GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
Eğitimde Ahlak ve Etik
Bölüm Adı: Ahlak ve Etik Kavramına Dair Görüşler (Felsefi Arka Plan) |
---|---|
2 |
Eğitimde Ahlak ve Etik
Yazar(lar): ŞİMŞEK NİHAT, Kaçar Turan |
3 |
Afetler ve Afet Yönetimi
Bölüm Adı: Çığ |
4 |
İslam Filozoflarının Ahlak ve Eğitim Anlayışı(Farabi, İbn Sina, Kınalızade Ali Efendi)
Yazar(lar): ŞİMŞEK NİHAT |
5 |
Eğitsel Oyunlar ve Eğitim Uygulamaları
Bölüm Adı: Geçmişten Günümüze Türklerde Yaygın Eğitim |
6 |
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar
Bölüm Adı: Oratokullarda Durum Tespitine Yönelik SWOT Analizi |
7 |
Eğitim Araştırmaları 2017
Bölüm Adı: Sınıf Öğretmenlerinin Suriyeli Öğrecnilerin Sınıf İçi Uyum Sorunları İle İlgili Görüşleri |
8 |
Eğitim Araştırmaları
Bölüm Adı: Suriyeli Öğrencilerin Bireysellik ve Dayanışma Değeri |
9 |
Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi
Bölüm Adı: Güncel Olaylarla Sosyal Bilgiler Öğretimi |
10 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-II
Bölüm Adı: Sosyal Bilgilerde CBS Teknolojisinin Kullanılması |
11 |
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Yazar(lar): ŞİMŞEK NİHAT |
12 |
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bölüm Adı: Eğitimde Bilgisayar Kullanımı |
13 |
Günümüzde Eğitim
Yazar(lar): ŞİMŞEK NİHAT |
14 |
Hayat Bilgisi Öğretimi
Bölüm Adı: Hayat Bilgisi programına önceki programlarla karşılaştırmalı bir bakış |
15 |
Sosyal bilgiler Öğretimi
Bölüm Adı: Sosyal Bilgilerde Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Metinlerinde “Duyarlılık” Değeri
FİLİZ HAFSA ŞEHADET,ŞİMŞEK NİHAT
|
---|---|
2 |
Investigation of Secondary School Students' Scientific Research Levels with Social Studies Course Content
Kaçar Turan, ŞİMŞEK NİHAT
|
3 |
Akademide Etik Değerler ve Dindarlık İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
Kalgı Mehmet Emin, ŞİMŞEK NİHAT
|
4 |
EXAMINING PRESERVICE TEACHERS' PERSPECTIVES ON DIFFERENCES IN THE CONTEXT OF SOCIAL DISTANCE
ŞİMŞEK NİHAT
|
5 |
Hayat Bilgisinde Yaşam Becerileri Eğitimine Yönelik Bir Analiz: Öğretmen Görüşleri
Bastık Ugur, ŞİMŞEK NİHAT
|
6 |
Paranormal İnançlara Sahip Olmanın Yaşam Doyumuna Etkisi
Kalgı Mehmet Emin,ŞİMŞEK NİHAT
|
7 |
Öğretmenlerin Mesleki Beceri Yeterlikleri Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması
ŞİMŞEK NİHAT
|
8 |
Yaşam Becereileri Eğitimi Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması.
