GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM
1 |
Eğitim ve Bilim Araştırmaları 2022
Yayın Yeri: Çizgi Kitabevi
|
---|---|
2 |
İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları
Yayın Yeri: Nobel Yayınevi
|
3 |
Diskalkuli Olan Öğrencilerin Tanılanması, Değerlendirilmesi̇ ve Desteklenmesi
Yayın Yeri: vizetek
|
4 |
İlkokulda Etkili Teknoloji Kullanımı: Öğrenci Etkinliğine Dayalı Uygulama Örnekleri
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
5 |
Kuramdan Uygulamaya Gelenekselden Dijitale Çocuk Oyunları
Yayın Yeri: Efe Akademi
|
6 |
İlkokulda Öğretim: Öğretmen El Kitabı
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
7 |
Matematik Öğretimi ve Çocuk Edebiyatı Matematik Dersinde Edebiyat Temelli Uygulamalar
Yayın Yeri: Vizetek Yayıncılık
|
8 |
Matematik öğretimi ve çocuk edebiyatı- Matematik dersinde edebiyat temelli uygulamalar
Yayın Yeri: Vize Yayıncılık
|
9 |
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
Yayın Yeri: eğiten kitap
|
10 |
ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA
Yayın Yeri: Eğiten Kitap Yayıncılık Org. Tic. Ltd. Şti.
|
11 |
Erken Çocukluk Döneminde Çocukla Çocukça Eğitim
Yayın Yeri: eğiten kitap
|
12 |
Diskalkuli: Matematik Öğrenme Güçlüğü - Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
13 |
HAKAKE GAZİANTEP GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI ARACILIĞIYLA TÜRKÇE VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ
Yayın Yeri: HİPERLİNK
|
14 |
Küreselleşen dünyada eğitim
Yayın Yeri: Pegem A Yayıncılık
|
1 |
Akademik Personelin Plaza Dili’ni Kullanım Durumunun İncelenmesi: Küreselleşmenin Dile Yansıması
HAKKOYMAZ SAKİNE, UYGUN NEŞE
|
---|---|
2 |
The Relationship between the Levels of Self-efficacy Beliefs of Pre-service Teachers and their Levels of Determining Suitable Taxonomy, Strategy, and Method-technique for Science Objectives
MUŞLU KAYGISIZ GÜLFEM, UYGUN NEŞE, UÇAR FATMA MELİKE
|
3 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Dersindeki Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Görüşleri: Birleştirilmiş Sınıf Uygulaması Örneği
UYGUN NEŞE
|
4 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine Yönelik Tercihlerinin Ders Planları ile İncelenmesi
UYGUN NEŞE, SARAÇ ESRA
|
5 |
The missing piece of a puzzle or an unwanted child: Metaphorical perceptions of Turkish primary teachers about inclusion students
SABAN AHMET,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,UYGUN NEŞE
|
6 |
THE MISSING PIECE OF A PUZZLE OR AN UNWANTED CHILD: METAPHORICAL PERCEPTIONS OF TURKISH PRIMARY TEACHERS ABOUT INCLUSION STUDENTS
SABAN AHMET,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,UYGUN NEŞE
|
7 |
2009-2015 Yılları Arasında Yazılan İlkokuldaki Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin İncelenmesi
KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI, UYGUN NEŞE, bağcı merve
|
8 |
Dede Korkut Hikâyelerindeki Üstün Yetenekli Çocuklar
HAKKOYMAZ SAKİNE, UYGUN NEŞE
|
9 |
