GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ BATI DİLİ ve EDEBİYATI
1 |
Filolojide Güncel Araştırmalar
Current Research in Philology
Yayın Yeri: GECE KİTAPLIĞI
|
---|---|
2 |
WOMEN IN TURKISH SOCIETY: SELJUKS, OTTOMAN EMPIRE, AND TURKISH REPUBLIC
Yayın Yeri: Livre de Lyon
|
3 |
FİLOLOJİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR
Yayın Yeri: Serüven Yayınevi
|
4 |
HARMONIOUS SCHOOL PROJECT: THE STUDY OF IN-CLASS STATUSES OF TURKISH AND SYRIAN REFUGEE STUDENTS FROM A SOCIOMETRIC VIEWPOINT
Yayın Yeri: Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları
|
5 |
GÖÇ VE KÜLTÜR Disiplinlerarası Bir Yaklaşım
Yayın Yeri: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ.
|
6 |
Research & Reviews in Philology
Yayın Yeri: GECE KİTAPLIĞI
|
7 |
AHÎ EVRAN ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-XII
Yayın Yeri: İKSAD Publishing House
|
8 |
Küresel Salgın Tehdidi ve Güvenlik
Yayın Yeri: İKSAD Yayınevi
|
9 |
Kadın Çalışmalarına Sosyolojik, Kültürel ve Edebi Bir Bakış
Yayın Yeri: İKSAD Publishing House
|
10 |
Social Trasformations and Globalization
Yayın Yeri: İKSAD Publishing House
|
11 |
KADEH VE KILIÇ Geçmişimiz, Geleceğimiz
Yayın Yeri: MAYA KİTAP
|
12 |
Mark Twain Hatırlıyor
Yayın Yeri: SEL YAYINCILIK
|
1 |
INTERROGATING WOMEN DISCOURSE IN HIGH CULTURE AND POPULAR CULTURE THROUGH MRS DALLOWAY AND SPA DECAMERON TEXTS
SÖZEN ORHUN BURAK
|
---|---|
2 |
Geographies of Gender in Turkish Higher Education Institutions: Conceptualization of Women Employment
SÖZEN ORHUN BURAK, EROĞLU İLKER
|
3 |
Adjusting Syrian Refugee Women into Turkish Society through Re-Interpreting French Experience
SÖZEN ORHUN BURAK
|
4 |
Büyük Britanya nın Yüksek Kültür ve Popüler Kültüründe Kadın Söylemi
DEMİREL ZERNİŞAN EMİNE,SÖZEN ORHUN BURAK
|
5 |
Doğanın Eğitimde Postmodern Kavramlara Araladığı Kapı Doğa Gözlemleri Ve Bilimsel Okuryazarlık
GÜREL Zeynep,SÖZEN ORHUN BURAK
|
1 |
Turkish Translated Literature (1839-1914) within European Literary Macro-Polysystem
SÖZEN ORHUN BURAK, EROĞLU İLKER
|
---|---|
2 |
Küresel Tedarik Zinciri ve Uluslararası İlişkiler
SÖZEN ORHUN BURAK, ERDOĞAN BİLAL, EROĞLU İLKER
|
3 |
19. Yüzyıl Osmanlı-Türk Modernleşmesinde Klasik Batı Müziğinin Yeri
SÖZEN ORHUN BURAK, EROĞLU İLKER
|
4 |
Reflections On Syrian Immigrants in Islahiye In Accordance With Acculturation Models
SÖZEN ORHUN BURAK, EROĞLU İLKER
|
5 |
COVID-19 SONRASI DÖNEMDE E-TİCARET
EROĞLU İLKER, SÖZEN ORHUN BURAK
|
6 |
RE-INTERPRETATION OF TURKISH NATIONALISM FROM SYSTEMS PERSPECTIVE WITH POST-MODERN EMPHASIS
SÖZEN ORHUN BURAK
|
7 |
Turkish Independence War and Territorial Defense
SÖZEN ORHUN BURAK,ERDOĞAN BİLAL
|
8 |
Inquiries into a Feminist International Relations Approach from the Perspectives of Feminist and Psychodynamic Theories
SÖZEN ORHUN BURAK
|
9 |
Reflections on Sociocultural Contexts of Global Covid-19 Pandemic from Post-Modern and Feminist Perspectives
GÜREL ZEYNEP,SÖZEN ORHUN BURAK
|
10 |
Empowerment of Turkish Women by Education and Training
SÖZEN ORHUN BURAK
|
11 |
Semiotic Interrogation and Inquiry of Post-Positivist and Positivist International Relations Paradigms
SÖZEN ORHUN BURAK
|
12 |
Portrayal and Viability of Modernisation Theories on the Way from Modernity to Post-Modernity and Late Modernity
SÖZEN ORHUN BURAK
|
13 |
Fragmented Fractured World
SÖZEN ORHUN BURAK
|
14 |
Kazan Tatarlarında 19. Yüzyıl Modernleşme Hareketi
SÖZEN ORHUN BURAK
|
15 |
Women Empoyment in Tourism Sector in Gaziantep within Global Scale
SÖZEN ORHUN BURAK
|
16 |
Comparison of French and Turkish Public Administrations and Plausible International Consequences of Prospective Turco-French Relations
SÖZEN ORHUN BURAK
|
17 |
Integrating Syrian Refugees into Turkish Society through Re-Interpreting French Experience
SÖZEN ORHUN BURAK
|
18 |
Türkiye’de Arama Kurtarma Alanında Kadınlığın İzini Sürmek: 2011 Van Depremi Örneği
GÜREL ZEYNEP,SÖZEN ORHUN BURAK
|
1 |
Türk ve Suriyeli Sığınmacı Öğrencilerin Sınıf İçi Statülerinin Sosyometrik açıdan İncelenmesi
