
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM
1 |
TÜM YÖNLERİYLE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ
Bölüm Adı: Diskalkuli |
|---|---|
2 |
Eğitim ve Bilim Araştırmaları
Bölüm Adı: İLKOKUL 4. SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDAKİ ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMLERİNE DAYALI PROBLEMLERİN ANLAMSAL AÇIDAN İNCELENMESİ |
3 |
EĞİTİM VE BİLİM ARAŞTIRMALARI
Bölüm Adı: SAYI HİSSİ VE SAYI DUYUSU KAVRAMLARI İLE İLGİLİ İLKOKUL KADEMESİNDE YAPILAN TEZLERİN İNCELENMESİ |
4 |
İLKOKULDA MATEMATİK EĞİTİMİ OKUMALARI
Bölüm Adı: İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ |
5 |
Çocuk yaşam alanı ve çevre düzenlemesi
Bölüm Adı: Farklı Özellikteki Çocukların Yaşam Alanları ve Çevre İçindeki Gereksinimleri |
6 |
Eğitim ve Bilim Araştırmaları 2022
Bölüm Adı: İlkokul dördüncü sınıf Türkçe ders kitabındaki metinlerin matematiksel dil açısından incelenmesi |
7 |
İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları
Bölüm Adı: Özel Eğitim Gerektiren Öğrencilere İlk Okuma Yazma Öğretimi |
8 |
Diskalkuli Olan Öğrencilerin Tanılanması, Değerlendirilmesi̇ ve Desteklenmesi
Bölüm Adı: Belleğin Değerlendirilmesi |
9 |
İlkokulda Etkili Teknoloji Kullanımı: Öğrenci Etkinliğine Dayalı Uygulama Örnekleri
Bölüm Adı: İlkokul Matematik Öğretiminde Etkili Teknoloji Kullanımı |
10 |
Kuramdan Uygulamaya Gelenekselden Dijitale Çocuk Oyunları
Bölüm Adı: İple Oynanan Oyunlar |
11 |
İlkokulda Öğretim: Öğretmen El Kitabı
Bölüm Adı: İlkokulda Kaynaştırma/Bütünleştirme Eğitimi |
12 |
Matematik öğretimi ve çocuk edebiyatı- Matematik dersinde edebiyat temelli uygulamalar
Bölüm Adı: Matematik tarihi ve popüler bilim odaklı kitapların matematik eğitiminde kullanımı |
13 |
Matematik Öğretimi ve Çocuk Edebiyatı Matematik Dersinde Edebiyat Temelli Uygulamalar
Bölüm Adı: Matematik Tarihi ve Popüler Bilim Odaklı Kitapların Matematik Eğitiminde Kullanımı |
14 |
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
Bölüm Adı: Özel Eğitim ve Kaynaştırma Öğrencilerine Akademik Becerilerin Öğretimi |
15 |
ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA
Bölüm Adı: Sık Rastlanan Özel Gereksinimli Bireyler |
16 |
Erken Çocukluk Döneminde Çocukla Çocukça Eğitim
Bölüm Adı: Erken Çocukluk Dönemi ve Öğretmen Eğitimi |
17 |
Diskalkuli: Matematik Öğrenme Güçlüğü - Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması
Bölüm Adı: Diskalkulik Bireylerin Belirlenmesinde Çoklu Araçlar |
18 |
HAKAKE GAZİANTEP GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI ARACILIĞIYLA TÜRKÇE VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ
Yazar(lar): HAKKOYMAZ SAKİNE, UYGUN NEŞE |
19 |
Hakeke Gaziantep Geleneksel Çocuk Oyunları Aracılığıyla Türkçe ve Matematik Öğretimi
Yazar(lar): UYGUN NEŞE,HAKKOYMAZ SAKİNE |
20 |
Küreselleşen dünyada eğitim
Bölüm Adı: İlkokullarda kaynaştırma öğrencilerine yönelik akran farkındalığı ve kabulü |
1 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN DENEYİMLERİ
GÜL METİN,IŞIK TERTEMİZ NEŞE,UYGUN NEŞE
|
|---|---|
2 |
Raising Awareness of Prospective Preschool Teachers about Specific Learning Difficulties
İnce Merve,Özaydın Ruken,Kaplan İrem,Atıcı Nisa Nur,UYGUN NEŞE
|
3 |
A Taxonomic Analysis of the Questions Prepared by Prospective Primary Teachers for Primary School Mathematics and Turkish Language Courses
