GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM
1 |
Özel Öğrenme Güçlüğü
Bölüm Adı: Özel Öğrenme Güçlüğünün Değerlendirilmesi |
---|---|
2 |
Tüm Yönleriyle Öğrenme Güçlüğü
Bölüm Adı: Afazi |
3 |
Yürütücü İşlevler ve Özel Gereksinimli Bireyler
Bölüm Adı: Yürütücü İşlevler: Kavramsal ve Kuramsal Temelleri |
4 |
Yürütücü İşlevler ve Özel Gereksinimli Bireyler
Bölüm Adı: Yürütücü İşlev Becerilerinin Değerlendirilmesi |
5 |
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Öğretim Eğitimciler İçin Etkili Uygulamalar
Bölüm Adı: Müdahaleye Tepki ve Farklılaştırılmış Değerlendirme Stratejileri |
6 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Bölüm Adı: Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocuklar İçin Davranış Değiştirme Yöntemleri |
7 |
Özel eğitimde ölçme ve değerlendirme
Bölüm Adı: Değerlendirme: Tarihi, felsefi ve yasal temelleri |
8 |
Özel eğitimde ölçme ve değerlendirme
Bölüm Adı: Değerlendirme süreci |
9 |
Özel eğitimde ölçme ve değerlendirme
Bölüm Adı: Formal değerlendirme |
10 |
Özel eğitimde ölçme ve değerlendirme
Bölüm Adı: İnformal değerlendirme araçlarına ilişkin örnekler |
11 |
Özel eğitimde ölçme ve değerlendirme
Bölüm Adı: Okuma-yazmanın değerlendirilmesi |
12 |
Değerlendirmeden uygulamaya tüm yönleriyle erken okuryazarlık
Bölüm Adı: Erken okuryazarlık ve okuma ilişkisi |
13 |
Değerlendirmeden uygulamaya tüm yönleriyle erken okuryazarlık
Bölüm Adı: Ev okuryazarlık ortamı |
14 |
Özel eğitimde matematik öğretimi
Bölüm Adı: Dört i̇şlem öğrenme alanı: Özellikleri ve öğretimi |
15 |
Özel eğitimde matematik öğretimi
Bölüm Adı: Matematik becerilerinin değerlendirilmesi |
1 |
Özel Gereksinimli Çocuklarla Çalışan Öğretmenlere Çevrimiçi Olarak Verilen Erken Okuryazarlık Eğitiminin Etkisi
DALGA ABUZER,GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN,KARGIN TEVHİDE,GENGEÇ HİLAL
|
---|---|
2 |
The Role of Word Decoding Speed and Accuracy on Reading Comprehension in a Highly Transparent and Morphologically Complex Orthography
KARGIN TEVHİDE,GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN,GENGEÇ HİLAL,ALATLI REŞAT
|
3 |
Erken Okuryazarlık Becerilerini Değerlendirme ve Müdahale Araçlarının İncelenmesi
GENGEÇ HİLAL, AYGÜRT Şermin
|
4 |
The Role of Early Literacy Skills in Beginning to Read in Turkish: Longitudinal Findings from First Graders
KARGIN TEVHİDE, GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN, GENGEÇ HİLAL
|
5 |
Erken Okuryazarlık Becerileri Üzerinde Etkili Olan Değişkenler: Sosyo Ekonomik Düzey ve Ev Okuryazarlığı
GENGEÇ HİLAL, GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN, KARGIN TEVHİDE
|
6 |
The Importance of Morphological Knowledge in the Reading Comprehension Difficulties in a Highly Agglutinative Language: Evidence from Poor Comprehenders
KARGIN TEVHİDE, GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN, GENGEÇ HİLAL, TOKER MERİH
|
7 |
Evaluation of Teachers' Early Literacy Proficiency and In-Class Literacy Practices Based on Child Outputs
GENGEÇ HİLAL, GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN, KARGIN TEVHİDE
|
8 |
The effects of resilience and cyberbullying on self-esteem
ALİYEV RAMİN, GENGEÇ HİLAL
|
9 |
Okuma sürecinde dil temelli becerilerin önemi: Dil- okuma ilişkisine yönelik bulgular
GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN, KARGIN TEVHİDE, GENGEÇ HİLAL
|
10 |
7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Öğretmenlerinde Gözlemledikleri Öğretme Boyutundaki İstenmeyen Davranışlar
GENGEÇ HİLAL,TOK HİDAYET
|
1 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Tanılı Çocuğa Sahip Ailelere sunulan Erken Okuryazarlık Müdahale Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi,
GENGEÇ HİLAL
|
---|---|
2 |
Kırıkkale İlinin Okuma Güçlüğü Açısından Risk Haritasının Belirlenmesi
ÖĞÜLMÜŞ KÜRŞAT,GENGEÇ HİLAL,ÖZER ESMEHAN,YAZICIOĞLU TANSEL,AÇIKGÖZ MURAT HİKMET
|
3 |
Computerized Adaptive Testing Design for Students with Special Needs: "Universal Test System”
