GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
EĞITIM BILIMLERI
ALANINDA ARAŞTIRMALAR VE
DEĞERLENDIRMELER
Bölüm Adı: Üretken Yapay Zeka |
---|---|
2 |
İletişim ve Medya
Bölüm Adı: YABANCI DİLDE YAZMA VE KONUŞMA BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA WEB 2.0 ARAÇLARININ ETKİLERİ |
3 |
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XXII
Bölüm Adı: İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNDE PROGRAMIN UYGULAMASI SIRASINDA YAŞANAN PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ |
4 |
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve DEĞERLENDİRMELER
Bölüm Adı: ORTAOKULDA İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR |
5 |
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve DEĞERLENDİRMELER
Bölüm Adı: OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE AİLE KATILIMI |
6 |
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler
Bölüm Adı: ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE BLOOM TAKSONOMİSİ |
7 |
Z KUŞAĞI ETHOSFER SİSTEMİNİN ANALİZİ
(Z’AMANE KUŞAĞINI ANLAMA)
Bölüm Adı: TEKNOLOJİ |
8 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Bölüm Adı: Gelecek Perspektifinde Öğretmen Nitelikleri ve Yeterlilikleri |
9 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Bölüm Adı: Öğretimde Teknoloji Kullanımı |
10 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Bölüm Adı: Grupla Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
11 |
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL
YAKLAŞIMLAR
Bölüm Adı: GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETMEN OLMA SÜREÇLERİ |
12 |
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL
YAKLAŞIMLAR
Bölüm Adı: EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU-GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ |
13 |
AÇIK, UZAKTAN VE ÇEŞİTLİ DİSİPLİNLERLE EĞİTİM
Bölüm Adı: 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ SORGULAMA BECERİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ |
14 |
Eğitim Sosyolojisi
Bölüm Adı: Eğitimde Güncel Değişmeler |
15 |
EtkiliÖğretimStratejileri
Bölüm Adı: PROGRAM OKURYAZARLIĞI VEETKİLİ PLAN YAPMA |
16 |
Eğitim Sosyolojisi
Bölüm Adı: Sosyal Kültürel ve Ahlaki Bir Kurum Olarak Okul |
17 |
Türk DünyasınınEğitim Sistemleri veSorunları
Bölüm Adı: AZERBAYCANEĞİTİM RAPORU 2017 |
18 |
TÜRKİYE DE EĞİTİM SORUNLARINA YÖNELİK AKADEMİKDEĞERLENDİRMELER ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ I
Bölüm Adı: EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRECİ KAYNAKLI SORUNLAR |
19 |
Eğitim Sosyolojisi
Bölüm Adı: Toplumsal Değişme ve Eğitim |
20 |
Analyzing Blogs with Reflective Thinking Process in Blended Learning
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT |
1 |
Farklılaştırılmış Öğretim ile İlgili Yapılan Araştırmaların Yöntemsel Açıdan İncelenmesi
Nacar Güzel Meryem Altay,DÖŞ BÜLENT
|
---|---|
2 |
Exploring the Integration of Artful Thinking as an
Innovative Approach to Foster Critical Thinking
Skills
ŞENEL MUSTAFA,DÖŞ BÜLENT
|
3 |
Investigating the relationship between university students classroom engagement and metacognitive awareness
DÖŞ BÜLENT,Eraslan Aslı
|
4 |
An Analysis of the Studies Conducted in the Field of Curriculum Evaluation from a “Methodology” Perspective
DOĞAN ESRA, BAY ERDAL, DÖŞ BÜLENT
|
5 |
An Analysis of the Studies Conducted in the Field of Curriculum Evaluation from a “Methodology” Perspective
DOĞAN ESRA, BAY ERDAL, DÖŞ BÜLENT
|
6 |
Çevrimiçi Derslerde Öğrenci Konsantrasyonunu Bozan Etmenler
DÖŞ BÜLENT
|
7 |
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Argüman Haritaları Kullanımının Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
DÖŞ BÜLENT, Hocaoğlu Mehmet Emin
|
8 |
THE REASONS FOR GAINING AND LOSING THE POPULARITYOFAPARADIGMINCONSTRUCTIVISM:WHY?ANDHOW?
BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, DÖŞ BÜLENT
|
9 |
The nexus of teaching, research and practice: perceptions and expectations of undergraduate education students in Southeast Turkey
Smirnova Yelena, DÖŞ BÜLENT
|
10 |
Polislerin Hayat Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
DEMİREL Bülent,DÖŞ BÜLENT
|
11 |
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,POLAT ÜMİT
|
12 |
ADAY ÖĞRETMENLERİN KİTAP OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
DÖŞ BÜLENT,şahin burak,hızal elif
|
13 |
Çok Kültürlü Sınıf Ortamında Türk Ve Suriyeli Öğrencilerin Davranışlarının İncelenmesi
DÖŞ BÜLENT,Teres Mesut,Gürbüz Çağatay
|
14 |
Views of Elementary School Teachers Regarding to InclusiveEducation
DÖŞ BÜLENT,Tutsoy Tayyar,OFLAZ ÖKKEŞ
|
15 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Koro Dersine Yönelik Motivasyonlarının ve Görüşlerinin İncelenmesi
DÖŞ BÜLENT,Gürbüz Çağatay,Teres Mesut
|
16 |
ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI, ÖĞRETMENLİK ÖZ-YETERLİLİKLERİ VE MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
DÖŞ BÜLENT,Özşahin Cuma
|
17 |
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Elektronik Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
OLCAY ATINÇ,DÖŞ BÜLENT,SÜRME METİN,düzgün mehmet
|
18 |
Programa bağlılığı etkileyen faktörlerin analizi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN
|
19 |
Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Seçimi: Mülakat Model Önerisi
KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZER BAYRAM,DÖŞ BÜLENT
|
20 |
Analyzing The Alternative Assessment Applications For The Development Of Teaching: Review Of Literature
DÖŞ BÜLENT
|
21 |
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İnternete Dayalı Uzaktan Eğitim Yöntemine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
OLCAY ATINÇ,DÖŞ BÜLENT
|
22 |
Determining the secondary school teachers’ self-efficacy beliefs about teaching professionpOrtaokullarda görev yapan öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik öz yeterlik algilarinin incelenmesi
DÖŞ BÜLENT,Özdemir Doğan Gülay
|
23 |
Öğretmenlerin Mesleki Bilgi ve Beceri İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nitel Bir Analiz
DÖŞ BÜLENT
|
24 |
An analysis of teachers questioning strategies
DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL,Ceyda Aslansoy,Betul Tiryaki,Nurgul Cetin,Cevahir Duman
|
25 |
TeachingEnglishPhrasesthroughSMS
çığ enes kurtay,güvercin selim,bayimbetov berdak,DÖŞ BÜLENT
|
26 |
Developing and Evaluating a Blended Learning Course
DÖŞ BÜLENT
|
27 |
The Relationship Between Mobile Phone Use, Metacognitive Awareness and Academic Achievement
DÖŞ BÜLENT
|
28 |
Analysis of Pre-service Mathematics TeachersExperiences of Mentoring Practices. Comparisonof Priva te and Public Schools
savaş ahmet cezmi,DÖŞ BÜLENT,ali kemal cilavdaroğlu,güvercin selim
|
29 |
The Analysis of the Blogs Created in a Blended Coursethrough the Reflective Thinking Perspective
DÖŞ BÜLENT,DEMİR SERVET
|
30 |
Experiencing a Learning Organization: School Administrators Identify Causes of Teacher Ineffectiveness
Savas Ahmet Cezmi,Dos Izzet,DÖŞ BÜLENT,Demir Husamettin
|
31 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE AKADEMİK BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,sarıca rabia
|
32 |
ÖZEL VE DEVLET ÜNİVERSİTELERİNDEKİ YABANCI DİL ÖĞRETİM ELEMANLARININ GENEL VE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARI
BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT
|
33 |
INVESTIGATING THE OPINIONS OF PRIMARY AND HIGH SCHOOL TEACHERS REGARDING ONLINE IN-SERVICE EDUCATION
TOK HİDAYET,DÖŞ BÜLENT
|
34 |
ASSESSING METACOGNITIVE AWARENESS AND LEARNING STRATEGIES ASPOSITIVE PREDICTORS FOR SUCCESS IN A DISTANCE LEARNING CLASS
TOK HİDAYET,ÖZĞAN HABİB,DÖŞ BÜLENT
|
1 |
EXAMINATION OF TEACHERS' COMPETENCIES
FOR ONLINE TEACHING
DÖŞ BÜLENT
|
---|---|
2 |
Examination of Higher Order Thinking Skills in Terms of
Teachers' Views
DÖŞ BÜLENT
|
3 |
Examining the knowledge levels and views of turkish citizens about covid-10 pandemic process
KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT, BAY ERDAL, GÖL MEHMET
|
4 |
SMART PHONE RELATED PROBLEMS OF UNIVERSITY STUDENTS
DÖŞ BÜLENT
|
5 |
KİTLESEL AÇIK ONLİNE DERSLER VE GELECEĞİ
DÖŞ BÜLENT
|
6 |
ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMLERİ VE ÜLKEMİZDE KULLANIMI
DÖŞ BÜLENT
|
7 |
THE ANALYSIS OF HOMEWORK PRACTICES IN TERMS OF PISA AND TIMSS EXAMS
ODABAŞ CEYLA,BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
|
8 |
Ortaokul öğretmenlerinin teneffüs hakkındaki görüşleri.
BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,Tanış Yasemin,Tahtacı Elif,Ayana Bertan
|
9 |
THE DIGITAL READINESS FOR ACADEMIC ENGAGEMENT OFINTERNATIONAL UNIVERSITY STUDENTS
DÖŞ BÜLENT,Kange Rahhamani
|
10 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİDERSİNE İLİŞKİN MOTİVASYONLARI VE AKADEMİKBAŞARILARI
DÖŞ BÜLENT
|
11 |
TEKNOLOJİNİN ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ETKİNKULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLER
DÖŞ BÜLENT
|
12 |
UNIVERSITY STUDENTS’xx VIEWS ON UNIVERSITY EDUCATION
DÖŞ BÜLENT,sopotsko olga
|
13 |
COMPARISON OF SOCIAL MEDIA ADDICTIONS OF TURKISH ANDUKRAINE UNIVERSITY STUDENTS
DÖŞ BÜLENT,sopotsko olga
|
14 |
Online Eğitimle İlgili Son Gelişmeler
DÖŞ BÜLENT
|
15 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ
DÖŞ BÜLENT
|
16 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN BAŞARISIZLIĞIN NEDENLERİ
DÖŞ BÜLENT
|
17 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MOTİVASYONLARINI ETKİLEYENFAKTÖRLER
DÖŞ BÜLENT
|
18 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİNÇLİ TERCİH YAPIPYAPMADIKLARININ İNCELENMESİ
DÖŞ BÜLENT
|
19 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MÜLAKATLARINAİLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
DÖŞ BÜLENT
|
20 |
THE IMPACT OF LEARNING PERFORMANCEON EDUCATIONAL TECHNOLOGY ACCEPTANCE: EXTENDING THE UTAUT2 MODEL TO THE MOBILE LEARNING CONTEXT
Erskine Michael,Scott Seipel,Kendal Taylor,DÖŞ BÜLENT
|
21 |
Cell Phone Usage and Metacognitive Awareness
DÖŞ BÜLENT
|
22 |
USING ASYNCHRONOUS DISCUSSION GROUPS TO SUPPORT TEACHING IN HIGHEREDUCATION
DÖŞ BÜLENT
|
23 |
ENHANCING PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF SYRIAN REFUGEETEACHERS
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
|
24 |
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
|
25 |
MOOCS AS AN ALTERNATIVE TOOL FOR PROVIDING ACCESS TOEDUCATION FOR REFUGEES: A PILOT STUDY IN TURKEY
SEKRET IRYNA,DÖŞ BÜLENT
|
26 |
İlköğretim Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal Girişimcilik Çerçevesi Açısından İncelenmesi
BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,Kandemir Ayşenur,Alişan Aslı
|
27 |
Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar Ve Üç Boyutlu Değerlendirme
DÖŞ BÜLENT
|
28 |
DEVELOPING INSTRUCTION WITH REAL TIME DATA
DÖŞ BÜLENT
|
29 |
EXAMINING LEARNING OBJECT REPOSITORIES
DÖŞ BÜLENT
|
30 |
EĞitimde Kullanılabilecek Teknolojiler
DÖŞ BÜLENT,Gündüz Halil İbrahim,Hocaoğlu Mehmet Emin,Toprak Abdurrahman,Öztürk Ümit
|
31 |
İlk ve Ortaöğretim OKullarında Kullanılan Teknolojik Materyallerin İncelenmesi
DÖŞ BÜLENT,Demir İrfan,Kurt Nuran,Gürler Adem,Öncü Halime Göral
|
32 |
İlk ve Orta Öğretimde Teknolojinin Kullanımında Karşılaşılan SOrunların Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
DÖŞ BÜLENT,Kandemir Ayşenur,Alişan Aslı,Duran Serkan
|
33 |
İlk ve Orta Öğretim Programında Dikey Uyumlulukla İlgili Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
DÖŞ BÜLENT,ergül gülcan,Gündüz Fatih,Çiftçi Osman Fazıl
|
34 |
Creating Online Storylines for Increasing the Knowledge Retention
DÖŞ BÜLENT
|
35 |
The Relationship between Mobile Phone Use, Metacognitive Awareness, Academic Achievement, and SAT
DÖŞ BÜLENT
|
36 |
Developing and Evaluating a Blended Learning Undergraduate Course
DÖŞ BÜLENT
|
37 |
ASYNCHRONOUS DISCUSSION FORUM EXPERIENCE: BLENDED COURSE STUDENTS VIEWS
DÖŞ BÜLENT
|
38 |
Evaluation of School Lİfe Sciences Programme: Production and Consumption
BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,Sarıca Rabia,Yiğit Celal
|
39 |
