Dr.Öğr.Üyesi ADİL BİCAL

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAMCILIK


Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı  Reklamcılık

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

5 Adet
1
Promoting Organizational Performance Through 5g and Agile Marketing

Yayın Yeri: IGI Global
ISBN: 978-1668455241, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
2
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları

Yayın Yeri: Nobel Yayınevi
ISBN: 978-625-433-795-6, TÜRKİYE, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
3
Handbook of Research on Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practices

Yayın Yeri: IGI Global
ISBN: 9781668443804, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
4
Dijital Reklamcılıkta Güncel Yaklaşımlar

Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi
ISBN: 978-625-6382-29-9, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
5
İletişim ve Medya Çalışmaları

Yayın Yeri: Literatürk Akademi
ISBN: 978-625-7606-82-0, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe

Makaleler

7 Adet
1
Projected Image of Turkey in Travel Blogs

BİCAL ADİL, ÖZTÜRK MESUDE CANAN
Yayın Yeri: Journal of Tourism, Leisure and Hospitality
Türkçe, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
2
The Effects of Hedonic and Utilitarian Motivations on Consumer Engagement in Gamification

BİCAL ADİL, İSPİR NEVZAT BİLGE
Yayın Yeri: Journal of Euromarketing
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO, ASOS
3
CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ

BİCAL ADİL,BAYÇU SEVİL
Yayın Yeri: Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
4
2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Bağlamında Siyasal Reklamlar, Twitter ve Haber Gündemi Benzerlik Analizi

ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM,BİCAL ADİL
Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
5
OYUNLAŞTIRMADA OYUN ELEMANLARININ KULLANIMI: ADIDAS MICOACH, KHAN ACADEMY, SUPERBETTER VE SWARM UYGULAMALARININ ÖRNEK OLAY YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ

BİCAL ADİL,SEVER NECİP SERDAR
Yayın Yeri: Erciyes İletişim Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2018

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
6
AYRINTILANDIRMA OLASILIĞI MODELİ ÇERÇEVESİNDE KAMU SPOTLARININ İNCELENMESİ: PORTAKAL VE FINDIK TÜKETİMİNE YÖNELİK ÖRNEKLER

BİCAL ADİL,YILMAZ RASİME AYHAN
Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ASOS
7
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK EĞİTİMİNDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

GÜRCAN HALİL İBRAHİM,COŞKUN ENGİN,SEVER NECİP SERDAR,BAŞER EMRAH,ATAİZİ MURAT,ÖZTÜRK MESUDE CANAN,BİCAL ADİL
Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN

Bildiriler

2 Adet
1
Çocuk Televizyon Kanallarında Yayınlanan Gıda Reklamlarının Mesaj Çekiciliklerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi

BİCAL ADİL
Yayın Yeri: VII. Sağlık İletişimi Sempozyumu (SİS 2021)
TÜRKİYE, Eskişehir, Türkçe, 12.11.2021

Uluslararası  Özet bildiri
2
USE OF GAME ELEMENTS IN GAMIFICATION: AN EXPLORATORY CASE STUDY ON GAMIFIED APPLICATIONS

BİCAL ADİL,SEVER NECİP SERDAR
Yayın Yeri: 15th International Symposium Communicationin the Millennium
AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, Irvine, İngilizce, 16.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri

Projeler

1 Adet
1
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİNDE HİR VE İTY BÖLÜMLERİ İÇİN İLETİŞİM EĞİTİMİNDE DİJİTAL OYUN TEMELLİ İÇERİK TASARIMI ÜRETİMİ VE YENİ YÖNTEMLERİN SINANMASI ARAŞTIRMASI

Örgün eğitim derslerinde ders içerik ve kapsamını dijitalleştirerek oyunlaştırmak
02.10.2015 - 01.12.2017
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı