GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Grubun Gücü: Okullarda Çözüm Odaklı Grupla Danışma
Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
---|---|
2 |
Grubun Gücü: Okullarda Çözüm Odaklı Grupla Danışma
Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
3 |
Özel Eğitim
Yayın Yeri: Lisans Yayıncılık
|
4 |
Özel Eğitim
Yayın Yeri: Lisans Yayıncılık
|
1 |
Investigation of Cyber Bullying and Cyber Victimization of High School Students
BAYRAM FERHAT,ÖZKAMALI EYYÜP
|
---|---|
2 |
Üniversite Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Düzeylerine Göre Sosyal Problem Çözme Tarzlarının İncelenmesi
BUĞA AHMET,ÖZKAMALI EYYÜP,ALTUNKOL WİSE FATMA,ÇEKİÇ ALİ
|
3 |
Akran Aracılı Sosyal Beceri Eğitimi Programının 6-7-8. Sınıf Öğrencilerinin Saldırganlık Düzeylerine Etkisi
YELPAZE İSMAİL,ÖZKAMALI EYYÜP
|
4 |
Bir öfke denetimi eğitimi programının üniversite öğrencilerinin sürekli öfke düzeylerine etkisi
ÖZKAMALI EYYÜP,BUĞA AHMET
|
5 |
İnsan İlişkileri ve İletişim Dersi’xxnin Öğretmen Adaylarının Çatışma Çözme ve Empatik Beceri Düzeylerine Etkisi
KARAHAN T Fikret,SARDOĞAN MEHMET EMİN,GÜVEN M Çağatay,ÖZKAMALI EYYÜP,DİCLE ABDULLAH NURİ
|
6 |
Lise öğrencilerinde sosyal yetkinlik beklentisi ve otomatik düşüncelerin, yaşanılan sosyal birim ve cinsiyet açısından incelenmesi
KARAHAN T Fikret,SARDOĞAN MEHMET EMİN,ÖZKAMALI EYYÜP,ÖZLEM MENTEŞ
|
7 |
ÖĞRETMEN ADAYLARINDA DEMOKRATİK TUTUM, NEVROTİK EĞİLİMLER VE KENDİNİ GERÇEKLEŞTİRME
KARAHAN T Fikret,SARDOĞAN MEHMET EMİN,ÖZKAMALI EYYÜP,DİCLE ABDULLAH NURİ
|
8 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE NEVROTİK EĞİLİMLER KENDİNİ GERÇEKLEŞTİRME VE OKUMA ALIŞKANLIĞI
KARAHAN T Fikret,SARDOĞAN MEHMET EMİN,ÖZKAMALI EYYÜP,DİCLE ABDULLAH NURİ
|
9 |
Üniversite öğrencilerinin üniversite yaşamına uyum düzeylerinin denetim odağı ve atılganlık düzeyleri açısından incelenmesi
KARAHAN T Fikret,SARDOĞAN MEHMET EMİN,ÖZKAMALI EYYÜP,DİCLE ABDULLAH NURİ
|
10 |
Üniversite 1. sınıf öğrencilerinin üniversiteye uyum düzeylerinin sosyo-kültürel etkinlikler açısından incelenmesi
KARAHAN T Fikret,SARDOĞAN MEHMET EMİN,ÖZKAMALI EYYÜP,DİCLE ABDULLAH NURİ
|
1 |
Orta Öğretim Kurumlarında Okuyan Öğrencilerin Denetim Odağı İnternet Kullanım Durumları ve Bazı Kişisel Değişkenler Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
FERHAT BAYRAM,ÖZKAMALI EYYÜP
|
---|---|
2 |
The analysis of variables predicting eating habits of university students
ÇEKİÇ ALİ,ÖZKAMALI EYYÜP,BUĞA AHMET
|
3 |
The investigation of relationships between vocational maturity and irrational career beliefs
ÖZKAMALI EYYÜP,Sahika Gulcan,HAMAMCI ZEYNEP,BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2010-2011 | AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI | Türkçe | 3 |
2 | 2011-2012 | AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI | Türkçe | 3 |
3 | 2012-2013 | AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI | Türkçe | 3 |
4 | 2013-2014 | AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI | Türkçe | 3 |
5 | 2014-2015 | AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI | Türkçe | 3 |
6 | 2015-2016 | AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI | Türkçe | 3 |
7 | 2019-2020 | AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI | Türkçe | 3 |
9 | 2018-2019 | AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI | Türkçe | 3 |
10 | 2017-2018 | AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI | Türkçe | 3 |
11 | 2015-2016 | EVLİLİK VE YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | EVLİLİK VE YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
13 | 2019-2020 | EVLİLİK VE YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
14 | 2016-2017 | EVLİLİK VE YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
