GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
1 |
A Framework For Evaluating Design and Implementation of Activities for Mathematics Instruction (e-kitap)
Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL Mehmet |
---|---|
2 |
Matematik Öğretiminde Etkinlik Tasarımı ve Uygulamaları Bir Değerlendirme Çerçevesi
Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet |
3 |
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI İLKOKUL UYGULAMALARI
Bölüm Adı: OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARININ KAPSAMI VE ÖNEMI |
4 |
Matematik Öğretiminde Etkinlik Tasarımı ve Uygulamaları: Bir Değerlendirme Çerçevesi
Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET |
5 |
2021 IPCEDU TAM METİN
Bölüm Adı: 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Geometrik Muhakeme Perspektifine Göre İncelenmesi |
6 |
Education, Social, Health And Political Developments In Turkey Between 2000-2020
Bölüm Adı: DEVELOPMENTS IN THE FIELD OF MATHEMATICS AND MATHEMATICS EDUCATION IN TURKEY BETWEEN THE YEARS 2000-2020 |
7 |
IPCEDU 2020 E-Kitabı
Bölüm Adı: Suriyeli Öğrencilere Eğitim Veren Matematik Öğretmenlerinin Karşılaştığı Sorunlar |
8 |
IPCEDU 2020 E-Kitabı
Bölüm Adı: İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bağıntı ve Fonksiyonlar Konusunda Zorluk YaşadıklarıKavramlar ve Nedenlerine Dair Günlüklerine Yansıyanlar |
9 |
Educational and Science Occurred in Turkey Between the Years of 1980-2000
Bölüm Adı: The Developments in Mathematics and Mathematics Education in Turkey Between the Years of 1980-2000 |
10 |
IPCEDU20
Bölüm Adı: İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞINTI VE FONKSİYONLAR KONUSUNDA ZORLUK YAŞADIKLARI KAVRAMLAR VE NEDENLERİNE DAİR GÜNLÜKLERİNE YANSIYANLAR |
11 |
Social Educational Political Economic and Other Developments Occurred in Turkey Between the Years of 1938-1980
Bölüm Adı: Developments in The Area of Mathematics and Mathematics Education in Turkey During the Years of 1938-1980 |
12 |
Matematik eğitiminde Teoriler
Bölüm Adı: Zihnin Geometrik Alışkanlıkları |
13 |
Matematik Eğitimde Teoriler
Bölüm Adı: Zihnin Geometrik Alışkanlıkları |
14 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: DUYUŞSAL ÖZELLİKLER BAĞLAMINDA İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ |
15 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: Duyuşsal Özellikler Bağlamında İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının İncelenmesi |
16 |
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar
Bölüm Adı: Tanımsızlık ve Belirsizlik |
17 |
OrtaöğretimMATEMATİK9 Sınıf2 Kitap
Yazar(lar): BOZKURT ALİ,TATAR ENVER,KARAKUŞ FATİH,ATİK HASAN,AKTÜMEN MUHARREM,SAVAŞ EREN RAHMET,ÖZEL SERKAN,KÖSA TEMEL,KABACA TOLGA,Güner Özkan,YILDIZ AVNİ,KERTİL MAHMUT,ÇEKMEZ ERDEM,KOL MURAT,Abdullah Aydın Ünlü,Adem Kocabaş,Arif Oruç,Yaylı Barış,Karataş celal, |
18 |
Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Öğretim Tasarımları
Bölüm Adı: PAB Çerçevesinde Matematik Öğretimine Bir Teknoloji Entegrasyon Modeli ve Uygulama Örneği |
19 |
Ortaöğretim Matematik 9 Sınıf
Yazar(lar): BOZKURT ALİ,TATAR ENVER,KARAKUŞ FATİH,ATİK HASAN,AKTÜMEN MUHARREM,SAVAŞ EREN RAHMET,ÖZEL SERKAN,KÖSA TEMEL,KABACA TOLGA,GÜNER ÖZKAN,YILDIZ AVNİ,ÇEKMEZ ERDEM,KERTİL MAHMUT,KOL MURAT,ÜNLÜ ABDULLAH AYDIN,KOCABAŞ ADEM,ORUÇ ARİF,YAYLI BARIŞ,KARATAŞ CELAL, |
20 |
Ortaöğretim matematik 9 Sınıf
Yazar(lar): BOZKURT ALİ,TATAR ENVER,KARAKUŞ FATİH,AKTÜMEN MUHARREM,ATİK HASAN,SAVAŞ EREN RAHMET,ÖZEL SERKAN,KÖSA TEMEL,KABACA TOLGA,güner özkan,YILDIZ AVNİ,ÇEKMEZ ERDEM,KERTİL MAHMUT,KOL MURAT,ÜNLÜ ABDULLAH AYDIN,KOCABAŞ ADEM,ORUÇ ARİF,BARIŞ YAYLI,KARATAŞ CELAL, |
21 |
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar
Bölüm Adı: Seriler: Sonsuz Toplamlar |
22 |
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar
Bölüm Adı: Diziler: Belli Bir Kurala göre Sıralı Listeler |
23 |
Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedejoji ve Alan Bilgisi Temelli Öğretim Tasarımları
Bölüm Adı: TPAB Çerçevesinde Matematik Öğretimine Bir Teknoloji Entegrasyon Modeli ve Uygulama Örneği |
24 |
9 SINIF MATEMATİK DERS KİTABI
Bölüm Adı: Denklem ve Eşitsizlikler |
25 |
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar
Bölüm Adı: Tanımsızlık ve Belirsizlik: Kavramsal ve Geometrik bir İnceleme |
26 |
Ortaöğretim Matematik 9 Ders Kitabı
Yazar(lar): BOZKURT ALİ |
27 |
Ortaöğretim Matematik 9 Ders kitabı
Yazar(lar): BOZKURT ALİ,ERDOĞAN AHMET,ŞAHİN İSMAİL |
28 |
İlköğretim Matematik 7 Öğretmen Klavuz kitabı
Yazar(lar): ERDOĞAN AHMET,BOZKURT ALİ,ŞAHİN İSMAİL |
29 |
İlköğretim Matematik 7 Çalışma kitabı
Yazar(lar): ERDOĞAN AHMET,BOZKURT ALİ,ŞAHİN İSMAİL |
30 |
İlköğretim Matematik 7 Ders kitabı
Yazar(lar): ERDOĞAN AHMET,BOZKURT ALİ,ŞAHİN İSMAİL |
1 |
Etkinlik Uygulama Sürecinde Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Sorunları Teşhis ve Müdahale Biçimlerinin Yapısı
