
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İLAHİYAT FAKÜLTESİ FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ
					
1 | 
					Kafkasya ve Orta Asya'da Okullarda Din Eğitimi
						 
Bölüm Adı: Özbekistan'da Okullarda Din Eğitimi  | 
				
|---|---|
2 | 
					Din Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri
						 
Bölüm Adı: Öğrenme- Öğretme Modelleri  | 
				
3 | 
					Dini hitabet ve din hizmetleri
						 
Bölüm Adı: Hitabeti sanata çeviren etkenler  | 
				
4 | 
					Dini Hitabet ve Din Hizmetleri
						 
Bölüm Adı: Hitabeti sanata çeviren etkenler  | 
				
5 | 
					Dini Hitabet ve Din Hizmetleri
						 
Bölüm Adı: Hitabeti sanata çeviren etkenler  | 
				
6 | 
					Türk Devletlerinde Din-Devlet İlişkileri ve Din Eğitimi
						 
Bölüm Adı: Kırgızistan'da Din Siyaset İlişkisi ve Din Eğitimi  | 
				
1 | 
					Özbekistan Din Devlet İlişkileri Bağlamında Din İşleri Komitesi
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					Çevre Etiği Bilincinin Oluşumunda Din ve Din Eğitimi Faktörü
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
1 | 
					DİNİ BİLGİNİN DİN HİZMETLERİNE YANSITILMASINDA YÖNTEM ARAYIŞLARI
						 
 ÜNVERDİ MUSTAFA,TINAS DİLARA 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					ÖZBEKİSTAN DİN DEVLET İLİŞKİLERİ BAĞLAMINDA DİN İŞLERİ KOMİTESİ"
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
3 | 
					Türk İslam Mimarisinin Örneği Semerkant Şehri
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
4 | 
					ÖZBEKİSTAN’DA DİN EĞİTİMİNİN HUKUKİ TEMELLERİ
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
5 | 
					“Bağımsızlıktan Sonra Rusya Federasyonu’nda Din Ve Din Eğitimi”
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
6 | 
					“XIX. Yüzyıl Sonu- XX.yüzyıl Başlarında Batı Araştırmacılarının İlgi Odağı Olan Orta Asya Keşifleri (Kırgızistan Oş Şehri Örneği)”
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
7 | 
					Rusya’da Hıristiyan Din Eğitimi
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
8 | 
					Çevre, Ahlak ve Din Eğitimi
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
9 | 
					Günümüzde Orta Asya’da Kadın ve Din Eğitimi:Sorunlar ve Çözüm Önerileri
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
10 | 
					KIRGIZİSTAN’DA DİN EĞİTİMİ SORUNLARI VE ÇÖZÜM ARAYIŞLARI
						 
 TINAS DİLARA 
   | 
				
1 | 
					“Kültürlerarası Eğitim Bağlamında Türk Dünyası Vatandaşlığı ve Türk Dünyası EğitimBirliği”
						 
 “Kültürlerarası Eğitim Bağlamında Türk Dünyası Vatandaşlığı ve Türk Dünyası EğitimBirliği” 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					TÜRK DEVLETLERİNDE DİN-DEVLET İLİŞKİLERİ VE DİN EĞİTİMİ (Azerbaycan, Kazakistan, Kırgızistan, Özbekistan, Türkiye, Türkmenistan)
						 
 DİN EĞİTİMİ 
  | 
				
3 | 
					GAZİANTEP’TE YAŞAYAN AFGANİSTAN VE KIRGIZİSTAN ÖZBEKLERİNİN DİL VE KÜLTÜRÜ
						 
 GAZİANTEP’TE YAŞAYAN AFGANİSTAN VE KIRGIZİSTAN ÖZBEKLERİNİN DİL VE KÜLTÜRÜ 
  | 
				
1 | 
					OŞ DEVLET ÜNÜVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ
						 
 ÖĞRETİM ÜYESİ 
  | 
				
|---|
1 | 
					Gaziantep Ü. İlahiyat Fakültesi Resmi Dergisi  The Official Journal of the Faculity of DivinityGaziantep University
						 
