GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
21. Yüzyıl Okuryazarlıkları ve Ana Dili Eğitimi
Bölüm Adı: Okuma Yazmadan Okuryazarlığa |
---|---|
2 |
Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma
Bölüm Adı: Medya Metinleri ve Eleştirel Okuma |
3 |
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Bölüm Adı: Türkçe Öğrenmenin ve Öğretmenin Anlamı |
4 |
Türkçe Eğitiminde Anlama ve Anlatma Becerileri
Bölüm Adı: Anlama ve Kavrama Eğitimi |
5 |
Türkçe Eğitimi ve İletişim
Bölüm Adı: Genel Hatlarıyla İletişim ve Dil-İletişim İlişkisi |
6 |
Türkçe Öğretimi
Bölüm Adı: Medya Okuryazarlığı |
1 |
WRONG ANALYSIS OF TURKISH NOBLE STUDENTS LEARNING TURKISH ABOUT THEIR PREPARED TALK
BAKIR CEYLAN, KAPLAN KADİR
|
---|---|
2 |
Türkçe Öğretmenlerinin Dilbilim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
ŞİMŞEK ALİCAN, KAPLAN KADİR
|
3 |
Ortaokul Öğrencilerinin Reklam Okuryazarlığı Konusundaki Tutumları
BAZ MEHMET ALİ, KAPLAN KADİR, HAYKIR HÜLYA AĞIN
|
4 |
Eleştirel Düşünme ve Eleştirel Okuryazarlık Bağlamında Paulo Freire: Ezilenlerin Pedagojisi
KORKUTAN KADİR, KAPLAN KADİR
|
5 |
Çocuk Kalbi İsimli Çocuk Romanının Türkçe Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kök Değerler Açısından İncelenmesi
KORKUTAN KADİR, KAPLAN KADİR
|
6 |
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kültürel Sermaye
Yeterlikleri Üzerine Bir İnceleme
KAPLAN KADİR, ÇERÇİ ARİF
|
7 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN TURKISH TEACHERS' SELF-EFFICACY AND
GRAMMAR SELF-EFFICACY PERCEPTIONS
KAPLAN KADİR, ÇERÇİ ARİF
|
8 |
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Dinleme/İzleme Becerisini Ölçmeye Yönelik Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
KAPLAN KADİR
|
9 |
The relationship between media literacy competencies and critical reading self-efficacy perceptions of prospective teachers of Turkish
KAPLAN KADİR
|
10 |
KORONAVİRÜS SALGINININ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN KELİME HAZİNELERİNE YANSIMASI
KAPLAN KADİR
|
11 |
CİNSİYETİN AKADEMİK YAŞAMA ETKİSİ
KAPLAN KADİR,TUNCER NURAN,BİLİCİ ALİ
|
12 |
Yunus Emre’nin Şiirlerinde İnsan Ve Doğa
KAPLAN KADİR
|
13 |
MUZAFFER İZGÜ’NÜN KİTAPLARINDAKİ SÖZ SANATLARININ METNİ ANLAMA VE ANLATMADAKİ YERİ
KAPLAN KADİR
|
14 |
Medya Okuryazarlığı Bağlamında Yeni Okuryazarlıklar
AYTAŞ GIYASETTİN, KAPLAN KADİR
|
15 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİSAYAR VE İNTERNETTUTUMLARININ İNCELENMESİ (KARS İLİ ÖRNEĞİ)
BAHAR HÜSEYİN HÜSNÜ,ULUDAĞ ERDOĞAN,KAPLAN KADİR
|
1 |
RUMELİ COĞRAFYASINI TARİHÎ AÇIDAN ANLATAN TÜRK TELEVİZYON DİZİLERİNDE TÜRK KÜLTÜRÜNÜN AKTARIMI
Gelmez Eray,KAPLAN KADİR
|
---|---|
2 |
ÇOCUKLARA YÖNELİK ÇİZGİ FİLMLERİN İLETİŞİM ENGELİ BAĞLAMINDA
İNCELENMESİ
KAPLAN KADİR, ŞİMŞEK ALİCAN
|
3 |
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ
KAPLAN KADİR, BAKIR CEYLAN
|
4 |
Ortaokul 8. Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Şiir Metinlerinin Alışılmamış Bağdaştırmalar Açısından İncelenmesi
KAPLAN KADİR
|
5 |
Sentaktik Yapı Analizi Bağlamında Yabancılara Türkçe Öğretiminde C1 Düzeyindeki Okuma Metinlerine Bir Bakış
KAPLAN KADİR
|
6 |
Anlama Becerileri Kapsamında Görsel OkuryazarlığıVisual Literacy Within The Scope Of Comprehension Skills
KAPLAN KADİR
|
7 |
Çok Katmanlı Metinlerin Okuma Eğitiminde Kullanımı: Bir Etkinlik ÖnerisiUse of Multilayer Texts in Reading Education: An Activity Proposal
KAPLAN KADİR
|
8 |
