
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
					
| 1 | E-Learning and Enhancing Soft Skills 
Bölüm Adı: Examination of Teachers’ Competencies for Online Teaching | 
|---|---|
| 2 | EĞITIM BILIMLERI
ALANINDA ARAŞTIRMALAR VE
DEĞERLENDIRMELER 
Bölüm Adı: Üretken Yapay Zeka | 
| 3 | İletişim ve Medya 
Bölüm Adı: YABANCI DİLDE YAZMA VE KONUŞMA BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA WEB 2.0 ARAÇLARININ ETKİLERİ | 
| 4 | Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XXII 
Bölüm Adı: İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNDE PROGRAMIN UYGULAMASI SIRASINDA YAŞANAN PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ | 
| 5 | Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve DEĞERLENDİRMELER 
Bölüm Adı: ORTAOKULDA İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR | 
| 6 | Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve DEĞERLENDİRMELER 
Bölüm Adı: OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE AİLE KATILIMI | 
| 7 | Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler 
Bölüm Adı: ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE BLOOM TAKSONOMİSİ | 
| 8 | Z KUŞAĞI ETHOSFER SİSTEMİNİN ANALİZİ
(Z’AMANE KUŞAĞINI ANLAMA) 
Bölüm Adı: TEKNOLOJİ | 
| 9 | Öğretim İlke ve Yöntemleri 
Bölüm Adı: Gelecek Perspektifinde Öğretmen Nitelikleri ve Yeterlilikleri | 
| 10 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ 
Bölüm Adı: Öğretimde Teknoloji Kullanımı | 
| 11 | Öğretim İlke ve Yöntemleri 
Bölüm Adı: Grupla Öğretim Yöntem ve Teknikleri | 
| 12 | EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL
YAKLAŞIMLAR 
Bölüm Adı: GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETMEN OLMA SÜREÇLERİ | 
| 13 | EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL
YAKLAŞIMLAR 
Bölüm Adı: EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU-GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ | 
| 14 | AÇIK, UZAKTAN VE ÇEŞİTLİ DİSİPLİNLERLE EĞİTİM 
Bölüm Adı: 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ SORGULAMA BECERİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ | 
| 15 | Eğitim Sosyolojisi 
Bölüm Adı: Eğitimde Güncel Değişmeler | 
| 16 | EtkiliÖğretimStratejileri 
Bölüm Adı: PROGRAM OKURYAZARLIĞI VEETKİLİ PLAN YAPMA | 
| 17 | Eğitim Sosyolojisi 
Bölüm Adı: Sosyal Kültürel ve Ahlaki Bir Kurum Olarak Okul | 
| 18 | Türk DünyasınınEğitim Sistemleri veSorunları 
Bölüm Adı: AZERBAYCANEĞİTİM RAPORU 2017 | 
| 19 | TÜRKİYE DE EĞİTİM SORUNLARINA YÖNELİK AKADEMİKDEĞERLENDİRMELER ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ I 
Bölüm Adı: EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRECİ KAYNAKLI SORUNLAR | 
| 20 | Eğitim Sosyolojisi 
Bölüm Adı: Toplumsal Değişme ve Eğitim | 
| 21 | Analyzing Blogs with Reflective Thinking Process in Blended Learning 
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT 	 | 
| 1 | Meta-Thematic Analysis Of Research On Forest School-Based Practices: A Comprehensive Review 
 DÖŞ BÜLENT,TAMUR SABİHA 
  | 
|---|---|
| 2 | Farklılaştırılmış Öğretim ile İlgili Yapılan Araştırmaların Yöntemsel Açıdan İncelenmesi 
 Nacar Güzel Meryem Altay,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 3 | Exploring the Integration of Artful Thinking as an
Innovative Approach to Foster Critical Thinking
Skills 
 ŞENEL MUSTAFA,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 4 | Investigating the relationship between university students classroom engagement and metacognitive awareness 
 DÖŞ BÜLENT,Eraslan Aslı 
  | 
| 5 | An Analysis of the Studies Conducted in the Field of Curriculum Evaluation from a “Methodology” Perspective 
 DOĞAN ESRA, BAY ERDAL, DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 6 | Çevrimiçi Derslerde Öğrenci Konsantrasyonunu Bozan Etmenler 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 7 | İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Argüman Haritaları Kullanımının Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi 
 DÖŞ BÜLENT, Hocaoğlu Mehmet Emin 
  | 
| 8 | THE REASONS FOR GAINING AND LOSING THE POPULARITYOFAPARADIGMINCONSTRUCTIVISM:WHY?ANDHOW? 
 BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 9 | The nexus of teaching, research and practice: perceptions and expectations of undergraduate education students in Southeast Turkey 
 Smirnova Yelena, DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 10 | Polislerin Hayat Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi 
 DEMİREL Bülent,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 11 | Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi 
 BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,POLAT ÜMİT 
  | 
| 12 | ADAY ÖĞRETMENLERİN KİTAP OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ 
 DÖŞ BÜLENT,şahin burak,hızal elif 
  | 
| 13 | Çok Kültürlü Sınıf Ortamında Türk Ve Suriyeli Öğrencilerin Davranışlarının İncelenmesi 
 DÖŞ BÜLENT,Teres Mesut,Gürbüz Çağatay 
  | 
| 14 | Views of Elementary School Teachers Regarding to InclusiveEducation 
 DÖŞ BÜLENT,Tutsoy Tayyar,OFLAZ ÖKKEŞ 
  | 
| 15 | Ortaöğretim Öğrencilerinin Koro Dersine Yönelik Motivasyonlarının ve Görüşlerinin İncelenmesi 
 DÖŞ BÜLENT,Gürbüz Çağatay,Teres Mesut 
  | 
| 16 | ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI, ÖĞRETMENLİK ÖZ-YETERLİLİKLERİ VE MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ 
 DÖŞ BÜLENT,Özşahin Cuma 
  | 
| 17 | Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Elektronik Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma 
 OLCAY ATINÇ,DÖŞ BÜLENT,SÜRME METİN,düzgün mehmet 
  | 
| 18 | Programa bağlılığı etkileyen faktörlerin analizi 
 BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN 
  | 
| 19 | Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Seçimi: Mülakat Model Önerisi 
 KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZER BAYRAM,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 20 | Analyzing The Alternative Assessment Applications For The Development Of Teaching: Review Of Literature 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 21 | Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İnternete Dayalı Uzaktan Eğitim Yöntemine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi 
 OLCAY ATINÇ,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 22 | Determining the secondary school teachers’ self-efficacy beliefs about teaching professionpOrtaokullarda görev yapan öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik öz yeterlik algilarinin incelenmesi 
 DÖŞ BÜLENT,Özdemir Doğan Gülay 
  | 
| 23 | Öğretmenlerin Mesleki Bilgi ve Beceri İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nitel Bir Analiz 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 24 | An analysis of teachers questioning strategies 
 DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL,Ceyda Aslansoy,Betul Tiryaki,Nurgul Cetin,Cevahir Duman 
  | 
| 25 | TeachingEnglishPhrasesthroughSMS 
 çığ enes kurtay,güvercin selim,bayimbetov berdak,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 26 | Developing and Evaluating a Blended Learning Course 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 27 | The Relationship Between Mobile Phone Use, Metacognitive Awareness and Academic Achievement 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 28 | Analysis of Pre-service Mathematics TeachersExperiences of Mentoring Practices. Comparisonof Priva te and Public Schools 
 savaş ahmet cezmi,DÖŞ BÜLENT,ali kemal cilavdaroğlu,güvercin selim 
  | 
| 29 | The Analysis of the Blogs Created in a Blended Coursethrough the Reflective Thinking Perspective 
 DÖŞ BÜLENT,DEMİR SERVET 
  | 
| 30 | Experiencing a Learning Organization: School Administrators Identify Causes of Teacher Ineffectiveness 
 Savas Ahmet Cezmi,Dos Izzet,DÖŞ BÜLENT,Demir Husamettin 
  | 
| 31 | İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE AKADEMİK BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ 
 BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,sarıca rabia 
  | 
| 32 | ÖZEL VE DEVLET ÜNİVERSİTELERİNDEKİ YABANCI DİL ÖĞRETİM ELEMANLARININ GENEL VE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARI 
 BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 33 | INVESTIGATING THE OPINIONS OF PRIMARY AND HIGH SCHOOL TEACHERS REGARDING ONLINE IN-SERVICE EDUCATION 
 TOK HİDAYET,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 34 | ASSESSING METACOGNITIVE AWARENESS AND LEARNING STRATEGIES ASPOSITIVE PREDICTORS FOR SUCCESS IN A DISTANCE LEARNING CLASS 
 TOK HİDAYET,ÖZĞAN HABİB,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 1 | EXAMINATION OF TEACHERS' COMPETENCIES
FOR ONLINE TEACHING 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
|---|---|
| 2 | Examination of Higher Order Thinking Skills in Terms of
Teachers' Views 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 3 | Examining the knowledge levels and views of turkish citizens about covid-10 pandemic process 
 KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT, BAY ERDAL, GÖL MEHMET 
  | 
| 4 | SMART PHONE RELATED PROBLEMS OF UNIVERSITY STUDENTS 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 5 | KİTLESEL AÇIK ONLİNE DERSLER VE GELECEĞİ 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 6 | ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMLERİ VE ÜLKEMİZDE KULLANIMI 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 7 | THE ANALYSIS OF HOMEWORK PRACTICES IN TERMS OF PISA AND TIMSS EXAMS 
 ODABAŞ CEYLA,BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 8 | Ortaokul öğretmenlerinin teneffüs hakkındaki görüşleri. 
 BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,Tanış Yasemin,Tahtacı Elif,Ayana Bertan 
  | 
| 9 | THE DIGITAL READINESS FOR ACADEMIC ENGAGEMENT OFINTERNATIONAL UNIVERSITY STUDENTS 
 DÖŞ BÜLENT,Kange Rahhamani 
  | 
| 10 | ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİDERSİNE İLİŞKİN MOTİVASYONLARI VE AKADEMİKBAŞARILARI 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 11 | TEKNOLOJİNİN ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ETKİNKULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLER 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 12 | UNIVERSITY STUDENTS’xx VIEWS ON UNIVERSITY EDUCATION 
 DÖŞ BÜLENT,sopotsko olga 
  | 
| 13 | COMPARISON OF SOCIAL MEDIA ADDICTIONS OF TURKISH ANDUKRAINE UNIVERSITY STUDENTS 
 DÖŞ BÜLENT,sopotsko olga 
  | 
| 14 | Online Eğitimle İlgili Son Gelişmeler 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 15 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 16 | ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN BAŞARISIZLIĞIN NEDENLERİ 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 17 | ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MOTİVASYONLARINI ETKİLEYENFAKTÖRLER 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 18 | ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİNÇLİ TERCİH YAPIPYAPMADIKLARININ İNCELENMESİ 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 19 | ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MÜLAKATLARINAİLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 20 | THE IMPACT OF LEARNING PERFORMANCEON EDUCATIONAL TECHNOLOGY ACCEPTANCE: EXTENDING THE UTAUT2 MODEL TO THE MOBILE LEARNING CONTEXT 
 Erskine Michael,Scott Seipel,Kendal Taylor,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 21 | Cell Phone Usage and Metacognitive Awareness 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 22 | USING ASYNCHRONOUS DISCUSSION GROUPS TO SUPPORT TEACHING IN HIGHEREDUCATION 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 23 | ENHANCING PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF SYRIAN REFUGEETEACHERS 
 BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 24 | Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers 
 BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 25 | MOOCS AS AN ALTERNATIVE TOOL FOR PROVIDING ACCESS TOEDUCATION FOR REFUGEES: A PILOT STUDY IN TURKEY 
 SEKRET IRYNA,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 26 | İlköğretim Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal Girişimcilik Çerçevesi Açısından İncelenmesi 
 BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,Kandemir Ayşenur,Alişan Aslı 
  | 
| 27 | Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar Ve Üç Boyutlu Değerlendirme 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 28 | DEVELOPING INSTRUCTION WITH REAL TIME DATA 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 29 | EXAMINING LEARNING OBJECT REPOSITORIES 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 30 | EĞitimde Kullanılabilecek Teknolojiler 
 DÖŞ BÜLENT,Gündüz Halil İbrahim,Hocaoğlu Mehmet Emin,Toprak Abdurrahman,Öztürk Ümit 
  | 
| 31 | İlk ve Ortaöğretim OKullarında Kullanılan Teknolojik Materyallerin İncelenmesi 
 DÖŞ BÜLENT,Demir İrfan,Kurt Nuran,Gürler Adem,Öncü Halime Göral 
  | 
| 32 | İlk ve Orta Öğretimde Teknolojinin Kullanımında Karşılaşılan SOrunların Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi 
 DÖŞ BÜLENT,Kandemir Ayşenur,Alişan Aslı,Duran Serkan 
  | 
| 33 | İlk ve Orta Öğretim Programında Dikey Uyumlulukla İlgili Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi 
 DÖŞ BÜLENT,ergül gülcan,Gündüz Fatih,Çiftçi Osman Fazıl 
  | 
| 34 | Creating Online Storylines for Increasing the Knowledge Retention 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 35 | The Relationship between Mobile Phone Use, Metacognitive Awareness, Academic Achievement, and SAT 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 36 | Developing and Evaluating a Blended Learning Undergraduate Course 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 37 | ASYNCHRONOUS DISCUSSION FORUM EXPERIENCE: BLENDED COURSE STUDENTS VIEWS 
 DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 38 | Evaluation of  School Lİfe Sciences Programme: Production and Consumption 
 BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,Sarıca Rabia,Yiğit Celal 
  | 
| 39 | Concept Images of Student teachers about concept of school 
 DÖŞ BÜLENT,özpolat esen turan 
  | 
| 40 | Öğrenen Organizasayon Tecrübesi:OKul Geliştirmede Öğretmen Verimsizliği Neden Analizi ve Çözüm Önerileri 
 Savaş Ahmet Cezmi,DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 1 | TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI 
 Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret 
 | 
|---|---|
| 2 | SCRIPT 2017—SCRatch International Programming Trial 
 Scratch programı ile uluslararası alanda ortaokul ve lise öğrencilerinin program yazması ve programların uluslararası jüriler tarafından değerlendirilmesi 
 | 
| 3 | SCRIPT 2017—SCRatch International Programming Trial 
 Scratch programı ile uluslararası alanda projeler yazılması ve değerlendirilmesi 
 | 
| 4 | Osmaniye Öğretmen Akademisi II. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi 
 Osmaniye ilindeki farklı grup ve branşlardan oluşan öğretmenlierimizin mesleki beceri gelişimlerini desteklemek ve geliştirmektir. 
 | 
| 5 | Osmaniye Öğretmen Akademisi: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi 
 Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görevli farklı branşlardaki öğretmenlerin mesleki becerilerini geliştirmeye yönelik AR-GE faaliyetidir. 
 | 
| 6 | EnhancingProfessional Development of Syrian Refugee Teachers 
 Kilis te bulunanSuriyeliler Geçici Eğitim Merkezinde çalışan öğretmenlere yönelik olarak hizmet içi eğitim projesi 
 | 
| 7 | Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler 
 Türk Millî Eğitim Politikaları 
 | 
| 8 | Kosovalı öğretmenlerin mesleki becerilerinin geliştirilmesi 
 Öğretmenlere yönelik hizmet içi eğitim verilmiştir  Proje TİKA tarafından desteklenmiştir  
 | 
| 1 | MEB Bellik İlköğretim OKulu 
 Sınıf Öğretmeni 
 | 
|---|
| 1 | Anadolu Türk Eğitim 
       Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT 
 , Yayın Yeri: Bülent Döş 
 | 
|---|---|
| 2 | Anadolu Türk Eğitim 
       Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT 
 , Yayın Yeri: Bülent Döş 
 | 
| 3 | AnadoluTürk Eğitim Dergisi 
       Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL 
 , Yayın Yeri: Bireysel 
 | 
| 4 | Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi 
       Yazar Adı: POLAT ÜMİT,DÖŞ BÜLENT 
 , Yayın Yeri: TEBAD 
 | 
| 5 | Editör 
       Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT 
 , Yayın Yeri: http://www.eu-jer.com/ 
 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2016-2017 | EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2016-2017 | EB 827 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 | 
| 3 | 2016-2017 | EB 727 SEMİNER | Türkçe | 1 | 
| 4 | 2017-2018 | EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2017-2018 | EB 827 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2015-2016 | EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2015-2016 | EB 591 EĞİTİMİN TEMELLERİ | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2015-2016 | EB 827 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 | 
| 4 | 2015-2016 | EB 727 SEMİNER | Türkçe | 1 | 
| 5 | 2014-2015 | Uygulamalı Eğitim İstatistiği | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2016-2017 | EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2016-2017 | EB 598 YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 8 | 2016-2017 | EB 545 ETKİLİ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 | 
| 9 | 2016-2017 | EB 581 ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME | Türkçe | 3 | 
| 10 | 2016-2017 | HBÖ 564 TOPLUMSAL EĞİTİMİN YETİŞKİN EĞİTİMİ VE PROGRAMLARINA YANSIMALARI | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2016-2017 | HBÖ 565 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ GELİŞMELER | Türkçe | 3 | 