BOZKURT ALİ,GÜZEL MEHMET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
---|---|
2 |
Liselere Giriş Sınavı Matematik Soruları ile 8. Sınıf Matematik Ders Kitapları Ünite Değerlendirme Sorularının Bilişsel Düzeylerinin Karşılaştırılması
BOZKURT ALİ, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, ETYEMEZ Enes
|
3 |
Ortaokul 7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Matematiksel Potansiyel Düzeyleri
AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
|
4 |
Ethical tensions in mathematics teachers’ instructional decisions
ÖZMANTAR MEHMET FATİH, COŞKUN MEDİNE, BOZKURT ALİ
|
5 |
An Example Teaching Activity Based on the Comparison Meaning of the Subtraction of Integers
BOZKURT ALİ, Güzel Mehmet, TEZCAN Şengül
|
6 |
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VERİ İŞLEME ÖĞRENME ALANINA DAİR YAZILI SINAV SORULARI ÜZERİNE İNCELEME
Bakırcı Gülbahar, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
|
7 |
Investigation of Classroom Practices of Middle School Mathematics Teachers in the Context of Geometric Reasoning Processes
BOZKURT ALİ, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, TUTAN SİBEL
|
8 |
Ortaokul 8.sınıf veri analizi ile olasılık konularının öğretiminde 4MAT öğretim modeli kullanımının öğrencilerinin akademik başarılarına ve bilgilerin kalıcılığına etkisi
Şahin Ali, BOZKURT ALİ
|
9 |
Matematik Öğretiminin İşlemsel ve Kavramsal Bilgi Bağlamında Değerlendirilmesine İlişkin Ölçekler Geliştirme Çalışması
BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, ÖZDEMİR MUSTAFA İLHAN
|
10 |
70Investigation of Classroom Practices ofMiddle School Mathematics Teachers in the Context ofGeometric Reasoning Processes
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, BOZKURT ALİ, TUTAN SİBEL
|
11 |
The usefulness of activity evaluation and feedback tool (AEFT) and its potential to evaluate and give feedback to practitioners
BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
12 |
Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Tasarım ve Uygulama Süreçlerinde Yaptıkları Değerlendirme ve Müdahalelerin İncelenmesi
Güzel Mehmet, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
13 |
Türkiye ve TALIS Anketine Katılan Ülkelerdeki Ortaokul Matematik
Öğretmenlerinin Öz Yeterlik ve Mesleki İş Birliği Algılarının Karşılaştırılması
BOZKURT ALİ, KURSAV Müberra
|
14 |
İki Ortaokul Sınıfındaki Matematik Öğretimi Kalitesinin Karşılaştırılması
YILMAZ BİLGE, BOZKURT ALİ, KOÇ YUSUF
|
15 |
EFFECTS OF DIFFERENT LEARNING ENVIRONMENTS ON PRE-SERVICE TEACHERS’ JUSTIFICATION
BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
16 |
Türkiye ve Singapur Okul Öncesi Eğitim Programlarının Matematik İçeriklerinin Karşılaştırılması
BOZKURT ALİ, Şapul Yakup, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN
|
17 |
Öğretimsel Dokümanlardaki Etkinliklerin Amaçlarının Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Perspektifinden İncelenmesi
GÜZEL MEHMET,BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
18 |
Matematik öğretmenlerinin öğretimsel kararlarındaki etik değerlendirmeler: Çoklu durumçalışması
COŞKUN MEDİNE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ
|
19 |
An Examination of the Activities in 8th Grade Mathematics Textbooks Based on the Levels of Cognitive Demand
BOZKURT ALİ,YILMAZ Şerife
|
20 |
Türkiye ve Singapur Okul Öncesi Eğitim Programlarının Matematik İçeriklerinin Karşılaştırılması
BOZKURT ALİ,ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,şapul yakup
|
21 |
Türkiye ve Singapur Ortaokul Matematik Öğretim Programlarının Cebir Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması
BOZKURT ALİ,ÇIRAK KURT SEVİLAY,TEZCAN ŞENGÜL
|
22 |
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Açı Kavramına Dair Bilgi-lerinin İncelenmesi
BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
23 |
Investigate the Evaluations of ProspectiveTeacher on STEM Education, Based onTheir Experiences with Planning andImplementing STEM Activities
BOZKURT ALİ,ÖZYURT MELİKE
|
24 |
The Examination of Mathematical Thinking of 6th Grade Students to Solve Process-Constrained and Process-Open Questions
BOZKURT ALİ,Topal Abdurrahman
|
25 |
ORTAOKUL 6. SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDAKİ ETKİNLİKLERİN AMAÇ, ÖĞRENCİ ÇALIŞMA BİÇİMİ VE UYGULANABİLİRLİK YÖNLERİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ
BOZKURT ALİ
|
26 |
An Examination of the Teacher’s Questions for Revealing Students’ Mathematical Thinking
BOZKURT ALİ,POLAT SEMRA
|
27 |
Bozkurt, A. Karslıgil Ergin, G. (2018). Öğrencilerin Problem Çözme ve Kurma Süreçlerindeki Başarı ve Matematiksel Düşünüşlerinin İncelenmesi, Cilt: 9, Sayı: 3, 2018, ss. 1-33
BOZKURT ALİ,Karslıgil Ergin Gülnür
|
28 |
Examining the Accuracy and Justification of Geometric Constructions Made by Pre-Service Teachers with Dynamic Geometry Software and the Awareness They Gained throughout the Process.
