GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
UYUMLU OKUL PROJESİ: TÜRK VE SURİYELİ SIĞINMACI ÖĞRENCİLERİN SINIF İÇİ STATÜLERİNİN SOSYOMETRİK AÇIDAN İNCELENMESİ
Yayın Yeri: NEÜ YAYINLARI
|
---|---|
2 |
Education, Social, Health and Political Developments in Turkey Between 2000 - 2020
Yayın Yeri: ISRES
|
3 |
Education, Social, Health and Political Developments in Turkey Between 2000 - 2020
Yayın Yeri: ISRES
|
4 |
Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occurred in Turkey Between the Years of 1938 -1980
Yayın Yeri: ISRES Publishing
|
5 |
Grubun Gücü Okullarda Çözüm Odaklı Grupla Danışma
Yayın Yeri: NOBEL
|
6 |
Grubun Gücü Okullarda Çözüm Odaklı Grupla Danışma
Yayın Yeri: NOBEL
|
1 |
Investigation of Peer Relationships of Gifted and Non-gifted High School Students
Aydın Yunus Emre, Çok Ramazan, Dengiz Güney, Tunç Erhan
|
---|---|
2 |
Rehber Öğretmen Adaylarının Üstün Yeteneklilik ve Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Tutumları ve Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Öz Yeterlik Algıları
DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN
|
3 |
Psikolojik Danışman Adaylarının Özel Eğitim Öz-Yeterlik ve Psikolojik Danışman Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN
|
4 |
Rehber Öğretmenler ile Psikolojik Danışman Adaylarının Kariyer Adanmışlıkları ve Kariyer Kararı Pişmanlıkları
TUNÇ ERHAN, TUNÇ MUHAMMED FURKAN
|
5 |
Correct Classification Level of Young Adults Who Abuse and Do Not Abuse Their Partner in The Romantic Relationship of Forgiveness
TUNÇ ERHAN, KAYGAS YASEMİN
|
6 |
Akademik Erteleme Davranışını Azaltmaya Yönelik Gerçeklik Terapisine Dayalı Grup Rehberliği Programının Etkisi
ASLAN SUZAN, TUNÇ ERHAN
|
7 |
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Sosyal Yeterlik Düzeylerini Etkileyen Yordayıcıların İncelenmesi
TÜRKER MEVLİDE, TUNÇ ERHAN
|
8 |
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Düzeyleri ile Saldırganlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KAYNAK AHMET, TUNÇ ERHAN
|
9 |
Covid-19 Pandemi Döneminde Öğretmenlerin Manevi Kaynakları ve Mental İyi Oluşları
TUNÇ ERHAN
|
10 |
Problematic Internet Use, Marital Adjustment, Couple Burnout and Basic Psychological Need Satisfaction Levels of Married Individual
CANDEMİR KARABURÇ GÜLŞAH,TUNÇ ERHAN
|
11 |
Investigation of the relationship between perceived social support level and risky behaviours.
SEVER GÖKCAN,TUNÇ ERHAN
|
12 |
Genç Yetişkinlerde Akılcı Olmayan İnanç ile Öz- Anlayış Arasındaki İlişkide Affetmenin Aracı Rolü
KILIÇ DEFNE, TUNÇ ERHAN
|
13 |
İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Hızının İncelenmesi
TÜRKER MEVLİDE,TUNÇ ERHAN
|
14 |
Çalışan Annelerin Kişilik Özellikleri ile Yaşam Doyumları Arasındaki İlişkide Çalışmaya İlişkin Suçluluğun Aracı Rolü
TUNÇ ERHAN
|
15 |
Okulu Terk Etmiş Ortaöğretim Öğrencilerinin Benlik Algıları ve Rehberlik Gereksinimleri
TUNÇ ERHAN
|
16 |
İlişkide Bilişsel Çarpıtma, Evlilikte Problem Çözme, Evlilik Uyumu ve Tolerans Arasındaki İlişki
DÖNMEZ MUSTAFA, TUNÇ ERHAN
|
17 |
The Relationship between Thinking Styles and the Need for Cognition of Students in the Faculty of Education
UYANIK SAĞLAM NESRİN, TUNÇ ERHAN
|
18 |
The Investigation of Predictors of Cyberbullying and Cyber Victimization in Adolescents
ATEŞ BÜNYAMİN,KAYA ALİCAN,TUNÇ ERHAN
|
19 |
Sınav Kaygısını Azaltmaya Yönelik Bilişsel-Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Grup Rehberliği Programının Etkisinin İncelenmesi
KARABURÇ GÜLŞAH,TUNÇ ERHAN
|
20 |
Ortaokul Öğrencilerinin Algılanan Sosyal Destek Düzeyi ve Benlik algılarının İncelenmesi
