
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İLAHİYAT FAKÜLTESİ TEMEL İSLAM BİLİMLERİ
					
1 | 
					Saudi Educational & Psychological Assn
						 
 ABDALLAH ZIAD 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					Arapçayı ikinci dil olarak öğretmek
تعليم اللغة العربية لغة ثانية
						 
 ABDALLAH ZIAD 
   | 
				
3 | 
					Bağdat Üniversitesi - Eğitim ve Psikolojik Araştırmalar Merkezi Dergisi
						 
 ABDALLAH ZIAD 
   | 
				
4 | 
					Babil Üniversitesi Beşeri Bilimler Dergisi
						 
 ABDALLAH ZIAD 
   | 
				
5 | 
					Osmaniye Korkut  Ata  Üniversitesi  2.  Uluslararası  Dil  ve  Edebiyat  kongresinde
						 
 ABDALLAH ZIAD 
   | 
				
6 | 
					Dilbilim, Eğitimbilim ve Ruhbilim Bağlamında Arapça Öğretimi
						 
 KIZILKAYA YAKUP,ABDALLAH ZIAD 
   | 
				
1 | 
					Örneklem büyüklüğünün soru bankası maddelerinin kategoril madde tepki kuramı modeli kullanılarak derecelendirilmesine etkisi
						 
 ABDALLAH ZIAD 
   | 
				
|---|
1 | 
					Al-Baath University
						 
 araştırma görevlisi 
  | 
				
|---|
1 | 
					İlahiyat Akademi Dergisi
						 
       Yazar Adı: ABDALLAH ZIAD 
 , Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi 
  | 
				
|---|
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2018-2019 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 | 
| 2 | 2017-2018 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 | 
| 3 | 2014-2015 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 2 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2019-2020 | Arapça öğretimi | Arapça | 3 | 
| 2 | 2019-2020 | Ölçme ve Değerlendirme | Arapça | 2 | 
| 3 | 2019-2020 | Eğitim Sosyolojisi | Arapça | 2 | 
| 4 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Arapça | 2 | 
| 5 | 2019-2020 | Rehberlik | Arapça | 2 | 
| 6 | 2019-2020 | Eğitim Psikolojisi | Arapça | 2 | 
| 7 | 2019-2020 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Arapça | 2 | 
| 8 | 2019-2020 | Eğitim Bilimine Giriş | Arapça | 2 | 
| 9 | 2018-2019 | Sınıf yönetimi | Arapça | 2 | 
| 10 | 2018-2019 | Ölçme ve Değerlendirme | Arapça | 2 | 
| 11 | 2018-2019 | Eğitim Sosyolojisi | Arapça | 2 | 
| 12 | 2018-2019 | Sınıf yönetimi | Arapça | 2 | 
| 13 | 2021-2022 | Hayat Bilgisi Öğretimi / | Arapça | 2 | 
| 14 | 2021-2022 | Ölçme ve Değerlendirme | Arapça | 2 | 
| 15 | 2021-2022 | Okul Dışı Öğrenme Ortamları | Arapça | 2 | 
| 16 | 2021-2022 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | Arapça | 2 | 
| 17 | 2021-2022 | Eğtim Bilimine Giriş | Arapça | 2 | 
| 18 | 2021-2022 | Öğretmenlik meslek etiği | Arapça | 2 | 
| 19 | 2021-2022 | HAZIRLIK | Arapça | 8 | 
| 20 | 2021-2022 | Ölçme ve Değerlendirme / FORMASYON ILAHIYAT FAKÜLTESİ | Arapça | 2 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2012-2013 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 | 
| 2 | 2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 | 
| 3 | 2018-2019 | ARAPÇA DİLİ | Arapça | 24 | 
| 4 | 2016-2017 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 | 
| 5 | 2015-2016 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 | 
| 6 | 2014-2015 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 | 
| 7 | 2013-2014 | ARAP DİLİ VE BELAGATI ANABİLİM DALI | Arapça | 24 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Devam Ediyor | Çok kategorili madde tepki kuramı modelleri kapsamında bazı puanlama yöntemlerinin parametre tahminlerine etkisi | ZIAD ABDALLAH | Beyan | 2012 |