GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
Dünya Edebiyatı ve Yeni Türk Edebiyatı I ara sınav notları ektedir. |
Döküman/Dosya dunya_vize12265.pdf yeni_turk_vize12265.pdf |
1 |
Türkiye-Suriye Ortak Kültür, Ortak Tarih ve Göç
Bölüm Adı: Bir Savaş Çocuğunun Gözünden Bir Göç Hikâyesi (A Migration Story From the Eyes of a War Child) |
---|---|
2 |
Tüm Yönleriyle Sezai Karakoç Siyasi Sosyal ve Ekonomik Düşünceler
Bölüm Adı: Yüce Diriliş Parti Programında Sanat ve Edebiyat |
3 |
100 ÜLKE 100 MARŞ İSTİKLAL MARŞI
Bölüm Adı: Karayip Adalarından Yükselen Bir Ses: Libertad! |
4 |
İkinci Yeni nin Son Yolcusu Ülkü Tamer Hayatı Sanatı Eserleri
Yazar(lar): KAYA AHMET İHSAN |
1 |
Ortaokul öğrencilerinin konuşma kaygılarının bazı kişisel değişkenlere göre incelenmesi
KAYA AHMET İHSAN, KOÇOĞLU Abdulhamit
|
---|---|
2 |
Diyanet Çocuk dergisindeki edebî metinlerin somut olmayan kültürel miras ögeleri açısından incelenmesi
KAYA AHMET İHSAN, ÜNSAL ÖZLEM
|
3 |
Anne Babaların Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KAYA AHMET İHSAN, ÇEVİK GÜNEŞ Naime
|
4 |
Refik Durbaş’ın Çocuk Şiirlerinin İçerik Yönünden İncelenmesi
ÖZDEMİR AYŞE, KAYA AHMET İHSAN
|
5 |
Balkan Drama from a Child’s Eyes
KAYA AHMET İHSAN
|
6 |
Ömer Seyfettin’in “İlk Namaz” Hikâyesinde Çocuk ve İnanç Tasavvuru
KAYA AHMET İHSAN, KALGI MEHMET EMİN
|
7 |
ŞERMİN YAŞAR’IN ÇOCUK KİTAPLARINDA BİR ANLATIM
TARZI OLARAK MİZAH
KAYA AHMET İHSAN, ŞİMŞEK EZGİ
|
8 |
AHİ BABA İLE SENCER KİTAP SERİSİNİN DEĞERLER
EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ1
KAYA AHMET İHSAN, Çelebi Veysi
|
9 |
Ortaokul öğrencilerin öyküye yönelik tutumları
KAYA AHMET İHSAN,BİNDAK RECEP
|
10 |
COVID-19 SALGIN SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİNKİTAP OKUMA TUTUM VE DAVRANIŞLARININİNCELENMESİ
KAYA AHMET İHSAN,KAYA ASLIHAN,BİNDAK RECEP
|
11 |
Aytül Akal’ın Çocuk Romanlarındaki Değer Aktarımı Üzerine Bir İnceleme
KAYA AHMET İHSAN,ÇELEBİ VEYSİ
|
12 |
MUZAFFER İZGÜ’NÜN ÇOCUK ROMANLARINDA KARAKTER İNCELEMELERİ
KAYA AHMET İHSAN,SARIKAYA hasan
|
13 |
AYTÜL AKAL’IN ESERLERİNDE AİLE İÇİ ÇATIŞMA ÜZERİNE BİR İNCELEME
KAYA AHMET İHSAN,Erkmen Zübeyde
|
14 |
Ortokul Öğrencilerinin Şiire Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
KAYA AHMET İHSAN,BİNDAK RECEP
|
15 |
Differences between literature and arts in the context of language
KAYA AHMET İHSAN
|
16 |
An investigation of interactive e books in children s literature
KAYA AHMET İHSAN
|
17 |
Kızıl Tuğ Romanında Türkçülük Fikri
KAYA AHMET İHSAN
|
18 |
Differences in Reading Attitudes and Preferences between Gifted and Non gifted Elementary Students
Bahar Abdulkadir,KAYA AHMET İHSAN,Bahar Feyza
|
19 |
Abdullah Ziya Kozanoğlu Romanları nın Gençlerin Duygusal Gelişimine Etkileri
KAYA AHMET İHSAN
|
20 |
Türk Edebiyatında Ara Nesil
KAYA AHMET İHSAN
|
21 |
İlköğretim II Kademe 2005 Türkçe Programının Uygulanabilirliğinin İlköğretim Müfettişlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ŞİMŞEK NİHAT,KAYA AHMET İHSAN
|
22 |
İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersine Karşı Tutumlarının Değerlendirilmesi
KAYA AHMET İHSAN,ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ŞİMŞEK NİHAT
|
23 |
Çanakkale Şiirinin Ontolojik Analiz Metoduna Göre Değerlendirilmesi
KAYA AHMET İHSAN
|
24 |
Mehmet Akif ve Hikaye Sanatı
KAYA AHMET İHSAN
|
25 |
1860 1868 Yılları Arasında Türk Basınına Genel Bir Bakış
KAYA AHMET İHSAN
|
26 |
Mütalaa Gazetesi ve Özellikleri
KAYA AHMET İHSAN
|
1 |
Yüce Diriliş Parti Programında Sanat Ve Edebiyat
KAYA AHMET İHSAN
|
---|---|
2 |
Ömer Seyfettin’in Hikâyelerinde Çocuk ve Tanrı Tasavvuru
KAYA AHMET İHSAN, KALGI MEHMET EMİN
|
3 |
Ahi Baba İle Sencer Kitap Dizisinin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
KAYA AHMET İHSAN, Çelebi Veysi
|
4 |
AHİ BABA İLE SENCER KİTAP DİZİSİNİN ÇOCUK EDEBİYATI İLKELERİNE GÖRE İNCELENMESİ
KAYA AHMET İHSAN, Sarıkaya Hasan
|
5 |
“Penguen Adında Bir Kedi” Yapıtı ve Empatik Düşünce
EROL SEDAT,KAYA AHMET İHSAN
|
6 |
ÇETİN ÖNER’İN ROMANLARINDA İLETİLER VE İLETİLERİN AKTARIM BİÇİMİ
KAYA AHMET İHSAN,KARATAŞ AHMET GÜRKAN
|
7 |
ÇETİN ÖNER’İN ROMANLARINDA İLETİLER VE İLETİLERİNAKTARIM BİÇİMİ
KAYA AHMET İHSAN,KARATAŞ AHMET GÜRKAN
|
8 |
SEZA KUTLAR AKSOY’UN ÇOCUK ESERLERİNİN ÇOCUĞA GÖRELİKİLKESİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
KAYA AHMET İHSAN,ÇELEBİ VEYSİ
|
9 |
Mehmet Emin Yurdakul’un Şiirlerinde “Etik”e Dair Yansımalar
KAYA AHMET İHSAN
|
10 |
ÜLKÜ TAMER’İN ÇOCUK EDEBİYATINDAKİ YERİ
KAYA AHMET İHSAN
|
11 |
Edip Cansever’in Şiirlerinde Kaçış Temi Üzerine
KAYA AHMET İHSAN,DARENDE NEŞE
|
12 |
Değerler Eğitimi Kapsamında Cahit Zarifoğlun’xxnun ”Gülücük” Adlı Eserine Genel Bir Bakış
KAYA AHMET İHSAN,TAŞKIN NESİBE
|
13 |
Şair Şeyh Hasan el-Ayni
KAYA AHMET İHSAN
|
14 |
Ülkü Tamer in Şiirlerinde Gaziantep
KAYA AHMET İHSAN
|
15 |
AÇEV Çocuk Kitaplarında Değerler ve Değer Aktarımı
KAYA AHMET İHSAN,VEYSİ ÇELEBİ
|
16 |
Differences between literature and arts in the context of language
KAYA AHMET İHSAN
|
17 |
An investigation of interactive e books in children s literature
KAYA AHMET İHSAN
|
18 |
Çocuk Edebiyatında Etkileşimli E Kitap Üzerine Bir İnceleme
KAYA AHMET İHSAN,ÖZER AYHAN
|
19 |
Mehmet Kara nın Şiirlerinde Sevgi Teması
KAYA AHMET İHSAN
|
1 |
Yüksek Lisans Tezi Araştırma Projesi
Refik Durbaş'ın Çocuk Şiirleri Üzerine
|
---|---|
2 |
KIRSALDAN KARİYERE
Kırsal yörelerde eğitim farkındalığını geliştirme
|
3 |
Kardeşimle 2. Evimizdeyiz
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından desteklenen gençler için bir merkez oluşturup bilimsel, sanatsal ve kültürel faaliyetlerde bulunmalarını sağlanmak
|
4 |
2014-1-TR01-KA201-013012 A Constructive Approach to Teaching Creative Drama Eğitime Yapılandırıcı Bir Yaklaşım Yaratıcı Drama
|
5 |
Geçmişten Geleceğe Gaziantep te Üretim ve Hayat Projesi
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ŞEHİT KAMİL M. AKİF ERSOY E.M.L
EDEBİYAT ÖĞRETMENİ
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ERZURUM MECİDİYE İMAM HATİP LİSESİ
EDEBİYAT ÖĞRETMENİ
