GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
21. Yüzyıl Okuryazarlıkları ve Ana Dili Eğitimi
Bölüm Adı: Yapay Zekâ Okuryazarlığı |
---|---|
2 |
21. Yüzyıl Okuryazarlıkları ve Ana Dili Eğitimi
Bölüm Adı: Görsel Okuryazarlık |
3 |
Türkçe Öğretimi
Bölüm Adı: Konuşma Eğitimi |
4 |
Eğitimde Güncel Araştırmalar-V
Bölüm Adı: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme |
5 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Eylem Odaklı Etkinlikler
Bölüm Adı: Yabancılara Türkçe Öğretiminde Eylem Odaklı Etkinlikler |
6 |
EĞİTİM ALANINDA GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR
Bölüm Adı: TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE DERS İMECESİ MODELİNİN İŞLEVSELLİĞİ |
7 |
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ EL KİTABI
Bölüm Adı: TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ İÇİN ETKİNLİK GELİŞTİRME |
8 |
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı
Bölüm Adı: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi İçin Etkinlik Geliştirme |
1 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretim Elemanlarının Etkinlik Algılarına Yönelik Bir İnceleme
KARATAŞ AHMET GÜRKAN, ÇERÇİ ARİF
|
---|---|
2 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİL BİLGİSİ ÖZYETERLİK ALGILARI
ÇERÇİ ARİF, sarıbaş sena, yılmaz mustafa
|
3 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN TURKISH TEACHER'S SELF EFFICACY AND GRAMMAR SELF-AFFICACY PERCEPTIONS
KAPLAN KADİR, ÇERÇİ ARİF
|
4 |
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kültürel Sermaye Yeterlikleri Üzerine Bir İnceleme
KAPLAN KADİR, ÇERÇİ ARİF
|
5 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN TURKISH TEACHERS' SELF-EFFICACY AND
GRAMMAR SELF-EFFICACY PERCEPTIONS
KAPLAN KADİR, ÇERÇİ ARİF
|
6 |
Investigation of the Relationships Between the Entrepreneurship Characteristics and Teacher Self-Efficiencies of Teacher Candidates: The Case of Gaziantep University
KORKMAZ İBRAHİM HALİL,ÇERÇİ ARİF,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
7 |
Geçici Koruma Kapsamındaki Suriyeli Öğrencilerin Türk Eğitim Sistemine Entegrasyon Sürecinde Yaşadığı İletişim Sorunları
ÇERÇİ ARİF,CANALICI MERYEM
|
8 |
Türkçe Öğretmenlerinin Ders Kitaplarına Bağlılıkları Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Öztürk Ahmet Tayfun,ÇERÇİ ARİF
|
9 |
Çocuk ve Mektup
ÇERÇİ ARİF
|
10 |
Türkçe Öğretmenlerinin Geçici Koruma Kapsamındaki Suriyeli Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Süreçlerine İlişkin Görüşleri
ÇERÇİ ARİF
|
11 |
Kırmızı Şemsiye Adlı Yapıtın Çocuk Okur Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
ÇERÇİ ARİF,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
12 |
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının (5, 6, 7, 8. Sınıf) Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
ÇERÇİ ARİF
|
13 |
Türkçe Dersi Etkinliklerine Yönelik Algı Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Şahan Nur,ÇERÇİ ARİF
|
14 |
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Farklı Metin Türlerini Dinlerken Aldıkları Notlar Üzerine Bir Değerlendirme
ÇERÇİ ARİF,DERMAN SERDAR
|
15 |
An investigation of lexical progress of teaching foreign languages (TFL) learners in terms of part-of-speech
ÇERÇİ ARİF
|
16 |
Türkçe Dersi Etkinliklerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
ÇERÇİ ARİF,DERMAN SERDAR
|
17 |
6. Sınıf Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitabının Etkinliği Oluşturan Unsurlar Bakımından Değerlendirilmesi
ÇERÇİ ARİF
|
18 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarına Yönelik Yanlış Çözümlemesi
ÇERÇİ ARİF,DERMAN SERDAR,BARDAKÇI MEHMET
|
19 |
An analysis of writing activities in the student workbooks of a secondary level Turkish language course
ÇERÇİ ARİF
|
20 |
Türkçe Öğretmenlerinin Öğrencilerin Konuşma Becerisini Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri
ÇERÇİ ARİF
|
21 |
Hüseyin Razi’nin Nev Ûsül Örnek Yahut Çocuklara Mahsus Mektup Demeti Adlı Eserinde Eğitim Unsurları ve Değerler Eğitimi
