GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ
1 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar
Bölüm Adı: Examining the Views of School Administrators on Effective School Management |
---|---|
2 |
SAĞLIK VE SPOR BİLİMLERİ ALANINDA AKADEMİK DEĞERLENDİRMELER
Bölüm Adı: BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETİMİNDE DEĞERLERİN KAZANDIRILMA DÜZEYLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ |
3 |
Current Debates on Social Sciences 13
Bölüm Adı: Investigation of the Problems and Solution Suggestions of Physical Education Teacher Candidates in Teaching Practice Class |
4 |
Current Debates on Social Sciences 13
Bölüm Adı: The Effect Of The Sıtuatıonal Anxıety Levels Of The Athletes Partıcıpatıng In The Eurohockey Indoor Club 2022 Men Organızatıon On Theır Mental Well-Beıng And Psychologıcal Resılıence |
5 |
Current Debates on Social Sciences 15
Bölüm Adı: Investigation of the Opinions of the Students Studying at the Faculty of Sport Sciences Regarding the Distance Education Process |
6 |
Current Studies in Sports Science 2023
Bölüm Adı: The Importance of Sportıve Play in Preschool Education |
7 |
Spor Bilimleri Alanında Akademik Değerlendirmeler - 9
Bölüm Adı: Polislerin Hizmet İçi Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi |
8 |
Current Studies in Sports Science 2022
Bölüm Adı: PHYSICAL ACTIVITY AND SPORTS IN EDUCATION SCIENCE |
9 |
TOPLUMSAL ARAŞTIRMALAR-2
Bölüm Adı: BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA DURUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ |
10 |
Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar I
Bölüm Adı: EXAMINATION OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS TEACHERS' OPINIONS ON ROTATION APPLICATION |
11 |
Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar I
Bölüm Adı: BRANŞ DEĞİŞİKLİĞİ YAPARAK SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDEN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLİĞİNE GEÇEN ÖĞRETMENLERİN YENİ DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
12 |
Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar I
Bölüm Adı: FUTBOL TAKIMI TARAFTARLARININ FANATİZM DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ |
13 |
Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar I
Bölüm Adı: EVALUATION OF SOCIAL STUDIES TEACHERS' VIEWS ON EDUCATIONAL GAMES |
14 |
Current Studies in Social Sciences
Bölüm Adı: The Work of Municipalities As Local Administration in Turkey and The Expectations of the People |
15 |
HACI BEKTÂŞ-I VELÎ ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-VIII
Bölüm Adı: EVALUATION OF THE VALUES OF VALUES OF VALUES IN PHYSICAL EDUCATION TEACHING ACCORDING TO TEACHER'S OPINION |
16 |
RESEARCH & REVIEWS IN EDUCATIONAL SCIENCES
Bölüm Adı: EVALUATION OF THE OPINIONS OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS ABOUT THE PROBLEMS OF THE CANDIDATE TEACHER TRAINING PROCESS AND THE SUGGESTIONS FOR SOLUTIONS |
17 |
MEHMET ÂKİF ERSOY ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-X
Bölüm Adı: GÜVENLİK GÜÇLERİNİN İNTERNET BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ) |
18 |
MEHMET ÂKİF ERSOY ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-X
Bölüm Adı: GÜVENLİK GÜÇLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİNİN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ) |
19 |
BİLİMSEL SPOR
Bölüm Adı: BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ |
20 |
MUSTAFA ÇOKAY ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-XI
Bölüm Adı: GÜVENLİK GÜÇLERİNİN İNTERNET KULLANIM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ |
21 |
AHÎ EVRAN ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-XII
Bölüm Adı: GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜNDE GÖREV YAPAN PERSONELİN SPOR TESİSLERİNİN YETERLİLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ) |
22 |
AHÎ EVRAN ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-XII
Bölüm Adı: GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ’NDE GÖREV YAPAN PERSONELLERİN İLETİŞİM BECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ) |
23 |
Fârâbi Anısına Türkiye ve Türk Dünyası Araştırmaları-II
Bölüm Adı: Perceptions of Violence in Physical Education Teachers |
24 |
KÂŞGARLI MAHMUD ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-VII
Bölüm Adı: BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ MEMNUNİYET VE ÖĞRETME MOTİVASYONLARININBAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ |
25 |
İBN HALDUN ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-VI
Bölüm Adı: BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEKÖNCESİ ÖĞRETMEN KİMLİK ALGILARININİNCELENMESİ |
26 |
İBN HALDUN ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-VI
Bölüm Adı: BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK KİMLİKLERİNİ GELİŞTİRMELERİNDEETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
27 |
ABAY KUNANBAYEV ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-III
Bölüm Adı: BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ANABİLİM DALINDA LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERİN LİSANSÜSTÜEĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
28 |
AHMED CEVAD ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-V
Bölüm Adı: BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ |
29 |
SOCIAL, EDUCATIONAL, POLITICAL, ECONOMIC AND OTHERDEVELOPMENTS OCCURRED IN TURKEY BETWEEN THE YEARS OF 1938-1980
Bölüm Adı: The Change and Development Process in Turkish Sports With The Law No |
30 |
EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR
Bölüm Adı: Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Fiziksel Aktivite İçeren Oyunlara Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi |
31 |
SOCIAL, EDUCATIONAL, POLITICAL, ECONOMIC AND OTHER DEVELOPMENTS OCCURRED IN TURKEY BETWEEN THE YEARS OF 1923-1938
Bölüm Adı: PART 10: INSTITUTIONAL APPROACHES TO SPORTS IN TURKEY BETWEEN THEYEARS 1922-1938 |
32 |
Herkes İçin Spor ve Wellness Araştırmaları
Bölüm Adı: BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIFYÖNETİMİNDE YAŞADIĞI SORUNLAR VE ÇÖZÜMÖNERİLERİ |
33 |
Mikro Öğretim Uygulamalarının Öğretim Becerilerine Etkisi
Yazar(lar): ALINCAK FİKRET |
1 |
Spor Yapan Ergenlerin Psikolojik Sağlamlık ve Sürekli Kaygı Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
YILMAZ Mustafa,TOPAL ABDURRAHMAN,ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET
|
---|---|
2 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENİ ADAYLARININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ ÖZ YETERLİK ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
KOCAHAL HASAN,ALINCAK FİKRET
|
3 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OYUN OYNAMA MOTİVASYONLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ÖZMEN OĞUZ, ALINCAK FİKRET, CAĞDANLIOĞLU MUSTAFA BURAK
|
4 |
Üniversite Akademik ve İdari Personellerinin Pedometre Bazlı Fiziksel Aktivite Düzeylerinin İncelenmesi
GÜL FERDİ, ALINCAK FİKRET, ÖZDAL MUSTAFA, VURAL MEHMET
|
5 |
Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
DURMUŞ MELİKE, ALINCAK FİKRET, AKGÜL MEHMET
|
6 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
EŞİYOK SEDAT, ALINCAK FİKRET
|
7 |
EMNİYET TEŞKİLATI MENSUPLARINDA SPORUN İÇSEL MOTİVASYON VE MENTAL DAYANIKLILIĞA ETKİSİ (GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ)
AVŞAR Ömer, ÖZTÜRK HÜSEYİN, ALINCAK FİKRET
|
8 |
Spor Merkezlerine Giden Bireylerin Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇAKMAK Ayşe Büşra, ALINCAK FİKRET
|
9 |
CUMHURİYETİN İLK YILLARINDA OKÇULUK FAALİYETLERİ VE OKSPOR KURUMU
TUZCUOĞULLARI ÖMER TARKAN, ALINCAK FİKRET
|
10 |
Evaluation of In-Service Training Needs of Coaches Working in the Provincial Directorate of Youth and Sports (Gaziantep Province Sample)
YAPRAK Ramazan, ALINCAK FİKRET
|
11 |
EXAMINATION OF TEACHERS' BOOK READING HABITS
EŞİYOK SEDAT,ÇOBAN Ömer,DUMRUL Eren,SARIKAYA Okan,DİNÇ Kerim,KARAASLAN Caner,ALINCAK FİKRET
|
12 |
Coach Opinions on the Role of Sports in Changing Unaccepted Behaviors in Society
ALINCAK FİKRET, DEVECİ AHMET, YILDIZ ÖZER
|
13 |
PROBLEMS RELATED TO PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS EXPERIENCED BY NEW TEACHERS
ALINCAK FİKRET, BERK İBRAHİM HALİL, ÖZTÜRK NEHMET FAİK
|
14 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıklarının İncelenmesi
ATICI ALİ, ALINCAK FİKRET
|
15 |
Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
BEYAZ öKKEŞ, ALINCAK FİKRET, ATAŞ Belgin
|
16 |
Lise Düzeyindeki Öğrencilerin Bazı Değişkenler Açısından Spora Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
TOPAL Abdurrahman, ALINCAK FİKRET
|
17 |
Examination of physical education and sport teachers' expectations and motivations from the teaching profession
YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
18 |
Evaluation of school administrators' views on playgrounds and sports areas in the schools they work
YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
19 |
Antrenörlerin Ahlaki ve Kültürel Değerlerinin Sporcular Üzerinde Etkisi Var mıdır?
