Prof.Dr. FATMA FİLİZ TILFARLIOĞLU

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ

   fyalcin@gantep.edu.tr      (0342) 360 12 00      3788  
Eğitim Bilimleri Temel Alanı  Yabancı Dil Eğitimi

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

2 Adet
1
ELT Methodology

Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
ISBN: 9786051701530, Ankara

Uluslararası  Ders Kitabı  İngilizce
2
Öğrenmeyi Öğrenmek

Yayın Yeri: Özcan Damla Matbaacılık
ISBN: 978-605-82864-0-5, Gaziantep

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe

Makaleler

42 Adet
1
A Study on the Possible Effects of the Fear of Success and Rejection Sensitivity on Academic Success

EKLER TÜLİN, TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: KMU Journal of Social and Economic Research
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Art Index (Art Research Database, EBSCO)
2
A STUDY ON SYMPATHETIC TENDENCY OF EFL (ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE) LEARNERS THROUGH COMPETITION GAMES

Ocaktan Halenur, TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: i-manager’s Journal on English Language Teaching
İngilizce, Basılı, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
3
An analysis of innovative Lean Method in foreign language learning

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: Dil ve Dilbilimi Çalışmaları Dergisi
İngilizce, Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
4
Three Factors Affecting Language Learning: Grammar Learning Strategies, Self-efficacy, and Learner Autonomy

Çetinkaya İrem Görkem, TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Art Index (Art Research Database, EBSCO)
5
An Experimental Study on the Innovative CDIO Method in English Language Teaching

Yusuf Ahmet, TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERA,Ulrih,Copac,Worldcat
6
Non-critical Analysis of EFL Classroom Discourse in a Speaking Course through Bowers' Model

AU HONG YU CONNIE, TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: Focus on ELT Journal
İngilizce, Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Index copernicus
7
The Effects of the Fear of Success and Rejection Sensitivity on Learning English

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,EKLER TÜLİN
Yayın Yeri: Academy Journal of Educational Sciences
İngilizce, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Index Copernicus International
8
Implementing Innovative Lean Educational Method to Enhance English Language Achievement

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,KARAGÜCÜK VASIF
Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research
İngilizce, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
9
An Analysis of the Relationship among EFL Learners’ Autonomy, Self-esteem, and Choice of Vocabulary Learning Strategies

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,SHERWANI STAR
Yayın Yeri: Theory and Practice in Language Studies
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Art Index (Art Research Database, EBSCO)
10
Eğitimde Yeni Bir Yöntem: Yalın

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies
İngilizce, Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
11
The Impact of Using Lean-centered model to Increase the achievement of theLearners in English Language Teaching

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,Faraj Hunar Nasih M
Yayın Yeri: International Journal on Recent and Innovation Trends in Computing and Communication
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Copernicus, Google scholar
12
Integration of Lean method in English Language Teaching and Learning: A New Perspective

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,Anwer Jivan Kamal
Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
13
Proposing a Syllabus Design for Oral Classes on Teachers’xx and Students’xx Perceptions of Modified Output

GÜRBÜZ AKIN,TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
14
A Case Study: On the Relationship between Learners’ Academic Language Achievement and Their Communication Styles in ELT

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,KAZAZ BURCU
Yayın Yeri: International Journal of Humanities and Social Science
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
15
Questioning Academic Success through Self-regulation, Self-esteem and Attitude in Foreign Language Learning (A Case Study)

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,Delbesoğlugil Aysel Büşra
Yayın Yeri: Theory and Practice in Language Studies
İngilizce, Elektronik, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Art Index (Art Research Database, EBSCO)
16
EVALUATION OF THE STUDENTS’ OPINIONS ON THE “IMPULSE”COURSE BOOK I COMMUNICATIVE APPROACH

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,ARPACI DİLARA
Yayın Yeri: ELECTRONICJOURNAL OFEDUCATIONSCIENCES
İngilizce, Elektronik, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
17
Empathy levels and academic achievement of foreign language learners

Tılfarlıoğlu, Arıkan
Yayın Yeri: Procedia Social and Behavioral Sciences
İngilizce, Basılı, 2012

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
18
Building up a learner corpus through creative non fiction prose An experimental research