BOZKURT ALİ
|
29 |
Analysis of the Teaching Process of Cylinder and Prism in Mathematics Curricula and Textbooks in Turkey
BOZKURT ALİ
|
30 |
A Study on Students’ Thinking on Length Measurement and the Comparison of Different Lengths
BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,GÜZEL MEHMET
|
31 |
Ortaokul Matematik Sınıflarında Öğretime Yönelik İletişimde Kullanılan Soru Türlerinin İncelenmesi
BOZKURT ALİ,KIRCALI PINAR,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
32 |
Öğretmenlerin Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinlikleri Uygulamaya ve Etkinlik Tasarlamaya İlişkin Görüşleri
BOZKURT ALİ,Kuran Kamil
|
33 |
Investigating the levels of teachers use of student thinking in mathematics classrooms
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
34 |
Impact Of Collaborative Learning Method On Teaching Plan Preparation Of Pre Service Mathematics Teacher
BOZKURT ALİ,akkuş murat
|
35 |
Investigating the levels of teachers’ use of student thinking in mathematics classrooms
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ Yusuf
|
36 |
Comparison of Different Roles that Teachers give to Technology
BOZKURT ALİ,DEMİR SERVET,VURAL ÖMER FARUK
|
37 |
İlköğretim Matematik Öğretiminde Materyal Kullanılırken KarşılaşılanZorluklar ve Bu Zorlukların Nedenleri
BOZKURT ALİ,ŞAHİN SEDA
|
38 |
Kesirlerin Öğretiminde Geometri Tahtasının Kullanımı
KOÇ YUSUF, BOZKURT ALİ
|
39 |
Mathematics Teachers Perceptions of Mathematical Activities
BOZKURT ALİ
|
40 |
Investigating First Year Elementary Mathematics Teacher Education Students Knowledge of Prism
KOÇ YUSUF,BOZKURT ALİ
|
41 |
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Sınıflarında Oluşturmaya Çalıştıkları Öğretim Normları ve Bu Normların Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
BOZKURT ALİ
|
42 |
Kavram Haritası ve Vee Diyagramı Kullanımının İlköğretim 7. Sınıf Matematik Eğitiminde Öğrenci Başarısına Etkisi
BOZKURT ALİ,Oğraş Adile
|
43 |
İlköğretim düzeyinde matematik öğretimini destekleyici e-öğrenme portallarının kritik özelliklerinin belirlenmesi.
BOZKURT ALİ,Yabaş Berrak
|
44 |
Matematik ve sınıf öğretmenlerinin teknolojiyi kullanma ve derslerine teknolojiyi entegre etme algıları
BOZKURT ALİ,CİLAVDAROĞLU ALİ KEMAL
|
45 |
Etkinlik Tasarım Ve Uygulama Prensipleri Çerçevesinde 7 Sınıf Matematik Ders Kitabı Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
KERPİÇ ABDULKADİR,BOZKURT ALİ
|
46 |
Sayma Pullarıyla Modellemenin Tam Sayılar Konusunu Öğrenmeye Etkisi Üzerine Öğretmen Görüşleri
BOZKURT ALİ,polat merve
|
47 |
MATHEMATICS TEACHER S VIEWS ABOUT USE OF COMPUTER IN THEIR COURCES AND SUITABILITY OF THEIR WORKPLACE
BOZKURT ALİ,DEMİR SERVET,BİNDAK RECEP,BİNDAK RECEP
|
48 |
İlköğretim matematik öğretmenlerinin teknoloji entegrasyonundaki öğretmen yeterliklerine ilişkin görüşleri
DEMİR SERVET,BOZKURT ALİ
|
49 |
Mathematics Teacher s Views about Use of Computer in Lessons and Suitability of Their Workplace
BOZKURT ALİ,BİNDAK RECEP,DEMİR SERVET
|
50 |
Matematik Öğretiminde Materyal Geliútirmenin Ve Kullanımının Yeri Önemi Ve Bu Konuda Öğ retmenin Rolü
BOZKURT ALİ,Akalın Saliha
|
51 |
Sınıf Öğretmenlerinin Etkinlik Kavramına İlişkin Algıları
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ,DEMİR SERVET,BİNGÖLBALİ ERHAN
|
52 |
İşçi ve Havuz Problemleri ile İlgili Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
BOZKURT ALİ
|
1 |
Investigation Of Effect Research Based Instruction Practices In Measurement And Evaluation Course
Sarıca Rabia,ÇETİN BAYRAM,BOZKURT ALİ
|
---|---|
2 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinlikleri Seçme, Tasarlama ve Uygulama Kriterleri
Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet
|
3 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinlikleri Seçme, Tasarlama ve Uygulama Kriterleri
Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL Mehmet
|
4 |
Etkı̇nlı̇k Değerlendı̇rme ve Gerı̇bı̇ldı̇rı̇m Aracının (EDGA) Çevrı̇mı̇çı̇ Uygulamalarda Kullanılabı̇lı̇rlı̇ğı̇
ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
|
5 |
Doğal Afetlerı̇n Eğı̇tı̇m Süreçlerı̇ne Etkı̇sı̇: Matematı̇k Eğı̇tı̇mı̇ Açısından Bı̇r Değerlendı̇rme
BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
6 |
Etkinlik Değerlendirme Ve Geri Bildirim Aracının (edga) İşlerliğine Yönelik Öğretmen