AŞIKCAN MEHMET, UYGUN NEŞE
|
4 |
Üçüncü Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Bulunan Okuma Metinlerindeki Matematiksel Dil
UYGUN NEŞE, AŞIKCAN MEHMET
|
5 |
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALANINDA DİJİTAL OKURYAZARLIĞA İLİŞKİN YAYINLARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
AŞIKCAN MEHMET, UYGUN NEŞE
|
6 |
Examination of TRT EBA Primary School Mathematics Course Video Contents in Terms of Learning and Instruction Processes
UYGUN NEŞE, YILDIRIM MESUT
|
7 |
An Analysis of Mathematical Concepts in the 4th Grade Social Studies Textbook
UYGUN NEŞE, AKYÜREK TAY BETÜL
|
8 |
An Investigation of Prospective Primary School Teachers’ Material Development and Application Processes in Mathematics Teaching Course
UYGUN NEŞE
|
9 |
Akademik Personelin Plaza Dili’ni Kullanım Durumunun İncelenmesi: Küreselleşmenin Dile Yansıması
HAKKOYMAZ SAKİNE, UYGUN NEŞE
|
10 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Dersindeki Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Görüşleri: Birleştirilmiş Sınıf Uygulaması Örneği
UYGUN NEŞE
|
11 |
The Relationship between the Levels of Self-efficacy Beliefs of Pre-service Teachers and their Levels of Determining Suitable Taxonomy, Strategy, and Method-technique for Science Objectives
MUŞLU KAYGISIZ GÜLFEM, UYGUN NEŞE, UÇAR FATMA MELİKE
|
12 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine Yönelik Tercihlerinin Ders Planları ile İncelenmesi
UYGUN NEŞE, SARAÇ ESRA
|
13 |
2009-2015 Yılları Arasında Yazılan İlkokuldaki Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin İncelenmesi
KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI, UYGUN NEŞE, bağcı merve
|
14 |
THE MISSING PIECE OF A PUZZLE OR AN UNWANTED CHILD: METAPHORICAL PERCEPTIONS OF TURKISH PRIMARY TEACHERS ABOUT INCLUSION STUDENTS
SABAN AHMET,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,UYGUN NEŞE
|
15 |
The missing piece of a puzzle or an unwanted child: Metaphorical perceptions of Turkish primary teachers about inclusion students
SABAN AHMET,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,UYGUN NEŞE
|
16 |
Dede Korkut Hikâyelerindeki Üstün Yetenekli Çocuklar
HAKKOYMAZ SAKİNE,UYGUN NEŞE
|
17 |
Effects of Problem-Based Learning on Student Attitudes, Achievement and Retention of Learning in Math Course
UYGUN NEŞE, IŞIK TERTEMİZ NEŞE
|
1 |
SAYI HİSSİ KAVRAMI İLE İLGİLİ İLKOKUL KADEMESİNDE YAPILAN TEZLERİN İNCELENMESİ
ERYILMAZ KEVSER,UYGUN NEŞE
|
|---|---|
2 |
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDAKİ ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMLERİNE DAYALI PROBLEMLERİN ANLAMSAL AÇIDAN İNCELENMESİ
UYGUN NEŞE,ERYILMAZ KEVSER
|
3 |
First Literacy Learning Processes of Primary School Students Whose
Mother Tongue is not Turkish: Parent Experiences (Nizip Sample)
Gören Kürşat,UYGUN NEŞE
|
4 |
TÜRKİYE’DE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL KULLANIMINA DAİR LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ: BİR SİSTEMATİK DERLEME ÇALIŞMASI
YALÇIN ŞEYMA, UYGUN NEŞE
|
5 |
“İlkokul” ve “Okuryazarlık” Kavramlarının Bibliyometrik Analizi
AŞIKCAN MEHMET,UYGUN NEŞE
|
6 |
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmenlerinin Gözünden Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Durumları
