GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Contemporary Trends in
Education Sciences
Yayın Yeri: Duvar Kitabevi
|
---|---|
2 |
Bilim Ve Sanat Merkezlerinde Standart Oluşturma
Yayın Yeri: Akademisyen Yayınevi
|
3 |
Akıllı Bebekler Akademsi Bebekler için Beyin ve Çoklu Zekâ Geliştirme Rehberi
Yayın Yeri: Pegem Yayıncılık
|
4 |
Kundaktan Okula Çocuklarımız
Yayın Yeri: PegemA
|
1 |
How Do Teachers Describe their
Experiences with School-Based
Supervision Applications with
Metaphorical Expressions?
İŞ ENGİN, SUMMAK MEHMET SEMİH
|
---|---|
2 |
Towards a New Learning Ecology: A Critical Participatory Action Research for a Transformative Mission
SUMMAK MEHMET SEMİH
|
3 |
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye ve Etik Liderlik Algısının İşle Bütünleşmeyle
Olan İlişkisi
ESER İsmail, SUMMAK MEHMET SEMİH
|
4 |
A Q-Methodological Analysis of School Principals’ Decision-Making Strategies during the Change Process at Schools
SUMMAK MEHMET SEMİH, KALMAN MAHMUT
|
5 |
Revitalizing the HERO within Teachers: An Analysis of the Effects of the PsyCap Development Training
KALMAN MAHMUT,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
6 |
Principal Assignments in Limbo: A Qualitative Study on the Processes and Potential Outcomes of the Recent Principal Assignment Initiative in Turkey
KALMAN MAHMUT,SUMMAK MEHMET SEMİH,ÇİMEN İSMAİL
|
7 |
OKULLARDA SOSYAL SERMAYENİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
Kahraman İsmail,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
8 |
A Preliminary Assessment of the Change Recipients Perceptions of the 4 4 4 Reform Initiative Has Anything Changed
SUMMAK MEHMET SEMİH
|
9 |
Öğretmenlerin Psikolojik Sermayelerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Karma Yöntem Araştırması
KALMAN MAHMUT,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
10 |
Involvement in Change and Commitment to Change A Study atPublic Schools
TOPRAK MUSTAFA,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
11 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin bireysel yenilikçiliklerinin incelenmesi
Yılmaz Öztürk Zeynep,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
12 |
TÜRKİYE DE BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE STANDARTLARIN BELİRLENMESİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİN İNCELENMESİ
SUMMAK MEHMET SEMİH,Şahin Çelik Çiğdem
|
13 |
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Yönetici Öğretmen Yeterlikleri veÖğretimsel Hedefler için Standartların Belirlenmesi
SUMMAK MEHMET SEMİH,Şahin Çelik Çiğdem
|
14 |
Bilim ve Sanat Merkezi Müdürlerinin Öğretimsel Lider Olarak Öğretimsel Uygulamalar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
SUMMAK MEHMET SEMİH,Şahin Çelik Çiğdem
|
15 |
Technology Readiness Segmentation of Teachers A Case From Turkey
SUMMAK MEHMET SEMİH,BAĞLIBEL MURAT
|
16 |
Birleştirilmiş Sınıflarda Karşılaşılan Sorunlar VeÖğretmenlerin Bakış Açısından Olası Çözüm Önerileri Kilis İli Örneği
SUMMAK MEHMET SEMİH,SUMMAK AYŞE ELÇİN,Gelebek Serdar
|
17 |
Assessment of technology integration in vocational education andtraining schools
SUMMAK MEHMET SEMİH,SAMANCIOĞLU MUSTAFA
|
18 |
OKUL YÖNETICILERI TARAFINDAN E OKUL UYGULAMASININ GENIŞLETILMIŞ TEKNOLOJI KABUL MODELINE GÖRE DEĞERLENDIRILMESI