|
3 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BATMAN FATİH LİSESİ
EDEBİYAT ÖĞRETMENİ
|
1 |
4. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND
SOCIAL SCIENCES April 12-13, 2021 / Gaziantep, Turkey
THE BOOK OF ABSTRACTS
Yazar Adı: KAYA AHMET İHSAN, KALGI MEHMET EMİN
, Yayın Yeri: IKSAD GLOBAL Publishing House
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | EDEBİ TÜRLR VE METİN İNCELEMELERİ | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | ÇOCUK YAZINI | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | KARŞILAŞTIRMALI ÇOCUK EDEBİYATI | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | Çocuk Yazını | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | Çağdaş Türk Şiiri | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | Çocuk Yazını | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | TE 536 Çağdaş Türk Şiiri | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | Yazınsal Metin İncelemeleri | Türkçe | 3 |
9 | 2016-2017 | Çağdaş Türk Şiiri | Türkçe | 3 |
10 | 2015-2016 | Yazınsal Metinİncelemesi | Türkçe | 3 |
11 | 2014-2015 | ÇOCUK YAZINI | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | YENİ TÜRK EDEBİYATI I | Türkçe | 2 |
2 | 2015-2016 | YENİ TÜRK EDEBİYATI II | Türkçe | 2 |
3 | 2015-2016 | TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI | Türkçe | 4 |
4 | 2015-2016 | DÜNYA EDEBİYATI | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | Yeni Türk Edebiyatı I | Türkçe | 2 |
6 | 2016-2017 | Dünya Edebiyatı | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | Yeni Türk Edebiyatı II | Türkçe | 2 |
8 | 2016-2017 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları | Türkçe | 4 |
9 | 2017-2018 | Yeni Türk Edebiyatı I | Türkçe | 2 |
10 | 2017-2018 | Dünya Edebiyatı | Türkçe | 3 |
11 | 2016-2017 | Yeni Türk Edebiyatı II | Türkçe | 2 |
12 | 2014-2015 | YENİ TÜRK EDEBİYATI I | Türkçe | 2 |
13 | 2014-2015 | YENİ TÜRK EDEBİYATI II | Türkçe | 2 |
14 | 2014-2015 | TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI | Türkçe | 4 |
15 | 2014-2015 | DÜNYA EDEBİYATI | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Meslek Etiği | Türkçe | 2 |
2 | 2017-2018 | Güzel Konuşma ve Yazma | Türkçe | 4 |
3 | 2017-2018 | Çevre Koruma | Türkçe | 1 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | İsmail Bilgin'e ait eserlerin hikâye haritası yöntemine göre incelenmesi | FATİH GÜNDOĞAN | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde cümle yöntemi üzerine bir eylem araştırması | TUBA CECO | TezMerkezi | 2024 |
3 | Devam Ediyor | Mevlâna İdris Zengin'in Eserlerindeki Karakterlerin Rol-Model Olma Durumları | NEŞE TAMİNCE | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Hüseyin Güney'in çocuk kitaplarının eğitsel iletiler açısından incelenmesi | MÜSLİM DİNÇ | TezMerkezi | 2023 |
5 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin internet bağımlılık düzeyleri ile konuşma kaygıları arasındaki ilişkiye yönelik görünümler | ABDULHAMİT KOÇOĞLU | TezMerkezi | 2023 |
