GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
21. Yüzyıl Okuryazarlıkları ve Ana Dili Eğitimi
Bölüm Adı: Bilgi Okuryazarlığı |
---|---|
2 |
Göç, Kültür ve Eğitim
Bölüm Adı: Göçmenlere Yazma Eğitimi |
3 |
Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma
Bölüm Adı: Eleştirel Pedagoji |
4 |
Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi
Bölüm Adı: Kelime Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme |
5 |
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
Bölüm Adı: Türkçe Ders Kitaplarında Okuma ve Dinleme Etkinlikleri |
6 |
Education, Social, Health and Political Developments in Turkey Between 2000-2020
Bölüm Adı: Developments in the Area of Turkish Education After 2000s |
7 |
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi
Bölüm Adı: Hızlı Okuma Teknikleri |
8 |
Educational and Science Occured in Turkey Between the Years of 1980-2000
Bölüm Adı: Developments in the Area of Turkish Education Between 1980-2000 |
9 |
Eğitim Bilimleri Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler
Bölüm Adı: Ortaokul Türkçe Derslerinde Konuşma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüş ve Uygulamaları |
1 |
Weight stigma exposure inventory (WeSEI): Adaptation to Turkish culture, validity and reliability study
ÇARKIT CAFER,GAN WAN YING,KOÇ HAZAL,BEVAN NADİA,AVCI EZGİ,LIN YI-CHING
|
---|---|
2 |
The Effect of Teacher Feedback on Improving 6th-Grade Students’ L1 Writing Performance and Motivation
FİDAN MUSTAFA,ÇARKIT CAFER
|
3 |
Enhancing student motivation in Turkish lessons through creative drama: An action research
YAVUZ ELİF,ÇARKIT CAFER
|
4 |
An Action Research to Improve 5th-Grade Students Reading Habits
ÇARKIT CAFER
|
5 |
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin İncelenmesi: İşlev, Tür, Mantık Düzeyi ve Dil Kullanım Özellikleri
ÖZCAN CANAN,ÇARKIT CAFER
|
6 |
Afrika Kökenli Yükseköğrenim Öğrencilerinin Türkçe Öğrenme Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Bir Fenomenoloji Çalışması
ÇARKIT CAFER
|
7 |
The Relationship Between Critical Reading and Cognitive Awareness of Reading Strategies: A Canonical Correlation Analysis/ Eleştirel Okuma ve Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalığı Arasındaki İlişki: Bir Kanonik Korelasyon Analizi
BAHADIR HALİL İBRAHİM,ÇARKIT CAFER
|
8 |
Ukrayna’da Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Karşılaşılan Sorunların Fenomenolojik Bir Araştırması
ÇARKIT CAFER, KORKUTAN KADİR
|
9 |
Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER, SUR EMİNE
|
10 |
Ortaokul Öğrencilerinin Dil Bilgisine Yönelik Metaforik Algıları
ÇARKIT CAFER, KARA MERVE
|
11 |
Eleştirel Okuma Dersinin Çıktıları Üzerine Bir Araştırma
ÇARKIT CAFER
|
12 |
The Relationship Between Preservice Teachers' Critical Thinking and Epistemological
Beliefs
ÇARKIT CAFER, KURNAZ HASAN
|
13 |
Metaphoric Perceptions of Secondary School Students towards the
Thinking Education Course
ÇARKIT CAFER
|
14 |
Ortaokul Türkçe Ders Kitapları Millî Mücadele ve Atatürk Teması Metinlerinin Okunabilirlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
ÇARKIT CAFER, BAHADIR HALİL İBRAHİM
|
15 |
Examination of the 6th Grade Turkish Lesson Coursebook Texts Within the Context of the Properties of the Text
ÇARKIT CAFER, ÇOHANTİMUR AYŞEN
|
16 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Yansıtıcı Düşünme Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER, İPLİK YASİN
|
17 |
Assessment of 4th Grade Students’ Problem-Solving Skills in Terms of Various
Variables
ÇARKIT CAFER, ÖZENÇ MEHMET
|
18 |
The Relationship Between Functional Literacy and Problem-Solving Skills: A Study on 4th Grade Students
ÖZENÇ MEHMET, ÇARKIT CAFER
|
19 |
Teachers' Vievs and Practices Regarding Students' Listening Defects in Secondary School Turkish Lessons
ÇARKIT CAFER, KOÇOĞLU ABDULHAMİT
|
20 |
Instructors' Opinion on the Use of Concept Maps for Improving Vocabulary in Teaching Turkish as a Foreign Language
ÇARKIT CAFER, KAVCAR ŞEYMA
|
21 |
A Qualitative Research on the Use of Humor in Turkish Teaching in Secondary School
ÇARKIT CAFER, CANALICI MERYEM
|
22 |
1981 ve 2019 Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Dinleme Eğitimi Açısından Karşılaştırılması
ÇARKIT CAFER
|
23 |
Covid-19 Sürecinde Türkçe Dersi Uygulamaları Üzerine Nitel Bir Araştırma
ÇARKIT CAFER,KOÇOĞLU ABDULHAMİT
|
24 |
Evaluation of Audiobook Listening Experiences of 8th Grade Students: An Action Research
ÇARKIT CAFER
|
25 |
Reflective thinking in Turkish language education
ÇARKIT CAFER
|
26 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Eleştirel Dinleme/İzleme Uygulamaları Üzerine Bir Eylem Araştırması
ÇARKIT CAFER,ALTUN KUDRET
|
27 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Kültür Aktarımına Yönelik Uygulamalar
