Doçent BÜLENT DÖŞ

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ

   bdos@gantep.edu.tr  
YÖK Akademik ORCID WoS
Eğitim Bilimleri Temel Alanı  Eğitim Bilimleri  Eğitim Programları ve Öğretim  Eğitim/Öğretim Teknolojileri  Hayat Boyu Öğrenme

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

20 Adet
1
EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ARAŞTIRMALAR VE DEĞERLENDIRMELER

Bölüm Adı: Üretken Yapay Zeka
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Gece Kitaplığı ISBN: 978-625-425-533-5, 2024

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
2
İletişim ve Medya

Bölüm Adı: YABANCI DİLDE YAZMA VE KONUŞMA BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA WEB 2.0 ARAÇLARININ ETKİLERİ
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, Gözüküçük Yasemin
Yayın Yeri: Eğitim yayınevi ISBN: 978-625-6613-67-6, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
3
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XXII

Bölüm Adı: İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNDE PROGRAMIN UYGULAMASI SIRASINDA YAŞANAN PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, Tarhan Emine
Yayın Yeri: Eğitim yayınevi ISBN: 978-625-6613-66-9, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
4
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve DEĞERLENDİRMELER

Bölüm Adı: ORTAOKULDA İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, Özkanlı Zühal
Yayın Yeri: Gece Kitaplığı ISBN: 978-625-425-419-2, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
5
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve DEĞERLENDİRMELER

Bölüm Adı: OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE AİLE KATILIMI
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, Taşkın Tuğba
Yayın Yeri: Gece Kitaplığı ISBN: 978-625-425-419-2, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
6
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler

Bölüm Adı: ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE BLOOM TAKSONOMİSİ
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Serüven yayınevi ISBN: 978-625-7721-56-1, TÜRKİYE, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
7
Z KUŞAĞI ETHOSFER SİSTEMİNİN ANALİZİ (Z’AMANE KUŞAĞINI ANLAMA)

Bölüm Adı: TEKNOLOJİ
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: GaziKültür Yayınevi ISBN: 978-6257518-23-9, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
8
Öğretim İlke ve Yöntemleri

Bölüm Adı: Gelecek Perspektifinde Öğretmen Nitelikleri ve Yeterlilikleri
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Vizetek Yayıncılık ISBN: 978-625-8499-50-6, TÜRKİYE, istanbul, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
9
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

Bölüm Adı: Öğretimde Teknoloji Kullanımı
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Vizetek Yayıncılık ISBN: 978-625-8499-50-6, TÜRKİYE, Ankara, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
10
Öğretim İlke ve Yöntemleri

Bölüm Adı: Grupla Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Lisans yayıncılık ISBN: 978-625-7825-82-5, TÜRKİYE, İstanbul, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
11
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL YAKLAŞIMLAR

Bölüm Adı: GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETMEN OLMA SÜREÇLERİ
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: İksad yayınevi ISBN: 978-625-8061-32-1, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
12
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL YAKLAŞIMLAR

Bölüm Adı: EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU-GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: İksad yayınevi ISBN: 978-625-8061-32-1, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
13
AÇIK, UZAKTAN VE ÇEŞİTLİ DİSİPLİNLERLE EĞİTİM

Bölüm Adı: 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ SORGULAMA BECERİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, Tanış Yasemin
Yayın Yeri: İksad yayınevi ISBN: 978-625-8061-34-5, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
14
Eğitim Sosyolojisi

Bölüm Adı: Eğitimde Güncel Değişmeler
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Lisans Yayıncılık ISBN: 978-605-9498-87-6, İstanbul, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
15
EtkiliÖğretimStratejileri

Bölüm Adı: PROGRAM OKURYAZARLIĞI VEETKİLİ PLAN YAPMA
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-7228-12-1, TÜRKİYE, Ankara, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
16
Eğitim Sosyolojisi

Bölüm Adı: Sosyal Kültürel ve Ahlaki Bir Kurum Olarak Okul
Yazar(lar): BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-605-241-421-7, TÜRKİYE, Ankara, 2018

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
17
Türk DünyasınınEğitim Sistemleri veSorunları

Bölüm Adı: AZERBAYCANEĞİTİM RAPORU 2017
Yazar(lar): Şiraz Fadıl,Azizov Buludhan,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Pegem Akademi Yayıncılık ISBN: 978-605-241-157-5, TÜRKİYE, Ankara, 2017