ŞİMŞEK NİHAT
|
9 |
Investigation The Opinions Of The Teachers About The Quality Of Life: Quantitative And Qualitative (Mix) Analysis Pp, 367-391
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
10 |
Dini Dogmatizm ve Dindarlık Bağlamında Yaşam Doyumu:Bir Karma Yöntemli Yaklaşım
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
11 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının eğitimde bilgisayar Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algılarının İncelenmesi
ŞİMŞEK NİHAT
|
12 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS ÖĞRETMENLİK ALAN BİLGİSİ SINAVINA (ÖABS) YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ŞİMŞEK NİHAT
|
13 |
HAYAT BİLGİSİNDE KİŞİSEL NİTELİK (DEĞER) ÖĞRETİMİ
ŞİMŞEK NİHAT
|
14 |
İLKÖĞRETİM II. KADEME TÜRKÇE PROGRAMININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ŞİMŞEK NİHAT,KAYA AHMET İHSAN
|
15 |
Değişen Toplumda Değerler ve Eğitimi: Bireysellik ve Dayanışma
ŞİMŞEK NİHAT
|
16 |
Bir Öğretim Teknolojisi Olarak Coğrafi Bilgi Sistemlerinin (CBS) Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine Katkısı ve Öğretmenlerin CBS’ye İlişkin Tutumları
ŞİMŞEK NİHAT
|
17 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME ARAÇLARININ KULLANILMASI NİTEL BİR ÇALIŞMA
ŞİMŞEK NİHAT
|
18 |
Status of social studies teacher at primary stages evaluation tools inthe using alternative measurement
ŞİMŞEK NİHAT
|
19 |
Self-efficacy Perceptions of Social Studies Candidate Teachers
ŞİMŞEK NİHAT
|
20 |
Sosyal Bilgilerde Coğrafi Bilgi Sistemlerinin Kullanımının Öğrencilerin Bilgi Teknolojilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi: Ankara İli Örneği
ŞİMŞEK NİHAT
|
21 |
İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Demokratik Kazanımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ŞİMŞEK NİHAT
|
22 |
Yeni İlköğretim Sosyal Bilgiler Programı Hakkında Müfettiş Tutumları
ŞİMŞEK NİHAT,AYDINÖZÜ DURAN,İBRET BİLGİN ÜNAL
|
23 |
İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersine Karşı Tutumlarının Değerlendirilmesi
ŞİMŞEK NİHAT,KAYA AHMET İHSAN,ARSLANTAŞ HACI İSMAİL
|
24 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ CBS TEKNOLOJİSİNİN KULLANILMASI
ŞİMŞEK NİHAT
|
25 |
Yeni İlköğretim Sosyal Bilgiler Programı Hakkında Öğretmen Görüşleri
ŞİMŞEK NİHAT
|
1 |
Karakter ve Vatandaşlık Eğitiminin Gelişimine Yönelik İncelemeler
ŞİMŞEK NİHAT,ÇERİZ Adil
|
---|---|
2 |
Sosyal Bilgiler Dersinde Sosyal Kimlik Arayışına Yönelik İncelemeler
ŞİMŞEK NİHAT,ÇERİZ Adil
|
3 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Farklılıklara Bakış Açıları
ŞİMŞEK NİHAT,ÇERİZ Adil
|
4 |
Öğretmen Adaylarının Sığınmacılara Yönelik Tutum ve Algıları
ŞİMŞEK NİHAT,ÇERİZ Adil
|
5 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Finansal Okuryazarlık Becerisine İlişkin
Görüşlerinin İncelenmesi / Investigation of Primary School Teacher Candidates
Opinions on Financial Literacy Skills
ŞİMŞEK NİHAT, UYGUN NEŞE
|
6 |
Eğitimin McDonaldlaştırılması
ŞİMŞEK NİHAT, ALAGÖZ Bülent
|
7 |
Kutadgu Bilig İle Sosyal Bilgiler Dersinde Yer Alan Ortak Değerlerin
Karşılaştırmalı Bir Analizi
ŞİMŞEK NİHAT
|
8 |
Öğretmen Adaylarının Farklılıklara Saygı Kapsamında Toplumsal Uzaklık Hakkında Görüşleri
