GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ ve İDARİ.BİL.FAK. ULUS.TİC.ve LOJİSTİK
1 |
İSLAMİ FİNANS VE MUHASEBEDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR
Yayın Yeri: Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti.
|
---|---|
2 |
Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar
Yayın Yeri: Orion Akademi
|
3 |
Central Asian Economies in Transition
Yayın Yeri: Cambridge Scholars Publishing
|
4 |
Bilgi Ekonomisi
Yayın Yeri: Beykon
|
5 |
Bilgi Ekonomisi
Yayın Yeri: Avcı Ofset Matbaacılık
|
6 |
Bilgi Ekonomisi
Yayın Yeri: Avcı Ofset Matbaacılık
|
1 |
Online market alışverişinin (kuru gıda, yaş meyve sebze ve paketli gıda ürünleri vb.) benimsenmesi: Covid-19 anksiyetesinin düzenleyici rolü
YILMAZ EMRAH SITKI,MUTLU HANİFİ MURAT
|
---|---|
2 |
MARKA DENEYİMİNİN YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
YILMAZ UZ CANAN,MUTLU HANİFİ MURAT
|
3 |
Tüketicilerin Giyilebilir Teknolojileri Benimsenmesine Yönelik Davranışsal Niyet Ve Kullanımları Üzerine Bir Araştırma
BELGE SEYRAN,MUTLU HANİFİ MURAT
|
4 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN ULUSAL KÜLTÜR ALGILARININ LİDERLİKTARZLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
BİLGÜTAY HAKAN,MUTLU HANİFİ MURAT
|
5 |
Afet Lojistik Sorunları ve Temel Başarı Etkenleri: Bir Literatür Çalışması
ÇINAR SİNAN,MUTLU HANİFİ MURAT
|
6 |
Türkiye, Çin ve Rusya Federasyonu’nun Lojistik Performans Endeksine Göre Karşılaştırılması
Kılınç Ercan,Fidan Osman,MUTLU HANİFİ MURAT
|
7 |
Lojistik Hizmetler Bağlaminda Hizmet Performansi ve İlişki Kalitesi Değişkenlerinin Firma Performansi Üzerine Etkisi
Poyraz Alina,MUTLU HANİFİ MURAT
|
8 |
Kent Lojistiği Üzerine Bibliyometrik Analiz
Savrun Burak,MUTLU HANİFİ MURAT
|
9 |
DAĞITIM KANALLARINDA PERFORMANS, SADAKAT ve BENZERLİKARASI İLİŞKİLER: ÖRGÜTSEL YETENEKLERİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
MUTLU HANİFİ MURAT
|
10 |
UNIFIED THEORY OF ACCEPTANCE AND USE OF TECHNOLOGY: THE ADOPTION OF MOBILE MESSAGING APPLICATION
MUTLU HANİFİ MURAT,Der Ali
|
11 |
İlişki Kalitesi Değişkenlerinin Lojistik Performansı Üzerine Etkileri
ÖLMEZ SEMİR,MUTLU HANİFİ MURAT
|
12 |
LOJİSTİK PERFORMANS VE İLİŞKİ KALİTESİ ÜZERİNE ALANYAZIN İNCELEMESİ
MUTLU HANİFİ MURAT, ÖLMEZ SEMİR
|
13 |
Effects of Market E Marketing and Technology Orientations on Innovativeness and Performance in Turkish Health Organizations
MUTLU HANİFİ MURAT,Sürer Atilla
|
14 |
The Effects of an E-marketing Orientation on Performance on Turkish Exporter Firms
Surer Atilla,MUTLU HANİFİ MURAT
|
15 |
Strategic Orientations Firm Capabilities and Export Performance An Empirical Analysis in Turkey
MUTLU HANİFİ MURAT,AKSOY HASAN
|