ALINCAK FİKRET, DEVECİ AHMET, YILDIZ ÖZER
|
20 |
Beden Eğitimi Öğretmenlerinin İnternet Kullanım Durumlarının İncelenmesi
ALINCAK FİKRET, PANCAR ZARİFE
|
21 |
Lise Düzeyindeki Öğrencilerin Farklı Değişkenler Açısından Bilinçli Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
TOPAL ABDURRAHMAN, YILMAZ MUSTAFA, DAL MÜFİT, ALINCAK FİKRET
|
22 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Oyun Kavramına Ve Fiziksel Aktivite İçeren Oyunları Oynamaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
YELTEKİN ERDAL, ALINCAK FİKRET
|
23 |
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİK ALGILARININ VE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN İNCELENMESİ
ALINCAK FİKRET
|
24 |
Examination of Physıcal Educatıon Teacher's Opinions on Effective Class Management
YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
25 |
Ücretli Öğretmenlik Yapan Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Karşılaştığı Sorunlar Ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
26 |
EXAMINATION OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER'S OPINIONS ON THE RESEARCH PROJECT COURSE
YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
27 |
Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Spor Tesislerinin Öğrencilere Hangi Değerleri Kazandırdığının Değerlendirilmesi
ALINCAK FİKRET,ÖZTÜRK HÜSEYİN,KOÇ SELAHATTİN
|
28 |
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ŞAHİN BÜŞRA
|
29 |
Evaluation Of The Opinions Of Pre-School Teacher Candidates ’xxConsiderations On The Game Concept
ALINCAK FİKRET
|
30 |
EVALUATION OF THE LEVEL OF THE VALUES IN PHYSICAL EDUCATION TEACHING ACCORDING TO THE TEACHER’S OPINION
ALINCAK FİKRET
|
31 |
Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Dindarlık Düzeylerinin Ve Dini Gruplara Yönelimlerinin İncelenmesi
ALINCAK FİKRET,DURSUN AKİF
|
32 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMEN YETERLİK VE ÖĞRETMEN LİDERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
ABAKAY UĞUR,SATICI MEHMET,ALINCAK FİKRET
|
33 |
Characteristic Of Teachers From Eye Of Physical Education Candidates Teachers
ALINCAK FİKRET,YIKILMAZ AHMET
|
34 |
ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULUNUN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
35 |
Examining The Elements That Effect Hockey Players Hockey Sport Orientation and Anticipations
YILDIRIM ALİ,ABAKAY ZELİHA,ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
36 |
Bir Doğa Turizmi Olarak Macera Yarışlarına Katılan Sporcuların Zihinsel Dayanıklılıklarının İncelenmesi
GÜRER BURAK,ALINCAK FİKRET,ÖZEN GÜÇLÜ
|
37 |
ASSESSMENT OF LEISURE ACTIVITIES LESSON BASED ON THEVIEWS OF ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS
ALINCAK FİKRET,ABAKAY ZELİHA,ABAKAY UĞUR
|
38 |
INVESTIGATION OF LEADERSHIP AND CREATIVITY FEATURES OF TEACHER CANDIDATES
SERÇE MEHMET RECEP,ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET
|
39 |
EVALUATION OF THE OPINIONS CANDIDATES OF THE PHYSICALEDUCATION TEACHERS ABOUT THE INTERVIEW SYSTEM
ALINCAK FİKRET
|
40 |
Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etmelerinde Etkili Olan Faktörlerin Değerlendirilmesi
ÜZÜM HÜSEYİN,ALINCAK FİKRET
|
41 |
EXAMINING THE ATTITUDES OF HIGH SCHOOL STUDENTS REGARDING PLAYING GAMES WITH PHYSICAL ACTIVITY
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR,BUĞDAYCI SELÇUK
|
42 |
PEDAGOGICAL EXPECTANCES FROM THE PLAYGROUNDS IN THE SCHOOL GARDENS IN CLASSROOM TEACHERS
ALINCAK FİKRET,ÖZTÜRK MEHMET ALİ,TURAK TUĞBA
|
43 |
Investigation of the Book Reading Habits of Physical Education Teachers
ALINCAK FİKRET,KARALAR FEVZİ
|
44 |
EVALUATION OF COTERIE TEACHERS’ COMMITTEE ACCORDING TO THE VIEWS OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS
ALINCAK FİKRET,ACUN Ayten,ÖZTÜRK MEHMET ALİ,YIKILMAZ AHMET
|
45 |
EVALUATION OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS ’xxTHOUGHTS ON INSERVICE EDUCATION
ALINCAK FİKRET,ÖZTÜRK MEHMET ALİ
|
46 |
SPORCU VE SEDANTER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖZNEL İYİOLUŞ VE TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLARININ İNCELENMESİ
ACUN Ayten,ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
47 |
INVESTIGATION OF STRESS MANAGEMENT STYLES OF PROFESSIONAL VOLLEYBALL PLAYERS
ALINCAK FİKRET,GÜRER BURAK
|
48 |
An Evaluatıon Of Pedagogıcal Formatıon Certifıcate Program Students’ Views On Teachıng Technologıes And Materıal Design Course
ALINCAK FİKRET,BARDAKÇI MEHMET,ABAKAY UĞUR,UĞURLU FATİH MEHMET,YIKILMAZ AHMET
|
49 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL DIŞINDA YAPMIŞOLDUĞU FAALİYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR,AYTAÇ KÜRŞAT YUSUF
|
50 |
THE EVALUATION OF THE PARTICIPATION OF GAME AND PHYSICAL EDUCATION LESSON OF THE MILD SEVERE DEGREE MENTAL RETARDATION AND AUTISTIC STUDENTS
AYAN SİNAN,Ergin Murat,ALINCAK FİKRET
|
51 |
Investigation of the Challenges of Physical Education Teacher Nominees to School Experience
ALINCAK FİKRET
|
52 |
EVALUATION OF PRE-SCHOOL TEACHERS` OPINIONS ON TEACHING WITH GAMES
ALINCAK FİKRET,YIKILMAZ AHMET,UĞURLU FATİH MEHMET
|
53 |
Pedagojik Formasyon Sertifikası Progamında Öğrenim Gören Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ACUN Ayten,ALINCAK FİKRET,ÜZÜM Hüseyin
|
54 |
INVESTIGATION OF EMOTIONAL INTELLIGENCE LEVEL OF UNIVERSITY STUDENTS
AYAN SİNAN,SOYLU YUSUF,BOZDAL ÖZLEM,ALINCAK FİKRET
|
55 |
INVESTIGATION OF BODY PERCEPTION AND ASSERTIVENESS LEVELS OF UNIVERSITY STUDENTS
ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET,AY SEDA
|
56 |
ATTITUDES OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS TOWARDS PLAYING GAMES THAT INVOLVE PHYSICAL ACTIVITY
ALINCAK FİKRET
|
57 |
Assessment of the Effectıveness of Pedagogıcal Formatıon Program Accordıng to Opınıons of Physıcal Educatıon Teacher Candıdates
ALINCAK FİKRET
|
58 |
OPINIONS OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER GRADUATES ON PUBLIC PERSONNEL SELECTION EXAM
ALINCAK FİKRET
|
59 |
Sporcu ve Sedanter Lise Öğrencilerinin Özgüven Düzeylerinin Karşılaştırılması (Kırşehir İli Örneği)
ÖZBEK Sıtkı,TAŞBİLEK YONCALIK MELİKE,ALINCAK FİKRET
|
60 |
EVALUATIONS OF THE OPINIONS OF TEACHERS ABOUT HIGH SCHOOL PHYISCAL EDUCATION AND SPORTS LESSON
ALINCAK FİKRET,DOĞAN İSA,ABAKAY UĞUR
|
61 |
EVALUATION OF OPINIONS OF PRIMARY SCHOOL TEACHERSON THE METHOD OF EDUCATION WITH GAME
ALINCAK FİKRET
|
62 |
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
CİNPOLAT Türkan,ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
63 |
THE EFFECTS OF MICROTEACHING PRACTICES ON PRE SERVICE PHYSICAL EDUCATION AND SPORT TEACHERS ATTITUDES TOWARDS TEACHING PROFESSION
ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET,DEMİR HAYRİ
|
64 |
Remarks of class teachers on game and physical activities lesson in terms of disabled students
ALINCAK FİKRET,UĞURLU FATİH MEHMET,ABAKAY UĞUR,AYAN SİNAN
