GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
1 |
International Studies and Evalations in the Field of Science And Mathematics
Bölüm Adı: Eigenfunction expansion of the Sturm-Liouville problem with discontinuity condition and eigenparameter dependence on the boundary condition |
---|---|
2 |
Eleştirel Matematik Eğitimi-Seçme Makaleler
Bölüm Adı: Eleştirel Matematik Eğitiminde Araştırma Metodolojisi |
1 |
Investigation of the Spectrum of Nonself-Adjoint Discontinuous Sturm-Liouville Operator
AKÇAY ÖZGE,PALAMUT KOŞAR NİDA
|
---|---|
2 |
The Spectrum and Principal Functions of a Nonself-Adjoint Sturm-Liouville Operator with Discontinuty Conditions
PALAMUT KOŞAR NİDA,AKÇAY ÖZGE
|
3 |
On a spectral theory of singular Hahn difference equation of a Sturm‐Liouville type problem with transmission conditions
PALAMUT KOŞAR NİDA
|
4 |
The Parseval identity for q-Sturm-Liouville problems with transmission conditions
PALAMUT KOŞAR NİDA
|
5 |
On Parseval Identity of q-Sturm-Liouville Problem with Transmission
Conditions on Semi Axis
PALAMUT KOŞAR NİDA
|
6 |
Simultaneous Statistical Approximation of Analytic Functions in Annulus by k-Positive Linear Operators
KOŞAR CEM,PALAMUT KOŞAR NİDA
|
7 |
Inverse Scattering Problem for a Piecewise Continous Sturm Liouville Equation with Eigenparameter Dependence in The Boundary Condition
Khanlar Mamedov,PALAMUT KOŞAR NİDA,F Ayca Cetinkaya
|
8 |
Continuity of the scattering function and Levinson-type formula of Klein-Gordon equation
KARAMAN ÖZKAN, PALAMUT KOŞAR NİDA
|
9 |
Inverse scattering problem for Sturm Liouville operator with nonlinear dependence on the spectral parameter in the boundary condition
Mamedov Kh.R., PALAMUT KOŞAR NİDA
|
10 |
Continuity of The Scattering Function and The Levinson Type Formula of a Boundary value Problem
Mamedov Kh.R., PALAMUT KOŞAR NİDA
|
11 |
On a direct problem of scattering theory for a class of Sturm Liouville operator with discontinous coefficient
Mamedov Kh.R., PALAMUT KOŞAR NİDA
|
1 |
On Scattering Data of Sturm-Liouville Operator with Discontinuous Coefficient under Discontinuity Conditions
PALAMUT KOŞAR NİDA,AKÇAY ÖZGE
|
---|---|
2 |
Korovkin Type Convergence Theorems And Their Applications
KOŞAR CEM,PALAMUT KOŞAR NİDA
|
3 |
Direct Scattering Problem of Discontinuous Sturm-Liouville Operator on the Positive Half-Line
AKÇAY ÖZGE,PALAMUT KOŞAR NİDA
|
4 |
On Some Applications of Korovkin Type Theorem for k-Positive Linear Operators
PALAMUT KOŞAR NİDA
|
5 |
The Non-Self-Adjoint Sturm-Liouville Operator with Discontinuity Conditions
PALAMUT KOŞAR NİDA, AKÇAY ÖZGE
|
6 |
THE PARSEVAL EQUALITY FOR q-STURM-LIOUVILLE
PROBLEM WITH TRANSMISSION CONDITIONS
PALAMUT KOŞAR NİDA
|
7 |
FINDING THE SOLUTIONS OF THE KLEIN-GORDON EQUATION
PALAMUT KOŞAR NİDA, KARAMAN ÖZKAN
|
8 |
Finding the Solutions of The Singular Pencil of a Schrodinger Equation
PALAMUT KOŞAR NİDA,KARAMAN ÖZKAN
|
9 |
Simultaneous Statistical Approximation Of Analytic Functions in Annulus by k- Positive Linear Operators
KOŞAR CEM, PALAMUT KOŞAR NİDA
|
10 |
On Basis Property of Eigenfunctions of a Discontinuous Sturm-Liouville Operator,
PALAMUT KOŞAR NİDA, MAMEDOV Kh R
|
11 |
On a Basis Problem for a Class of Sturm-Liouville Operator with Discontinuous Coefficien
PALAMUT KOŞAR NİDA, Mamedov Khanlar
|
12 |
Inverse Scattering Problem for a Class Sturm - Liouville Operator,
PALAMUT KOŞAR NİDA, MAMEDOV Kh R
|
13 |
The Direct and Inverse Problem of Scattering Theory with a Non linear Spectral Parameter in the Boundary Condition
Mamedov Kh.R., PALAMUT KOŞAR NİDA
|
