GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Dünyadaki Eğitim Temelli Sivil Toplum Kuruluşları Kimler ve Neler Yapmaktalar?
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
---|---|
2 |
Okul Dışı Öğrenme Ortamları: İlkokul Uygulalamaları
Yayın Yeri: Nobel Akademi Yayıncılık
|
3 |
Eğitim & Bilim 2022-IV
Yayın Yeri: Efe Akademi Yayınları
|
4 |
Advances in Global Education and Research: Volume 4
Yayın Yeri: UNIVERSITY OF SOUTH FLORIDA M3 CENTER PUBLISHING
|
5 |
Demokrasinin Beşinci Gücü Olarak Eğitim Temelli Sivil Toplum Kuruluşları
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ
|
1 |
Developing the Children’s Rights-Based Classroom Scale
ÖZTÜRK AYŞE, KALENDER BARIŞ
|
---|---|
2 |
Öğretmen Adaylarının Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitime Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi
ALTUNOVA NEBİ, KALENDER BARIŞ
|
3 |
Teacher Learning and Professional Development During the COVID-19 Pandemic: A Descriptive Study
KALMAN MAHMUT, KALENDER BARIŞ, CESUR BURAK
|
4 |
Okul Psikolojik Danışmanı Bulunmayan İlkokullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Rehberlik* Hizmetlerinin Yürütülmesine İlişkin Görüşleri
KALENDER BARIŞ, KUL AYKUT
|
5 |
Challenges faced by classroom teachers in multigrade classrooms: A case study
KALENDER BARIŞ, ERDEM EROL
|
6 |
Öğretim Programı ve Ders Kitaplarının Program Ögelerinin Uyumu Açısından İncelenmesi: Hayat Bilgisi Örneği
KALENDER BARIŞ, BAYSAL ZELİHA NURDAN
|
7 |
Investigation of Elementary Teachers’xx Perceptions about the Teaching Practice Process: A Mixed Research
KALENDER BARIŞ
|
8 |
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Çocuk Hakları Sözleşmesinin Eğitim Hedefleri Maddesi Açısından İncelenmesi: Tarihsel Bir Analiz
KALENDER BARIŞ
|
1 |
Toplumsal Duyarlılık Projeleri Çocuk Hakların Hayata Geçirilmesi ve Mesleki Gelişim İçin Bir Araç Olabilir mi?/Can Social Responsibility Projects Be a Tool for the Realization of Children's Rights and Professional Development?
KALENDER BARIŞ, ÖZTÜRK AYŞE, CESUR BURAK
|
---|---|
2 |
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Hayata Geçirilme Sürecinin İncelenmesi: Sorunlar ve Öneriler/Examining the Implementation Process of the Teaching Practice Course: Problems and Suggestions
ÖZTÜRK AYŞE, KALENDER BARIŞ, SAKA YAVUZ
|
3 |
Opinions of Classroom Teachers Working in Primary Schools Without School Counselors on the Conduct of Counseling Services
KALENDER BARIŞ, KUL AYKUT
|
4 |
Covid-19 Salgını Sürecinde Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
KALENDER BARIŞ, CESUR BURAK, SAKA YAVUZ
|
5 |
A Pandemic-Pushed Rapprochement With E-Learning: A Dilemma Between Digital Addiction and Dıgıtal Convıctıon
SUMMAK MEHMET SEMİH, KALENDER BARIŞ
|
6 |
Incorporating Flipped Learning into the Classroom Management Course: A Critical Participatory Action Research
KALENDER BARIŞ, SUMMAK MEHMET SEMİH
|
7 |
İlkokullarda Çocuk Hakları Temelli Okul Yapısının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma/ A Research on Examination of Children’s Rights-Based Structure at Primary Schools
ÖZTÜRK AYŞE, KALENDER BARIŞ
|
8 |
USING MNEMONIC ILLUSTRATIONS IN FIRST READING AND WRITING: THE CASE OF TURKISH ALPHABET
KALENDER BARIŞ, GÜLEÇ ADEM
|
9 |
INVESTIGATION OF CURRICULUM ALIGNMENT OF LIFE SCIENCE COURSE:
THE SAMPLE OF ‘GÜVENLİ HAYAT’ UNIT
KALENDER BARIŞ, BAYSAL ZELİHA NURDAN
|
10 |
Sınıf Öğretmenlerinin Perspektifinden Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının Yapılandırmacı Anlayış Çerçevesinde2005’den Günümüze Dönüşümü/Değişimi: “Uzlaşma mı, Geriye Dönüş mü?’’xx
KABAPINAR YÜCEL,KALENDER BARIŞ,URFALIOĞLU Kevser
|
11 |
Challenges of Classroom Teachers Face in Multigrade Classrooms: A Case Study
KALENDER BARIŞ,erdem erol
|
12 |
Investigation of Prospective Teachers ‘Perceptions of Teachers’Practices According to Different Variables: A Relational Research
KALENDER BARIŞ
|
13 |
An Evaluation of the Opinions of Primary School Trainee Teachers towards Teaching Practice Course
KALENDER BARIŞ
|
14 |
Developing the Children’s Rights Based Classroom Scale
ÖZTÜRK AYŞE,KALENDER BARIŞ
|
1 |
TUBİTAK 2237-A/ Öğrenme - Öğretme Süreçlerinde WEB 2 araçlarının Kullanımı
Lisansüstü eğitimine devam eden öğretmenlerin öğretim süreçlerine dahil edebilecekleri çeşitli WEB 2 araçlarının tanıtımı ve kullanımı
|
---|---|
2 |
TÜBİTAK 2237-A / Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları
Doktora öğrencileri için ileri metodoloji eğitimleri (Çoklu regresyon, Hiyererşik doğrusal Modelleme, Madde tepki kuramı, Yapısal eşitlik modellemesi, Faktör analizi, Meta-analiz, Q metodoloji) verilmesi
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Öğretmen
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Müdür Yetkili Öğretmen
|
1 |
TUBİTAK 2237-A: Yükseköğretimde Sınav Sonuçlarının Değerlendirilmesi için Ölçme ve Değerlendirme Kavramları ile İstatistiksel Bilgi ve Becerilerin Kazandırılması
Ölçme ve Değerlendirmenin Temel Kavramları, geçerlik ve güvenirlik kavramları, değerlendirme türleri, sınav sonuçlarına dair betimsel istatistikler, test ve madde analizi
|
---|---|
2 |
TÜBİTAK 2237: Kuramdan Uygulamaya Nitel Araştırma Kursu
Nitel araştırma desenleri, nitel araştırma veri toplama ve veri analiz yöntemleri.
|
3 |
VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Çalıştayı
Sınıf Öğretmenliğinin güncel sorunları, mevcut sınıf öğretmenliği lisans katalogları hakkında değerlendirmeler.
|
4 |
Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırmalar: Durum Çalışması
Nitel araştırma yöntemlerinden durum çalışması ele alınmıştır.
|
5 |
Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırmalar: Olgubilim Çalışması
Nitel araştırma yöntemlerinden fenomenoloji ele alınmıştır.
|
6 |
TÜBİTAK 2237-A “Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları”
Doktora öğrencileri için ileri metodoloji eğitimleri (Çoklu regresyon, Hiyererşik doğrusal Modelleme, Madde tepki kuramı, Yapısal eşitlik modellemesi, Faktör analizi, Meta-analiz, Q metodoloji) verilmesi
|
1 |
AERA- American Educational Research Association
Üye Bilimsel Kuruluş 2023 |
---|