ŞİMŞEK NİHAT
|
9 |
LGS Sınav Ortalamalarının Yıllara Göre Dağılımı
ŞİMŞEK NİHAT, Parlak Fahriye, Bastık Ugur
|
10 |
Uzaktan Eğitim Hakkında Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
ŞİMŞEK NİHAT, Bastık Ugur, Parlak Fahriye
|
11 |
İlkokullarda Öğretmen Görüşlerine Göre Durum Tespitine Yönelik Swot Analizi
ŞİMŞEK NİHAT
|
12 |
Lise Öğrencilerinin Değer Yönelimleri
ŞİMŞEK NİHAT
|
13 |
Okullarda Swot Analizi
ŞİMŞEK NİHAT
|
14 |
Paranormal İnançlara Sahip Olmanın Yaşam Doyumuna Etkisi
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
15 |
Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Değer Yönelimleri
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
16 |
ÖABT’’de Sosyal Bilgiler Öğretmen Aday Sayılarının, Netlerinin ve Atama Puanlarının Yıllara Göre Dağılımı
ŞİMŞEK NİHAT,Bastık Ugur,Parlak Fahriye
|
17 |
LGS Hakkında Suriyeli Öğrencilerin Görüşleri
ŞİMŞEK NİHAT,Parlak Fahriye,Bastık Ugur
|
18 |
Suriyeli Mültecilerin Türk İnsanına yönelik algıları ve yaşam memnuniyeti
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
19 |
Türkiyede Yaygın Eğitim Çalışmalarına Toplu Bir Bakış(Dünü-Bugünü)
ŞİMŞEK NİHAT
|
20 |
Sınıf Öğretmenlerinin Suriyeli Öğrencilerin Sınıf İçi Uyum Sorunları İle İlgili Görüşleri
ŞİMŞEK NİHAT,Parlak Fahriye,Bastık Ugur
|
21 |
Suriyeli Öğrencilerin Bireysellik ve Dayanışma Değerine İlişkin Algıları: Nizip Örneği
ŞİMŞEK NİHAT
|
22 |
Yerel Gazetelerde Eğitim ile İlgili Haberlerin Yer Alma Sıklığı: Nizip Gazetesi Örneği
ŞİMŞEK NİHAT,Parlak Fahriye,Bastık Ugur
|
23 |
Suriyeli Öğrencilere yönelik olarak yapılan eğitim politikalarının yeterliğinin değerlendirilmesi
ŞİMŞEK NİHAT,Kahleoğulları Yeşim
|
24 |
Dini Dogmatizm ve Dindarlık Bağlamında Yaşam Doyumu
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
25 |
Opınıons Of Unıversıty Students About Immıgant And Theır Problems
ŞİMŞEK NİHAT
|
26 |
pedagojik formasyongrubu öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri beklenti ve öneriler
ŞİMŞEK NİHAT
|
27 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kpss Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavına(Öabs) Yönelik Görüşleri
ŞİMŞEK NİHAT
|
28 |
Teacher Competencies:A Comparison Between Turkey and Germany
ŞİMŞEK NİHAT,AMAÇ ZEYNEL,AKGÜN İSMAİL HAKAN
|
29 |
Sosyal Bilgiler 5.sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuma Becerisini Kazanma Düzeyleri
ŞİMŞEK NİHAT,AKGÜN İSMAİL HAKAN,AMAÇ ZEYNEL
|
30 |
ABD Öğretmen Eğitiminde Yaklaşımlar ve Türkiyede Sınıf Öğretmenleri için Bir Öneri
AMAÇ ZEYNEL,ŞİMŞEK NİHAT,AKGÜN İSMAİL HAKAN
|
31 |
Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri eğitim sistemlerinin karşılaştırılması
AKGÜN İSMAİL HAKAN,ŞİMŞEK NİHAT
|
32 |
Status of Social Studies Teacger at Primary Stages Evulatıon tools in the using alternative measurement
ŞİMŞEK NİHAT
|
33 |
Sosyal Bilgiler Dersinde Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarının Kullanılması
ŞİMŞEK NİHAT
|
1 |
ÇEVRİMİÇİ WEB2.0 DESTEKLİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİ-III
Ölçme ve Değerlendirme Etinlikleri
|
---|---|
2 |
Okullarımızda Eğitim Kalitesinin Artırılması
Okulların Swot analizlerinin yapılması, eylem planlarının ve okul gelişim planlarının hazırlanması.