16 |
Strategic Orientations Firm Capabilities and Export Performance An Empirical Analysis in Turkey
MUTLU HANİFİ MURAT,AKSOY HASAN
|
17 |
Degree of internationalization in logistics sector and strategic orientations
POLAT İNCİ,MUTLU HANİFİ MURAT
|
18 |
Soft Computing Modeling of Dealer Loyalty in Turkish Insurance Sector
MUTLU HANİFİ MURAT,Çevik Abdülkadir
|
19 |
Stratejik Oryantasyon Ve Firma Performansı Serbest Bölge Firmaları Üzerinde Ampirik Bir Çalışma
POLAT SESLİOKUYUCU İNCİ,MUTLU HANİFİ MURAT
|
20 |
Elektronik Ticaret ve Ortadoğu da Bilgi ve İletişim Teknolojileri Altyapısı
ÇEVİKER ABDULLATİF,MUTLU HANİFİ MURAT,SESLİOKUYUCU OSMAN SERACEDDİN
|
21 |
Degree of Internationalization in Logistics Sector and Strategic Orientations
POLAT SESLİOKUYUCU İNCİ,MUTLU HANİFİ MURAT
|
22 |
Stratejik Oryantasyon Ve Firma Performansı: Serbest Bölge Firmaları Üzerinde Ampirik Bir Çalışma
POLAT SESLİOKUYUCU İNCİ,MUTLU HANİFİ MURAT
|
23 |
The Impacts of Market Orientation Entrepreneurial Orientation Environmental Uncertainty and Internationalization Speed on Firm Performance
POLAT İNCİ,MUTLU HANİFİ MURAT
|
24 |
Pazar E pazarlama Girişimcilik ve Teknoloji Yönelimlerinin İhracat Performansı Üzerine Etkileri
Sürer Atilla,MUTLU HANİFİ MURAT
|
25 |
Teknolojik Yayılma Web Tabanlı Muhasebe Yazılımlarının Benimsenmesi
ÇEVİKER ABDULLATİF,MUTLU HANİFİ MURAT,Der Ali,sürer atilla
|
26 |
Antecedents of Insurance Agents Loyalty for Different Forms of Transaction Specific Investments in Turkish Insurance Sector
MUTLU HANİFİ MURAT,TAŞ İSMAİL
|
27 |
The impacts of market orientation, entrepreneurial orientation, environmental uncertainty and internationalization speed on firm performance
POLAT İNCİ,MUTLU HANİFİ MURAT
|
28 |
Tüketici Etnosentrizmi ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti Türkiye ve Suriye Üzerine Karşılaştırmalı Analiz
MUTLU HANİFİ MURAT,ÇEVİKER ABDULLATİF,ÇİRKİN ZEYNEP
|
29 |
Uluslar arası Pazarlama Stratejilerinin İhracat Performansı Üzerine Etkisi
MUTLU HANİFİ MURAT,Nakıpoğlu Ayşegül
|
30 |
Tüketici Etnosentrizmi ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti Türkiye ve Suriye Üzerine Karşılaştırmalı Analiz
MUTLU HANİFİ MURAT,ÇEVİKER ABDULLATİF,ÇİRKİN ZEYNEP
|
31 |
Tüketici Etnosentrizmi ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti: Türkiye ve Suriye Üzerine Karşılaştırmalı Analiz
MUTLU HANİFİ MURAT, ÇEVİKER ABDULLATİF, ÇİRKİN ZEYNEP
|
32 |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Örgütsel Bağlılık ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışının İşletme Performansına Etkileri
MUTLU HANİFİ MURAT,ÇEVİKER ABDULLATİF,ESEN MURAT
|
