GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
Kuramlar, uygulamaya dönük olduğunda değer kazanan ve bilimsel araştırmaya değer katan önemli öğelerdir. Bir kuram, belirli bir kapsamda sorunsallaştırdığı konuyu çözümlemeye yönelmesiyle bilimsellik kazanır. Kuram, uygulamaya yol gösteren önemli bir rehberdir. İletişim bilimi, kuramsal açıdan gelişmeye açık, diğer sosyal bilimler ile etkileşim kapasitesi yüksek düzeyde olan bir çalışma alanıdır. Bu eserdeki çalışmalar, sosyal bilimlerdeki etkileşimin yoğunluğunu iletişim bilimi temelinde gözler önüne seren bir nitelik taşımaktadır. Eserde sosyal bilimler alanında ün yapmış ve görüşlerine sıklıkla başvurulan filozoflar ve bilim insanları Bentham, Marx, Gramsci, Orwell, Habermas, Baudrillard, NoelleNeumann temelli çalışmaların ortaya konduğu dikkat çekmektedir. Şunu belirtebiliriz ki, kuram ve pratik ilişkisi, bu eserin temel çıkış noktası olmaktadır. |
Döküman/Dosya iletisimin-yorungesinde-kuram-ve-pratik-tanitim-19363.docx |
Fotoğraf/Görsel |
Küreselleşme, zaman-mekân ayrılığının ortadan kalkışını ifade ederken, bir yönüyle de iletişimdeki dönüşümleri açıklayan ve bir kalıba sığmayan bir gerçeklik olarak karşımıza çıkmaktadır. Küreselleşme, iktidar kavramının da değişime sürüklendiği bir çerçeve çizmektedir. Disiplinler arası bir yönelime sahip bu derleme çalışma, küreselleşme, iktidar ve iletişim kavramlarının kesiştiği bir yapıya sahiptir. Bu açıdan, çalışma, özellikle iletişim bilimleri alanında sorgulayıcı bir yaklaşım getirmeyi amaç edinmektedir. Küreselleşmenin dönüştürdüğü sosyal, siyasal ve ekonomik yapıda, ağ toplumundaki iktidar-iletişim bağıntısını kurmada Foucault, Althusser, Gramsci, Chomsky, Bauman, Castells ve Harvey üzerine okumalar, geniş bir perspektif sağlamak açısından önemli görünmektedir. Bu eserdeki çalışmaların çoğunda adı geçen filozofların görüşlerinden yararlanıldığı görülmektedir. Çalışma bütüncül bir perspektiften okunduğunda, küreselleşme olgusunun iletişim dolayımındaki iktidar/güç savaşımlarına odaklandığı anlaşılabilir. |
Fotoğraf/Görsel |
Kentleri sosyal hafızada farklı konuma getirmek amacına bağlı olarak yürütülen kent markalama çalışmaları, ürün ya da hizmet markalama çalışmalarından ayrılmaktadır. Ürün ya da hizmet markalama, pazarlama ile daha yoğun bir temas halindeyken; kent markalama, sosyolojik bir perspektife daha yakın bir konumda yer almaktadır. Kent markalama, kentin tarihi dokusundan mimari özelliklerine, ekonomik yapısından coğrafi şekillerine değin geniş bir kapsamı içine almaktadır. Buna bağlı olarak, kent markalamanın farklı alanlarda uzmanlaşmış ama birbiriyle sürekli etkileşimli bir ekipten oluşması, kentin özelliklerini bütün boyutlarıyla değerlendirme açısından önem taşımaktadır. Kent markalama, her ne kadar ürün ya da hizmet markalamadan farklı bir yönelimde olsa da, pek çok noktada ürün ve hizmet pazarlamadan ve daha yoğun olarak ürün ve hizmet markalamadan yararlanmaktadır. Pazarlama alanındaki kavramlar, marka yönetimi