GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM
1 |
Günümüzde Eğitim içinde
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
---|---|
2 |
Dünya Eğitimine Yön Verenler II
Yayın Yeri: Milli Eğitim Bakanlığı
|
3 |
Dünya Eğitimine Yön Verenler II
Yayın Yeri: Milli Eğitim
|
1 |
Eğitimin McDonaldlaştırılması
ALAGÖZ BÜLENT, ÇERİZ Adil
|
---|---|
2 |
Alice Growing Up in ‘Temporary Protection’ Land: Immigrant Students’ Identity Development as a Reflection Toward Inclusion Practices
ALAGÖZ BÜLENT
|
3 |
Teacher Candidates’ Opinions toward Money and Purchase Behaviors Based on Theodor Ludwig Wiesengrund Adorno’s Theory of Leisure Industry and Mass Culture: A Qualitative Research
AKMAN ÖZKAN,ALAGÖZ BÜLENT
|
4 |
Relation between Metacognitive Awareness and Participation to Class Discussion of University Students
AKMAN ÖZKAN,ALAGÖZ BÜLENT
|
5 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Değer Eğitiminde Örtük Programa Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
AKMAN ÖZKAN,ÇARŞANBALI KILIÇ ÇİĞDEM,ALAGÖZ BÜLENT
|
6 |
A Study on Environment - Oriented Knowledge, Attitude and Behavior Level of Teacher Candidates
AKMAN ÖZKAN,ALAGÖZ BÜLENT
|
7 |
The Level of History Teachers’ Use Active Learning Methods and Technics
YILDIRIM SEFA,AKMAN ÖZKAN,ALAGÖZ BÜLENT
|
8 |
Anthropocentric or Ecocentric Environmentalism. Views of University Students
ALAGÖZ BÜLENT,AKMAN ÖZKAN
|
9 |
A Study towards Views of Teacher Candidates about National and Global Environmental Problems
ALAGÖZ BÜLENT,AKMAN ÖZKAN
|
10 |
Improving Democratic Perception Scale Towards Social Studies Teacher Candidates. Validity and Reliability Study
ALAGÖZ BÜLENT
|
11 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Ekonomi Dersine Yönelik Görüşleri Üzerine Nitel Bir Araştırma
ALAGÖZ BÜLENT
|
12 |
Adaptation of economy attitude scale to Turkish culture. Validity and reliability study.
ALAGÖZ BÜLENT
|
13 |
Developing Attitude Scale on Economy Education toward Teacher Candidates of Social Studies. A Study of Validity and Reliability.
ALAGÖZ BÜLENT
|
14 |
Classroom Discussion Scale of Wade: Adaptation to Turkish, Validity and Reliability Study
ALAGÖZ BÜLENT
|
15 |
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarına Yönelik Tartışmalı Konular Ölçeğinin Geliştirilmesi. Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ALAGÖZ BÜLENT
|
16 |
Developing A Prospective Teachers Oriented Attitude Scale on Genetically Modified Organisms and Psychometric Qualities of the Scale.
ALAGÖZ BÜLENT
|
17 |
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkisi
ALAGÖZ BÜLENT
|
18 |
Sosyal Bilgiler ve Coğrafya Eğitiminde Karmaşık Toplumların Çöküşü
ALAGÖZ BÜLENT
|
19 |
ÇEVRE EĞİTİMİNE FARKLI BİR YAKLAŞIM: SOSYAL-EKOLOJİK SİSTEMLER
ALAGÖZ BÜLENT
|
1 |
Eğitimin McDonaldlaştırılması
ALAGÖZ BÜLENT, ŞİMŞEK NİHAT
|
---|---|
2 |
GEORGE ORWELL’İN 1984 ROMANININ FOUCAULTÇU BAKIŞ AÇISINDAN OKUNMASI
ALAGÖZ BÜLENT
|
3 |
SURİYELİ GÖÇMENLERİN ENTEGRASYONU VE KAYNAŞTIRILMALARI: EĞİTİM POLİTİKASI, UYGULAMA, SORUNLAR VE ÖNERİLER
KAPLAN ORHAN,ALAGÖZ BÜLENT
|
4 |
ASSESSMENT OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ PERSPECTIVES ON SYRIAN STUDENTS
AKMAN ÖZKAN,ALAGÖZ BÜLENT
|
5 |
EXAMS AS A TOOL FOR SHAPING COMMUNITIES
ALAGÖZ BÜLENT,AKMAN ÖZKAN
|
6 |
Four Views of Teachers Discussing Controversial Issues
ALAGÖZ BÜLENT,AKMAN ÖZKAN
|
7 |
Investigation of Problem Solving Behaviors of Social Studies Teacher Candidates
AKMAN ÖZKAN,ALAGÖZ BÜLENT
|
8 |
The Problems Encountered in the Teaching of Social Studies in Turkey
AKMAN ÖZKAN,ALAGÖZ BÜLENT
|
9 |
EĞİTİME FOUCAULT’ÇU BİR BAKIŞ: OKUL MU HAPİSHANE Mİ?