Görüşleri
Tutan Sibel, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
7 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Zihnin Cebirsel Alışkanlık Düzeylerindeki Gelişimin İncelenmesi
BOZKURT ALİ, ÖZMUSUL BEGÜM
|
8 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Metni Adaptasyonuna İlişkin Deneyimlerinin İncelenmesi
Tırabzon Saliha Nur, AGAÇ GÜLAY, BOZKURT ALİ
|
9 |
Comparative Analysis of 5th-Grade Mathematics Textbook and a Widely Preferred Supplementary Book
BAYAR BARAN, BOZKURT ALİ
|
10 |
Comparison of Algebraic Habits of Mind Used by Pre-service Teachers in Solving Well-Structured and Ill-Structured Algebra Problem
ÖZMUSUL BEGÜM, BOZKURT ALİ
|
11 |
EXAMINING LGS QUESTIONS IN TERMS OF PISA MATHEMATICS LITERACY
BOZKURT ALİ, AYDINA CELAL ERTAN
|
12 |
The Usefulness of Activity Evaluation and Feedback Tool (AEFT) and Its Potential to Evaluate and Give Feedback to Practitioners
BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
13 |
An Experimental Study on Pre-service Teachers' Algebra Teaching Knowledge
ÖZMUSUL BEGÜM, BOZKURT ALİ
|
14 |
Investigation of The Potentials of 7Th and 8Th Grade Mathematics Textbooks For Gaining Algebraic Thinking Habits
ÖZMUSUL BEGÜM, Tutan Sibel, BOZKURT ALİ
|
15 |
7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Geometrik Muhakeme Perspektifine Göre İncelenmesi
ÖZMUSUL BEGÜM, TUTAN Sibel, BOZKURT ALİ
|
16 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Temelinde Matematiksel Etkinliklere Yönelik Algılarında Oluşan Değişikliklerin İncelenmesi
Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet
|
17 |
EBA’daki 7. sınıf Cebir Öğretim Etkinliklerinin Matematiksel Potansiyel ve Pedagojik Kurguları Bağlamında İncelenmesi
Tutan Sibel, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet, Tutan Sibel
|
18 |
Öğretmenlerin Matematiksel Etkinlikleri Temin Etme veya Oluşturma Sürecinde Başvurdukları Kaynaklar ve Etkinlik Seçiminde Dikkat Edilen Hususlar
BOZKURT ALİ, Güzel Mehmet, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Avcı Zeynep
|
19 |
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Matematiksel Etkinlik Kavramı ve İyi tasarlanmış bir Etkinliğin Nitelikleri
AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ, Güzel Mehmet, Avcı Zeynep
|
20 |
Online distance learning experience of Mathematics teachers:Strengths and weakness aspects of education
Güzel Mehmet,BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
21 |
Suriyeli Öğrencilere Eğitim Veren Matematik Öğretmenlerinin Karşılaştığı Sorunlar
BOZKURT ALİ,ÖZMUSUL BEGÜM
|
22 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bağıntı ve Fonksiyonlar Konusunda Zorluk Yaşadıkları Kavramlar ve Nedenlerine Dair Günlüklerine Yansıyanlar
ÖZMUSUL BEGÜM,ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,BOZKURT ALİ
|
23 |
Learning difficulties in limit primary mathematics teachers candidates
ÖZMUSUL BEGÜM, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, BOZKURT ALİ
|
24 |
Learning Difficulties in Limiting Primary Mathematics Teachers Candidates
ÖZMUSUL BEGÜM,ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,BOZKURT ALİ
|
25 |
Bilim ve Sanat Merkezleri Matematik Çerçeve Programında Yer Verilen Etkinliklerde Kullanılması Önerilen Materyal Çeşitliliğinin İncelenmesi
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ,özbey nuh
|
26 |
Bilim ve Sanat Merkezleri Matematik Çerçeve Programında Yer Verilen Etkinliklerdeki Yöntem ve Tekniklerin İncelenmesi
BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,özbey nuh
|
27 |
Öğretmenlerin Matematiksel Modelleme Problemlerinde Kullandıkları Çözüm Stratejilerinin Karşılaştırılması
BOZKURT ALİ,ÖZMUSUL BEGÜM
|
28 |
Geogebra Yazılımı Yardımıyla Tam Sayılarda Çıkarma İşleminin Sayı Doğrusu Üzerinde Fark Anlamına Göre Modellemesi Örneği
Tezcan Sengül,BOZKURT ALİ
|
29 |
The Effect of Guided Discovery Process on Gifted Students’xx Mathematical Modeling Skills
BOZKURT ALİ,özbey nuh
|
30 |
Investigation of Geometrical Justification Skill Levels of Middle School 7th Grade Students, Internatıonal Conference On Mathematıcs
ÖZMUSUL Begüm,BİNDAK RECEP,BOZKURT ALİ
|
31 |
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometriksel Gerekçelendirme Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