Altay Mehmet, Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: Electronic journal of Social Sciences
İngilizce, Basılı, 2012

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
19
The relationship between vocabulary learning strategies and vocabulary proficiency of English language learners

Tılfarlıoğlu Filiz, Bozgeyik Yunus
Yayın Yeri: International Journal of Applied Linguistics and English Literature
İngilizce, Basılı, 2012

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
20
A metacognitive study The effects of strategy training on learners vocabulary development

Tılfarlıoğlu Filiz, Uğurluer Yeliz
Yayın Yeri: Linguistics Culture and Education
İngilizce, Basılı, 2012

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
21
Effective teachers behavior in ELT from students perspectives

Tılfarlıoğlu Filiz, Akıl Eyyüp
Yayın Yeri: Electronic journal of Social Sciences
İngilizce, Basılı, 2012

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
22
Teachers self efficacy and classroom management skills in E F L classrooms

Tılfarlıoğlu Filiz Yalçın, Ulusoy Sibel
Yayın Yeri: EJEDUS Electronic Journal of Education Sciences
TÜRKİYE, İngilizce, Basılı, 2012

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
23
An international dimension of the students attitudes towards the use of English in web 2 0 technology

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: TOJET
İngilizce, Basılı, 2011

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
24
Reasons for learning English in Turkey and the activities learners do to reach their goals

Tılfarlıoğlu Filiz, Kınsız Mustafa
Yayın Yeri: Colej
İngilizce, Basılı, 2011

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
25
Supporting Self efficacy and Learner Autonomy in Relation to Academic Success in EFL Classrooms A Case Study

Tilfarlioglu Filiz Yalcin, Ciftci Fatma Seyma
Yayın Yeri: Theory and Practice in Language Studies
İngilizce, Elektronik, 2011

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
26
Self efficacy in E F L Differences among proficiency groups and relationship with success

Tılfarlıoğlu Filiz, Cinkara Emrah
Yayın Yeri: Novitas Royal
İngilizce, Basılı, 2009

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
27
A comperative study on Turkish and Spanish translations of the Crucible

Pilargy G V, Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: İkala
İngilizce, Basılı, 2008

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
28
Enhancing reading comprehension through task based writing activities An experimental study

Tılfarlıoğlu Filiz, Başaran Süleyman
Yayın Yeri: The Reading Matrix Online Journal
İngilizce, Basılı, 2007

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
29
An analysis of ELT teachers perceptions of some problems concerning the implementation of English language teaching curricula in elementary schools

Tılfarlıoğlu Filiz, Öztürk Ali Rıza
Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies
İngilizce, Basılı, 2007

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
30
An analysis of the attitudes towards learning a foreign language on students level

Tılfarlıoğlu Filiz, Külekçi Gamze, Kılıç Mehmet
Yayın Yeri: Language and Literature
İngilizce, Basılı, 2007

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
31
Teacher talk in ELT curriculums through contrastive analysis

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: Specific Revista de Inglês para Fins Específicos
İngilizce, Basılı, 2006

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
32
Critical media study on TV reports discourse

Tılfarlıoğlu Filiz, Külekçi Gamze
Yayın Yeri: Language and Literature
İngilizce, Basılı, 2006

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
33
The comparison and contrast of curriculums used at English language teaching ELT departments

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: Language and Literature
İngilizce, Basılı, 2006

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
34
Faculty attitudes towards computer assisted instruction at the university of Gaziantep

Tılfarlıoğlu Filiz, Ünaldı İhsan
Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies
İngilizce, Basılı, 2006

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
35
Determination of errors in communication through discourse analysis

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: Language and Literature
İngilizce, Basılı, 2005

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
36
An analysis of the relationship between the use of grammar learning strategies and student achievement at English preparatory classes

Tılfarlıoğlu Filiz, Yalçın Erol
Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies
İngilizce, Basılı, 2005

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
37
A comparison of the attitudes of the teachers and the learners toward language learning

Tılfarlıoğlu Filiz Yalçın, Çetiner Süleyman
Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
TÜRKİYE, İngilizce, Basılı, 2001

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
38
Attitudes of foreign language teachers to the communicative learner centered approach

Sarıçoban Arif, Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
TÜRKİYE, İngilizce, Basılı, 1999