ÇARKIT CAFER
|
28 |
Kaynaştırma Öğrencilerine Okuma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Öğretmen Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER
|
29 |
Eleştirel Dinleme/İzleme Özyeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve GüvenilirlikÇalışması
ÇARKIT CAFER,ALTUN KUDRET
|
30 |
2018 Ortaokul Medya Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programının Eleştirel Düşünme Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
31 |
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Çerçevesinde Hazırlanan 8. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
32 |
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Bağlamında Hazırlanan Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÇARKIT CAFER
|
33 |
Ortaokul Okuma Becerileri Dersine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER
|
34 |
Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dinlemenin/İzlemenin Önemi ve Yeri
ÇARKIT CAFER
|
35 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Dinleme Becerisinin Değerlendirilme Sürecine Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÇARKIT CAFER
|
36 |
Ortaokul Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Bağlamında Yazma Becerisi Öğretimi Üzerine Öğretmen Görüşleri
ÇARKIT CAFER, KARADÜZ ADNAN
|
1 |
PIKTES Kapsamında Yabancı Uyruklu Öğrencilere Yönelik Açılan Destekleme Kursları Üzerine Bir İnceleme
ÇARKIT CAFER
|
---|---|
2 |
Türkçe Öğretmenlerinin Sesli Kitaplara Yönelik Görüşleri
ÇARKIT CAFER
|
3 |
Eleştirel Okuma Dersinin Çıktıları Üzerine Bir Araştırma
ÇARKIT CAFER
|
4 |
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı Okuma Kazanımları ile PISA Okuma Becerileri Yeterlik Düzeylerinin Karşılaştırmalı Bir Analizi
ÇARKIT CAFER, KORKUTAN KADİR
|
5 |
Türkçe Eğitiminde Analitik Düşünmenin Kapsamı Üzerine Bir Değerlendirme
ÇARKIT CAFER, ÖZDEN MÜNİRE
|
6 |
Türkçe Eğitimi Alanında Dinleme Türlerine Genel Bir Bakış
ÖZDEN MÜNİRE, ÇARKIT CAFER
|
7 |
Masallarla Karakter Eğitimi Setinin Değerler Eğitimi ve Dil Kullanımı Bağlamında İncelenmesi
ÇARKIT CAFER
|
8 |
6. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇARKIT CAFER, ÇOHANTİMUR AYŞEN
|
9 |
A Qualitative Research on Turkish Course Application During Covid-19 Process
ÇARKIT CAFER,KOÇOĞLU ABDULHAMİT
|
10 |
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İşlevsel Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
ÖZENÇ MEHMET,ÇARKIT CAFER
|
11 |
4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerisi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER,ÖZENÇ MEHMET
|
12 |
Çocuklarda Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinin Önemi
ÇARKIT CAFER
|
13 |
2016 Düşünme Eğitimi Dersi Öğretim Programında Eleştirel Düşünmenin Yeri
ÇARKIT CAFER
|
14 |
Reklamların Dili: 7. sınıf Türkçe Dersinde Reklam Çözümlemesine Yönelik Bir Uygulama
ÇARKIT CAFER
|
15 |
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Yazma Etkinliklerinin Yaratıcı Yazma Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
16 |
Ortaokul Okuma Becerileri Dersine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER
|
17 |
2018 Ortaokul Medya Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programının Eleştirel Düşünme Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
18 |
Ortaokul Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Değerlendirilmesi
KARADÜZ ADNAN, ÇARKIT CAFER, ÇOBAN ABDULLAH
|
1 |
GÖKYÜZÜNÜN MOZAİĞİ
|
---|---|
2 |
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZ-YETERLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESINDE SÜREÇ-TÜR ODAKLI YAZMA YAKLAŞIMININ KULLANIMI
Dört temel dil becerisinden biri olan yazma süreç gerektiren bir beceridir. Yazma süreci yazarın kendi düşünceleriyle yüz yüze geldiği, duygularını derinlemesine yaşadığı anda yeni düşüncelerin arayışına girdiği, düşüncelerine açıklık kazandırdığı bi
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Türkçe öğretmeni
|
---|
1 |
Journal of Elementary Education: Theory & Practice (JELEDU)
Yazar Adı: ÇARKIT CAFER, AKCAN EMRULLAH, ÖZENÇ MEHMET, BOZKURT BAYRAM
, Yayın Yeri: Journal of Elementary Education: Theory & Practice (JELEDU)
|
---|---|
2 |
Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma
Yazar Adı: KURNAZ HASAN, ÇARKIT CAFER
, Yayın Yeri: Nobel Yayınları
|
3 |
Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi
Yazar Adı: ÇARKIT CAFER, KURNAZ HASAN
, Yayın Yeri: Nobel Akademi
|
4 |
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
Yazar Adı: KURNAZ HASAN, ÇARKIT CAFER
, Yayın Yeri: Eğiten Kitap
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | Temel Dil Becerileri: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
3 | 2021-2022 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