15 | 2017-2018 | EVLİLİK VE YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
16 | 2012-2013 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
17 | 2013-2014 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
18 | 2015-2016 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
19 | 2011-2012 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
20 | 2014-2015 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
21 | 2010-2011 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
22 | 2017-2018 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
23 | 2018-2019 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
24 | 2016-2017 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
25 | 2011-2012 | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
26 | 2012-2013 | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
27 | 2013-2014 | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
28 | 2014-2015 | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
29 | 2015-2016 | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
30 | 2016-2017 | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
31 | 2017-2018 | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
32 | 2018-2019 | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
33 | 2019-2020 | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | PSİKOLOJİYE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2 | 2019-2020 | GELİŞİM PSİKOLOJİSİ II | Türkçe | 2 |
3 | 2011-2012 | TEMEL PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ | Türkçe | 3 |
4 | 2012-2013 | TEMEL PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ | Türkçe | 3 |
5 | 2013-2014 | TEMEL PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ | Türkçe | 3 |
6 | 2015-2016 | TEMEL PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ | Türkçe | 3 |
7 | 2014-2015 | TEMEL PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | TEMEL PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ | Türkçe | 3 |
9 | 2019-2020 | TEMEL PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ | Türkçe | 3 |
10 | 2018-2019 | TEMEL PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ | Türkçe | 3 |
11 | 2017-2018 | TEMEL PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | PSİKOLOJİYE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
13 | 2017-2018 | PSİKOLOJİYE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
14 | 2018-2019 | FİZYOLOJİK PSİKOLOJİ | Türkçe | 2 |
15 | 2019-2020 | FİZYOLOJİK PSİKOLOJİ | Türkçe | 2 |
16 | 2017-2018 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
17 | 2016-2017 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
18 | 2010-2011 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
19 | 2011-2012 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
20 | 2019-2020 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
21 | 2018-2019 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
22 | 2012-2013 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
23 | 2013-2014 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
24 | 2014-2015 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
25 | 2015-2016 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
26 | 2011-2012 | BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
27 | 2010-2011 | BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
28 | 2012-2013 | BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
29 | 2013-2014 | BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
30 | 2014-2015 | BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
31 | 2015-2016 | BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
32 | 2016-2017 | BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
