GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
Afetler ve Afet Yönetimi
Yayın Yeri: Eğiten Kitap
|
---|---|
2 |
İslam Filozoflarının Ahlak ve Eğitim Anlayışı(Farabi, İbn Sina, Kınalızade Ali Efendi)
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
3 |
Eğitsel Oyunlar ve Eğitim Uygulamaları
Yayın Yeri: İKSAD
|
4 |
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar
Yayın Yeri: İKSAD
|
5 |
Eğitim Araştırmaları
Yayın Yeri: Çizgi Yayınevi
|
6 |
Eğitim Araştırmaları 2017
Yayın Yeri: Çizgi Yayınevi
|
7 |
Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi
Yayın Yeri: PEGEMA
|
8 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-II
Yayın Yeri: Pegem
|
9 |
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Yayın Yeri: PegemA
|
10 |
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Yayın Yeri: Lisans
|
11 |
Hayat Bilgisi Öğretimi
Yayın Yeri: Lisans
|
12 |
Günümüzde Eğitim
Yayın Yeri: PegemA
|
13 |
Sosyal bilgiler Öğretimi
Yayın Yeri: PegemA
|
1 |
EXAMINING PRESERVICE TEACHERS' PERSPECTIVES ON DIFFERENCES IN THE CONTEXT OF SOCIAL DISTANCE
ŞİMŞEK NİHAT
|
---|---|
2 |
Hayat Bilgisinde Yaşam Becerileri Eğitimine Yönelik Bir Analiz: Öğretmen Görüşleri
Bastık Ugur, ŞİMŞEK NİHAT
|
3 |
Akademide Etik Değerler ve Dindarlık İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
Kalgı Mehmet Emin, ŞİMŞEK NİHAT
|
4 |
Paranormal İnaçlara Sahip Olmanın Yaşam Doyumuna Etkisi
Kalgı Mehmet Emin,ŞİMŞEK NİHAT
|
5 |
Yaşam Becereileri Eğitimi Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması.
ŞİMŞEK NİHAT
|
6 |
Öğretmenlerin Mesleki Beceri Yeterlikleri Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması
ŞİMŞEK NİHAT
|
7 |
Investigation The Opinions Of The Teachers About The Quality Of Life: Quantitative And Qualitative (Mix) Analysis Pp, 367-391
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
8 |
Dini Dogmatizm ve Dindarlık Bağlamında Yaşam Doyumu:Bir Karma Yöntemli Yaklaşım
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
9 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının eğitimde bilgisayar Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algılarının İncelenmesi
ŞİMŞEK NİHAT
|
10 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS ÖĞRETMENLİK ALAN BİLGİSİ SINAVINA (ÖABS) YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ŞİMŞEK NİHAT
|
11 |
HAYAT BİLGİSİNDE KİŞİSEL NİTELİK (DEĞER) ÖĞRETİMİ
ŞİMŞEK NİHAT
|
12 |
İLKÖĞRETİM II. KADEME TÜRKÇE PROGRAMININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ŞİMŞEK NİHAT,KAYA AHMET İHSAN
|
13 |
Değişen Toplumda Değerler ve Eğitimi: Bireysellik ve Dayanışma
ŞİMŞEK NİHAT
|
14 |
Bir Öğretim Teknolojisi Olarak Coğrafi Bilgi Sistemlerinin (CBS) Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine Katkısı ve Öğretmenlerin CBS’ye İlişkin Tutumları
ŞİMŞEK NİHAT
|
15 |
İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Demokratik Kazanımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ŞİMŞEK NİHAT
|
16 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME ARAÇLARININ KULLANILMASI NİTEL BİR ÇALIŞMA
ŞİMŞEK NİHAT
|
17 |
Sosyal Bilgilerde Coğrafi Bilgi Sistemlerinin Kullanımının Öğrencilerin Bilgi Teknolojilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi: Ankara İli Örneği
ŞİMŞEK NİHAT
|
18 |
Self-efficacy Perceptions of Social Studies Candidate Teachers
ŞİMŞEK NİHAT
|
19 |
