GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Kuramdan Uygulamaya Okul Geliştirme Çalışmaları
Bölüm Adı: Okul Geliştirmede 21. yy. Öğrenme Becerileri |
---|---|
2 |
Z Kuşağı Ethosfer Sisteminin Analizi [Z’amane Kuşağını Anlama]
Bölüm Adı: Fenomen Analizi |
3 |
Z Kuşağı Ethosfer Sisteminin Analizi [Z’amane Kuşağını Anlama]
Bölüm Adı: Sosyal Medya (Tweet Analizleri) |
4 |
Yetişkin Gelişimi ve Öğrenme
Bölüm Adı: Yetişkinlik ve Yaşlılıkta Dikkat, Hafıza |
5 |
Yetişkin Gelişimi ve Öğrenme
Bölüm Adı: Yetişkinlik ve Yaşlılıkta Zeka, Yaratıcılık ve Bilgelik |
6 |
Eğitimde Çağdaş Gelişmeler - STEM Eğitim Modeli
Bölüm Adı: STEM Eğitim Modeli |
7 |
Eğitimde Çağdaş Gelişmeler - Waldorf Yaklaşımı
Bölüm Adı: Waldorf Yaklaşımı |
8 |
Teknoloji Destekli Öğretim: Güncel Gelişmeler
Bölüm Adı: Bir Eğitim Modeli Olarak STEM |
9 |
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi - “Çocuğun Keşif Yolculuğu”
Bölüm Adı: Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Stem Yaklaşımı |
10 |
Etkili Öğretim Stratejileri
Bölüm Adı: Teknoloji Kullanımı |
1 |
Adaptation of the Computational Thinking Skills Assessment Tool (TechCheck-K) in Early Childhood
BAŞARAN MEHMET
|
---|---|
2 |
Meta-thematic synthesis of research on early childhood coding education: A comprehensive review
BAŞARAN MEHMET,METİN ŞERMİN,VURAL ÖMER FARUK
|
3 |
Design-Based Digital Story Program: Enhancing Coding and Computational Thinking Skills in Early Childhood Education
BAŞARAN MEHMET,METİN ŞERMİN,Kalyenci Zeliha Damla,Relkin Emily,Bilir Büşra
|
4 |
Examining coding skills of five-year-old children
METİN ŞERMİN, BAŞARAN MEHMET, Kalyenci Zeliha Damla
|
5 |
The effect of project-based STEAM activities on the social and cognitive skills of preschool children,
BAŞARAN MEHMET, BAY ERDAL
|
6 |
Doğan Cüceloğlu’s Philosophy of Education in Context of His Speeches and Writing Works
BAŞARAN MEHMET, Candan Feyza
|
7 |
A meta-thematic analysis of using technology-mediated gamification tools in the learning process
Candan Feyza, BAŞARAN MEHMET
|
8 |
Nuclear Sciences School for Science Teachers
UYGUR EMRE, EŞ HÜSEYİN, BAŞARAN MEHMET, BİBER MÜFTÜLER FAZİLET ZÜMRÜT
|
9 |
Investigation of the relationship between teachers’ inquiry-based teaching self-efficiency for STEM+S and their computational thinking skills
BAŞARAN MEHMET, İlter Merve
|
10 |
Investigation of the Attitudes of Primary School Teachers Towards Refugee Students
Kara Veysel, BAŞARAN MEHMET
|
11 |
Sosyal Beceri Eğitimine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
Gür Dörtok Hatice Damla, BAŞARAN MEHMET
|
12 |
Artırılmış Gerçeklik (Ag) Uygulamalarının Okul Öncesi Dönemde Uygulanabilirliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
BAŞARAN MEHMET, Nacat Erkan, Nacar Gökçen, Tüfekçi Hülya, VURAL ÖMER FARUK
|
13 |
Development of Teachers Perception Scale Regarding of Visual Arts with NFT: Validity – Reliability Study
VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET
|
14 |
Distance Education Experiences of Syrian Students under Temporary Protection during the Covid-19 Pandemic
BAŞARAN MEHMET, İlter Merve, Alemdar Murat, VURAL ÖMER FARUK
|
15 |
Investigation of the relationship between teachers self-efficacy in Inquiry-based teaching for STEM+S and teaching 21st century skills
Durucu Ayşe Sonay, BAŞARAN MEHMET
|
16 |
Development of inquiry skills scale for life studies: Validity and reliability study
BAŞARAN MEHMET, AKCAN EMRULLAH
|
17 |
Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 ve Covid-19 Pandemi Dönemindeki Okul Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesi
VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET, Özkan Çigdem, Orhan Neslihan, Ortoğlu Zühal
|
18 |
Test for assessing coding skills in early childhood
Kalyenci Damla, METİN ŞERMİN, BAŞARAN MEHMET
|
19 |
Analysis of High School Students’ Perceptions of Covid-19 and School during the Covid-19 Period through Metaphors
VURAL ÖMER FARUK, Altınparmak Esra, Aras Şadiye Elif, BAŞARAN MEHMET
|
20 |
Students’ “COVID-19” and “school” perceptions in the pandemic
BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, DEMİRTAŞ ZEYNEP, Karamanlı Aynur, Bayrakçı Cansu
|
21 |
Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokul Öğrencilerinin Ödevle İlgili Durumlarının Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi
BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Eraslan Aslı, Belen Fatih, Abar Hatice Sena
|
22 |
İlkokul Velilerinin Covid-19’a Karşı Metaforik Algıları
BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Çetin Ebrucan, Akay Celep Derya, Uslu Ebru
|
23 |
Teachers’ Metaphoric Perceptions of Covid-19 And School in the Process of Covid-19
BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Ulaş Suat Deniz, Kurt Halil İbrahim, Bayındır Sezgi, Cihan Özgül
|
24 |
Teacher Views on Blended Learning
BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, ÖZTAŞ CANSU
|
25 |
Solution Proposals for High School Students’ Problems in Spelling and Punctuation: Student and Teacher Views
BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Yavuz Tamer
|
26 |
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Durumlarının İncelenmesi
BAŞARAN MEHMET, Ülger Irmak Gül, Demirtaş Merve, Kara Elif, Geyik Ceylan, VURAL ÖMER FARUK
|
27 |
Ar-Ge Çalışmalarının Okullar Üzerine Etkisinin Erasmus+ Projeleri Bağlamında Değerlendirilmesi
BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Kumru Semra, Acar Derya, Kayıklık Fatma
|
28 |
The reasons for teachers’ preference for Master’s degree
VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET
|
29 |
The Reasons for Gaining and Losing the Popularity of a Paradigm in Constructivism: Why? and How?
BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, DÖŞ BÜLENT
|
30 |
Evaluation of Information Technologies and Software Course Curriculum in the Context of CIPP Model
İlteriş Özdemir Oğuzhan, BAŞARAN MEHMET
|
31 |
Evaluation of Preschool Education Program According to CIPP Model
BAŞARAN MEHMET, Dursun Büşra, Gür Dörtok Hatice Damla, Yılmaz Gökhan
|
32 |
Meta-Thematic Analysis of Flipped Classroom Applications
BAŞARAN MEHMET
|
33 |
Koronavirüs (Covıd-19) Pandemi Sürecinin Getirisi Olan Uzaktan Eğitimin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma
BAŞARAN MEHMET,Doğan Elif,Karaoğlu Esra,Şahin Ecem
|
34 |
Öğretme-Öğrenme Sürecinde Yapılandırmacı Öğretmen Performansı Değerlendirme Ölçeği: Bir Rubrik Çalışması
BAŞARAN MEHMET,BAGÇECİ BİRSEN,ŞAHİN KİLİSLİOĞLU ASİYE,Doğan Esra
|
35 |
8. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün (CIPP) Modeline Göre Değerlendirilmesi
BAŞARAN MEHMET,Can Muhammet Salih,Özdemir İlteriş Oğuzhan
|
36 |
Proje Tabanlı Öğretim Sürecinde eTwinning Faaliyeti’nin Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Yansıması
BAŞARAN MEHMET,Kaya Zehra,Akbaş Nurcan,Yalçın Nazan
|
37 |
Development of Inquiry Based Teaching Self-Efficacy Scale for STEMS Education: Validity and Reliability Study
YILDIRIM İBRAHİM,BAŞARAN MEHMET,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN
|
38 |
İlkokul Öğrencilerinin STEM’e İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAŞARAN MEHMET
|
39 |