Concept Images of Student teachers about concept of school
DÖŞ BÜLENT,özpolat esen turan
|
40 |
Öğrenen Organizasayon Tecrübesi:OKul Geliştirmede Öğretmen Verimsizliği Neden Analizi ve Çözüm Önerileri
Savaş Ahmet Cezmi,DÖŞ BÜLENT
|
1 |
TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI
Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
|
---|---|
2 |
SCRIPT 2017—SCRatch International Programming Trial
Scratch programı ile uluslararası alanda ortaokul ve lise öğrencilerinin program yazması ve programların uluslararası jüriler tarafından değerlendirilmesi
|
3 |
SCRIPT 2017—SCRatch International Programming Trial
Scratch programı ile uluslararası alanda projeler yazılması ve değerlendirilmesi
|
4 |
Osmaniye Öğretmen Akademisi II. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
Osmaniye ilindeki farklı grup ve branşlardan oluşan öğretmenlierimizin mesleki beceri gelişimlerini desteklemek ve geliştirmektir.
|
5 |
Osmaniye Öğretmen Akademisi: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görevli farklı branşlardaki öğretmenlerin mesleki becerilerini geliştirmeye yönelik AR-GE faaliyetidir.
|
6 |
EnhancingProfessional Development of Syrian Refugee Teachers
Kilis te bulunanSuriyeliler Geçici Eğitim Merkezinde çalışan öğretmenlere yönelik olarak hizmet içi eğitim projesi
|
7 |
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler
Türk Millî Eğitim Politikaları
|
8 |
Kosovalı öğretmenlerin mesleki becerilerinin geliştirilmesi
Öğretmenlere yönelik hizmet içi eğitim verilmiştir Proje TİKA tarafından desteklenmiştir
|
1 |
MEB Bellik İlköğretim OKulu
Sınıf Öğretmeni
|
---|
1 |
Anadolu Türk Eğitim
Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT
, Yayın Yeri: Bülent Döş
|
---|---|
2 |
Anadolu Türk Eğitim
Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT
, Yayın Yeri: Bülent Döş
|
3 |
AnadoluTürk Eğitim Dergisi
Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Bireysel
|
4 |
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
Yazar Adı: POLAT ÜMİT,DÖŞ BÜLENT
, Yayın Yeri: TEBAD
|
5 |
Editör
Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT
, Yayın Yeri: http://www.eu-jer.com/
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | EB 827 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
3 | 2016-2017 | EB 727 SEMİNER | Türkçe | 1 |
4 | 2017-2018 | EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
5 | 2017-2018 | EB 827 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2 | 2015-2016 | EB 591 EĞİTİMİN TEMELLERİ | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | EB 827 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
4 | 2015-2016 | EB 727 SEMİNER | Türkçe | 1 |
5 | 2014-2015 | Uygulamalı Eğitim İstatistiği | Türkçe | 3 |
6 | 2016-2017 | EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | EB 598 YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
8 | 2016-2017 | EB 545 ETKİLİ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
9 | 2016-2017 | EB 581 ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME | Türkçe | 3 |
10 | 2016-2017 | HBÖ 564 TOPLUMSAL EĞİTİMİN YETİŞKİN EĞİTİMİ VE PROGRAMLARINA YANSIMALARI | Türkçe | 3 |
11 | 2016-2017 | HBÖ 565 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ GELİŞMELER | Türkçe | 3 |
12 | 2016-2017 | EB 542 ÖĞRETİM PROGRAMINA TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU | Türkçe | 3 |
13 | 2016-2017 | EB 821 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
14 | 2017-2018 | EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
15 | 2017-2018 | UYGULAMALI EĞİTİM İSTATİSTİĞİ | Türkçe | 2 |