14 |
On a direct problem of scattering theory for a class of Sturm Liouville operator with discontinous coefficient
Mamedov Kh.R., PALAMUT KOŞAR NİDA
|
15 |
On a Heat Transmission Problem
Mamedov Kh.R., PALAMUT KOŞAR NİDA
|
1 |
Gaziantep Bilim Şenliği
Bilim iletişiminin sağlanması, bilimsel bilginin geniş toplum kitlelerine ulaştırılması ve bilim ve teknoloji arasındaki etkileşimin kavratılması, doğa, bilim ve teknolojiyle ilgili konularda farkındalık oluşturulması, bilimsel bilgiyi topluma eğlenc
|
---|---|
2 |
Endüstri 4.0 İçin Eğitim 4.0 TÜBİTAK 4004 Bilim Okulu
|
3 |
Tübitak Adana Bölge Merkezi İlleri Öğretmenlerine Yönelik Bilimsel Proje Danışmanlığı
Öğretmenlere yönelik Tübitak proje danışmanlığıdır
|
4 |
4. Ulusarası Mersin Bilim Şenliği
Bilim iletişiminin sağlanması, bilimsel bilginin geniş toplum kitlelerine ulaştırılması ve bilim ve teknoloji arasındaki etkileşimin kavratılması, doğa, bilim ve teknolojiyle ilgili konularda farkındalık oluşturulması, bilimsel bilgiyi topluma eğlenc
|
5 |
Researchers' Night for Citizens & Researchers' Meeting for Science and Art Centers/
Vatandaşlar için Araştırmacılar Gecesi & Bilim Sanat Merkezleri için Araştırmacılar Buluşması
Proje uygulaması 12.02.2024 – 12.12.2024 tarihleri arasında 7 coğrafi bölge ve 81 ilde 5 iş paketinde
(Awareness campaign - Farkındalık Kampanyası / Activities during the NIGHT - GECE Aktiviteleri, /
Researchers at Schools activities – Okullardaki
|
6 |
3. Uluslararası Mersin Bilim Şenliği
Bilim iletişiminin sağlanması, bilimsel bilginin geniş toplum kitlelerine ulaştırılması ve bilim ve teknoloji arasındaki etkileşimin kavratılması, doğa, bilim ve teknolojiyle ilgili konularda farkındalık oluşturulması, bilimsel bilgiyi topluma eğlenc
|
7 |
INTERNATIONAL MERSİN SCIENCE NIGHT -815725-MERSCIN-H2020-MSCA-NIGHT
Activities focus on the general public, addressing and attracting people regardless of the level of their scientific background, with a special focus on pupils and students. Activities can combine education aspects with entertainment, especially when
|
8 |
2. Uluslararası Mersin Bilim Şenliği
Bilim iletişiminin sağlanması, bilimsel bilginin geniş toplum kitlelerine ulaştırılması ve bilim ve teknoloji arasındaki etkileşimin kavratılması, doğa, bilim ve teknolojiyle ilgili konularda farkındalık oluşturulması, bilimsel bilgiyi topluma eğlenc
|
9 |
Sustainable Environment and Climate Change International Science Festival Project-SECC-SCIFEST Associated Event to the European Researchers' Night ( H2020-MSCA-NIGHT-2020bis)
Sürdürülebilir Çevre ve İklim Değişikliği Uluslararası Bilim Festivali P
Mersin Yenişehir Belediyesi tarafından yürütülen Avrupa Komisyonu Marie Sklodowska Curie Avrupalı Araştıırmacılar Gecesi ( European Researchhers' Night/ H2020MSCANIGHT2020bis) çağrısı kapsamında ilişik olay olarak gerçekleştirilen projede, proje ku
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Uygulamalı Fonksiyonel Analiz | Türkçe | 3 |
2 | 2013-2014 | Kısmi Türevli Denklemler | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Genel Matematik | Türkçe | 6 |
2 | 2014-2015 | Lineer Cebir-I | Türkçe | 3 |
3 | 2014-2015 | Temel Matematik-I | Türkçe | 2 |
4 | 2014-2015 | Matematiğin Doğası | Türkçe | 2 |
5 | 2014-2015 | Lineer Cebir-II | Türkçe | 3 |
6 | 2014-2015 | Temel Matemaik-II | Türkçe | 2 |
7 | 2014-2015 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
8 | 2015-2016 | Genel Matematik | Türkçe | 6 |
9 | 2015-2016 | Temel Matematik-I | Türkçe | 2 |
10 | 2015-2016 | Lineer Cebir-I | Türkçe | 3 |
