GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Neutrosophic Algebraic Structures and Their Applications
Yayın Yeri: NSIA Publishing House
|
---|---|
2 |
NeutroAlgebra Theory Volume I
Yayın Yeri: The Educational Publisher Inc.
|
3 |
Okul, Aile ve Toplum İşbirliği Eylem için Elkitabınız
Yayın Yeri: pegemakademi
|
4 |
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI 2019
Yayın Yeri: EĞİTİM YÖNETİCİLERİ VE UZMANLARI DERNEĞİ YAYINLARI
|
5 |
Okul, Aile ve Toplum İşbirliği Eylem için Elkitabınız
Yayın Yeri: pegem akademi
|
6 |
Egitime Dönüş e kitap
Yayın Yeri: Eyuder Yayınları
|
7 |
Öğrenme için Denetim Performansa Dayalı Denetim ve Değerlendirme
Yayın Yeri: Nobel
|
8 |
Eğitim Yapıları ve Yönetimleri Açısından Çeşitli Ülkelere Bir Bakış
Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
1 |
The Collective Teacher Efficacy Behaviours Scale: A Validity and
Reliability Study
KAPAT SEYFETTİN, ŞAHİN SEVİLAY, KARA MEVLÜT
|
---|---|
2 |
The Road to Ecological University: A Metaphor Analysis from the
Perspectives of Academicians and External Stakeholders
ÖZKAN SUNA, ŞAHİN SEVİLAY
|
3 |
Ways to Evaluate Teachers' Professional Performance in the Context of
Performance Based Payment Policies
KURT SEMRA, ŞAHİN SEVİLAY
|
4 |
Exploring Student Perceptions and Experiences of Different Teaching and Learning Approaches in Architectural History Education:A Comparative Case Study
ÖZGÜLEŞ MUZAFFER,KALMAN MAHMUT,ÖZYURT MELİKE,ŞAHİN SEVİLAY
|
5 |
Hausdor Hausdorff Measur ff Measures on Gener es on Generalized Set V ed Set Valued Neutr alued Neutrosophic osophic
Quadruple Numbers and Decision Making Applications for
Adequacy of Online Education
ŞAHİN SEVİLAY, kargın Abdullah, yücel murat
|
6 |
Analysis of Manager and Teacher Opinions on the Management of School Risks in the
Framework of the Internal Control Risk Management Model
AK Ömer Faruk, ŞAHİN SEVİLAY
|
7 |
12- Türkçe öğreticileri ve okul yöneticilerinin Suriyeli öğrenciler için açılan
uyum sınıfı uygulamasına ilişkin görüşleri
kapat seyfettin, ŞAHİN SEVİLAY
|
8 |
Eğitim Kurumlarında Stratejik Risklerin Tespiti
AK Ömer Faruk, ŞAHİN SEVİLAY
|
9 |
Ekolojik Sistemler Kuramı Çerçevesinde Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışları*
Türkoğlu Selin, ŞAHİN SEVİLAY
|
10 |
Değişim Yönetimi Bağlamında Türk Eğitim Denetim Sistemindeki Değişimlere İlişkin Maarif Müfettişlerinin Görüşleri
ŞAHİN SEVİLAY,avan yasin
|
11 |
ÖĞRETMENLERİN VE YÖNETİCİLERİN PERSPEKTİFİNDEN OKULLARDAKİ ÖĞRETİMSEL DENETİM UYGULAMALARI
ŞAHİN SEVİLAY,Sümer Sebahattin
|
12 |
PROFESSIONAL LEARNING COMMUNITIES FOR TEACHERS: OPPORTUNITIES AND CHALLENGES
ŞAHİN SEVİLAY
|
13 |
Principal’xxs Supervisory Practices for Teacher Professional Development: Bureaucratic and Professional Perspectives
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
14 |
Akran Koçluğu ve Portfolyo Kullanımı: Etkili Öğretim Denetiminde İki Yöntem
AVAN Yasin,ŞAHİN SEVİLAY
|
15 |
Teachers’xx Self-Efficacy Perceptions in Terms of School Principal’xxs Instructional Leadership Behaviours
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,öztürk necati
|
16 |
