNAZ HASAN, ÇARKIT CAFER
, Yayın Yeri: Eğiten Kitap
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | Temel Dil Becerileri: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
3 | 2021-2022 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
4 | 2021-2022 | Temel Dil Becerileri: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
5 | 2022-2023 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | Türkçe Öğretim Tarihi | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
4 | 2020-2021 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
5 | 2021-2022 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
7 | 2022-2023 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
8 | 2022-2023 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
9 | 2022-2023 | Seminer | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 4 |
2 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi 1 | Türkçe | 2 |
3 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi 3 | Türkçe | 2 |
4 | 2019-2020 | Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
5 | 2019-2020 | Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitimi | Türkçe | 4 |
6 | 2019-2020 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
7 | 2019-2020 | Dil ve Kültür | Türkçe | 2 |
8 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi 2 | Türkçe | 2 |
9 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi 4 | Türkçe | 2 |
10 | 2019-2020 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
11 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
12 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
13 | 2020-2021 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
14 | 2020-2021 | Eleştirel ve Analitik Düşünme | Türkçe | 2 |
15 | 2020-2021 | Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
16 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi 1 | Türkçe | 2 |
17 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi 3 | Türkçe | 2 |
18 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
19 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
20 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
21 | 2020-2021 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
22 | 2020-2021 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
23 | 2020-2021 | Dil ve Kültür | Türkçe | 2 |
24 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi 2 | Türkçe | 2 |
25 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi 4 | Türkçe | 2 |
26 | 2020-2021 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 4 |
27 | 2021-2022 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
28 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
29 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
30 | 2021-2022 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
31 | 2021-2022 | Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi | Türkçe | 3 |
32 | 2021-2022 | Eleştirel Okuma | Türkçe | 2 |
33 | 2021-2022 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
34 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
35 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
36 | 2021-2022 | Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
37 | 2022-2023 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
38 | 2022-2023 | Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
39 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
40 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
41 | 2022-2023 | Dil Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 2 |
42 | 2022-2023 | Türkçe Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
43 | 2022-2023 | İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Etkili ve Güzel Konuşma | Türkçe | 4 |
2 | 2019-2020 | Etkili ve Güzel Konuşma I | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET BAĞIMLILIK DÜZEYLERİ İLE KONUŞMA KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK GÖRÜNÜMLER | ABDULHAMİT KOÇOĞLU | TezMerkezi | 2023 |
2 | Tamamlandı | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL OKUMA BECERİLERİ İLE OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | HALİL İBRAHİM BAHADIR | TezMerkezi | 2022 |
1 |
TÜBİTAK 2211 YURT İÇİ DOKTORA BURSU
TÜBİTAK 2211 YURT İÇİ DOKTORA BURSU
|
---|