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
18
TÜRKİYE DE EĞİTİM SORUNLARINA YÖNELİK AKADEMİKDEĞERLENDİRMELER ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ I

Bölüm Adı: EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRECİ KAYNAKLI SORUNLAR
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT,MEŞELİ AYDOĞAN,ÖZKAN ERDOST,ÇATAK MUZAFFER,AKSU RECEP,KARADOĞAN SABRİ,Çelik Ergün
Yayın Yeri: Maya Akademi ISBN: 978-605-4515-69-1, TÜRKİYE, Ankara, 2016

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
19
Eğitim Sosyolojisi

Bölüm Adı: Toplumsal Değişme ve Eğitim
Yazar(lar): BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim yayınları ISBN: 978-975-442-815-5, TÜRKİYE, Erzurum, 2016

Ulusal  Ders Kitabı  Türkçe
20
Analyzing Blogs with Reflective Thinking Process in Blended Learning

Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: LAP Lambert Academic Publishing ISBN: 978-3-659-64972-1, ALMANYA, 2014

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce

Makaleler

34 Adet
1
Farklılaştırılmış Öğretim ile İlgili Yapılan Araştırmaların Yöntemsel Açıdan İncelenmesi

Nacar Güzel Meryem Altay,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
2
Exploring the Integration of Artful Thinking as an Innovative Approach to Foster Critical Thinking Skills

ŞENEL MUSTAFA,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: International Journal of Modern Education Studies
Türkçe, Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
3
Investigating the relationship between university students classroom engagement and metacognitive awareness

DÖŞ BÜLENT,Eraslan Aslı
Yayın Yeri: i-manager's Journal on Educational Psychology
Türkçe, Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
4
An Analysis of the Studies Conducted in the Field of Curriculum Evaluation from a “Methodology” Perspective

DOĞAN ESRA, BAY ERDAL, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Canadian Center of Science and Education
İngilizce, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
5
An Analysis of the Studies Conducted in the Field of Curriculum Evaluation from a “Methodology” Perspective

DOĞAN ESRA, BAY ERDAL, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Canadian Center of Science and Education
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
6
Çevrimiçi Derslerde Öğrenci Konsantrasyonunu Bozan Etmenler

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Disiplinlerarasi Egitim Arastirmalari Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ideal online, assoss index
7
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Argüman Haritaları Kullanımının Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi

DÖŞ BÜLENT, Hocaoğlu Mehmet Emin
Yayın Yeri: Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scholar
8
THE REASONS FOR GAINING AND LOSING THE POPULARITYOFAPARADIGMINCONSTRUCTIVISM:WHY?ANDHOW?

BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Psycho-Educational Research Reviews
İngilizce, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
9
The nexus of teaching, research and practice: perceptions and expectations of undergraduate education students in Southeast Turkey

Smirnova Yelena, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Journal of Applied Research in Higher Education
İngilizce, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCOPUS
10
Polislerin Hayat Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi

DEMİREL Bülent,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
11
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi

BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,POLAT ÜMİT
Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
12
ADAY ÖĞRETMENLERİN KİTAP OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

DÖŞ BÜLENT,şahin burak,hızal elif
Yayın Yeri: Turkish Studies-Educational Sciences
Türkçe, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
13
Çok Kültürlü Sınıf Ortamında Türk Ve Suriyeli Öğrencilerin Davranışlarının İncelenmesi

DÖŞ BÜLENT,Teres Mesut,Gürbüz Çağatay
Yayın Yeri: Anadolu Türk Eğitim Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Google Scholar
14
Views of Elementary School Teachers Regarding to InclusiveEducation

DÖŞ BÜLENT,Tutsoy Tayyar,OFLAZ ÖKKEŞ
Yayın Yeri: Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
İngilizce, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  DOAJ, ROOT ındex
15
Ortaöğretim Öğrencilerinin Koro Dersine Yönelik Motivasyonlarının ve Görüşlerinin İncelenmesi

DÖŞ BÜLENT,Gürbüz Çağatay,Teres Mesut
Yayın Yeri: Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Basılı, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scholar
16
ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI, ÖĞRETMENLİK ÖZ-YETERLİLİKLERİ VE MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

DÖŞ BÜLENT,Özşahin Cuma
Yayın Yeri: Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
17
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Elektronik Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma

OLCAY ATINÇ,DÖŞ BÜLENT,SÜRME METİN,düzgün mehmet
Yayın Yeri: Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
İngilizce, Elektronik, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
18
Programa bağlılığı etkileyen faktörlerin analizi

BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN
Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
19
Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Seçimi: Mülakat Model Önerisi

KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZER BAYRAM,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
20
Analyzing The Alternative Assessment Applications For The Development Of Teaching: Review Of Literature

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences
İngilizce, Elektronik, 2016

Uluslararası  Hakemli  Derleme Makale  H.W. Wilson
21
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İnternete Dayalı Uzaktan Eğitim Yöntemine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

OLCAY ATINÇ,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2016

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Asos Indeks
22
Determining the secondary school teachers’ self-efficacy beliefs about teaching professionpOrtaokullarda görev yapan öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik öz yeterlik algilarinin incelenmesi

DÖŞ BÜLENT,Özdemir Doğan Gülay
Yayın Yeri: Journal of Human Sciences
İngilizce, Elektronik, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
23
Öğretmenlerin Mesleki Bilgi ve Beceri İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nitel Bir Analiz

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2016

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
24
An analysis of teachers questioning strategies

DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL,Ceyda Aslansoy,Betul Tiryaki,Nurgul Cetin,Cevahir Duman
Yayın Yeri: Educational Research and Reviews
İngilizce, Elektronik, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
25
TeachingEnglishPhrasesthroughSMS

çığ enes kurtay,güvercin selim,bayimbetov berdak,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: European Journal of Educational Research
İngilizce, Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
26
Developing and Evaluating a Blended Learning Course

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: The Anthropologist
İngilizce, Elektronik, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
27
The Relationship Between Mobile Phone Use, Metacognitive Awareness and Academic Achievement

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: European Journal of Educational Research
İngilizce, Elektronik, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
28
Analysis of Pre-service Mathematics TeachersExperiences of Mentoring Practices. Comparisonof Priva te and Public Schools

savaş ahmet cezmi,DÖŞ BÜLENT,ali kemal cilavdaroğlu,güvercin selim
Yayın Yeri: Journal of Environmental Protection and Ecology
İngilizce, Elektronik, 2013

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
29
The Analysis of the Blogs Created in a Blended Coursethrough the Reflective Thinking Perspective

DÖŞ BÜLENT,DEMİR SERVET
Yayın Yeri: Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
İngilizce, Elektronik, 2013

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
30
Experiencing a Learning Organization: School Administrators Identify Causes of Teacher Ineffectiveness

Savas Ahmet Cezmi,Dos Izzet,DÖŞ BÜLENT,Demir Husamettin
Yayın Yeri: The Anthropologist
İngilizce, Elektronik, 2013

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
31
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE AKADEMİK BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,sarıca rabia
Yayın Yeri: Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2011

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
32
ÖZEL VE DEVLET ÜNİVERSİTELERİNDEKİ YABANCI DİL ÖĞRETİM ELEMANLARININ GENEL VE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARI

BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2011

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
33
INVESTIGATING THE OPINIONS OF PRIMARY AND HIGH SCHOOL TEACHERS REGARDING ONLINE IN-SERVICE EDUCATION

TOK HİDAYET,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: European Journal of Educational Studies
İngilizce, Elektronik, 2010

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
34
ASSESSING METACOGNITIVE AWARENESS AND LEARNING STRATEGIES ASPOSITIVE PREDICTORS FOR SUCCESS IN A DISTANCE LEARNING CLASS

TOK HİDAYET,ÖZĞAN HABİB,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İngilizce, Elektronik, 2010

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN

Bildiriler

40 Adet
1
EXAMINATION OF TEACHERS' COMPETENCIES FOR ONLINE TEACHING

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 16th Annual Internaonal Scientific Conference – DLCC2024 Theoreetical and Practical Aspects of Distance Learning
İngilizce, 14.10.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
2
Examination of Higher Order Thinking Skills in Terms of Teachers' Views

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: ART AND LITERATURE STUDIES: INNOVATION (ICIAL 2024) PROGRAM OF THE INTERNATIONAL RESEARCH CONFERENCE
İngilizce, 27.04.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
3
Examining the knowledge levels and views of turkish citizens about covid-10 pandemic process

KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT, BAY ERDAL, GÖL MEHMET
Yayın Yeri: International Migration DUring the Covid 19 pandemic
MOĞOLİSTAN, İngilizce, 19.05.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
4
SMART PHONE RELATED PROBLEMS OF UNIVERSITY STUDENTS