| 12 | 2016-2017 | EB 542 ÖĞRETİM PROGRAMINA TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2016-2017 | EB 821 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 | 
| 14 | 2017-2018 | EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 | 
| 15 | 2017-2018 | UYGULAMALI EĞİTİM İSTATİSTİĞİ | Türkçe | 2 | 
| 16 | 2017-2018 | EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 17 | 2017-2018 | EB 727 SEMİNER | Türkçe | 1 | 
| 18 | 2017-2018 | EB 598 YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 19 | 2017-2018 | EB 581 ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME | Türkçe | 1 | 
| 20 | 2024-2025 | Öğretim Programına Teknoloji Entegrasyonu | Türkçe | 3 | 
| 21 | 2024-2025 | Yetişkin Eğitiminde Öğretme ve Öğrenme | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2015-2016 | NEFSÖ214 Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 | 
| 2 | 2015-2016 | NEFSBÖ314 Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 4 | 
| 3 | 2015-2016 | NEFSÖ 410 Etkili İletişim | Türkçe | 2 | 
| 4 | 2015-2016 | NEFSBÖ306 İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 | 
| 5 | 2014-2015 | Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 | 
| 6 | 2014-2015 | İstatistik | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2014-2015 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 | 
| 8 | 2014-2015 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 | 
| 9 | 2016-2017 | GEEB 217 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 10 | 2016-2017 | NEFSÖ111 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2016-2017 | NEFSÖ411 ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 | 
| 12 | 2016-2017 | NEFSBÖ103 Sosyal Psikoloji | Türkçe | 2 | 
| 13 | 2016-2017 | NEFIM311 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 | 
| 14 | 2016-2017 | NEFIM411 ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 | 
| 15 | 2016-2017 | NEFT117 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 16 | 2016-2017 | NEFSÖ213-B Öğretim İlke ve Yöntemleri-B | Türkçe | 3 | 
| 17 | 2017-2018 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 | 
| 18 | 2017-2018 | NEFSBÖ306 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 2 | 
| 19 | 2017-2018 | NEFT117 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 2 | 
| 20 | 2017-2018 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | 2 | 
| 21 | 2017-2018 | NEFIM311 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 1 | 
| 22 | 2024-2025 | Açık ve Uzaktan Öğrenme | Türkçe | 2 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Türkiye'de program değerlendirme alanındaki yaklaşımların analizi | ESRA DOĞAN | TezMerkezi | 2022 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Orman Okullarına Dayalı Uygulamaların Çocukların Gelişim Alanlarına Etkilerinin Meta-tematik Analizi | SABİHA TAMUR | TezMerkezi | 2025 | 
| 2 | Tamamlandı | Gaziantep'teki Suriyeli öğrencilerin entegrasyonuna ilişkin öğretmen görüşleri | İBRAHİM KAYA | TezMerkezi | 2025 | 
| 3 | Tamamlandı | Oyun temelli öğretim uygulamalarının ilkokul matematik dersinde akademik başarıya ve tutuma etkisi | YASEMİN DOĞAN | TezMerkezi | 2025 | 
| 4 | Tamamlandı | GEÇİCİ KORUMA ALTINDAKİ SURİYELİ SIĞINMACILARA VERİLEN BİR YAYGIN EĞİTİM FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ | HATİCE SOHBET | TezMerkezi | 2025 | 
| 5 | Tamamlandı | TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİ TUTUMLARI İLE KULLANIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | TUBA AVŞAROĞLU | TezMerkezi | 2025 | 
| 6 | Tamamlandı | Farklılaştırılmış öğretim ile ilgili yapılan araştırmaların incelenmesi | MERYEM ALTAY NACAR | TezMerkezi | 2024 | 
| 7 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin derse katılımı ile üstbilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi | ASLI ERASLAN | TezMerkezi | 2023 | 
| 8 | Tamamlandı | Çok kültürlü sınıf ortamında ikili öğretmen uygulaması ile Türkçe öğretiminin uygulanmasının incelenmesi | MESUT ALTAY | TezMerkezi | 2021 | 