Gaziantep il merkezinde birlikte ilköğretim düzeyinde öğrenim gören Türk ve Suriyeli sığınmacı öğrencilerin sosyal açıdan topluma dahil olmalarının karşılaştırmalı olarak incelenmesi
|
---|
1 |
PENDİK ÖĞRETMEN EVLERİ İLKÖĞRETİM OKULU
ADAY İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Karşılaştırmalı Kamu Yönetimi | Türkçe | 3 |
2 | 2018-2019 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
3 | 2018-2019 | KAMU YÖNETİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 4 |
4 | 2018-2019 | TEZ | Türkçe | 4 |
5 | 2017-2018 | KARŞILAŞTIRMALI KAMU YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
7 | 2017-2018 | SEMİNER | Türkçe | 2 |
8 | 2017-2018 | TEZ | Türkçe | 4 |
9 | 2017-2018 | POLİTİK KÜLTÜR ANALİZİ | Türkçe | 3 |
10 | 2019-2020 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
11 | 2019-2020 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
12 | 2020-2021 | DEBATES ON CIVIL SOCIETY | İngilizce | 3 |
13 | 2021-2022 | GENDER AND SOCIAL INEQUALITY | İngilizce | 3 |
14 | 2021-2022 | DEBATES ON CIVIL SOCIETY | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Mesleki İngilizce | İngilizce | 3 |
2 | 2014-2015 | Mesleki İngilizce (İktisat 4) | İngilizce | 3 |
3 | 2014-2015 | Yabancı Dilde Dinleme ve Okuma | İngilizce | 3 |
4 | 2014-2015 | Yabancı Dil (İşletme 3) | İngilizce | 3 |
5 | 2011-2012 | İngilizce I (Basic düzey) Uluslararası İlişkiler) | İngilizce | 3 |
6 | 2011-2012 | İngilizce II (Pre-Intermediate düzey) (Uluslararası İlişkiler) | İngilizce | 3 |
7 | 2010-2011 | İngilizce (Açıköğretim) | İngilizce | 1 |
8 | 2018-2019 | YABANCI DİLDE OKUMA VE YAZMA | İngilizce | 2 |
9 | 2018-2019 | İNGİLİZCE OKUMALARI 1 | İngilizce | 2 |
10 | 2018-2019 | KAMU YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
11 | 2018-2019 | MEDYA VE KAMUOYU | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | BİTİRME PROJESİ | Türkçe | 2 |
13 | 2017-2018 | YABANCI DİLDE DİNLEME VE OKUMA | İngilizce | 2 |
14 | 2017-2018 | İNGİLİZCE OKUMALARI 1 | İngilizce | 2 |
15 | 2017-2018 | KAMU YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
16 | 2017-2018 | KARŞILAŞTIRMALI KAMU YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
17 | 2017-2018 | MEDYA VE KAMUOYU | Türkçe | 3 |
18 | 2017-2018 | BİTİRME PROJESİ | Türkçe | 2 |
19 | 2017-2018 | EDEBİYAT OKUMALARI 2 | Türkçe | 2 |
20 | 2017-2018 | İNGİLİZCE OKUMALARI 2 | İngilizce | 2 |
21 | 2017-2018 | KARŞILAŞTIRMALI SİYASAL SİSTEMLER | Türkçe | 4 |
22 | 2017-2018 | SOSYAL BİLİMLERDE YÖNTEM VE ETİK | Türkçe | 3 |
23 | 2017-2018 | YEREL YÖNETİMLER | Türkçe | 3 |
24 | 2019-2020 | YABANCI DİLDE OKUMA VE YAZMA | İngilizce | 2 |
25 | 2019-2020 | İNGİLİZCE OKUMALARI I | İngilizce | 2 |
26 | 2019-2020 | MEDYA VE KAMUOYU | Türkçe | 3 |
27 | 2019-2020 | KARŞILAŞTIRMALI KAMU YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
28 | 2019-2020 | BİTİRME PROJESİ I | Türkçe | 1 |
29 | 2019-2020 | İNGİLİZCE OKUMALARI II | İngilizce | 2 |
30 | 2019-2020 | KLASİK MÜZİK | Türkçe | 2 |
31 | 2019-2020 | SİYASAL PARTİLER VE SEÇİM SİSTEMLERİ | Türkçe | 3 |
32 | 2019-2020 | KAMU YÖNETİMİNDE GÜNCEL KONULAR | Türkçe | 3 |
33 | 2019-2020 | BİTİRME PROJESİ II | Türkçe | 1 |
34 | 2020-2021 | KİŞİSEL İMAJ VE BEDEN DİLİ | Türkçe | 2 |
35 | 2020-2021 | TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ | Türkçe | 3 |
36 | 2020-2021 | MEDYA VE KAMUOYU | Türkçe | 3 |
37 | 2020-2021 | KARŞILAŞTIRMALI KAMU YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
38 | 2020-2021 | BİTİRME PROJESİ | Türkçe | 1 |
39 | 2020-2021 | KLASİK MÜZİK | Türkçe | 2 |
40 | 2020-2021 | KAMU YÖNETİMİNDE GÜNCEL KONULAR | Türkçe | 3 |
41 | 2020-2021 | SİYASAL PARTİLER VE SEÇİM SİSTEMLERİ | Türkçe | 3 |
42 | 2020-2021 | BİTİRME PROJESİ II | Türkçe | 1 |
43 | 2021-2022 | TRANSLATION TURKISH-ENGLISH | İngilizce | 3 |
44 | 2021-2022 | GENERAL AND PROFESSIONAL ETHICS | İngilizce | 2 |
45 | 2021-2022 | WRITING 2 | İngilizce | 3 |