TRAINING SCHOOL ADMINISTRATIVES AS MENTOR PRINCIPALS
AYDIN GÜNGÖR TUBA,ŞAHİN SEVİLAY
|
17 |
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Sürecinde Akran Öğretiminin Etkisi: Deneysel Bir Çalışma
KARA MEVLÜT,ŞAHİN SEVİLAY,KAPAT Seyfettin
|
18 |
OKUL RİSKLERİNİ DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
AK Ömer Faruk,ŞAHİN SEVİLAY
|
19 |
AUTONOMY IN THE WORKPLACE: A COMPARATIVE STUDY OF PUBLIC AND PRIVATE SCHOOLS
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
20 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK BECERİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMENLERİN METAFORİK ALGILARI
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZTÜRK NECATİ
|
21 |
Problems and Solution Propasals About Safety Transportation of Students
ŞAHİN SEVİLAY,Avan Yasin
|
22 |
MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MESLEKİ EĞİTİME BAKIŞ AÇILARI (Gaziantep Üniversitesi Örneği)
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
23 |
A New Approach to School Management: Determination of Student Related Risks According to the Internal Control
ŞAHİN SEVİLAY,AK Ömer Faruk
|
24 |
The Problems Experienced in the Integration Process of Syrian Students into the Turkish Education System
ŞAHİN SEVİLAY,SÜMER SABAHATTİN
|
25 |
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE ÖĞRETMEN LİDERLİĞİ: LİDER-ÜYE ETKİLEŞİMİNİN ARACILIK ROLÜ
ÖZTÜRK NECATİ,ŞAHİN SEVİLAY
|
26 |
THE İMPORTANCE OF KNOWLEDGE ABOUT THE PRESCHOOL CURRİCULUM İN TERMS OF PRESCHOOL ADMİNİSTRATORS İNSTRUCTİONAL LEADERSHİP PRACTİCES
ŞAHİN SEVİLAY,SEZER GÜLŞEN
|
27 |
İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
ŞAHİN SEVİLAY,BAĞRIYANIK HÜSEYİN
|
28 |
Mesleki ve teknik ortaöğretim okul yöneticilerine yönelik teknik liderlik becerileri ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
29 |
PROBLEMS CONFRONTED BY SYRIANTEACHERS WORKING AT TEMPORARYEDUCATION CENTERS TECs
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY,Işıklı Nurdan
|
30 |
A Research for Measuring Administrative Effectiveness
KARSLI MEHMET DURDU,ŞAHİN SEVİLAY
|
31 |
Yeni Bir Öğretmen Yetiştirme Yaklaşımı Olarak GöreveBaşlatma Programı
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
32 |
The Role of Leadership Skills of High School Principals in Their Knowledge Management Process Competencies
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
33 |
Öğrenen Örgüt Profili Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ŞAHİN SEVİLAY, ÇAKIR ÇİĞDEM, ÖZTÜRK NECATİ
|
34 |
Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerine Göre İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Karşı Kullanılan Öğretmen Stratejilerinin Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
ŞAHİN SEVİLAY,ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT
|
35 |
ADAY ÖĞRETMENLERE YÖNELİK MENTORLUK PROGRAMININ UYGULANMASINA İLİŞKİN EĞİTİMCİLERİN GÖRÜŞLERİ̇
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
36 |
LĠDERLĠK PERFORMANS ÖLÇEĞĠ GELĠġTĠRME:GEÇERLĠK VE GÜVENĠRLĠK ÇALIġMASI
ÇETİN BAYRAM,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
37 |
Okul Yöneticilerinin Gelişimsel Değerlendirilmesine Yönelik Okul YöneticilerininGörüşleri