11 | 2015-2016 | Bilim Tarihi | Türkçe | 2 |
12 | 2012-2013 | Lineer Cebir I | Türkçe | 4 |
13 | 2011-2012 | Lineer Cebir I | Türkçe | 4 |
14 | 2011-2012 | Lineer Cebir II | Türkçe | 4 |
15 | 2012-2013 | Adi Diferansiyel Denklemler I | Türkçe | 4 |
16 | 2011-2012 | Adi Diferansiyel Denklemler I | Türkçe | 4 |
17 | 2011-2012 | Adi Diferansiyel Denklemler II | Türkçe | 4 |
18 | 2011-2012 | Kısmi Diferansiyel Denklemler I | Türkçe | 4 |
19 | 2012-2013 | Kısmi Diferansiyel Denklemler I | Türkçe | 4 |
20 | 2011-2012 | Kısmi Diferansiyel Denklemler II | Türkçe | 4 |
21 | 2012-2013 | Topoloji I | Türkçe | 3 |
22 | 2011-2012 | Topoloji I | Türkçe | 3 |
23 | 2011-2012 | Topoloji II | Türkçe | 3 |
24 | 2013-2014 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
25 | 2016-2017 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
26 | 2016-2017 | Lineer Cebir-II | Türkçe | 3 |
27 | 2016-2017 | Temel Matematik-II | Türkçe | 2 |
28 | 2016-2017 | Diferansiyel Denklemler | Türkçe | 4 |
29 | 2016-2017 | Matematik Felsefesi | Türkçe | 2 |
30 | 2017-2018 | Lineer Cebir-II | Türkçe | 3 |
31 | 2017-2018 | Diferansiyel Denklemler | Türkçe | 4 |
32 | 2017-2018 | Matematik Felsefesi | Türkçe | 2 |
33 | 2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri-II | Türkçe | 3 |
34 | 2017-2018 | Lineer Cebir-I | Türkçe | 3 |
35 | 2017-2018 | Bilim Tarihi | Türkçe | 2 |
36 | 2017-2018 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
37 | 2017-2018 | Sayısal Analiz | Türkçe | 3 |
38 | 2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri-I | Türkçe | 3 |
39 | 2018-2019 | Lineer Cebir-I | Türkçe | 3 |
40 | 2018-2019 | Bilim Tarihi | Türkçe | 2 |
41 | 2018-2019 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
42 | 2018-2019 | Sayısal Analiz | Türkçe | 3 |
43 | 2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri-I | Türkçe | 3 |
44 | 2018-2019 | Matematiğin Doğası | Türkçe | 2 |
45 | 2020-2021 | Lineer Cebir-I | Türkçe | 2 |
46 | 2020-2021 | Bilim Tarihi ve Felsefesi | Türkçe | 2 |
47 | 2020-2021 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
48 | 2020-2021 | Sayısal Analiz | Türkçe | 3 |
49 | 2020-2021 | Eğitimde Proje Hazırlama | Türkçe | 2 |
50 | 2020-2021 | Lineer Cebir-I | Türkçe | 2 |
51 | 2020-2021 | Soyut Matematik | Türkçe | 2 |
52 | 2020-2021 | Matematik Felsefesi | Türkçe | 2 |
53 | 2020-2021 | Matematiksel Modelleme | Türkçe | 3 |
54 | 2020-2021 | Matematikte Aktif Öğretim | Türkçe | 2 |
55 | 2021-2022 | Lineer Cebir-II | Türkçe | 2 |
56 | 2021-2022 | Soyut Matematik | Türkçe | 2 |
57 | 2021-2022 | Matematiksel Modelleme | Türkçe | 2 |
58 | 2022-2023 | Lineer Cebir-I | Türkçe | 2 |
59 | 2022-2023 | Mantıksal Akıl Yürütme | Türkçe | 2 |
60 | 2022-2023 | İstatistik | Türkçe | 2 |
61 | 2022-2023 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
62 | 2022-2023 | Lineer Cebir-II | Türkçe | 2 |
63 | 2022-2023 | Soyut Matematik | Türkçe | 2 |
64 | 2022-2023 | Matematiksel Modelleme | Türkçe | 2 |
1 |
ERASMUS Staff Mobility-Teaching Assignments
Bitlis Eren Üniversitesi bünyesinde, ERASMUS Değişim Programı ile, Polonya/ Lodz Üniversitesine gidilmiştir. Orada "Inverse Scattering Problem For Sturm-Liouville Operator" adlı seminerler verilmiştir. Bu kapsamda Bitlis Eren Üniversitesi ile Lodz U
|
---|---|
2 |
17. Viyana Çocuk üniversitesi Etkinliği
Gaziantep Üniversitesi' nin ortak paydaşı olduğu H2020-818725 nolu proje kapsamında, Viyana Çocuk Üniversitesi'ne gidilmiştir. Türkiye'den 6 farklı çocuk üniversitenin ortak katılımcılarıyla birlikte farklı atölyeler kurulmuş Gaziantep Üniversitesi
|