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: The 16th International Scientific ConferenceeLearning and Software for EducationBucharest, April 23-24, 2020
ROMANYA, Bükreş, İngilizce, 23.04.2020

Uluslararası  Tam metin bildiri
5
KİTLESEL AÇIK ONLİNE DERSLER VE GELECEĞİ

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 22.11.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
6
ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMLERİ VE ÜLKEMİZDE KULLANIMI

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 3. ULUSLARARASI ZEUGMA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 22.11.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
7
THE ANALYSIS OF HOMEWORK PRACTICES IN TERMS OF PISA AND TIMSS EXAMS

ODABAŞ CEYLA,BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 7th International Congress on Curriculum and Instruction
İngilizce, 09.10.2019

Uluslararası  Özet bildiri
8
Ortaokul öğretmenlerinin teneffüs hakkındaki görüşleri.

BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,Tanış Yasemin,Tahtacı Elif,Ayana Bertan
Yayın Yeri: V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
TÜRKİYE, İstanbul, Türkçe, 27.06.2019

Uluslararası  Özet bildiri
9
THE DIGITAL READINESS FOR ACADEMIC ENGAGEMENT OFINTERNATIONAL UNIVERSITY STUDENTS

DÖŞ BÜLENT,Kange Rahhamani
Yayın Yeri: V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi
TÜRKİYE, İstanbul, İngilizce, 27.06.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
10
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİDERSİNE İLİŞKİN MOTİVASYONLARI VE AKADEMİKBAŞARILARI

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi
TÜRKİYE, İstanbul, İngilizce, 27.06.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
11
TEKNOLOJİNİN ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ETKİNKULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLER

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi
İstanbul, İngilizce, 27.06.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
12
UNIVERSITY STUDENTS’xx VIEWS ON UNIVERSITY EDUCATION

DÖŞ BÜLENT,sopotsko olga
Yayın Yeri: INTERNATIONAL CONGRESS TARAS SHEVCHENK OON SOCIAL SCIENCESII. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES
TÜRKİYE, Ankara, İngilizce, 01.02.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
13
COMPARISON OF SOCIAL MEDIA ADDICTIONS OF TURKISH ANDUKRAINE UNIVERSITY STUDENTS

DÖŞ BÜLENT,sopotsko olga
Yayın Yeri: INTERNATIONAL CONGRESS TARAS SHEVCHENK OON SOCIAL SCIENCESII. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES
TÜRKİYE, Ankara, İngilizce, 01.02.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
14
Online Eğitimle İlgili Son Gelişmeler

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 1. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ
TÜRKİYE, Diyarbakır, Türkçe, 28.12.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
15
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 1. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ
TÜRKİYE, DİYARBAKIR, Türkçe, 28.12.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
16
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN BAŞARISIZLIĞIN NEDENLERİ

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 1. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ
TÜRKİYE, DİYARBAKIR, Türkçe, 28.12.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
17
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MOTİVASYONLARINI ETKİLEYENFAKTÖRLER

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: İKSAD II- ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 23.11.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
18
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİNÇLİ TERCİH YAPIPYAPMADIKLARININ İNCELENMESİ

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: II. İKSAD ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 22.11.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
19
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MÜLAKATLARINAİLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: II. İKSAD ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 22.11.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
20
THE IMPACT OF LEARNING PERFORMANCEON EDUCATIONAL TECHNOLOGY ACCEPTANCE: EXTENDING THE UTAUT2 MODEL TO THE MOBILE LEARNING CONTEXT

Erskine Michael,Scott Seipel,Kendal Taylor,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: International Association for Computer Information Systems58th International Conference
AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, Florida, İngilizce, 03.10.2018

Uluslararası  Özet bildiri
21
Cell Phone Usage and Metacognitive Awareness

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: The 14th International Scientific ConferenceeLearning and Software for Education
MACARİSTAN, Bükreş, İngilizce, 19.04.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
22
USING ASYNCHRONOUS DISCUSSION GROUPS TO SUPPORT TEACHING IN HIGHEREDUCATION

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 3rd International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology- ICDET
TÜRKİYE, Antalya, İngilizce, 24.11.2017

Uluslararası  Tam metin bildiri
23
ENHANCING PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF SYRIAN REFUGEETEACHERS

BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu
TÜRKİYE, Nehşehir, İngilizce, 21.09.2017