An Investigation of The Reasons Why Elementary Teachers Work in the Field of Special Education and Their Self-efficacy Beliefs
KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI, UYGUN NEŞE
|
10 |
Effects of Problem-Based Learning on Student Attitudes, Achievement and Retention of Learning in Math Course
UYGUN NEŞE, IŞIK TERTEMİZ NEŞE
|
1 |
EPDAD Öğrenci Değerlendirici Eğitimi Programının Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
ogan bekiroğlu feral, KAYHAN HATİCE NİLAY, AKGÜN ÖZCAN, KÖKSAL DİNÇAY, YILDIRIM MEHTAP, ŞENGÜL AVŞAR ASİYE, UYGUN NEŞE, YILMAZ ATMAN BETÜL
|
---|---|
2 |
Diskalkulik Bireylerin Belirlenmesinde Sınıf Öğretmenlerinin Rolü
UYGUN NEŞE
|
3 |
İlkokul Matematik Öğretiminde Dijital Araçların Kullanımına İlişkin
Öğretmen Deneyimleri
UYGUN NEŞE, KILINÇ Mehmet, BİLECEN ÇAĞLA
|
4 |
Pandemide Okul Öncesi Dönemde Okul Olgunluğu ve Öz-Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi
YILMAZ ŞEHNAZ, METİN ŞERMİN, UYGUN NEŞE
|
5 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Türkçe ve Matematik Dersine İlişkin Hazırladıkları Soruların Taksonomik Olarak İncelenmesi
AŞIKCAN MEHMET, UYGUN NEŞE
|
6 |
Erken Çocukluk Döneminde Matematiksel Dilin İnformal Süreçlerde Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
UYGUN NEŞE
|
7 |
Mülteci Öğrencilerle Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Matematik Dersi Uygulamalarına Yönelik Görüşleri: Video Kesitli, Çok Sesli Etnografik Görüşmeler
UYGUN NEŞE, KARSLI ÇALAMAK ELİF, OLKUN SİNAN
|
8 |
Ulusal Projelerimiz ile 2023’e Hazırız
HAKKOYMAZ SAKİNE, UYGUN NEŞE, key nurcan, girişken beyza
|
9 |
21. Yüzyıl Savaşları: Bilgisayarca Düşünme mi İnsanca Düşünme mi?
UYGUN NEŞE, HAKKOYMAZ SAKİNE, özdemir oğuzhan
|
10 |
Impact of Class Climate on Inclusive Education Practices
UYGUN NEŞE,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI
|
11 |
Tutunamayanlar Romanının Üstün Yetenekli Kahramanı Selim Işık: “Ben neyim ne değilim?”
HAKKOYMAZ SAKİNE, UYGUN NEŞE
|
12 |
Yapbozun Eksik Parçası mı? İstenmeyen Çocuk mu? Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Algıları (The Missing Piece of A Puzzle or An Unwanted Child: Perceptions of Primary Teachers about Inclusion Students)
SABAN AHMET,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,UYGUN NEŞE
|
13 |
Birinci Sınıfa Devam Eden Suriyeli Öğrencilerin Yazma Becerilerinin İncelenmesi
HAKKOYMAZ SAKİNE, UYGUN NEŞE, şöhmelioğlu zemzem, bilben merve
|
14 |
Suriyeli Öğrencilerin İlk Okuma Yazmayı Öğrenme Süreçlerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
UYGUN NEŞE, HAKKOYMAZ SAKİNE, yılmaz ceren, temiz nur sena
|
15 |
Self-Efficacy in Teaching Science and the Level of Teaching Methods and Techniques of Pre-Service Elementary Teachers.
MUŞLU KAYGISIZ GÜLFEM,UYGUN NEŞE,UÇAR FATMA MELİKE
|
16 |
A Study On The Development Of Language Teaching Program For Syrian Refugees With Critical Situation In Turkey
MUŞLU KAYGISIZ GÜLFEM,ÜZÜMCÜ ÖZLEM,UYGUN NEŞE,HAKKOYMAZ SAKİNE
|
17 |
Küreselleşmenin Dile Yansıması: Plaza Dili.