Öğretmen Adaylarının Mesleğe İlişkin Öz Yeterlikleri ile Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,BAŞARAN MEHMET,YILDIRIM İBRAHİM
|
40 |
Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Programın Uygulanışı Üzerine Görüşlerinin Analizi 2016 Yılında Gelinen Son Nokta
BAĞCECİ BİRSEN, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK
|
41 |
Mathematical Knowledge and Skills Expected by Higher Education in Engineering and the Social Sciences Implications for High School Mathematics Curriculum
BAŞARAN MEHMET, ALACACI CENGİZ, KALENDER İLKER, Özalp Gülümser
|
1 |
The Plights of West-African Students in Turkish Universities, A Case Study of Gaziantep University
Jibril Shafiyu, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK
|
---|---|
2 |
NFT Perception Scale
VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET, Geyik Ceylan
|
3 |
Okul İdarecilerinin Covid-19 Sürecine İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Çömez Adnan, Ekşi Mehmet, Akdağ Tuğba Nur
|
4 |
Students' Perception of Covid-19 and School Perceptions in the Covid-19 Process: A Metaphor Analysis Study
BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Fet Elif Yağmur, Yıldırım Sucu Hilal, Durmuş Keskin Özlem
|
5 |
Covid 19 Uzaktan Eğitim Sürecinin Kaynaştırma Öğrencilerine Etkisine Dair Öğretmen Görüşleri
Dağdelen Gülin, Kaşan Ferihan, Coşkun Gülfen Öcal, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK
|
6 |
Test for Assessing Coding Skills in Early Childhood Period
Kalyenci Zeliha Damla, METİN ŞERMİN, BAŞARAN MEHMET
|
7 |
Okullardaki Değerler Eğitimi Çalışmalarının Öğrenci Davranışlarına Etkisi
Sekin Serap, Tozcu Rabia, Karadağ Nihan, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK
|
8 |
Öğretmenlerin Eğitimde Teknoloji Kullanımı ve Tersine Çevrilmiş Sınıf Hakkındaki Görüşleri
Başaran Feyza, VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET, DEMİRTAŞ ZEYNEP
|
9 |
Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecinde Web 2.0 Araçları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Canyurt Mukaddes, Sevinç Derya, Vural Meserret
|
10 |
Teachers’ Opinions for Academic Development
VURAL ÖMER FARUK,BAŞARAN MEHMET
|
11 |
Kırsal Kesimlerde Öğrenim Gören Öğrencilerin STEM Eğitimine İlişkin Tutumları: “Köyde STEM” Projesi
UYGUR EMRE, BAŞARAN MEHMET, AŞIK GÜRSU, Uygur Mesude, Yıldırım Binali, İpek Hakan
|
12 |
Okul öncesinde Stem uygulamalarının okul öncesi dönemdeki çocuklar üzerinde etkisi
BAŞARAN MEHMET,BAY ERDAL
|
13 |
The Examination of Inquiry-Based Teaching Self-Efficacy of Teachers within STEMS Instruction
CÜCÜK EYÜP,BAŞARAN MEHMET,YOKUŞ ERHAN,YILDIRIM İBRAHİM
|
14 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıkları ile Akademik Başarılar Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
BAŞARAN MEHMET, Maraş Mehmet
|
15 |
Öğretmenlerin STEM'e İlişkin Metaforik Algıları Üzerine Nitel Bir Değerlendirme
BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, Tıraş Meral
|
16 |
STEM Eğitiminin Öğretmenlerin Sorgulamaya Dayalı Öğretim Özyeterlikleri ve STEM Farkındalıkları Üzerine Etkisi
BAŞARAN MEHMET,YILDIRIM İBRAHİM
|
17 |
Bir Okul Öncesi Eğitim Kurumu İçin Stem [Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik] Eğitici Eğitimi Süreci ve Basamakları
BAŞARAN MEHMET,BAY ERDAL
|
18 |
An Analysis of Teachers’ Opinions about the Mathematics Curriculum through Understanding by Design Approach
BAŞARAN MEHMET,ÖZYURT MELİKE,YİĞİT CELAL
|
19 |
STEM’in Kökenleri ve Uluslararası Müfredatlar
BAŞARAN MEHMET
|
20 |
Investigation of High School Students’ Attitudes Towards STEM in Terms of Various Variables in the Context of School Type
