GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
|
1 |
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar
Yayın Yeri: SERÜVEN YAYINEVİ
|
---|---|
2 |
XII. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU EYFOR XII TAM METİNLER VE GENİŞ ÖZETLER KİTABI
Yayın Yeri: EYUDER YAYINLARI
|
3 |
Eğitim Yönetimi Araştırmaları (e-kitap)
Yayın Yeri: Cumhuriyet Üniversitesi Yayıncılık
|
1 |
Lider Öğretmen Rolleri ve Davranışların İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
USTAOĞLU SEVGİLİ YASEMİN, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
---|---|
2 |
İlkokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Çocuk Haklarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
GÜRGE Seval, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
3 |
Bibliometric analysis of published research on inclusive education
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
4 |
Öğretmenlerin Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Yürütülen Uzaktan Hizmet İçi Eğitim Faaliyetleri Hakkındaki Görüşleri
GEBEL Selvi, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
5 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINIF YÖNETİMİ YAKLAŞIMLARI
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
6 |
Eğitim Yöneticisi ve Öğretmenlerin Eğitim Yönetimi Alanında Tezsiz Yüksek Lisans Yapma Nedenlerinin İncelenmesi
YAĞIZ ABDULLAH, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
7 |
Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatı Eserlerinde Yer Alan Öğretmen Karakterlerinin Öğretmen Liderliği Bağlamında İncelenmesi
USTAOĞLU SEVGİLİ YASEMİN, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
8 |
Okul Yönetici ve Öğretmenlerinin Değişime Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi (Gaziantep İli Örneği)
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
9 |
Okul Yöneticilerinin Yöneticilik Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi
TEKİN BOZKURT AYKAR, Deniz Esma Nur
|
10 |
YILDIRMA (MOBBİNG) KAVRAMINA İLİŞKİN KADIN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
YILDIRIM GÖKÇE,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
11 |
AN INVESTIGATION OF SCHOOL EMPLOYEES’xx READINESS FOR TECHNOLOGICAL CHANGES (THE CASE OF FATIH PROJECT)
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
12 |
The Primary School Teachers’xx Perceptions about Their Educational Background and Their Levels of Income
TEKİN BOZKURT AYKAR,Gökalp Serkan
|
13 |
The Evaluation of Mobbing Cases Which Teachers Experience In Middle Schools (Sample of Mersin Province)
TEKİN BOZKURT AYKAR,AVCI YUNUS EMRE,Gökalp Serkan
|
14 |
Inspection of School Managers’ Carrying Out Cultural Leadership Roles
Gökalp Serkan,YAŞAR MEHMET,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
15 |
Okul Yöneticilerinin İnsancıl Yeterlikleri (Humanistic Qualifications Of School Principals)
ÖZDEMİR GÖKÇE,TEKİN BOZKURT AYKAR,AYDIN GÜNGÖR TUBA
|
16 |
Eğitim Sistemindeki İnovatif Değişimlere Yönelik İlköğretim Okul Yöneticilerinin Görüşleri (Gaziantep İli Örneği), (Opinions Of The Administratives Who Are Working In State Elemantary Schools About The Innovative Changings In Education System (Gazian
ÖZDEMİR GÖKÇE,AYDIN GÜNGÖR TUBA,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
17 |
İlk ve Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Teftişe İlişkin Metaforik Algıları (The Metaphoric Perceptions About ”Inspection” Of Primary And Secondary Schools’xx Teachers)
TEKİN BOZKURT AYKAR,YILMAZ SEDA
|
18 |
ÖĞRENCILERIN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERININ SINIF YÖNETIMINE ETKISINE YÖNELIK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERI (Teachers’ Opinions Regarding The Effects Of Students’ Readiness Levels On Classroom Management)
ÖZKAN HABİB,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
1 |
EĞİTİMDE YENİLİK KONUSU İLE İLGİLİ YAYINLANAN ARAŞTIRMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ (THE BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF PUBLISHED RESEARCHES ON INNOVATION IN EDUCATION)
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
---|---|
2 |
PANDEMİ SÜRECİNDE OKUL YÖNETİCİLERİNİN TRANSFORMASYONEL LİDERLİK DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ (NİTEL BİR ÇALIŞMA)
Mendil Nasibe, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
3 |
ÖĞRETMENLERİN MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN UZAKTAN HİZMET İÇİ EĞİTİM FAALİYETLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
GEBEL Selvi, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
4 |
Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Sınıf Yönetimi Yaklaşımları
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
5 |
Eğitim Fakültelerinde Öğrenim Gören Son Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
TEKİN BOZKURT AYKAR,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
6 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN YÖNETİCİLİK KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA İNCELENMESİ
TEKİN BOZKURT AYKAR,Deniz Esma Nur
|
7 |
ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİMİ SÜRECİNDE SERGİLEDİKLERİ DAVRANIŞLARIN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İL ÖRNEĞİ)