DEMİRCİ NİYMET, ERYILMAZ KEVSER, UYGUN NEŞE
|
7 |
İlk Ve Ortaokullarda Yapılan Okuma Motivasyonu, Okuduğunu Anlama Ve Okuma
Stratejileri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
BAYRAM SEDANUR, UYGUN NEŞE
|
8 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Finansal Okuryazarlık Becerisine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ŞİMŞEK NİHAT, UYGUN NEŞE
|
9 |
EPDAD Öğrenci Değerlendirici Eğitimi Programının Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
ogan bekiroğlu feral, KAYHAN HATİCE NİLAY, AKGÜN ÖZCAN, KÖKSAL DİNÇAY, YILDIRIM MEHTAP, ŞENGÜL AVŞAR ASİYE, UYGUN NEŞE, YILMAZ ATMAN BETÜL
|
10 |
İlkokul Matematik Öğretiminde Dijital Araçların Kullanımına İlişkin
Öğretmen Deneyimleri
UYGUN NEŞE, KILINÇ MEHMET, BİLECEN ÇAĞLA
|
11 |
ANALYSIS OF SCHOOL READINESS OF 60-72
MONTHS OLD CHILDREN DURING THE COVID19
PANDEMIC PROCESS
YILMAZ ŞEHNAZ, METİN ŞERMİN, UYGUN NEŞE
|
12 |
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE MATEMATİKSEL DİLİN İNFORMAL SÜREÇLERDE KULLANIMINA İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
UYGUN NEŞE
|
13 |
Mülteci Öğrencilerle Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Matematik Dersi Uygulamalarına Yönelik Görüşleri: Video Kesitli, Çok Sesli Etnografik Görüşmeler
UYGUN NEŞE, KARSLI ÇALAMAK ELİF, OLKUN SİNAN
|
14 |
Suriyeli Öğrencilerin İlk Okuma Yazmayı Öğrenme Süreçlerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
UYGUN NEŞE,HAKKOYMAZ SAKİNE,Yılmaz Ceren,Temiz Nur Sena
|
1 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Özel Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Farkındalıklarının Artırılması
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Özel Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Farkındalıklarının Artırılmasını incelemek
|
|---|---|
2 |
Göçmen Çocuklar ile Çalışan Öğretmenlerin Matematik Eğitimi Özelinde Mesleki Niteliklerinin Geliştirilmesi
Türkiye’deki devlet okullarında sınıfında göçmen öğrenciler olan öğretmenlere göçmen çocukların matematik eğitimi konusunda, okul-aile-toplum işbirliği
çerçevesinde mesleki nitelikler kazandırarak destek olmak ve Türkiye’de göçmenler ile çalışan eği
|
3 |
Pandemi Sürecinde Uygulanan İlkokul Uzaktan Eğitim Programı İçeriklerinin Mizahi Açıdan İncelenmesi ve Zenginleştirilmesi
Bu projenin amacı, Covid-19 salgını süresince uygulanmakta olan ilkokul uzaktan eğitim programı ders içeriklerinin mizahi açıdan incelenmesi, mizahla zenginleştirilmiş öğretim videolarının ve e-içeriklerin oluşturulmasıdır. Ayrıca, yüz yüze eğitim ya
|
4 |
Researchers' Night for Citizens & Researchers' Meeting for Science and Art Centers Vatandaşlar için Araştırmacılar Gecesi & Bilim Sanat Merkezleri için Araştırmacılar Buluşması
Araştırmacıların, BİLSEM’lerde öğrenim gören öğrenciler ile bilimsel çalışmalarını paylaşmaları ve
birlikte çalışmalarıdır.
|
5 |
Temel Eğitimde Öğrenme Kayıplarının Giderilmesi ve Öğretimin Güçlendirilmesi Projesi
Türkiye’deki temel eğitim düzeyinde öğrenme kayıplarını belirlemek, önlemek ve gidermek amacıyla geliştirilmiştir.
|
6 |
Yabancılara Türkçe Öğretim Programı
Türkiye’de yaşayan hassas durumda olan Suriyeli ve Türkiyeli halkın yerel halkın kaynaklara erişimini artırmak (MALUMAT) amacıyla dil öğretim programının geliştirilmesinde proje koordinatörü olarak görev aınmıştır.