Uluslararası  Özet bildiri
24
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers

BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu
İngilizce, 21.09.2017

Uluslararası  Özet bildiri
25
MOOCS AS AN ALTERNATIVE TOOL FOR PROVIDING ACCESS TOEDUCATION FOR REFUGEES: A PILOT STUDY IN TURKEY

SEKRET IRYNA,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: DISTANCE LEARNING,SIMULATIONAND COMMUNICATION 2017
ÇEK CUMHURİYETİ, Brno, İngilizce, 31.05.2017

Uluslararası  Tam metin bildiri
26
İlköğretim Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal Girişimcilik Çerçevesi Açısından İncelenmesi

BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,Kandemir Ayşenur,Alişan Aslı
Yayın Yeri: 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2016)
TÜRKİYE, Antalya, İngilizce, 27.10.2016

Uluslararası  Özet bildiri
27
Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar Ve Üç Boyutlu Değerlendirme

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2016)
TÜRKİYE, Antalya, İngilizce, 27.10.2016

Uluslararası  Özet bildiri
28
DEVELOPING INSTRUCTION WITH REAL TIME DATA

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: International Conference on Research in Education and Science (ICRES)
TÜRKİYE, Muğla, İngilizce, 19.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
29
EXAMINING LEARNING OBJECT REPOSITORIES

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: International Conference on Research in Education and Science (ICRES)
TÜRKİYE, Muğla, İngilizce, 19.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
30
EĞitimde Kullanılabilecek Teknolojiler

DÖŞ BÜLENT,Gündüz Halil İbrahim,Hocaoğlu Mehmet Emin,Toprak Abdurrahman,Öztürk Ümit
Yayın Yeri: II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
31
İlk ve Ortaöğretim OKullarında Kullanılan Teknolojik Materyallerin İncelenmesi

DÖŞ BÜLENT,Demir İrfan,Kurt Nuran,Gürler Adem,Öncü Halime Göral
Yayın Yeri: II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
TÜRKİYE, gaziantep, İngilizce, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
32
İlk ve Orta Öğretimde Teknolojinin Kullanımında Karşılaşılan SOrunların Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi

DÖŞ BÜLENT,Kandemir Ayşenur,Alişan Aslı,Duran Serkan
Yayın Yeri: II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
TÜRKİYE, gaziantep, İngilizce, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
33
İlk ve Orta Öğretim Programında Dikey Uyumlulukla İlgili Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi

DÖŞ BÜLENT,ergül gülcan,Gündüz Fatih,Çiftçi Osman Fazıl
Yayın Yeri: II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu .
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
34
Creating Online Storylines for Increasing the Knowledge Retention

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship
TÜRKİYE, İstanbul, İngilizce, 28.05.2015

Uluslararası  Tam metin bildiri
35
The Relationship between Mobile Phone Use, Metacognitive Awareness, Academic Achievement, and SAT

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: iSER 2014 World Conference
TÜRKİYE, Nevşehir, İngilizce, 29.10.2014

Uluslararası  Özet bildiri
36
Developing and Evaluating a Blended Learning Undergraduate Course

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 11. Sloan Consortium Blended Learning Conference Workshop
AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, Denver, İngilizce, 08.07.2014

Uluslararası  Özet bildiri
37
ASYNCHRONOUS DISCUSSION FORUM EXPERIENCE: BLENDED COURSE STUDENTS VIEWS

DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: International Conference of Education, Research and Innovation
İSPANYA, Madrid, İngilizce, 19.11.2012

Uluslararası  Özet bildiri
38
Evaluation of School Lİfe Sciences Programme: Production and Consumption

BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,Sarıca Rabia,Yiğit Celal
Yayın Yeri: 1.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
TÜRKİYE, Eskişehir, İngilizce, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
39
Concept Images of Student teachers about concept of school

DÖŞ BÜLENT,özpolat esen turan
Yayın Yeri: 1.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
TÜRKİYE, Eskişehir, İngilizce, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
40
Öğrenen Organizasayon Tecrübesi:OKul Geliştirmede Öğretmen Verimsizliği Neden Analizi ve Çözüm Önerileri

Savaş Ahmet Cezmi,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 20.Ulusal Özel EĞitim Kongresi: Öğretmen Yetiştirme
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 21.10.2010

