GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Tüm Yönleriyle Ölçek Geliştirme Süreci
Yayın Yeri: Pegem Akademi Yayıncılık
|
---|---|
2 |
Örnek Uygulamalarla Sınıf İçi Değerlendirme Teknikleri Öğretmen El Kitabı
Yayın Yeri: Asos yayınevi
|
3 |
Navigating Post-Doctoral Career Placement, Research, and Professionalism
Yayın Yeri: IGI Global
|
4 |
Nitel Araştırma Nasıl Yazılır?
Yayın Yeri: ASOS Yayınları
|
5 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Yayın Yeri: Nobel
|
6 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Yayın Yeri: Nobel Yayınevi
|
7 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Yayın Yeri: Nobel Yayınevi
|
8 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
|
9 |
REFORM ve DEĞİŞİM BAĞLAMINDA İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
1 |
Item Removal Strategies Conducted in Exploratory Factor Analysis: A Comparative Study
ACAR GÜVENDİR MELTEM, ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
---|---|
2 |
Adaptation of Teachers' Perceptions of Grading Practices Scale to Turkish and Examination of Measurement Invariance
ÖZER ÖZKAN YEŞİM, ACAR GÜVENDİR MELTEM, GÜVENDİR EMRE
|
3 |
What Did The School Principals Learn From The Pandemic in Turkey? Experiences During The Process
ÖZER ÖZKAN YEŞİM, ÖZKAN METİN, TURAN SELAHATTİN
|
4 |
Differential Item Functioning Analysis of a High Stake Test in Terms of Statistical Regions of Turkey
ÖZER ÖZKAN YEŞİM, ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
5 |
Uzaktan Eğitimin Değerlendirmeye Yansımaları: Çevrim İçi Sınavlar mı Sınıf İçi Sınavlar mı?
ACAR GÜVENDİR MELTEM, ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
6 |
Düşündürdükleri ve Ötesiyle Yüksek Riskli Sınav Gerçeği
ÖZER ÖZKAN YEŞİM, TURAN SELAHATTİN
|
7 |
PISA Geliştirme Süreçleri: Mutfakta Ne Var?
ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
8 |
The Role of Achievement In The Correlation Between Teacher Candidates' Measurement And Evaluation Common Competency Perceptions And Assessment Literacy
ACAR GÜVENDİR MELTEM, ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
9 |
An Investigation of Differential Item Functioning in PISA 2015 Math Subtest in Terms of The Educational Zones and Gender
ÇELİK MUSTAFA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
10 |
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ile doğru yazma becerileri arasındaki ilişki
EMİNOĞLU NİDA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
11 |
Türkiye ve Singapur Okullarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişimleri ve Öğrenimi Aksatan Öğretmen Davranışları Açısından İncelenmesi
ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
12 |
Geniş Ölçekli Sınavlarda Açık Uçlu Soruların Kullanılmasına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
KOYUNCU EMRE,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
13 |
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerindeki Öğretimsel ve Duyuşsal Etkilerini Belirlemeye Yönelik Öğretmen Ölçeğinin Geliştirilmesi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
14 |
Student Achievement in Turkey, According to Question Types Used in PISA 2003-2012 Mathematic Literacy Tests
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ÖZASLAN NESRİN
|
15 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Alanında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerinin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi
ŞENYURT SÜMEYRA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
16 |
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavının (2014-Kasım) Cinsiyet Açısından Madde Yanlılığının İncelenmesi
SATICI DURİYE KÜBRA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
17 |
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş TEOG Sınavının Uygulama Koşullarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM,SATICI Duriye Kübra
|
18 |
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersine Yönelik Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
19 |
Üniversite Mezuniyet Notları ve Dönüşüm Tablolarında Yaşanan Kaos
ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
20 |
Examining the Effective Variables on Classification of School s Success through PISA 2012 Turkey Data
ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
21 |
Türkiye deki Eğitim Alanında Yayımlanan Bilimsel Dergilerde Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Konulu Makalelerin İncelenmesi
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
22 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Dinleme Becerilerini Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,YURTSEVEN LÜTFİYE
|
23 |
Türkiye de Uygulanan Geniş Ölçekli Testlerin Çok Boyutluluğunun Analizi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
24 |
The Inequality of Students Graduation Grade Point Average Among Universities
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
25 |
Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavından Klasik Test Kuramı Tek ve Çok Boyutlu Madde Tepki Kuramı Modelleri ile Kestirilen Başarı Puanlarının Karşılaştırılması
ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
26 |
Socioeconomic Factors of Students Relation to Mathematic Achievement Comparison of PISA and ÖBBS
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
27 |
Öğretmen Mesleki Gelişim Değişkenlerinin Ayırt Edicilik Düzeyi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ANIL DUYGU
|
28 |
A comparison of Two Scaling Methods Pair Wise Comparison and Rank order Judgments Scaling
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
29 |
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Becerisi Başarılarının Kestirilmesinde Etkili Olan Değişkenlerin Belirlenmesi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,DOĞAN BAHAR
|
30 |
Fen ve Teknoloji Özel Alan Yeterlilikleri Önem Düzeyinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Belirlenmesi
SUNGUR KİBAR,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
31 |
Öğrencilerin Ölçme ve Değerlendirme Dersinin Sunulmasında Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
32 |
İlköğretim Programında Yer Alan Ölçme ve Değerlendirme Kavramlarının Kullanım Çeşitliliğinin Belirlenmesi
NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
33 |
Öğrencilerin Fen ve Matematik Başarılarını Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ANIL DUYGU
|
34 |
Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Üzerine İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Bir Ölçekleme Çalışması
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
1 |
Öğretmen eğitiminde etkili geri bildirim: öğretmen adayları nasıl değerlendirilmek istiyor?