|
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2021-2022 | Okuma Yazma Öğretimi ve Teknoloji | Türkçe | 3 |
| 2 | 2021-2022 | İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonu | Türkçe | 3 |
| 3 | 2021-2022 | Seminer | Türkçe | 0 |
| 4 | 2022-2023 | Akademik Yazı Yazma | Türkçe | 3 |
| 5 | 2023-2024 | İlkokulda Matematik Öğretimi | Türkçe | 3 |
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2018-2019 | SNF409 Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
| 2 | 2018-2019 | EDU201 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
| 3 | 2018-2019 | SNF217 GÜZEL YAZI TEKNİKLERİ VE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
| 4 | 2018-2019 | OÖÖ209 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
| 5 | 2018-2019 | SNF 009 EĞİTİM FİLMLERİ | Türkçe | 2 |
| 6 | 2018-2019 | SNF401 GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 4 |
| 7 | 2018-2019 | ÖEÖ211 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
| 8 | 2018-2019 | SNF445 ENGELLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ | Türkçe | 2 |
| 9 | 2014-2015 | Özel Eğitim | Türkçe | 3 |
| 10 | 2014-2015 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
| 11 | 2014-2015 | Görsel Sanatlar Eğitimi ve Öğretimi | Türkçe | 4 |
| 12 | 2014-2015 | Trafik, Sağlık ve Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
| 13 | 2014-2015 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 8 |
| 14 | 2014-2015 | Matematik Öğretimi | Türkçe | 4 |
| 15 | 2014-2015 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
| 16 | 2014-2015 | Anne Çocuk Sağlığı ve İlkyardım | Türkçe | 3 |
| 17 | 2014-2015 | Drama | Türkçe | 4 |
| 18 | 2014-2015 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
| 19 | 2014-2015 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
| 20 | 2014-2015 | Etkili Vatandaşlık Eğitimi | Türkçe | 2 |
| 21 | 2015-2016 | Güzel Yazı Teknikleri ve Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 22 | 2015-2016 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
| 23 | 2015-2016 | Drama | Türkçe | 4 |
| 24 | 2015-2016 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 2 |
| 25 | 2016-2017 | Güzel Yazı Teknikleri ve Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 26 | 2016-2017 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
| 27 | 2016-2017 | Çocuk Resimleri | Türkçe | 2 |
| 28 | 2016-2017 | Eğitim Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
| 29 | 2016-2017 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
| 30 | 2016-2017 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
| 31 | 2016-2017 | Drama | Türkçe | 4 |
| 32 | 2016-2017 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 2 |
| 33 | 2017-2018 | Güzel Yazı Teknikleri ve Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 34 | 2017-2018 | Görsel Sanatlar Eğitimi ve Öğretimi | Türkçe | 4 |
| 35 | 2017-2018 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
| 36 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 8 |
| 37 | 2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
| 38 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
| 39 | 2017-2018 | Drama | Türkçe | 4 |
| 40 | 2017-2018 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
| 41 | 2018-2019 | Güzel Yazı Teknikleri ve Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 42 | 2018-2019 | Görsel Sanatlar Eğitimi ve Öğretimi | Türkçe | 4 |
| 43 | 2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
| 44 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 8 |
| 45 | 2018-2019 | Engelli Çocuklar ve Eğitimleri | Türkçe | 2 |
| 46 | 2018-2019 | Eğitim Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
| 47 | 2018-2019 | Eğitim Filmleri | Türkçe | 2 |
| 48 | 2018-2019 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
| 49 | 2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
| 50 | 2018-2019 | Drama | Türkçe | 4 |
| 51 | 2018-2019 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
| 52 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 8 |
| 53 | 2018-2019 | Öğrenme Güçlükleri | Türkçe | 2 |
| 54 | 2018-2019 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Türkçe | 2 |
| 55 | 2019-2020 | Görsel Sanatlar Eğitimi ve Öğretimi | Türkçe | 4 |
| 56 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 8 |
| 57 | 2019-2020 | İlkokulda Drama | Türkçe | 2 |
| 58 | 2019-2020 | İlk Okuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 59 | 2019-2020 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
| 60 | 2019-2020 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
| 61 | 2019-2020 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim | Türkçe | 2 |