BAŞARAN MEHMET,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
21 |
Development of Inquiry Based Teaching Self - Efficacy Scale for STEMS Education: Validity and Reliability Study
YILDIRIM İBRAHİM,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN,BAŞARAN MEHMET
|
22 |
The Investigation of Primary School Children’s Attitudes Towards STEM in Terms of Different Variables
ÖZYURT MELİKE,BAŞARAN MEHMET,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
23 |
STEM Tutum Ölçeğini İlkokul ve Lise Düzeyine Uyarlama Çalışması
ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAŞARAN MEHMET
|
24 |
Examining Teacher Candidates’ Self-Efficacy Perceptions About Being A Teacher and Their Attitudes Towards Computer Assisted Education
BAŞARAN MEHMET,YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,YILDIRIM İBRAHİM
|
25 |
Uluslararası Bakalorya Diploma Programı ile 11 ve 12 Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Bir Araştırması
BAĞCECİ BİRSEN, Şenel Mustafa, BAŞARAN MEHMET, Vural Selma
|
26 |
Mathematical Knowledge and Skills Expected by Higher Education Implications for Curriculum Design and Textbook Content
ALACACI CENGİZ, BAŞARAN MEHMET, Özalp Gülümser, KALENDER İLKER
|
1 |
Eğitim Bilimlerinde Bilimsel Araştırma ve Veri Analiz Yöntemleri & Yazılımları: Kuramsal & Uygulamalı Çalışmalar
Eğitim Bilimlerinde Bilimsel Araştırma ve Veri Analiz Yöntemleri & Yazılımları: Kuramsal & Uygulamalı Çalışmalar adlı TÜBİTAK projesi kapsamında MUHAMMET BAŞ yürütücülüğünde Eğitmen:CELALETTİN KORKMAZ, Eğitmen:AHMET BOZAK, Eğitmen:OKAN SARIGÖ
|
---|---|
2 |
Köyde STEM-2
|
3 |
Araştırmacı Eğitimi Online Öğrenme Ortamının ve Sisteminin Geliştirilmesi ve Tasarımı
|
4 |
Tıp Eğitiminde Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Uygulamaları
Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
|
5 |
Social Integration of the Disabled: A Youth Awareness Movement Project
|
6 |
STEM&Maker ve Robotik Kodlama Öğretmen Eğitimi
|
7 |
Teknofest 2021 Kapsamında Öğrencileri Destekleme Projesi
|
8 |
Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri
Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri
|
9 |
Gazişehir Bilimle Şenleniyor
Bi̇li̇m ve Toplum
|
10 |
Bilim Sanat Merkezlerinde Görevli Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu
Nükleer Bilimler Okulu
|
11 |
Gaziantep Bilim, Sanat ve Teknoloji Festivali
|
12 |
Okul Öncesi Eğitimde Bilgisayarsiz Kodlama
Bilim ve Toplum
|
13 |
Türk ve Suriyeli Öğretmen ve Öğretmen Adaylarına Yönelik STEM&Maker Eğitici Eğitimi 1
|
14 |
Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri-2
|
15 |
STEM&Maker Öğretmen Eğitimi
|
16 |
Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu
Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu
|
17 |
Scientix 3
Avrupa da Fen ve Matematik Eğitimi
|
18 |
Barış Diyaloğu Kampüs Ağı: Göçmenler ve Ev Sahibi Toplumun Gençleri Arasında Olumlu Tutum Geliştirilmesi
|
19 |
Köyde STEM 1
Bilim ve Toplum
|
20 |
Türk ve Suriyeli Öğretmen ve Öğretmen Adaylarına Yönelik STEM&Maker Eğitici Eğitimi 2
|
21 |
Okul Öncesi STEM Öğretmen Eğitimi
|
22 |
Matematiksel Modelleme Temelli STEAM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme ve Problem Çözme Becerileri ile Matematik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
|
23 |
STREAMitup Project 2
|
24 |
Yeni Nesil Öğrenme Sistemleri Tasarımı
|
25 |
STREAMitup Project 1
STEAM Eğitimi
|
26 |
Proje Tabanlı STEM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumlarına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
|
27 |
Scientix 4