33 | 2019-2020 | BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
34 | 2018-2019 | BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
35 | 2017-2018 | BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Evlilik doyumunun yordayıcıları: Aldatma eğilimi ve ilişkilerle ilgili bilişsel çarpıtmalar | FATMA GEZER | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Evli olmayan bireylerde aile aidiyeti, benliğin ayrımlaşması, kişilerarası ilişkilerle ilgili bilişsel çarpıtmalar ve evlilik beklentileri arasındaki ilişkiler | SALİHA ÇİFTÇİ | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Lisans öğrencilerinin bilişsel esneklik, öz anlayış ve genel öz yeterlilik arasındaki ilişkinin incelenmesi | HİLAL ATEŞ | TezMerkezi | 2022 |
4 | Tamamlandı | Bireylerin evlilik doyumu ego durumları ve benlik algılarının incelenmesi | AHMET KESKİN | TezMerkezi | 2021 |
5 | Tamamlandı | Psikolojik danışmanların mesleki doyumları ile belirsizliğe tahammülsüzlük, bilişsel esneklik düzeyleri ve stresle başa çıkma arasındaki ilişkinin incelenmesi | BİRSEN KARATEPE | TezMerkezi | 2021 |
6 | Tamamlandı | Farklı meslek gruplarındaki evli bireylerin narsisistik kişilik özelliklerinin evlilik doyumu ve bazı kişisel değişkenler açısından incelenmesi | GÜLÇİN GÜRSEL ÖZKAN | TezMerkezi | 2019 |
7 | Tamamlandı | Öğretmenlerin mükemmeliyetçilik ve öz-duyarlık düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi | YAZGÜLÜ AYŞE ÖZYURT UYSAL | TezMerkezi | 2019 |
8 | Tamamlandı | Öğretmenlerin erken dönem uyumsuz şemalarının, kişilerarası ilişki tarzları ve yalnızlıkları arasındaki ilişkilerinin incelenmesi | BURÇAK BOZGEYİK | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | Dindarlık ile evlilik uyumu arasındaki ilişkinin bazı kişisel değişkenler açısından incelenmesi | DEMET ATAŞALAN ARSLAN | TezMerkezi | 2019 |
10 | Tamamlandı | Siber zorbalık yapma siber mağdur olma ve denetim odağı arasındaki ilişkinin bazı kişisel değişkenler açısından incelenmesi | FERHAT BAYRAM | TezMerkezi | 2017 |
11 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin eş seçimi tercihlerine göre toplumsal cinsiyet rolleri tutumlarının incelenmesi | MİNE YILMAZ | TezMerkezi | 2017 |
12 | Tamamlandı | Öğretim elemanlarının mükemmeliyetçilik ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkinin farklı değişkenler açısından incelenmesi | ŞERİFE KALKAN DİŞBUDAK | TezMerkezi | 2016 |
13 | Tamamlandı | Lise öğrencilerinin algıladıkları anne-baba tutumları ile kuraldışı davranışlar arasındaki ilişkinin incelenmesi (Elazığ İli örneği) | ŞEYMA KORKMAZ | TezMerkezi | 2014 |
14 | Tamamlandı | 11. sınıf öğrencilerinin algıladıkları sosyal destek düzeyleri ile sosyal beceri düzeyleri arasındaki ilişkinin bazı değişkenler açısından incelenmesi | ÖMER AÇIKGÖZ | TezMerkezi | 2013 |
15 | Tamamlandı | Varoluşçu yaklaşım odaklı sorumluluk eğitimi programının ilköğretim 8. sınıf öğrencilerinin sorumluluk düzeylerine etkisi | MUHAMMET CEVAT ACAR | TezMerkezi | 2012 |
16 | Tamamlandı | Farklı tür liselerde öğrenim gören öğrencilerin internet kullanım durumları ile saldırganlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Gaziantep ili örneği | NURİ ERDEMİR | TezMerkezi | 2012 |
17 | Tamamlandı | Cinsel travma yaşantısı olan kadınların kontrol odağı inançları ile sürekli öfke ve öfke tarzları arasındaki ilişki | FATOŞ GÖKPINAR | TezMerkezi | 2011 |
1 |
KOGNİTİF VE DAVRANIŞ TERAPİSTİ
Kognitif ve Davranış Terapileri Derneği tarafından verilen 450 saatlik teorik ve süpervizyonlu eğitimi başarıyla tamamladım.
|
---|
1 |
KOGNİTİF VE DAVRANIŞ TERAPİLERİ DERNEĞİ
Üye Bilimsel Kuruluş 2018 |
---|---|
2 |
TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERNEĞİ
Üye Bilimsel Kuruluş 2015 |
3 |
TÜRK PSİKOLOGLAR DERNEĞİ
Üye Bilimsel Kuruluş 2005 |