GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Eğitim & Bilim 2022-IV
Yayın Yeri: Efe Akademi Yayınları
|
---|---|
2 |
Geçmişten Geleceğe Bilişsel Davranışçı Terapi Uygulamaları
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
3 |
Geçmişten Geleceğe Bilişsel-Davranışçı Terapi
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
1 |
Impacts of a Cognitive Behavioral Approach Based Social Skills Training on the Social Skills of Freshman Students
KUL AYKUT, GÖNÜLTAŞ MESUT
|
---|---|
2 |
Okul Psikolojik Danışmanı Bulunmayan İlkokullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Rehberlik* Hizmetlerinin Yürütülmesine İlişkin Görüşleri
KALENDER BARIŞ, KUL AYKUT
|
3 |
Marriage Story (Evlilik Hikayesi) Filminin Yapısal ve Psikoanalitik Aile Danışmanlığı Kuramlarına Dayalı İncelenmesi
KATMER AYŞE NUR, DEMİR RAMAZAN, KUL AYKUT, ÖZKAMALI EYYÜP
|
4 |
The Effect of an Anxiety-Coping Program for Children Based on Cognitive Behavioral Therapy on 4th Graders' Anxiety Levels
KUL AYKUT, HAMAMCI ZEYNEP
|
5 |
Depression-anxiety and coping strategies of adolescents during the Covid-19 pandemic
TÜRK FULYA, KUL AYKUT, KILINÇ ERDAL
|
6 |
Yaşantısal/İnsancıl, Yapısal ve Psikoanalitik Aile Danışmanlığı Kuramları ile Vavien Filminin Analizi
DEMİR RAMAZAN, KUL AYKUT, KATMER AYŞE NUR, ÖZKAMALI EYYÜP
|
7 |
Kabul ve Adanmışlık Terapisi (ACT) Üzerine Bir Derleme Çalışması
KUL AYKUT,TÜRK FULYA
|
8 |
Covid-19 Salgını Döneminde Psikolojik Sağlamlığın Yordayıcısı Olarak Yaşam Anlamı ve Kaygı
KUL AYKUT,DEMİR RAMAZAN,KATMER AYŞE NUR
|
9 |
AKILCI DUYGUSAL DAVRANIŞÇI TERAPİYE DAYALI PSİKO-EĞİTİM PROGRAMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SALDIRGANLIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,KUL AYKUT,ŞAP GÜLSÜM
|
10 |
THE EFFECT OF FRIENDSHIP SKILLS TRAINING ON FRIENDSHIP QUALITY AND SUBJECTIVE WELL-BEING OF ADOLESCENTS
ÇEKİÇ ALİ,KUL AYKUT,ÇETİN AYŞENUR,CİHANGİROĞLU ÜMMÜGÜLSÜM
|
1 |
Gençler İçin Kaçınma ve Birleşme Ölçeğinin Bir Güvenirlik Genellemesi Meta-Analizi
KUL AYKUT, TÜRK FULYA
|
---|---|
2 |
Investigation of Variables Predicting Forgiveness in Romantic Relationships of University Students
TÜRK FULYA, KUL AYKUT, HAMAMCI ZEYNEP
|
3 |
Opinions of Classroom Teachers Working in Primary Schools Without School Counselors on the Conduct of Counseling Services
KALENDER BARIŞ, KUL AYKUT
|
4 |
Uluslararası Öğrencilerin Uyum Problemleri ve Bu Problemlerle Baş Etme Stratejileri: Bir Durum Çalışması
GÖNÜLTAŞ MESUT, KUL AYKUT, AL-KHATIB AMAL
|
5 |
Sağlık Çalışanlarına Yönelik Bilişsel Davranışçı Terapi Temelli E- Psikolojik Destek Programının Geliştirmesi ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi
TÜRK FULYA, HAMAMCI ZEYNEP, KUL AYKUT, ŞAHİN ŞENGÜL, ELBOĞA GÜLÇİN, SUNGUR MEHMET ZİHNİ
|
6 |
COVID-19 Salgını Sürecinde Ergenlerin Ruh Sağlığı Problemleri ve Başa Çıkma Stratejileri: Bir Tarama Çalışması
TÜRK FULYA, KUL AYKUT, KILINÇ ERDAL
|
7 |
COVID-19 Salgınının Gaziantep Üniversitesi Sağlık Çalışanları Üzerine Psikolojik Etkisi
ŞAHİN ŞENGÜL,TÜRK FULYA,ELBOĞA GÜLÇİN,HAMAMCI ZEYNEP,SUNGUR MEHMET ZİHNİ,KUL AYKUT
|
8 |
Psikolojik Danışmanlarda Bilişsel Esnekliğin Yaşam Doyumuna Etkisinin İncelenmesi: İş Doyumunun Aracı Rolü
Katmer Ayşe Nur,KUL AYKUT,Demir Ramazan
|
9 |
Çocuklara Yönelik Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Kaygıyla Başa Çıkma Programının İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Kaygı Düzeylerine Etkisi
KUL AYKUT,HAMAMCI ZEYNEP
|
10 |
Çocuklara Yönelik Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Kaygıyla Başa Çıkma Programının İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Kaygı Düzeylerine Etkisi
HAMAMCI ZEYNEP,KUL AYKUT
|
11 |
The Effects Of A Social Skills Training Based On Rational Emotive Behavioral Approach On The Social Skills Of Freshman Students
KUL AYKUT,GÖNÜLTAŞ MESUT
|
12 |
The Effect of a Psychoeducation Program Based on Rational Emotive Behavioral Approach upon Children’xxs Aggressiveness Levels
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,KUL AYKUT,ŞAP Gülsüm
|
13 |