kapsamındaki kavramlar ve pazarlama stratejileri, kent markalamada kılavuzluk edici bir rol üstlenmektedirler. Kent markalamada stratejik iletişim çalışmalarının doğru planlanması, markalama sürecinin başarısını doğrudan etkilemektedir. Markalamada kullanılacak iletişim araç ve yöntemlerinin etkinliği burada önemli bir rol oynamaktadır. Bu bağlamda, halkla ilişkiler, markalamanın gücünü pekiştiren stratejik bir yönetim fonksiyonu olarak öne çıkmaktadır. Kent markalama yoluna giren kent yöneticileri, halkla ilişkiler araç ve yöntemlerinden yararlanma bilincine sahip olmalıdırlar. Bu çalışmada, Marka Şehir Gaziantep Projesine yönelik bir araştırmaya girilerek kent markalamaya bilimsel açıdan yaklaşılarak bir katkı sağlanması amaçlanmaktadır. Araştırma verileri, okuyucuya kent markalama ve kent markalamada stratejik iletişim bağlamında önemli ipuçları sağlamaktadır. |
Fotoğraf/Görsel |
1 |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Stratejik Bir Halkla İlişkiler Uygulama Alanı
Yayın Yeri: Akademisyen Kitabevi
|
---|---|
2 |
Marka Yönetimi ve Marka İletişimi: Markanın Yol Haritası
Yayın Yeri: Akademisyen Kitabevi
|
3 |
Turizm Sektöründe Halkla İlişkiler: Türk Turizmi İçin Stratejik İletişim Önerileri
Yayın Yeri: İKSAD Yayınevi
|
4 |
Halkla İlişkilere Farklı Yaklaşımlar: Kuramların İzi
Yayın Yeri: Akademisyen Yayınevi
|
5 |
Halkla İlişkiler: Geniş Bir Açıdan: Türk Halkla İlişkiler Tarihi Dönemleriyle
Yayın Yeri: Akademisyen Yayınevi
|
6 |
Küreselleşme Ve Halkla İlişkiler: Kuramlar Eşliğinde
Yayın Yeri: Literatürk Academia
|
7 |
E-Yönetişim: Kavramsal/Kuramsal Çerçeve, Ülke İncelemeleri Ve Türkiye'ye Yansımaları
Yayın Yeri: Beta
|
8 |
Halkla İlişkiler Çalışmaları ve Etkinlik Düzeyi: İSO 500 Araştırması: Şirketler Bazında Kapsamlı Bir Halkla İlişkiler Araştırması
Yayın Yeri: Literatürk Academia
|
9 |
Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey
Yayın Yeri: Peter Lang GmbH
|
10 |
Karşılaştırmalı Ombudsman İncelemeleri: Dünyanın Altı Kıtasında Ülke Ombudsmanlarının Yapısal-Kurumsal Ve İşlevsel Açılardan Analizi
Yayın Yeri: Seçkin Yayıncılık
|
11 |
İletişimin Yörüngesinde Kuram Ve Pratik: Kuramsal Perspektiften İletişime Yansımalar
Yayın Yeri: Literatürk Academia
|
12 |
Kent Markalama: Stratejik İletişim Bağlamında Marka Şehir Projesi
Yayın Yeri: Literatürk Academia
|
13 |
Küreselleşme Ekseninde İktidar Ve İletişim: İktidarın İletişimi İletişimin İktidar Etkisi
Yayın Yeri: Literatürk Academia
|
14 |
Yeni Medya Üzerine Vol. 2
Yayın Yeri: Literatürk Academia
|
15 |
Gümüşhane İli SWOT Analizi
Yayın Yeri: Gümüşhane Üniversitesi
|
1 |
Küresel Halkla İlişkiler Şirketlerinin Sosyal Medya Platformlarındaki İçerikleri Üzerine Bir Araştırma
USTAKARA FUAT,Balcı Rabia
|
---|---|
2 |
Birer Marka Olarak Sosyal Medya Platformlarının Marka Bileşenleri Ekseninde Göstergebilim Yöntemiyle İncelenmesi
USTAKARA FUAT, Balcı Rabia
|
3 |
Örgüt Kuramının Bir Parçası Olan Sistem Yaklaşımı Çerçevesinde Bir Yönetim Fonksiyonu Olarak Halkla İlişkiler Ve Önemi