ŞENEL SELMA,GENGEÇ HİLAL,ÇANKAYA SERKAN,AYBEK EREN CAN
|
4 |
Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuğa Sahip Ailelerin Ev Okuryazarlık Ortamına İlişkin Görüş ve Deneyimlerinin İncelenmesi
GENGEÇ HİLAL, ALATLI REŞAT
|
5 |
Erken Okuryazarlığa İlişkin Sınıf İçi Uygulamaların Değerlendirilmesi
GENGEÇ HİLAL
|
6 |
Hikâye Haritası Tekniğinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dinlediğini Anlama Becerilerine Etkisi
GENGEÇ HİLAL, GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN, KARGIN TEVHİDE
|
7 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan ve Normal Gelişim Gösteren Çocukların Sözcük Bilgisi ile Dinlediğini Anlama Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
GENGEÇ HİLAL, TOKER MERİH
|
8 |
The Scale Of Home Lıteracy: Valıdness And Safeness Study
GENGEÇ HİLAL, GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN, KARGIN TEVHİDE
|
9 |
Okuma Kazanım Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi
GENGEÇ HİLAL
|
10 |
Öğrenme Güçlüğü Ve Özel Yetenek Dersini Alan Öğretmen Adaylarının Özel Yeteneklilerin Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
KAYHAN HATİCE NİLAY, ÖZAYDIN LATİFE, TOKER MERİH, GENGEÇ HİLAL, KARAHAN SEVİM
|
11 |
Erken Dönemdeki Dil Becerileri ile Okuma Arasındaki İlişki
KARGIN TEVHİDE, GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN, ALATLI REŞAT, GENGEÇ HİLAL
|
12 |
Erken Dönemdeki Dil Becerileri ile Okuma Arasındaki İlişkinin İncelendiği Güncel Araştırma Sonuçları
KARGIN TEVHİDE, GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN, ALATLI REŞAT, GENGEÇ HİLAL
|
13 |
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Zeka Düzeylerinin ve Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin, Çatışma Çözme Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi (Gaziantep İl Örneği)
GENGEÇ HİLAL, TOK HİDAYET
|
14 |
Yılmazlık ve Siber Zorbalığın Benlik Saygısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
ALİYEV RAMİN, GENGEÇ HİLAL
|
15 |
TEOG Sınav Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
GENGEÇ HİLAL, TOK HİDAYET
|
16 |
7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Öğretmenlerinde Gözlemledikleri Öğretme Boyutundaki İstenmeyen Davranışlar
GENGEÇ HİLAL, TOK HİDAYET
|
1 |
Okuma Güçlüğü Açısından Kırıkkale İlinin Risk Haritasının Belirlenmesi
|
---|---|
2 |
Özel Eğitim Öğretmenlerine Çevrimiçi Sunulan Erken Okuryazarlık Eğitiminin Öğretmen Ve Öğrenci Çıktıları Üzerinden Değerlendirilmesi
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Sınıf Öğretmenliği
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2021-2022 | Uygulamalı Davranış Analizi | Türkçe | 3 |
2 | 2021-2022 | Özel Eğitimde Matematik Öğretimi | Türkçe | 3 |
3 | 2021-2022 | Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi | Türkçe | 3 |
4 | 2021-2022 | Zihin Yetersizliğinde Öğretimsel Uyarlamalar | Türkçe | 2 |
5 | 2021-2022 | Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
6 | 2020-2021 | Öğrenme Güçlüğü | Türkçe | 2 |
7 | 2020-2021 | Uygulamalı Davranış Analizi | Türkçe | 3 |
8 | 2020-2021 | Özel Eğitimde Matematik Öğretimi | Türkçe | 3 |
9 | 2021-2022 | İştime ve Görme Yetersizliği | Türkçe | 2 |
10 | 2021-2022 | Özel Eğitim Politikaları ve Yasal Düzenlemeler | Türkçe | 2 |
11 | 2021-2022 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
12 | 2021-2022 | Özel Eğitim Programları | Türkçe | 2 |
13 | 2021-2022 | Kaynaştırma | Türkçe | 4 |
14 | 2021-2022 | Özel Eğitimde Değerlendirme | Türkçe | 3 |
15 | 2021-2022 | Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi | Türkçe | 2 |
16 | 2021-2022 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
17 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
18 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Matematik Öğretimi | Türkçe | 3 |
19 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Okuma-Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
20 | 2023-2024 | Uygulamalı Davranış Analizi | Türkçe | 3 |
21 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Değerlendirme | Türkçe | 3 |