|
65 |
Investigation of Mountaineering and Outdoor Sports Clubs with Activity Areas
GÜRER BURAK,ALINCAK FİKRET,ÖÇALAN MEHMET
|
66 |
THE EVALUATION OF THE OPINIONS OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS TEACHERS ABOUT USING LESSON EQUIPMENTS
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
67 |
The 8 Grade Students in Middle School Ideas about Effectiveness of Physical Education Lesson
ALINCAK FİKRET,BİÇER MÜRSEL,ABAKAY UĞUR,UĞURLU FATİH MEHMET
|
68 |
THE EVALUATION OF THE IDEAS OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS STUDENTS ABOUT OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORT LESSON IN DISABLED PERSONS
ALINCAK FİKRET,UĞURLU FATİH MEHMET
|
69 |
THE EVALUATION OF HIGH SCHOOL 12TH GRADE STUDENTS OPINIONS ABOUT THE EFFECTIVENESS OF PHYSICAL EDUCATION CLASSES
ZENGİN ÖZLEM,DEMİR HAYRİ,ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
70 |
THE EVALUATION OF VIOLENT CONTENT GAMES FORCHILDREN S DEVELOPMENT
ALINCAK FİKRET,TUZCUOĞULLARI ÖMER TARKAN
|
71 |
A Research on Environmental Awareness of Higher Education Students
MEŞE NAFİYE NUR,ALINCAK FİKRET
|
72 |
ATTITUDES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS INCLUDING PHYSICAL ACTIVITY INVOLVING PLAYING GAMES
ALINCAK FİKRET
|
73 |
ORTAOKUL BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET,AKYEL YAKUP,YETİŞ ÜMİT
|
74 |
THE EVALUATION OF SOME REGIONAL GAME PLAYED IN GAZIANTEP BEING LIKE AN EDUCATIONAL GAME FOR HANDBALL TECNIC STUDIES
AYAN SİNAN,ALINCAK FİKRET,TUZCUOĞULLARI ÖMER TARKAN
|
75 |
Expectations of Prospective Class Teachers From PhysicalEducation and Game Teaching Lesson
ALINCAK FİKRET,AYAN SİNAN,DOĞAN İSA,ABAKAY UĞUR
|
76 |
SPORTİF REKREASYON FAALİYETLERİNE KATILAN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN LİDERLİK DAVRANIŞININ ANLAYIŞ GÖSTERME BOYUTU İNCELENMESİ1
yılmaz tuğay,ÖZTÜRK HÜSEYİN,ALINCAK FİKRET
|
77 |
A COMPARISON of STRESS MANAGEMENT LEVELS of INDIVIDUALS PLAYING TEAM SPORTS and DOING INDIVIDUAL SPORTS
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
78 |
THE CLASROOM TEACHER S EVOLUTİON OF RELATED TO GAME AND PHYSİCAL ACTIVITIES LESSON THE CLASROOM TEACHER S EVOLUTİON OF RELATED TO GAME AND PHYSİCAL ACTIVITIES LESSON
ALINCAK FİKRET,AYAN SİNAN,ABAKAY UĞUR
|
1 |
ÇOCUK OYUN ALANLARININ EBEVEYNLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ)
KAYA HASAN,ALINCAK FİKRET
|
---|---|
2 |
ANAOKULLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OYUN EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
GÜNER ZEYNEP,ALINCAK FİKRET
|
3 |
4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA OYUNLAR VE SPORTİF FAALİYETLER
AKCAN Ceylan,ALINCAK FİKRET
|
4 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN ETKİLİ OKUL YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ALINCAK FİKRET,KUŞ DİLAN
|
5 |
ÖZEL OKULLARDA ÖĞRENİM GÖREN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL OYUN OYNAMA MOTİVASYONLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
YILDIZ FATMA,ALINCAK FİKRET
|
6 |
10-14 YAŞ GRUBU SPOR YAPAN VE YAPMAYAN BİREYLERİN DİJİTAL OYUN BAĞIMLILIKLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
GÜNER ZEYNEP,ALINCAK FİKRET
|
7 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜNDEN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN İLK YILLARININ İNCELENMESİ
ERYOL ÇAĞLA,ALINCAK FİKRET,ERYOL MUSTAFA
|
8 |
ÖZEL OKULLARDA ÖĞRENİM GÖREN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL OYUN BAĞIMLILIKLARI İLE DİJİTAL OYUNLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN
İNCELENMESİ
ERYOL ÇAĞLA,ALINCAK FİKRET
|
9 |
DİJİTAL OYUN BAĞIMLILIĞININ FUTBOL HAKEMLERİNDE KARAR VERME STİLLERİNE ETKİSİ
CEYLAN MEHMET GÖKHAN,ALINCAK FİKRET
|
10 |
GELENEKSEL TÜRK HALK OYUNCULARINDA GÖRÜLEN SAKATLIK TİPLERİNİN İNCELENMESİ
KUŞ DİLAN,ALINCAK FİKRET
|
11 |
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL OYUN OYNAMA MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
ACUN AYTEN,ALINCAK Hatice,ALINCAK FİKRET
|
12 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN SPORT SELF-CONFIDENCE, EGO ORIENTATION AND TASK ORIENTATION OF INDIVIDUALS INVOLVED IN
INDIVIDUAL AND TEAM SPORTS
YILDIZ Kenan,ALINCAK FİKRET
|
13 |
RESPİRATUAR KAS GERME EGZERSİZLERİNİN DOLAŞIM PARAMETRELERİNE AKUT, KRONİK VE KOMBİNE ETKİLERİ
SOBACI Dilay,ALINCAK FİKRET
|
14 |
EXAMINATION OF THE OPINIONS AND SATISFACTION LEVELS OF STUDENTS STUDYING IN THE DEPARTMENT OF SPORT MANAGEMENT ABOUT THEIR DEPARTMENTS
YIKILMAZ AHMET,ALINCAK FİKRET
|
15 |
AN INVESTIGATION OF THE EXPECTATIONS OF STUDENTS STUDYING IN THE DEPARTMENT OF COACHING EDUCATION FROM THEIR DEPARTMENTS
YIKILMAZ AHMET,ALINCAK FİKRET
|
16 |
AN INVESTIGATION OF THE VIEWS OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER CANDIDATES TAKING PEDAGOGICAL FORMATION EDUCATION ON TEACHING PRACTICE COURSE
YIKILMAZ AHMET,ALINCAK FİKRET
|
17 |
EXAMINATION OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER CANDIDATES' EXPECTATIONS FROM CLASSROOM MANAGEMENT COURSE
YIKILMAZ AHMET,ALINCAK FİKRET
|
18 |
EXAMINATION OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORT TEACHER CANDIDATES' 21ST CENTURY SKILLS SELF-EFFICACY PERCEPTIONS IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES
KOCAHAL HASAN, ALINCAK FİKRET, PANCAR ZARİFE
|
19 |
EXAMINATION OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS' VIEWS ON INTEGRATION EDUCATION
ALINCAK FİKRET, PANCAR ZARİFE
|
20 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
METİN MERT, ALINCAK FİKRET
|
21 |
POLİSLERİN HİZMETİÇİ EĞİTİM FAALİYETLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ŞAHİNOĞLU İREM, ALINCAK FİKRET
|
22 |
Problems Faced By Physical Education Teacher Practice in Teaching
ALINCAK FİKRET, PANCAR ZARİFE
|
23 |
Examination of Social Science Teachers' Opinions on the Use of Educational Games in the Course
ALINCAK FİKRET, PANCAR ZARİFE
|
24 |
Acute Effects of Myofascıal Release Exercıse Periods on Circulatory Parameters in Young Archers
PANCAR ZARİFE, ALINCAK FİKRET
|
25 |
Investigation of Potential Effects of Aronia Melonacarpa Supplementation on Sportive Performance
PANCAR ZARİFE, ALINCAK FİKRET
|
26 |
Investigation Of The Healthy Lifestyle Behaviors Of Individuals Going To Sports Centers In Terms Of Different Variables
ÇAKMAK Ayşe Büşra, ALINCAK FİKRET, VURAL MEHMET
|
27 |
An Examination Of The Opinions Of Women Who Go To Private Sports Facilities About The Facilities
ALINCAK FİKRET, PANCAR ZARİFE, ÇAKMAK Ayşe Büşra
|
28 |
INVESTIGATION OF THE HEALTHY LIFESTYLE BEHAVIORS OF INDIVIDUALS GOING TO SPORTS CENTERS IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES
ÇAKMAK Ayşe Büşra, ALINCAK FİKRET, VURAL MEHMET
|
29 |
EVALUATION OF THE OPINIONS OF ATHLETICS TRAINERS WORKING IN THE PROVINCIAL DIRECTORATE OF YOUTH AND SPORTS ON THE BENEFITS OF THE IN-SERVICE TRAINING PROGRAM