33 |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Örgütsel Bağlılık ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışının İşletme Performansına Etkileri
MUTLU HANİFİ MURAT,ÇEVİKER ABDULLATİF,ESEN MURAT
|
34 |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Örgütsel Bağlılık ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışının İşletme Performansına Etkileri
MUTLU HANİFİ MURAT,ÇEVİKER ABDULLATİF,ESEN MURAT
|
35 |
Dağıtım Kanallarında Satıcı İşletmelerin Rol Performansının Değerlendirilmesi
MUTLU HANİFİ MURAT,YILMAZ CENGİZ
|
36 |
Charismatic Leadership and Organizational Commitment in Public Service Organizations
CEYLAN ADNAN,ERTÜRK ALPER,MUTLU HANİFİ MURAT,Palacı Musa
|
37 |
Charismatic leadership and organizational commitment in service organizations
CEYLAN ADNAN,ERTÜRK ALPER,MUTLU HANİFİ MURAT,MUSA PALACI
|
38 |
Temizlik Ürünleri Satın Almada Ambalajın Önemi II
MUTLU HANİFİ MURAT
|
39 |
Temizlik Ürünleri Satın Almada Ambalajın Önemi I
MUTLU HANİFİ MURAT
|
1 |
HELAL TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ VE TÜRKİYE'DE HELAL BELGELENDİRME SÜRECİ
TATLIBADEM ALİ İMRAN, ORHAN MEHMET ALİ, MUTLU HANİFİ MURAT
|
---|---|
2 |
A Bibliometric Analysis of Digital Marketing Studies
YILMAZ EMRAH SITKI, MUTLU HANİFİ MURAT
|
3 |
TEDARİK ZİNCİRİ RİSK YÖNETİM STRATEJİLERİ
ÖLMEZ SEMİR, MUTLU HANİFİ MURAT
|
4 |
Tedarik Zincirinde Belirsizlik ve Risk Kavramı
ÖLMEZ SEMİR, MUTLU HANİFİ MURAT
|
5 |
FİRMALARIN İHRACAT DESTEK VE ENGELLERİ ALGISI ÜZERİNE ÜLKELER
ARASI KARŞILAŞTIRMALI BİR DEĞERLENDİRME
PEKMEZ BAHÇECİ AYÇA, MUTLU HANİFİ MURAT
|
6 |
ULUSLARARASILAŞMA DERECESİ VE İHRACAT PERFORMANSINA İLİŞKİN
LİTERATÜR İNCELEMESİ
PEKMEZ BAHÇECİ AYÇA, MUTLU HANİFİ MURAT
|
7 |
A CROSS-COUNTRY COMPARATIVE EVALUATION ON PERCEPTIONS OF EXPORT
SUPPORT AND BARRIERS OF FIRMS
PEKMEZ BAHÇECİ AYÇA, MUTLU HANİFİ MURAT
|
8 |
A LITERATURE REVIEW ON DEGREE OF INTERNATIONALIZATION AND EXPORT
PERFORMANCE
PEKMEZ BAHÇECİ AYÇA, MUTLU HANİFİ MURAT
|
9 |
Son Kilometre (Last Mile) Lojistik Kavram Ve Uygulamalar
MUTLU HANİFİ MURAT,COŞKUN UFUK
|
10 |
E-Ticarette Sipariş Ve Lojistik Süreçlerin Yönetimi
MUTLU HANİFİ MURAT,COŞKUN UFUK
|
11 |
Gaziantep İlinde Tersine Lojistik Uygulamasına Bir Örnek Çalışma: Şehitkamil Belediyesi MÖP Uygulamaları
Say Hatice Serap, MUTLU HANİFİ MURAT
|
12 |
Yeşil Tedarik Zinciri Yönetimi Uygulamalarının Firma Performansı
Üzerine Etkilerinin İncelenmesi
TEZEL İPEK, MUTLU HANİFİ MURAT
|
13 |
Tersine Lojistiğe Ayrıntılı Bir Bakış ve Bibliyometrik Analiz
Mermertaş Funda, MUTLU HANİFİ MURAT
|
14 |
Corporate Image And Loyalty In Dental Health Sector
Köseoğlu Ali Rıza,MUTLU HANİFİ MURAT
|
15 |
TÜRKİYE VE RUSYA FEDERASYONU’NUN LOJİSTİK PERFORMANSENDEKSİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