Ulusal  Özet bildiri

Projeler

8 Adet
1
TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI

Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
22.11.2021 - 21.11.2022
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
2
SCRIPT 2017—SCRatch International Programming Trial

Scratch programı ile uluslararası alanda ortaokul ve lise öğrencilerinin program yazması ve programların uluslararası jüriler tarafından değerlendirilmesi
10.05.2018 - 30.06.2018
Diğer (Uluslararası),   Proje Hakemliği 

ULUSLARARASI  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
3
SCRIPT 2017—SCRatch International Programming Trial

Scratch programı ile uluslararası alanda projeler yazılması ve değerlendirilmesi
08.06.2017 - 01.07.2017
Diğer (Uluslararası),   Proje Hakemliği 

ULUSLARARASI  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
4
Osmaniye Öğretmen Akademisi II. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi

Osmaniye ilindeki farklı grup ve branşlardan oluşan öğretmenlierimizin mesleki beceri gelişimlerini desteklemek ve geliştirmektir.
01.10.2019 - 15.10.2020
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),

ULUSAL  Tamamlandı
5
Osmaniye Öğretmen Akademisi: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi

Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görevli farklı branşlardaki öğretmenlerin mesleki becerilerini geliştirmeye yönelik AR-GE faaliyetidir.
01.10.2018 - 01.10.2019
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
6
EnhancingProfessional Development of Syrian Refugee Teachers

Kilis te bulunanSuriyeliler Geçici Eğitim Merkezinde çalışan öğretmenlere yönelik olarak hizmet içi eğitim projesi
01.09.2016 - 01.12.2016
Diğer (Uluslararası),   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
7
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler

Türk Millî Eğitim Politikaları
01.03.2018 - 31.12.2018
Diğer (Ulusal),   Danışman 

ULUSAL  Tamamlandı
8
Kosovalı öğretmenlerin mesleki becerilerinin geliştirilmesi

Öğretmenlere yönelik hizmet içi eğitim verilmiştir Proje TİKA tarafından desteklenmiştir
01.01.2016 - 30.06.2016
Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar,   Eğitmen 

ULUSLARARASI  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı

Üniversite Dışı Deneyim

1 Adet
1
MEB Bellik İlköğretim OKulu

Sınıf Öğretmeni
Sınıf Öğretmeni ve müdürlük,

2005 - 2009

Editörlükler

5 Adet
1
Anadolu Türk Eğitim

Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT , Yayın Yeri: Bülent Döş
Dergi, Türkçe, 2022,   Uluslararası  Google Scholar  Basılı

2
Anadolu Türk Eğitim

Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT , Yayın Yeri: Bülent Döş
Dergi, İngilizce, 2021,   Uluslararası  Scholar  Basılı

3
AnadoluTürk Eğitim Dergisi

Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL , Yayın Yeri: Bireysel
Dergi, Türkçe, 2019,   Uluslararası  Scholar  Basılı

4
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi

Yazar Adı: POLAT ÜMİT,DÖŞ BÜLENT , Yayın Yeri: TEBAD
Dergi, Türkçe, 2018,   Uluslararası  Basılı

5
Editör

Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT , Yayın Yeri: http://www.eu-jer.com/
Dergi, İngilizce, 2016, TÜRKİYE, Gaziantep  Uluslararası  ERIC  Elektronik