16 | 2017-2018 | EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
17 | 2017-2018 | EB 727 SEMİNER | Türkçe | 1 |
18 | 2017-2018 | EB 598 YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
19 | 2017-2018 | EB 581 ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME | Türkçe | 1 |
20 | 2024-2025 | Öğretim Programına Teknoloji Entegrasyonu | Türkçe | 3 |
21 | 2024-2025 | Yetişkin Eğitiminde Öğretme ve Öğrenme | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | NEFSÖ214 Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2 | 2015-2016 | NEFSBÖ314 Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 4 |
3 | 2015-2016 | NEFSÖ 410 Etkili İletişim | Türkçe | 2 |
4 | 2015-2016 | NEFSBÖ306 İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 |
5 | 2014-2015 | Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
6 | 2014-2015 | İstatistik | Türkçe | 3 |
7 | 2014-2015 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
8 | 2014-2015 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
9 | 2016-2017 | GEEB 217 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
10 | 2016-2017 | NEFSÖ111 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
11 | 2016-2017 | NEFSÖ411 ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
12 | 2016-2017 | NEFSBÖ103 Sosyal Psikoloji | Türkçe | 2 |
13 | 2016-2017 | NEFIM311 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
14 | 2016-2017 | NEFIM411 ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
15 | 2016-2017 | NEFT117 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
16 | 2016-2017 | NEFSÖ213-B Öğretim İlke ve Yöntemleri-B | Türkçe | 3 |
17 | 2017-2018 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
18 | 2017-2018 | NEFSBÖ306 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 2 |
19 | 2017-2018 | NEFT117 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
20 | 2017-2018 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
21 | 2017-2018 | NEFIM311 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 1 |
22 | 2024-2025 | Açık ve Uzaktan Öğrenme | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Türkiye'de program değerlendirme alanındaki yaklaşımların analizi | ESRA DOĞAN | TezMerkezi | 2022 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | Orman Okullarına Dayalı Uygulamaların Çocukların Gelişim Alanlarına Etkilerinin Meta-tematik Analizi | SABİHA TAMUR | TezMerkezi | 2025 |
2 | Tamamlandı | GAZİANTEP'TEKİ SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN ENTEGRASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ | İBRAHİM KAYA | TezMerkezi | 2025 |
3 | Devam Ediyor | OYUN TEMELLI ÖĞRETIM UYGULAMALARININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERININ MATEMATIK DERSINDE AKADEMIK BAŞARILARINA VE TUTUMA ETKISI | YASEMİN DOĞAN | TezMerkezi | 2025 |
4 | Tamamlandı | Farklılaştırılmış öğretim ile ilgili yapılan araştırmaların incelenmesi | MERYEM ALTAY NACAR | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin derse katılımı ile üstbilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi | ASLI ERASLAN | TezMerkezi | 2023 |
6 | Tamamlandı | Çok kültürlü sınıf ortamında ikili öğretmen uygulaması ile Türkçe öğretiminin uygulanmasının incelenmesi | MESUT ALTAY | TezMerkezi | 2021 |
7 | Devam Ediyor | ÖĞRETMENLERİN PROGRAM OKURYAZARLIKLARI İLE ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | AYŞENUR BONCUK | TezMerkezi | 2021 |
8 | Tamamlandı | Sekizinci sınıf fen bilimleri ders kitabında yer alan etkinliklerin sınıf içi sorgulama becerileri çerçevesinde incelenmesi | YASEMİN TANIŞ | TezMerkezi | 2021 |
