GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAMCILIK
1 |
Promoting Organizational Performance Through 5g and Agile Marketing
Yayın Yeri: IGI Global
|
---|---|
2 |
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları
Yayın Yeri: Nobel Yayınevi
|
3 |
Handbook of Research on Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practices
Yayın Yeri: IGI Global
|
4 |
Dijital Reklamcılıkta Güncel Yaklaşımlar
Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi
|
5 |
İletişim ve Medya Çalışmaları
Yayın Yeri: Literatürk Akademi
|
1 |
Projected Image of Turkey in Travel Blogs
BİCAL ADİL, ÖZTÜRK MESUDE CANAN
|
---|---|
2 |
The Effects of Hedonic and Utilitarian Motivations on Consumer Engagement in Gamification
BİCAL ADİL, İSPİR NEVZAT BİLGE
|
3 |
CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ
BİCAL ADİL,BAYÇU SEVİL
|
4 |
2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Bağlamında Siyasal Reklamlar, Twitter ve Haber Gündemi Benzerlik Analizi
ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM,BİCAL ADİL
|
5 |
OYUNLAŞTIRMADA OYUN ELEMANLARININ KULLANIMI: ADIDAS MICOACH, KHAN ACADEMY, SUPERBETTER VE SWARM UYGULAMALARININ ÖRNEK OLAY YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ
BİCAL ADİL,SEVER NECİP SERDAR
|
6 |
AYRINTILANDIRMA OLASILIĞI MODELİ ÇERÇEVESİNDE KAMU SPOTLARININ İNCELENMESİ: PORTAKAL VE FINDIK TÜKETİMİNE YÖNELİK ÖRNEKLER
BİCAL ADİL,YILMAZ RASİME AYHAN
|
7 |
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK EĞİTİMİNDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
GÜRCAN HALİL İBRAHİM,COŞKUN ENGİN,SEVER NECİP SERDAR,BAŞER EMRAH,ATAİZİ MURAT,ÖZTÜRK MESUDE CANAN,BİCAL ADİL
|
1 |
Çocuk Televizyon Kanallarında Yayınlanan Gıda Reklamlarının Mesaj Çekiciliklerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
BİCAL ADİL
|
---|---|
2 |
USE OF GAME ELEMENTS IN GAMIFICATION: AN EXPLORATORY CASE STUDY ON GAMIFIED APPLICATIONS
BİCAL ADİL,SEVER NECİP SERDAR
|
1 |
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİNDE HİR VE İTY BÖLÜMLERİ İÇİN İLETİŞİM EĞİTİMİNDE DİJİTAL OYUN TEMELLİ İÇERİK TASARIMI ÜRETİMİ VE YENİ YÖNTEMLERİN SINANMASI ARAŞTIRMASI
Örgün eğitim derslerinde ders içerik ve kapsamını dijitalleştirerek oyunlaştırmak
|
---|