BAĞLIBEL MURAT,SAMANCIOĞLU MUSTAFA,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
19 |
YÜKSEK LİSANS TEZ SÜRECİNDE DANIŞMAN ve ÖĞRENCİLERİN GÖREV ve SORUMLULUKLARINA İLİŞKİN BEKLENTİLERİNİN İNCELENMESİ
SUMMAK MEHMET SEMİH,SUMMAK AYŞE ELÇİN,BALKAR BETÜL
|
20 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN BİLGİ YÖNETİMİ STRATEJİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİ
SAMANCIOĞLU MUSTAFA,BAĞLIBEL MURAT,SUMMAK MEHMET SEMİH,MUŞLU KAYGISIZ GÜLFEM
|
21 |
Technology integration and assesment in educational settings
SUMMAK MEHMET SEMİH, SAMANCIOĞLU MUSTAFA, BAĞLIBEL MURAT
|
22 |
Data Based Change for Departmental Effectivenessin the English Preparatory Unit A Longitudinal Case Study
SUMMAK MEHMET SEMİH,SUMMAK AYŞE ELÇİN,SİNCAR MEHMET
|
23 |
OKUL MERKEZLİ YÖNETİM SÜRECİNİNDE GÖREV ALAN OKUL MÜDÜRLERİNİN ROLLERİ
SUMMAK MEHMET SEMİH,KARADAĞ NAZİFE
|
24 |
İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN YÖNETİMSÜREÇLERİNİ KULLANMA ETKİNLİKLERİ İLE BAZIDUYGUSAL SOSYAL VE RUHSAL YETERLİLİKLERİARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ Kilis İli Örneği
SUMMAK MEHMET SEMİH,ÖZGAN Habib
|
25 |
Nitelik Geliştirme Açısından Yüksek Lisans Tezlerine Yönelik Nicel Bir Değerlendirme Yaklaşımı Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Örneği
SUMMAK MEHMET SEMİH,SUMMAK AYŞE ELÇİN
|
26 |
OKUL TEMELLİ YÖNETMİN İLKÖRETM OKULLARINDAUYGULANABİLİRLİĞİNE İLİŞKN ÖRETMEN VE YÖNETCİTUTUMLARININ İNCELENMESİ Gaziantep Örneği
SUMMAK MEHMET SEMİH,Roşan Şükrü
|
27 |
HAŞLANMIŞ KURBAĞA VE DEĞİŞİM YÖNETİMİ
Ceyhan ERDAL,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
28 |
Academic Human Rights and Freedoms in Turkey
SUMMAK MEHMET SEMİH
|
1 |
İLKÖĞRET M OKULU ÖĞRETMENLERİNİN YENİLİKÇİLİK PROFİLLERİ
Yılmaz Zeynep,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
---|---|
2 |
COVID-19 Kapanma Sürecinde Psikolojik İyi Oluş Hâli: Yeni Bir Kavram Olarak İş Kaynaklı “Nörolojik Yük”
SUMMAK MEHMET SEMİH, Karakurt Neytullah, Aktaş Halil İbrahim
|
3 |
Ortaokul Öğrencilerinin Algılarına Göre (TEOG) Sınav Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Ekolojinin İncelenmesi
HAN Gül,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
4 |
Örgütsel Hiperaktivite Hâli Olarak MEB’in Sınav Maceraları: Bir Örnek Olay Çalışması
SUMMAK MEHMET SEMİH, Marangoz Sadullah, Karayılan Merve, Aykurt Yusuf
|
5 |
“Anne Keşke Bir Yıl Önce Doğmuş Olsaydım!” : Sınav Sisteminin Sondan Bir Önceki Halinin Paydaşlar Gözünden Analizi
SUMMAK MEHMET SEMİH, SÖNMEZ Emel, Yalçın Okan, Dolu Gizem
|
6 |
Okul Müdürlerinin Öğretimsel Denetim Yeterliliklerine İlişkin, İçsel (İntrinsic) Bir Örnek Olay Çalışması
SUMMAK MEHMET SEMİH, İŞ ENGİN
|
7 |
Education as a (un)Global Commodity between Realities and Fantasies: A Retrospective Analysis
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
8 |
İTK-D Modeline Göre Okul Türleri Bağlamında Müdür Yardımcılarının Öznel İyi Oluş Halleri: Bir Örnek Olay Çözümlemesi
SUMMAK MEHMET SEMİH,Han Gül,AKŞAB ŞAHABETTİN
|
9 |
AKADEMİK BAŞARININ BAĞLAMSAL BİLEŞENLERİNE İLİŞKİN ÖRNEK OLAY ÇÖZÜMLEMESİ: VERİ TEMELLİ “ÖĞRETİMSEL LİDERLİK ve AKADEMİK MARKAJ” UYGULAMASI
SUMMAK MEHMET SEMİH,Kökocak Said
|
10 |