USTAKARA FUAT,YILDIZ YUSUF
|
4 |
Halkla İlişkiler Uzmanı ile Spin Doktoru Arasındaki Temel Fark: Etik
USTAKARA FUAT
|
5 |
The Importance of Strategic Public Relations in an Effective Struggle against Islamophobia: A Series of Suggestions
USTAKARA FUAT
|
6 |
Türk Devlet Geleneğinde Bir Halkla İlişkiler Mekanizması Olarak Vakıf Müessesesi
USTAKARA FUAT
|
7 |
Türklerde Sosyal Sorumluluğun Temelleri: Halkla İlişkiler Açısından Ahilik Teşkilatı Üzerine Bir Değerlendirme
USTAKARA FUAT
|
8 |
Kullanımlar ve Doyumlar Teorisi Bağlamında Sosyal Medya Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
CEVHER RIDVAN,USTAKARA FUAT
|
9 |
Halkla İlişkiler Meslek Örgütlerinin Sosyal Medya İletişimi Üzerine Bir İnceleme: Facebook Örneği
USTAKARA FUAT,GÖKSU OĞUZ
|
10 |
Dijital Aktivizm Bağlamında Artvin Cerattepe Olayları Üzerine Bir İçerik Analizi
KORKMAZ ALİ,USTAKARA FUAT,AYDIN UĞUR
|
11 |
Diyalog Teorisi Çerçevesinde İnternet Tabanlı İletişim Üzerine Bir Değerlendirme: Halkla İlişkiler Ajanslarının Web Stratejileri Üzerine Bir İçerik Analizi
BECAN CİHAN,USTAKARA FUAT
|
12 |
Toplumsal İletişim Kurumu Olarak Kahvehanelere Dair Bir Araştırma: Gaziantep Örneği
USTAKARA FUAT,BURHAN EMRE
|
13 |
Bir Halkla İlişkiler Anlayışı Olarak Kurumsal Vatandaşlık
USTAKARA FUAT
|
14 |
Çöp Sahası Anlaşmazlığına Bir Çözüm Olarak Oydaşmaya Yönelik Halkla İlişkiler
USTAKARA FUAT
|
15 |
Spor Kulüpleri Ve Marka: İletişim Fakültesi Öğrencileri Örneğinde Bir Araştırma
USTAKARA FUAT,AYDEMİR MUSTAFA
|
16 |
Şeytanın Avukatı'ndan Başkanın Adamları'na: Asimetrik İletişim Ve Spin Döngüsünde Gerçeklik Üretimi
USTAKARA FUAT,AYDEMİR MUSTAFA
|
17 |
Oydaşmaya-Yönelik Halkla İlişkiler: Halkla İlişkilerde Rasyonel İletişim Bağlamında Müzakereye Kuramsal Bir Bakış
USTAKARA FUAT
|
18 |
Ağ Teknolojisinin Gelişimiyle Kamuların Halkla İlişkiler İşlevselliğine Yönelik Algıları: Gaziantep Araştırması
USTAKARA FUAT
|
19 |
Y Kuşağının Bir Gözetim Mekanizması Olarak Sosyal Ağlar Üzerine Algısı: Gaziantep Üniversitesi Araştırması
USTAKARA FUAT,TÜRKOĞLU EMİR
|
20 |
Küreselleşmenin Sürükleyici Gücü Halkla İlişkiler Ve Halkla İlişkileri Dönüştüren Küreselleşme
USTAKARA FUAT
|
21 |
Kamuda Bir Yapılanma Dönüşümü Olarak E-Devlet Ve E-Yönetişim İlişkisi Üzerine
DOĞAN KADİR CANER,USTAKARA FUAT
|
22 |
Kamu Kurumlarında Yeni İletişim Teknolojileri Kullanımının Kurumsal İmaja Etkisi (Türkiye İstatistik Kurumu Örneği)
YATKIN AHMET,USTAKARA FUAT
|
23 |
Halkla İlişkiler Ve Psikoloji İlişkisi Üzerine
USTAKARA FUAT
|
24 |
Kişilerarası İletişimle Bağlantılı Renk Olgusunun Bireysel Çağrışım Boyutuna Yönelik Bir Alan Araştırması: Gaziantep Örneği
USTAKARA FUAT
|
25 |
Kitle İletişim Araçlarının Sivil Anayasa Ve Türkiye'nin Temel Meseleleri Üzerine Eğilimleri
YATKIN AHMET,USTAKARA FUAT
|
26 |
Türk Toplumunda Kahvehane Ve Kafelerdeki İletişimsel Ortamı Belirlemeye Yönelik Bir Alan Araştırması (Gaziantep İli Örneği)
YAĞBASAN MUSTAFA,USTAKARA FUAT
|
1 |
Türk Dünyasında Kamu Diplomasisinin Önemi ve Kurumlar Arası Etkileşimin Kamu Diplomasisindeki Rolü