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
38 |
Mediator Role of Organizational Justice in The Relationship Between Learning Organization and Organizational Commitment
ŞAHİN SEVİLAY
|
39 |
Examining Organizational Citizenship Behaviours OCBs ofTeacher Candidates at the Faculty of Education
ŞAHİN SEVİLAY
|
40 |
İlköğretim Kurumları Standartları İKS Etkililiği Üzerine
ŞAHİN SEVİLAY, ÇEPER ARIKAN BİLSEN
|
41 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KENDİ ÜNİVERSİTE VE İDEAL ÜNİVERSİTE ALGILARI
TURAL DERYA,ŞAHİN SEVİLAY
|
42 |
Türk Eğitim Sisteminde Teftişin Tarihsel Gelişimi ve Bu Gelişim İçerisindeki Sorunlar
Şahin Sevilay, Elçiçek Zakir, Tösten Rasim
|
43 |
Okul Müdürlerinin Bilgi Yönetimi Süreç Yeterliliklerinin Liderlik Becerilerinin İncelenmesi
ŞAHİN SEVİLAY, BALKAR BETÜL
|
44 |
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme Modellerinin Etkililiğine İlişkin Görüşleri Üzerine Nitel Bir Çalışm Gaziantep Üniversitesi Örneği
ŞAHİN SEVİLAY, TURAN ESEN, TOPRAK NUR
|
45 |
The Opinions of Secondary School Teachers on Teacher Performance Appraisal Model and Implementations
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
46 |
İlköğretim Okullarında 1 5 Sınıflarda Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Oluşturulan Eğitim Programlarının Uygulanmasında Öğretmenlerin Karşılaştığı Sorunlar
Demir Sevinç,ŞAHİN SEVİLAY
|
47 |
The Effects And Uses Of Educational Technology In Learning And Teaching
ŞAHİN SEVİLAY,Turan Esen
|
48 |
İlköğretim Okul Yöneticilerinin Stratejik Planlamaya İlişkin Görüşleri Üzerine Nitel Bir Çalışma Gaziantep İli Örneği
ŞAHİN SEVİLAY, ASLAN NEBİHE
|
49 |
Driving Key for Effective Learning Motivation
ŞAHİN SEVİLAY
|
50 |
Türk Dili ve Edebiyatı Öğrencilerinin Tezsiz Yüksek Lisans Programına İlişkin Görüşleri
ŞAHİN SEVİLAY,BALKAR BETÜL
|
51 |
İlköğretim Okullarında Uygulanan Öğretmen Teftiş Formlarının Yeterliliğinin Değerlendirilmesi Gaziantep
ŞAHİN SEVİLAY
|
52 |
Türkiye’xxde Özel Yükseköğretim.
Yaşar Belma,ŞAHİN SEVİLAY
|
53 |
İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN KÜLTÜREL LİDERLİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN ALGILARI
ŞAHİN SEVİLAY,BÜYÜKELBAŞI ÖZLEM,GEDİKOĞLU TOKAY
|
54 |
Shared Decison Making Process And its Effects On Learning And Teaching Enviroment
ŞAHİN SEVİLAY, ADA SEFER
|
1 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK STİLLERİNİN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSELBAĞLILIĞINA ETKİSİ: BİR META ANALİZ ÇALIŞMASI
ŞAHİN SEVİLAY,Gürkan Emre
|
---|---|
2 |
Nitelikli Kapsayıcı Erken Çocukluk Eğitimine Dair Okul Müdürlerinin Görüşleri
ŞAHİN SEVİLAY,İlçin Mehmet
|
3 |
Okul Yöneticileinin Eleştirel Pedagoji Algılarını Okulun İşlevleri Boyutu İle Anlama ve Okuldaki Uygulamalar Üzerine Bir Araştırma Durumu
ŞAHİN SEVİLAY,Kısaoğlu Merve
|
4 |
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL MUHALEFETİ NASIL ANLAMLANDIRDIKLARI VE NEDENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE,Kısaoğlu Merve
|
5 |
ETİK DIŞI DAVRANIŞLAR: ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İÇİN NE ANLAM İFADE EDER?