Çok Katmanlı Metinlerin Kelime Öğretimindeki Yeri
KAPLAN KADİR
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Öğretmen
|
---|
1 |
International Journal of Educational Spectrum
Yazar Adı: KAPLAN KADİR
, Yayın Yeri: E-dergi
|
---|---|
2 |
TÜRKÇE EĞİTİMİ VE İLETİŞİM
Yazar Adı: AYTAŞ GIYASETTİN, KAPLAN KADİR
, Yayın Yeri: Akçağ Yayınları
|
3 |
TÜRKÇE EĞİTİMİ VE İLETİŞİM
Yazar Adı: AYTAŞ GIYASETTİN,KAPLAN KADİR
, Yayın Yeri: AKÇAĞ
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | Medya ve Kültür | Türkçe | 3 |
2 | 2021-2022 | Eleştirel Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Dilbilim ve Söylem Çözümlemesi | Türkçe | 1 |
2 | 2020-2021 | Dilbilim ve Söylem Çözümlemesi | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | Akademik Yazma Becerileri | Türkçe | 3 |
4 | 2021-2022 | Dilbilim ve Söylem Çözümlemesi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
2 | 2016-2017 | Türk Dili I | Türkçe | 1 |
3 | 2017-2018 | Türk Dili I | Türkçe | 1 |
4 | 2018-2019 | Türk Dili I | Türkçe | 1 |
5 | 2018-2019 | Türk Dili I | Türkçe | 2 |
6 | 2019-2020 | Edebiyat Bilgi ve Kuramları I | Türkçe | 2 |
7 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
8 | 2019-2020 | Türk Dili I | Türkçe | 3 |
9 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
10 | 2020-2021 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 2 |
11 | 2021-2022 | Edebiyat Bilgi ve Kuramları I | Türkçe | 2 |
12 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
13 | 2020-2021 | Edebiyat Bilgi ve Kuramları II | Türkçe | 2 |
14 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
15 | 2020-2021 | Güzel Yazı Teknikleri | Türkçe | 2 |
16 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
17 | 2021-2022 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 2 |
18 | 2021-2022 | Mikro Öğretim | Türkçe | 2 |
19 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
20 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
21 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
22 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Türkçe öğretmeni adaylarının sosyal medyaya yönelik tutumları | ALİCAN ŞİMŞEK | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Türkçenin yabancı dil olarak öğretimi bağlamında Satuk Buğra Han Destanı'nın B1 düzeyine uyarlanması | ERAY GELMEZ | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Muzaffer İzgü'nün hikâye kitaplarının nezaket stratejileri bağlamında incelenmesi | EDA POYRAZ | TezMerkezi | 2024 |
4 | Devam Ediyor | Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarının Dört Temel Dil Becerisi Bağlamında İncelenmesi: Yedi İklim Türkçe Seti Örneği | FATMA ÖĞÜT | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Türkçe öğrenen Türk soylu öğrencilerin hazırlıksız konuşmalarına yönelik yanlış çözümlemesi | CEYLAN BAKIR | TezMerkezi | 2022 |
6 | Tamamlandı | Ortaokul Türkçe ders kitaplarının eleştirel okuryazarlık açısından incelenmesi | DUYGU DEVECİOĞLU | TezMerkezi | 2021 |
7 | Tamamlandı | 12 Eylül Darbesi üzerine bir söylem çözümlemesi | ZÜBEYDE ERKMEN | TezMerkezi | 2019 |
1 |
Suriyeliler İçin İleri Düzey Türkçe Eğitimi Şehir Merkezleri 2017- 2018 Değerlendirme ve Bilgilendirme Çalıştay Programı.
Suriyeli öğrecilere yönelik olarak yürütülen Türkçe öğretimi çalışmalarının değerlendirilmesi.
|
---|---|
2 |
Çocukname Kongresi
BİLSEM’de öğrenim gören üstün zekalı çocukların oluşturdukları özgün eserlerin ve eser sunumlarının değerlendirilmesi
|