22 | 2023-2024 | Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi | Türkçe | 2 |
23 | 2023-2024 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
24 | 2023-2024 | Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi | Türkçe | 3 |
25 | 2023-2024 | Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek | Türkçe | 2 |
26 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Oyun ve Müzik | Türkçe | 2 |
27 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi | Türkçe | 3 |
28 | 2023-2024 | Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem | Türkçe | 2 |
29 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Okul ve Kurum ve Deneyimi | Türkçe | 2 |
30 | 2024-2025 | Özel Eğitimde Matematik Öğretimi | Türkçe | 3 |
31 | 2024-2025 | Özel Eğitimde Okuma-Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
32 | 2024-2025 | Ergenlik ve Cinsel Eğitim | Türkçe | 2 |
33 | 2024-2025 | Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu | Türkçe | 2 |
34 | 2024-2025 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
35 | 2024-2025 | Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi | Türkçe | 2 |
36 | 2024-2025 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
37 | 2024-2025 | Öğrenme Güçlüğü için Öğrenme Stratejileri | Türkçe | 2 |
38 | 2024-2025 | Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | Türkçe | 2 |
39 | 2024-2025 | Özel Eğitimde Oyun ve Müzik | Türkçe | 2 |
40 | 2024-2025 | Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi | Türkçe | 3 |
41 | 2024-2025 | Zihin Yetersizliğinde Sosyal Beceri Öğretimi | Türkçe | 2 |
42 | 2024-2025 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
43 | 2024-2025 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
44 | 2024-2025 | Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem | Türkçe | 2 |
45 | 2024-2025 | Özel Eğitimde Okul ve Kurum ve Deneyimi | Türkçe | 2 |
46 | 2024-2025 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
47 | 2025-2026 | Uygulamalı Davranış Analizi | Türkçe | 3 |
48 | 2025-2026 | Özel Eğitimde Değerlendirme | Türkçe | 3 |
49 | 2025-2026 | Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu | Türkçe | 2 |
50 | 2025-2026 | OSB'de Davranış Yönetimi | Türkçe | 2 |
51 | 2025-2026 | Yanlışsız Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 2 |
1 |
5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi
Erken çocuklukta müdahale
|
---|---|
2 |
Türkçe Erken Dil Gelişim Testi (TEDİL)
TEDİL, Test of Early Language Development (TELD-3)dil gelişim testinin Türkçe’ye uyarlamasıdır. Test, bireysel olarak yönetilen, norm referanslı ve 2 yaş 0 ay ve 7 yaş 11ay arasındaki çocukların alıcı ve ifade edici sözel dil becerilerini ölçmeyi ama
|
3 |
Okuma Güçlükleri ve Değerlendirilmedi: Okuma Becerileri Değerlendirme Aracı (OBDA)
Okuma güçlüklerini değerlendirmede kullanılan formal bir aracın tanıtılması
|
4 |
13. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi (ÖZEK2024)
Özel eğitim öğrenci kongresi
|
5 |
Montessori ile Müzik Uygulamaları Eğitimi Sertifikası,
Müzik uygulama eğitimi
|
6 |
2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı
Gaziantep 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı
|
7 |
Sesbilgisel Farkındalık Müdahale Programı (SESFAR) Eğitimi Sertifikası
Sesbilgisel farkındalık becerilerini desteklemek için geliştirilmiş olan SESFAR müdahale programı uygulamacı sertifikası eğitimi
|
8 |
Uluslararası Otizm Kongresi
Otizm alanında tanınmış 5 kıtadan 60’ın üzerinde davetli bilim insanın katıldığı uluslararası kongre
|
9 |
Erdem Koleji PDR Günleri 3. Çalıştay 'Öğrenme Güçlüğü'
Öğrenme güçlüğü çalıştayı
|
10 |
V. Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi
Üstün yetenekliler ve eğitimine ilişkin ulusal ve uluslararası alandan akademisyenlerin katılımıyla gerçekleşen kongre.
|
11 |
Erken Okuryazarlık Testi (EROT) Uygulamacı Sertifikası
Erken okuryazarlık becerilerini değerlendirmek amacıyla geliştirilmiş olan EROT'u uygulama sertifika eğitimi
|