The Effect of a Psychoeducation Program Based on Rational Emotive Behavioral Approach upon Children’xxs Aggressiveness Levels
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,KUL AYKUT,şap gülcan
|
14 |
Akılcı Duygusal Eğitim Programının Ergenlerin Öfke ve Öfke İfade Tarzları Üzerindeki Etkisi
BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ,TÜRK FULYA,HAMAMCI ZEYNEP,KUL AYKUT
|
15 |
The Influence of Gender and Attachment Styles on The Relationship Between Marital Adjustement and Psychological Symptoms
KÖRÜK SERDAR,KUL AYKUT
|
1 |
Sağlık Çalışanlarına Yönelik Bilişsel Davranışçı Terapi Temelli E- Psikolojik Destek Programının Geliştirmesi ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi
|
---|
1 |
Üstün Zekalılar Enstitüsü
Öğretmen
|
---|
1 |
Kayıp ve Yas için Kabul ve Kararlılık Terapisi (ACT)
Dr. Russ Harris tarafından gerçekleştirilen "Kayıp ve Yas için Kabul ve Kararlılık Terapisi (ACT)" çalışma grubunun içeriği şu şekildedir:
Sevilen birinin ya da işin kaybı, bir ilişkinin sona ermesi, ciddi bir hastalık ya da küresel bir salgın bizi
|
---|---|
2 |
TÜBİTAK 2237-A "Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar"
Ruh sağlığı alanında çalışan psikolojik danışman, psikoloji yüksek lisans öğrencilerine ve psikiyatri asistanlarına BDT konusunda özel konularda yeni yaklaşımları ne olduğunu ve nasıl uygulandığını öğretmeyi ve bunları uygulamalı olarak bu konuları a
|
3 |
TÜBİTAK 2237-A “Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları”
“Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları” eğitimi ağırlıklı olarak nicel yöntemlerde Madde Tepki Kuramı, Hiyerarşik Doğrusal Modelleme gibi ileri metodolojik uygulamaların alan uzmanları tarafından eğitim bilimlerinde doktora yeterliği geçm
|
4 |
TÜBİTAK 4005 Yenilikçi Eğitim Uygulamaları "Eğitimde R ile Büyük Veri Analitiği Uygulamaları"
TÜBİTAK 4005 Yenilikçi Eğitim Uygulamaları kapsamında desteklenen Eğitimde R ile Büyük Veri Analitiği Uygulamaları eğitim bilimleri alanında çalışan araştırmacılarla R temelli ileri düzey istatistik uygulamaları geliştirmeyi amaçlamaktadır.
|
5 |
If at First You Don’t Succeed: Pivoting after Mistakes in CBT with Youth
Robert D. Friedberg tarafından yürütülen bu çalıştayda ergenlerde Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma dayalı danışma uygulamalarında sık yapılan hatalar ve çözümler hakkında bilgiler elde edilmiştir.
|
6 |
Kognitif ve Davranışçı Terapist Eğitimi
Kogntif ve Davranış Terapileri Derneği (KDTD)’nin Avrupa Kognitif ve Davranış Terapileri Birliği (EABCT) standartlarına göre düzenlenmiş ve onaylanmış olan 450 saatlik teorik ve süpervizyonlu eğitim tamamlanarak Kognitif ve Davranış Terapisti olmaya
|
7 |
Kabul ve Adanmışlık Terapisinin (ACT) Temel Bileşenlerinin Çocuk ve Ergenlerle Çalışılması
Runa İdil Uslu ve Özlem Sürücü tarafından yürütülen çalıştayda çocuk ve ergenlerle danışma sürecinde ACT uygulamaları, prensipleri, teknikleri ve işleyişi hakkında bilgiler elde edilmiştir.
|
8 |
Kabul ve Adanmışlık Terapisi
İbrahim Bilgen ve Çağdaş Öykü Memiş tarafından yürütülen çalıştayda ACT’xxın tarhiçesi, temel ilkeleri ve teknikleri hakkında bilgiler elde edilmiştir.
|
9 |
ÇOCUKLARDA KAYGI VE KORKULARLA BAŞA ÇIKMAYA YÖNELİK BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI YAKLAŞIMA DAYALI BİR PSİKOEĞİTİM PROGRAMI
Çocukların kaygılarıyla başa çıkmalarına yönelik geliştirilen BDT temelli grup psikoeğitim programının tanıtılması
|
10 |
VI. Ulusal PDR Uygulamaları Kongresi
PDR alanında yapılan uygulama çalışmalarının sunulması, alanda çalışan akademisyen ve psikolojik danışmanlara yönelik sempozyum, çalıştay ve konferansların düzenlenmesi.
|
11 |
Çevrimiçi Kabul ve Kararlılık Terapisi (ACT) Eğitimi
Bağlamsal Bilimler ve Psikoterapiler Derneği tarafından verilen bu eğitim; Kabul ve Kararlılık Terapisine genel bir kuramsal girişin ardından, davranışçı terapinin temel ilkeleri ve kavramlarının ve ACT psikopatoloji modelini oluşturan altı boyutun d
|
1 |
Kognitif ve Davranış Terapileri Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2018 |
---|