GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Etkili Öğretim Stratejileri
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ
|
---|---|
2 |
ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
Yayın Yeri: MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
|
3 |
ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
Yayın Yeri: MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
|
4 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (Teoriden Uygulamaya)
Yayın Yeri: Vizetek Yayıncılık
|
5 |
K12 ULUSAL BECERİ ORTAK REFERANS ÇERÇEVESİ
Yayın Yeri: MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
|
6 |
YENİ ARAŞTIRMALARLA EĞİTİME
FARKLI BAKIŞ
Yayın Yeri: İksad publishing house
|
7 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (Teoriden Uygulamaya)
Yayın Yeri: Vizetek Yayıncılık
|
8 |
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL YAKLAŞIMLAR
Yayın Yeri: Iksad Publications
|
9 |
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL
YAKLAŞIMLAR
Yayın Yeri: Iksad Publications
|
10 |
EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ
|
11 |
Karakter ve Değerler Eğitimi
Yayın Yeri: Pegem
|
12 |
KÜRESELLEŞME TEKNOLOJİKYENİLİKLER VE EĞİTİMARAŞTIRMALARI
Yayın Yeri: iksad publishing house
|
13 |
KÜRESELLEŞME TEKNOLOJİKYENİLİKLER VE EĞİTİMARAŞTIRMALARI
Yayın Yeri: iksad publishing house
|
1 |
An Overview of Computational Thinking
YOKUŞ ERHAN, KAHRAMANOĞLU RECEP
|
---|---|
2 |
Investigation the Relationship between Online Homework, Academic Success and Self-Regulation
KAHRAMANOĞLU RECEP, DURSUN BÜŞRA
|
3 |
Öğretmenlerin Program Okuryazarlık Düzeyleri, Program Yönelimleri ve Programa Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
YILMAZ GÖKHAN, KAHRAMANOĞLU RECEP
|
4 |
Eğitimde veli katılımına yönelik çalışmaların incelenmesi.
ArtanYücetaş Gözde,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
5 |
Sınıf İçi Öğretmen Liderlik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,Eriş Ahmet
|
6 |
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,POLAT ÜMİT
|
7 |
Identifying the Target Needs of Preparatory Classes for UndergraduatePrograms in Foreign Languages: A Case Study of the Engineering Departments
KAHRAMANOĞLU RECEP, Aslan Emre, YILMAZ İSLİM DERYA, ODABAŞ CEYLA, Tekerek Süleyman, OFLAZ ÖKKEŞ
|
8 |
Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlığına Yönelik Yeterlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
9 |
Halı Desinatörlüğü Dalı Mesleki Yeterliklerinin Belirlenmesi: Dacum Tekniği
KAHRAMANOĞLU RECEP,Al Meliha
|
10 |
Hacı Bektaş Veli Felsefesinin Etnopedagojik Açıdan İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,Şahin Fulya
|
11 |
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Beceri Yeterliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,TUTSOY Tayyar
|
12 |
The Effect of the EBA (Educational Informatics Network) Coding Module’xxs Use on Secondary School Students’xx Self-efficacy Beliefs on Programming and Student Opinions on the Module
KAHRAMANOĞLU RECEP,Balaman Fatih,Gül Şahutoğlu Nalan
|
13 |
Analysis of Changes in the Affective Characteristics and Communicational Skills of Prospective Teachers: Longitudinal Study
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
14 |
İlkokul İngilizce Dersinde Ters Yüz Sınıf (Flipped Classroom) Modeli Uygulamasının Değerlendirilmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,şenel mustafa
|
15 |
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim İnançlarının ve Epistemolojik İnançlarının Belirlenmesi ve Aralarındaki İlişkinin İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,Özbakış Gönül
|
16 |
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,VURAL S,ŞİRAZ F
|
17 |
Okul Temelli Program Geliştirme
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
18 |
Öğretmen yetiştiren kurumlara öğrenci seçimi: mülakat model önerisi
KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZER BAYRAM,DÖŞ BÜLENT
|
19 |
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Becerileri, Matematik Özyeterlikleri veMatematik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,deniz tuba
|
20 |
Programa Bağlılığı Etkileyen Faktörlerin Analizi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN
|
21 |
Determination of Admittance Standards for Teacher Training Institutions A Delphi Study
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
22 |
TEACHER VIEWS ON SCHOOL BASED CURRICULUM DEVELOPMENTAPPROACH AN ANALYSIS OF APPLICABILITY IN TURKEY
BAY ERDAL,VURAL ÖMER FARUK,KAHRAMANOĞLU RECEP,Aydın Aşk Zeynep
|
23 |
İlkokula Yeni Başlayan 60 66 Ay Grubu Öğrencilerin Okula Hazır Oluşları Üzerine İnceleme
KAHRAMANOĞLU RECEP,TİRYAKİ ESRA NUR,Canpolat Murat
|
24 |
A Study on Possible Assessment Methods for Admission Standards for Teacher Education Institutions
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
25 |
An Investigation of Teachers Beliefs about Learning
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN AŞK Zeynep,KİNAY İSMAİL,YİĞİT Celal,KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZYURT MELİKE
|
26 |
Assessment Of The Relationship Between The Engagement İn Leisure Time And Academic Motivation Among The Students Of Faculty Of Education
SARI İHSAN,ÇETİN MEHMET ÇAĞRI,KAYA ERDİ,GÜLLE MAHMUT,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
27 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından Analizi
KAHRAMANOĞLU RECEP,AY YUSUF
|
28 |
Assessment of Professional Teaching Knowledge Courses Taught at Faculties of Education According to Teachers’ Opinions
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
29 |
Öğrenmeye Yönelik İnanç Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN AŞK Zeynep,KİNAY İSMAİL,ÖZYURT MELİKE,KAHRAMANOĞLU RECEP,YİĞİT Celal
|
30 |
Anadolu Öğretmen Liseleri’nde Okuyan Öğrencilerin Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
31 |
İlköğretim 2 Devre Öğrencilerinin Şikâyet Etme Davranışlarının Öğretmen Öğrenci ve Veli Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
ÖZER BAYRAM,GELEN İSMAİL,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
1 |
KNOWLEDGE, AWARENESS AND EXPECTATIONS OF TURKISH STUDENTS ABOUT COVID-19 PANDEMIC
BAY ERDAL, GÖL MEHMET, DÖŞ BÜLENT, KAHRAMANOĞLU RECEP
|
---|---|
2 |
SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM GÖRDÜĞÜ GEÇİCİ EĞİTİM MERKEZLERİNDE UYGULANAN EĞİTİM HAKKINDAKİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
KAHRAMANOĞLU RECEP,Yılmaz Aysun
|
3 |
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MEB TAVSİYELİ 100 TEMEL ESERDEN YAZARI TÜRK OLAN ROMANLARIN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
KAHRAMANOĞLU RECEP,Karacan Ahmet
|
4 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF İÇİ LİDERLİK ÖZELLİKLERİNİNİNCELENMESİ
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
5 |
THE ANALYSIS OF HOMEWORK PRACTICES IN TERMS OF PISA AND TIMSS EXAMS
ODABAŞ CEYLA,BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
|
6 |
PROBLEMS RELATED TO THE TRANSITION FROM DOUBLE EDUCATION SYSTEM TO FULL DAY EDUCATION SYSTEM
KAHRAMANOĞLU RECEP,Gümüştaş Meliha
|
7 |
Öğretmenlerin Tasarım Beceri Atölyeleri Algıları Üzerine Fenomenolojik Bir Araştırma
KAHRAMANOĞLU RECEP,Şahin Burak
|
8 |
Ders İmecesi Uygulaması
KAHRAMANOĞLU RECEP,ODABAŞ CEYLA
|
9 |
Çevrimiçi Bir Sosyal Medya Ağının Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimi Açısından İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,Yılmaz Onur
|
10 |
Öğretmen Olmak İsteyen Adaylar İçin Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Yönelik Giriş Standartlarının Önem Düzeyinin Belirlenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
11 |
Cumhuriyet Sonrası Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Alım Sürecinde Mülakat Uygulaması ve Bu Çerçevede Bugünümüze Bakış
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
12 |
Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecini Planlamada Yaşadıkları Sorunlar ve Beklentileri
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
13 |
Halı Desinatörlüğü Dalı Mesleki Yeterliklerinin Belirlenmesi: Dacum Tekniği
KAHRAMANOĞLU RECEP,Al Meliha
|
14 |
Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Seçimi Bağlamında Meb Şura Kararları
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
15 |
Examining the Level of Informing of Parent Meetings Towards a Learning Supporting Home Environment