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
39
On the role of clinical supervision in English as a foreign language EFL situation

Sarıçoban Arif, Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: Ankara Üniversitesi TÖMER Dil Dergisi
TÜRKİYE, İngilizce, Basılı, 1998

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
40
ISO 1400 Çevre Yönetim sistemi üzerine bir inceleme

Filiz Yalçın, Semih Tılfarlıoğlu
Yayın Yeri: Mühendis ve Makina
TÜRKİYE, Türkçe, Basılı, 1995

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
41
Material development from the view of method and technology

Yalçın Filiz, Özberk Şule
Yayın Yeri: Gaziantep Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
TÜRKİYE, İngilizce, Basılı, 1992

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
42
The window

Yalçın Filiz
Yayın Yeri: Gaziantep Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
TÜRKİYE, İngilizce, Basılı, 1991

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded

Bildiriler

52 Adet
1
Eğitimde Müfredat Geliştirmeyi Yalın Yöntemle Yeniden Düşünmek

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: 4th International Enterpreneurship and Social Sciences
İSTANBUL, İngilizce, 29.05.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
2
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Ingiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalında yapılan yüksek lisans tezlerinin özellikleri ve topluma yansıması bağlamında incelenmesi

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: 2.Lisansüstü Egitim Sempozyumu, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
TÜRKİYE, İstanbul, Türkçe, 26.09.2005

Ulusal  Tam metin bildiri
3
Adopting CDIO into English Language Teaching

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,YOUSSEF AHMAD
Yayın Yeri: Anadolu 2.Uluslararası sosyal bilimler Kongresi
TÜRKİYE, DİYARBAKIR, İngilizce, 26.04.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
4
Three Factors Affecting Language Learning :Grammar Learning Strategies,Self-Efficacy and Learner Autonomy

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,ÇETİNKAYA İREM GÖRKEM
Yayın Yeri: 6 th International Multidisciplinary Studies Congress
TÜRKİYE, GAZİANTEP, İngilizce, 26.04.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
5
The relationship between Culture, Methodology,Technology and Innovation in ELT

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,KUMRAL MERYEM
Yayın Yeri: 6 th International Multidisciplinary Studies Congress
TÜRKİYE, GAZİANTEP, İngilizce, 26.04.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
6
The Relationship Among Grammar Learning Strategies,Self-Efficacy ,Learning Autonomy and Academic Success

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,ÇETİNKAYA İREM GÖRKEM
Yayın Yeri: 6th International Multidisiplinary Studies Congress
TÜRKİYE, Gaziantep, İngilizce, 26.04.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
7
Pathfinder İngilizce ders kitabının öğretmen odaklı bakış açısıyla öğrenci müfredat ve sınavlama bağlamında incelenmesi

Bağçeci Birsen, Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: Yabancı Dil Eğitim Kurultayı, Mersin Üniversitesi
TÜRKİYE, Mersin, Türkçe, 26.04.2007

Ulusal  Tam metin bildiri
8
The Role of Short Films in Reading Comprehension

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,Lekealmaz Nuran
Yayın Yeri: 13 th International Idea Conference
TÜRKİYE, GAZİANTEP, İngilizce, 24.04.2019

Uluslararası  Özet bildiri
9
Çocuk dergilerinin eğitimdeki yeri

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: 4.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi. 82, İstanbul, Üniversitesi, İstanbul, 2007.
TÜRKİYE, İstanbul, Türkçe, 22.10.2007

Uluslararası  Tam metin bildiri
10
Proposing a Syllabus Design for Oral Classes on Teachers’xx and Students’xx Perceptions of Modified Output

GÜRBÜZ AKIN,TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: 3rd CUKUROVA INTERNATIONAL ELTTEACHERS CONFERENCESCUELT 2017
İngilizce, 20.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
11
Teachers’ and Students’ Perceptions of Modified Output in Communicative Classes

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,GÜRBÜZ AKIN
Yayın Yeri: CUELT Cukurova International ELT Teachers Conferences
TÜRKİYE, Adana, İngilizce, 20.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
12
Mühendislik eğitiminde yabanci dil Yabanci dille mi Yabancı dilde mi