Status of social studies teacher at primary stages evaluation tools inthe using alternative measurement
ŞİMŞEK NİHAT
|
20 |
İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersine Karşı Tutumlarının Değerlendirilmesi
ŞİMŞEK NİHAT,KAYA AHMET İHSAN,ARSLANTAŞ HACI İSMAİL
|
21 |
Yeni İlköğretim Sosyal Bilgiler Programı Hakkında Müfettiş Tutumları
ŞİMŞEK NİHAT,AYDINÖZÜ DURAN,İBRET BİLGİN ÜNAL
|
22 |
Yeni İlköğretim Sosyal Bilgiler Programı Hakkında Öğretmen Görüşleri
ŞİMŞEK NİHAT
|
23 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ CBS TEKNOLOJİSİNİN KULLANILMASI
ŞİMŞEK NİHAT
|
1 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Finansal Okuryazarlık Becerisine İlişkin
Görüşlerinin İncelenmesi / Investigation of Primary School Teacher Candidates
Opinions on Financial Literacy Skills
ŞİMŞEK NİHAT, UYGUN NEŞE
|
---|---|
2 |
Kutadgu Bilig İle Sosyal Bilgiler Dersinde Yer Alan Ortak Değerlerin
Karşılaştırmalı Bir Analizi
ŞİMŞEK NİHAT
|
3 |
Eğitimin McDonaldlaştırılması
ŞİMŞEK NİHAT, ALAGÖZ Bülent
|
4 |
Öğretmen Adaylarının Farklılıklara Saygı Kapsamında Toplumsal Uzaklık Hakkında Görüşleri
ŞİMŞEK NİHAT
|
5 |
LGS Sınav Ortalamalarının Yıllara Göre Dağılımı
ŞİMŞEK NİHAT, Parlak Fahriye, Bastık Ugur
|
6 |
Uzaktan Eğitim Hakkında Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
ŞİMŞEK NİHAT, Bastık Ugur, Parlak Fahriye
|
7 |
İlkokullarda Öğretmen Görüşlerine Göre Durum Tespitine Yönelik Swot Analizi
ŞİMŞEK NİHAT
|
8 |
Lise Öğrencilerinin Değer Yönelimleri
ŞİMŞEK NİHAT
|
9 |
Okullarda Swot Analizi
ŞİMŞEK NİHAT
|
10 |
Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Değer Yönelimleri
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
11 |
Paranormal İnançlara Sahip Olmanın Yaşam Doyumuna Etkisi
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
12 |
LGS Hakkında Suriyeli Öğrencilerin Görüşleri
ŞİMŞEK NİHAT,Parlak Fahriye,Bastık Ugur
|
13 |
ÖABT’’de Sosyal Bilgiler Öğretmen Aday Sayılarının, Netlerinin ve Atama Puanlarının Yıllara Göre Dağılımı
ŞİMŞEK NİHAT,Bastık Ugur,Parlak Fahriye
|
14 |
Türkiyede Yaygın Eğitim Çalışmalarına Toplu Bir Bakış(Dünü-Bugünü)
ŞİMŞEK NİHAT
|
15 |
Suriyeli Mültecilerin Türk İnsanına yönelik algıları ve yaşam memnuniyeti
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
16 |
Suriyeli Öğrencilere yönelik olarak yapılan eğitim politikalarının yeterliğinin değerlendirilmesi
ŞİMŞEK NİHAT,Kahleoğulları Yeşim
|
17 |
Yerel Gazetelerde Eğitim ile İlgili Haberlerin Yer Alma Sıklığı: Nizip Gazetesi Örneği
ŞİMŞEK NİHAT,Parlak Fahriye,Bastık Ugur
|
18 |
Sınıf Öğretmenlerinin Suriyeli Öğrencilerin Sınıf İçi Uyum Sorunları İle İlgili Görüşleri
ŞİMŞEK NİHAT,Parlak Fahriye,Bastık Ugur
|
19 |
Suriyeli Öğrencilerin Bireysellik ve Dayanışma Değerine İlişkin Algıları: Nizip Örneği
ŞİMŞEK NİHAT
|
20 |
Dini Dogmatizm ve Dindarlık Bağlamında Yaşam Doyumu
ŞİMŞEK NİHAT,Kalgı Mehmet Emin
|
21 |
Opınıons Of Unıversıty Students About Immıgant And Theır Problems
ŞİMŞEK NİHAT
|
22 |
pedagojik formasyongrubu öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri beklenti ve öneriler
ŞİMŞEK NİHAT
|
23 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kpss Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavına(Öabs) Yönelik Görüşleri
ŞİMŞEK NİHAT
|
24 |
Teacher Competencies:A Comparison Between Turkey and Germany
ŞİMŞEK NİHAT,AMAÇ ZEYNEL,AKGÜN İSMAİL HAKAN
|
25 |
Sosyal Bilgiler 5.sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuma Becerisini Kazanma Düzeyleri
