GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
OĞUZELİ M.Y.O. MUHASEBE VE VERGİ
1 |
Blockchain in Finance, Marketing and Others
Yayın Yeri: Nobel Publishing
|
---|---|
2 |
Current Studies In Social Sciences III
Yayın Yeri: Akademisyen Publishing
|
3 |
Current Marketing Studies and Digital Developments
Yayın Yeri: Livre De Lyon Publishing
|
4 |
Research & Reviews in Social, Human and Administrative Sciences
Yayın Yeri: Gece Publishing
|
5 |
New Searches and Studies in Social and Humanities Sciences
Yayın Yeri: Seruven Publishing
|
6 |
Digital Transformation: A Human-Centric Approach
Yayın Yeri: Efe Akademi Publishing
|
7 |
Administrative and Economics Sciences Theory, Current Researches and New Trends
Yayın Yeri: Ivpe Publishing
|
8 |
Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences
Yayın Yeri: Gece Publishing
|
9 |
Economic and Social Impacts of Covid-19 Pandemic
Yayın Yeri: Iksad Publishing
|
1 |
Havayolu firmalarının kurumsal itibarlarının “Şikayetvar” sitesi üzerinden RQ modeli ile incelenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI, BAL FERİDE
|
---|---|
2 |
Dijital platform üyeliklerinin devamlılığına etki eden faktörler: Netflix örneği
YILMAZ EMRAH SITKI, ERDEM AYTAÇ
|
3 |
Effect of product presentation videos on purchase intention: The YouTube example
ERDEM AYTAÇ, YILMAZ EMRAH SITKI
|
4 |
Investigation factors affecting competitive advantage in streaming industry with multi-criteria decision making methods
YILMAZ EMRAH SITKI, ECEMİŞ ORHAN
|
5 |
“Metaverse” platformlarının pazarlama karması bağlamında çok kriterli karar verme yöntemleriyle incelenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI, ECEMİŞ ORHAN
|
6 |
Do Twitter sentiments really effective on energy stocks? Evidence from the intercompany dependency
YILMAZ EMRAH SITKI, ÖZPOLAT ASLI, DESTEK MEHMET AKİF
|
7 |
Investigation of hedonic shopping motivation effective in impulse buying behavior of female consumers on Instagram
ERDEM AYTAÇ, YILMAZ EMRAH SITKI
|
8 |
Online market alışverişinin (kuru gıda, yaş meyve sebze ve paketli gıda ürünleri vb.) benimsenmesi: Covid-19 anksiyetesinin düzenleyici rolü
YILMAZ EMRAH SITKI,MUTLU HANİFİ MURAT
|
9 |
The effects on consumer behavior of hotel related comments on the TripAdvisor website: An Istanbul case
YILMAZ EMRAH SITKI
|
10 |
The determinants of tourist preferences of the Mediterranean Region in Turkey
YILMAZ EMRAH SITKI,AYTEKİN MEHMET
|
11 |
Tüketicilerin satın alma kararlarında sosyal paylaşım sitelerinin etkisi
SEYREK İBRAHİM HALİL,YILMAZ EMRAH SITKI
|
1 |
The power of universal communication in digital marketing: “WhatsApp”
YILMAZ EMRAH SITKI
|
---|---|
2 |
A Bibliometric Analysis of Digital Marketing Studies
YILMAZ EMRAH SITKI, MUTLU HANİFİ MURAT
|
3 |
Yeni dönem dijital yayıncılık: Twitch uygulamasının kullanım nedenlerinin araştırılması
YILMAZ EMRAH SITKI
|
4 |
Sponsorlu trend topic ve sponsorlu tweet özelliklerinin Twitter kullanıcıları üzerindeki etkinliğinin ölçümlenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI
|
5 |
Üniversiteye hazırlanan öğrencilerin eğitim faaliyetlerine yönelik YouTube kullanım deneyimlerinin araştırılması
YILMAZ EMRAH SITKI
|
6 |
Instagram kullanıcılarının butik hesaplardan yaptıkları online alışverişlerde etkili olan faktörlerin incelenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI
|
7 |
Havayolu ulaşımında mobil uygulama kullanımının tüketici memnuniyeti üzerindeki etkisinin incelenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI
|
8 |
Z kuşağının TikTok kullanma eğilimlerinin belirlenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI
|
9 |
Effect of product placement advertising on visual media on brand awareness
YILMAZ EMRAH SITKI
|
10 |
Effects of hedonic and utilitarian intention on E-Wom: An evaluation on air passengers
POLAT SESLİOKUYUCU İNCİ,YILMAZ EMRAH SITKI
|
11 |
Political marketing application on factors affecting Turkey’s voter attitude
TAN AHMET,ERBAĞCI EBRU CANSU,YILMAZ EMRAH SITKI
|
1 |
Dijital pazarlama yaklaşım ve uygulamalar
Yazar Adı: YILMAZ EMRAH SITKI
, Yayın Yeri: ORION Kitabevi
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2 | 2021-2022 | ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | PAZARLAMA İLKELERİ | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | LOJİSTİK VE DAĞITIM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | DİJİTAL PAZARLAMA | Türkçe | 2 |
2 | 2019-2020 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 4 |
3 | 2019-2020 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
4 | 2019-2020 | TEMEL OFİS PROGRAMLARI | Türkçe | 2 |
5 | 2019-2020 | E-TİCARET | Türkçe | 2 |
6 | 2019-2020 | İLERİ OFİS PROGRAMLARI | Türkçe | 2 |
7 | 2020-2021 | TEMEL OFİS PROGRAMLARI | Türkçe | 2 |
8 | 2020-2021 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 4 |
9 | 2020-2021 | İLERİ OFİS PROGRAMLARI | Türkçe | 2 |
10 | 2020-2021 | E-TİCARET | Türkçe | 2 |
11 | 2021-2022 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 4 |
12 | 2021-2022 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
13 | 2021-2022 | E-TİCARET | Türkçe | 2 |
14 | 2021-2022 | DİJİTAL PAZARLAMA | Türkçe | 2 |
15 | 2020-2021 | DİJİTAL PAZARLAMA | Türkçe | 2 |
16 | 2020-2021 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |