GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
INSAC Contemporary Trends in Education Sciences
Yayın Yeri: Duvar
|
---|---|
2 |
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar
Yayın Yeri: SERÜVEN YAYINEVİ
|
3 |
Eğitimde Ahlak ve Etik
Yayın Yeri: Lisans Yayıncılık
|
4 |
YÛNUS EMRE ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-IX
Yayın Yeri: iksad yayınevi
|
5 |
AÇIK, UZAKTAN VE ÇEŞİTLİ DİSİPLİNLERLE EĞİTİM
Yayın Yeri: İKSAD Yayınevi
|
6 |
FARKLI YÖNLERİYLE UZAKTAN EĞİTİM
Yayın Yeri: İKSAD Yayınevi
|
7 |
KURMANCAN DATKA ANISINA TÜRKİYE VE TÜRKDÜNYASI ARAŞTIRMALARI-IV
Yayın Yeri: iksad
|
1 |
Bibliometric analysis of published research on inclusive education
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
---|---|
2 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINIF YÖNETİMİ YAKLAŞIMLARI
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
3 |
The Effect of Primary School Students’xx Participation in Active Games involving Physical Movement on Life Satisfaction
ÖZTÜRK HÜSEYİN,ÖZTÜTÜNCÜ SAADET,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
4 |
A Study on the Leadershıp Skılls of Prımary School Prıncıpals
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,ÖZTÜRK HÜSEYİN
|
5 |
Examination of Constant Anxiety Statuses of Prisoners Who Attend Recreational Activities
ÖZTÜRK HÜSEYİN,HACICAFEROĞLU SERKAN,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
6 |
ATTITUDES OF PARENTS TO CHILDREN’xxS PARTICIPATION INPHYSICAL EDUCATION CLASSES
ÖZTÜRK HÜSEYİN,YILGIN AHMET,Peksayılır Gamze,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
7 |
ATTITUDES OF PARENTS TO CHILDREN’xxS PARTICIPATION IN PHYSICAL EDUCATION CLASSES
ÖZTÜRK HÜSEYİN,YILGIN AHMET,PEKSAYILIR GAMZE,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
8 |
İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN BİREYSEL YENİLİKÇİLİKLERİNİN İNCELENMESİ
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
9 |
ilköğretim okulu yöneticilerinin iş doyumları ile örgütsel stres kaynakları arasındaki ilişki
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,MURAT MEHMET
|
1 |
Ben Varım Projesinin Üniversite Öğrencilerinin Proje Yönetim Becerilerine
Yansımaları
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
---|---|
2 |
20. Milli Eğitim Şurası Kararlarının Temel Eğitimde Fırsat Eşitliği Boyutu
İle İlgili Öğretmen Görüşleri
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, İlhan Pelin, Gaya Galip Çağatay
|
3 |
COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, DEMİR Hatice
|
4 |
TÜRK EĞİTİM POLİTİKALARINA ETKİ EDEN ULUSAL ÖRGÜT RAPORLARININ
EĞİTİMDE EŞİTLİK VE EĞİTİM YÖNETİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
YILMAZ İrem, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
5 |
Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Sınıf Yönetimi Yaklaşımları
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
6 |
Eğitim Fakültelerinde Öğrenim Gören Son Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
TEKİN BOZKURT AYKAR,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
7 |
Okulda Şenlik Var Projesine Katılan Öğrencilerin Benlik Saygısı Düzeylerinin Belirlenmesi
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,ÖZTÜRK HÜSEYİN
|
8 |
İlköğretim Okulu Müdürlerinin Liderlik Becerilerinin İncelenmesi
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,ÖZTÜRK HÜSEYİN
|
9 |
Farklı Bölümlerde Öğrenim Gören Üniversite Öğrenicilerinin Yalnızlık Düzeyleri
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,ÖZTÜRK HÜSEYİN
|
10 |
Factors that Motivate Individuals who Participate in Nature Walks as a Recreational Activity
YILGIN AHMET,ÖZTÜRK HÜSEYİN,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
11 |
Factors that Motivate Individuals who Participate in Nature Walks as a RecreationalActivity
YILGIN AHMET,ÖZTÜRK HÜSEYİN,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
12 |
the effect of the elders on life satisfaction of their participation in therapeutic purpose leisure activities
ÖZTÜRK HÜSEYİN,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
13 |
ilköğreti okulu öğretmenlerinin bireysel yenilikçilikleri: nitel bir araştırma
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
14 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin yenilikçilik profilleri
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
15 |
İLK VE ORTAÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ KULLANIM YETERLİLİĞİNİN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İL ÖRNEĞİ)
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, Öztürk Necati
|
16 |
öğretmenlerin performanslarının okul üdürleri tarafından değerlendirilesi
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,ŞAHİN SEVİLAY
|
1 |
2020-1-TR01-KA201-093617 EMPOWERING SOCIAL SKILLS OF GIFTED STUDENTS BY INCLUSIVE EDUCATION
Erasmus Plus Programı Okul Eğitimi Stratejik
Ortaklıklar
|
---|---|
2 |
2020-1-TR01-KA201-093617 EMPOWERING SOCIAL SKILLS OF GIFTED STUDENTS BY INCLUSIVE EDUCATION
|
3 |
4006 Bilim Şenliği
Obleck
|
4 |
Gençlik ve Spor Bakanlığı, Gençlik Projeleri Destek Programı, ”BEN VARIM Projesi”, proje no: 50461
Üniversite öğrencilerinin Gönüllülük esasına bağlı olarak sosyoekonomik düzeyi düşük bir okulda öğrencilerin kendini ifade etme becerilerini geliştirerek nihayetinde çocuğa karşı şiddetin azaltılmasına katkı sunmak.