ALİYEV RAMİN,TUNÇ ERHAN
|
21 |
Eğitim Fakültesi öğrencilerinin kişilerarası ilişki tarzları ve psikolojik eğilimilerinin incelenmesi
TUNÇ ERHAN,KAYGAS YASEMİN
|
22 |
The investigation of primary school students’ perception of quality of school life and sense of belonging by different variables
ALİYEV RAMİN,TUNÇ ERHAN
|
23 |
Lisansüstü Öğrencilerinin Kişilik Özelliklerinin İncelenmesi
TUNÇ ERHAN, ALİYEV RAMİN
|
24 |
The investigation of primary school students perception of quality of school life and sense of belonging by different variables
ALİYEV RAMİN, TUNÇ ERHAN
|
25 |
Lisansüstü Öğrencilerinin Kişilik Özelliklerinin İncelenmesi
TUNÇ ERHAN,ALİYEV RAMİN
|
26 |
Okul Yaşam Kalitesinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
TUNÇ ERHAN, BEŞALTI MEHMET
|
27 |
11 sınıf öğrencilerinin sahip oldukları çoklu zeka alanlarıyla devam ettikleri lise türü alan ve cinsiyet arasındaki ilişki
TUNÇ ERHAN
|
28 |
Yetiştirme Yurdunda Kalan Ergenlerde Ailesiyle Birlikte Kalan Ergenlerin Benlik Algıları Yönünden Karşılaştırmaları
KÖK MEHMET,TUNÇ ERHAN
|
1 |
Opinions of Psychological Advisors on PDR Services Carried Out Through Distance Education During the COVID-19 Epidemic
ERCİYES ŞEVVAL, TUNÇ ERHAN
|
---|---|
2 |
The Mediator Role of Hope in the Relationship Between Psychological Counselors’ Mental Well-being and Psychological Resilience
YILMAZ SEVİLAY, TUNÇ ERHAN
|
3 |
The Mediator Role of Hope in the Relationship Between Psychological Counselors’ Mental Well-being and Psychological Resilience
Yılmaz Sevilay, Tunç Erhan
|
4 |
Opinions of Psychological Advisors on PDR Services Carried Out Through Distance Education During the COVID-19 Epidemic
Erciyes Şevval, Tunç Erhan
|
5 |
Yabancı Uyruklu Ortaokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Sosyometrik Statülerinin İncelenmesi
DAĞ SEBAHAT, TUNÇ ERHAN
|
6 |
Psikolojik danışmanlar ile psikolojik danışman adaylarının kariyer adanmışlıkları ve kariyer kararı pişmanlıkları
TUNÇ ERHAN, TUNÇ MUHAMMED FURKAN
|
7 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışları ile Okula İlişkin Tutum Düzeyleri Arasındaki İlişkide Düşünme İhtiyacının Aracı Rolü
DEMİR MEHMET, TUNÇ ERHAN
|
8 |
Yetişkin Bireylerin Covid-19 Pandemi Sürecindeki Psikososyal Tepkilerinin İncelenmesi (Bir Tarama Çalışması)
YILMAZ SEVİLAY, TUNÇ ERHAN
|
9 |
Rehber Öğretmen Adaylarının Özel Eğitim Öz-Yeterlik ve Psikolojik Danışman Öz- Yeterlik Algılarının İncelenmesi
DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN
|
10 |
School Counselor Candidates' Perceptions of Psychological Counseling Self-Efficacy regarding Special Education and Psychological Counseling Self-Efficacy
DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN
|
11 |
School Counselors’ Attitudes Towards Giftedness and the Education of Gifted Students and Self-Efficacy Perceptions Regarding the Education of Gifted Students
DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN
|
12 |
School Counselor Candidates' Attitudes towards Giftedness and the Education of Gifted Students and Self-Efficacy Perceptions regarding the Education of Gifted Students
DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN
|
13 |
Work for an Inclusive School Herritage- WISH: A good example as an EU project
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,TUNÇ ERHAN
|
14 |
Bilim ve Sanat Merkezine Devam Eden Öğrenciler ile ÜstünYetenek Tanısı Almayan Öğrencilerin Duygu Regülasyonlarının Karşılaştırılması
BAĞCI SUZAN, TUNÇ ERHAN
|
15 |
Tüketici Olarak Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Tarzlarının Yordayıcısı Olarak Kişilik Özellikleri
