GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
TÜRK DİLİ 2
Yayın Yeri: NOBEL
|
---|---|
2 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Eylem Odaklı Etkinlikler
Yayın Yeri: Asos
|
3 |
METİNLER VE ETKİNLİKLERLE KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ
Yayın Yeri: NOBEL AKADEMİK
|
4 |
ETKİNLİKLERLE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ
Yayın Yeri: NOBEL AKADEMİK
|
5 |
Soru ve Cevaplarla Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi El Kitabı
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ
|
6 |
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı
Yayın Yeri: Grafiker Yayınları
|
7 |
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı
Yayın Yeri: GRAFİKER YAYINLARI
|
8 |
Başlangıçtan Günümüze Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Tarihi
Yayın Yeri: AKÇAĞ YAYINEVİ
|
9 |
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ KURAMLAR YÖNTEMLER BECERİLER UYGULAMALAR
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
10 |
İlk Okuma Yazma Hazırlık Eğitimi Planı ve Kılavuz Kitabı
Yayın Yeri: Meb
|
11 |
Murat Özbay a Armağan
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
12 |
Türkçe Öğretimi El Kitabı
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
13 |
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı
Yayın Yeri: Grafiker Yayınları
|
14 |
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı
Yayın Yeri: Grafiker Yayınları
|
15 |
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı
Yayın Yeri: Grafiker Yayınları
|
16 |
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ İÇİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME SORULARI
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ
|
1 |
Mültecilik Temalı Çocuk Kitaplarında Görsel-Metin Uyumuyla Aktarılan Örtülü Anlamlar Üzerine Bir Çözümleme
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN, TEKİN ABDULLAH, ERDOĞAN GÜLCAN
|
---|---|
2 |
Noktalama İşaretlerinin Biçim ve İşlevlerinin Görseller ve Sezdirimler Yoluyla Öğretimi: Tekir Noktalama İşaretlerini Öğretiyor Örneği
TEKİN ABDULLAH, BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
3 |
GERİ BİLDİRİM OLARAK ÇOKLU DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİN YAZMA BECERİSİNE ETKİS
DALGACI SEDA, BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
4 |
Araştırmalar Ne Diyor? Yurt Dışındaki
Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimine Yönelik Yapılan Lisansüstü Araştırmalarının Değerlendirilmesi
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN, GÜLER YILDIZ AYŞEGÜL
|
5 |
1-8 Seviyeleri Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitapları’ndaki Etkinliklerin Milli Eğitim Bakanlığı Programındaki Kazanımlara Göre Değerlendirilmesi
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN, GÜLER YILDIZ AYŞEGÜL, KIZDIRICI FATMA
|
6 |
Deyimlerin Öğrenilmesi ve Kalıcılığında Animasyonların Etkisi
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN, DÖLEK ONUR, KIZDIRICI FATMA
|
7 |
Kırmızı Şemsiye Adlı Yapıtın Çocuk Okur Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
ÇERÇİ ARİF,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
8 |
SURİYELİ MİSAFİR ÖĞRENCİLERE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ PROJESİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,ÇANGAL ÖNDER
|
9 |
TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİN KONUŞMABECERİSİ ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE KİŞİLİK TİPLERİARASINDAKİ İLİŞKİ
HAMZADAYI ERGÜN,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
10 |
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen C1Düzeyindeki Öğrencilerin Dinleme Becerisineİlişkin Görüşleri
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
11 |
The impact of dictation practice on Turkish as a foreignlanguage learners writing skills
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
12 |
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ALANINDA HAZIRLANAN LİSANSÜSTÜ TEZLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
13 |
Anadili Öğretiminde Konuşma Becerisinin Yeri
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,HASIRCI SEVİL
|
14 |
Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin KonuşmaBecerisine Yönelik Görüşleri
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,HASIRCI SEVİL
|
15 |
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİNDE SÖZCÜK ÖĞRETİMİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,HASIRCI SEVİL
|
16 |
A Writing Self Efficacy Scale for Non Native Students of Turkish Origin A Validity and Reliability Study
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,UYAR YUSUF,BALCI AHMET
|
17 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarının Yanlış Çözümleme Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,HASIRCI SEVİL
|
18 |
TÜRKÇEYİ İKİNCİ DİL OLARAK ÖĞRENEN YABANCILAR İÇİN YAZMA BECERİSİ ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
19 |
İlköğretim 6 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları Kütüphane Kullanma Sıklıkları Ve Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
BALCI AHMET,UYAR YUSUF,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
20 |
İLKÖĞRETİM YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZILIANLATIMLARINDAKİ KELİME HAZİNELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
ÖZBAY MURAT,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,UYAR YUSUF
|
21 |
İLKÖĞRETİM 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SÖZ DİZİMİ VE ANLATIM BOZUKLUKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