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: TMMOB Mühendislik Eğitimi Sempozyumu Bildiriler Kitabı
TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 18.11.2005

Ulusal  Tam metin bildiri
13
Yabancı dil Eğitiminde Akademik Başarı ile öz denetim, öz algı, motivasyon, cinsiyet ve öz yeterlik ilişkilerinin incelenmesi

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,Lekealmaz Nuran,Ocaktan Halenur
Yayın Yeri: 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
TÜRKİYE, Antalya, Türkçe, 18.05.2017

Uluslararası  Tam metin bildiri
14
Yenilikçi teknolojik faydalı Olarak pazara sunulan ürünlerintanıtımında kullanılan sloganların tüketici algısı çerçevesinde degerlendirilmesi

Tılfarlıoğlu Filiz, Tılfarlıoğlu Semih
Yayın Yeri: MMO Markatek 2007
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 18.05.2007

Ulusal  Tam metin bildiri
15
Otomotiv sektöründe markaların pazar konumlandırmasında kullanılan sloganlarda teknolojik yeniliklerin etkisi ve slogan dilinin iletisim açısından incelenmesi

Tılfarlıoğlu Filiz, Tılfarlıoğlu Semih
Yayın Yeri: MMO Markatek 2007
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 18.05.2007

Ulusal  Tam metin bildiri
16
Kalite Markalaşma İnovasyon süreçlerinin Gaziantep Sanayisinde yeri ve Markaşehir İnovasyon vadisi projelerinin sürece etkisi

Tılfarlıoğlu Filiz, Tılfarlıoğlu Semih
Yayın Yeri: MMO Markatek 2007, Marka, Kalite ve Teknoloji Yönetimi Sempozyumu Bildiriler Kitabı
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 18.05.2007

Ulusal  Tam metin bildiri
17
A Study on the Relation between the Fear of Success of the Students in EFL Classrooms and their fFnal Grades

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,EKLER TÜLİN
Yayın Yeri: 4 th International Congress on Social Sciences
TÜRKİYE, İZMİR, İngilizce, 14.12.2019

Uluslararası  Özet bildiri
18
A Study on the Relation between the Fear of Success of the Students in EFL Classrooms and their fFnal Grades

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,EKLER TÜLİN
Yayın Yeri: 4 th International Congress on Social Sciences
TÜRKİYE, İZMİR, İngilizce, 14.12.2019

Uluslararası  Özet bildiri
19
A Study on the Relation between the Fear of Success of the Students in EFL Classrooms and their fFnal Grades

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,EKLER TÜLİN
Yayın Yeri: 4 th International Congress on Social Sciences
TÜRKİYE, İZMİR, İngilizce, 14.12.2019

Uluslararası  Özet bildiri
20
Marka sloganlarında dil kullanımı

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: MMO Marka yönetimi Sempozyumu Bildiriler Kitabı
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 14.04.2005

Ulusal  Tam metin bildiri
21
Gaziantep marka sehir kavramını nereye oturtmalı

Tılfarlıoğlu Semih, Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: MMO Markayönetimi Sempozyumu
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 14.04.2005

Ulusal  Tam metin bildiri
22
Portalin örneginden yola çıkarak küçük ve orta sanayinin markalasması ve krizde marka yönetimi

Tılfarlıoğlu Semih, Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: MMO Marka yönetimi Sempozyumu
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 14.04.2005

Ulusal  Tam metin bildiri
23
Eğitimde yeni bir yöntem: Yalın

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,KARAGÜCÜK VASIF
Yayın Yeri: Fırat Üniversitesi 1.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu ASOS Kongresi
TÜRKİYE, Elazığ, Türkçe, 13.10.2016

Uluslararası  Tam metin bildiri
24
Eğitimde Yeni Bir Yöntem Yalın

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,Karagücük Vasıf
Yayın Yeri: Fırat Üniversitesi 1. Uluslararası Sosyal Bilgiler Sempozyumu
TÜRKİYE, ELAZIĞ, Türkçe, 13.10.2016

Uluslararası  Özet bildiri
25
Innovative Perspective in Foreign Language Teaching

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,Ocaktan Halenur
Yayın Yeri: Zeugma 1. Uluslararası Multidispliner Çalışmalar Kongresi
TÜRKİYE, Gaziantep, İngilizce, 13.09.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
26
An investigation on the use of teacher student talk