ÖZMUSUL BEGÜM,BOZKURT ALİ,BİNDAK RECEP
|
32 |
Instructors’xx Perceptions of STEM educations and Their Expectations Regarding to Skills Gained by Learners
BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DİZMAN TUĞBA HAN
|
33 |
The Role of Mathematics in Morals and Ethical mentality of Descartes
BOZKURT ALİ
|
34 |
Effecet of Mathematics on Kantian Ethics
BOZKURT ALİ
|
35 |
Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Sınıf içi Uygulamalarındaki Öğrenmeye Dair Sorgulama ve Öğrencilerle Etkileşim Düzeyinin Belirlenmesi
BOZKURT ALİ,YILMAZ BİLGE
|
36 |
Matematik sınıflarında öğretmenlerin öğrenci düşünüşlerini kullanma düzeylerinin incelenmesi
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
37 |
Sınıf içi uygulamaların öğrencilerin matematiksel gelişim ve becerilerine uyum düzeylerinin incelenmesi
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
38 |
Matematik sınıflarında öğretmenlerin öğrenci düşünüşlerini kullanma düzeylerinin incelenmesi
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
39 |
Sınıf içi uygulamaların öğrencilerin matematikselgelişim ve becerilerine uyum düzeylerinin incelenmesi
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
40 |
Use of Structured Exploration Process to Develop Teachers Mathematical Justification Skills
BOZKURT ALİ, KOÇ YUSUF, POLAT SEMRA, GÜZEL MEHMET, TOPRAK ZEHRA, ESENDEMİR OZAN, ayhan akif
|
41 |
Investigation of Effect' Research-Based Instruction Practices in Measurement and Evaluation Course
SARICA RABİA, ÇETİN BAYRAM, BOZKURT ALİ
|
42 |
Investigation Of Teacher Questions Eliciting Students’ Mathematical Thinking
POLAT SEMRA,KOÇ YUSUF,BOZKURT ALİ
|
43 |
Investigation Of Effect’ Research-Based Instruction Practices In Measurement And Evaluation Course
SARICA RABİA,ÇETİN BAYRAM,BOZKURT ALİ
|
44 |
Investigation Of Teacher Questions Eliciting Students Mathematical Thinking
Polat Semra,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
45 |
Use Of Structured Exploration Process To Develop Teachers Mathematical Justification Skills
BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF,polat semra,güzel mehmet,Toprak Zehra,ESENDEMİR OZAN,Ayhan Mehmet Akif
|
46 |
Ortaokul Matematik Sınıflarında ders Süresinin Etkin Kullanımı Açısından İncelenmesi
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
47 |
İlköğretim 7 Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilişsel Talep Seviyelerine Göre İncelenmesi
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ
|
48 |
İlköğretim 7 Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilişsel Talep Seviylerine Göre İncelenmesi
BOZKURT ALİ,YILMAZ BİLGE
|
49 |
Ortaokul Mtematik Sınıflarında Ders Süresinin Etkin Kullanımı Açısından İncelenmesi
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
50 |
Kâğıt Katlamayla Oluşan Şekillerin İncelemesi Etkinliğiyle Geometrik Düşünmeyi Teşvik Etme
KOÇ YUSUF,BOZKURT ALİ,Toprak Zehra,Mehmet Akif Ayhan,Polat Semra,ESENDEMİR OZAN
|
51 |
Uzunluk Kavramına Dair Öğrenci Düşünüşlerindeki Gelişimlerin İncelenmesi
BOZKURT ALİ
|
52 |
Evaluation of elementary and middle school teachers’ use of technology in teaching: Findings based on classroom observations
BOZKURT ALİ
|
53 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİNSİLİNDİR KAVRAMINA DAİR KAVRAM İMAJLARININİNCELENMESİ
Güzel Mehmet,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
54 |
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Silindir Kavramlarına Dair Kavram İmajlarının İncelenmesi
Güzel Mehmet,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
55 |
Integration of technology into teaching mathematics level of technology use and role of participants
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DEMİR SERVET,BİNGÖLBALİ ERHAN,BOZKURT ALİ
|
56 |
What knowledge teachers need for efficient technology integration into mathematics teaching an examination through TPCK framework
BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ
|
57 |
Sınıf öğretmenlerinin teknoloji kullanımlarının irdelenmesi
DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ,BİNGÖLBALİ ERHAN
|
58 |
Sınıf öğretmenlerinin teknoloji kullanımlarının irdelenmesi
DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,BOZKURT ALİ
|
59 |