6 | Tamamlandı | Refik Durbaş'ın çocuk şiirleri üzerine bir inceleme | AYŞE ÖZDEMİR | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Diyanet Çocuk dergisindeki edebi metinlerin somut olmayan kültürel miras ögeleri açısından incelenmesi | ÖZLEM ÜNSAL | TezMerkezi | 2023 |
8 | Devam Ediyor | Vural Kaya'nın Eserlerinin Çocuk Edebiyatı Bağlamında İncelenmesi | GÜLSÜM KURNAZ | TezMerkezi | 2022 |
9 | Tamamlandı | TRT Çocuk Dergisi'nde yer alan edebî metinlerin değerler eğitimi açısından incelenmesi (1-70) | AHMET BURAK TEKİNŞEN | TezMerkezi | 2019 |
10 | Tamamlandı | Aytül Akal'ın çocuk romanlarının değerler aktarımı açısından incelenmesi | VEYSİ ÇELEBİ | TezMerkezi | 2018 |
11 | Tamamlandı | Muzaffer İzgü'nün çocuk romanlarındaki karakterlerin incelenmesi | HASAN SARIKAYA | TezMerkezi | 2018 |
1 |
Celebrate International Children’s Book Day,
Uluslararası Çocuk Kitapları Günü ile ilgili etkinlik
|
---|---|
2 |
A Conversation with Conrad Storad Aboud OneBook AZ: A Professional Development Opportunity for Teacher
Çocuk edebiyatı yazarı Conrad Storad'ın Çocuk Kitapları hakkında öğretmenlere verddiği seminer
|
3 |
The Library of Congress in Your Classroom” by Kathleen Mc Guigan and Sherrie Galloway, Education Resource Specialist, Library of Congress
Sınıf ortamında kütüphaneden yararlanma semineri
|
4 |
Cihannuma Göç Çalıştayı
Türkiye Göç Sorununun Farklı Boyutlarıyla Değerlenirilmesi
|
5 |
1st International Stone Sculpture Symposium
Organizasyon komite üyesi
|
6 |
Cultural Authenticity and Native Children’s Literature: A Professional Development Opportunity for Teachers
Orijinal kültür ve yerli çocuk edebiyatı hakkında öğretmenler için mesleki gelişim semineri
|
7 |
Joan Sandin Celebrate workshop
Çocuk edebiyatı ile ilgili atölye çalışması ve kişisel gelişim
|
8 |
BILTEK-IV 4. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES
Bilimsel Kongre
|
9 |
YÖK / Doktora Öğretiminin İyileştirilmesi Çalıştayı
Doktora Öğretiminin İyileştirilmesi üzerine
|
10 |
Uluslararası Etik Araştırmaları Sempozyumu
Etik ve Bilim
|
11 |
Worlds of Words Literrature Mini-Conference
Çocuk edebiyatında sözcüklerin dünyası ile ilgili mini konferans
|
12 |
Yurtdışı Doktora Sonrası Çalışma
Çocuk Edebiyatında Çok Kültürlülük
|
1 |
İLİM YAYMA CEMİYETİ DERNEĞİ GAZİANTEP ŞUBESİ
Yönetim Kurulu Üyesi 2023 |
---|---|
2 |
Cihannüma Dayanışma ve İşbirliği Derneği / Gaziantep
Yönetim Kurulu Üyesi 2022 |
3 |
ESAM (Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Merkezi), İl temsilcisi,
Başkan 2017 |
4 |
TÜRKİYE YAZARLAR BİRLİĞİ DERNEĞİ GAZİANTEP ŞUBESİ
Yönetim Kurulu Üyesi 2016 |
5 |
İNSAN VE MEDENİYET HAREKETİ GAZİANTEP DERNEĞİ
Yönetim Kurulu Üyesi 2016 |
6 |
İLİM YAYMA CEMİYETİ DERNEĞİ GAZİANTEP ŞUBESİ
Yönetim Kurulu Üyesi 2015 |
7 |
Türkiye İlim ve Edebiyat Eseri Sahipleri Meslek Birliği
Üye 2014 |
8 |
Ensar Vakfı Gaziantep Şubesi
Yönetim Kurulu Üyesi 2014 |
9 |
İLİM YAYMA CEMİYETİ KİLİS ŞUBESİ
Başkan Yardımcısı 2011 |
10 |
Eğitim-Bir-Sen / Eğitimciler Birliği Sendikası
Üye 2000 |