KORKMAZ ALİ, USTAKARA FUAT
|
---|---|
2 |
Thomas Hobbes’ta Güvenlik Kavramı Üzerine Bir Çalışma
DOĞAN KADİR CANER,USTAKARA FUAT
|
3 |
Thomas Hobbes'ta Güvenlik Kavramı Üzerine Bir Çalışma
DOĞAN KADİR CANER,USTAKARA FUAT
|
4 |
Halkla İlişkiler Uzmanı İle Spin Doktoru Arasındaki Temel Fark: Etik
USTAKARA FUAT
|
5 |
Halkla İlişkiler Meslek Örgütlerinin Sosyal Medya İletişimi Üzerine Bir İnceleme: Facebook Örneği
USTAKARA FUAT,GÖKSU OĞUZ
|
6 |
Türkiye’deki Futbol Kulüplerinin Web Sitelerinin Diyaloğa Dayalı İletişim Açısından İncelenmesi
GÖKSU OĞUZ,USTAKARA FUAT
|
7 |
Türkiye’deki Futbol Kulüplerinin Web Sitelerinin Diyaloğa Dayalı İletişim Açısından İncelenmesi
GÖKSU OĞUZ,USTAKARA FUAT
|
8 |
15 Temmuz Darbe Kalkışmasının Önlenmesinde Medyanın Rolü
USTAKARA FUAT,KORKMAZ ALİ
|
9 |
15 Temmuz Kalkışmasının Önlenmesinde Medyanın Rolü
USTAKARA FUAT,KORKMAZ ALİ
|
10 |
Ulusal Ve Uluslararası Medyada 15 Temmuz Darbe Girişimi
KORKMAZ ALİ,USTAKARA FUAT
|
11 |
Siyasal Kültürün Politik Süreçlere Yansıması: Bir Siyasal Lider Örneği
GÖKSU OĞUZ,USTAKARA FUAT
|
12 |
Siyasal Kültürün Politik Süreçlere Yansıması: Bir Siyasal Lider Örneği
GÖKSU OĞUZ,USTAKARA FUAT
|
13 |
Sosyal Medya Ve İlişki Yönetimi
USTAKARA FUAT
|
14 |
Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medyanın Marka İletişimine Katkısı
USTAKARA FUAT,TUĞCU MUHAMMED SAİD
|
15 |
İletişim Odaklı Genç Seçmen Kitlede Siyasal Lider Ve Siyasal Parti İmaj Farklılığı: Ak Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan Ve Ak Parti İmajı Karşılaştırması
YETKİNER BEYLER,ŞAHİN EMİNE,USTAKARA FUAT
|
16 |
Geleceğin Halkla İlişkiler Uzmanlarının Edindikleri Dijital Kültür ve Sosyal Medya Halkla İlişkiler Bağıntısına Yönelik Algıalrı
USTAKARA FUAT
|
17 |
The Change in the Perception of Public Relations From Publicity to Consensus Building
USTAKARA FUAT,MAVNACIOĞLU KORHAN,GÖRPE TEVHİDE SERRA
|
18 |
Communication Strategies in the Context of Sustainable Development Activities A Content Analysis in the Turkey Context
MAVNACIOĞLU KORHAN,USTAKARA FUAT
|
19 |
Anayasacılık Hareketi Ve Kamusal alan Bağlamında Namık Kemal
USTAKARA FUAT
|
20 |
Pazarlama İletişiminde Mizah Unsurlarının Kullanımı
MAVNACIOĞLU KORHAN,USTAKARA FUAT
|
21 |
Bir Kültür Öğesi Olarak Mizahın Toplumsal Değeri
USTAKARA FUAT,GÜNDÜZ UĞUR
|
22 |
Sivil Toplum Örgütlerinin Medeniyetler İttifakı Projesi Kapsamında Üstlenebilecekleri İletişimsel Roller
USTAKARA FUAT
|
23 |
Küreselleşme Olgusu Çerçevesinde Kitle İletişim Araçlarının Demokratikleşme Ve İnsan Hakları Bağlamında Sağlayacağı Katkı Potansiyeli
USTAKARA FUAT
|
1 |
Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi Şirketlerinin Halkla İlişkiler Yeterliliği Araştırması
Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi’nde yer alan İSO 500 Büyük Sanayi Kuruluşu ve İSO 500 İkinci Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde yer alan şirketlerin halkla ilişkiler çalışmalarının yeterlilik düzeyinin araştırılması gerçekelştirilmiştir.