ÖZER ÖZKAN YEŞİM, ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
---|---|
2 |
Ölçek Geliştirme Sürecinde Açımlayıcı Faktör Analizinde İzlenen Yol Önemli Mi?
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
3 |
Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavının 5.Sınıf Matematik Alt Testinin Bölgelere Göre Yanlılığının İncelenmesi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
4 |
İstatistiksel olarak manidar çalışmaların pratik anlamlılığı: Eğitim araştırmalarında etki büyüklüğünün rapor edilme durumunun incelenmesi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM,şenyurt sümeyra
|
5 |
İstatistiksel Olarak Manidar Çalışmaların Pratik Anlamlılığı: Eğitim Araştırmalarında Etki Büyüklüğünün Rapor Edilme Durumunun İncelenmesi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM,ŞENYURT SÜMEYRA
|
6 |
Öğretmen, Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanı Bakış Açısıyla Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarının Önem Sırasının Belirlenmesi
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
7 |
The Determination of the Instructional and Affective Influences of the High Stake Testing on Teachers in Turkey
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
8 |
Development Of The Teacher’s Scale That Measures The Instructional and Affective Influences Of The High-Stakes Tests On The Teachers
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
9 |
Investigation Of Turkey and Singapore Schools In Terms Of Teacher Professional Development and Teacher Behaviors Hindering Learning Variables
ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
10 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersinin Uygulamadaki Yeri
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
11 |
An Investigation of Item Bias in Free Boarding and Scholarship Examination in Turkey
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,FiNCAN FATMA BÜŞRA
|
12 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Lisansüstü Programlarında Yapılan Tezlerin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi
ŞENYURT SÜMEYRA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
13 |
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavının Cinsiyete Göre Madde Yanlılığının İncelenmesi
SATICI DURİYE KÜBRA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
14 |
Specifying the Reliability of Measurement and Evaluation Course Test According to Generalizability Theory and Classical Test Theory
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
15 |
Eğitime İlişkin Verilerin Yorumlanmasında Bağlamın Dikkate Alınması Norm Çalışmaları
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,BALKAR BETÜL
|
16 |
Ölçme Araçlarıyla Veri Elde Etmenin Güçlük Nedenleri
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,SEVİNÇ MEHMET,ŞENYURT SÜMEYRA
|
17 |
TEOG Sınavının Uygulama Koşullarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,SATICI DURİYE KÜBRA,FİNCAN FATMA BÜŞRA
|
18 |
Türkiye ve Balkan Ülkeleri Matematik Okuryazarlığı Performanslarının Karşılaştırmalı Değerlendirilmesi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ANIL DUYGU,DEMİR ERGÜL
|
19 |
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sisteminin Öğretmenler Üzerindeki Duyuşsal ve Öğretimsel Etkileri
ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
20 |
Türkiye de Uygulanan Geniş Ölçekli Testlerin Çok Boyutluluğunun Analizi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM
|
21 |
Eğitim Alanında Yayınlanan Makalelerde İzlenen Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Aşamalarının Değerlendirilmesi
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
22 |
Öğretmen Mesleki Gelişim Değişkenlerinin Ayırt Edicilik Düzeyi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ANIL DUYGU
|
23 |
Üniversite Not Dönüşüm Tablolarında Yaşanan Kaos
ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
24 |
Ortaokul Öğrencilerinin Derslere Önem Verme Düzeyleri ve Nedenleri
ŞENYURT SÜMEYRA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
25 |
4 4 4 Eğitim Sisteminin Yansımaları 5 Sınıfta Sınıf Branş Öğretmeni Değişikliğinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
BALCIOĞLU RÜYA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ÖZTÜRK AYŞE
|
26 |
Üniversiteler Arası Mezuniyet Notları Eşitsizliği
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
27 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde B1 seviyesi Kullanılan Yaklaşım ve Yöntemler Ne Kadar Etkilidir