ALAGÖZ BÜLENT
|
10 |
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM GERÇEKTEN YAPILANDIRMACI MIDIR?
ALAGÖZ BÜLENT
|
11 |
Sosyal Bilimler için Ölçek Uyarlama
ALAGÖZ BÜLENT
|
12 |
Medya Okuryazarlığına Veblenesk Bir Bakış
ALAGÖZ BÜLENT
|
13 |
İnsan Nüfusundaki Değişimler Çevre Sorunlarının Temel Sebebi Olabilir mi?
ALAGÖZ BÜLENT
|
14 |
Yeni Sosyal Bilgiler Müfredatında Çevre Eğitiminin Yeri
ALAGÖZ BÜLENT
|
15 |
Çevre Sorunları, Teknoloji ve Değişen Öncelikler
ALAGÖZ BÜLENT
|
16 |
Environmental Education in Turkey: Past, Present and Future
ALAGÖZ BÜLENT,ALİBEYOĞLU MELTEM
|
17 |
Çevre Eğitimi ve Çevre Eğitiminde Alternatif Merkezler Dünyadan ve Türkiye den Örnekler
ALAGÖZ BÜLENT
|
18 |
Global Changing, Natural Research and Environmental Education
ALAGÖZ BÜLENT
|
1 |
Çanakkale’yi Hatırlamak
Çanakkale savaşı yüz ikinci yıldönümünde Türkiye ve Avustralya tarafından çeşitli etkinlik ve uygulamalar ile anılmaya devam etmektedir. Bu çalışmada elde edilecek bilgilerin iki ülkede gerçekleştirilen tarih öğretimi ile ilgili önemli bulgular ortay
|
---|
1 |
Mustafa Kemal Üniversitesi
Araştırma Görevlisi
|
---|---|
2 |
Gazi Üniversitesi
Araştırma Görevlisi
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Demokrasi Eğitimi | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | Sosyal Bilgiler ve Hayat Bilgisi Öğretimine İlişkin Araştırmaların İncelenmesi | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | İnsan Hakları Eğitimi ve İnsan Hakları Sorunları | Türkçe | 3 |
4 | 2020-2021 | Demokrasi Eğitimi | Türkçe | 3 |
5 | 2020-2021 | İnsan Hakları ve Demokrasiye Yönelik Tartışmalar ve Anlayışlar | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | Demokrasi Eğitimi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2013-2014 | Felsefe | Türkçe | 2 |
2 | 2013-2014 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
3 | 2013-2014 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 6 |
4 | 2013-2014 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 4 |
5 | 2013-2014 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 3 |
6 | 2013-2014 | Türkiye Fiziki Coğrafyası | Türkçe | 2 |
7 | 2013-2014 | TDP | Türkçe | 1 |
8 | 2014-2015 | Genel Coğrafya | Türkçe | 2 |
9 | 2014-2015 | Türkiye Fiziki Coğrafyası ve Jeopolitiği | Türkçe | 2 |
10 | 2014-2015 | Genel Fiziki Coğrafya | Türkçe | 4 |
11 | 2014-2015 | Felsefe | Türkçe | 2 |
12 | 2014-2015 | Genel Beşeri ve Ekonomik Coğrafya | Türkçe | 4 |
13 | 2014-2015 | Siyasi Coğrafya | Türkçe | 2 |
14 | 2014-2015 | Seçmeli II Uzaktan Algılama | Türkçe | 2 |
15 | 2014-2015 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
16 | 2014-2015 | Toplumsal Duyarlılık Projesi | Türkçe | 2 |
17 | 2015-2016 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
18 | 2015-2016 | Türkiye Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası | Türkçe | 2 |
19 | 2015-2016 | Günümüz Dünya Sorunları | Türkçe | 2 |
20 | 2015-2016 | Hayat Bilgisi | Türkçe | 3 |
21 | 2015-2016 | Sosyoloji | Türkçe | 2 |
22 | 2015-2016 | Ülkeler Coğrafyası | Türkçe | 2 |
23 | 2015-2016 | Felsefe | Türkçe | 2 |
24 | 2015-2016 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
25 | 2015-2016 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 2 |
26 | 2015-2016 | Genel Fiziki Coğrafya | Türkçe | 4 |
27 | 2015-2016 | Genel Beşeri ve Ekonomik Coğrafya | Türkçe | 4 |
28 | 2015-2016 | Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği | Türkçe | 2 |
29 | 2015-2016 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Türkçe | 3 |
30 | 2015-2016 | Genel Coğrafya | Türkçe | 2 |
31 | 2015-2016 | Siyasi Coğrafya | Türkçe | 2 |
32 | 2016-2017 | Türkiye Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası | Türkçe | 2 |
33 | 2016-2017 | Türkiye Fiziki Coğrafyası | Türkçe | 2 |
34 | 2016-2017 | Günümüz Dünya Sorunları | Türkçe | 2 |
35 | 2016-2017 | Topluma Hizmet Uygulaması | Türkçe | 4 |
36 | 2016-2017 | Felsefe | Türkçe | 2 |
37 | 2016-2017 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 4 |
38 | 2016-2017 | Ülkeler Coğrafyası | Türkçe | 2 |
39 | 2016-2017 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 |
40 | 2016-2017 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
41 | 2016-2017 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