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
6 |
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDE ADAY ÖĞRETMENLERİN DANIŞMANLARINDAN DESTEK İHTİYAÇLARI
ÖZTÜRK NECATİ,ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
7 |
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİ (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
8 |
ÖĞRETMENLERİN ETİK ALGILARI: KENDİ VE DİĞERLERİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZTÜRK NECATİ
|
9 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN MESLEKİ UYGULAMALARINDA ETİK KODLAR
ŞAHİN SEVİLAY,öztürk necati,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
10 |
OKUL SERVİS ARAÇLARININ DENETİMİ, SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
ŞAHİN SEVİLAY,AVAN YASİN
|
11 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL BECERİLERİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILAR
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZTÜRK NECATİ,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
12 |
Öğretmenlerin Yaşam Çatışması Durumunun Mesleğe Yönelik Bağlılıklarına Etkisi
BAĞRIYANIK HÜSEYİN,ŞAHİN SEVİLAY
|
13 |
Öğrencilerle İlgili Okulda Meydana Gelebilecek Riskler
ŞAHİN SEVİLAY,AK Ömer Faruk
|
14 |
İLKOKUL VE ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖZYETERLİK ALGILARI
ÖZDEMİR GÖKÇE,BAĞRIYANIK HÜSEYİN,ŞAHİN SEVİLAY
|
15 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK DAVRANIŞLARININ ÖĞRETMENLERİN ÖZYETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTÜRK NECATİ,ŞAHİN SEVİLAY
|
16 |
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK BOYUTUNDA YÖNETİCİLERİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİĞİ
ŞAHİN SEVİLAY,BAĞRIYANIK HÜSEYİN
|
17 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN İLİŞKİSEL LİDERLİK BECERİLERİNİN ÖĞRETMEN LİDERLİĞİNE ETKİSİ
ÖZTÜRK NECATİ,ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
18 |
İlkokul ve Ortaokullarda Lider Üye Etkileşiminin İşle Bütünleşmeye Etkisi
ÖZDEMİR GÖKÇE,öztürk necati,ŞAHİN SEVİLAY
|
19 |
İlkokul ve Ortaokullarda Örgüt Kültürü ve Etki Taktiklerinin Öğretmen Liderliğine Etkisi
Öztürk Necati,ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
20 |
VII Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu
sezer Gülşen,ŞAHİN SEVİLAY
|
21 |
Problems confronted by Syrian teachers working at temporary education centers TECs Geçici eğitim merkezlerinde GEM görev yapan Suriyeli öğretmenlerin karşılaştıkları sorunlar
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY,Işıklı Nurdan
|
22 |
Okul Müdürlerinin Mentor Müdür Olarak Yetiştirilmesine Yönelik Deneysel Bir Çalışma
Aydın Tuba,ŞAHİN SEVİLAY
|
23 |
Öğretmenlerin Göreve Başlatılma Sürecinde Uygulanabilecek Destek Sistemleri
Fulya Abacı,ŞAHİN SEVİLAY
|
24 |
İlköğretim Okullarında Örgüt Kültürü ve Öğretmen Liderliğinde Lider Üye Etkileşimi
Necati Öztürk,ŞAHİN SEVİLAY
|
25 |
Mesleki ve Teknik eğitim Okulları Yöneticilerinin Teknik Liderlik Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitim Programı Program Geliştirme Süreçleri Bağlamında
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
26 |
İlkokul Öğretmenlerinin Okul Müdürünün Öğretimsel Denetimi ile ilgili Görüşleri
öztürk necati,AYDIN HALİSOĞLU TUĞBA,ŞAHİN SEVİLAY
|
27 |
Okul Yöneticilerinin Öğretim Sürecinin Denetlenmesine Yönelik Eğitim Modeli