46 | 2021-2022 | RESEARCH METHODS | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2008-2009 | İngilizce I (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
2 | 2008-2009 | İngilizce III (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
3 | 2008-2009 | İngilizce I (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
4 | 2008-2009 | İngilizce II (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
5 | 2008-2009 | İngilizce IV (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 1 |
6 | 2008-2009 | İngilizce II (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
7 | 2008-2009 | İngilizce III (Turizm Otelcilik) | İngilizce | 4 |
8 | 2008-2009 | İngilizce IV (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
9 | 2007-2008 | İngilizce I (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
10 | 2007-2008 | İngilizce II (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
11 | 2007-2008 | İngilizce III (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
12 | 2007-2008 | İngilizce IV (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
13 | 2007-2008 | İngilizce I (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
14 | 2007-2008 | İngilizce II (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
15 | 2007-2008 | İngilizce III (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
16 | 2007-2008 | İngilizce IV (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
17 | 2006-2007 | İngilizce I (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
18 | 2006-2007 | İngilizce II (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
19 | 2006-2007 | İngilizce III (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
20 | 2006-2007 | İngilizce IV (Turizm Rehberliği) | İngilizce | 4 |
21 | 2006-2007 | İngilizce I (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
22 | 2006-2007 | İngilizce II (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
23 | 2006-2007 | İngilizce III (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
24 | 2006-2007 | İngilizce IV (Turizm-Otelcilik) | İngilizce | 4 |
25 | 2021-2022 | TIBBİ SEKRETERLİK HİZMETLERİ | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2011-2012 | Interpreted Language Skills (Basic düzeyde) | İngilizce | 10 |
2 | 2021-2022 | MAIN COURSE | İngilizce | 23 |
3 | 2021-2022 | READING & WRITING | İngilizce | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Türkiye- Avrupa Birliği ilişkilerinin Gümrük Birliği sonrası dönemde kültürel açıdan söylem düzeyinde incelenmesi | EBRU SEDA ÇİÇEK | TezMerkezi | 2019 |
2 | Tamamlandı | Kamu yönetimi sisteminde etik olgusunun incelenmesi: Türkiye örneği | DENİZ EKER | TezMerkezi | 2019 |
3 | Tamamlandı | 1923-1960 döneminde devletçi ve liberal politikaların Türkiye ekonomisi üzerine etkileri | SERDAR KESKİ | TezMerkezi | 2018 |
4 | Tamamlandı | Tarihsel süreçte Türk devletlerinde yönetim anlayışı | HAKAN ÇAYALAN | TezMerkezi | 2018 |
1 |
"Nicel Araştırma Yöntemleri: Deneysel Desenler" (SOBIAD Akademi Webinar Serisi)
Nicel araştırma yöntemleri
|
---|---|
2 |
"Nitelikli Uluslararası Dergilerde Yayın Yapma Stratejileri" (SOBIAD Akademi Webinar Serisi)
Uluslararası yayın yapma
|
3 |
Küyerelleşen Dünyada Akademisyenlik Mesleği ve Değişen Beklentiler (SOBİAD Akademi)
Küresel ve yerel akademik trendler çerçevesinde akademisyenliğin rolünün, yerinin ve öneminin sorgulanması
|
4 |
For attending the Araştırma Kalitesi ve Performans: Incites & Journal Citation Reports
Araştırma kalitesi ve performansı
|
5 |
British & Comparative Cultural Studies Popular Culture: Concepts, Cultural Products & Representations
Different approaches to studying popular culture; popular literature, film and media, humor, music, style, etc.; the connections between popular culture and other aspects of contemporary culture (gender, politics, identity and class)
|
6 |
For attending the Web of Science Core Collection: Keşif burada başlıyor!
Web of Science Core Collection
|
1 |
İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Enstitüsü (İKSAD)
Üye Bilimsel Kuruluş 2020 |
---|