GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
1 |
EDUCATION, SOCIAL, HEALTH AND POLITICAL DEVELOPMENTS IN TURKEY BETWEEN 2000-2020
Yayın Yeri: ISRES Publishing
|
---|---|
2 |
IPCEDU 2020 E-Kitabı
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ
|
3 |
EDUCATIONAL AND SCIENCE OCCURRED IN TURKEY BETWEEN THE YEARS OF 1980 – 2000
Yayın Yeri: İKSAD Publishing house
|
4 |
Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occured in Turkey Between the Years of 1938-1980
Yayın Yeri: ISRES Publishing
|
1 |
State of prediction of the critical thinking dispositions of primary school teacher candidates through their self-efficacy for STEM practices
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
---|---|
2 |
Ortaokul Öğrencilerinin “Saf Madde ve Karışımlar” Konusu ile İlgili Bilgilerini Günlük Yaşam ile İlişkilendirme Düzeyleri
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
3 |
Relationship Between Scientific Literacy and the Attitude Towards Reading Scientific Texts: A Study on Primary School Teacher Candidates
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
4 |
İlkokulda Temel Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyen Görüşleri
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE, BAYKARA OKTAY
|
5 |
İlkokul Öğrencilerinin “Varlıkların Hareket Özellikleri” Konusunda Öğrendikleri Bilgileri Günlük Hayat İle İlişkilendirme Durumları
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
6 |
DEVELOPMENT OF AN ATTITUDE SCALE FOR PHYSICS COURSES AND A REVIEW OF STUDENT ATTITUDES
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
|
7 |
Problems Encountered By Classroom Teachers in Teaching Science to Syrian Students and Suggestions for These Problems
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
8 |
Fen Bilimleri Dersinde Dereceli Puanlama Anahtarı Kullanımı ve Puanlama Anahtarına İlişkin Öğrenci Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
|
9 |
Fen Bilimleri Dersinin İlkokullarda Yetiştirme Programına (İYEP) Dâhil Edilmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
10 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI (DPA) KULLANIMI VE AKRAN DEĞERLENDİRMESİ
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
|
11 |
6. SINIF “MADDENİN TANECİKLİ YAPISI VE ÖZELLİKLERİ” KONUSUNDAKİ ÖĞRENCİ KAZANIMLARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
|
12 |
The Impact of Rubrics on the Evaluation of Students’ Success on the “Subject of Force and Motion”
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
|
1 |
İLKOKUL FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÇEVRE KAZANIMLARI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
---|---|
2 |
EXAMINATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS STEAM IN TERMS OF SOME VARIABLES
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE, KAPLAN ORHAN
|
3 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN 2019 ULUSLARARASI MATEMATİK ve FEN EĞİLİMLERİ ARAŞTIRMASINA (TIMSS) YÖNELİK DEĞERLENDİRMELERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
4 |
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNİN İŞLENİŞİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
5 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN ÖĞRETİMİNDE ANALOJİ KULLANIMINAYÖNELİK ALGILARI
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
6 |
FEN BİLİMLERİ DERSİNİN İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMINA DÂHİL EDİLMESİNİN SAĞLAYABİLECEĞİ KATKILAR
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
7 |
YENİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI İÇERİĞİNİN FEN DERSLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
|
8 |
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Dereceli Puanlama Anahtarı (Dpa) Kullanımı ve Akran Değerlendirmesi
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
|
9 |
FEN BİLİMLERİ DERSİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA VE DEĞERLENDİRMEDE OBJEKTİFLİĞE KATKISI
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
|
1 |
“SECC-SCIFEST / Sürdürülebilir Çevre ve İklim Değişikliği Uluslararası Bilim Festivali-SustainableEnvironment and Climate Change International Science Festival”
|
---|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİ
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | GENEL FİZİK | Türkçe | 2 |
2 | 2018-2019 | FİZİK I | Türkçe | 4 |
3 | 2018-2019 | FİZİK II | Türkçe | 4 |
4 | 2018-2019 | FEN TEKNOLOJİ LAB UYG I | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | FEN TEKNOLOJİ LAB UYG II | Türkçe | 3 |
6 | 2018-2019 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I | Türkçe | 3 |
7 | 2018-2019 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II | Türkçe | 3 |
8 | 2018-2019 | GENEL KİMYA | Türkçe | 2 |
9 | 2018-2019 | İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ | Türkçe | 3 |
10 | 2018-2019 | ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
11 | 2018-2019 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
12 | 2018-2019 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
13 | 2019-2020 | ORİGAMİ | Türkçe | 2 |
14 | 2019-2020 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I | Türkçe | 3 |
15 | 2019-2020 | BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ | Türkçe | 2 |
16 | 2019-2020 | FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI | Türkçe | 2 |