TUNÇ ERHAN,GÜL ŞEYMA
|
16 |
Manevi Tutum ve Katılım Ölçeği‟nin Türkçe‟ye Uyarlanması ve Öğrenilmiş Güçlülükile Psikolojik Dayanıklılık İlişkisinde Maneviyatın Aracı Rolü
CANDEMİR KARABURÇ GÜLŞAH,ÖZBAY YAŞAR,TUNÇ ERHAN
|
17 |
Lise Öğrencilerinin Sosyal İçerme Konusundaki Farkındalıklarının İncelenmesi
TUNÇ ERHAN,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
18 |
The Examination of the High School Students’ Awareness of Social Inclusion
TUNÇ ERHAN,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
19 |
Lise Öğrencilerinin Sosyal İçerme Konusundaki Farkındalıklarının İncelenmesi
TUNÇ ERHAN,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
20 |
An Examination of The Relationship Between Personality Traits And Psychological Resilience of University Students In Terms of Different Factors: A Gaziantep Case
TUNÇ ERHAN,ALTUNGEYİK OKAN
|
21 |
An investigation of the relationship between high school students’ uncertainty levels and family influence on career decision making
TUNÇ ERHAN,CANDEMİR KARABURÇ GÜLŞAH
|
22 |
Investigation of The Installation Levels of Music Course in Middle School Students
TUNÇ ERHAN,NESRİN UYANIK
|
23 |
An Investigation on The Relationshıp Between Education Faculty Students’ Thinking Styles And Their Need For Cognition
UYANIK NESRİN,TUNÇ ERHAN
|
24 |
An investigation of married individuals’ problematic internet use, marital adjustment, couple burnout and satisfaction level of psychological needs
CANDEMİR KARABURÇ GÜLŞAH,TUNÇ ERHAN
|
25 |
The study of the mobbing behaviours and the level of burnout that psychological counselors perceive and their self-efficacy ın psychological consultancy
YILDIZ YÜKSEL HABİBE,TUNÇ ERHAN
|
26 |
Üstün Yetenek Tanısı Almış ve Normal Gelişim Gösteren Lise Öğrencilerinin Akran İlişkilerinin İncelenmesi
AYDIN YUNUS EMRE, ÇOK RAMAZAN, DENGİZ GÜNEY, TUNÇ ERHAN
|
27 |
İlkokul ve Ortaokulda Çalışan Öğretmenlerin İş Doyumu Yaşam Doyumu ve Tükenmişlik Düzeylerinin İncelenmesi
TUNÇ ERHAN, TOPAK AYŞE
|
28 |
Evli Bireylerin Temel Psikolojik İhtiyaçlarının Karşılanma Düzeyi İle Eş Tükenmişliği Arasındaki İlişkide Evlilik Uyumunun Aracı Rolü
KARABURÇ GÜLŞAH,TUNÇ ERHAN
|
29 |
Sınav kaygısını azaltmaya yönelik bilişsel - davranışçı yaklaşıma dayalı grup rehberliği programının etkisinin incelenmesi
TUNÇ ERHAN,KARABURÇ GÜLŞAH
|
30 |
Ergenlerin çatışma çözme becerilerini geliştirmeye yönelik grup rehberliği programının etkisinin incelenmesi
TUNÇ ERHAN,KAYGAS YASEMİN
|
31 |
Özel Gereksinimi Olan Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Depresyon Düzeylerinin İncelenmesi
KAYGAS YASEMİN,TUNÇ ERHAN
|
32 |
Özel gereksinimli çocuğa sahip olan annelerin stres düzeylerini azaltmaya yönelik grup rehberliği programının etkisinin incelenmesi
TUNÇ ERHAN, KAYGAS YASEMİN
|
33 |
Psikolojik danışmanların algılanan stres düzeyleriyle stresle başa çıkma tarzlarının incelenmesi Gaziantep ili Nizip İlçesi Örneği
TUNÇ ERHAN, BAKIRCI MURAT
|
34 |
Lise öğrencilerinin madde kullanma eğilimlerinin algılanan sosyal destek ve riskli davranışlarla ilişkisinin incelenmesi
TUNÇ ERHAN,SEVER GÖKCAN
|
35 |
Şiddet algısını değiştirmeye yönelik eğitim programının etkisinin incelenmesi
TUNÇ ERHAN, YILDIZ HABİBE
|
36 |
Ergenlerde risk davranışları ile kişilik özelliklerinin incelenmesi
TUNÇ ERHAN, BAKIRCI MURAT
|
37 |
Ortaokul öğrencilerinde algılanan sosyal desteğin bazı değişkenlere göre incelenmesi
TUNÇ ERHAN, SEZEN MEHMET FEYZİ
|
38 |
Self Efficacy in Counseling The Role of Organizational Psychological Capital Job Satisfaction and Burnout
ALİYEV RAMİN, TUNÇ ERHAN
|
39 |