UYGUN NEŞE, HAKKOYMAZ SAKİNE
|
18 |
İlkokullardaki kaynaştırma uygulamalarına yönelik sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri
KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,SABAN AHMET,UYGUN NEŞE
|
19 |
Göçle Gelen Çocukların Yaşadıklarının Sosyokültürel Açısından İncelenmesi
UYGUN NEŞE, baba ayşe nur, Çekirdek Eda, Alagöz Emin
|
20 |
Sınıf öğretmeni adaylarının kaynaştırma öğrencisine ilişkin zihinsel algıları
SABAN AHMET,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,UYGUN NEŞE
|
21 |
Kaynaştırma öğrencilerine yönelik akran tutum ve farkındalığının incelenmesi
UYGUN NEŞE,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,SABAN AHMET
|
22 |
Dede Korkut Hikâyelerindeki Üstün Yetenekli Çocuklar
HAKKOYMAZ SAKİNE, UYGUN NEŞE
|
23 |
2009 2015 yılları arasında yazılan ilköğretim I kademede kaynaştırma eğitimine yönelik yüksek lisans ve doktora tezlerinin incelenmesi ve değerlendirilmesi
KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,UYGUN NEŞE,BAĞCI MERVE
|
24 |
Sınıf Öğretmeniliği Programındaki Özel Eğitim ve İlköğretimde Kaynaştırma Derslerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin incelenmesi
KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,UYGUN NEŞE
|
25 |
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Eğitim Alanında Çalışma Nedenleri ve Öz Yeterlilik Algılarının İncelenmesi
KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI, UYGUN NEŞE
|
26 |
Öğretmenlerin Yoğun Olarak Yaşadıkları Duygular ve Onların Mesleğe İlişkin Etkileri
SABAN AHMET, TOLĞAY NALAN, UYGUN NEŞE, ulaşan hatice
|
27 |
Sınıflarında Kaynaştırma Öğrencisi Bulunan İlkokul Öğrencilerine Empati Becerilerinin Kazandırılması
UYGUN NEŞE
|
28 |
İlköğretim 5.sınıf matematik dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutum, başarı ve kalıcılık düzeylerine etkisi.
UYGUN NEŞE, IŞIK TERTEMİZ NEŞE
|
29 |
İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Ahlaki Muhakeme Yaklaşımı ile Değer Öğretimi
UYGUN NEŞE, dönmez özge
|
30 |
1968, 2000 ve 2004-2005 Fen Programlarının Karşılaştırılması
UYGUN NEŞE
|
31 |
Zihin Engelli Öğrencilerin Yaratıcılığının Geliştirilmesinde Görsel Öğelerin Kullanılması
UYGUN NEŞE
|
32 |
Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Bitişik Eğik El Yazısında El-Göz Koordinasyonu Sorunu
UYGUN NEŞE, dönmez özge
|
1 |
Göçmen Çocuklar ile Çalışan Öğretmenlerin Matematik Eğitimi Özelinde Mesleki Niteliklerinin Geliştirilmesi
Türkiye’deki devlet okullarında sınıfında göçmen öğrenciler olan öğretmenlere göçmen çocukların matematik eğitimi konusunda, okul-aile-toplum işbirliği
çerçevesinde mesleki nitelikler kazandırarak destek olmak ve Türkiye’de göçmenler ile çalışan eği
|
---|---|
2 |
Pandemi Sürecinde Uygulanan İlkokul Uzaktan Eğitim Programı İçeriklerinin Mizahi Açıdan İncelenmesi ve Zenginleştirilmesi
Eğitimde Program Geliştirme
|
3 |
Yabancılara Türkçe Öğretim Programı
Türkiye’de yaşayan hassas durumda olan Suriyeli ve Türkiyeli halkın yerel halkın kaynaklara erişimini artırmak (MALUMAT) amacıyla dil öğretim programının geliştirilmesinde proje koordinatörü olarak görev aınmıştır.
