GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
Türkçe Eğtimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
|
---|---|
2 |
Dinleme ve Eğitimi
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
|
3 |
PISA VE OKUMA KÜLTÜRÜ
Yayın Yeri: NOBEL YAYINCILIK
|
4 |
Dil Bilgisi Öğretimi
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ
|
5 |
Yazma ve Eğitimi
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
|
6 |
Yazma ve Eğitimi
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
|
7 |
Konuşma ve Eğitimi
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
8 |
Multidisciplinary Perspectives on Education
Yayın Yeri: Cambridge Scholars Publishing
|
9 |
The Science And Education At The Beginning of The 21st Century In Turkey
Yayın Yeri: St. Kliment Ohridski University Press
|
1 |
An Evaluation of Factors Affecting Reading Comprehension
HAMZADAYI ERGÜN, BATMAZ ÖZLEM
|
---|---|
2 |
Ortaokul Öğrencilerinin Özetleme Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
HAMZADAYI ERGÜN, DEMİR BÜŞRA
|
3 |
Bilgilendirici Metin Yazma Başarımını Değerlendirmeye Yönelik Bir Ölçek Önerisi
Dölek Onur, HAMZADAYI ERGÜN
|
4 |
Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Yazma Başarısı, Tutumu ve Kaygısı Üzerindeki Etkisi
Elçi Zeynal Abidin, HAMZADAYI ERGÜN
|
5 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen C1 Düzeyindeki Öğrencilerin Bağlayıcı Bilgi Düzeyleri
VARIŞOĞLU MEHMET CELAL,HAMZADAYI ERGÜN
|
6 |
Comparison of Writing Skills of Students of Different Socioeconomic Status
Dölek Onur,HAMZADAYI ERGÜN
|
7 |
Konuşma Kaygı Düzeyi ile Konuşma Başarımı Arasındaki İlişki
Gölpınar Şaziye,HAMZADAYI ERGÜN,BAYAT NİHAT
|
8 |
Konuşma Becerisinin Değerlendirilmesinde Türkçe Öğretmenlerinin Yaklaşımları
HAMZADAYI ERGÜN,DÖLEK ONUR
|
9 |
Akran Etkileşimine Dayalı Yazma Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerileri Üzerindeki Etkisi
DÖLEK Onur,HAMZADAYI ERGÜN
|
10 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Sürecinde Sözel Düzeltme Geribildirimleri Öğretmen ve Öğrenci Yeğleyişleri
ÇETİNKAYA GÖKHAN,HAMZADAYI ERGÜN
|
11 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Bağlamlaştırma Stratejisinin Sözcük Öğrenimine Etkisi
HAMZADAYI ERGÜN,BAYAT NİHAT
|
12 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde C1 Düzeyinde Yazılı Akran Geribildirimlerine İlişkin Görünümler
HAMZADAYI ERGÜN
|
13 |
The Effect of Progressive Sentence Development Activities on 5th Graders Description Skills
HAMZADAYI ERGÜN
|
14 |
Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Konuşma Becerisi Öz Yeterlik Algıları ile Kişilik Tipleri Arasındaki İlişki
HAMZADAYI ERGÜN,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
15 |
Halikarnas Balıkçısı nın Çocuklara Uyarlanan Yapıtlarındaki İletilere Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi
HAMZADAYI ERGÜN,ÇETİNKAYA GÖKHAN,BAYAT NİHAT
|
16 |
Sesbirimsel Metin Diktesi Uygulamalarının A2 Düzeyindeki Öğrencilerin Yazma Becerileri Üzerindeki Etkisi
ÇETİNKAYA GÖKHAN,HAMZADAYI ERGÜN
|
17 |
Dikte Uygulamalarının 5 Sınıf Öğrencilerinin Yazım ve Noktalama Kurallarını Uygulama Becerilerine Etkisi
HAMZADAYI ERGÜN,ÇETİNKAYA GÖKHAN
|
18 |
Gülen Ada Öyküsünün Göstergebilimsel Çözümlemesi
BAYAT NİHAT,HAMZADAYI ERGÜN,ÇETİNKAYA GÖKHAN,ÜLPER HAKAN
|
19 |
Çocuk Okurların Bilişsel Duyuşsal ve Toplumsal Gelişimlerindeki İşlevleri Açısından Aytül Akal da Mizah Öğesinin Kullanımı
HAMZADAYI ERGÜN,ÇETİNKAYA GÖKHAN
|
20 |
Yazılı Anlatımı Düzenlemede Akran Dönütleri Dönüt Türleri Öğrenci Algıları
HAMZADAYI ERGÜN,ÇETİNKAYA GÖKHAN
|
21 |
Yapılandırmacı Öğrenme Kuramının Anadili Öğretimi Açısından İşlevselliği
HAMZADAYI ERGÜN
|
22 |
Bütünleştirilmiş Öğrenme Öğretme Yaklaşımının Okuduğunu Anlama ve Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi
HAMZADAYI ERGÜN
|
1 |
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Yazma Başarımları İle Yazma Kaygıları Arasındaki İlişki
HAMZADAYI ERGÜN,HASIRCI SEVİL
|
---|---|
2 |
Üstbilişsel okuma stratejileri kullanım düzeyi ile okuduğunu anlama arasındaki ilişki
HAMZADAYI ERGÜN
|
3 |
Konuşma Kaygı Düzeyi İle Konuşma Başarımı Arasındaki İlişki
Gölpınar Şaziye,HAMZADAYI ERGÜN,BAYAT NİHAT
|