Kılınç Ercan,MUTLU HANİFİ MURAT
|
16 |
TÜRKİYE VE ÇİN’NİN LOJİSTİK PERFORMANS ENDEKSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Fidan Osman,MUTLU HANİFİ MURAT
|
17 |
LOJİSTİK PERFORMANS İNDEKS (LPI) BAĞLAMINDA EN İYİ YÜKSELEN veGERİLEYEN ÜLKELERİN TÜRKİYE İLE MUKAYESELİ ANALİZİ
YILMAZ ÖMER,MUTLU HANİFİ MURAT
|
18 |
Türkiye’yi Konu Alan Lojistik Performansı İndeksi Çalışmalarına Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz
Pekmezci Mehmet,MUTLU HANİFİ MURAT
|
19 |
Tedarikçi Performansının Perakendeci Memnuniyet ve Sadakat Algısı Üzerine Etkisi: İlaç Sektöründe Ampirik Bir Çalışma
KIRMEMİŞ DURSUN,MUTLU HANİFİ MURAT
|
20 |
TÜRKİYE’Yİ KONU ALAN ”LOJİSTİK PERFORMANS İNDEKSİ” ÇALIŞMALARINA YÖNELİK BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ
PEKMEZCİ MEHMET,MUTLU HANİFİ MURAT
|
21 |
LOJİSTİK FAALİYETLERDE DIŞ KAYNAK KULLANIMI VE FİRMA PERFORMANSI
ÖLMEZ SEMİR,MUTLU HANİFİ MURAT
|
22 |
İHRACATA YÖNELİK DEVLET TEŞVİK VE DESTEKLERİNİN İHRACAT PERFORMANSI VE ULUSLARARASILAŞMA DÜZEYİ ÜZERİNE ETKİSİ
Kuşanaç Işıl,MUTLU HANİFİ MURAT
|
23 |
Gift-Giving and Re-Gift Giving Behaviours on Turkish Consumers
MUTLU HANİFİ MURAT
|
24 |
3PL LOJİSTİK HİZMETLERİNDE DIŞ KAYNAK KULLANIMI VE İHRACATPERFORMANSI
ÖLMEZ SEMİR,MUTLU HANİFİ MURAT
|
25 |
FİRMA LOJİSTİĞİNE İLİŞKİN ÖZELLİKLERİN FİRMA PERFORMANSINA ETKİSİ
ÖLMEZ SEMİR,MUTLU HANİFİ MURAT
|
26 |
İHRACATA YÖNELİK DEVLET TEŞVİK ve DESTEKLERİNİN İHRACAT PERFORMANSINA ve ULUSLARARASILAŞMA DÜZEYİNE ETKİSİ
KUŞANAÇ IŞIL,MUTLU HANİFİ MURAT
|
27 |
YENİ TEKNOLOJİLERİN BENİMSENMESİ: GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ve CİHAZLAR ÜZERİNE BİR UYGULAMA
BELGE SEYRAN,MUTLU HANİFİ MURAT
|
28 |
LOJİSTİK FAALİYETLERDE DIŞ KAYNAK KULLANIMI VE REKABETÇİ AVANTAJ
ALKURT CENGİZ,MUTLU HANİFİ MURAT
|
29 |
ANTECEDENTS OF WILLINGNESS TO PAY A PRICE PREMIUM
MUTLU HANİFİ MURAT,YILMAZ CANAN
|
30 |
Tüketim Olgusu ve Pazarlama
MUTLU HANİFİ MURAT
|
31 |
HEDİYE VERME ve YENİDEN HEDİYE ETME DAVRANIŞINA YÖNELİK AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA
MUTLU HANİFİ MURAT
|
32 |
ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MARKA DENKLİĞİ BİLEŞENLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
MUTLU HANİFİ MURAT
|
33 |
LOJİSTİK PERFORMANS ÖLÇÜMÜ KULLANILAN METOD VE DEĞİŞKENLER ÜZERİNE BİR LİTERATÜR İNCELEMESİ
MUTLU HANİFİ MURAT,ÖLMEZ SEMİR
|
34 |
UNIFIED THEORY OF ACCEPTANCE AND USE OF TECHNOLOGY THE ADOPTION OF MOBILE MESSAGING APPLICATION
MUTLU HANİFİ MURAT,DER Ali
|
35 |
İlişki Kalitesi Değişkenleri Ölçümü Kullanılan Metod ve Değişkenler Üzerine Bir Literatür İncelemesi
ÖLMEZ SEMİR,MUTLU HANİFİ MURAT
|