|
---|---|
2 |
I. ULUSLARARASI ETİK ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU
Etik konusunda uluslararası bilimsel sempozyumun düzenlenmesi
|
3 |
Gaziantep Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrenci Uygulama Gazetesi
Gaziantep Üniversitesi İletişim Fakültesi Altyapı Projesi olarak tasarlanmıştır
|
1 |
GAZİANTEP POLİS MESLEK YÜKSEKOKULU
ÖĞRETİM ÜYESİ
|
---|---|
2 |
ŞAHİNBEY BELEDİYESİ
EĞİTMENLİK
|
3 |
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU
Anketör
|
1 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: AKTAN ERCAN,ÇAKMAK VEYSEL,USTAKARA FUAT,BECAN CİHAN,KORKMAZ ALİ
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
---|---|
2 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: ÇAKMAK VEYSEL,AKTAN ERCAN,USTAKARA FUAT,BECAN CİHAN,KORKMAZ ALİ
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
3 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT, BECAN CİHAN, AKTAN ERCAN, KORKMAZ ALİ
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
4 |
Sİmetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT, AKTAN ERCAN, KORKMAZ ALİ, ŞAHAN SÜLEYMAN, BECAN CİHAN
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
5 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT, BECAN CİHAN, AKTAN ERCAN, KORKMAZ ALİ, ŞAHAN SÜLEYMAN, KIRAÇ DERYA
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
6 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT, BECAN CİHAN, AKTAN ERCAN, KORKMAZ ALİ, ŞAHAN SÜLEYMAN, KIRAÇ DERYA
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
7 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT, BECAN CİHAN, AKTAN ERCAN, KORKMAZ ALİ, ŞAHAN SÜLEYMAN
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
8 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT, BECAN CİHAN, AKTAN ERCAN, KORKMAZ ALİ, ŞAHAN SÜLEYMAN
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
9 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT,AKTAN ERCAN,BECAN CİHAN,ŞAHAN SÜLEYMAN,KORKMAZ ALİ
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
10 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT,AKTAN ERCAN,BECAN CİHAN,KORKMAZ ALİ,ŞAHAN SÜLEYMAN
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
11 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT,KORKMAZ ALİ,BECAN CİHAN,AKTAN ERCAN,ŞAHAN SÜLEYMAN
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
12 |
Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT,KORKMAZ ALİ,BECAN CİHAN,AKTAN ERCAN,ŞAHAN SÜLEYMAN
, Yayın Yeri: Simetrik İletişim Platformu
|
13 |
Küreselleşme Ekseninde İktidar Ve İletişim: İktidarın İletişimi İletişimin İktidar Etkisi
Yazar Adı: USTAKARA FUAT
, Yayın Yeri: Literatürk Academia
|
14 |
İletişimin Yörüngesinde Kuram Ve Pratik: Kuramsal Perspektiften İletişime Yansımalar
Yazar Adı: USTAKARA FUAT
, Yayın Yeri: Literatürk Academia
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | KAMUOYU VE GÜNDEM YARATMA | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE HALKLA İLİŞİKİLER | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | KÜRESELLEŞME VE MEDYA | Türkçe | 3 |
4 | 2015-2016 | YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | İLETİŞİM VE KURAM | Türkçe | 3 |
6 | 2016-2017 | KÜRESELLEŞME VE MEDYA | Türkçe | 3 |
7 | 2021-2022 | HALKLA İLİŞKİLER VE KURAM | Türkçe | 3 |
8 | 2021-2022 | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
9 | 2021-2022 | MARKA YÖNETİMİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
10 | 2021-2022 | KÜRESELLEŞME VE HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
11 | 2022-2023 | HALKLA İLİŞKİLER VE KURAM | Türkçe | 3 |
12 | 2022-2023 | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
13 | 2022-2023 | KÜRESELLEŞME VE HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
14 | 2023-2024 | HALKLA İLİŞKİLER VE KURAM | Türkçe | 3 |