4 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen C1 Düzeyindeki Öğrencilerin Bağlayıcı Kullanım Düzeyleri
VARIŞOĞLU MEHMET CELAL,HAMZADAYI ERGÜN
|
5 |
Konuşma Becerisinin Değerlendirilmesinde Türkçe Öğretmenlerinin Yaklaşımları
HAMZADAYI ERGÜN,DÖLEK Onur
|
6 |
Kılavuzlanmış Öz-Düzenlemenin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Yazma Yanlışlarına Yönelik Farkındalıkları Üzerindeki Rolü
HASIRCI SEVİL,HAMZADAYI ERGÜN
|
7 |
Türkçe Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Tutum Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
ÇETİNKAYA GÖKHAN,HAMZADAYI ERGÜN
|
8 |
Aytül Akal da İlişkisel Kimlikler ve Aile İçi İletişim Oğlum Nerdesin Kızım Nerdesin
HAMZADAYI ERGÜN,ÇETİNKAYA GÖKHAN
|
1 |
OKUMA ÇEMBERİNİN OKUMANIN DUYUŞSAL NİTELİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Okuduğunu anlama sürecinin geliştirilmesi ve etkili hale getirilmesi, ancak okumaya yönelik olumlu tutumların oluşturulmasına ve bu süreçte nasıl daha başarılı olunacağının bilinmesine bağlıdır. Bu nedenle okuduğunu anlama çalışmalarına ve okumaya yö
|
---|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
ÖĞRETMEN
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | ANA DİLİ EĞİTİMİ VE ÖĞRENME KURAMLARI | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | ANLATMA TEKNİKLERİ II: YAZMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
2 | 2014-2015 | ANLAMA TEKNİKLERİ I: OKUMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
3 | 2014-2015 | ÇOCUK EDEBİYATI | Türkçe | 2 |
4 | 2015-2016 | ANLAMA TEKNİKLERİ I: OKUMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
5 | 2011-2012 | ANLATMA TEKNİKLERİ II: YAZMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
6 | 2016-2017 | ANLATMA TEKNİKLERİ II: YAZMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
7 | 2015-2016 | ANLATMA TEKNİKLERİ II: YAZMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
8 | 2015-2016 | ÇOCUK EDEBİYATI | Türkçe | 2 |
9 | 2016-2017 | ÇOCUK EDEBİYATI | Türkçe | 2 |
10 | 2016-2017 | ANLAMA TEKNİKLERİ I: OKUMA EĞİTİMİ | Türkçe | 1 |
11 | 2016-2017 | ÇAĞDAŞ TÜRK ŞİİRİ İNCELEMELERİ | Türkçe | 3 |
12 | 2015-2016 | ÇAĞDAŞ TÜRK ŞİİRİ İNCELEMELERİ | Türkçe | 3 |
13 | 2015-2016 | ANA DİLİ EĞİTİMİ VE ÖĞRENME KURAMLARI | Türkçe | 3 |
14 | 2011-2012 | ÇOCUK EDEBİYATI | Türkçe | 2 |
15 | 2011-2012 | ANLAMA TEKNİKLERİ I: OKUMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
16 | 2012-2013 | ANLATMA TEKNİKLERİ II: YAZMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
17 | 2012-2013 | ÇOCUK EDEBİYATI | Türkçe | 2 |
18 | 2012-2013 | ANLAMA TEKNİKLERİ I: OKUMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
19 | 2013-2014 | ANLATMA TEKNİKLERİ II: YAZMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
20 | 2013-2014 | ÇOCUK EDEBİYATI | Türkçe | 2 |
21 | 2013-2014 | ANLAMA TEKNİKLERİ I: OKUMA EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Konuşma stratejilerinin öğretiminin konuşma başarımına ve konuşmanın duyuşsal niteliklerine etkisi | SEÇİL SİMGE UYAR | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Okuma çemberinin okumanın duyuşsal nitelikleri üzerindeki etkisi | SEÇİL ŞAHAN | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin özetleme öz yeterliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi | BÜŞRA DEMİR | TezMerkezi | 2021 |
4 | Tamamlandı | Farklı öğrenim düzeylerindeki öğrencilerin üstbilişsel okuma stratejilerini kullanma durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi | YUNUS AKKUŞ | TezMerkezi | 2019 |
5 | Tamamlandı | Video destekli özdeğerlendirme etkinliklerinin öğrencilerin hazırlıklı konuşma becerisine etkisi | CANAN NURİYE YILMAZ | TezMerkezi | 2019 |
6 | Tamamlandı | Yansıtıcı düşünmeye dayalı yazma etkinliklerinin 8.sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım becerileri, yazma tutumları ve yazma kaygıları üzerindeki etkisi | ZEYNAL ABİDİN ELÇİ | TezMerkezi | 2018 |
7 | Tamamlandı | Nur İçözü'nün yapıtlarının çocuk yazınının temel ilkelerine göre incelenmesi | DEMET ALBAYRAM | TezMerkezi | 2018 |
8 | Tamamlandı | Akran etkileşimine dayalı yazma etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım becerileri üzerindeki etkisi | ONUR DÖLEK | TezMerkezi | 2016 |