36 |
Kahve Tüketiminde Etnosentrik Eğilim ve Menşe Ülke Etkisinin Tüketicilerin Marka Sadakati Üzerine Etkisi Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
CENGİZ EROL,MUTLU HANİFİ MURAT
|
37 |
Tüketicilerin Giyilebilir Teknolojileri Benimsemesi Üzerine Bir Araştırma
MUTLU HANİFİ MURAT,SESLİOKUYUCU OSMAN SERACEDDİN
|
38 |
KAHVE TÜKETİMİNDE ETNOSENTRİK EĞİLİM ve MENŞE ÜLKE ETKİSİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CENGİZ EROL,MUTLU HANİFİ MURAT
|
39 |
The Adoption of Mobile Shopping in Turkish Consumer
Der Ali,MUTLU HANİFİ MURAT
|
40 |
The Relationship between Ground Service Quality and Customer Loyalty
MUTLU HANİFİ MURAT,POLAT İNCİ
|
41 |
Bayi Sadakati ve Örgütsel Yetenekler
MUTLU HANİFİ MURAT
|
42 |
Türkiye de Oyun ve Oyuncağın Dış Ticaret Seyri
MUTLU HANİFİ MURAT,BOZKURT CUMA,ACARAVCI ALİ
|
43 |
Türkiye de Oyun ve Oyuncağın Dış Ticaret Seyri
MUTLU HANİFİ MURAT,BOZKURT CUMA,ACARAVCI ALİ
|
44 |
Türkiye de Oyun ve Oyuncağın Dış Ticaret Seyrİ
MUTLU HANİFİ MURAT,BOZKURT CUMA,ACARAVCI ALİ
|
45 |
Serbest Bölgelerde Faaliyet Gösteren Firmalarda Stratejik Oryantasyon ve İşletme Performansı Arasındaki İlişki
POLAT SESLİOKUYUCU İNCİ,MUTLU HANİFİ MURAT
|
46 |
Lojistik Sektöründe Uluslararasılaşma Derecesi ve Stratejik Oryantasyonlar
POLAT SESLİOKUYUCU İNCİ,MUTLU HANİFİ MURAT
|
47 |
Export Diversification A Comparative Analysis Between Turkey and Transition Economies 1993 2009
ÇEVİKER ABDULLATİF,MUTLU HANİFİ MURAT,TAŞ İSMAİL
|
48 |
Elektronik Ticaret ve Ortadoğu da ICT Altyapısı
ÇEVİKER ABDULLATİF,MUTLU HANİFİ MURAT,SESLİOKUYUCU OSMAN SERACEDDİN
|
49 |
Türkiye nin Orta Asya Ülkeleriyle Ticareti Almanya ve İran la Karşılaştırmalı Bir Analiz
ÇEVİKER ABDULLATİF,MUTLU HANİFİ MURAT,TAŞ İSMAİL
|
50 |
Türkiye ve Suriye Arasındaki Ticaretin Bileşimi Ürün Çeşitliliği Üzerine Bir Analiz
ÇEVİKER ABDULLATİF,MUTLU HANİFİ MURAT,TAŞ İSMAİL
|
51 |
Gelişen Ekonomiler Ve Elektronik Ticaret Altyapısı Suriye Örneği
ÇEVİKER ABDULLATİF,MUTLU HANİFİ MURAT,SESLİOKUYUCU OSMAN SERACEDDİN
|
52 |
İhracat performansı Üzerine Pazar Teknoloji ve Öğrenme Oryantasyonun Etkileri
MUTLU HANİFİ MURAT,ÇEVİKER ABDULLATİF,SESLİOKUYUCU OSMAN SERACEDDİN
|
53 |
Lojistik Sektöründe İşletmelerin Pazar ve Girişimcilik Oryantasyonlarının İşletme Performansına Etkisi
POLAT SESLİOKUYUCU İNCİ,MUTLU HANİFİ MURAT
|
54 |
Teknolojik Yayılma Web Tabanlı Muhasebe Yazılımlarının Benimsenmesi
ÇEVİKER ABDULLATİF,MUTLU HANİFİ MURAT,Der Ali,Sürer Atilla
|
55 |
Dağıtım Kanallarında Bağımlılık ve Özgün Yatırımların Güven Üzerine Etkileri
MUTLU HANİFİ MURAT
|
56 |
İşe Başvuran Adayların Etkileşimli Beklenti Düzeyi Yaklaşımı ile Çok Ölçütlü Değerlendirilmesi