Sınıf öğretmenlerinin mesleki doyum ve tükenmişlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
TUNÇ ERHAN
|
40 |
Okul yaşam kalitesinin bazı değişkenlere göre incelenmesi - Şanlıurfa, Birecik örneği
TUNÇ ERHAN, BEŞALTI MEHMET
|
41 |
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin okul yaşam kalitesi ve aidiyet duygusunun bazı değişkenler açısından incelenmesi
TUNÇ ERHAN,RAMİN ALİYEV
|
42 |
İlköğretim 2.Kademe Öğrencilerinin Okul Yaşam Kalitesi ve Aidiyet Duygusunun Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
ALİYEV RAMİN,TUNÇ ERHAN
|
43 |
An Investigation of University Students’ Aggresiveness Levels and Attitudes Towards Spose Beating In Terms of Demographic Variables
HAMAMCI ZEYNEP,ÖZKAMALI EYYÜP,TUNÇ ERHAN,BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ
|
44 |
An Investigation of University Students' Aggresiveness Levels and Attitudes Towards Spose Beating in terms of Demografic Variables
HAMAMCI ZEYNEP, ÖZKAMALI EYYÜP, TUNÇ ERHAN, BUĞA AHMET, ÇEKİÇ ALİ
|
45 |
An Investigation of University Students Aggresiveness Levels and Attitudes Towards Spose Beating in terms of Demografic Variables
HAMAMCI ZEYNEP,TUNÇ ERHAN,ÖZKAMALI EYYÜP,BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ
|
46 |
An Investigation of University Students’ Aggresiveness Levels and Attitudes Towards Spose Beating in terms of Demografic Variables
HAMAMCI ZEYNEP, ÖZKAMALI EYYÜP, TUNÇ ERHAN, BUĞA AHMET, ÇEKİÇ ALİ
|
1 |
Work for an Inclusive School Heritage (2017-1-SK01-KA201-035313)
|
---|---|
2 |
WORK FOR AN INCLUSIVE SCHOOL HERITAGE (W)ISH
|
3 |
Work for Inclusive School Heritage (2017-1-SK01-Ka201-035313)
Work for Inclusive School Heritage (2017-1-SK01-Ka201-035313)
|
4 |
Work for an Inclusive School Heritage
|
5 |
Work For An Inclusive School Heritage
The project was focus on a very innovative learning strategy: improving the 21st century skills through a project based learning (PBL) approach. Teachers received specific trainings and prepare curricular extracurricular activities in project topics
|
6 |
UYUMLU OKUL PROJESİ: TÜRK VE SURİYELİ SIĞINMACI ÖĞRENCİLERİN SINIF İÇİ STATÜLERİNİN SOSYOMETRİK AÇIDAN İNCELENMESİ
UYUMLU OKUL PROJESİ: TÜRK VE SURİYELİ SIĞINMACI ÖĞRENCİLERİN SINIF İÇİ STATÜLERİNİN SOSYOMETRİK AÇIDAN İNCELENMESİ
|
1 |
Erzurum İbrahim Hakkı Fen Lisesi
Rehber Öğretmen / Psikolojik Danışman
|
---|---|
2 |
Erzurum İstiklal eğitim Kurumları
Rehber Öğretmen / Psikolojik Danışman
|
3 |
Erzurum İbrahim Hakkı Fen Lisesi
Rehber Öğretmen / Psikolojik Danışman
|
4 |
Erzurum Dedekotkut İşlitme Engelliler İlkokulu
Rehber Öğretmen / Psikolojik Danışman
|
5 |
Erzurum Numune Hastanesi
Sağlık Memurluğu
|
1 |
Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occurred in Turkey Between the Years of 1938-1980
Yazar Adı: AKMAN ÖZKAN,ÇAY MUSTAFA MURAT,BOZBAYINDIR FATİH,TUNÇ ERHAN
, Yayın Yeri: ISRES PUPLISHING
|
---|---|
2 |
Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occurred in Turkey between the Years of 1938-1980
Yazar Adı: AKMAN ÖZKAN,ÇAY MUSTAFA MURAT,BOZBAYINDIR FATİH,TUNÇ ERHAN
, Yayın Yeri: ISRES Publishing
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | Kariyer Danışmanlığı Uygulama | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
3 | 2012-2013 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
4 | 2011-2012 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
5 | 2015-2016 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Problemleriyle Başaçıkma | Türkçe | 3 |
6 | 2014-2015 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Problemleriyle Başaçıkma | Türkçe | 3 |