Tılfarlıoğlu Filiz, Sarıçoban Arif
Yayın Yeri: 18th. Annual TESOL Greece Convention,42, Athens, 1997.
İngilizce, 12.04.1997

Uluslararası  Tam metin bildiri
27
The effect of task based activities upon foreign language learning

Tılfarlıoğlu Filiz, Başaran Süleyman
Yayın Yeri: Trakya University-Inged-Iatefl-Tesol 3rd Joint International ELT,Conference, 12, Edirne, 2004.
TÜRKİYE, Edirne, İngilizce, 11.06.2004

Uluslararası  Tam metin bildiri
28
Türkiye de yabancı dil eğitimi veren üniversitelerin hazırlık sınıflarına yönelik incelenmesi

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Eğitim Bilimleri Enstitüsü
TÜRKİYE, Eskişehir, Türkçe, 10.09.1997

Ulusal  Tam metin bildiri
29
Yabancı Dil Eğitiminin Dünü Bugünü Ve Yarını

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: 16th International Primary Teacher Education Symposium
KKTC, Lefke, İngilizce, 08.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri
30
İlköğretim düzeyinde yabancı dil öğretiminin neresindeyiz?

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: 16th International Primary Teacher Education Symposium
KKTC, Lefke, İngilizce, 08.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri
31
The ımpact of usıng lean as an ınnovatıve method ın englısh language teachıng to ıncrease learner’s readıng and wrıtıng skılls

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,Faraj Hunar Nasih M
Yayın Yeri: 16th International Primary Teacher Education Symposium
Lefke, İngilizce, 08.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri
32
Türkçede zamir çözümlemesi ve uygunluk

Tılfarlıoğlu Filiz, Cinkara Emrah
Yayın Yeri: 22.Ulusal Dilbilim Kurultayı Bildiri Özetleri Kitapçığı, Yüzüncüyıl Üniversitesi yayınları
TÜRKİYE, Van, Türkçe, 08.05.2008

Ulusal  Tam metin bildiri
33
On the role of Short Films in Enhancing Reading Comprehension Skills:Critical Discourse Analysis of Perceptions of EFL Students

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,Lekealmaz Nuran
Yayın Yeri: 1.uluslararası Harran Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
TÜRKİYE, ŞANLIURFA, İngilizce, 08.03.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
34
What makes good writing good

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: Conference on Multilingualism and Applied Comperative Linguistics, 147-148, Vrije Universiteit, Brussels, Belgium, 2006.
BELÇİKA, Brüksel, İngilizce, 08.02.2006

Uluslararası  Poster
35
How do secondary ELT teachers use modernClassic methods in their classrooms?

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: III.CYPRUS INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEACH
KKTC, Famagusta, İngilizce, 07.12.2017

Uluslararası  Özet bildiri
36
THE PLACE OF CDIO AS AN ELT INNOVATIVE APPROACH

Yusuf Ahmet, TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ
Yayın Yeri: Selçuk Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
TÜRKİYE, KONYA, İngilizce, 07.06.2020

Uluslararası  Tam metin bildiri
37
Yabancı Dl Öğretiminde Davranış Biçimleriyle Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişki

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,KAZAZ BURCU
Yayın Yeri: 2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 07.05.2016

Uluslararası  Tam metin bildiri
38
Yabancı dil öğretiminde ana dil kullanımı

Tılfarlıoğlu Filiz, Oflaz Ökkeş
Yayın Yeri: Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksekokullarının Yabancı Dil Eğitimindeki Sorunları Toplantısı, Tübitak ve Muğla Üniversitesi
TÜRKİYE, Muğla, Türkçe, 07.05.2008

Ulusal  Tam metin bildiri
39
Yapılandırmacı öğrenme kuramının yabancı dil eğitimindeki yeri

Tılfarlıoğlu Filiz, Almacıoğlu Gamze
Yayın Yeri: Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksekokullarının Yabancı Dil Eğitimindeki Sorunları Toplantısı, Tübitak ve Muğla Üniversitesi
TÜRKİYE, Muğla, Türkçe, 07.05.2008