4 | 2021-2022 | Temel Dil Becerileri: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
5 | 2022-2023 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
6 | 2022-2023 | Temel Dil Becerileri: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
7 | 2022-2023 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
8 | 2022-2023 | Temel Dil Becerileri: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
9 | 2023-2024 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | Türkçe Öğretim Tarihi | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
4 | 2020-2021 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
5 | 2021-2022 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
7 | 2022-2023 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
8 | 2022-2023 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
9 | 2022-2023 | Seminer | Türkçe | 2 |
10 | 2022-2023 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
11 | 2022-2023 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
12 | 2022-2023 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
13 | 2023-2024 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
14 | 2023-2024 | Seminer | Türkçe | 2 |
15 | 2023-2024 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 4 |
2 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
3 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
4 | 2019-2020 | Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
5 | 2019-2020 | Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitimi | Türkçe | 4 |
6 | 2019-2020 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
7 | 2019-2020 | Dil ve Kültür | Türkçe | 2 |
8 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
9 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
10 | 2019-2020 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
11 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
12 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
13 | 2020-2021 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
14 | 2020-2021 | Eleştirel ve Analitik Düşünme | Türkçe | 2 |
15 | 2020-2021 | Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
16 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
17 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
18 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
19 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
20 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
21 | 2020-2021 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
22 | 2020-2021 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
23 | 2020-2021 | Dil ve Kültür | Türkçe | 2 |
24 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
25 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
26 | 2020-2021 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 4 |
27 | 2021-2022 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
28 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
29 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
30 | 2021-2022 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
31 | 2021-2022 | Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi | Türkçe | 3 |
32 | 2021-2022 | Eleştirel Okuma | Türkçe | 2 |
33 | 2021-2022 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
34 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
35 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
36 | 2021-2022 | Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
37 | 2022-2023 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
38 | 2022-2023 | Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
39 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
40 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
41 | 2022-2023 | Dil Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 2 |
42 | 2022-2023 | Türkçe Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
43 | 2022-2023 | İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi | Türkçe | 2 |
44 | 2022-2023 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
45 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
46 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
47 | 2022-2023 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
48 | 2022-2023 | Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi | Türkçe | 3 |
49 | 2022-2023 | Dil Eğitiminin Temel Kavramları | Türkçe | 2 |
50 | 2023-2024 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
51 | 2023-2024 | Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
52 | 2023-2024 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
53 | 2023-2024 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
54 | 2023-2024 | Dil Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 2 |
55 | 2023-2024 | İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi | Türkçe | 2 |