7 | 2015-2016 | Anlaşmazlık Sürecinde Problem Çözme Arabuluculuk | Türkçe | 3 |
8 | 2011-2012 | Çocuk ve Ergenlerde Davranışsal Sorunlar | Türkçe | 3 |
9 | 2014-2015 | Davranışın Temelleri | Türkçe | 3 |
10 | 2016-2017 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
11 | 2016-2017 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
12 | 2016-2017 | Kriz Yönetimi | Türkçe | 3 |
13 | 2017-2018 | Kriz Yönetimi | Türkçe | 3 |
14 | 2017-2018 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
15 | 2017-2018 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Problemleriyle Başaçıkma | Türkçe | 3 |
16 | 2017-2018 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
17 | 2017-2018 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 2 |
18 | 2016-2017 | Seminer | Türkçe | 2 |
19 | 2016-2017 | Bireysel Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
20 | 2016-2017 | Psikolojik Testler | Türkçe | 3 |
21 | 2015-2016 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 3 |
22 | 2015-2016 | Çocuk ve Ergen Psikolojisi | Türkçe | 3 |
23 | 2014-2015 | Davranışın Temelleri | Türkçe | 3 |
24 | 2016-2017 | uzmanlık alanı | Türkçe | 3 |
25 | 2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 3 |
26 | 2014-2015 | SEMİNER | Türkçe | 3 |
27 | 2013-2014 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 2 |
28 | 2012-2013 | GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA İLKE VE TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
29 | 2012-2013 | Psikolojik Danışma İlke ve Teknikleri | Türkçe | 3 |
30 | 2012-2013 | Seminer | Türkçe | 2 |
31 | 2018-2019 | Kriz Yönetimi | Türkçe | 3 |
32 | 2018-2019 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
33 | 2018-2019 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
34 | 2018-2019 | Çocuk ve Ergenlerde Davranışsal Sorunlar | Türkçe | 3 |
35 | 2019-2020 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 1 |
36 | 2019-2020 | Seminer | Türkçe | 3 |
37 | 2019-2020 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
38 | 2019-2020 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
39 | 2019-2020 | Kriz Yönetimi | Türkçe | 3 |
40 | 2020-2021 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
41 | 2020-2021 | Kriz Yönetimi | Türkçe | 3 |
42 | 2020-2021 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
43 | 2020-2021 | Dönem Projesi | Türkçe | 3 |
44 | 2021-2022 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
45 | 2021-2022 | Kriz Yönetimi | Türkçe | 3 |
46 | 2021-2022 | Grup Dinamiği ve Grup İçi İlişkiler | Türkçe | 3 |
47 | 2021-2022 | Çocuk Psikiyatrisi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
3 | 2011-2012 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
4 | 2012-2013 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
5 | 2015-2016 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
6 | 2014-2015 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
7 | 2013-2014 | İlköğretimde Rehberlik | Türkçe | 3 |
8 | 2011-2012 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
9 | 2013-2014 | Sosyal Psikoloji | Türkçe | 2 |
10 | 2012-2013 | Sosyal Psikoloji | Türkçe | 2 |
11 | 2012-2013 | Özel Eğitim | Türkçe | 2 |
12 | 2015-2016 | Mesleki Rehberlik ve Danışma | Türkçe | 3 |
13 | 2013-2014 | Grupla Psikolojk Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
14 | 2011-2012 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 3 |
15 | 2011-2012 | Fizyolojik Psikoloji | Türkçe | 3 |
16 | 2012-2013 | Fizyolojik Psikoloji | Türkçe | 3 |
17 | 2013-2014 | Fizyolojik Psikoloji | Türkçe | 3 |
18 | 2011-2012 | İletişim | Türkçe | 2 |