       Yazar Adı: TINAS DİLARA 
 , Yayın Yeri: GAÜN 
  | 
				
|---|
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2013-2014 | Din Eğitiminin Bilimselliği I-II | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2013-2014 | Ahlak Eğitimi ve Öğretimi | Türkçe | 2 | 
| 3 | 2013-2014 | İslam Eğitim Tarihi | Türkçe | 2 | 
| 4 | 2018-2019 | DİN EĞİTİMİNİN BİLİMSELLİĞİ I-II | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2018-2019 | MODERN PSİKOLOJİDE DİNDARLIK KURAMLARI VE TİPOLOJİLERİ | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2019-2020 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ- I | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2019-2020 | DİN EĞİTİMİNİN TEMEL PROBLEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 8 | 2021-2022 | Din Eğitiminin Bilimselliği- I-II | Türkçe | 3 | 
| 9 | 2021-2022 | Din Eğitiminin Temel Problemleri | Türkçe | 3 | 
| 10 | 2022-2023 | GELİŞİM BASAMAKLARINA GÖRE DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2022-2023 | Din Eğitiminin Bilimselliği- I-II | Türkçe | 3 | 
| 12 | 2022-2023 | Din Eğitiminin Temel Problemleri | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2022-2023 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 14 | 2022-2023 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 | 
| 15 | 2021-2022 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 | 
| 16 | 2020-2021 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 | 
| 17 | 2019-2020 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 | 
| 18 | 2023-2024 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 | 
| 19 | 2017-2018 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 | 
| 20 | 2021-2022 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 21 | 2020-2021 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 22 | 2019-2020 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 23 | 2018-2019 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 24 | 2017-2018 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 25 | 2020-2021 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 26 | 2020-2021 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 27 | 2020-2021 | DİNİ GELİŞİM TEORİLERİ | Türkçe | 3 | 
| 28 | 2020-2021 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ I | Türkçe | 3 | 
| 29 | 2020-2021 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ II | Türkçe | 3 | 
| 30 | 2021-2022 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ I | Türkçe | 3 | 
| 31 | 2021-2022 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ II | Türkçe | 3 | 
| 32 | 2021-2022 | DİN EĞİTİMİNİN TEMEL PROBLEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 33 | 2021-2022 | Gelişim Basamaklarına Göre Din Eğitimi | Türkçe | 3 | 
| 34 | 2022-2023 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ I | Türkçe | 3 | 
| 35 | 2022-2023 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ II | Türkçe | 3 | 
| 36 | 2022-2023 | DİN EĞİTİMİNİN TEMEL PROBLEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 37 | 2023-2024 | GELİŞİM BASAMAKLARINA GÖRE DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 3 | 
| 38 | 2023-2024 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ I | Türkçe | 3 | 
| 39 | 2023-2024 | Din Eğitimi Biliminin Bilimselliği II | Türkçe | 3 | 
| 40 | 2023-2024 | Sosyal Bilimlerde Araştırma Teknikleri ve Etik | Türkçe | 3 | 
| 41 | 2023-2024 | Gelişim Basamaklarına Göre Din Eğitimi | Türkçe | 3 | 
| 42 | 2024-2025 | Din Eğitimi Biliminin Bilimselliği I | Türkçe | 3 | 
| 43 | 2024-2025 | Din Eğitiminin Temel Problemleri | Türkçe | 3 | 
| 44 | 2024-2025 | Din Eğitimi Biliminin Bilimselliği II | Türkçe | 3 | 
| 45 | 2024-2025 | Gelişim Basamaklarına Göre Din Eğitimi | Türkçe | 3 | 
| 46 | 2022-2023 | Din Eğitimi Biliminin Bilimselliği I | Türkçe | 3 | 
| 47 | 2022-2023 | Din Eğitimi Biliminin Bilimselliği II | Türkçe | 3 | 
| 48 | 2022-2023 | Gelişim Basamaklarına Göre Din Eğitimi | Türkçe | 3 | 
| 49 | 2024-2025 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 | 
| 50 | 2022-2023 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 | 
| 51 | 2024-2025 | Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 1 | 
| 52 | 2023-2024 | Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 1 | 