|
3 |
ÇEVRİMİÇİ WEB2.0 DESTEKLİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİ-IV
Ölçme ve Değerlendirme Etinlikleri
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Öğretmenlik
|
---|---|
2 |
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
Öğretim Üyesi
|
1 |
NEFAD
Yazar Adı: ŞİMŞEK NİHAT
, Yayın Yeri: Dergi park
|
---|---|
2 |
Eğitimde Ahlak ve Etik
Yazar Adı: ŞİMŞEK NİHAT, Kaçar Turan
, Yayın Yeri: Pegem Yayınevi
|
3 |
BİLTEK-IV
Yazar Adı: ŞİMŞEK NİHAT
, Yayın Yeri: IKSAD
|
4 |
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar
Yazar Adı: ŞİMŞEK NİHAT
, Yayın Yeri: İKSAD
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | İstatistik Yöntemler ve SPSS Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | Sosyal Bilgiler Öğretiminde Araç Gereç Kullanımı | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı | Türkçe | 8 |
2 | 2014-2015 | karşılaştırmalı eğitim | Türkçe | 2 |
3 | 2014-2015 | eğitim bilimine giriş | Türkçe | 3 |
4 | 2014-2015 | Bilimsel araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
5 | 2014-2015 | Topluma Hizmet Uygulamalrı | Türkçe | 3 |
6 | 2014-2015 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
7 | 2014-2015 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
8 | 2014-2015 | Toplumsal Duyarlık Projesi | Türkçe | 2 |
9 | 2014-2015 | değerler eğitimi | Türkçe | 2 |
10 | 2015-2016 | bilimsel araştırma yöntemleri | Türkçe | 2 |
11 | 2015-2016 | öğretim teknloljileri ve materyal tasarımı | Türkçe | 4 |
12 | 2015-2016 | eğitimde bireysel farklılıklar | Türkçe | 2 |
13 | 2015-2016 | karşılaştırmalı eğitim | Türkçe | 2 |
14 | 2019-2020 | Türk Eğitim Tarihi | Türkçe | 4 |
15 | 2019-2020 | Karşılaştırmalı Eğitim | Türkçe | 2 |
16 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | Sosyal Bilgiler Öğretmenlerin Afet Eğitimi ve Afet Bilincine Dair Görüşlerinin İncelenmesi | BAHAR DİKEN | TezMerkezi | 2025 |
2 | Devam Ediyor | Sosyal Bilgiler Dersinde Eğitsel Dijital Oyun Kullanımının Öğrencilerin Ders Başarısına ve Dijital Okuryazarlık Becerisine Etkisi | ELVAN UZMAN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Devam Ediyor | Sosyal Bilgiler'de Sanal Müze Uygulamasının Tarihsel Empati Becerisine Etkisi | ESRA KARCI | TezMerkezi | 2024 |
4 | Devam Ediyor | Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Ulusal Kimlik ve Aidiyet Algılarının İncelenmesine Yönelik: Karma Bir Araştırma. | ADİL ÇERİZ | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Sosyal bilgiler öğretmenlerinin kaynaştırma öğrencileri ile çalışırken alanda yaşadığı güçlükler | MEHMET TUNÇ | TezMerkezi | 2023 |
6 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının kültürlenme düzeylerinin yaşam doyumuna etkisinin incelenmesi | FAHRİYE PARLAK BASTIK | TezMerkezi | 2020 |
7 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin demokratik tutumlarının yaşam doyumuna etkisi | PINAR KAYHAN | TezMerkezi | 2020 |
8 | Tamamlandı | Hayat bilgisi dersinde yaşam becerilerinin kazandırılmasına yönelik öğretmen görüşleri | UĞUR BASTIK | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının toplumsal uzaklıkla ilgili görüşleri | ESRA YILDIZ | TezMerkezi | 2019 |
10 | Tamamlandı | Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersinde kullandıkları sosyal bilgiler eğitimi gelenekleri ile ilgili görüşleri | MEHMET MUSTAFA KIZIK | TezMerkezi | 2018 |
11 | Tamamlandı | Sosyal bilgiler dersinde alternatif ölçme değerlendirme yöntemi olarak portfolyo (öğrenci ürün) dosyası, performans ve proje görevi uygulamasına ilişkin öğretmen görüşleri | HÜSEYİN BAYRAM | TezMerkezi | 2012 |
1 |
BİLTEK-IV
4. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT
DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND
SOCIAL SCIENCES
|
---|