ÖĞRETMEN ALIMLARINDA UYGULANAN MÜLAKAT SİSTEMİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
SUMMAK MEHMET SEMİH,Akgül Özgür Sami,Barut Asım
|
11 |
ÖĞRETMENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE VE İŞLE BÜTÜNLEŞME İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Eser İsmail,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
12 |
Parents’ Evaluations of the Quality of School Processes and Outcomes from Insider-Outsider Perspectives: Giving Ear to What ‘The Big Boss’ Says
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
13 |
Going Against the Grain, Converging on Good and Promising Practices in the Turkish Education System: Treatment vs. Healing from Within
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
14 |
Innovation Is Not a Global Fashion It Is What Fits You Locally Catching Innovation from the Right End in Public Education
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT,AÇIKALIN AYTAÇ
|
15 |
BULUĞ ÇAĞINDAN YETİŞKİNLİĞE GEÇERKEN EĞİTİM YÖNETİMİNİN ENTELEKTÜELOLGUNLAŞMA VE AKADEMİK KİMLİK KAZANMA SÜRECİNE BAKIŞ QUO VADİS
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
16 |
Üç Şehrin Karşılaştırmalı Nitel Hikâyesi İTK D Modeline Göre K 12 Okul Müdür Yardımcılarının Öznel İyi Oluş Hâllerininİncelenmesi
SUMMAK MEHMET SEMİH,Özdemir Murat,Sümer Sabahattin,Avan Yasin,KALMAN MAHMUT
|
17 |
Following Traces of the Invisible Hand in the Distribution of National High Stake Test Scores Who is Actually Privileged by the State Funded Public Education Monopoly
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
18 |
BRINGING COLORS AND SHADES INTO THE SPECTRUM TIME FOR INNOVATING TURKISH EDUCATIONAL LANDSCAPE THROUGH A DEMAND SENSITIVE DIVERSIFICATION
SUMMAK MEHMET SEMİH
|
19 |
SCHOOL PRINCIPALS DECISION MAKING STRATEGIES DURING ORGANIZATIONAL CHANGE IN SCHOOLS A Q METHODOLOGICAL STUDY
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT,Özdemir Murat
|
20 |
Eğitim Örgütlerinde Değişimi Konu Alan Ampirik Çalışmaların İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi 2005 2015
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
21 |
Okul Yöneticilerinin İş Stresi İş Performansı ve İş Doyumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KALMAN MAHMUT,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
22 |
Ever Increasing Cost of Seemingly Free Public Education in Turkey Time for a System Wide DisruptiveInnovation
SUMMAK AYŞE ELÇİN,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
23 |
Procedural Justice and the Principal Succession Planning Initiative AQualitative Analysis of School Principals Perceptions
KALMAN MAHMUT,SUMMAK MEHMET SEMİH,ÇİMEN İSMAİL
|
24 |
Yenilikçi Bir Okul Öncesi Modeli Olarak Akıllı Bebekler Akademisi Bir Örnek Olay İncelemesi
SUMMAK MEHMET SEMİH,Kişial Canan
|
25 |
Denetime İlişkin Liderlik Alan Bilgisi Kavramsal Bir Çözümleme
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT,Zepeda Sally J
|
26 |
Okul Yönetici ve Öğretmenlerinin Değişime HazırbulunuşlukDüzeylerinin İncelenmesi
Tekin Bozkurt Aykar,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
27 |
Türkiye de Mülteci Öğrencilere Yönelik Eğitim Politikalarının İncelenmesi
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