ÇAKMAK Ayşe Büşra, ALINCAK FİKRET, VURAL MEHMET
|
30 |
ANALYSIS OF VARIOUS DEMOGRAPHIC VARIABLES AFFECTING THE PROFESSIONAL ATTITUDE AND PROFESSIONAL COMMITMENT OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS TEACHERS
DEVECİ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
31 |
Potential Effects of Royal Jelly Supplement on Sports Performance
PANCAR ZARİFE, ALINCAK FİKRET
|
32 |
Potential Effects of Natural Food Supplements for Sports Performance: Curcumin for Athletes
PANCAR ZARİFE, ALINCAK FİKRET
|
33 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLiŞKiN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
YIKILMAZ AHMET, ÇAKMAK Ayşe Büşra, ALINCAK FİKRET
|
34 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNİN ARAÇ-GEREÇ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ÇAKMAK Ayşe Büşra, YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
35 |
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN BİREYLERDE HAREKET EĞİTİMİYLE BİRLİKTE UYGULANACAK GLÜTENSİZ DİYETİN MOTORİK, SOSYAL VE AKADEMİK BECERİLERE ETKİSİ
KARUÇ MUHAMMET DOĞUHAN, ABAKAY UĞUR, ALINCAK FİKRET
|
36 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
EŞİYOK SEDAT, ALINCAK FİKRET
|
37 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OYUN OYNAMA MOTİVASYONLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ÖZMEN OĞUZ, ALINCAK FİKRET
|
38 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
DURMUŞ MELİKE, ALINCAK FİKRET
|
39 |
ÜNİVERSİTE AKADEMİK VE İDARİ PERSONELLERİNİN PEDOMETRE BAZLI FİZİKSEL AKTİVİTE DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
GÜL FERDİ, ALINCAK FİKRET
|
40 |
Examination of Physical Education Teacher's Opinions on the Quality of the Pedagogical Formation Certificate Program
ALINCAK FİKRET, PANCAR ZARİFE
|
41 |
Evaluation of Preschool Teachers' Competencies Regarding Educational Games
ALINCAK FİKRET, PANCAR ZARİFE
|
42 |
Comparison of Team Athletes in Terms of Flexibility and Balance Levels
PANCAR ZARİFE, ALINCAK FİKRET
|
43 |
Comparison of Reaction Times and SpO2 Values of Athletes in Different Branches
PANCAR ZARİFE, ALINCAK FİKRET
|
44 |
EXAMINATION OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER'S OPINIONS ON QUALIFIED TEACHER PERCEPTIONS
YILDIZ FATMA, ALINCAK FİKRET
|
45 |
EXAMINATION OF CANDIDATE TEACHERS' VIEWS ON THE CANDIDATE TEACHER TRAINING PROCESS
DEMİR HASAN, ALINCAK FİKRET
|
46 |
EXAMINATION OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS' USE OF ALTERNATIVE ASSESSMENT AND EVALUATION APPROACHES IN THE LESSONS
YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
47 |
TEACHING PROFESSION FROM THE PERSPECTIVE OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS
YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
48 |
INVESTIGATION OF THE PROBLEMS EXPERIENCED BY PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS TEACHERS IN PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS TEACHING
ÇAKMAK Ayşe Büşra, ALINCAK FİKRET, ÖZDAL MUSTAFA
|
49 |
EXAMINATION OF THE OPINIONS OF WOMEN WHO USE SPECIAL SPORTS FACILITIES ON THE PERCEPTION OF SERVICE QUALITY
ÇAKMAK Ayşe Büşra, ALINCAK FİKRET, ÖZDAL MUSTAFA
|
50 |
Spor Bilimleri Fakültesinde Öğrenim Gören Öğrencilerin İnternet Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi
ALINCAK FİKRET, YILMAZ Mustafa
|
51 |
Futbol Takımı Taraftarlarının Fanatizm Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
YILMAZ Mustafa, TOPAL Abdurrahman, ALINCAK FİKRET
|
52 |
Lise Düzeyindeki Öğrencilerin Bazı Değişkenler Açısından Spora Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
TOPAL Abdurrahman, ALINCAK FİKRET
|
53 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ALINCAK FİKRET, AKCAN FIRAT
|
54 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eğitsel Oyunlar Hakkında Görüşlerinin Değerlendirilmesi
AKCAN Ceylan, ALINCAK FİKRET, AKCAN FIRAT
|
55 |
Beden Eğitimi Ve Spor Öğretmenlerinin Rotasyon Uygulamasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ALINCAK FİKRET, PANCAR ZARİFE
|
56 |
Spor Bilimleri Fakültesinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Uzaktan Eğitim Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ALINCAK FİKRET
|
57 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Derslerde Yaşamış Oldukları Sorunların İncelenmesi
ALINCAK Hatice, ALINCAK FİKRET
|
58 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Kitap Okumaya İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
ATICI ALİ, ALINCAK FİKRET
|
59 |
EXAMINATION OF THE SATISFACTION LEVELS OF WOMEN WHO BENEFIT FROM SPECIAL SPORTS FACILITIES
ÇAKMAK Ayşe Büşra, ALINCAK FİKRET
|
60 |
EXAMINING THE PROBLEMS EXPERIENCED BY PHYSICAL EDUCATION TEACHERS WORKING IN PRIVATE SCHOOLS IN CLASSROOM MANAGEMENT
ALINCAK FİKRET, YIKILMAZ AHMET
|
61 |
EVALUATION OF PARENTS' VIEWS ON THE CONCEPT OF GAME AND CHILDREN'S USE OF DIGITAL GAMES
YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
62 |
EVALUATION OF SECONDARY STUDENTS' OPINIONS ON PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS LESSON
ÇAKMAK Ayşe Büşra, ALINCAK FİKRET
|
63 |
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
ALINCAK FİKRET
|
64 |
BRANŞ DEĞİŞİKLİĞİ YAPARAK SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDEN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLİĞİNE GEÇEN ÖĞRETMENLERİN YENİ DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET
|
65 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ
ATICI ALİ, ALINCAK FİKRET
|
66 |
Investigation of Relative Opinions of Teacher Candidates in Pedagogical Formation Education
DEMİR HASAN, ALINCAK FİKRET
|
67 |
Investigation of Book Reading Habits of Teacher Candidates
ÜZÜM HÜSEYİN, ALINCAK FİKRET
|
68 |
Examination of Physical Education Teachers' Opinions on the Qualifications of School Headquarters
DEMİR HASAN, ALINCAK FİKRET
|
69 |
Investigation of Anxiety and Expectations of Physical Education Teacher Candidates on the Teaching Profession
ALINCAK FİKRET, YILDIZ FATMA
|
70 |
Examination of Mothers' Opinions Regarding Children's Digital Playing
ALINCAK FİKRET
|
71 |
Evaluation of Teachers' Attitudes Regarding Unwanted Student Behaviors
ÜZÜM HÜSEYİN, ALINCAK FİKRET
|
72 |
Evaluation of Students' Views on Problems in the Graduate Education Process
YILDIZ FATMA, ALINCAK FİKRET
|
73 |
Evaluation of Physical Education Teacher's Opinions on the Field Exam
ALINCAK FİKRET
|
74 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
BEYAZ öKKEŞ, ALINCAK FİKRET
|
75 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN İNTERNET KULLANIM ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ
ALINCAK FİKRET
|
76 |
EVALUATION OF THE OPINIONS OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS ON SUPPORT AND TRAINING COURSES
YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
77 |