KAHRAMANOĞLU RECEP,Şahin Hamza
|
16 |
Hazırlık Sınıflarında Eğitim Alan İngilizce Mühendislik Bölümü Öğrencilerinin İngilizce İhtiyaçlarının Belirlenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,İslim Derya Deniz,OFLAZ ÖKKEŞ,Aslan Emre,ODABAŞ CEYLA,Tekerek Süleyman
|
17 |
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinin İngilizce Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonuna Katkıları
KAHRAMANOĞLU RECEP,AN Firdevs
|
18 |
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Becerileri, Matematik Özyeterlikleri ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,deniz tuba
|
19 |
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,CÜCÜK EYÜP,VURAL S,YOKUŞ ERHAN,ŞİRAZ F,BAY ERDAL
|
20 |
Velilerin Eğitim Sürecine Etkin Katılımını Sağlamaya Yönelik Örnek Uygulamalar
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
21 |
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
|
22 |
Cumhuriyet Sonrası Öğretmen Yetiştiren Kurumların Giriş Koşulları
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
23 |
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin ve Danışman Öğretmen Özelliklerinin İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
24 |
A Study on Possible Assessment Methods for Acceptance Standards for Teacher Training Institutions
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
25 |
Öğretmen Yetiştiren Kurumlar için Giriş Standartlarının Belirlenmesi: Delphi Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
26 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimi Sağlama Yeterlik Alanına İlişkin Görüşleri
Böük Erhan,Bozkurt Necati,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
27 |
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimleri Bağlamında “Rehber Öğretmenlik” Uygulamasının Sınıf Öğretmenlerine Göre Değerlendirilmesi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,Aydın Zeynep
|
28 |
Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Cinsiyet ve Hizmetiçi Eğitim Alma Değişkenlerine Göre İncelenmesi
ÖZER BAYRAM,Kuzu Sekvan,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
29 |
Eğitim Psikolojisi Dersinde Yaracı Drama Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
ÇETİN BAYRAM,ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,Kuzu Sekvan
|
30 |
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerine Yönelik Tutumlarının Oluşmasında Ailelerin Rolü
ÖZER BAYRAM,Öcal Sabahat,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
31 |
Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Öz Yeterliklerine Etkisi
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,Kuzu Sekvan
|
32 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,Nıurtaç Benli,Balaman Fatih,AY YUSUF
|
33 |
Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı dersinin öğretmen adaylarının görüşlerine göre değerlendirilmesi
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
34 |
İlköğretim Hayat Bilgisi Programının Değerlendirilmesi: Üreticilik Ve Tüketicilik Vurgusu
Bağçeci Birsen,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,SARICA RABİA,Yiğit Celal
|
35 |
Cumhuriyetten Günümüze Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine Genel Bakış
Bağçeci Birsen,KAHRAMANOĞLU RECEP,SARICA RABİA
|
36 |
Ses, Işık, Hava, Su ve Toprak Kirliği Konularının Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Çevreye Karşı Tutumlarına Etkisi
Nıurtaç Benli,AY YUSUF,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
37 |
İlköğretim 1-5. Sınıflarındaki Serbest Etkinlik Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,AY YUSUF,Nıurtaç Benli
|
38 |
İlköğretimin I. Kademesinde Sınıflara Göre Uzmanlaşma Konusundaki Öğretmen Görüşleri
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,Alkan Seçuk
|
1 |
K12 Beceri Gelistirme Programı
Beceri Haritası Geliştirme
|
---|---|
2 |
Hatay’da Eğitimin Kalitesinin Artırılması (Hekap – Vizyon) Projesi
Hatay il sınırları içerisinde yerel düzeyde eğitim sorunlarının tespit edilmesi
|
3 |
Osmaniye Öğretmen Akademisi II. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
Osmaniye ilindeki farklı grup ve branşlardan oluşan öğretmenlierimizin mesleki beceri gelişimlerini desteklemek ve geliştirmektir.