ÇELİKKOL NİLÜFER,COŞKUN UFUK,MUTLU HANİFİ MURAT
|
57 |
Katlı Otoparkların Daha Verimli Kullanılabilmesini Sağlamak Amacıyla Tasarlanan Bilgisayar Destekli Araç Kontrol Sistemi
ÇELİKKOL ETHEM SONER,COŞKUN UFUK,MUTLU HANİFİ MURAT
|
1 |
Yeşil Tedarik Zinciri Yönetimi Uygulamalarında Firma Performansı Üzerine Etkilerinin İncelenmesi
Yeşil Tedarik Zinciri Yönetimi
|
---|---|
2 |
Kitap Toplama ve Dağıtma Projesi
|
3 |
Makine Halısı Kümelenme Projesi 1-2-3
|
4 |
Almanya ve Türkiye deki Lojistik Firmalarının Verimliliğinin Karşılaştırılması Leonardo Da Vinci Projesi
Almanya ve Türkiye deki Lojistik Firmalarının Verimliliğinin Karşılaştırılması Leonardo Da Vinci Projesi
|
5 |
Görme Özürlülere Kitap Okuma Projesi
|
6 |
Kitap Toplama ve Dağıtma Projesi
|
1 |
Erdemoğlu Yünlü Halı Sanayi
Personel-Ön Muhasebe
|
---|
1 |
Tedarik Zinciri Lojistikte Güncel Konular ve Stratejik Yaklaşımlar
Yazar Adı: MUTLU HANİFİ MURAT
, Yayın Yeri: Ekin Yayınevi
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | Küresel Tedarik Zinciri Yönetimi | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | Küresel Tedarik Zinciri Yönetimi | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | Küresel Tedarik Zinciri Yönetimi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | Dağıtım Kanalları Yönetimi | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
4 | 2015-2016 | Araştırma Metodları | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik | Türkçe | 3 |
6 | 2018-2019 | Dağıtım Kanalları Yönetimi | Türkçe | 3 |
7 | 2019-2020 | Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri ve Etik | Türkçe | 3 |
8 | 2020-2021 | Lojistikte Güncel Konular | Türkçe | 3 |
9 | 2020-2021 | Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri ve Etik | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Dış Ticarete Giriş | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
3 | 2014-2015 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 2 |
4 | 2014-2015 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
5 | 2014-2015 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
6 | 2014-2015 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 2 |
7 | 2015-2016 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
8 | 2015-2016 | PAZARLAMA İLKELERİ | Türkçe | 3 |
9 | 2015-2016 | DIŞ TİCARETE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
10 | 2015-2016 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ II | Türkçe | 2 |
11 | 2015-2016 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
12 | 2015-2016 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ I | Türkçe | 2 |
13 | 2018-2019 | Dış Ticaret Giriş | Türkçe | 3 |
14 | 2018-2019 | Lojistiğe Giriş | Türkçe | 3 |