ATEŞ AYŞE,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,DOĞAN BAHAR
|
28 |
Fen ve Teknoloji Öğretmenliği Özel Alan Yeterlikleri Üzerine Sıralama Yöntemiyle Bir Ölçekleme Çalışması
SUNGUR KİBAR,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
29 |
Okul Öncesi Dönem Çocukların Dinleme Becerilerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
COŞKUN LÜTFİYE,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
30 |
Öğrenci Gözüyle Nasıl Bir Öğretim Yöntemi Bir Ölçekleme Çalışması
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR MELTEM
|
31 |
The effect of the aim and frequency of computer usage on studentachievement according to PISA 2006
ANIL DUYGU,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
32 |
Computerized Adaptive Testing
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ÖZKAN METİN
|
33 |
Türk Öğrencilerin Okuma Becerileri Fen ve Matematik Okuryazarlığının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ÖZBERK EREN HALİL
|
34 |
PISA 2006 Verilerine Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimlerine Karşı Tutumları ile Fen Bilimleri Okuryazarlıkları Arasındaki İlişki
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
35 |
Do The Academic Achievement Scores Regression of Level Examination
ACAR GÜVENDİR MELTEM,ÖZER ÖZKAN YEŞİM
|
1 |
PISA 2012 Araştırması Ulusal Nihai Raporu
Öğrenci Başarılarını Belirleme Çalışması
|
---|---|
2 |
TÜBİTAK 2237 A-Web 2.0 Araçlarıyla Sınıf içi Öğrenimin Geliştirilmesi Etkinliği
sınıf içi öğrenmeler, web 2.0 araçları
|
1 |
Gazi Üniversitesi Vakfı Özel Okulları
Eğitim Uzmanı
|
---|
1 |
Tüm Yönleriyle Ölçek Geliştirme Süreci
Yazar Adı: ACAR GÜVENDİR MELTEM, ÖZER ÖZKAN YEŞİM
, Yayın Yeri: Pegem Akademi Yayıncılık
|
---|---|
2 |
Trakya Eğitim Dergisi
Yazar Adı: MADEN SEVİNÇ,ÇUHADAR CEM,AHMETOĞLU EMİNE,VURAL LEVENT,COŞKUN İBRAHİM,ASUTAY HİKMET,BÜLBÜL TUNCER,BAYIR EYLEM,COŞGUN ÖGEYİK MUHLİSE,GÜNGÖR SABRİ,TUNÇ BİNALİ,ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ÖZDEM GÜVEN,ÖZBAŞI DURMUŞ
, Yayın Yeri: Trakya Üniversitesi
|
3 |
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yazar Adı: DEMİRCİOĞLU AYTEKİN
, Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | PSİKOLOJİK ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | BİLGİSAYAR DESTEKLİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | PSİKOLOJİK ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | ÖLÇEK GELİŞTİRME | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | SINIF İÇİ İZLEME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
3 | 2014-2015 | ÖLÇME TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
4 | 2014-2015 | ÖLÇME DEĞERLENDİRMEDE YENİ YAKLAŞIMLAR | Türkçe | 3 |
5 | 2017-2018 | BAŞARI TESTLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ | Türkçe | 3 |
6 | 2016-2017 | TEST KURAMLARI I | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | TEST KURAMLARI II | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | EĞİTİM İSTATİSTİĞİ | Türkçe | 3 |
9 | 2016-2017 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL ETİK | Türkçe | 3 |
10 | 2014-2015 | BİLGİSAYARDA İSTATİSTİK UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
11 | 2014-2015 | EĞİTİM İSTATİSTİĞİ | Türkçe | 3 |
12 | 2014-2015 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
13 | 2019-2020 | BİLGİSAYARDA İSTATİSTİK UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
14 | 2020-2021 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KURAM VE TEKNİKLER | Türkçe | 3 |
15 | 2020-2021 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE YENİ YAKLAŞIMLAR | Türkçe | 3 |
16 | 2020-2021 | SINIF İÇİ İZLEME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
17 | 2021-2022 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KURAM VE TEKNİKLER | Türkçe | 3 |
18 | 2021-2022 | ÖLÇEK GELİŞTİRME | Türkçe | 3 |
19 | 2021-2022 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE YENİ YAKLAŞIMLAR | Türkçe | 3 |
20 | 2021-2022 | ÖLÇME TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | İSTATİSTİK | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
3 | 2012-2013 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
4 | 2009-2010 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME | Türkçe | 4 |
5 | 2009-2010 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
6 | 2009-2010 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
7 | 2009-2010 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
8 | 2010-2011 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