İdari Görevler

Ödüller

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2016-2017 EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Türkçe 3
2 2016-2017 EB 827 UZMANLIK ALANI Türkçe 1
3 2016-2017 EB 727 SEMİNER Türkçe 1
4 2017-2018 EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Türkçe 3
5 2017-2018 EB 827 UZMANLIK ALANI Türkçe 1
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2015-2016 EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ Türkçe 3
2 2015-2016 EB 591 EĞİTİMİN TEMELLERİ Türkçe 3
3 2015-2016 EB 827 UZMANLIK ALANI Türkçe 1
4 2015-2016 EB 727 SEMİNER Türkçe 1
5 2014-2015 Uygulamalı Eğitim İstatistiği Türkçe 3
6 2016-2017 EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ Türkçe 3
7 2016-2017 EB 598 YÜKSEK LİSANS TEZİ Türkçe 1
8 2016-2017 EB 545 ETKİLİ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ Türkçe 3
9 2016-2017 EB 581 ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME Türkçe 3
10 2016-2017 HBÖ 564 TOPLUMSAL EĞİTİMİN YETİŞKİN EĞİTİMİ VE PROGRAMLARINA YANSIMALARI Türkçe 3
11 2016-2017 HBÖ 565 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ GELİŞMELER Türkçe 3
12 2016-2017 EB 542 ÖĞRETİM PROGRAMINA TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU Türkçe 3
13 2016-2017 EB 821 UZMANLIK ALANI Türkçe 1
14 2017-2018 EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Türkçe 1
15 2017-2018 UYGULAMALI EĞİTİM İSTATİSTİĞİ Türkçe 2
16 2017-2018 EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ Türkçe 3
17 2017-2018 EB 727 SEMİNER Türkçe 1
18 2017-2018 EB 598 YÜKSEK LİSANS TEZİ Türkçe 1
19 2017-2018 EB 581 ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME Türkçe 1
20 2024-2025 Öğretim Programına Teknoloji Entegrasyonu Türkçe 3
21 2024-2025 Yetişkin Eğitiminde Öğretme ve Öğrenme Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2015-2016 NEFSÖ214 Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı Türkçe 4
2 2015-2016 NEFSBÖ314 Özel Öğretim Yöntemleri Türkçe 4
3 2015-2016 NEFSÖ 410 Etkili İletişim Türkçe 2
4 2015-2016 NEFSBÖ306 İnsan İlişkileri ve İletişim Türkçe 2
5 2014-2015 Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı Türkçe 4
6 2014-2015 İstatistik Türkçe 3
7 2014-2015 Öğretim İlke ve Yöntemleri Türkçe 3
8 2014-2015 Eğitim Felsefesi Türkçe 2
9 2016-2017 GEEB 217 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Türkçe 3
10 2016-2017 NEFSÖ111 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ Türkçe 3
11 2016-2017 NEFSÖ411 ÖZEL EĞİTİM Türkçe 2
12 2016-2017 NEFSBÖ103 Sosyal Psikoloji Türkçe 2
13 2016-2017 NEFIM311 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I Türkçe 4
14 2016-2017 NEFIM411 ÖZEL EĞİTİM Türkçe 2
15 2016-2017 NEFT117 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ Türkçe 3
16 2016-2017 NEFSÖ213-B Öğretim İlke ve Yöntemleri-B Türkçe 3
17 2017-2018 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Türkçe 1
18 2017-2018 NEFSBÖ306 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM Türkçe 2
19 2017-2018 NEFT117 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ Türkçe 2
20 2017-2018 EĞİTİM FELSEFESİ Türkçe 2
21 2017-2018 NEFIM311 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I Türkçe 1
22 2024-2025 Açık ve Uzaktan Öğrenme Türkçe 2