Evaluating pre service mathematics teachers comprehension level of geometric concepts
BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
60 |
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin TeknolojiEntegrasyonundaki Öğretmen Yeterliliğine İlişkin Görüşleri
BOZKURT ALİ,DEMİR SERVET
|
61 |
Matematik Oğretmenlerinin Bilgisayarı Etkin KullanmaYeterlilikleri ve Calıştıkları Ortamların Uygunluğu
BOZKURT ALİ,BİNDAK RECEP,DEMİR SERVET
|
62 |
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Hesap Makinesinin Kullanımına Yönelik Görüş ve Tutumları
BOZKURT ALİ,koca erkan
|
63 |
Computer Aided Teaching Trigonometry UsingDynamic Modeling in High School
EMLEK BARIŞ,GÜNDÜZ ŞEMSEDDİN,BOZKURT ALİ
|
64 |
COMPUTER AIDED TEACHING TRIGONOMETRY USINGDYNAMIC MODELLING IN HIGH SCHOOL
GÜNDÜZ ŞEMSEDDİN,EMLEK BARIŞ,BOZKURT ALİ
|
1 |
Bu Benim Projem Çalıştayı
Proje eğitimleri
|
---|---|
2 |
Bilim Okulu Ortaöğretim Matematik Olimpiyatlarına Hazırlık Kış Okulu
matematik
|
3 |
Ortaokul Sınıflarında Matematik Öğretim Kalitesinin Belirlenmesi (Gaziantep Üniversitesi, E.F.15.01 )
|
4 |
Ortaokul Sınıflarında Matematik Öğretim Kalitesinin Belirlenmesi
Matematik öğretim kalitesi ölçeğini kullanarak öğretmenlerin matematik öğretim kaliteleri belirlenmeye çalışılmıştır
|
5 |
Teoriden Uygulamaya Yenilikçi ve Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi
Matematik öğretmenleriyle yürütülecek olan bu projenin sonunda teoriden uygulamaya geçişi etkili bir şekilde sağlayabilen, teknolojiyi matematik derslerine entegre edebilen, araştıran, sorgulayan, ilişkilendirerek somutlaştırabilen bireyleri yetiştir
|
6 |
MATEMATİKSEL ETKİNLİK TASARIM VE UYGULAMA NİTELİKLERİNİN BELİRLENMESİNDE KULLANILABİLECEK BİR DEĞERLENDİRME VE GERİBİLDİRİM ARACININ GELİŞTİRİLMESİ
Matematiksel etkinlik konusunda ilgili alanyazın incelendiğinde etkinliklerin tasarlama, uygulama ve değerlendirmelerine yönelik olarak çeşitli çalışmalar yapıldığı görülmektedir. Fakat etkinlik temelli öğretim alanında yapılan çalışmalara yakından b
|
7 |
STREAM It Up! (STU15021GR3046 Federal Hibe Numarası)
STREAM It Up! Projesi, Türkiye'nin 81 ilinden STREAM ve yapay zekâ alanlarına ilgi duyan, İngilizce dil becerisine sahip katılımcıların yer alabildiği mühendislik, eğitim, Ar-Ge ve proje tabanlı uluslararası bir projedir.
|
8 |
STREAM It Up!-2 (STU15022GR0024 Federal Hibe Numarası)
Yapay Zeka, Kodlama ve STEM Eğitimleri
|
9 |
İpek Yolunda Bilime Yolculuk (2021)
Projede sosyo-ekonomik açıdan dezavantajlı olmalarına rağmen akademik açıdan başarılı olan 6. ve 7. sınıf ortaokul öğrencilerinin belirli bir program çerçevesinde, disiplinler arası bir yaklaşımla doğayı tanımaları, doğaya karşı olumlu tutum geliştir
|
10 |
Gaziantep Bilim, Sanat Ve Teknoloji Festivali (2021)
Bu projenin amacı, Gaziantep halkını, bilimle buluşturmak, bilime yönelik ilgilerini artırmak ve bilimsel gelişmelerin bilincinde olmalarına katkıda bulunmak, bireylerin bilime teknolojiye ve sanata olan ilgisini artırarak bilimsel bakış açısı kazand
|
11 |
TEKNOLOJİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GEOMETRİK DÜŞÜNMELERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ (Gaziantep Üniversitesi)
|
12 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Alanlarında Mesleki Gelişim Modeli Ve Bu Modelin Yaygınlaştırılması
Matematik ve Fen Eğitimi
|
13 |
TEKNOLOJİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GEOMETRİK DÜŞÜNMELERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ
|
14 |
FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK AR GE ÇALIŞMALARI YAPMA
|
15 |
FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK 9 SINIF EĞİTİM MATERYALLERİNİN GELİŞTİRME
|
1 |
Milli Eğitim Bakanlığı
Matematik Öğretmenliği
|
---|
1 |
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi (GAUN-JES)
Yazar Adı: KALMAN MAHMUT, BOZBAYINDIR FATİH
, Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi
|
---|---|
2 |
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yazar Adı: BOZKURT ALİ
, Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi
|
1 |
Üçgen Eşitsizliği
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2011-2012 | Özel Öğretim yöntemleri | Türkçe | 4 |
2 | 2013-2014 | Özel Öğretim yöntemleri | Türkçe | 4 |
3 | 2015-2016 | Özel Öğretim yöntemleri | Türkçe | 4 |
