GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ REKLAMCILIK
1 |
Promoting Organizational Performance Through 5g and Agile Marketing
Yayın Yeri: IGI Global
|
---|---|
2 |
A’DAN Z’YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI-10
Yayın Yeri: iksad publishing house
|
3 |
Dijital Dönüşüm Sürecinde İletişim Çalışmaları
Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
4 |
Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları
Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
5 |
Reklamda Strateji
Yayın Yeri: Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları
|
6 |
Dijital Reklamcılıkta Güncel Yaklaşımlar
Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi
|
7 |
İletişim ve Medya Çalışmaları
Yayın Yeri: Literatürk Akademi
|
8 |
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları
Yayın Yeri: Nobel Yayınevi
|
9 |
Handbook of Research on Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practices
Yayın Yeri: IGI Global
|
1 |
Perakende Marka Deneyiminin Marka Tatmini, Marka Bağlılığı ve Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Decathlon Markası Örneği
BİCAL ADİL
|
---|---|
2 |
The Effects of Hedonic and Utilitarian Motivations on Consumer Engagement in Gamification
BİCAL ADİL, İSPİR NEVZAT BİLGE
|
3 |
Projected Image of Turkey in Travel Blogs
BİCAL ADİL, ÖZTÜRK MESUDE CANAN
|
4 |
2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Bağlamında Siyasal Reklamlar, Twitter ve Haber Gündemi Benzerlik Analizi
ŞAHİN EMİNE,DUĞAN ÖZLEM,BİCAL ADİL
|
5 |
CEO’ların Medyadaki Yansımalarının Kurum İtibarına Etkisi
BİCAL ADİL,BAYÇU SEVİL
|
6 |
Oyunlaştırmada Oyun Elemanlarının Kullanımı: Adidas Micoach, Khan Academy, Superbetter ve Swarm Uygulamalarının Örnek Olay Yöntemi İle İncelenmesi
BİCAL ADİL,SEVER NECİP SERDAR
|
7 |
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Eğitiminde Sanal Gerçeklik Uygulaması Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme
GÜRCAN HALİL İBRAHİM,COŞKUN ENGİN,SEVER NECİP SERDAR,BAŞER EMRAH,ATAİZİ MURAT,ÖZTÜRK MESUDE CANAN,BİCAL ADİL
|
8 |
Ayrıntılandırma Olasılığı Modeli Çerçevesinde Kamu Spotlarının İncelenmesi: Portakal Ve Fındık Tüketimine Yönelik Örnekler
BİCAL ADİL,YILMAZ RASİME AYHAN
|
1 |
Gelişen Medya Planlama Stratejileri: Kazanılmış Medyanın Yükselişi
BİCAL ADİL
|
---|---|
2 |
Youtube Reklamlarına Yönelik Tutum ve Katılımın Şekillenmesinde Kişisel Alaka Düzeyinin Araştırılması
BİCAL ADİL
|
3 |
The Effect Of Customers' Store Experience On Satisfaction, Brand
Commitment And Word-Of-Mouth
BİCAL ADİL
|
4 |
Çocuk Televizyon Kanallarında Yayınlanan Gıda Reklamlarının Mesaj Çekiciliklerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
BİCAL ADİL
|
5 |
Use Of Game Elements In Gamification: An Exploratory Case Study On Gamified Applications
BİCAL ADİL,SEVER NECİP SERDAR
|
1 |
İletişim Bilimleri fakültesinde HİR ve İTY Bölümleri İçin İletişim Eğitiminde Dijital Oyun Temelli İçerik Tasarımı Üretimi ve Yeni Yöntemlerin Sınanması Araştırması
Örgün eğitim derslerinde ders içerik ve kapsamını dijitalleştirerek oyunlaştırmak
|
---|
1 |
Mondial
Reklam Ve Tanıtım Uzmanı
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | Sosyal bilimlerde Araştırma yöntemleri ve Etik | Türkçe | 3 |
2 | 2022-2023 | Kurumsal sosyal sorumluluk ve halkla ilişkiler | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | Sosyal Bil. Araş. Yöntemleri I | Türkçe | 3 |
2 | 2022-2023 | Sosyal Bil. Araş. Yöntemleri II | Türkçe | 3 |
3 | 2022-2023 | Sağlık İletişimi | Türkçe | 2 |
4 | 2022-2023 | Tüketici Davranışları | Türkçe | 2 |
5 | 2022-2023 | Medya Planlama | Türkçe | 3 |
6 | 2022-2023 | Stratejik İletişim Yönetimi | Türkçe | 3 |
7 | 2022-2023 | Televizyon Reklamcılığı | Türkçe | 3 |
8 | 2022-2023 | Kriz Yönetimi | Türkçe | 3 |
9 | 2022-2023 | Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
10 | 2021-2022 | Kişilerarası İletişim | Türkçe | 3 |
11 | 2020-2021 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | Dijital pazarlama | Türkçe | 3 |