| 9 | Devam Ediyor | ÖĞRETMENLERİN PROGRAM OKURYAZARLIKLARI İLE ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | AYŞENUR BONCUK | TezMerkezi | 2021 | 
| 10 | Tamamlandı | Sekizinci sınıf fen bilimleri ders kitabında yer alan etkinliklerin sınıf içi sorgulama becerileri çerçevesinde incelenmesi | YASEMİN TANIŞ | TezMerkezi | 2021 | 
| 11 | Tamamlandı | Diyanet İşleri Başkanlığı 4-6 yaş Kuran kursları eğitiminin öğretici ve veli görüşlerine göre incelenmesi | KEVSER TÜFEKÇİ | TezMerkezi | 2020 | 
| 12 | Tamamlandı | Öğretmenlerin EBA, Morpa Kampüs, Okulistik benzeri eğitim ortamları kullanımının Teknoloji Kabul ve Kullanım Birleştirilmiş Modeli 2 ile açıklanması | AYŞE NUR KANDEMİR | TezMerkezi | 2020 | 
| 13 | Tamamlandı | İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin argüman haritaları kullanımının eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi | MEHMET EMİN HOCAOĞLU | TezMerkezi | 2020 | 
| 14 | Tamamlandı | Mevsimsel tarım işçileri (MTİ) olarak çalışan ailelerin, okul çağındaki çoçuklarının eğitim sorunlarının öğretmen, veli ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi | MUHAMMED DİLEKÇİ | TezMerkezi | 2019 | 
| 15 | Tamamlandı | Öğretmenlerin sosyal medya bağımlılığı, öğretmenlik öz-yeterlilikleri ve motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi | CUMA ÖZŞAHİN | TezMerkezi | 2019 | 
| 16 | Tamamlandı | Polislerin hayat boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi | BÜLENT DEMİREL | TezMerkezi | 2019 | 
| 17 | Tamamlandı | Investigating the digital readiness for academic engagement of international university students | RAHHAMANI KANGE | TezMerkezi | 2019 | 
| 18 | Tamamlandı | Belediye çalışanlarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile teknoloji kabul ve kullanım düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | HASAN HÜSEYİN AKPINAR | TezMerkezi | 2019 | 
| 19 | Tamamlandı | 8.sınıf İngilizce öğretim programının TEOG sınavı sorularıyla uyumunun öğretmen görüşleri açısından incelenmesi | AYŞE VURAL | TezMerkezi | 2017 | 
| 20 | Tamamlandı | Birleştirilmiş sınıflarda görevli öğretmenlerin tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi Şanlıurfa il örneği | KURTULUŞ ŞEKERCİ | TezMerkezi | 2015 | 
| 21 | Tamamlandı | Ortaokullarda öğretmen ve öğrencilerin görüşlerine göre okul içi şiddetin nedenlerinin incelenmesi | AHMET MAYTİ | TezMerkezi | 2015 | 
| 22 | Tamamlandı | Ortaokul 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin okul tahripçiliğine ilişkin algılarının incelenmesi(Adıyaman ili örneği) | HABİP ORHAN | TezMerkezi | 2015 | 
| 23 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin duygusal zekâları ile iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi | YAMAN AMER | TezMerkezi | 2015 | 
| 24 | Devam Ediyor | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN MOTİVASYONLA İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ) | MAHMUT AKSOY | TezMerkezi | 2015 | 
| 1 | EĞitimde Nicel Araştırma Teknikleri 
 Nicel Araştırma teknikleri ile ilgili Prof.Dr. ALi Yıldırım tarafından verilen nicel araştırmada teknikleri adlı çalıştay 
 | 
|---|---|
| 2 | Scratch International Programming Trial 
 Scientix tarafından yürütülen Avrupa Birliği Projesinde Jüri Üyeliği 
 | 
| 3 | Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu 
 Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Sanat ve Meslek Eğitimi Kursları (GASMEK) dil öğretiminde çalışan eğitimcilere toplam 12 saatlik Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Eğitimi verilmiştir. 
 | 
| 4 | İkinci Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı 
 Çalıştay‟ın düzenlenmesinin amacı; ilköğretim birinci kademeye öğretmen yetiştiren lisans ve lisansüstü programların mevcut durumlarını ve bu programların sorunlarını tartışmak, bu çerçevede geleceğe yönelik öngörüler oluĢturmak, değerlendirme ve öne 
 | 
| 5 | Zaim Başaslanla Z den A ya 
 Kosovalı öğretmenlerin hizmetiçi eğitimi ile ilgili televizyon programı yapılmıştırhttps://www.youtube.com/watch?v=IH6uR7Pqy_U 
 | 
| 1 | EPODER Üye Bilimsel Kuruluş 2015 | 
|---|