15 | 2018-2019 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
16 | 2018-2019 | Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
17 | 2018-2019 | Lojistikte Güncel Konular | Türkçe | 3 |
18 | 2019-2020 | Lojistiğe Giriş | Türkçe | 3 |
19 | 2019-2020 | Dış Ticarete Giriş | Türkçe | 3 |
20 | 2019-2020 | Lojistikte Güncel Konular | Türkçe | 3 |
21 | 2019-2020 | E-ticaret | Türkçe | 3 |
22 | 2020-2021 | Lojistiğe Giriş | Türkçe | 3 |
23 | 2020-2021 | Dış Ticarete Giriş | Türkçe | 3 |
24 | 2020-2021 | E-ticaret | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Belirsizlik ve risk algısının firma performansına etkisi | SEMİR ÖLMEZ | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | İhracat performansı öncülleri: Gaziantep örneği | AYÇA PEKMEZ BAHÇECİ | TezMerkezi | 2022 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Türkiye'de yaşayan yabancı uyruklu tüketicilerin satın alma niyetleri üzerine etnik kimlik ve tüketici etnosentrizminin etkisi | MURAT MAHLİ | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Lojistikte dijital devrim: Lojistik 4.0 | BURHAN ÇEVİK | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Yeşil tedarik zinciri yönetimi uygulamalarının firma performansı üzerine etkilerinin incelenmesi | İPEK TEZEL | TezMerkezi | 2019 |
4 | Tamamlandı | Azerbaycan pazarında müşteri sadakat belirleyicileri | KHOSHGADAM KARİMOVA | TezMerkezi | 2019 |
5 | Tamamlandı | 3 PL hizmetlerinden duyulan memnuniyetin firma performansı üzerine etkileri | ALİNA POYRAZ | TezMerkezi | 2019 |
6 | Tamamlandı | Kamu hastanelerinde hasta-personel ilişkileri | CİHAN ERKAN | TezMerkezi | 2019 |
7 | Tamamlandı | İhracata yönelik devlet teşvik ve desteklerinin ihracat performansı ve uluslararasılaşma düzeyi üzerine etkisi | IŞIL KUŞANAÇ | TezMerkezi | 2018 |
8 | Tamamlandı | Tüketicilerin giyilebilir teknolojileri benimsemesi | SEYRAN BELGE | TezMerkezi | 2018 |
9 | Tamamlandı | Gaziantep'te halı sektöründe ihracat yapan firmaların uluslararası pazarlara giriş hızını belirleyen etmenler | EMRE GEDİKOĞLU | TezMerkezi | 2018 |
10 | Tamamlandı | Ağızdan ağıza pazarlama ve kurumsal imajın müşteri sadakati üzerine etkisi | ALİ RIZA KÖSEOĞLU | TezMerkezi | 2018 |
11 | Tamamlandı | 3PL lojistik hizmetlerinde ilişkisel kalite ve işletme performansı | SEMİR ÖLMEZ | TezMerkezi | 2017 |
12 | Tamamlandı | Mobil alışverişin benimsenmesi üzerinde etkili olan faktörler | ALİ DER | TezMerkezi | 2014 |
13 | Tamamlandı | Yeni kurumsal kuram çerçevesinde elektronik ticaretin benimsenmesi üzerinde etkili olan faktörler | OSMAN SERACEDDİN SESLİOKUYUCU | TezMerkezi | 2012 |