Inquiry-Based Science Education in Europe
|
28 |
STEM Yaklaşımı ile Ortaokul Fen ve Matematik Öğretmenlerine Yönelik Hizmetiçi Eğitim Programı Tasarısı Geliştirme ve Uygulama
|
29 |
Scientix 2
Avrupa ve Dünyada STEM Eğitimi
|
1 |
Türkiye Büyük Millet Meclisi [TBMM]
STEM Araştırma Uzmanı
|
---|---|
2 |
Özel Sanko Fen ve Teknoloji Lisesi
Matematik Öğretmenliği
|
1 |
Psycho-Educational Research Reviews
Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET
, Yayın Yeri: Psycho-Educational Research Reviews
|
---|---|
2 |
International Journal of Trends and Developments in Education
Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, METİN ŞERMİN
, Yayın Yeri: Jtade
|
3 |
Yetişkin Gelişimi ve Öğrenme
Yazar Adı: VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET
, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi
|
4 |
Eğitimde Çağdaş Gelişmeler
Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK
, Yayın Yeri: Pegem
|
5 |
Gaziantep University Journal of Educational Sciences (GAUN-JES)
Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET
, Yayın Yeri: Dergipark
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Eğitimin Esasları | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | Eğitim Programları ve Öğretimde Çağdaş Gelişmeler | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
4 | 2019-2020 | Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
5 | 2020-2021 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 |
6 | 2020-2021 | Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 |
7 | 2020-2021 | Uzaktan Eğitimde Öğretim Tasarımı:Kuram, Uygulama ve Araştırma | Türkçe | 3 |
8 | 2020-2021 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 |
9 | 2020-2021 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
10 | 2020-2021 | Proje Tabanlı Öğrenme | Türkçe | 3 |
11 | 2020-2021 | Yetişkin Eğitiminde Teknoloji Kullanımı | Türkçe | 3 |
12 | 2020-2021 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 |
13 | 2021-2022 | Eğitim Programlarında Değerlendirme | Türkçe | 3 |
14 | 2021-2022 | Proje Kültürü ve Yönetimi | Türkçe | 3 |
15 | 2021-2022 | Eğitim Programları ve Öğretimde Çağdaş Gelişmeler | Türkçe | 3 |
16 | 2021-2022 | Eğitimde Araştırma Yöntemlerine Giriş | Türkçe | 3 |
17 | 2021-2022 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 |
18 | 2021-2022 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2 | 2019-2020 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
3 | 2019-2020 | Açıktan ve Uzaktan Öğrenme | Türkçe | 3 |
4 | 2019-2020 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 |
5 | 2019-2020 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | Türkçe | 2 |
6 | 2020-2021 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
7 | 2020-2021 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
8 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
9 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
10 | 2020-2021 | Kaynak Tarama ve Rapor Yazma | Türkçe | 3 |
11 | 2020-2021 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
12 | 2020-2021 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
13 | 2020-2021 | İlköğretimde Bilgisayar Destekli Eğitim | Türkçe | 2 |
14 | 2021-2022 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 |
15 | 2021-2022 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 3 |