Ulusal  Tam metin bildiri
40
On the classroom activities for content based instruction

Sarıçoban Arif, Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: Ankara Üniversitesi First National TÖMER Conference
TÜRKİYE, Gaziantep, İngilizce, 06.06.1997

Ulusal  Tam metin bildiri
41
The Place of Motivation and Innovation in ELT Contexts

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,DALLAL MAHMOUD
Yayın Yeri: 3.Uluslararası Avrasya Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
TÜRKİYE, GAZİANTEP, İngilizce, 06.04.2019

Uluslararası  Özet bildiri
42
Sources of self efficacy in foreign language

Tılfarlıoğlu Filiz, Cinkara Emrah
Yayın Yeri: IATEFL Research SIG Conference 'Exploring English Language Learning and Teaching'. 7, Konin, Poland, 2007.
POLONYA, Konin, İngilizce, 05.10.2007

Uluslararası  Tam metin bildiri
43
Yabancı Dil Öğretiminde Davranış Biçimleriyle Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişki

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,KAZAZ BURCU
Yayın Yeri: II.Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
TÜRKİYE, GAZİANTEP, Türkçe, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
44
İngiliz Dili Eğitiminde bir araştırma-uygulama deneyimi: ortaokul derslerinde yalın’xxın uygulanması

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,karagücük Vasıf
Yayın Yeri: II. UluslararasıMultidispliner Çalışmaları Kongresi
TÜRKİYE, Adana, Türkçe, 04.05.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
45
The Story of Language Learning Strategies :Were are we now?

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,KURTARAN ŞIH MEHMET
Yayın Yeri: 3 rd International Art and Aestetics Symposium
TÜRKİYE, GAZİANTEP, İngilizce, 04.04.2019

Uluslararası  Özet bildiri
46
The Effects of the Fear of Success and Rejection Sensitivity on Learning English

TILFARLIOĞLU FATMA FİLİZ,EKLER TÜLİN
Yayın Yeri: III.Uluslararası Avrasya Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
TÜRKİYE, Gaziantep, İngilizce, 04.04.2019

Uluslararası  Özet bildiri
47
Developing effective writing skills of freshman students in English language and literature departments

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: 19th Annual TESOL Greece Convention, Athens, 1998.
YUNANİSTAN, Athens, İngilizce, 04.04.1998

Uluslararası  Tam metin bildiri
48
An analysis of writing skill in foreign language teaching at the university of Gaziantep

Tılfarlıoğlu Filiz
Yayın Yeri: Best practices for teaching writing, 5-6, Anadolu University, Eskisehir, 2005.
TÜRKİYE, Eskişehir, İngilizce, 04.03.2005

Uluslararası  Tam metin bildiri
49
Empathy level and academic achievement of foreign language learner

Tılfarlıoğlu Filiz, Arıkan Arda
Yayın Yeri: WCES 2012
İSPANYA, Barcelona, İngilizce, 02.02.2012

Uluslararası  Tam metin bildiri
50
Supporting individual learning through learner autonomy and self efficacy

Tılfarlıoğlu Filiz, Çiftçi Şeyma
Yayın Yeri: 1st International E.L.T. Conference: Independent Learning
TÜRKİYE, Gaziantep, İngilizce, 01.06.2010

Uluslararası  Tam metin bildiri
51
Perceptions of language teachers on the importance of autonomy for Turkish children s success new English coursebook Time for English 5

Tılfarlıoğlu Filiz, Demirbilek Tuğba
Yayın Yeri: 1st International E.L.T. Conference: Independent Learning
TÜRKİYE, Gaziantep, İngilizce, 01.06.2010

Uluslararası  Tam metin bildiri
52
The assessment of the use of L1 for enhancing learner autonomy

Tılfarlıoğlu Filiz, Oflaz Ökkeş
Yayın Yeri: 1st International E.L.T. Conference: Independent
TÜRKİYE, Gaziantep, İngilizce, 01.06.2010

Uluslararası  Tam metin bildiri

Projeler

3 Adet
1
BİK PROJESİ Biliyor musunuz İngilizceden Korkmuyorum

Toplumsal Duyarlılık Projesi
DİĞER,   Yürütücü 

  Tamamlandı
2
Yabancı Dil Eğitiminde KişiselYabancı Dil Eğitiminde Kişisel Yetkinlik Beklentisinin ve Kaynaklarının Belirlenmesi Yetkinlik Beklentisinin ve Kaynaklarının Belirlenmesi