ŞİMŞEK NİHAT,AKGÜN İSMAİL HAKAN,AMAÇ ZEYNEL
|
26 |
ABD Öğretmen Eğitiminde Yaklaşımlar ve Türkiyede Sınıf Öğretmenleri için Bir Öneri
AMAÇ ZEYNEL,ŞİMŞEK NİHAT,AKGÜN İSMAİL HAKAN
|
27 |
Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri eğitim sistemlerinin karşılaştırılması
AKGÜN İSMAİL HAKAN,ŞİMŞEK NİHAT
|
28 |
Status of Social Studies Teacger at Primary Stages Evulatıon tools in the using alternative measurement
ŞİMŞEK NİHAT
|
29 |
Sosyal Bilgiler Dersinde Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarının Kullanılması
ŞİMŞEK NİHAT
|
1 |
ÇEVRİMİÇİ WEB2.0 DESTEKLİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİ
Ölçme ve Değerlendirme Etinlikleri
|
---|---|
2 |
Okullarımızda Eğitim Kalitesinin Artırılması
Okulların Swot analizlerinin yapılması, eylem planlarının ve okul gelişim planlarının hazırlanması.
|
1 |
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
Öğretim Üyesi
|
---|
1 |
BİLTEK-IV
Yazar Adı: ŞİMŞEK NİHAT
, Yayın Yeri: IKSAD
|
---|---|
2 |
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar
Yazar Adı: ŞİMŞEK NİHAT
, Yayın Yeri: İKSAD
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | İstatistik Yöntemler ve SPSS Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | Sosyal Bilgiler Öğretiminde Araç Gereç Kullanımı | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı | Türkçe | 8 |
2 | 2014-2015 | karşılaştırmalı eğitim | Türkçe | 2 |
3 | 2014-2015 | eğitim bilimine giriş | Türkçe | 3 |
4 | 2014-2015 | Bilimsel araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
5 | 2014-2015 | Topluma Hizmet Uygulamalrı | Türkçe | 3 |
6 | 2014-2015 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
7 | 2014-2015 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
8 | 2014-2015 | Toplumsal Duyarlık Projesi | Türkçe | 2 |
9 | 2014-2015 | değerler eğitimi | Türkçe | 2 |
10 | 2015-2016 | bilimsel araştırma yöntemleri | Türkçe | 2 |
11 | 2015-2016 | öğretim teknloljileri ve materyal tasarımı | Türkçe | 4 |
12 | 2015-2016 | eğitimde bireysel farklılıklar | Türkçe | 2 |
13 | 2015-2016 | karşılaştırmalı eğitim | Türkçe | 2 |
14 | 2019-2020 | Türk Eğitim Tarihi | Türkçe | 4 |
15 | 2019-2020 | Karşılaştırmalı Eğitim | Türkçe | 2 |
16 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının kültürlenme düzeylerinin yaşam doyumuna etkisinin incelenmesi | FAHRİYE PARLAK BASTIK | TezMerkezi | 2020 |
2 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin demokratik tutumlarının yaşam doyumuna etkisi | PINAR KAYHAN | TezMerkezi | 2020 |
3 | Tamamlandı | Hayat bilgisi dersinde yaşam becerilerinin kazandırılmasına yönelik öğretmen görüşleri | UĞUR BASTIK | TezMerkezi | 2019 |
4 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının toplumsal uzaklıkla ilgili görüşleri | ESRA YILDIZ | TezMerkezi | 2019 |
5 | Tamamlandı | Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersinde kullandıkları sosyal bilgiler eğitimi gelenekleri ile ilgili görüşleri | MEHMET MUSTAFA KIZIK | TezMerkezi | 2018 |
6 | Tamamlandı | Sosyal bilgiler dersinde alternatif ölçme değerlendirme yöntemi olarak portfolyo (öğrenci ürün) dosyası, performans ve proje görevi uygulamasına ilişkin öğretmen görüşleri | HÜSEYİN BAYRAM | TezMerkezi | 2012 |
1 |
BİLTEK-IV
4. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT
DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND
SOCIAL SCIENCES
|
---|