EVALUATION OF PRE-SCHOOL TEACHER CANDIDATES 'OPINIONS ABOUT PHYSICAL EDUCATION AND GAME TEACHING COURSE
YIKILMAZ AHMET, ALINCAK FİKRET
|
78 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FİZİKSEL AKTİVİTE İÇEREN OYUNLARA YÖNELİK TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
KARABAŞ ZEKİ,ALINCAK FİKRET
|
79 |
Ortaokul Öğrencilerinin Beden Eğitimi Dersine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ÜZÜM HÜSEYİN,ALINCAK FİKRET
|
80 |
Çocukların Gelişimi Açısından Şiddet İçerikli Oyunların Değerlendirilmesi
ÜZÜM HÜSEYİN,ALINCAK FİKRET
|
81 |
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ŞAHİN BÜŞRA
|
82 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKULLARDAKİ DERS SÜRESİNİN VE SAATLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
83 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN OYUNLA ÖĞRETİM YÖNTEMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
84 |
ÖĞRETMENLERİN OKUL DIŞINDA YAPMIŞ OLDUĞU ETKİNLİKLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET
|
85 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİR ÖĞRETMENDE BULUNMASIGEREKEN MESLEKİ ETİK DEĞERLER KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET
|
86 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ARAÇ-GEREÇ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
87 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMEN YETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET
|
88 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ALINCAK FİKRET,ÖZTÜRK HÜSEYİN
|
89 |
GAZİANTEP ŞEHRİNDEKİ SAĞLIKLI YAŞAM VE SPOR MERKEZLERİNDEÇALIŞANLARIN TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLKELERİNE BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ
ÖZTÜRK HÜSEYİN,ALINCAK FİKRET
|
90 |
Hokeycilerin Hokey Sporuna Yönelmeye Etki Eden Unsurlar ve Beklentilerinin İncelenmesi
YILDIRIM ALİ, ABAKAY ZELİHA, ALINCAK FİKRET, ABAKAY UĞUR
|
91 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ŞİDDET ALGILARI
ALINCAK FİKRET,GÜRER BURAK
|
92 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
ALINCAK FİKRET
|
93 |
MACERA YARIŞLARINA KATILAN SPORCULARIN ZİHİNSEL DAYANIKLILIKLARININ İNCELENMESİ
GÜRER BURAK,ALINCAK FİKRET,ÖZEN GÜÇLÜ
|
94 |
EVALUATION OF THE OPINIONS OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS WHO MADE BRANCH CHANGE ON THE NEW STATUS
ALINCAK FİKRET
|
95 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETİMİNDE DEĞERLERİN KAZANDIRILMA DÜZEYLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,TURAK TUĞBA
|
96 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNİN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,TURAK TUĞBA
|
97 |
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIKLARI MESLEKİ SORUNLARIN İNCELENMESİ
ALINCAK FİKRET
|
98 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ
ALINCAK FİKRET,KARALAR FEVZİ
|
99 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OYUN KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ALINCAK FİKRET
|
100 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BEDEN EĞİTİMİ VE OYUN ÖĞRETİMİ DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR,TURAK TUĞBA
|
101 |
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulunda Öğrenim Gören Öğrencilerinin İletişim Becerilerinin İncelenmesi: Gaziantep Örneği
ALINCAK FİKRET,KARALAR FEVZİ
|
102 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULUNDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİNBİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
103 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI İLEÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ TERCİH ETMELERİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ÜZÜM HÜSEYİN,ALINCAK FİKRET
|
104 |
Sınıf Öğretmenlerine Göre Oyunun Öğrenme Üzerinde Etkileri
YIKILMAZ AHMET,ALINCAK FİKRET,DURSUN AKİF,ÜZÜM HÜSEYİN
|
105 |
Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Gözünden Öğretmen Nitelikleri
ALINCAK FİKRET,YIKILMAZ AHMET
|
106 |
Ebeveynlerin Çocukların Dijital Oyun Oynamaları Konusundaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ALINCAK FİKRET
|
107 |
Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalında Lisansüstü Eğitim Alan Öğrencilerin Lisansüstü Eğitime İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ALINCAK FİKRET,DURSUN AKİF,ABAKAY UĞUR
|
108 |
Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Mülakat Uygulamasına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ALINCAK FİKRET,AY SEDA
|
109 |
Sınıf Öğretmenlerinin Okul Bahçelerinde Bulunan Oyun Alanlarından Pedagojik Beklentileri
ALINCAK FİKRET,TURAK TUĞBA
|
110 |
Hokeycilerin Hokey Sporuna Yönelmeye Etki Eden Unsurlar ve Beklentilerinin İncelenmesi
YILDIRIM ALİ,ABAKAY ZELİHA,ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
111 |
Göreve Yeni Başlayan Beden Eğitimi Öğretmenlerin Yeterlik Algılarının Ve Karşılaştıkları Sorunların İncelenmesi
ALINCAK FİKRET,ÇELİKADAM BURKU
|
112 |
Spor Tesislerinin Öğrencilere Hangi Değerleri Kazandırdığına Yönelik Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Görüşleri
ALINCAK FİKRET,ABAKAY ZELİHA,DURSUN AKİF
|
113 |
ASSESSMENT OF TEACHER CANDIDATES’xx COMMUNICATION SKILL
ALINCAK FİKRET,YEŞİL FATMA,GÜRER BURAK
|
114 |
Üniversite Öğrencilerinin Cinsiyet Bazında Fiziksel Aktivite Düzeyleri ve Yaşam Kaliteleri Farklılıklarının İncelenmesi
ÖZTÜRK MEHMET ALİ,ALINCAK FİKRET,GÜRKAN ALPER CENK
|
115 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE YAŞADIĞI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
ALINCAK FİKRET,ÖZTÜRK MEHMET ALİ
|
116 |
Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarımı Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
117 |
ÖZEL OKULLARDA GÖREV YAPAN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN PERFORMANS DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ÖZTÜRK MEHMET ALİ,ABAKAY UĞUR,YIKILMAZ AHMET
|
118 |
TÜRK MİLLETİNİ TANIMLAYAN DEĞERLERİN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
119 |
ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULUNUN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ACUN Ayten
|
120 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ETKİLİ SINIF YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ACUN Ayten,ALINCAK FİKRET
|
121 |
SERBEST ETKİNLİKLER DERSİNİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY ZELİHA,ABAKAY UĞUR
|
122 |
SPORCU VE SEDANTER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖZNEL İYİ OLUŞ VE TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLARININ İNCELENMESİ
ACUN Ayten,ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
123 |
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİKSEL ETKİNLİK İÇEREN OYUNLARI OYNAMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
124 |
Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulunda Öğrenim Gören Öğrencilerin Aile Profilleri ve Meslek Tercihlerinde Ailenin Rolü