Yabancı Dil Eğitiminde Kişisel Yetkinlik Beklentisinin ve Kaynaklarının Belirlenmesi
ARAŞTIRMA PROJESİ,   Yürütücü 

  Tamamlandı
3
Hayatta biz de varız Hep beraber elele

Yabancı Dil Öğretimi TDP
DİĞER,   Yürütücü 

  Tamamlandı

Hakemlikler

9 Adet
1
Journal of Language and Linguistic Studies

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
İngilizce, 2017, TÜRKİYE, Ankara  Uluslararası  Dergi  Journals Indexed in Eric

2
Journal of Language and Linguistics Studies (JLLS)

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
İngilizce, 2016, TÜRKİYE, ANKARA  Uluslararası  Dergi  SCI-Expanded

3
Eğitimde Kuram ve Uygulama

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
İngilizce, TÜRKİYE, Çanakkale  Uluslararası  Dergi  SCI-Expanded

4
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
İngilizce, TÜRKİYE, Gaziantep  Uluslararası  Dergi  SCI-Expanded

5
British Journal of Arts and Social Sciences

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
İngilizce, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, Denver  Uluslararası  Dergi  SCI-Expanded

6
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
İngilizce, TÜRKİYE, Adana  Uluslararası  Dergi  SCI-Expanded

7
Journal of Language and Linguistic

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
İngilizce, TÜRKİYE, Ankara  Uluslararası  Dergi  SCI-Expanded

8
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
İngilizce, TÜRKİYE, Antakya  Uluslararası  Dergi  SCI-Expanded

9
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi
İngilizce, TÜRKİYE, Ankara  Uluslararası  Dergi  SCI-Expanded

İdari Görevler

Ödüller

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2014-2015 Materials Evaluation in ELT İngilizce 3
2 2014-2015 English Language Teaching Methodology İngilizce 3
3 2013-2014 Graduate Seminar İngilizce 2
4 2014-2015 Master's Thesis İngilizce 3
5 2013-2014 Master's Thesis İngilizce 3
6 2014-2015 Special Studies İngilizce 3
7 2013-2014 Special Studies İngilizce 3
8 2014-2015 Graduate Seminar İngilizce 2
9 2013-2014 English Language Teaching Methodology İngilizce 3
10 2013-2014 Materials Evaluation in ELT İngilizce 3
11 2013-2014 Materials Evaluation in ELT İngilizce 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2014-2015 Approaches in ELT İngilizce 3
2 2014-2015 English Language Teaching Methodology İngilizce 3
3 2013-2014 Contextual Grammar I İngilizce 3
4 2013-2014 Effective Communication I İngilizce 3
5 2013-2014 Contextual Grammar II İngilizce 3
6 2013-2014 Effective Communication II İngilizce 3
7 2013-2014 Approaches in ELT İngilizce 3
8 2013-2014 Turkish-English Translation İngilizce 3
9 2013-2014 Toplumsal Duyarlılık Projesi Türkçe 2
10 2014-2015 Toplumsal Duyarlılık Projesi Türkçe 2