| 53 | 2022-2023 | Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 1 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2017-2018 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 | 
| 2 | 2017-2018 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 2 | 
| 3 | 2017-2018 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 4 | 2017-2018 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 | 
| 5 | 2017-2018 | BATIDA DİNİ KURUMLAR VE DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 6 | 2017-2018 | ÖĞRENİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 2 | 
| 7 | 2017-2018 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 | 
| 8 | 2016-2017 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 9 | 2014-2015 | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 | 
| 10 | 2017-2018 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 | 
| 11 | 2016-2017 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 | 
| 12 | 2015-2016 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 1 | 
| 13 | 2014-2015 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 | 
| 14 | 2012-2013 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 | 
| 15 | 2013-2014 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 | 
| 16 | 2011-2012 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 | 
| 17 | 2015-2016 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 18 | 2014-2015 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 19 | 2013-2014 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 20 | 2012-2013 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 21 | 2013-2014 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 2 | 
| 22 | 2014-2015 | ÖĞRENİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 2 | 
| 23 | 2014-2015 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 | 
| 24 | 2014-2015 | İSLAM EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 | 
| 25 | 2018-2019 | ÖĞRENİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 | 
| 26 | 2018-2019 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 1 | 
| 27 | 2018-2019 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 | 
| 28 | 2018-2019 | EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 | 
| 29 | 2018-2019 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 30 | 2022-2023 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 31 | 2018-2019 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 | 
| 32 | 2018-2019 | TDP | Türkçe | 2 | 
| 33 | 2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 | 
| 34 | 2018-2019 | GELİŞİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 | 
| 35 | 2019-2020 | TDP101 | Türkçe | 1 | 
| 36 | 2019-2020 | TDP | Türkçe | 2 | 
| 37 | 2023-2024 | Din Eğitimi | Türkçe | 2 | 
| 38 | 2019-2020 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 39 | 2023-2024 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 | 
| 40 | 2023-2024 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 | 
| 41 | 2019-2020 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 | 
| 42 | 2019-2020 | EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 | 
| 43 | 2021-2022 | İslam Eğitim Tarihi | Türkçe | 2 | 
| 44 | 2021-2022 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 3 | 
| 45 | 2021-2022 | TDP | Türkçe | 1 | 
| 46 | 2022-2023 | KARİYER PLANLAMA | Türkçe | 1 | 
| 47 | 2022-2023 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 48 | 2022-2023 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 | 
| 49 | 2021-2022 | Din Eğitimi | Türkçe | 2 | 
| 50 | 2022-2023 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 3 | 
| 51 | 2022-2023 | TDP | Türkçe | 2 | 
| 52 | 2021-2022 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 53 | 2020-2021 | GELİŞİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 | 
| 54 | 2020-2021 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 55 | 2020-2021 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 56 | 2020-2021 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 | 
| 57 | 2020-2021 | EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 | 
| 58 | 2022-2023 | TDP | Türkçe | 2 | 
| 59 | 2020-2021 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 | 
| 60 | 2021-2022 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 | 
| 61 | 2021-2022 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | 