28 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçilikleri Nitel Bir Araştırma
Öztürk Yılmaz Zeynep,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
29 |
BİLİM ve SANAT MERKEZLERİ ÖĞRETMEN ve YÖNETİCİ YETERLİKLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ
Şahin Çelik Çiğdem,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
30 |
A Preliminary Assessment of the Change Recipients Perceptions of the 4 4 4 Reform Initiative has Anything Changed
SUMMAK MEHMET SEMİH,KALMAN MAHMUT
|
31 |
Eğitim örgütlerinde yapıbozucu yenilikçiliğin disruptive innovation Ön Koşulları ve Dönüştürücü Etki Lanları Olarak Bazı Örgütsel Alt Sistemlerinin Önemi
TOPRAK MUSTAFA,Aydın TUBA,BULUT AYHAN,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
32 |
Technology readiness of primary school teachers A case study in Turkey
SUMMAK MEHMET SEMİH,SAMANCIOĞLU MUSTAFA,BAĞLIBEL MURAT
|
33 |
Building the connection between mind, brain and educational practice roadblocks and some prospects
SUMMAK MEHMET SEMİH,SUMMAK AYŞE ELÇİN,Summak Şahika
|
34 |
Technology integration and assesment in educational settings
SUMMAK MEHMET SEMİH,SAMANCIOĞLU MUSTAFA,BAĞLIBEL MURAT
|
35 |
Laying the Foundations of a European Union Standards Compatible Foreign Language Teaching Program On the Web
SUMMAK AYŞE ELÇİN,SUMMAK MEHMET SEMİH,SAMANCIOĞLU MUSTAFA
|
36 |
A Samle Web Based Learning Environment for the Teacher Training Programs
SUMMAK MEHMET SEMİH,SUMMAK AYŞE ELÇİN,Sular Mehmet Kasım
|
37 |
Evaluation of Circadian Rhythm of Serum Cortisol of Self Reported Work Stress on Emotional Competence
SUMMAK MEHMET SEMİH,AKARSU ERSİN
|
38 |
Implications of a Multıple Intelligence Based Early Home Intervention Program for the Child with Special Needs
SUMMAK AYŞE ELÇİN,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
39 |
Developing the Infant Brain through EFL Teaching
SUMMAK MEHMET SEMİH,SUMMAK AYŞE ELÇİN
|
40 |
Drama Behind the Curtain Shadow Theatre in EFL ESL Classes
SUMMAK MEHMET SEMİH,SUMMAK AYŞE ELÇİN,Gür Mehmet
|
1 |
Engelsiz Okul Özürsüz Eğitim İstiyorum İsimli SODES Projesi DPT Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü Destekli
Özel gereksinimli ilkokul öğrencilerinin tanılanması ve uygun Bireysel Eğitim Programlarının hazırlanması için gerekli bilgi tabanını ve ölçme araçlarının kullanımı Gaziantep te 7 ilköğretim okulunu kapsayan pilot çalışma
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | Eğitsel Sinirbilime Giriş | Türkçe | 3 |
2 | 2015-2016 | Bilim Felsefesi | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | Yönetim Bilimine Giriş | Türkçe | 3 |
4 | 2014-2015 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
5 | 2014-2015 | Eğitim Örgütlerinde Yönetim Sorunları | Türkçe | 1 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 3 |
2 | 2015-2016 | Avrupa Birliği Ortak Kültür Alanı | Türkçe | 3 |
3 | 2014-2015 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 3 |
4 | 2014-2015 | Etik | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Okul müdürlerinin okul temelli denetim yaklaşımlarının öğretmen deneyimlerine dayalı olarak incelenmesi: Bir karma yöntem çalışması | ENGİN İŞ | TezMerkezi | 2021 |