TEKİN BOZKURT AYKAR,Mutlu Zeliha
|
8 |
OKUL ÇALIŞANLARININ TEKNOLOJİK DEĞİŞİMLERE HAZIR BULUNUŞLUK DURUMLARININ İNCELENMESİ
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
9 |
Okul Yöneticilerinin Yönetim Kavramına Yönelik İleri Sürdükleri Metaforların İncelenmesİ
TEKİN BOZKURT AYKAR,Dursunoğlu Mustafa,Deniz Esma Nur,Kaymaz Sait
|
10 |
Okul Yöneticilerinin Kültürel Sermaye Yeterliliklerinin İncelenmesi
Gökalp Serkan,TEKİN BOZKURT AYKAR,Kalaycı Mehmet
|
11 |
Okul Yönetici ve Öğretmenlerinin Değişime Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
TEKİN BOZKURT AYKAR,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
12 |
Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Temel Sorunların İncelenmesi
TEKİN BOZKURT AYKAR,ÖZDEMİR GÖKÇE,AYDIN GÜNGÖR TUBA
|
13 |
İLK VE ORTAÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ KULLANIM YETERLİLİĞİNİN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İL ÖRNEĞİ)
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, Öztürk Necati
|
14 |
İlköğretim Ve Ortaöğretim Okul Yöneticilerinin Benimsedikleri Bireysel Ve Örgütsel Değerler
ŞAHİN SEVİLAY,TEKİN BOZKURT AYKAR,öztürk necati
|
15 |
Öğretmen Adaylarının Matematik Kavramına İlişkin Metafor Algıları
TEKİN BOZKURT AYKAR, TURAN ÖZPOLAT ESEN, TURAN Gizem
|
16 |
İlk ve Ortaöğretim Kurumu Öğrencilerinin Teftişe İlişkin Metaforik Algıları
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ OKYANUS IŞIK SEDA
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 |
4 | 2018-2019 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 |
6 | 2018-2019 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
7 | 2018-2019 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
8 | 2018-2019 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
9 | 2018-2019 | EĞİTİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
10 | 2017-2018 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
11 | 2017-2018 | EĞİTİMDE TEMEL OKUMALAR | Türkçe | 3 |
12 | 2017-2018 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
13 | 2017-2018 | YÖNETİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
14 | 2016-2017 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
15 | 2016-2017 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE GÜNCEL SORUNLAR | Türkçe | 3 |
16 | 2016-2017 | EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI | Türkçe | 3 |
17 | 2021-2022 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
18 | 2021-2022 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
19 | 2022-2023 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
20 | 2022-2023 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM ALANI VE KÜLTÜRLERARASI İŞBİRLİĞİ | Türkçe | 2 |
2 | 2020-2021 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
3 | 2020-2021 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
4 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
5 | 2018-2019 | EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ VE LİDERLİK YAKLAŞIMLARI | Türkçe | 2 |
6 | 2018-2019 | GİRİŞİMCİLİK | Türkçe | 2 |
7 | 2018-2019 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 2 |
8 | 2018-2019 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
9 | 2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 2 |
10 | 2017-2018 | KAYNAK TARAMA VE RAPOR YAZMA | Türkçe | 3 |
11 | 2017-2018 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
12 | 2016-2017 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
13 | 2016-2017 | YÖNETİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
14 | 2021-2022 | Karakter ve Değer Eğitimi | Türkçe | 3 |
15 | 2021-2022 | EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ VE LİDERLİK YAKLAŞIMLARI | Türkçe | 2 |
16 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
17 | 2022-2023 | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Türkçe | 2 |
18 | 2022-2023 | AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM ALANI VE KÜLTÜRLERARASI İŞBİRLİĞİ | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin kültürel sermaye yeterliklerinin ve kültürel liderlik rollerini yerine getirme düzeylerinin incelenmesi | SERKAN GÖKALP | TezMerkezi | 2018 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Okul müdürlerinin benimsedikleri eğitim felsefelerine, yönetsel anlayışlarına ve davranışlarına yönelik okul müdürlerinin ve öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi | SELÇUK ÇELİK | TezMerkezi | 2021 |
2 | Tamamlandı | Cumhuriyet Dönemi Türk edebiyatı eserlerinde yer alan öğretmen karakterlerinin öğretmen liderliği bağlamında incelenmesi | YASEMİN USTAOĞLU SEVGİLİ | TezMerkezi | 2021 |
3 | Tamamlandı | Ortaokullarda görev yapan yönetici ve öğretmenlerin örgütsel adalet algıları(Siirt ili örneği) | MESUT ÇEÇEN | TezMerkezi | 2019 |
4 | Tamamlandı | Müzik öğretmenlerinin okullardaki sosyal sermaye algısının iş doyumlarıyla ilişkisi üzerine bir araştırma | MAHMUT EKİN HETAV İPEK | TezMerkezi | 2018 |
5 | Tamamlandı | Kadın okul yöneticilerinin yıldırma (Mobbing) kavramına ilişkin görüşlerinin incelenmesi | GÖKÇE YILDIRIM | TezMerkezi | 2017 |
6 | Tamamlandı | Öğretmen ve öğrencilerde ortaya çıkan duyguların öğretmen-öğrenci ilişkilerine etkileri | ALİ GÜLER | TezMerkezi | 2017 |