DERMAN SERDAR,ÇERÇİ ARİF
|
22 |
Eğitim Bilişim Ağında Yer Alan Türkçe Dersi VideolarıÜzerine Bir İnceleme
ATEŞ MURAT,ÇERÇİ ARİF,DERMAN SERDAR
|
23 |
Telaffuz Vurgu ve Tonlama Konularının Dinleme Destekli Öğretimi
ÇERÇİ ARİF
|
1 |
TYPES OF MISTAKES AND ERRORS THAT TURKISH TEACHERS FOCUS ON WHILE EVALUATING STUDENTS' WRITTEN EXPRESSIONS
ÇERÇİ ARİF, ŞİMŞEK ALİCAN
|
---|---|
2 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1 DERSİYLE YAPILAN DEĞİŞİKLİKLERİN TÜRKÇE
ÖĞRETMENİ ADAYI, UYGULAMA ÖĞRETMENİ VE AKADEMİK DANIŞMAN GÖRÜŞLERİ
DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRMESİ
ÇERÇİ ARİF, KÖSEOĞLU NURCAN
|
3 |
TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI DERSİNE
İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
ÇERÇİ ARİF, Bodur Fatma
|
4 |
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Alanında Yapılan
Bilimsel Çalışmaların Betimsel Analizi
ÇERÇİ ARİF
|
5 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FARKLI METİN TÜRLERİNE İLİŞKİN SORDUKLARI SORULARIN İNCELENMESİ
ÇERÇİ ARİF,KARATAŞ AHMET GÜRKAN
|
6 |
Türkçe Öğretmenlerinin Suriyeli Misafir Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Süreçlerine İlişkin Görüşleri
ÇERÇİ ARİF
|
7 |
Liselere Giriş Sınavı (Ortaöğretime Geçişte Uygulanan MerkeziSınav) Türkçe Sorularının Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analizi
ÇERÇİ ARİF
|
8 |
Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Özellikleri ile Öğretmen Öz-Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Gaziantep Üniversitesi Örneği
KORKMAZ İBRAHİM HALİL,ÇERÇİ ARİF,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
9 |
Kırmızı Şemsiye Adlı Yapıtın Çocuk Edebiyatının Temel İlkeleri Açısından Çocuk Okur Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
ÇERÇİ ARİF,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
10 |
Lisans Düzeyinde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Başarısızlık Nedenleri Üzerine Bir Araştırma
ÇERÇİ ARİF,KARATAŞ AHMET GÜRKAN
|
11 |
Lisans Düzeyinde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Başarısızlık Nedenleri Üzerine Bir Araştırma
ÇERÇİ ARİF,KARATAŞ AHMET GÜRKAN
|
12 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Konuşma Becerisini Ölçme ve Değerlendirmede Karşılaşılan Sorunlar
ÇERÇİ ARİF
|
13 |
Çocuk ve Mektup
ÇERÇİ ARİF
|
14 |
Türkçe Dersi Etkinliklerinde Amaç
ÇERÇİ ARİF
|
15 |
Writing activities in textbooks are they really progressive
ÇERÇİ ARİF
|
16 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Beden Dili ve Yansıma Sözcük Türündeki Ünlemlerin Öğretimi
ÇERÇİ ARİF
|
17 |
Language Based Techniques in Social Research
GÜR TAHİR,YILDIRIM SEFA,DAĞI FAHRİ,ÇERÇİ ARİF
|
1 |
TÜBİTAK 4007 Afet Bölgesi "Bilim Her Yerde"
Gaziantep Üniversitesi'nden Nurdağı ve İslâhiye'ye
Bilim Köprüsü
|
---|---|
2 |
Eğitim Bilimleri Alanındaki Lisansüstü Öğrencilerine Yönelik Makale Yazma Eğitimi ve Uygulaması
Alan eğitimi ve eğitim bilimlerinin farklı alanlarında lisansüstü öğrenim gören öğrencilerin nitelikli makale yazma ve yayınlamaları için gerekli olan bilgi ve beceriler edinmelerine imkan sağlayacak kurs niteliğinde uygulamalı bir eğitim düzenlemekt
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
öğretmen, müdür yardımcısı
|
---|
1 |
21. Yüzyıl Okuryazarlıkları ve Ana Dili Eğitimi
Yazar Adı: ÇERÇİ ARİF,KAPLAN KADİR
, Yayın Yeri: Akademisyen
|
---|---|
2 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Eylem Odaklı Etkinlikler
Yazar Adı: ÇERÇİ ARİF, BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
, Yayın Yeri: asos
|
3 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Eylem Odaklı Etkinlikler
Yazar Adı: BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN, ÇERÇİ ARİF
, Yayın Yeri: Asos
|
4 |
Hayat Boyu Türkçe 3 Öğrenci Kitabı
Yazar Adı: ÇERÇİ ARİF,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,ERDOĞAN TOLGA,SİDEKLİ SABRİ,ERZEN RAMAZAN MELİH
, Yayın Yeri: Başak Matbaacılık
|
5 |
Hayat Bou Türkçe 3 Çalışma Kitabı
Yazar Adı: ÇERÇİ ARİF,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,ERDOĞAN TOLGA,SİDEKLİ SABRİ,ERZEN RAMAZAN MELİH