ŞAHİN SEVİLAT, ÖZDEMİR GÖKÇE
|
28 |
İlkokul ve Ortaokullarda Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Değişim Yönetimi ve Örgütsel Yenileşmeye İlişkin Algıları
ŞAHİN SEVİLAY, SEVER ZAFER, ÇAKIR ÇİĞDEM
|
29 |
MEB Kariyer Basamakları Yükselme Sistemi Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ŞAHİN SEVİLAY, KAZOĞLU İSMAİL
|
30 |
Okul Yöneticilerinin Gelişimsel Değerlendirilmesine Yönelik Okul Yöneticilerinin Bakış Açıları
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
31 |
Okul Yöneticilerinin Algılarına Göre Taşımalı Eğitimdeki Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ŞAHİN SEVİLAY, BOZBAYINDIR FATİH, SEVER ZAFER
|
32 |
Yeni Bir Öğretmen Yetiştirme Yaklaşımı Olarak Göreve Başlatma Programı
BALKAR BETÜL, ŞAHİN SEVİLAY
|
33 |
Yönetimde Yenileşme Okul Yöneticilerinin Bir Problem Çözme Süreci Olarak Değişimi Yönetmede Sergiledikleri Değişim Ajanlığı Rolleri
ŞAHİN SEVİLAY, ÇAKIR ÇİĞDEM, GÜNEŞ İBRAHİM
|
34 |
Doktora ve Yüksek Lisans Öğrencilerinin Etik Prensipleri Algılama Düzeyleri
ŞAHİN SEVİLAY, SEFER ZAFER, ÖZTÜRK NECATİ
|
35 |
İlköğretim Okul Öğretmenlerinin Performanslarının Okul Müdürleri Tarafından Değerlendirilmesi
ŞAHİN SEVİLAY, YILMAZ ZEYNEP
|
36 |
Okul Müdürlerinin Denetici Olarak Yetiştirilmesine İlişkin Yeni Bir Yaklaşım Öğrenme İçin Denetim Uygulaması
BALKAR BETÜL, ŞAHİN SEVİLAY
|
37 |
Üniversite Öğrencilerinin Üniversite Seçme Nedenleri ve Üniversitelere Yükledikleri Roller
ŞAHİN SEVİLAY, BALKAR BETÜL
|
38 |
Üniversite Öğrencilerinin Üniversite Yapısı Ve Desteğin İlişkin Görüşleri Gaziantep Üniversitesi Örneği
ŞAHİN SEVİLAY, BALKAR BETÜL
|
39 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okul Gelişim Planı ve Okul Politikası Oluşturulmasına İlişkin Görüşleri
ŞAHİN SEVİLAY,BALKAR BETÜL
|
40 |
İlköğretim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin Okul Ortamında Kullandıkları Sosyalizasyon Mekanizmaları Ve Örgütsel Bağlılıklar İle İlişkisi
ŞAHİN SEVİLAY, BALKAR BETÜL
|
41 |
İlköğretim Okul Müdürlerinin Yönetsel Yeterliliklerinin Liderlik Standartları Performans Basamağına Uygunluğunun İncelenmesi Adıyaman İli Örneği
ŞAHİN SEVİLAY, KARADAĞ NAZİFE
|
42 |
İlköğretim Okullarında 1 5 Sınıflarda Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Oluşturulan Eğitim Programlarının Uygulanmasında Öğretmenlerin Karşılaştığı Sorunlar
ŞAHİN SEVİLAY, DEMİR SEVİNÇ
|
43 |
Lisansüstü Programlara Başvuran Adayların Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
BAYSAL Z NURDAN, ADA SEFER, ŞAHİN SEVİLAY
|
1 |
Teacher Induction and Mentoring Programme Finlandiya Çalışma Ziyareti İpekyolu Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programı 2013
Teacher Induction and Mentoring Programme
|
---|---|
2 |
Yaşam Evi
|
3 |
Psycho-social Rehabilitation of Refugee Syrian Women
|
4 |
TC Başbakanlık AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Hayatboyu Öğrenme Programı
Innovative Approaches In Teachers
|
5 |
ELLERİMLE GÖRÜYORUM
|
6 |
Timeline Travel: An Alternative Tool for Architectural History Learning and Teaching
|
7 |
KIZ VE ERKEK ÇOCUKLARI İÇİN EŞİTLİK: ÇOCUK EVLİLİKLERİYLE MÜCADELE
|
8 |
Eğitim Ortamlarında Şiddet ve Saldırganlık Kaynaklı Uyum Problemlerinin Önlenmesi Projesi
Eğitim Ortamlarında Şiddet ve Saldırganlık Kaynaklı Uyum Problemlerinin Önlenmesi
|
9 |