4 | 2022-2023 | Matematiğin Temelleri | Türkçe | 2 |
5 | 2011-2012 | Elementer Sayı Kuramı | Türkçe | 3 |
6 | 2013-2014 | Elementer Sayı Kuramı | Türkçe | 3 |
7 | 2015-2016 | Elementer Sayı Kuramı | Türkçe | 3 |
8 | 2009-2010 | Geometri | Türkçe | 1 |
9 | 2011-2012 | Geometri | Türkçe | 1 |
10 | 2022-2023 | Cebir Öğretimi | Türkçe | 3 |
11 | 2013-2014 | Geometri ve Ölçme Öğretimi | Türkçe | 3 |
12 | 2022-2023 | Matematik Eğitiminde Etkinlik Geliştirme | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretim etkinliklerinin niteliğini değerlendirme ve geri bildirim aracı (EDGA): Genellenebilirlik kuramı kullanarak EDGA' nın güvenirliğinin değerlendirilmesi | SİBEL TUTAN TESKİN | TezMerkezi | 2024 |
2 | Devam Ediyor | ZİHNİN CEBİRSEL ALIŞKANLIKLARI ÇERÇEVESİNDE PROBLEME DAYALI CEBİR ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ CEBİR ÖĞRETİM BİLGİLERİNE ETKİSİ | BEGÜM ÖZMUSUL | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Bütünsel beyin modeline uyumlu 4mat öğretim modelinin 8.sınıf öğrencilerinin veri analizi ile olasılık konularındaki akademik başarılarına etkisi | ALİ ŞAHİN | TezMerkezi | 2023 |
4 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin öğretimsel kararlarındaki etik değerlendirmeler: Çoklu durum çalışması | MEDİNE COŞKUN | TezMerkezi | 2020 |
5 | Tamamlandı | Matematiksel öğrenme etkinliklerinin tasarım ve uygulama niteliğinin değerlendirilmesi için bir model önerisi | MEHMET GÜZEL | TezMerkezi | 2020 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Ortaokul matematik ders kitaplarındaki değerlendirme sorularının cebirsel düzeylerinin incelenmesi | BERFİN DÖĞER | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Ortaokul matematik ders kitaplarında yer verilen cebir öğrenme alanına dair etkinliklerin matematiksel potansiyelleri | HİLAL ÖZCAN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin sayı hissi ile hesaplama becerileri arasındaki ilişki | ELİF ÇELİK | TezMerkezi | 2023 |
4 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin etkinlik metnini adapte etme ve uygulama süreçlerinden yansımalar | SALİHA NUR TIRABZON | TezMerkezi | 2023 |
5 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin etkinlik süreçlerine dair değerlendirmeleri | TAHA MEMİŞ | TezMerkezi | 2023 |
6 | Tamamlandı | Ortaokul matematik ders kitaplarında yer verilen etkinliklerin bilişsel düzeylerine göre incelenmesi | ŞEYMA ÇELİK | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Matematiksel etkinliklerin uygulama sürecini etkileyen faktörlere dair akademisyen ve öğretmen görüşlerinin incelenmesi | ÇİÇEK KARABİBER | TezMerkezi | 2022 |
8 | Tamamlandı | Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin cebirsel düşünme becerilerinin incelenmesi | AHMET YILMAZ | TezMerkezi | 2022 |
9 | Tamamlandı | LGS matematik sorularının PISA matematik okuryazarlığı açısından değerlendirilmesi | CELAL ERTAN AYDINA | TezMerkezi | 2022 |
10 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin beceri temelli sorulara ilişkin değerlendirmeleri | BETÜL KARAKEÇE | TezMerkezi | 2021 |
11 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin öz yeterlik algılarının ve mesleki iş birliği algılarının OECD ülkeleri ile karşılaştırılması | MÜBERRA KURSAV | TezMerkezi | 2021 |
12 | Tamamlandı | Ortaokul 5. sınıf matematik ders kitabı ile yaygın olarak tercih edilen alternatif ders kitabının karşılaştırmalı analizi | BARAN BAYAR | TezMerkezi | 2021 |
13 | Tamamlandı | 1998, 2010-2011, 2013 ve 2018 yıllarında güncellenen ortaöğretim programlarının geometri içeriği bağlamında karşılaştırılması | ATİYE ÖZŞENTÜRK BALÇIN | TezMerkezi | 2021 |
14 | Tamamlandı | Liselere giriş sınavı matematik soruları ile 8. sınıf matematik ders kitapları ünite değerlendirme sorularının bilişsel düzeylerinin karşılaştırılması | ENES ETYEMEZ | TezMerkezi | 2021 |
15 | Tamamlandı | Öğrencilere problem çözme ve üstbiliş becerilerinin kazandırılması için geliştirilen modele ilişkin ortaokul matematik öğretmenlerinin deneyimleri | FEYRUZ ŞEN | TezMerkezi | 2020 |
16 | Tamamlandı | Türkiye ve Singapur okul öncesi eğitim programlarının temel prensiplerinin ve matematiksel içeriklerinin karşılaştırılması | YAKUP ŞAPUL | TezMerkezi | 2019 |