| 62 | 2019-2020 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım | Türkçe | 4 |
| 63 | 2019-2020 | Erken Çocukluk Eğitiminde Geleneksel Çocuk Oyunları | Türkçe | 2 |
| 64 | 2019-2020 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Türkçe | 2 |
| 65 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
| 66 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 8 |
| 67 | 2019-2020 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
| 68 | 2020-2021 | İlkokulda Drama | Türkçe | 2 |
| 69 | 2020-2021 | İlk Okuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 70 | 2020-2021 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
| 71 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 8 |
| 72 | 2020-2021 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 2 |
| 73 | 2020-2021 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim | Türkçe | 2 |
| 74 | 2020-2021 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 75 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 8 |
| 76 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
| 77 | 2020-2021 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
| 78 | 2020-2021 | Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | Türkçe | 2 |
| 79 | 2020-2021 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Türkçe | 2 |
| 80 | 2021-2022 | İlkokulda Drama | Türkçe | 2 |
| 81 | 2021-2022 | İlk Okuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 82 | 2021-2022 | İlkokullarda Alternatif Eğitim Uygulamaları | Türkçe | 2 |
| 83 | 2021-2022 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
| 84 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
| 85 | 2021-2022 | Geleneksel Çocuk Oyunları | Türkçe | 2 |
| 86 | 2021-2022 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 2 |
| 87 | 2021-2022 | Erken Çocukluk Eğitiminde Geleneksel Çocuk Oyunları | Türkçe | 2 |
| 88 | 2021-2022 | Matematik Öğretimi 2 | Türkçe | 3 |
| 89 | 2021-2022 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 90 | 2021-2022 | Karakter ve Değer Eğitimi | Türkçe | 2 |
| 91 | 2021-2022 | Kapsayıcı Dil Öğretimi | Türkçe | 2 |
| 92 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
| 93 | 2021-2022 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
| 94 | 2022-2023 | Özel Eğitimde Matematik Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 95 | 2022-2023 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
| 96 | 2022-2023 | Öğrenme Güçlüğü | Türkçe | 2 |
| 97 | 2023-2024 | Tez Çalışması | Türkçe | 0 |
| 98 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Matematik Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 99 | 2022-2023 | İlk Okuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 100 | 2022-2023 | Türk Dili 1 | Türkçe | 3 |
| 101 | 2022-2023 | Sınıf içi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | Türkçe | 2 |
| 102 | 2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
| 103 | 2022-2023 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 2 |
| 104 | 2022-2023 | Matematik Öğretimi 2 | Türkçe | 3 |
| 105 | 2022-2023 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
| 106 | 2022-2023 | İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları | Türkçe | 2 |
| 107 | 2022-2023 | Türk Kültüründe Çocuk ve Eğitim | Türkçe | 2 |
| 108 | 2022-2023 | Türk Dili 2 | Türkçe | 3 |
| 109 | 2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
| 110 | 2023-2024 | İlkokulda Temel Matematik | Türkçe | 3 |
| 111 | 2023-2024 | Matematik Öğretimi 1 | Türkçe | 3 |
| 112 | 2023-2024 | İlkokulda Drama | Türkçe | 2 |
| 113 | 2023-2024 | Geleneksel Çocuk Oyunları | Türkçe | 2 |
| 114 | 2023-2024 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
| 115 | 2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
| 116 | 2023-2024 | Kapsayıcı Dil Öğretimi | Türkçe | 2 |
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Matematik öğrenme güçlüğü riski olan 2. sınıf öğrencisinin matematik becerilerinin çoklu duyusal öğrenmeye dayalı etkinliklerle geliştirilmesi | METİN GÜL | TezMerkezi | 2024 |
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Ana dili türkçe olmayan öğrencilerin ilk okuma yazma öğretim süreci: Öğretmen ve veli deneyimleri | KÜRŞAT GÖREN | TezMerkezi | 2025 |
| 2 | Tamamlandı | İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma stratejileri üst bilişsel farkındalığı, okuduğunu anlama öz yeterliliği ve okuma motivasyonu arasındaki ilişkinin incelenmesi | SEDANUR BAYRAM | TezMerkezi | 2023 |
| 3 | Tamamlandı | COVID-19 pandemi sürecinde 60-72 aylık çocukların okula hazırbulunuşluk ve öz-düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | ŞEHNAZ YILMAZ | TezMerkezi | 2021 |