GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
1 |
Lise Matematik Öğretimi
Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
---|---|
2 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
3 |
Küçük Çocuklar İçin Matematiği Anlama
Yayın Yeri: Nobel(Sage Yayınevi)
|
4 |
Küçük Çocuklar için Matematiği Anlama
Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
1 |
Adaptation of the Test Developed to Measure Mathematical Knowledge of Teaching Geometry in Turkey
ESENDEMİR OZAN,BİNDAK RECEP
|
---|---|
2 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşlerİ
ESENDEMİR ÖKKEŞ,ÇIRAK SEVİLAY,SAMANCIOĞLU MUSTAFA
|
3 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
ESENDEMİR OZAN,ÇIRAK SEVİLAY,Samancıoğlu Mustafa
|
1 |
MATHEMATICAL KNOWLEDGE FOR TEACHING IN GEOMETRY: A COMPARISON STUDY OF US AND TURKISH MATHEMATICS TEACHERS
ESENDEMİR OZAN,BİNDAK RECEP
|
---|---|
2 |
Use Of Structured Exploration Process To Develop Teachers Mathematical Justification Skills
BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF,polat semra,güzel mehmet,Toprak Zehra,ESENDEMİR OZAN,Ayhan Mehmet Akif
|
3 |
Use of Structured Exploration Process to Develop Teachers Mathematical Justification Skills
BOZKURT ALİ, KOÇ YUSUF, POLAT SEMRA, GÜZEL MEHMET, TOPRAK ZEHRA, ESENDEMİR OZAN, ayhan akif
|
4 |
Kâğıt Katlamayla Oluşan Şekillerin İncelemesi Etkinliğiyle Geometrik Düşünmeyi Teşvik Etme
KOÇ YUSUF,BOZKURT ALİ,Toprak Zehra,Mehmet Akif Ayhan,Polat Semra,ESENDEMİR OZAN
|
5 |
Matematiksel Problem Çözmede Karşılan Zorluklara İlişkin Öğretmen Görüşleri
ESENDEMİR OZAN, Oğraş Adile, BİNGÖLBALİ ERHAN, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
|
6 |
Matematiksel problem çözmede karşılaşılan zorluklara ilişkin öğretmen görüsleri
ESENDEMİR ÖKKEŞ,OĞRAŞ A,BİNGÖLBALİ FERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
1 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Alanlarında Mesleki Gelişim Modeli ve Bu Modelin Yaygınlaştırılması Projesi
|
---|
1 |
MILLI EGITIM BAKANLIGI
Matematik Öğretmeni
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2021-2022 | Matematik Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
2 | 2021-2022 | Matematiğin Temelleri 2 | Türkçe | 2 |
3 | 2021-2022 | Matematik Öğretimi 2 | Türkçe | 6 |
4 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 1 |
5 | 2021-2022 | İlkokulda Temel Matematik | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | Matematik Öğretimi 1 | Türkçe | 6 |
7 | 2021-2022 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
8 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
9 | 2021-2022 | Mantıksal Akıl Yürütme | Türkçe | 2 |
10 | 2021-2022 | Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
11 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 4 |
12 | 2021-2022 | İlkokul Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
13 | 2020-2021 | Matematik Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
14 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
15 | 2020-2021 | Analitik Geometri 2 | Türkçe | 3 |
16 | 2020-2021 | Temel Matematik 2 | Türkçe | 2 |
17 | 2020-2021 | Matematik Öğretimi 2 | Türkçe | 3 |
18 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 4 |
19 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
20 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
21 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
22 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 1 |
23 | 2019-2020 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
24 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
25 | 2017-2018 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
26 | 2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 6 |
27 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
28 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
29 | 2017-2018 | Matematik Öğretimi 1 | Türkçe | 3 |
30 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
31 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
32 | 2017-2018 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
1 |
Mathematics Education Research Group-Turkey
Üye 2009 |
---|