|
5 |
118B782 Nolu “Gazişehir’ de Bilimin ve Sanatın Dili” Tübitak 4007 projesi
Farklı Aynı Zamanda Eşitiz
|
6 |
118B782 Nolu “Gazişehir’ de Bilimin ve Sanatın Dili”
Bir de Bu Taraftan Bak
|
1 |
Şahinbey Bilim ve Sanat Merkezi
Sınıf Öğretmenliği
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Okul müdür yardımcısı
|
3 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Öğretmenlik
|
4 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Müdür yetkili öğretmen
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | nitel araştırmalarda veri analiz yöntemleri | Türkçe | 3 |
2 | 2018-2019 | araştırma yöntemleri ve etik | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | Öğrenme ve Motivasyon | Türkçe | 3 |
4 | 2019-2020 | Örgütlerde İletişim | Türkçe | 3 |
5 | 2019-2020 | ÖĞRENME VE MOTİVASYON | Türkçe | 3 |
6 | 2020-2021 | Eğitimde Politika Analizi | Türkçe | 3 |
7 | 2020-2021 | Öğrenme ve Motivasyon | Türkçe | 3 |
8 | 2020-2021 | Eğitimde Politika Analizi | Türkçe | 3 |
9 | 2021-2022 | Eğitim Politikaları | Türkçe | 3 |
10 | 2021-2022 | Öğrenme ve Motivasyon | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | etkili iletişim | Türkçe | 3 |
2 | 2018-2019 | hayat bilgisi öğretimi | Türkçe | 3 |
3 | 2018-2019 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
4 | 2018-2019 | Birleştirilmiş sınıflarda öğretim | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | eğitim felsefesi | Türkçe | 2 |
6 | 2018-2019 | Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
7 | 2018-2019 | Türkiye Eğitim Sistemi ve okul yönetimi | Türkçe | 2 |
8 | 2019-2020 | Geleneksel Çocuk Oyunları | Türkçe | 2 |
9 | 2019-2020 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
10 | 2019-2020 | Etkili İletişim | Türkçe | 3 |
11 | 2019-2020 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
12 | 2019-2020 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 4 |
13 | 2019-2020 | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 2 |
14 | 2019-2020 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
15 | 2019-2020 | BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM | Türkçe | 2 |
16 | 2019-2020 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
17 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
18 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
19 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
20 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 1 |
21 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
22 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 1 |
23 | 2020-2021 | ETKİLİ İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
24 | 2020-2021 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
25 | 2020-2021 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
26 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projeleri | Türkçe | 1 |
27 | 2020-2021 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
28 | 2020-2021 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 |
29 | 2020-2021 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 2 |
30 | 2020-2021 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim | Türkçe | 2 |
31 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
32 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
33 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projeleri II | Türkçe | 1 |
34 | 2020-2021 | Eğitimde Ahlak ve Etik | Türkçe | 2 |
35 | 2021-2022 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
36 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
37 | 2021-2022 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
38 | 2021-2022 | Etkili İletişim | Türkçe | 3 |
39 | 2021-2022 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Türkçe | 3 |
40 | 2021-2022 | Sosyal Beceri Öğretimi | Türkçe | 2 |
41 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
42 | 2021-2022 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
43 | 2021-2022 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
44 | 2021-2022 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 |
45 | 2021-2022 | Geleneksel Çocuk Oyunları | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Öğretmenlerin kadın yöneticilere yönelik tutumlarının incelenmesi | KÜBRA AKGÖL | TezMerkezi | 2020 |
2 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin özel yetenekli öğrencilerin eğitimine yönelik tutum ve öz yeterlikleri | SİBEL DUYMAZ | TezMerkezi | 2019 |
3 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleği ve okul yöneticiliğine yönelik tutumlarının incelenmesi | GÜLLÜ GÜLSÜM ÇELİKEL | TezMerkezi | 2019 |
1 |
OSMANLI TÜRKÇESİ KURSU ORTA SEVİYE
OSMANLI TÜRKÇESİ
|
---|---|
2 |
OSMANLI TÜRKÇESİ KURSU TEMEL SEVİYE
OSMANLI TÜRKÇESİ
|
3 |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER EĞİTİCİ EĞİTİMİ KATILIM SERTİFİKASI
Özel yetenekli öğrencilerin eğitimi
|
4 |
TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİNİ GELİŞTİRME SEMİNERİ
TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ
|
5 |
Bilim ve Sanat Merkezlerini Geliştirme Eğitimi Projesi Çalıştayı
Bilim ve Sanat Merkezlerinin kurumsal yapısı, etkinliklerin iyileştirilmesi.
|