ACUN Ayten,ALINCAK FİKRET,İNCE Rabia Kübra
|
125 |
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Faaliyetlere Katılımı ve Serbest Zaman Algılarının İncelenmesi
GÜRER BURAK,ALINCAK FİKRET
|
126 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OYUN KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET
|
127 |
Profesyonel Voleybolcuların Stresle Başa Çıkma Tarzlarının İncelenmesi
ALINCAK FİKRET,GÜRER BURAK
|
128 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİME YÖNELİK DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET
|
129 |
Sporcu ve Sedanter Lise Öğrencilerinin Özgüven Düzeylerinin Karşılaştırılması (Kırşehir İli Örneği)
ÖZBEK SITKI,TAŞBİLEK YONCALIK MELİKE,ALINCAK FİKRET
|
130 |
Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Aday Öğretmen Yetiştirme Süreci Ve Danışman Öğretmen Özelliklerinin İncelenmesi
ALINCAK FİKRET
|
131 |
Pedagojik Formasyon Sertifikası Progamında Öğrenim GörenÖğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin GörüşlerininDeğerlendirilmesi
ACUN AYTEN,ALINCAK FİKRET,ÜZÜM HÜSEYİN
|
132 |
THE SEARCH ON THE CANDIDATES OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS OPINIONS ABOUT THE KPSS EXAM
ALINCAK FİKRET
|
133 |
EVALUATION OF OUTDOOR ACTIVITIES OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
134 |
THE EVALUATION OF THE EFFECTIVENESS PEDOGOGICAL EDUCATION PROGRAMME ACCORDING TO THE PHYSICAL EDUCATION TEACHER CANDIDATES
ALINCAK FİKRET
|
135 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN ALGISI VE ATILGANLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET,AY SEDA
|
136 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULUNDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN TUTUM VE BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ
Karababa Enise Merve,ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
137 |
SPOR BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİ HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR,ACUN Ayten
|
138 |
An Evaluatıon Of Pedagogıcal Formatıon Certifıcate Program Students’ Views On Teachıng Technologıes And Materıal Design Course
ALINCAK FİKRET,BARDAKÇI MEHMET,ABAKAY UĞUR
|
139 |
THE EVALUATION OF HIGH SCHOOL 12TH GRADE STUDENTS OPINIONS ABOUT THE EFFECTIVENESS OF PHYSICAL EDUCATION CLASSES
ZENGİN ÖZLEM,DEMİR HAYRİ,ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
140 |
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
CİNPOLAT TÜRKAN,ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
141 |
Farklı Sporlar İle Uğraşan Kadın Sporcuların Sürekli Öfke Ve Öfke İfade Tarzı Ölçeği Puanlarının İncelenmesi
OLGUN Rengin,ARDIÇ Sadiye,ALINCAK FİKRET
|
142 |
Spor Yöneticiliği Bölümünde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bölümlerine İlişkin Görüşlerinin Analizi
BAKIRCIOĞLU Mazlum,ALINCAK FİKRET,BUĞDAYCI SELÇUK,ÇİFTÇİ Alper Tunga,ABAKAY UĞUR
|
143 |
Emniyet Mensuplarına Göre Futbolda Şiddet Ve Saldırganlığı Oluşturan Unsurlar Gaziantep İl Örneği
AKALIN Tuba,ABAKAY UĞUR,ALINCAK FİKRET,KORKMAZ Merve Nur,YILDIRIM Ali,ÜZÜM Mehmet,URKAN Kübra Nur
|
144 |
Açık Alan Spor Parklarını Kullanan Bireylerin Sportif Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi Gaziantep İli Uygulaması
ÇARBA İrem,AKDENİZ Sevda,ERMAŞA Tolga,ALINCAK FİKRET
|
145 |
Üniversite Öğrencilerinin Bedensel Kinestetik Zekâ Düzeylerinin Alan Açısından Karşılaştırılması
YÜCE Sultan,ÖZTÜRK Mine,ÇOBANOĞLU Gülşen,ALINCAK FİKRET
|
146 |
The 8 Grade Students in Middle School Ideas About Effectiveness of Physical Education Lesson
ALINCAK FİKRET,BİÇER MÜRSEL,ABAKAY UĞUR
|
147 |
The Evaluation of Physical Education and Sports Teacher s Ideas on Regarding the Use of Tools in the Lessons
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR
|
148 |
İŞİTME ENGELLİ ERKEK GÜREŞÇİ VE JUDOCULARIN BAZI FİZİKSEL FİZYOLOJİK VE ANTROPOMETRİK PARAMETRELERİNİN İNCELENMESİ
KARAKOÇ ÖNDER,TAŞKIN CENGİZ,ALINCAK FİKRET
|
149 |
KURASH KURAŞ VE JUDO SPORLARININ BENZER VE FARKLI YÖNLERİNİN İNCELENMESİ
ALINCAK FİKRET,KARAKOÇ ÖNDER,TAŞKIN CENGİZ
|
150 |
Türkiyedeki Dağcılık ve Doğa Sporları Kulüpleri ile Faaliyet Alanlarının İncelenmesi
GÜRER BURAK,ALINCAK FİKRET,ÖÇALAN MEHMET
|
151 |
Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Engellilerde Beden Eğitimi ve Spor Dersine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ALINCAK FİKRET,KARAKOÇ ÖNDER,AKCAN FIRAT
|
152 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ENGELLİ ÖĞRENCİLER AÇISINDAN OYUN VE FİZİKİ ETKİNLİKLER DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ALINCAK FİKRET,ABAKAY UĞUR,AYAN SİNAN
|
153 |
an inverstiga the on of gaziantep metroplitan monicipality sports team footballers nutritional infarmation and habıts
ALINCAK hatice,ALINCAK FİKRET,KARAKOÇ ÖNDER
|
154 |
SPORTİF REKREASYON FAALİYETLERİNE KATILAN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN LİDERLİK DAVRANIŞININ ANLAYIŞ BOYUTUNDA İNCELENMESİ
yılmaz tuğay,ÖZTÜRK HÜSEYİN,ALINCAK FİKRET
|
155 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖGRETMENLERİNİN MESLEKİ DOYUM VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ALINCAK FİKRET,ÖÇALAN MEHMET,alıncak hatice
|
156 |
Physıcal Educatıon And Sports In Hıgh Scholl Students Submıssıve Realatıonshıp Between Behavıor And Self Esteem
ALINCAK FİKRET,ÖZTÜRK HÜSEYİN,ÖZDAYI NAHİT
|
157 |
Investigation of the Members of the Health and Sport Center Eating Habits According to the Income Variable
NAR Dilek,ÖZDAYI NAHİT,ALINCAK FİKRET
|
158 |
İki Farklı İldeki Futbol Hakemlerinin Müsabaka Öncesi Kaygı Düzeylerinin Karşılaştırılması
ALINCAK FİKRET,AFYON YAKUP AKİF,ÖZDAYI NAHİT
|
159 |
Sigaranın Bırakılmasında Sporun Etkisi
ALINCAK FİKRET,ÖZDAYI NAHİT,ÖZTÜRK HÜSEYİN
|
160 |
Futbol Sporuyla Uğraşan 9 12 Yaş Çocukların Futbola Yönelme Nedenleri Ve Bakış Açılarının İncelenmesi
,ALINCAK FİKRETÖZDAYI NAHİT,KOÇ SELAHATTİN
|
1 |
ÜNİVERSİTE AKADEMİK VE İDARİ PERSONELLERİNİN PEDOMETRE BAZLI FİZİKSEL AKTİVİTE DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Bu projenin amacı, Gaziantep üniversitesi akademik ve idari personellerinin fiziksel aktivite düzeylerinin belirlenmesidir. Bu amaçla üniversite içerisinde aktif görev yapan akademik ve idari personellerle çalışma yürütülecektir. Denekler görevde ve
|
---|
1 |
GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI
GAZİANTEP GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ THOM AKADEMİK DANIŞMANLIK
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği
|
3 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği
|
1 |
Current Studies in Sports Science 2023
Yazar Adı: ÖZDAL MUSTAFA, ALINCAK FİKRET
, Yayın Yeri: ISRES Publishing
|
---|---|
2 |
Current Studies in Sports Science 2022
Yazar Adı: ALINCAK FİKRET, VURAL MEHMET
, Yayın Yeri: isres
|
3 |
European Journal of Physical Education and Sport Science
Yazar Adı: ALINCAK FİKRET
, Yayın Yeri: oapub
|
4 |
IJASMJOURNAL International journal of Advances in Sport Managemen
Yazar Adı: ABAKAY UĞUR,BİÇER MÜRSEL,ÖZDAL MUSTAFA,MENDEŞ BEKİR,GÜRER BURAK,ALINCAK FİKRET,ÖZTÜRK HÜSEYİN
, Yayın Yeri: http://www.ijasmjournal.com
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2023-2024 | Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi | Türkçe | 3 |
2 | 2023-2024 | Beden Eğitimi ve Sporda özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 3 |
3 | 2022-2023 | Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi | Türkçe | 3 |
4 | 2022-2023 | Okul Öncesi ve İlköğretimde Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi | Türkçe | 3 |
5 | 2021-2022 | Beden Eğitimi için Öğrenme Modelleri | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | Öğretimde Planlama ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
7 | 2020-2021 | Beden Eğitimi için Öğrenme Modelleri | Türkçe | 3 |
8 | 2020-2021 | Sporda Örgütsel Davranış | Türkçe | 3 |
9 | 2019-2020 | Beden Eğitimi İçin Öğrenme Modelleri | Türkçe | 3 |
10 | 2019-2020 | Öğretimde Planlama ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | Türk Kültüründe Beden Eğitimi ve Spor | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | Yönetim Bilimi ve Spor | Türkçe | 3 |
3 | 2017-2018 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | Yüksek Lisans Semineri | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Türkçe | 3 |
6 | 2023-2024 | Oyun Eğitimi | Türkçe | 3 |
7 | 2023-2024 | Türk Kültüründe Geleneksel Spor ve Oyun | Türkçe | 3 |
8 | 2023-2024 | Türk Kültüründe Beden Eğitimi ve Spor | Türkçe | 3 |
9 | 2023-2024 | Spor ve Medya | Türkçe | 3 |
10 | 2022-2023 | Beden Eğitimi ve Spor Kültürü | Türkçe | 3 |
11 | 2022-2023 | Türk Kültüründe Geleneksel Spor ve Oyun | Türkçe | 3 |
12 | 2022-2023 | Türk Kültüründe Beden Eğitimi ve Spor | Türkçe | 3 |
13 | 2022-2023 | Türk Spor Sisteminin Teşkilat Yapısı | Türkçe | 3 |
14 | 2022-2023 | Oyun Eğitimi | Türkçe | 3 |
15 | 2021-2022 | Türk Kültüründe Beden Eğitimi ve Spor | Türkçe | 3 |
16 | 2021-2022 | Spor Yönetiminde Halkla İlişkiler | Türkçe | 3 |
17 | 2021-2022 | Spor ve Medya | Türkçe | 3 |
18 | 2020-2021 | Türk Kültüründe Beden Eğitimi ve Spor | Türkçe | 3 |
19 | 2020-2021 | Spor Yönetiminde Halkla İlişkiler | Türkçe | 3 |
20 | 2020-2021 | Spor ve Medya | Türkçe | 3 |
21 | 2019-2020 | Spor Yönetiminde Halkla İlişkiler | Türkçe | 3 |
22 | 2019-2020 | Türk Kültüründe Beden Eğitimi ve Spor | Türkçe | 3 |
23 | 2018-2019 | Türk Kültüründe Beden Eğitimi ve Spor | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | Beden Eğitimi ve Spor Kültürü | Türkçe | 2 |
2 | 2013-2014 | Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi | Türkçe | 3 |
3 | 2012-2013 | Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi | Türkçe | 3 |
4 | 2014-2015 | Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi | Türkçe | 3 |
5 | 2015-2016 | Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi | Türkçe | 3 |
6 | 2013-2014 | Sağlıklı Yaşam ve Spor | Türkçe | 2 |
7 | 2012-2013 | Sağlıklı Yaşam ve Spor | Türkçe | 2 |
8 | 2015-2016 | Sağlıklı Yaşam ve Spor | Türkçe | 2 |
9 | 2014-2015 | Sağlıklı Yaşam ve Spor | Türkçe | 2 |
10 | 2012-2013 | Davranış Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
11 | 2011-2012 | Davranış Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
12 | 2013-2014 | Davranış Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
13 | 2015-2016 | Davranış Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
14 | 2013-2014 | Sporda Halkla İlişkiler ve Medya | Türkçe | 3 |
15 | 2014-2015 | Sporda Halkla İlişkiler ve Medya | Türkçe | 3 |
16 | 2012-2013 | Sporda Halkla İlişkiler ve Medya | Türkçe | 3 |
17 | 2015-2016 | Sporda Halkla İlişkiler ve Medya | Türkçe | 3 |
18 | 2012-2013 | Etkili İletişim Becerileri | Türkçe | 2 |
19 | 2013-2014 | Etkili İletişim Becerileri | Türkçe | 2 |
20 | 2014-2015 | Etkili İletişim Becerileri | Türkçe | 2 |
21 | 2015-2016 | Etkili İletişim Becerileri | Türkçe | 2 |
22 | 2012-2013 | Sporda Toplam Kalite Yönetimi | Türkçe | 3 |
23 | 2013-2014 | Sporda Toplam Kalite Yönetimi | Türkçe | 3 |
24 | 2014-2015 | Sporda Toplam Kalite Yönetimi | Türkçe | 3 |
25 | 2015-2016 | Sporda Toplam Kalite Yönetimi | Türkçe | 3 |
26 | 2014-2015 | Spor Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
27 | 2013-2014 | Spor Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
28 | 2015-2016 | Spor Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
29 | 2012-2013 | Spor Tesisleri ve İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
30 | 2013-2014 | Spor Tesisleri ve İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
31 | 2014-2015 | Spor Tesisleri ve İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
32 | 2015-2016 | Spor Tesisleri ve İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
33 | 2016-2017 | SPORDA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
34 | 2016-2017 | BEDEN EĞİTİMİ VE OYUN ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
35 | 2016-2017 | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR KÜLTÜRÜ | Türkçe | 2 |
36 | 2016-2017 | DAVRANIŞ BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
37 | 2016-2017 | SPOR TESİSLERİ VE İŞLETMECİLİĞİ | Türkçe | 3 |
38 | 2016-2017 | SPORDA HALKLA İLİŞKİLER VE MEDYA | Türkçe | 3 |
39 | 2016-2017 | SAĞLIKLI YAŞAM VE SPOR | Türkçe | 2 |
40 | 2016-2017 | SPOR SOSYOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
41 | 2017-2018 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım | Türkçe | 3 |
42 | 2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 3 |
43 | 2017-2018 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
44 | 2017-2018 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
45 | 2017-2018 | Spor Masajı | Türkçe | 4 |
46 | 2017-2018 | SPOR TESİSLERİ VE İŞLETMECİLİĞİ | Türkçe | 3 |
47 | 2016-2017 | Eğitsel Oyunlar | Türkçe | 3 |
48 | 2023-2024 | Spor Masajı | Türkçe | 4 |
49 | 2023-2024 | Spor Tarihi | Türkçe | 3 |
50 | 2022-2023 | Mikro Öğretim | Türkçe | 2 |
51 | 2022-2023 | Etkili İletişim Becerileri | Türkçe | 3 |
52 | 2021-2022 | Antrenörlük Eğitiminde Araştırma ve Proje | Türkçe | 3 |
53 | 2021-2022 | Spor Masajı | Türkçe | 4 |
54 | 2020-2021 | Sportif Masaj ve Uygulaması | Türkçe | 3 |
55 | 2020-2021 | Etkili ve Güzel Konuşma | Türkçe | 2 |
56 | 2020-2021 | Spor Halkla İlişkiler ve Medya | Türkçe | 3 |
57 | 2019-2020 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 3 |
58 | 2019-2020 | Mikro Öğretim | Türkçe | 2 |
59 | 2019-2020 | Spor Masajı | Türkçe | 4 |
60 | 2019-2020 | Eğitime Giriş | Türkçe | 2 |
61 | 2019-2020 | Eğitim Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
62 | 2019-2020 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 3 |