2 | Tamamlandı | Öğretmenlerin etik liderlik algısının işle bütünleşme ile olan ilişkisinde pozitif psikolojik sermayenin aracılık etkisi | İSMAİL ESER | TezMerkezi | 2018 |
3 | Tamamlandı | Ortaokul öğretmenlerinin psikolojik sermayelerinin geliştirilmesine yönelik bir uygulama | MAHMUT KALMAN | TezMerkezi | 2017 |
4 | Tamamlandı | Sosyal sermayeyi geliştirmeye yönelik etkinliklerin öğretmenlerin sosyal sermaye düzeyine etkisinin incelenmesi | İSMAİL KAHRAMAN | TezMerkezi | 2016 |
5 | Tamamlandı | Öğretmenlerin eğitimsel değişime katılım ve bağlılık algıları: Kamu okullarında bir karma yöntem çalışması | MUSTAFA TOPRAK | TezMerkezi | 2015 |
6 | Tamamlandı | Okul yönetici ve öğretmenlerinin değişime hazır bulunuşluk durumları ve ilgili temel etkenlerin incelenmesi (Fatih Projesi örneği) | AYKAR TEKİN BOZKURT | TezMerkezi | 2015 |
7 | Tamamlandı | İlköğretim okulu öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik düzeyleri ve bu düzeylere etki eden etmenlerin incelenmesi | ZEYNEP YILMAZ ÖZTÜRK | TezMerkezi | 2015 |
8 | Tamamlandı | Bilim ve sanat merkezlerine yönelik karşılaştırmalı bir inceleme ve standartların belirlenmesi | ÇİĞDEM ŞAHİN | TezMerkezi | 2014 |
9 | Devam Ediyor | Kamu İlköğretrim Okullarına Ayrılan Finansmanın Talep Kanalından (deman-side) Okul-Merkezli Yönetim Temelinde Kullanımı: Dünyadaki uygulamalar ve Türkiye Projeksiyonu | Hacı Hüseyin TAŞAR | Beyan | 2011 |
10 | Tamamlandı | Mesleki ve teknik eğitim kurumlarında teknoloji entegrasyonunun değerlendirilmesi | MUSTAFA SAMANCIOĞLU | TezMerkezi | 2011 |
11 | Tamamlandı | İlköğretim öğretmenlerin teknolojiye hazır olma düzeylerinin incelenmesi | MURAT BAĞLIBEL | TezMerkezi | 2011 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Formal eğitim sürecine katılan Suriyeli sığınmacı öğrencilerin kültürel uyum durumlarının incelenmesi (Gaziantep örneği) | SİNAN SEZER ARSLANTAY | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Proje okullarının yapısına ve işleyişine ilişkin bir örnek olay incelemesi | ABDURRAHMAN KAYA | TezMerkezi | 2018 |
3 | Tamamlandı | PISA sınavları bağlamında öğretmen yetiştirme ve istihdam sistemleri: Karşılaştırılmalı bir analiz | MUSTAFA AKGÜL | TezMerkezi | 2017 |
4 | Tamamlandı | Yenilikçi bir okul öncesi yaklaşımı olarak "Akıllı Bebekler Akademisi(ABA)": Bir örnek olay incelemesi | CANAN KİŞİAL | TezMerkezi | 2015 |
5 | Tamamlandı | Birleştirilmiş sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacılık temelli yeni ilköğretim programının birleştirilmiş sınıflarda uygulananmasına ilişkin görüşlerinin incelenmesi (Kilis ili örneği) | MEHMET SERDAR GELEBEK | TezMerkezi | 2011 |
6 | Tamamlandı | İlköğretim 6. sınıf matematik dersinde kullanılan aktif öğrenme temelli etkinliklerin öğrencilerin matematik dersine karşı tutumlarına, akademik başarı ve yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi | ZEYNEP AYDIN | TezMerkezi | 2011 |
7 | Tamamlandı | İlköğretim okulu müdürlerinin etkili okul bağlamında olası bir okul merkezli yönetim uygulamasına ilişkin rol ve sorumluluk algıları (Adıyaman ili örneği) | NAZİFE KARADAĞ | TezMerkezi | 2010 |
8 | Tamamlandı | İlköğretim birinci kademe öğretmenlerinin öğrenmenin önkoşulu olarak duygusal güvenliğe ilişkin farkındalık düzeylerinin incelenmesi (Gaziantep ili Nizip ilçesi örneği) | NAFİYE NUR MEŞE | TezMerkezi | 2010 |