| 62 | 2021-2022 | İSLAM EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 | 
| 63 | 2021-2022 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 | 
| 64 | 2021-2022 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 1 | 
| 65 | 2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 4 | 
| 66 | 2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 4 | 
| 67 | 2023-2024 | Gelişim Psikolojisi | Türkçe | 2 | 
| 68 | 2023-2024 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 | 
| 69 | 2023-2024 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 2 | 
| 70 | 2023-2024 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 3 | 
| 71 | 2023-2024 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 3 | 
| 72 | 2023-2024 | Hitabet ve Mesleki Uygulama | Türkçe | 2 | 
| 73 | 2024-2025 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 3 | 
| 74 | 2024-2025 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 | 
| 75 | 2024-2025 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 | 
| 76 | 2024-2025 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 5 | 
| 77 | 2024-2025 | Türk Eğitim Tarihi | Türkçe | 2 | 
| 78 | 2024-2025 | Din Eğitimi | Türkçe | 2 | 
| 79 | 2024-2025 | Hitabet ve Mesleki Uygulama | Türkçe | 2 | 
| 80 | 2024-2025 | Eğitim Tarihi | Türkçe | 2 | 
| 81 | 2024-2025 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 2 | 
| 82 | 2024-2025 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 5 | 
| 83 | 2022-2023 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 | 
| 84 | 2022-2023 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 2 | 
| 85 | 2022-2023 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 3 | 
| 86 | 2022-2023 | Kariyer Planlama | Türkçe | 1 | 
| 87 | 2022-2023 | Din Eğitimi | Türkçe | 2 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin dijital materyaller açısından değerlendirilmesi | SAKİNE KOCAOĞLU | TezMerkezi | 2025 | 
| 2 | Tamamlandı | Öğrenci yeterliliklerine etkisi açısından Türkiye'de işitme engelli bireylere yönelik din eğitimi ve kullanılan öğretim materyalleri (Diyanet İşleri Başkanlığı örneği) | KİFAYET ATEŞ | TezMerkezi | 2025 | 
| 3 | Tamamlandı | Ergenlik döneminde duygusal zekâ gelişimi açısından din eğitimi | GÜLİSTAN BERKBASAN | TezMerkezi | 2024 | 
| 4 | Devam Ediyor | Mekke Döneminin Dini Gelişim Teorileri Açısından Değerlendirilmesi | ÜMMÜ SELİME POLAT | TezMerkezi | 2024 | 
| 5 | Tamamlandı | Mekke döneminin dini gelişim teorileri açısından değerlendirilmesi | ÜMMÜ SELİME POLAT | TezMerkezi | 2024 | 
| 6 | Tamamlandı | "Popüler kültür etkisinde gençler ve dini yaşantı" (Gaziantep İmam Hatip Ortaokulları özelinde) | ÖZGÜL ÇELİK | TezMerkezi | 2024 | 
| 7 | Devam Ediyor | Sosyal medyanın (TikTok ve Instagram) gençler üzerindeki etkisinin din eğitimi açısından incelenmesi | SERKAN DOĞAN | TezMerkezi | 2023 | 
| 8 | Tamamlandı | Ortaokul Din, Ahlak ve Değerler Alanı seçmeli dersleri ile DKAB dersinin kazanım ve içerik açısından karşılaştırmalı incelemesi | SONER ÜZMEZ | TezMerkezi | 2022 | 
| 9 | Tamamlandı | Okul öncesi dönemde ahlak öğretimi yoluyla duygu eğitimi | NUR DEMİR | TezMerkezi | 2022 | 
| 10 | Tamamlandı | DİB 4-6 yaş Kur'an kursu öğretim programının uygulanmasında eğitici görüşlerinin dini gelişim kuramları bağlamında değerlendirilmesi (Gaziantep örneği) | ESRA KILIÇ | TezMerkezi | 2021 | 
| 11 | Tamamlandı | Ortaokullarda seçmeli din derslerinin öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi: Gaziantep ili örneği | ÜMİT KÖSE | TezMerkezi | 2018 | 
| 12 | Tamamlandı | Mısır'da ilköğretim 1. ve 2. sınıflarda İslam din eğitimi (Ders kitapları üzerine bir analiz) | AYŞE KOCABAŞ | TezMerkezi | 2017 | 
| 13 | Tamamlandı | Din kültürü ve ahlak bilgisi dersini ilk kez alan öğrencilerin karşılaştığı problemlerin analizi | MÜBERRA AKPINAR | TezMerkezi | 2017 | 
| 14 | Tamamlandı | İmam Hatip Lisesinde okuyan öğrencilerin İmam Hatip Lisesini tercih nedenleri ve beklentileri (Gaziantep örneği) | PEMPEGÜL ATEŞ | TezMerkezi | 2016 | 
| 15 | Tamamlandı | İmam Hatip Lisesi öğrencilerinin mesleki yeterlilik algıları | ŞULE ÖZYURT | TezMerkezi | 2015 | 
1 | 
					Laik Sistem İçerisinde Din Eğitimi Uygulamaları
						 
 Laik Sistem İçerisinde Din Eğitimi Uygulamaları 
  | 
				
|---|