63 | 2019-2020 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
64 | 2019-2020 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 3 |
65 | 2019-2020 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
66 | 2019-2020 | Sporda Halkla İlişkiler ve Medya | Türkçe | 3 |
67 | 2018-2019 | Spor Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
68 | 2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 3 |
69 | 2018-2019 | Eğitim Sosyolojisi | Türkçe | 3 |
70 | 2018-2019 | Hentbol | Türkçe | 2 |
71 | 2018-2019 | Davranış Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
72 | 2018-2019 | Spor Hukuku | Türkçe | 3 |
73 | 2018-2019 | Eğitsel Oyunlar | Türkçe | 2 |
74 | 2018-2019 | Eğitim Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
75 | 2018-2019 | Eğitime Giriş | Türkçe | 3 |
76 | 2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
77 | 2018-2019 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
78 | 2018-2019 | Spor Halkla İlişkiler ve Medya | Türkçe | 3 |
79 | 2018-2019 | Etkili İletişim Becerileri | Türkçe | 3 |
80 | 2018-2019 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin mesleki tutum mesleki bağlılık ve mesleki öğrenme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | AHMET DEVECİ | TezMerkezi | 2023 |
2 | Devam Ediyor | Spor bilimleri fakültesindeki futbol taraftarı öğrencilerin saldırganlık ve şiddet düzeylerinin marka sadakati ile futbol takımına karşı psikolojik bağlıklarının incelenmesi | ABDURRAHMAN TOPAL | TezMerkezi | 2023 |
3 | Devam Ediyor | Hız Temelli Kuvvet Antrenmanı ve Solunum Kas Kuvvet Antrenmanı Yöntemlerinin İzokinetik Kuvvet, Yorgunluk ve Çevikliğe Kombine Etkisi | MUSTAFA BURAK CAĞDANLIOĞLU | TezMerkezi | 2023 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Geleneksel Türk Halk Oyuncularında Görülen Sakatlık Tiplerinin İncelenmesi | DİLAN KUŞ | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Respiratuar kas germe egzersizlerinin dolaşım parametrelerine akut, kronik ve kombine etkileri | DİLAY SOBACI | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Beden eğitimi ve spor öğretmeni adaylarının 21. yüzyıl becerileri öz yeterlik algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi | HASAN KOCAHAL | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Çocuk oyun alanlarının ebeveynler açısından değerlendirilmesi (Gaziantep ili örneği) | HASAN KAYA | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | BİREYSEL VE TAKIM SPORLARI İLE İLGİLENEN BİREYLERİN SPORTİF ÖZGÜVEN EGO YÖNELİMİ VE GÖREV YÖNELİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | KENAN YILDIZ | TezMerkezi | 2024 |
6 | Tamamlandı | Gençlik ve Spor il Müdürlüğü'nde görev yapan antrenörlerin hizmetiçi eğitim ihtiyaçlarının değerlendirilmesi (Gaziantep ili örneği) | RAMAZAN YAPRAK | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Üniversite akademik ve idari personellerinin pedometre bazlı fiziksel aktivite düzeylerinin incelenmesi | FERDİ GÜL | TezMerkezi | 2023 |
8 | Tamamlandı | Beden eğitimi öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi | MELİKE DURMUŞ | TezMerkezi | 2023 |
9 | Tamamlandı | Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin dijital oyun oynama motivasyonlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi | OĞUZ ÖZMEN | TezMerkezi | 2023 |
10 | Tamamlandı | Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin hizmet içi eğitim programlarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi | SEDAT EŞİYOK | TezMerkezi | 2023 |
11 | Tamamlandı | Spor merkezlerine giden bireylerin sağlıklı yaşam biçimi davranışlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi | AYŞE BÜŞRA ÇAKMAK | TezMerkezi | 2023 |
12 | Tamamlandı | Özel okullarda öğrenim gören ortaokul öğrencilerinin dijital oyun bağımlılıkları ile dijital oyunlara yönelik görüşlerinin incelenmesi | ÇAĞLA ERYOL | TezMerkezi | 2023 |
13 | Tamamlandı | Polislerin hizmet içi eğitim faaliyetlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi | İREM ŞAHİNOĞLU | TezMerkezi | 2023 |
14 | Tamamlandı | Beden eğitimi ve spor öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik kaygılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi | MERT METİN | TezMerkezi | 2023 |
15 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının iletişim becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi | ÖKKEŞ BEYAZ | TezMerkezi | 2022 |
16 | Tamamlandı | Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nde görev yapan personellerin iletişim becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi (Gaziantep ili örneği) | TUBA AKALIN | TezMerkezi | 2022 |
17 | Tamamlandı | Beden eğitimi ve spor öğretmeni adaylarının okuma alışkanlıklarının incelenmesi | ALİ ATICI | TezMerkezi | 2022 |
18 | Tamamlandı | Gençlik ve Spor İl müdürlüğünde görev yapan personelin spor tesislerinin yeterliliğine ilişkin görüşlerinin incelenmesi (Gaziantep ili örneği) | ÖMER ATICI | TezMerkezi | 2022 |
19 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin beden eğitimi ve oyun öğretimine yönelik spor farkındalıklarının incelenmesi | NURSEL FENCİ | TezMerkezi | 2022 |
20 | Tamamlandı | Ortaöğretim öğrencilerinin oyun kavramına ve fiziksel aktivite içeren oyunları oynamaya yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi | ERDAL YELTEKİN | TezMerkezi | 2021 |
21 | Tamamlandı | Güvenlik güçlerinin internet bağımlılık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi (Gaziantep ili örneği) | CELİL GÖZEK | TezMerkezi | 2021 |
22 | Tamamlandı | Güvenlik güçlerinin iletişim becerilerinin incelenmesi (Gaziantep ili örneği) | SONER ÇÖPLÜ | TezMerkezi | 2021 |
23 | Tamamlandı | Beden eğitimi öğretmeni adaylarının fiziksel aktivite içeren oyunlara yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi | ZEKİ KARABAŞ | TezMerkezi | 2020 |
24 | Tamamlandı | Beden eğitimi öğretmeni adaylarının dindarlık düzeylerinin ve dini gruplara yönelimlerinin incelenmesi | AKİF DURSUN | TezMerkezi | 2020 |
25 | Tamamlandı | Beden eğitimi ve Spor öğretmenlerinin mesleki memnuniyet ve öğretme motivasyonlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi | SERHAT YANIT | TezMerkezi | 2020 |
26 | Tamamlandı | Beden eğitimi öğretmeni adaylarının meslek öncesi öğretmen kimlik algılarının incelenmesi | NECMETTİN KÜMPERLİ | TezMerkezi | 2020 |
27 | Tamamlandı | Beden eğitimi öğretmeni adaylarının öğretmenlik kimliklerini geliştirmelerinde etkili olan faktörlerin değerlendirilmesi | MEHMET ALİ ÇETİN | TezMerkezi | 2020 |
28 | Tamamlandı | Beden eğitimi öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile öğretmenlik mesleğini tercih etmelerinde etkili olan faktörlerin değerlendirilmesi | HÜSEYİN ÜZÜM | TezMerkezi | 2019 |
29 | Tamamlandı | Sporcu ve sedanter üniversite öğrencilerinin öznel iyi oluş ve temel psikolojik ihtiyaçlarının incelenmesi | AYTEN ACUN | TezMerkezi | 2018 |