42 | 2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
43 | 2017-2018 | Günümüz Dünya Sorunları | Türkçe | 2 |
44 | 2017-2018 | Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İncelemeleri | Türkçe | 2 |
45 | 2017-2018 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
46 | 2017-2018 | Temel Hukuk | Türkçe | 2 |
47 | 2017-2018 | Sosyoloji | Türkçe | 2 |
48 | 2017-2018 | Felsefe | Türkçe | 2 |
49 | 2017-2018 | Siyaset Bilimine Giriş | Türkçe | 2 |
50 | 2017-2018 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
51 | 2018-2019 | Genel Coğrafya | Türkçe | 2 |
52 | 2018-2019 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
53 | 2018-2019 | Felsefe | Türkçe | 2 |
54 | 2018-2019 | Sosyoloji | Türkçe | 2 |
55 | 2018-2019 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
56 | 2018-2019 | Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği | Türkçe | 2 |
57 | 2018-2019 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
58 | 2018-2019 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Türkçe | 3 |
59 | 2018-2019 | Genel ve Fiziki Coğrafya | Türkçe | 2 |
60 | 2018-2019 | Türkiye Fiziki Coğrafyası | Türkçe | 2 |
61 | 2018-2019 | Genel Beşeri ve Ekonomik Coğrafya | Türkçe | 4 |
62 | 2018-2019 | Türkiye Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası | Türkçe | 2 |
63 | 2018-2019 | Ülkeler Coğrafyası | Türkçe | 2 |
64 | 2018-2019 | Siyasi Coğrafya | Türkçe | 2 |
65 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
66 | 2019-2020 | Türkiye Fiziki Coğrafyası | Türkçe | 2 |
67 | 2019-2020 | Türkiye Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası | Türkçe | 2 |
68 | 2019-2020 | Ülkeler Coğrafyası | Türkçe | 2 |
69 | 2019-2020 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
70 | 2019-2020 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
71 | 2019-2020 | İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi | Türkçe | 2 |
72 | 2019-2020 | Bilimin Doğası ve Öğretimi | Türkçe | 2 |
73 | 2019-2020 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 2 |
74 | 2019-2020 | Siyaset Bilimi | Türkçe | 2 |
75 | 2019-2020 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Türkçe | 3 |
76 | 2019-2020 | Bilim, Teknoloji ve Toplum | Türkçe | 2 |
77 | 2020-2021 | Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
78 | 2020-2021 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 4 |
79 | 2020-2021 | Bilim Tarihi ve Felsefesi | Türkçe | 2 |
80 | 2020-2021 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
81 | 2020-2021 | Eğitim Hukuku | Türkçe | 2 |
82 | 2020-2021 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 6 |
83 | 2020-2021 | Günümüz Dünya Sorunları | Türkçe | 2 |
84 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
85 | 2020-2021 | İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi | Türkçe | 2 |
86 | 2020-2021 | Siyaset Bilimi | Türkçe | 2 |
87 | 2020-2021 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Türkçe | 3 |
88 | 2020-2021 | Türk Tarihi ve Kültürü | Türkçe | 2 |
89 | 2020-2021 | Bilim, Teknoloji ve Toplum | Türkçe | 2 |
90 | 2020-2021 | Vatandaşlık Bilgisi | Türkçe | 2 |
91 | 2020-2021 | İslam Öncesi Türk Tarihi ve Kültürü | Türkçe | 2 |
92 | 2020-2021 | Sosyal Antropoloji ve Medeniyet Tarihi | Türkçe | 2 |
93 | 2021-2022 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 2 |
94 | 2021-2022 | Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihsel Kanıt, Yerel ve Sözlü Tarih | Türkçe | 2 |
95 | 2021-2022 | Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği | Türkçe | 2 |
96 | 2021-2022 | Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
97 | 2021-2022 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
98 | 2021-2022 | Bilim Tarihi ve Felsefesi | Türkçe | 2 |
99 | 2021-2022 | Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Türkiye'de ilkokul çağında çocuğu olan Suriyeli sığınmacı ebeveynlerin eğitim sürecine katılımı | ESMA SENDİ | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Sosyal bilgiler dersinde probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin, yaratıcı düşünme ve problem çözme becerileri ile akademik başarılarına etkisi | SERAP GÜNER YÜKSEL | TezMerkezi | 2019 |
1 |
4. ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU
Sosyal ve beseri bilimlerin tamami
|
---|