19 | 2013-2014 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
20 | 2013-2014 | Psikolojik Testler | Türkçe | 3 |
21 | 2011-2012 | Testdışı Bireyi Tanıma Teknikleri | Türkçe | 3 |
22 | 2015-2016 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulama | Türkçe | 3 |
23 | 2016-2017 | Mesleki Rehberlik ve Danışma | Türkçe | 3 |
24 | 2016-2017 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
25 | 2016-2017 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
26 | 2016-2017 | Test Dışı Bireyi Tanıma Teknikleri | Türkçe | 3 |
27 | 2017-2018 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulama | Türkçe | 1 |
28 | 2017-2018 | Test Dışı Bireyi Tanıma Teknikleri | Türkçe | 3 |
29 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 5 |
30 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 3 |
31 | 2017-2018 | Kişilik Kuramları | Türkçe | 3 |
32 | 2015-2016 | Test Dışı Bireyi Tanıma Teknikleri | Türkçe | 3 |
33 | 2015-2016 | Okullarda Gözlem | Türkçe | 3 |
34 | 2017-2018 | Psikolojik Testler | Türkçe | 3 |
35 | 2016-2017 | Çocuk ve Ergen Psikolojisi | Türkçe | 3 |
36 | 2014-2015 | Test Dışı Bireyi Tanıma Teknikleri | Türkçe | 3 |
37 | 2014-2015 | Krize Müdahale | Türkçe | 3 |
38 | 2014-2015 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
39 | 2013-2014 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
40 | 2012-2013 | Endüstride Psikolojik Danışmanlık | Türkçe | 3 |
41 | 2012-2013 | travma sonrası psik dan | Türkçe | 3 |
42 | 2012-2013 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulama | Türkçe | 3 |
43 | 2012-2013 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
44 | 2018-2019 | Mesleki Rehberlik ve Danışma | Türkçe | 3 |
45 | 2018-2019 | Bireysel Danışma uygulaması | Türkçe | 5 |
46 | 2018-2019 | Psikolojik Testler | Türkçe | 5 |
47 | 2018-2019 | Rehberlik | Türkçe | 2 |
48 | 2019-2020 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
49 | 2019-2020 | Mesleki Rehberlik ve Danışma | Türkçe | 3 |
50 | 2019-2020 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 4 |
51 | 2019-2020 | Test Dışı Bireyi Tanıma Teknikleri | Türkçe | 3 |
52 | 2019-2020 | Psikolojik Testler | Türkçe | 4 |
53 | 2019-2020 | Bireysel Danışma uygulaması | Türkçe | 3 |
54 | 2020-2021 | Test Dışı Bireyi Tanıma Teknikleri | Türkçe | 3 |
55 | 2020-2021 | Rehberlik ve Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
56 | 2020-2021 | Çözüm Odaklı Kısa Süreli Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
57 | 2020-2021 | Kurum Deneyimi | Türkçe | 3 |
58 | 2020-2021 | Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
59 | 2020-2021 | Manevi Danışmanlık | Türkçe | 2 |
60 | 2020-2021 | Mesleki Danışma Uygulama | Türkçe | 3 |
61 | 2020-2021 | Mesleki Rehberlik ve Danışma | Türkçe | 3 |
62 | 2020-2021 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
63 | 2020-2021 | Psikolojik Testler | Türkçe | 4 |
64 | 2020-2021 | Bireysel Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
65 | 2020-2021 | Meslek Etiği ve Yasal Konular | Türkçe | 3 |
66 | 2021-2022 | Çocuk Psikolojisi | Türkçe | 2 |
67 | 2021-2022 | Psikolojik Testler | Türkçe | 4 |
68 | 2021-2022 | Mesleki Rehberlik ve Danışma | Türkçe | 3 |
69 | 2021-2022 | Bireysel Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
70 | 2021-2022 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