9 | Tamamlandı | Diyanet İşleri Başkanlığı 4-6 yaş Kuran kursları eğitiminin öğretici ve veli görüşlerine göre incelenmesi | KEVSER TÜFEKÇİ | TezMerkezi | 2020 |
10 | Tamamlandı | Öğretmenlerin EBA, Morpa Kampüs, Okulistik benzeri eğitim ortamları kullanımının Teknoloji Kabul ve Kullanım Birleştirilmiş Modeli 2 ile açıklanması | AYŞE NUR KANDEMİR | TezMerkezi | 2020 |
11 | Tamamlandı | İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin argüman haritaları kullanımının eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi | MEHMET EMİN HOCAOĞLU | TezMerkezi | 2020 |
12 | Tamamlandı | Mevsimsel tarım işçileri (MTİ) olarak çalışan ailelerin, okul çağındaki çoçuklarının eğitim sorunlarının öğretmen, veli ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi | MUHAMMED DİLEKÇİ | TezMerkezi | 2019 |
13 | Tamamlandı | Öğretmenlerin sosyal medya bağımlılığı, öğretmenlik öz-yeterlilikleri ve motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi | CUMA ÖZŞAHİN | TezMerkezi | 2019 |
14 | Tamamlandı | Polislerin hayat boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi | BÜLENT DEMİREL | TezMerkezi | 2019 |
15 | Tamamlandı | Investigating the digital readiness for academic engagement of international university students | RAHHAMANI KANGE | TezMerkezi | 2019 |
16 | Tamamlandı | Belediye çalışanlarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile teknoloji kabul ve kullanım düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | HASAN HÜSEYİN AKPINAR | TezMerkezi | 2019 |
17 | Tamamlandı | 8.sınıf İngilizce öğretim programının TEOG sınavı sorularıyla uyumunun öğretmen görüşleri açısından incelenmesi | AYŞE VURAL | TezMerkezi | 2017 |
18 | Tamamlandı | Birleştirilmiş sınıflarda görevli öğretmenlerin tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi Şanlıurfa il örneği | KURTULUŞ ŞEKERCİ | TezMerkezi | 2015 |
19 | Tamamlandı | Ortaokullarda öğretmen ve öğrencilerin görüşlerine göre okul içi şiddetin nedenlerinin incelenmesi | AHMET MAYTİ | TezMerkezi | 2015 |
20 | Tamamlandı | Ortaokul 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin okul tahripçiliğine ilişkin algılarının incelenmesi(Adıyaman ili örneği) | HABİP ORHAN | TezMerkezi | 2015 |
21 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin duygusal zekâları ile iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi | YAMAN AMER | TezMerkezi | 2015 |
22 | Devam Ediyor | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN MOTİVASYONLA İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ) | MAHMUT AKSOY | TezMerkezi | 2015 |
1 |
EĞitimde Nicel Araştırma Teknikleri
Nicel Araştırma teknikleri ile ilgili Prof.Dr. ALi Yıldırım tarafından verilen nicel araştırmada teknikleri adlı çalıştay
|
---|---|
2 |
Scratch International Programming Trial
Scientix tarafından yürütülen Avrupa Birliği Projesinde Jüri Üyeliği
|
3 |
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Sanat ve Meslek Eğitimi Kursları (GASMEK) dil öğretiminde çalışan eğitimcilere toplam 12 saatlik Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Eğitimi verilmiştir.
|
4 |
İkinci Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı
Çalıştay‟ın düzenlenmesinin amacı; ilköğretim birinci kademeye öğretmen yetiştiren lisans ve lisansüstü programların mevcut durumlarını ve bu programların sorunlarını tartışmak, bu çerçevede geleceğe yönelik öngörüler oluĢturmak, değerlendirme ve öne
|
5 |
Zaim Başaslanla Z den A ya
Kosovalı öğretmenlerin hizmetiçi eğitimi ile ilgili televizyon programı yapılmıştırhttps://www.youtube.com/watch?v=IH6uR7Pqy_U
|
1 |
EPODER
Üye Bilimsel Kuruluş 2015 |
---|