Yönetilen Tezler

Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Tamamlandı Türkiye'de program değerlendirme alanındaki yaklaşımların analizi ESRA DOĞAN TezMerkezi 2022
Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Devam Ediyor Orman Okullarına Dayalı Uygulamaların Çocukların Gelişim Alanlarına Etkilerinin Meta-tematik Analizi SABİHA TAMUR TezMerkezi 2025
2 Tamamlandı GAZİANTEP'TEKİ SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN ENTEGRASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ İBRAHİM KAYA TezMerkezi 2025
3 Devam Ediyor OYUN TEMELLI ÖĞRETIM UYGULAMALARININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERININ MATEMATIK DERSINDE AKADEMIK BAŞARILARINA VE TUTUMA ETKISI YASEMİN DOĞAN TezMerkezi 2025
4 Tamamlandı Farklılaştırılmış öğretim ile ilgili yapılan araştırmaların incelenmesi MERYEM ALTAY NACAR TezMerkezi 2024
5 Tamamlandı Üniversite öğrencilerinin derse katılımı ile üstbilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi ASLI ERASLAN TezMerkezi 2023
6 Tamamlandı Çok kültürlü sınıf ortamında ikili öğretmen uygulaması ile Türkçe öğretiminin uygulanmasının incelenmesi MESUT ALTAY TezMerkezi 2021
7 Devam Ediyor ÖĞRETMENLERİN PROGRAM OKURYAZARLIKLARI İLE ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ AYŞENUR BONCUK TezMerkezi 2021
8 Tamamlandı Sekizinci sınıf fen bilimleri ders kitabında yer alan etkinliklerin sınıf içi sorgulama becerileri çerçevesinde incelenmesi YASEMİN TANIŞ TezMerkezi 2021
9 Tamamlandı Diyanet İşleri Başkanlığı 4-6 yaş Kuran kursları eğitiminin öğretici ve veli görüşlerine göre incelenmesi KEVSER TÜFEKÇİ TezMerkezi 2020
10 Tamamlandı Öğretmenlerin EBA, Morpa Kampüs, Okulistik benzeri eğitim ortamları kullanımının Teknoloji Kabul ve Kullanım Birleştirilmiş Modeli 2 ile açıklanması AYŞE NUR KANDEMİR TezMerkezi 2020
11 Tamamlandı İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin argüman haritaları kullanımının eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi MEHMET EMİN HOCAOĞLU TezMerkezi 2020
12 Tamamlandı Mevsimsel tarım işçileri (MTİ) olarak çalışan ailelerin, okul çağındaki çoçuklarının eğitim sorunlarının öğretmen, veli ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi MUHAMMED DİLEKÇİ TezMerkezi 2019
13 Tamamlandı Öğretmenlerin sosyal medya bağımlılığı, öğretmenlik öz-yeterlilikleri ve motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi CUMA ÖZŞAHİN TezMerkezi 2019
14 Tamamlandı Polislerin hayat boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi BÜLENT DEMİREL TezMerkezi 2019
15 Tamamlandı Investigating the digital readiness for academic engagement of international university students RAHHAMANI KANGE TezMerkezi 2019
16 Tamamlandı Belediye çalışanlarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile teknoloji kabul ve kullanım düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi HASAN HÜSEYİN AKPINAR TezMerkezi 2019
17 Tamamlandı 8.sınıf İngilizce öğretim programının TEOG sınavı sorularıyla uyumunun öğretmen görüşleri açısından incelenmesi AYŞE VURAL TezMerkezi 2017
18 Tamamlandı Birleştirilmiş sınıflarda görevli öğretmenlerin tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi Şanlıurfa il örneği KURTULUŞ ŞEKERCİ TezMerkezi 2015
19 Tamamlandı Ortaokullarda öğretmen ve öğrencilerin görüşlerine göre okul içi şiddetin nedenlerinin incelenmesi AHMET MAYTİ TezMerkezi 2015
20 Tamamlandı Ortaokul 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin okul tahripçiliğine ilişkin algılarının incelenmesi(Adıyaman ili örneği) HABİP ORHAN TezMerkezi 2015
21 Tamamlandı Okul yöneticilerinin duygusal zekâları ile iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi YAMAN AMER TezMerkezi 2015
22 Devam Ediyor SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN MOTİVASYONLA İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ) MAHMUT AKSOY TezMerkezi 2015

Araştırmalar

5 Adet
1
EĞitimde Nicel Araştırma Teknikleri

Nicel Araştırma teknikleri ile ilgili Prof.Dr. ALi Yıldırım tarafından verilen nicel araştırmada teknikleri adlı çalıştay
Antalya-4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye-Antalya   Uluslararası  Çalıştay

2
Scratch International Programming Trial

Scientix tarafından yürütülen Avrupa Birliği Projesinde Jüri Üyeliği
Romanya-Scientix, Romanya   Uluslararası  Sertifika

3
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Sanat ve Meslek Eğitimi Kursları (GASMEK) dil öğretiminde çalışan eğitimcilere toplam 12 saatlik Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Eğitimi verilmiştir.
Adres: Cumhuriyet, Samlı Hacı Ökkeş Cad. No:20/A, 27245 Şahinbey/Gaziantep Telefon: (0342) 339 72 77, Türkiye   Ulusal  Kurs

4
İkinci Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı

Çalıştay‟ın düzenlenmesinin amacı; ilköğretim birinci kademeye öğretmen yetiştiren lisans ve lisansüstü programların mevcut durumlarını ve bu programların sorunlarını tartışmak, bu çerçevede geleceğe yönelik öngörüler oluĢturmak, değerlendirme ve öne
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, İstanbul-Türkiye   Ulusal  Çalıştay

5
Zaim Başaslanla Z den A ya

Kosovalı öğretmenlerin hizmetiçi eğitimi ile ilgili televizyon programı yapılmıştırhttps://www.youtube.com/watch?v=IH6uR7Pqy_U
Gaziantep Üniversitesi- BAHARTÜRK TV, Türkiye   Uluslararası  Röportaj

Üyelikler

1 Adet
1
EPODER

 Üye    Bilimsel Kuruluş    2015