14 | Tamamlandı | Serbest bölgelerde faaliyet gösteren firmalarda stratejik oryantasyon ve işletme performansı arasındaki ilişki | İNCİ POLAT | TezMerkezi | 2012 |
15 | Tamamlandı | E-pazarlama yöneliminin ihracat performansı üzerine etkisi: Gaziantep ilinde bir araştırma | ATİLLA SÜRER | TezMerkezi | 2012 |
1 |
Temel Dış Ticaret Eğitimi
Gaziantep Sanayi Odası,19UR-GE019 Proje Kodlu, Gaziantep Hazır Giyim İhracat Takımı, UR-GE Prpjesi, Dış Ticaret Eğitimi
|
---|---|
2 |
GAZİANTEP ESNAF AKADEMİSİ MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ (GESMEM) KAPASİTE GELİŞTİRME FİZİBİLİTE RAPORU
Esnaf ve sanatkârın teknolojiye ulaşımını sağlamak ve nitelikli iş gücünün oluşturulmasıyla kalıcı istihdamı desteklemek ana hedefine hizmet eden Gaziantep Esnaf Akademisi Mesleki Eğitim Merkezinin (GESMEM) kapasite genişletilmesi kapsamında hedeflen
|
3 |
Uluslararası Pazarlama Eğitimi
Nizip Ticaret Borsası, 16UR-GE027 proje kodlu Antep Fıstığı Yurt Dışı Tanıtım ve Pazarlama Kümesi, URGE projesi kapsamında Uluslararası Pazarlama Eğitimi
|
4 |
Gaziantep Bölgesel Endüstriyel Tasarım ve Hibrit Modelleme Merkezi Teknik Destek Projesi (GETHAM) Eğitimi
KOSGEB Gaziantep Müdürlüğü ile Gaziantep Ticaret Odası’nın faydalanıcısı olduğu ve Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın Rekabetçi Sektörler Programı kapsamında Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti ortak finansmaını ile yürütülen Gaziantep Bölges
|
5 |
Türkiye’de Serbest Bölgeler, Yatırım Ve Transit Ticaret
Bu çalışma “Serbest Bölgeler, Yatırım ve Transit Ticaret Uygulamaları” hakkında genel bir bilgi vermek amacıyla, mevcut yürürlükte bulunan mevzuatın ilgili hükümleri ve T.C. Ticaret Bakanlığı ve ilgili Türkiye Serbest Bölgeleri işleticileri/kurucu-iş
|
6 |
Dış Ticarete Yönelik Devlet Destekleri
Bu çalışma “Dış Ticarete Yönelik Devlet Destekleri” hakkında genel bir bilgi vermek amacıyla, mevcut yürürlükte bulunan mevzuatın ilgili hükümleri ve T.C. Ticaret Bakanlığı ve ilgili kamu kurum ve kuruluşlarının resmi internet kaynakları ve dokümanla
|
7 |
Dış Ticaret Uzmanı Yetiştirme Programı
GAİB bünyesinde Güneydoğu Anadolu Halı İhracatçıları Birliği ile Gaziantep Üniversitesi işbirliği ilefirmaların nitelikli istihdam ihtiyaçlarını karşılamak üzere gerçekleştirildi.
|
8 |
Gaziantep Sanayi Odası Mesleki Eğitim Merkezi
GSO-MEM Dış Ticaret Akademisi, Dış Ticaret Eğitmeni, DIŞ TİCARET EĞİTİMİ
|
9 |
Gaziantep Ticaret Borsası Kişisel Eğitim
Gaziantep Ticaret Borsası (GTB), TOBB Oda/borsa akreditasyon sistemi çerçevesinde meclis üyeleri ve personellerine yönelik İŞYERLERİNDE İLETİŞİM ve ÇATIŞMA konularında KİŞİSEL GELİŞİM eğitimi.
|
1 |
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2009 |
---|