|
4 |
Osmaniye Öğretmen Akademisi: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görevli farklı branşlardaki öğretmenlerin mesleki becerilerini geliştirmeye yönelik AR-GE faaliyetidir.
|
5 |
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers
The main factor of the educational quality is the teacher If the teacher is successful school is also successful It is vital for teachers to continue their professional development even they had quality education at university In this regard in s
|
6 |
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler
Türk Millî Eğitim Politikaları
|
7 |
Türk Eğitiminin İçinde Bulunduğu Sorunların Tespiti ve Eğitim Sistemimizin 2023 Hedeflerine Ulaşabilmesine yönelik önerilerin ortaya koyulması amacıyla eğitim sistemine yönelik Ar-Ge Projesi
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler
|
1 |
ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
Yazar Adı: KAHRAMANOĞLU RECEP, Nasırcı Hasan, KANDIRMAZ MUSTAFA
, Yayın Yeri: MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
|
---|---|
2 |
Etkili Öğretim Stratejileri
Yazar Adı: BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
3 |
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: KAHRAMANOĞLU RECEP
, Yayın Yeri: Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Derneği
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Test Geliştirme | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | Özel Öğretim ve Alternatif Oku Modelleri | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | Eğitimde İhtiyaç Analizi | Türkçe | 3 |
4 | 2017-2018 | Eğitimde İhtiyaç Analizi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Eğitim Programlarına Giriş | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | Toplumsal bir Sistem Olarak OKUL | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | Eğitimin Esasları | Türkçe | 3 |
4 | 2017-2018 | Öğrenen Merkezli Öğretimi Düzenleme | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | Yetişkin Eğitiminde Öğrenme ve Öğretme | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 3 |
7 | 2017-2018 | Eğitimde Araştırma Yöntemlerine Giriş | Türkçe | 3 |
8 | 2017-2018 | Nitel Araştırma | Türkçe | 3 |
9 | 2018-2019 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 |
10 | 2018-2019 | Program Geliştirmenin Temelleri | Türkçe | 3 |
11 | 2018-2019 | EĞİTİMİN ESASLARI | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri | Türkçe | 3 |
13 | 2018-2019 | NİTEL ARAŞTIRMA | Türkçe | 3 |
14 | 2018-2019 | Akademik Rapor Haz. ve Yazım Kuralları | Türkçe | 3 |
15 | 2016-2017 | Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 2 |
5 | 2015-2016 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
6 | 2015-2016 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
7 | 2015-2016 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
8 | 2015-2016 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
9 | 2015-2016 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
10 | 2015-2016 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
11 | 2017-2018 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
13 | 2018-2019 | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Türkçe | 2 |
14 | 2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
15 | 2018-2019 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Bilgi işlemsel düşünme becerisinin öğrenci başarısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması | ERHAN YOKUŞ | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Çevrimiçi ödevlerin önceki başarılar öz-yeterlik sorumluluk motivasyon ve akademik başarı bağlamında değerlendirilmesi | CEYLA ODABAŞ | TezMerkezi | 2022 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Öğretmenlik meslek kaygıları: Doküman incelemesi | YASİN KAYIŞOĞLU | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Çevrimiçi ödev, akademik başarı ve öz düzenleme arasındaki ilişkinin incenlenmesi | BÜŞRA DURSUN | TezMerkezi | 2021 |
3 | Tamamlandı | Öğretmenlerin program okuryazarlık düzeyleri, program yönelimleri ve programa bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | GÖKHAN YILMAZ | TezMerkezi | 2021 |