15 | 2023-2024 | KÜRESELLEŞME VE HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
3 | 2014-2015 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 1 |
4 | 2014-2015 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
5 | 2014-2015 | İNSAN HAKLARI VE MEDYA | Türkçe | 3 |
6 | 2014-2015 | SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI | Türkçe | 3 |
7 | 2014-2015 | SOSYAL MEDYA VE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
8 | 2015-2016 | MEDYA VE İLETİŞİM | Türkçe | 2 |
9 | 2015-2016 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 2 |
10 | 2015-2016 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 1 |
11 | 2015-2016 | SİYASAL İLETİŞİM KAMPANYALARI | Türkçe | 3 |
12 | 2014-2015 | SİYASAL İLETİŞİM KAMPANYALARI | Türkçe | 3 |
13 | 2015-2016 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
14 | 2015-2016 | HALKLA İLİŞKİLER-II | Türkçe | 2 |
15 | 2015-2016 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 3 |
16 | 2016-2017 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 2 |
17 | 2016-2017 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 1 |
18 | 2016-2017 | HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMA VE KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
19 | 2016-2017 | SİYASAL İLETİŞİM KAMPANYALARI | Türkçe | 3 |
20 | 2016-2017 | MARKA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
21 | 2016-2017 | HALKLA İLİŞKİLER-II | Türkçe | 2 |
22 | 2016-2017 | STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
23 | 2016-2017 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
24 | 2016-2017 | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK | Türkçe | 3 |
25 | 2017-2018 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 1 |
26 | 2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 2 |
27 | 2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMA VE KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
28 | 2017-2018 | KÜLTÜR, KÜRESELLEME VE MEDYA | Türkçe | 3 |
29 | 2017-2018 | İKNA TEORİLERİ VE RETORİK | Türkçe | 3 |
30 | 2017-2018 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ | Türkçe | 3 |
31 | 2017-2018 | MARKA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
32 | 2017-2018 | SİYASAL İLETİŞİM KAMPANYALARI | Türkçe | 3 |
33 | 2017-2018 | SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI | Türkçe | 3 |
34 | 2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLER-II | Türkçe | 2 |
35 | 2017-2018 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
36 | 2017-2018 | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK | Türkçe | 3 |
37 | 2017-2018 | STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
38 | 2018-2019 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 2 |
39 | 2018-2019 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 1 |
40 | 2018-2019 | HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMA VE KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
41 | 2018-2019 | MARKA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
42 | 2018-2019 | KAMUSAL ALAN VE MEDYA | Türkçe | 3 |
43 | 2018-2019 | İKNA TEORİLERİ VE RETORİK | Türkçe | 3 |
44 | 2018-2019 | HALKLA İLİŞKİLER BİTİRME PROJESİ | Türkçe | 10 |
45 | 2018-2019 | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK | Türkçe | 3 |
46 | 2018-2019 | HALKLA İLİŞKİLER-II | Türkçe | 2 |
47 | 2018-2019 | STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
48 | 2018-2019 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 2 |
49 | 2018-2019 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
50 | 2018-2019 | HALKLA İLİŞKİLER ATÖLYESİ | Türkçe | 7 |
51 | 2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLER ATÖLYESİ | Türkçe | 7 |
52 | 2019-2020 | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK | Türkçe | 3 |