, Yayın Yeri: Başak Matbaacılık
|
6 |
Hayat Boyu Türkçe 1 Çalışma Kitabı
Yazar Adı: ERDOĞAN TOLGA,SİDEKLİ SABRİ,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,ERZEN RAMAZAN MELİH,ÇERÇİ ARİF
, Yayın Yeri: Başak Matbaacılık
|
7 |
Hayat Boyu Türkçe 2 Çalışma Kitabı
Yazar Adı: BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,ERZEN RAMAZAN MELİH,ÇERÇİ ARİF,ERDOĞAN TOLGA,SİDEKLİ SABRİ
, Yayın Yeri: Başak Matbaacılık
|
8 |
Hayat Boyu Türkçe 1 Öğrenci Kitabı
Yazar Adı: ERDOĞAN TOLGA,SİDEKLİ SABRİ,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,ERZEN RAMAZAN MELİH,ÇERÇİ ARİF
, Yayın Yeri: Başak Matbaacılık
|
9 |
Hayat Boyu Türkçe 2 Öğrenci Kitabı
Yazar Adı: BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,ERZEN RAMAZAN MELİH,ÇERÇİ ARİF,ERDOĞAN TOLGA,SİDEKLİ SABRİ
, Yayın Yeri: Başak Matbaacılık
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | TÜRKÇE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | TÜRKÇE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
3 | 2018-2019 | TÜRKÇE ÖĞRETİM METOTLARI | Türkçe | 3 |
4 | 2017-2018 | TÜRKÇE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
5 | 2017-2018 | TÜRKÇE ÖĞRETİM METOTLARI | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | SÖZLÜ ANLATIM II | Türkçe | 2 |
2 | 2016-2017 | TÜRK DİL BİLGİSİ II: ŞEKİL BİLGİSİ | Türkçe | 2 |
3 | 2018-2019 | DİL EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI | Türkçe | 2 |
4 | 2018-2019 | TÜRK DİL BİLGİSİ IV : CÜMLE BİLGİSİ | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | ANLATMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
6 | 2018-2019 | DİL VE KÜLTÜR | Türkçe | 2 |
7 | 2017-2018 | SÖZLÜ ANLATIM I | Türkçe | 2 |
8 | 2017-2018 | ANLATMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
9 | 2017-2018 | DİL VE KÜLTÜR | Türkçe | 2 |
10 | 2019-2020 | ANLAMA TEKNİKLERİ I: DİNLEME EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
11 | 2019-2020 | TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenenlerin sözlü anlatımları: Bir yanlış çözümleme çalışması | NURCAN KÖSEOĞLU | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Türkçeyi yabancı dil olarak öğreten öğretim elemanlarının ölçme değerlendirme okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi | AYŞENUR ŞAHİN KILCI | TezMerkezi | 2023 |
3 | Tamamlandı | Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde ders imecesi modelinin işlevselliği | MERYEM YAVUZ KAPAKLIKAYA | TezMerkezi | 2022 |
4 | Tamamlandı | Ortaokul Türkçe derslerinin yürütülmesinde ders imecesi modelinin işlevselliği | YASİN İPLİK | TezMerkezi | 2021 |
5 | Tamamlandı | Türkçe öğretmenlerinin ders kitaplarına bağlılık durumları | AHMET TAYFUN ÖZTÜRK | TezMerkezi | 2019 |
6 | Tamamlandı | Türkçe öğretmeni adaylarının dil bilgisi öz-yeterlik algıları üzerine bir ölçek geliştirme çalışması | SAFİYE YILMAZ | TezMerkezi | 2019 |
7 | Tamamlandı | Yabancı dil olarak Türkçe öğreten öğretim elemanlarının etkinlik algıları ve etkinlik geliştirme/uygulama durumlarına yönelik bir inceleme | AHMET GÜRKAN KARATAŞ | TezMerkezi | 2019 |
8 | Tamamlandı | Türkçe öğretmenlerinin Türkçe dersi etkinliklerine yönelik algıları | NUR ŞAHAN | TezMerkezi | 2017 |
1 |
ÖZ DEĞERLENDİRME RAPORU EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
EPDAD tarafından eğitim fakülteleri programlarının değerlendirilmesi ve akredite edilmesi süreçleri konusunu içermektedir.
|
---|---|
2 |
HAYAT BOYU TÜRKÇE 1,2,3 KİTAPLARINI REVİZYON ÇALIŞTAYI
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen ”Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi projesi (IPA/2016/377 536)” kapsamında hazırlanan öğretim setleri incelenmiş ve düzeltilmiştir.
|
3 |
TÜRKÇE ÖĞRETİM MATERYALİ REVİZYONU ÇALIŞTAYI
Avrupa Birliği tarafından finanse edilen ve Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü uhdesinde yürütülen ”Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi Projesi” kapsamında gerçekleştirilen Türkçe Öğretim Materyali Revizyonu Çalışt
|