16 | 2021-2022 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Okul dışı öğrenme ortamlarının etkililiği üzerine meta-tematik bir çalışma | TUĞBA ERDEM | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Eğitimde yapay zekânın kullanılmasına dair öğretmen görüşleri | MEHMET YAMAN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | İmam Hatip kız ortaokulu kademesinde örtük programın öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi | AHMET TİRYAKİ | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Dil becerileri öğretiminde yaratıcı drama yönteminin meta-tematik analizi | ESRA TİRYAKİ | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Türkçe öğretiminde beceri temelli sorulara ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi | MELİKE TÜTER | TezMerkezi | 2024 |
6 | Devam Ediyor | THE IMPACT OF USING ONLINE VIDEOS IN TEACHING MATHEMATICS TO FIVE-YEAR BILINGUAL STUDENTS | BAHAR GHELICHI | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Robotik ve kodlama eğitiminin meta-tematik analizi | MEHMET TAŞKIN | TezMerkezi | 2023 |
8 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin mülteci öğrencilere yönelik tutumlarının incelenmesi | VEYSEL KARA | TezMerkezi | 2022 |
9 | Tamamlandı | Öğretmenlerin STEM+S için sorgulamaya dayalı öğretim öz-yeterlilikleri ile bilgi işlemsel düşünme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | MERVE İLTER | TezMerkezi | 2022 |
10 | Tamamlandı | Sosyal beceri eğitimi: Doküman analizi | HATİCE DAMLA GÜR DÖRTOK | TezMerkezi | 2022 |
11 | Tamamlandı | Öğretmenlerin STEM+S için sorgulamaya dayalı öğretim öz-yeterlilikleri ile 21.yy. becerileri öğretimi arasındaki ilişkinin incelenmesi | AYŞE SONAY DURUCU | TezMerkezi | 2022 |
12 | Tamamlandı | Türkiye'deki uzaktan eğitim uygulamaları ve öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutumları ile dijital okuryazarlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi | ADEM ULUTAŞ | TezMerkezi | 2022 |
13 | Tamamlandı | Teknoloji odaklı oyunlaştırma uygulamalarının öğrenme sürecinde kullanılmasının meta-tematik analizi: Kahoot! örneği | FEYZA CANDAN | TezMerkezi | 2022 |
14 | Tamamlandı | Erken çocukluk döneminde kodlama becerilerinin değerlendirilmesi-test geliştirme | ZELİHA DAMLA KALYENCİ | TezMerkezi | 2021 |
15 | Tamamlandı | Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi | OĞUZHAN İLTERİŞ ÖZDEMİR | TezMerkezi | 2021 |
1 |
KEFEK - Başta Kız Çocukları Olmak Üzere Gençlerin Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanlarına Yönlendirilmesi Alt Komisyonu Raporu
KEFEK - Başta Kız Çocukları Olmak Üzere Gençlerin Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanlarına Yönlendirilmesi Alt Komisyonu Raporu
|
---|---|
2 |
Bahçeşehir Üniversitesi BAUSTEM STEM Lider Öğretmen Eğitimi
STEM Lider Öğretmen Eğitimlerinde Türkiye Geneli Eğitimler
|
3 |
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi
Düzenleme Kurulu Görevi
|
4 |
STEM Maker Öğretmen Eğitimi
STEM Maker Öğretmen Eğitimi
|
5 |
International Bacelaurate Teaching Certificate
Uluslararası Mezuniyet Programı Matematik Öğretmenliği Sertifikası
|
6 |
Matematik Öğretmenliği Pedagojik Formasyon Sertifikası
Matematik Öğretmenliği Pedagojik Formasyon Sertifikası
|
7 |
Türkiye Büyük Millet Meclisi Kefek STEM Sunumu
TBMM STEM Eğitim Modeli Sunumu
|
8 |
Scientix Deputy Ambassador for Turkey
Scientix Projesi Türkiye Temsilciliği
|
9 |
Türk Standartları Enstitüsü İç Tetkik
Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 [İç Tetkik]
|
10 |
Türk Standartları Enstitüsü Risk Tabanlı Proses
Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 [Risk Tabanlı Proses]
|
11 |
Türk Standartları Enstitüsü Kalite Belgelendirme
Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015
|
12 |
Türk Standartları Enstitüsü Dokümantasyon
Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 [Dokümantasyon]
|