53 | 2019-2020 | HALKLA İLİŞKİLER-II | Türkçe | 2 |
54 | 2019-2020 | STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
55 | 2019-2020 | HALKLA İLİŞKİLER ATÖLYESİ | Türkçe | 7 |
56 | 2019-2020 | KAMUSAL ALAN VE MEDYA | Türkçe | 3 |
57 | 2019-2020 | HALKLA İLİŞKİLER BİTİRME PROJESİ | Türkçe | 10 |
58 | 2019-2020 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
59 | 2019-2020 | İKNA TEORİLERİ VE RETORİK | Türkçe | 3 |
60 | 2019-2020 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 2 |
61 | 2019-2020 | HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMA VE KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
62 | 2019-2020 | ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
63 | 2019-2020 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 1 |
64 | 2019-2020 | MARKA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
65 | 2018-2019 | ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
66 | 2020-2021 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 2 |
67 | 2020-2021 | MARKA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
68 | 2020-2021 | KAMUSAL ALAN VE MEDYA | Türkçe | 3 |
69 | 2020-2021 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 1 |
70 | 2020-2021 | HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMA VE KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
71 | 2020-2021 | İKNA TEORİLERİ VE RETORİK | Türkçe | 3 |
72 | 2020-2021 | HALKLA İLİŞKİLER-II | Türkçe | 2 |
73 | 2020-2021 | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK | Türkçe | 3 |
74 | 2020-2021 | STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
75 | 2020-2021 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
76 | 2020-2021 | ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
77 | 2020-2021 | HALKLA İLİŞKİLER BİTİRME PROJESİ | Türkçe | 10 |
78 | 2020-2021 | HALKLA İLİŞKİLER ATÖLYESİ | Türkçe | 7 |
79 | 2021-2022 | İKNA TEORİLERİ VE RETORİK | Türkçe | 3 |
80 | 2021-2022 | MARKA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
81 | 2021-2022 | HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMA VE KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
82 | 2021-2022 | ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
83 | 2021-2022 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 2 |
84 | 2021-2022 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 1 |
85 | 2021-2022 | HALKLA İLİŞKİLER-II | Türkçe | 2 |
86 | 2021-2022 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
87 | 2021-2022 | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK | Türkçe | 3 |
88 | 2021-2022 | STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
89 | 2021-2022 | İLETİŞİM UZMANI ADAYI YETKİNLİK DERSİ | Türkçe | 12 |
90 | 2021-2022 | HALKLA İLİŞKİLER ATÖLYESİ | Türkçe | 7 |
91 | 2022-2023 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 2 |
92 | 2022-2023 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 1 |
93 | 2022-2023 | HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMA VE KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
94 | 2022-2023 | İKNA TEORİLERİ VE RETORİK | Türkçe | 3 |
95 | 2022-2023 | MARKA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
96 | 2022-2023 | ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
97 | 2022-2023 | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK | Türkçe | 3 |
98 | 2022-2023 | HALKLA İLİŞKİLER-II | Türkçe | 2 |
99 | 2022-2023 | HALKLA İLİŞKİLER ATÖLYESİ | Türkçe | 7 |
100 | 2022-2023 | STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
101 | 2022-2023 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
102 | 2022-2023 | İLETİŞİM UZMANI ADAYI YETKİNLİK DERSİ | Türkçe | 12 |
103 | 2023-2024 | HALKLA İLİŞKİLER-I | Türkçe | 2 |