9 | Tamamlandı | İlköğretim okullarındaki yönetici, sınıf ve psikolojik danışma ve rehber öğretmenlerin kaynaştırma adayı özel gereksinimli öğrencileri tanıma ve yönlendirme yeterliliklerinin incelenmesi (Gaziantep ili örneği) | NUR TOPRAK KARAER | TezMerkezi | 2010 |
10 | Tamamlandı | İlköğretim okulu yöneticilerinin duygusal yeterlilikleri ile kurumlarındaki yönetsel beyin uyumluluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Gaziantep ili örneği) | AYŞE ÖZLEM KARAALP TUTAR | TezMerkezi | 2007 |
11 | Tamamlandı | Yönetsel bir sorun olarak dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan öğrencilerin sınıf ve psikolojik danışma ve rehberlik öğretmenleri tarafından tanınma yeterliliklerinin incelenmesi | DENİZ ALMACIOĞLU | TezMerkezi | 2007 |
12 | Tamamlandı | İlköğretim okullarında değişimin ve yeniliklerin uygulanmasını engelleyen faktörlerin öğretmen ve yönetici algılarına göre belirlenmesi (Gziantep ili merkez ilçeleri örneği) | MEHMET ÇELİK | TezMerkezi | 2006 |
13 | Tamamlandı | İlköğretim okulu müdürlerinin duygusal yeterlilikleriyle iletişim becerileri arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi (Gaziantep ili merkez ilçeleri örneği) | MEHMET ALİ BOLATKIRAN | TezMerkezi | 2006 |
14 | Tamamlandı | Okul temelli yönetim yaklaşımının ilköğretim okullarında uygulanabilirliğinin incelenmesi (Gaziantep İli Merkez İlçeleri Örneği) | ŞÜKRÜ ROŞAN | TezMerkezi | 2006 |
15 | Tamamlandı | Avrupa Birliği dil pasaportu ve "eaquals" standartlarıyla uyumlu yabancı dil olarak İngilizce öğretiminin web ortamında yapılabilirliğinin incelenmesi (Gaziantep Üniversitesi örneği) | MUSTAFA SAMANCIOĞLU | TezMerkezi | 2006 |
16 | Tamamlandı | WEB tabanlı pedagojik formasyon eğitimi ve örnek sanal ders tasarımı ve yönetimi (Gaziantep Üniversitesi örneği) | MEHMET KASIM SULAR | TezMerkezi | 2005 |
17 | Tamamlandı | İlköğretimin birinci kademesinde beyin uyumlu sınıf yönetimi (iklimi oluşturma) yaklaşımlarının uygulanma düzeyinin incelenmesi (Gaziantep ili merkez ilçeler örneği) | MEHMET SİNCAR | TezMerkezi | 2004 |
18 | Tamamlandı | Polis meslek yüksek okulu yöneticilerinin toplam kalite yönetimine hazır bulunuşluk düzeylerinin incelenmesi | AHMET TOPALBEKİROĞLU | TezMerkezi | 2004 |
19 | Tamamlandı | İlköğretim okul müdürlerinin öğretimsel liderlik rollerine milli eğitim örgütünün yönetsel yapı ve işleyişlerinin etkilerinin incelenmesi | MUSTAFA DURAN | TezMerkezi | 2003 |
20 | Tamamlandı | İlköğretim müffettişlerinin rehberlik görevlerini gerçekleştirme düzeyinin incelenmesi (Adıyaman ili örneği) | SERDAR ÇALIŞKAN | TezMerkezi | 2003 |
21 | Tamamlandı | İlköğretim okul yöneticilerinin duygusal yeterlilikleri ile kulandıkları yönetsel güç kaynakları arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına dayalı olarak incelenmesi | HÜLYA İŞBİLİR | TezMerkezi | 2003 |
22 | Tamamlandı | Okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan yöneticilerin kurumsal amaçları gerçekleştirmedeki yeterliliklerinin incelenmesi (Gaziantep örneği) | ENGİN İŞ | TezMerkezi | 2002 |
1 |
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
EYED-DER ve Gaziantep Üniversitesi Eğitim Fakültesi İşbirliği ile Düzenlenen Uluslararası Bilimsel Kongre
|
---|