Yönetilen Tezler

Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Tamamlandı Adopting CDIO method on English language teaching AHMET YUSUF TezMerkezi 2020
2 Tamamlandı Factors affecting academic success in foreign language learning classrooms in university setting FATMA İREM GÖRKEM TezMerkezi 2019
3 Tamamlandı Students' learning styles, self-efficacy at GUSFL and its correlation with their social interaction HALA HAWA TezMerkezi 2019
4 Tamamlandı On the role of short films in enhancing reading comprehension skills: Critical discourse analysis of perceptions of EFL students NURAN LEKEALMAZ TezMerkezi 2019
5 Tamamlandı A study on the possible effects of the fear of success and rejection sensitivity on academic success in efl classrooms TÜLİN EKLER TezMerkezi 2019
6 Tamamlandı A study on sympathetic tendency of efl learners through competition games HALENUR ÇELİKTÜRK TezMerkezi 2019
7 Tamamlandı Yabancı dil olarak ingilizce öğrenen öğrencilerinin başarılarında, motivasyon ve motivasyonel stratejilerin, sözel iletişim becerileri üzerindeki önemi RIBWAR LATEEF HUSSEIN SHAIKHANI TezMerkezi 2018
8 Tamamlandı An experimental study on enhancing eight grade students' academic achivement in teog English examination by implementing innovative lean educational method VASIF KARAGÜCÜK TezMerkezi 2018
9 Tamamlandı The relationship between learners' communication styles and their academic language achievement BURCU KAZAZ AKYÜREK TezMerkezi 2017
10 Tamamlandı An analysis of the relationship among EFL learner autonomy, self-esteem, and choice of vocabulary learning strategi STAR ASAD BAPEER SHERWANI TezMerkezi 2017
11 Tamamlandı Proposing a syllabus design for oral communicative classes regarding teachers' and students' perceptions of modified output AKIN GÜRBÜZ TezMerkezi 2013
12 Tamamlandı On the relationship between emotional intelligence and foreign language skills in ELT MAHMUT TOSUN TezMerkezi 2013
13 Tamamlandı As predictors of academic success in EFL classrooms,self-regulation, self-esteem and attitude: A case study AYSEL BÜŞRA ÖZDİNÇ DELBESOĞLUGİL TezMerkezi 2013
14 Tamamlandı The dependency between motivation and learning strategies and their relationship with foreign language learning achievement NİMET ŞENLEN KURTOĞLU TezMerkezi 2013
15 Tamamlandı The relationship between vocabulary learning strategies and vocabulary proficiency YUNUS BOZGEYİK TezMerkezi 2011
16 Tamamlandı Supporting self-efficacy and learner autonomy in relation to academic success in EFL classrooms (a case study) FATMA ŞEYMA ÇİFTÇİ TezMerkezi 2011
17 Tamamlandı Building up a learner corpus through creative nonfiction prose: An experimental study MEHMET CILIZ TezMerkezi 2010
18 Tamamlandı Students' perceptions of effective teachers' behavior EYYUP AKIL TezMerkezi 2010
19 Tamamlandı The effects of strategy training on learners' vocabulary development YELİZ UĞURLUER TORUN TezMerkezi 2010
20 Tamamlandı Self-efficacy in EFL: its sources and relationship with success (a case study at Gaziantep University) EMRAH CİNKARA TezMerkezi 2009
21 Tamamlandı Teachers' self-efficacy and classroom management skills in EFL classrooms SİBEL ULUSOY TezMerkezi 2009
22 Tamamlandı Teachers' perceptions on coursebook ?Time For English 5?: the 5th grade state schools TUĞBA DEMİRBİLEK OFLAZ TezMerkezi 2009
23 Tamamlandı Teachers and students' views on using mother tongue in elt classrooms ÖKKEŞ OFLAZ TezMerkezi 2009
24 Tamamlandı An analysis of ELT teachers perceptions of some problems concerning the implementation of English language teaching curricula in elementary schools ALİ RIZA ÖZTÜRK TezMerkezi 2006
25 Tamamlandı An analysis of the preparatory students attitudes toward the appropriateness of the preparatory school program at the University of Gaziantep MURAT ÖRS TezMerkezi 2006
26 Tamamlandı An Experimental study of task-based writing activities in foreign language learning SÜLEYMAN BAŞARAN TezMerkezi 2004
27 Tamamlandı Faculty attitudes towards computer assisted instruction at the University Gaziantep İHSAN ÜNALDI TezMerkezi 2003
28 Tamamlandı An Analysis of the relationship between the use of grammar learning strategies and student achievement at English Preparatory School at the University of Gaziantep (A case study of the Gaziantep University) EROL YALÇIN TezMerkezi 2003
29 Tamamlandı An Analysis of the verbal needs of the high school preparatory students from the point of view of the discourse analysis (A case study at Mükrimin Halil (foreign language intensive) high school and Anatolian high school in Elbistan SÜLEYMAN ÇETİNER TezMerkezi 2002

Üyelikler

1 Adet
1
INGED (İngilizce Eğitim Derneği)

 Üye    Bilimsel Kuruluş    1995