1 |
Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Özellikleri ile Öğretmen Öz-Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Gaziantep Üniversitesi Örneği
KORKMAZ İBRAHİM HALİL,ÇERÇİ ARİF,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
---|---|
2 |
Türkçe Dersi Öğretim Programları ve Ders Kitaplarının Uluslararası Okuma Sınavlarındaki Okuduğunu Anlama Düzeyleri Açısından İncelenmesi
UYAR YUSUF,BALCI AHMET,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
3 |
Kırmızı Şemsiye Adlı Yapıtın Çocuk Edebiyatının Temel İlkeleri Açısından Çocuk Okur Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
ÇERÇİ ARİF,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
4 |
Okuma Alışkanlığı ve Kütüphane Kullanımı: Türkiye’de Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi
BALCI AHMET,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,KÖROĞLU MUSTAFA
|
5 |
Okuma Alışkanlığı ve Kütüphane Kullanımı: Türkiye’xxde Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi
BALCI AHMET,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,KÖROĞLU MUSTAFA
|
6 |
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
7 |
SEZA KUTLAR AKSOY’xxUN ÇOCUKLARA YÖNELİK HİKAYELERİNDEKİ EĞİTSEL İLETİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
8 |
Suriyeli Misafir Öğrencilere Türkçe Öğretimi Projesi
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN,ÇANGAL ÖNDER
|
9 |
TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN YAZILI ANLATIMLARINDA KULLANDIKLARI SÖYLEMBİLİM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ŞAHBAZ NAMIK KEMAL,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
10 |
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ALANINDA HAZIRLANAN LİSANSÜSTÜTEZLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
11 |
Yazınsal Yapıt Çocuk Okur Etkileşimi Açısından Aytül Akal ın Yapıtlarındaki Karakterler
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
12 |
Türkçe Öğrenen Yabancıların Okuma Sırasında Yaptıkları Hatalar Üzerine Tespitler
YELOK VELİ SAVAŞ,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
13 |
Türkçenin Kullanımıyla İlgili Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
14 |
Dîvânü Lugati t Türk te Yer Alan Kelimelerin Öğretiminde İzlenen Yol Üzerine Tespitler
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
15 |
Ayla Çınaroğlunun Şiir Gemisi Üzerine Bir İçerik Analizi
BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
16 |
Bazı Değişkenler Açısından 8 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Sıklığı
MELANLIOĞLU DENİZ,BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN
|
1 |
İLKÖĞRETİM KURUMLARINA DEVAM ORANLARININ ARTIRILMASI PROJESİ
İLKÖĞRETİM KURUMLARINA DEVAM ORANLARININ ARTIRILMASI
|
---|---|
2 |
KÜLTÜRLER ARASI EĞİTİM BAĞLAMINDA TÜRK DÜNYASI VATANDAŞLIĞI DERS PROGRAMI GELİŞTİRİLMESİ VE ETKİLİLİĞİN DEĞERLENDİRİLMESİ
tÜRK DÜNYASI VATANDAŞLIĞIYLA İLGİLİ DERS PROGRAMI GELİŞTİRİLMİŞTİR
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
ÖĞRETMEN
|
---|
1 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Eylem Odaklı Etkinlikler
Yazar Adı: BÜYÜKİKİZ KADİR KAAN, ÇERÇİ ARİF
, Yayın Yeri: Asos
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ TARİHİ | Türkçe | 3 |
2 | 2013-2014 | YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
3 | 2014-2015 | YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
4 | 2015-2016 | YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | YAZILI ANLATIM | Türkçe | 2 |
2 | 2016-2017 | DİKSİYON | Türkçe | 2 |
3 | 2015-2016 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
4 | 2015-2016 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Türkçe | 4 |
5 | 2014-2015 | YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
6 | 2016-2017 | EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI I | Türkçe | 2 |
7 | 2016-2017 | ESKİ TÜRK EDEBİYATI I | Türkçe | 2 |
8 | 2012-2013 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
9 | 2012-2013 | ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
10 | 2012-2013 | ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ | Türkçe | 3 |
11 | 2012-2013 | YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
12 | 2013-2014 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
13 | 2013-2014 | YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
14 | 2014-2015 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
15 | 2017-2018 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
16 | 2017-2018 | YAZILI ANLATIM | Türkçe | 2 |
17 | 2017-2018 | DİNLEME EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
18 | 2017-2018 | DİKSİYON | Türkçe | 3 |
19 | 2017-2018 | ÇOCUK EDEBİYATI | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Yabancılara Türkçe öğretiminde efsane metinlerinin dinleme metni olarak B1 seviyesine uyarlanması | EZGİ ŞİMŞEK | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Geri bildirim olarak çoklu değerlendirme yaklaşımının Türkçe öğrenen yabancı öğrencilerin yazma becerisine etkisi | SEDA BOZ | TezMerkezi | 2019 |
3 | Tamamlandı | Yabancılara Türkçe öğretiminde fiillerin pandomim tekniği ile öğretiminin etkililiği | ALİ DURMUŞCAN | TezMerkezi | 2019 |
4 | Tamamlandı | Aytül Akal'ın çocuk kitaplarının eğitsel iletiler açısından incelenmesi | ABDULLAH TEKİN | TezMerkezi | 2018 |
5 | Tamamlandı | Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde Avrupa Ortak Başvuru Metnine dayalı etkinlik tasarımı | FATMA KIZDIRICI | TezMerkezi | 2017 |
1 |
Uluslararası Okuma Araştırmaları Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2014 |
---|