9 | 2010-2011 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
10 | 2010-2011 | ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
11 | 2010-2011 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 4 |
12 | 2011-2012 | ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
13 | 2011-2012 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 4 |
14 | 2011-2012 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
15 | 2017-2018 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
16 | 2017-2018 | İSTATİSTİK | Türkçe | 3 |
17 | 2016-2017 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
18 | 2015-2016 | İSTATİSTİK I | Türkçe | 3 |
19 | 2015-2016 | İSTATİSTİK II | Türkçe | 3 |
20 | 2015-2016 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
21 | 2012-2013 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
22 | 2011-2012 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
23 | 2010-2011 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
24 | 2016-2017 | İSTATİSTİK I | Türkçe | 3 |
25 | 2019-2020 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
26 | 2020-2021 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
27 | 2019-2020 | İSTATİSTİK-I | Türkçe | 2 |
28 | 2020-2021 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 2 |
29 | 2021-2022 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 5 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | PISA 2015 matematik alt testinin eğitim bölgeleri ve cinsiyete göre değişen madde fonksiyonunun incelenmesi | MUSTAFA ÇELİK | TezMerkezi | 2019 |
2 | Tamamlandı | 2014 yılı Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavının (PYBS) matematik alt testinin cinsiyete göre yanlılığının incelenmesi | FATMA BÜŞRA FİNCAN | TezMerkezi | 2017 |
3 | Tamamlandı | Temel eğitimden ortaöğretime geçiş (TEOG) sınavında açık uçlu soruların kullanılmasına ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi. | EMRE KOYUNCU | TezMerkezi | 2017 |
4 | Tamamlandı | Türkiye'deki öğrenci başarılarının PISA 2003-2012 matematik okuryazarlığı testlerinde yer alan farklı soru türlerine göre değerlendirilmesi | NESRİN ÖZASLAN | TezMerkezi | 2017 |
5 | Tamamlandı | Eğitimde ölçme ve değerlendirme alanında yapılan tezlerin tematik ve metodolojik açıdan incelenmesi | SÜMEYRA ŞENYURT | TezMerkezi | 2016 |
6 | Tamamlandı | Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavının (2014-kasım) Rasch modeline göre cinsiyet açısından yanlılığının incelenmesi | DURİYE KÜBRA SATICI | TezMerkezi | 2016 |
1 |
Eğitim Bilimleri Soru Hazırlama Çalıştayı
ÖSYM'nin soru havuzunu zenginleştirmek ve nitelikli soru teminini sağlamak amacıyla yapılan bir çalıştaydır.
|
---|---|
2 |
MEB Ulusal Ölçme Değerlendirme Çalıştayı
Okullarda Ölçme Değerlendirme Çalışmaları, Yerel ve Ulusal İzleme Değerlendirme Uygulamaları ( ABİDE, PISA, TIMSS vb), Kademeler Arası Geçiş Sistemleri (Ortak Sınavlar ve LGS), Öğretmen Niteliklerinin Ölçülmesi
|
3 |
Bilgisayar Meslek Dalı Eğitim Programları Kurs Sertifikası
Bilgisayar Operatörlüğü İşletmenliği İnternet Kullanım Kursu
|
4 |
Özdeğerlendirme
Özdeğerlendirme çalışmalarını başlatmayı veya Ulusal Kalite Ödülü/Avrupa Kalite Ödülü süreçlerinde yer almayı planlayan kurum ve kuruluşların yönetici ve çalışanlarına EFQM Mükemmellik Modeli'nin özdeğerlendirme amacıyla nasıl kullanılacağı, farklı ö
|
5 |
EFQM Mükemmellik Modeli:Tanıtım
Özdeğerlendirme çalışmalarını başlatmayı veya Ulusal Kalite Ödülü ve/veya Avrupa Kalite Ödülü süreçlerinde yer almayı planlayan kurum ve kuruluşların yönetici ve çalışanlarına EFQM Mükemmellik Modeli'nin temel kavramlarını, modelin kriterlerini ve RA
|
6 |
Proje Süreç Eğitimi
Proje Fikrinin Oluşturulması, Projenin Kurgulanması, Proje Başvurusunun Hazırlanması ve Proje Süreci, Proje Değerlendirme Kriterleri ve Panel Aşaması ile ilgili detaylı bilgiler
|
7 |
Stratejik Yönetim
EFQM Mükemmellik Modeli’nin "Strateji" başlığını taşıyan ikinci kriterin temel beklentilerine ait konuları stratejik yönetim sürecinin adımları olarak ele almak, katılımcıları bu açıdan bilgilendirmektir. Seminer, eğiticinin sunuşlarının yanı sıra va
|
8 |
Önceliklendirme Çalıştayı
Kurumun faaliyetlerine ve yapılanmasına ışık tutacak görüşlerin toplanması; önceliklerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu doğrultuda, Misyon ve Vizyon netleştirilerek kurumunönceliklerinin anlaşılabilmesi,odaklanması gereken projelerin netleştirilmes
|
1 |
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2013 |
---|