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | SNF409 Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2 | 2018-2019 | EDU201 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
3 | 2018-2019 | SNF217 GÜZEL YAZI TEKNİKLERİ VE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
4 | 2018-2019 | OÖÖ209 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
5 | 2018-2019 | SNF 009 EĞİTİM FİLMLERİ | Türkçe | 2 |
6 | 2018-2019 | SNF401 GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 4 |
7 | 2018-2019 | ÖEÖ211 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
8 | 2018-2019 | SNF445 ENGELLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ | Türkçe | 2 |
9 | 2014-2015 | Özel Eğitim | Türkçe | 3 |
10 | 2014-2015 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
11 | 2014-2015 | Görsel Sanatlar Eğitimi ve Öğretimi | Türkçe | 4 |
12 | 2014-2015 | Trafik, Sağlık ve Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
13 | 2014-2015 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 8 |
14 | 2014-2015 | Matematik Öğretimi | Türkçe | 4 |
15 | 2014-2015 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
16 | 2014-2015 | Anne Çocuk Sağlığı ve İlkyardım | Türkçe | 3 |
17 | 2014-2015 | Drama | Türkçe | 4 |
18 | 2014-2015 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
19 | 2014-2015 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
20 | 2014-2015 | Etkili Vatandaşlık Eğitimi | Türkçe | 2 |
21 | 2015-2016 | Güzel Yazı Teknikleri ve Öğretimi | Türkçe | 3 |
22 | 2015-2016 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
23 | 2015-2016 | Drama | Türkçe | 4 |
24 | 2015-2016 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 2 |
25 | 2016-2017 | Güzel Yazı Teknikleri ve Öğretimi | Türkçe | 3 |
26 | 2016-2017 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
27 | 2016-2017 | Çocuk Resimleri | Türkçe | 2 |
28 | 2016-2017 | Eğitim Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
29 | 2016-2017 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
30 | 2016-2017 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
31 | 2016-2017 | Drama | Türkçe | 4 |
32 | 2016-2017 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 2 |
33 | 2017-2018 | Güzel Yazı Teknikleri ve Öğretimi | Türkçe | 3 |
34 | 2017-2018 | Görsel Sanatlar Eğitimi ve Öğretimi | Türkçe | 4 |
35 | 2017-2018 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
36 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 8 |
37 | 2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
38 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
39 | 2017-2018 | Drama | Türkçe | 4 |
40 | 2017-2018 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
41 | 2018-2019 | Güzel Yazı Teknikleri ve Öğretimi | Türkçe | 3 |
42 | 2018-2019 | Görsel Sanatlar Eğitimi ve Öğretimi | Türkçe | 4 |
43 | 2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
44 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 8 |
45 | 2018-2019 | Engelli Çocuklar ve Eğitimleri | Türkçe | 2 |
46 | 2018-2019 | Eğitim Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
47 | 2018-2019 | Eğitim Filmleri | Türkçe | 2 |
48 | 2018-2019 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
49 | 2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
50 | 2018-2019 | Drama | Türkçe | 4 |
51 | 2018-2019 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
52 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 8 |
53 | 2018-2019 | Öğrenme Güçlükleri | Türkçe | 2 |
54 | 2018-2019 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Türkçe | 2 |
55 | 2019-2020 | Görsel Sanatlar Eğitimi ve Öğretimi | Türkçe | 4 |
56 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 8 |
57 | 2019-2020 | İlkokulda Drama | Türkçe | 2 |
58 | 2019-2020 | İlk Okuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
59 | 2019-2020 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
60 | 2019-2020 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
61 | 2019-2020 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim | Türkçe | 2 |
62 | 2019-2020 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım | Türkçe | 4 |
63 | 2019-2020 | Erken Çocukluk Eğitiminde Geleneksel Çocuk Oyunları | Türkçe | 2 |
64 | 2019-2020 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Türkçe | 2 |
65 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
66 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 8 |
67 | 2019-2020 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
68 | 2020-2021 | İlkokulda Drama | Türkçe | 2 |
69 | 2020-2021 | İlk Okuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
70 | 2020-2021 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
71 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 8 |
72 | 2020-2021 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 2 |
73 | 2020-2021 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim | Türkçe | 2 |
74 | 2020-2021 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
75 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 8 |
76 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
77 | 2020-2021 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
78 | 2020-2021 | Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | Türkçe | 2 |
79 | 2020-2021 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Covıd-19 pandemi sürecinde 60-72 aylık çocukların okula hazırbulunuşluk ve öz-düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | ŞEHNAZ YILMAZ | TezMerkezi | 2021 |