104 | 2023-2024 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 1 |
105 | 2023-2024 | HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMA VE KAMPANYALARI | Türkçe | 4 |
106 | 2023-2024 | İKNA TEORİLERİ VE RETORİK | Türkçe | 3 |
107 | 2023-2024 | MARKA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
108 | 2023-2024 | ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
109 | 2023-2024 | HALKLA İLİŞKİLER-II | Türkçe | 2 |
110 | 2023-2024 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
111 | 2023-2024 | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK | Türkçe | 3 |
112 | 2023-2024 | HALKLA İLİŞKİLER ATÖLYESİ | Türkçe | 7 |
113 | 2023-2024 | STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
114 | 2023-2024 | İLETİŞİM UZMANI ADAYI YETKİNLİK DERSİ | Türkçe | 12 |
115 | 2013-2014 | LOBİCİLİK | Türkçe | 2 |
116 | 2013-2014 | STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
117 | 2013-2014 | İNSAN HAKLARI VE MEDYA | Türkçe | 3 |
118 | 2013-2014 | KİŞİLERARASI İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Yeşil pazarlama unsuru olarak vegan kozmetik ürünlerinin genç tüketicilerin satın alma tercihlerine yansıması üzerine bir araştırma | RABİA BALCI | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | İki aşamalı akış kuramı bağlamında çevrimiçi alışveriş sitelerinin kullanıcı yorumlarının tüketici davranışları üzerindeki etkisi | MERVE TÜRKERİ | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Şehir markalaşması ve şehir markalaşma sürecinde Gaziantep örneği | HAYRÜLNİSA DEMİR | TezMerkezi | 2019 |
4 | Tamamlandı | T.C. Sağlık Bakanlığı "Tütün ve mamulleri ile mücadele kampanyası" kapsamında görsel-işitsel medyadaki "sigarayı bırak hayatı bırakma" kamu spotlarının üniversite öğrencilerinin sigara kullanmaya ilişkin tutum ve davranışları üzerindeki etkisi | TÜLİN PARMAKSIZ | TezMerkezi | 2018 |
5 | Tamamlandı | Popüler tüketim kültürünün sosyal ilişkilerde yarattığı görünmez (soyut) hiyerarşi | MAHSUM ZINAR AYDIN | TezMerkezi | 2018 |
6 | Tamamlandı | Kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı bağlamında ilahiyat fakültesi öğrencilerinin sosyal medya kullanımına yönelik bir araştırma: İstanbul Üniversitesi örneği | RIDVAN CEVHER | TezMerkezi | 2016 |
7 | Tamamlandı | Yazılı yerel basın'da LGBTT temsili: Gaziantep örneği (2009-20014) | FATMA YENMEZ | TezMerkezi | 2014 |
1 |
Sürücülerin Akreditasyonu Sertifika Programı
Okul servis araçları şoförlerinin eğitimi, pek çok alanda 7 hafta süreyle amaçlanmıştır. Yrd. Doç. Dr. Fuat USTAKARA tarafından servis şoförlerine İletişim kategorisinde "İletişim ve Beden Dili" eğitimi verilmiştir.
|
---|---|
2 |
Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları Yönetimi İlişkisi
Halkla ilişkiler ve insan kaynakları yönetimi arasındaki ilişkiye yönelik panel düzenlenmiştir. Moderatör: Doç. Dr. Fuat USTAKARA Konuşmacılar: Polat ÖZELÇİNLER ve M. Şekip YİĞİT
|
3 |
Sektörün Gözüyle Halkla İlişkiler
İletişim sektöründen konuşmacılarla bir panel yapılmıştır. Moderatör: Doç. Dr. Fuat USTAKARA, Konuşmacılar: Murat REİS ve Emre ORUÇ
|
4 |
Halkla İlişkiler Çalışmalarında Basının Önemi
Halkla ilişkiler ve medya ilişkisine odaklanan bir söyleşi gerçekleşmiştir. Düzenleyen: Doç. Dr. Fuat USTAKARA, Konuşmacı: Dr. Öğr. Üyesi Fatma NİSAN
|
1 |
5. Uluslararası Aksaray Sempozyumu
Üye Bilimsel Kuruluş 2020 |
---|---|
2 |
Uluslararası Etik Araştırmaları Sempozyumu
Üye Bilimsel Kuruluş 2018 |
3 |
Simetrik İletişim Platformu
Başkan Bilimsel Kuruluş 2018 |
4 |
Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi
Üye Bilimsel Kuruluş 2018 |
5 |
II. International Academic Research Congress
Üye Bilimsel Kuruluş 2017 |
1 |
Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları Yönetimi İlişkisi
Etkinlik Yeri: GAÜN 15 Temmuz Yeleşkesi Konferans Salonu
|
---|