56 | 2022-2023 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
57 | 2022-2023 | Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
58 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
59 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
60 | 2022-2023 | Dil Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 2 |
61 | 2022-2023 | İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi | Türkçe | 2 |
62 | 2022-2023 | Türkçe Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
63 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
64 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
65 | 2022-2023 | Dil Eğitiminin Temel Kavramları | Türkçe | 2 |
66 | 2022-2023 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
67 | 2022-2023 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
68 | 2022-2023 | Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi | Türkçe | 3 |
69 | 2023-2024 | Dil Eğitiminin Temel Kavramları | Türkçe | 2 |
70 | 2023-2024 | Eleştirel Okuma | Türkçe | 2 |
71 | 2023-2024 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
72 | 2023-2024 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
73 | 2023-2024 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
74 | 2023-2024 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
75 | 2023-2024 | Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi | Türkçe | 3 |
76 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
77 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
78 | 2021-2022 | Eleştirel ve Analitik Düşünme | Türkçe | 2 |
79 | 2024-2025 | Savremeni Turski Jezik G-3 | Türkçe | 4 |
80 | 2024-2025 | Savremeni Turski Jezik G-5 | Türkçe | 2 |
81 | 2024-2025 | Savremeni Turski Jezik G-7 | Türkçe | 4 |
82 | 2024-2025 | Turski Savremeni Jezik G4 | Türkçe | 4 |
83 | 2024-2025 | Savremeni Turski Jezik G-6 | Türkçe | 2 |
84 | 2024-2025 | Savremeni Turski Jezik G-8 | Türkçe | 4 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Etkili ve Güzel Konuşma | Türkçe | 4 |
2 | 2019-2020 | Etkili ve Güzel Konuşma I | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Geri bildirimin 6. sınıf öğrencilerinin yazma başarı ve motivasyonuna etkisi | MUSTAFA FİDAN | TezMerkezi | 2025 |
2 | Tamamlandı | 7. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersine yönelik motivasyonlarının yaratıcı drama yoluyla geliştirilmesi: Bir eylem araştırması | ELİF YAVUZ | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | 7. sınıf öğrencilerinin yazma öz-yeterliklerinin geliştirilmesinde süreç-tür odaklı yazma yaklaşımının kullanımı | HASAN YILDIZ | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin eleştirel dinleme/izleme özyeterliliklerinin değerlendirilmesi | KÜRŞATHAN GÜRBÜZEL | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Ortaokul Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin metin özellikleri bağlamında incelenmesi | CANAN ÖZCAN | TezMerkezi | 2024 |
6 | Devam Ediyor | Sınıf ve Türkçe öğretmenlerinin dinleme/izleme eğitimine yönelik görüş ve uygulamalarının karşılaştırmalı bir analizi | NAZLI İBİŞ | TezMerkezi | 2024 |
7 | Devam Ediyor | Öğrencilerin yazma öz yeterliliklerinin geliştirilmesinde tematik portfolyo kullanımı | HAVVA DAŞKIRAN | TezMerkezi | 2024 |
8 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeylerinin geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması | ESRA PAKSOY | TezMerkezi | 2024 |
9 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin internet bağımlılık düzeyleri ile konuşma kaygıları arasındaki ilişkiye yönelik görünümler | ABDULHAMİT KOÇOĞLU | TezMerkezi | 2023 |
10 | Devam Ediyor | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEDYAOKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI | ESRA PAKSOY | TezMerkezi | 2023 |
11 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin eleştirel okuma becerileri ile okuma stratejileri bilişsel farkındalık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | HALİL İBRAHİM BAHADIR | TezMerkezi | 2022 |
1 |
2023 TÜBİTAK BİLİM SÖYLEŞİLERİ
NEDEN ELEŞTİREL DÜŞÜNMELİYİZ?
|
---|---|
2 |
JÜRİ ÜYESİ
2024 TÜBİTAK 2204A- LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
|
3 |
JÜRİ ÜYESİ
2022 TÜBİTAK 2204A- LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
|
4 |
KONGRE DÜZENLEME
4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS
IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES (BILTEK-IV)
|
5 |
JÜRİ ÜYESİ
2020 TÜBİTAK 2204A- LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
|
6 |
ÇALIŞTAY
TÜRKÇE VE TÜRK KÜLTÜRÜ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI ÇALIŞTAYI
|
7 |
TÜBİTAK 2211 YURT İÇİ DOKTORA BURSU
TÜBİTAK 2211 YURT İÇİ DOKTORA BURSU
|
8 |
JÜRİ ÜYESİ
2023 TÜBİTAK 2204A- LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
|