4 | Tamamlandı | Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin yaşadığı gerçeklik şokları | METİN BEŞALTI | TezMerkezi | 2021 |
5 | Tamamlandı | Din kültürü ve ahlak bilgisi dersi ile sosyal bilgiler dersi öğretim programlarının karakter eğitimi bağlamında incelenmesi | MUHAMMED SALİH CAN | TezMerkezi | 2021 |
6 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının online ödev hedef yönelimleri ile ödev motivasyon düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | NİMET DEMİRAL | TezMerkezi | 2021 |
7 | Tamamlandı | Türkiye'de demokrasi eğitimi konusunda 2000-2020 tarihleri arasında yapılmış çalışmaların incelenmesi | BURAK ŞAHİN | TezMerkezi | 2021 |
8 | Tamamlandı | Ortaöğretim öğrencilerinin problemli internet kullanımları ile metabilişsel stratejilerinin incelenmesi | MUSTAFA KÜRŞAT ATEŞ | TezMerkezi | 2020 |
9 | Tamamlandı | İngilizce öğretmenlerinin program uyumluluğunu sağlama durumlarının incelenmesi | FİRDEVS AN | TezMerkezi | 2020 |
10 | Tamamlandı | Müzik öğretmenlerinin müzik dersi öğretim programına bağlılık düzeylerinin incelenmesi | ÇAĞATAY GÜRBÜZ | TezMerkezi | 2020 |
11 | Tamamlandı | Sınıf içi farklı liderlik tipleri bağlamında sınıf atmosferinin incelenmesi | AHMET ERİŞ | TezMerkezi | 2019 |
12 | Tamamlandı | NLP perspektifinde hayatboyu öğrenmede karşılaşılan sorunların incelenmesi | SEMA KARABULUT | TezMerkezi | 2019 |
13 | Tamamlandı | Çevrimiçi bir sosyal medya ağının okul öncesi öğretmenlerinin mesleki gelişimi açısından incelenmesi | ONUR YILMAZ | TezMerkezi | 2019 |
14 | Tamamlandı | Hacı Bektaş Veli felsefesine eğitsel bir bakış | FULYA ŞAHİN | TezMerkezi | 2019 |
15 | Tamamlandı | Eğitimde veli katılımı: Doküman incelemesi | GÖZDE YÜCETAŞ ARTAN | TezMerkezi | 2019 |
16 | Tamamlandı | Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde çalışan öğretmenlerin mesleki beceri yeterliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi | TAYYAR TUTSOY | TezMerkezi | 2019 |
17 | Tamamlandı | Ortaöğretim öğrencilerine MEB tavsiyeli 100 temel eserden yazarı Türk olan romanların değerler eğitimi açısından incelenmesi | AHMET KARACAN | TezMerkezi | 2019 |
18 | Tamamlandı | 8. sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üstbilişsel stratejileri ile sınav kaygı düzeylerinin incelenmesi | TESLİME SULTAN KÜTÜK | TezMerkezi | 2019 |
19 | Tamamlandı | Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının soru sorma stratejilerinin incelenmesi | ADİLE ÖZTÜRK | TezMerkezi | 2019 |
20 | Tamamlandı | Suriyeli öğrencilerin eğitim gördüğü geçici eğitim merkezlerinde uygulanan eğitim hakkındaki öğretmen görüşleri | AYSUN YILMAZ | TezMerkezi | 2019 |
21 | Tamamlandı | Devlet ilkokullarında eğitim gören Suriyeli öğrencilerin akademik başarılarını etkileyen faktörlerin incelenmesi | RANA ANIS | TezMerkezi | 2019 |
22 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin eğitim inançlarının ve epistemolojik inançlarının belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin incelenmesi | GÖNÜL ÖZBAKIŞ | TezMerkezi | 2018 |
23 | Tamamlandı | Halı desinatörlüğü dalı öğrencilerinin mesleki yeterliliklerinin belirlenmesi: DACUM tekniği | MELİHA AL | TezMerkezi | 2018 |
24 | Tamamlandı | EBA kodlama modülü kullanımının ortaokul öğrencilerinin programlamaya ilişkin öz yeterlik inançlarına etkisi ve modüle ilişkin öğrenci görüşleri | NALAN GÜL ŞAHUTOĞLU | TezMerkezi | 2018 |
25 | Tamamlandı | Eğitim sürecine veli katılımının bir boyutu olan öğrenmeyi destekleyici ev ortamının veli toplantılarında yer alma durumunun incelenmesi (Durum çalışması) | HAMZA ŞAHİN | TezMerkezi | 2018 |
26 | Tamamlandı | Sosyal Bilgiler öğretmenliği özel öğretim yöntemleri I ve II derslerinin akademik öğrenme standartlarının belirlenmesi | ERŞAT SAK | TezMerkezi | 2018 |
27 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin üstbiliş becerileri, matematik özyeterlikleri ve matematik başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi | TUBA DENİZ | TezMerkezi | 2017 |