71 | 2021-2022 | Okullarda Rehberlik Uygulaması | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Psikolojik danışmanların covid-19 salgın döneminde uzaktan eğitim yoluyla yürütülen pdr hizmetlerine ilişkin görüşleri | ŞEVVAL ERCİYES | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Psikolojik danışmanların mental iyi oluş düzeyleri ile psikolojik dayanıklılık düzeyleri arasındaki ilişkide umudun aracı rolü | SEVİLAY YILMAZ | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Kariyer planlama sürecinde öyküsel yaklaşımın kariyer olgunluğa etkisi | TÜRKAN AYHAN ÖZ | TezMerkezi | 2021 |
4 | Tamamlandı | Akademik erteleme davranışını azaltmaya yönelik gerçeklik terapisine dayalı grup rehberliği programının etkisi | SUZAN ASLAN | TezMerkezi | 2021 |
5 | Tamamlandı | Ortaöğretim öğrencilerinin akademik erteleme davranışları ile okula ilişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişkide düşünme ihtiyacının aracı rolü | MEHMET DEMİR | TezMerkezi | 2020 |
6 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin kişilik özellikleri ile duygusal dışavurum tarzları arasındaki ilişkide psikolojik sağlamlığın aracı rolü | OKAN ALTUNGEYİK | TezMerkezi | 2020 |
7 | Tamamlandı | İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin okula uyum ve sosyal yeterlik düzeylerini etkileyen yordayıcıların incelenmesi | MEVLİDE TÜRKER | TezMerkezi | 2020 |
8 | Tamamlandı | Genç yetişkinlerde akılcı olmayan inanç ile öz-anlayış arasındaki ilişkide affetmenin aracı rolü | DEFNE KILIÇ | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | İlişkide bilişsel çarpıtma, evlilikte problem çözme, evlilik uyumu ve tölerans arasındaki ilişki | MUSTAFA DÖNMEZ | TezMerkezi | 2019 |
10 | Tamamlandı | Dijital öykü temelli matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarı motivasyon ve matematik etkinliklerine yönelik tutumları üzerine etkisi | LEYLA ÇAKICI | TezMerkezi | 2018 |
11 | Tamamlandı | Eğitim fakültesi öğrencilerinin düşünme stilleri ile düşünme ihtiyaçları arasındaki ilişkinin incelenmesi | NESRİN UYANIK | TezMerkezi | 2017 |
12 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin romantizm ve eş seçimine ilişkin tutumları ile sosyotropik-otonomik kişilik özelliklerinin incelenmesi | MEHMET ÇALIM | TezMerkezi | 2017 |
13 | Tamamlandı | Evli bireylerin problemli internet kullanımı, evlilik uyumu, eş tükenmişliği ve temel psikolojik ihtiyaçlarının karşılanma düzeylerinin incelenmesi | GÜLŞAH CANDEMİR KARABURÇ | TezMerkezi | 2017 |
14 | Tamamlandı | Psikolojik danışmanların algıladıkları yıldırma davranışları, tükenmişlik düzeyleri ve psikolojik danışmadaki öz yeterliliklerinin incelenmesi | HABİBE YILDIZ YÜKSEL | TezMerkezi | 2017 |
15 | Tamamlandı | Lise öğrencilerinin madde kullanma eğilimlerinin algılanan sosyal destek ve riskli davranışlarla ilişkisinin incelenmesi | GÖKCAN SEVER | TezMerkezi | 2015 |
16 | Tamamlandı | Üniversite giriş sınavlarına hazırlanan öğrencilerin akademik beklentilere ilişkin stres ve öznel iyi oluş düzeylerinin incelenmesi | YUSUF ZEYTİN | TezMerkezi | 2015 |
17 | Tamamlandı | Eğitim fakültesi öğrencilerinin duygusal zeka düzeyleri ile saldırganlık düzeyleri arasındaki ilişkinin bazı değişkenler açısından incelenmesi | AHMET KAYNAK | TezMerkezi | 2013 |
1 |
Eğitim Bilimleri Alanında Araştırma Projeleri (TUBİTAK) Hazırlama ve Yazma Eğitimi
Eğitim Bilimleri Alanında Araştırma Projeleri Hazırlama ve Yazma Eğitimi (TUBİTAK destekli)
|
---|---|
2 |
LISREL TEORİ VE UYGULAMA EĞİTİMİ
MODÜL-1 (Teori): Uygulama öncesi uygun araştırma konularının belirlenmesi ve modellerin kurgulanması MODÜL-2 (Uygulma):Analizlerin yapılması ve raporlarlaştırılması;
|
3 |
Bilişsel Davranışçı Terapi Eğitimi
Bilişsel Davranışçı Yaklaşım Bilişsel Davranışçı Yaklaşım Uygulamaları (450 saat)
|
1 |
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2000 |
---|