17 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin veri öğrenme alanına dair yazılı sınav soruları ile PISA sorularının karşılaştırmalı incelemesi | GÜLBAHAR BAKIRCI | TezMerkezi | 2019 |
18 | Tamamlandı | Geometrik muhakeme süreçleri bağlamında ortaokul matematik öğretmenlerinin geometri içerikli derslerinin incelenmesi | SİBEL TUTAN | TezMerkezi | 2019 |
19 | Tamamlandı | Bir mesleki gelişim programı kapsamında eğitim alan sınıf öğretmenlerinin matematik derslerinde otoriter ve diyalojik söylem kullanım durumlarının incelenmesi | EMİNE AYNUR GİZLENCİ | TezMerkezi | 2019 |
20 | Tamamlandı | Matematik öğretiminin işlemsel ve kavramsal bilgi bağlamında değerlendirilmesine ilişkin bir ölçek geliştirme çalışması | MUSTAFA İLHAN ÖZDEMİR | TezMerkezi | 2019 |
21 | Tamamlandı | Öğretmen ve öğrenci günlüklerine dayalı olarak ortaokul matematik 5. sınıf ders kitabındaki etkinliklere dair sınıf içi uygulamaların incelenmesi | ABDULLAH BALCI | TezMerkezi | 2019 |
22 | Tamamlandı | Ortaokul sınıflarında geometrik düşünmenin geliştirilmesine yönelik bir mesleki gelişim modelinin öğrencilerin Van Hiele geometrik düşünme düzeylerine etkisi | NESLİHAN YILDIZ | TezMerkezi | 2018 |
23 | Tamamlandı | Bilişsel talep düzeylerine göre 8. sınıf matematik ders kitaplarındaki etkinliklerin kalitelerinin belirlenmesi | ŞERİFE YILMAZ | TezMerkezi | 2018 |
24 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin uzunluk ölçme ve karşılaştırmaya dair kavrayışlarının incelenmesi | AYŞE ASİL GÜZEL | TezMerkezi | 2018 |
25 | Tamamlandı | Matematik öğretim kalitesi ölçeği aracılığıyla ortaokul sınıflarında matematik öğretiminin kalitesinin belirlenmesi | BİLGE YILMAZ | TezMerkezi | 2016 |
26 | Tamamlandı | Cebir öğrenme alanı bağlamında Türkiye, Singapur ve ABD ( Wisconsin eyaleti) 5-8. sınıflar matematik öğretim programlarının karşılaştırılması | SENGÜL TEZCAN | TezMerkezi | 2016 |
27 | Tamamlandı | Ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin standart bir algoritmayla çözülebilen ve çözülemeyen problemlerde kullandıkları matematiksel düşüncelerinin incelenmesi | ABDURRAHMAN TOPAL | TezMerkezi | 2015 |
28 | Tamamlandı | Öğrencilerin problem çözme ve kurma süreçlerindeki matematiksel düşünmelerinin incelenmesi | GÜLNUR KARSLIGİL ERGİN | TezMerkezi | 2015 |
29 | Tamamlandı | İlköğretim matematik öğretmenliği birinci sınıf öğrencilerinin prizma ve silindir kavramlarına dair kavram imajlarının incelenmesi | MEHMET GÜZEL | TezMerkezi | 2014 |
30 | Tamamlandı | Somut materyal ve Geometer's Sketchpad destekli eğitimlerin matematik öğretmenliği öğrencilerinin başarılarına ve çözümlerini açıklamalarına etkilerinin incelenmesi | NEVZAT DOKUR | TezMerkezi | 2013 |
31 | Tamamlandı | İlköğretim matematik etkinliklerinde hesap makinesi kullanımının öğrenci başarısı üzerine etkisi | ERKAN KOCA | TezMerkezi | 2012 |
32 | Tamamlandı | Somut materyallerin ve Geometer's Sketchpad yazılımının derslerde kullanımının öğretmen adaylarının geometri başarılarına etkisinin incelenmesi | ABBAS ÖZ | TezMerkezi | 2012 |
33 | Tamamlandı | İlköğretim matematik öğretmenliği birinci sınıf öğrencilerinin bazı iki boyutlu geometrik kavramların tanımları ve şekillerine dair bilgilerinin incelenmesi | ALİ KEMAL CİLAVDAROĞLU | TezMerkezi | 2012 |
34 | Tamamlandı | İlköğretim düzeyinde matematik öğretimini destekleyici e-öğrenme portallarının kritik özelliklerinin belirlenmesi | BERRAK YABAŞ | TezMerkezi | 2011 |
35 | Tamamlandı | Etkinlik tasarım prensipleri çerçevesinde 7. sınıf matematik ders kitabı etkinliklerinin değerlendirilmesi | ABDULKADİR KERPİÇ | TezMerkezi | 2011 |
36 | Tamamlandı | İlköğretim öğretmenlerinin matematiksel problem çözme aşamalarını ve üstbilişsel düşünme becerilerini uygulama süreçlerinin değerlendirilmesi | ADİLE OĞRAŞ | TezMerkezi | 2011 |
1 |
Yenilenen Ortaöğretim Öğretim programlarının Tanıtımı
Ortaöğretim Matematik Öğretim programının Tanıtımı
|
---|
1 |
KÂĞIT KATLAMAYLA OLUŞAN ŞEKİLLERİN İNCELENMESİ ATÖLYE ÇALIŞMASI
Etkinlik Yeri: Gaziantep Gezegenevi
|
---|---|
2 |
TANGRAM KULLANARAK ALAN KARŞILAŞTIRILMASI YOLUYLA GEOMETRİK DÜŞÜNME ALIŞKANLIKLARI KAZANMA ATÖLYE ÇALIŞMASI
Etkinlik Yeri: Gaziantep Gezegenevi
|
3 |
Matematik eğitimi materyal geliştirme
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
4 |
Matematik Eğitiminde Materyal Tasarımı
Etkinlik Yeri: Üçgen Eşitsizliği
|