Yükselen Gaziantep Gaziantep İlinde ÖSS Başarısını Yükseltme projesi
Yükselen Gaziantep Gaziantep İlinde ÖSS Başarısını Yükseltme
|
1 |
Öğrenme için Denetim Performansa Dayalı Denetim ve Değerlendirme
Yazar Adı: ŞAHİN SEVİLAY,BALKAR BETÜL
, Yayın Yeri: Nobel
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | DENETİM TEKNİKLERİ | Türkçe | 1 |
2 | 2016-2017 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 1 |
3 | 2016-2017 | ÖĞRETİMSEL DENETİM | Türkçe | 1 |
4 | 2012-2013 | Denetim Teknikleri | Türkçe | 3 |
5 | 2013-2014 | Eğitim Yönetiminde Çağdaş Gelişmeler | Türkçe | 3 |
6 | 2013-2014 | Eğitimde Etik | Türkçe | 3 |
7 | 2013-2014 | Öğretimsel Denetim | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | EĞİTİM DENETİMİ | Türkçe | 1 |
2 | 2014-2015 | ÖRGÜTSEL İLETİŞİM | Türkçe | 1 |
3 | 2014-2015 | Eğitimde Değişim Yönetimi | Türkçe | 1 |
4 | 2015-2016 | Eğitimde Değişim Yönetimi | Türkçe | 1 |
5 | 2015-2016 | EĞİTİM DENETİMİ | Türkçe | 1 |
6 | 2016-2017 | Eğitimde Değişim Yönetimi | Türkçe | 1 |
7 | 2016-2017 | EĞİTİM DENETİMİ | Türkçe | 1 |
8 | 2013-2014 | eğitim denetimi | Türkçe | 3 |
9 | 2012-2013 | Örgütsel İletişim | Türkçe | 3 |
10 | 2012-2013 | Örgütsel Davranış | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Eğitim bilimlerine Giriş | Türkçe | 1 |
2 | 2014-2015 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 1 |
3 | 2015-2016 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 1 |
4 | 2015-2016 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 1 |
5 | 2015-2016 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 1 |
6 | 2016-2017 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 1 |
7 | 2016-2017 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 1 |
8 | 2013-2014 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 2 |
9 | 2013-2014 | Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Mesleki öğrenme topluluğunun ilkokul öğretmenlerinin mesleki gelişimine ve öğrencilerin başarısına etkisini incelemeye yönelik bir uygulama | MEHMET SELMAN KAYAN | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Öğretmen performansını geliştirmede ekonomik politika araçlarının kullanılmasına yönelik bir uygulama önerisi | SEMRA AKSOY | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Gaziantep iline özgü ekolojik bir üniversite önerisi | SUNA UTAR ÖZKAN | TezMerkezi | 2022 |
4 | Tamamlandı | Öğretimsel denetimde akran koçluğu ve portfolyo uygulaması yoluyla öğretmenlerin sınıf ortamında geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması | YASİN AVAN | TezMerkezi | 2021 |
5 | Tamamlandı | Okullarda risk analizinin iç kontrol modeli çerçevesinde incelenmesi | ÖMER FARUK AK | TezMerkezi | 2020 |
6 | Tamamlandı | Öğretmenlerin okul yöneticilerine yönelik öğretimsel liderlik algıları çerçevesinde örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm | HÜSEYİN BAĞRIYANIK | TezMerkezi | 2017 |
7 | Tamamlandı | Mesleki ve teknik ortaöğretim okulları yöneticilerinin teknik liderlik becerilerinin belirlenmesi ve geliştirilmesi | GÖKÇE ÖZDEMİR | TezMerkezi | 2015 |
8 | Tamamlandı | Okul müdürlerinin mentor müdür olarak yetiştirilmesine yönelik deneysel bir çalışma | TUBA AYDIN | TezMerkezi | 2015 |
9 | Tamamlandı | Eğitim örgütlerinde örgüt kültürü ve öğretmen liderliği: Lider-üye etkileşiminin aracılık rolü | NECATİ ÖZTÜRK | TezMerkezi | 2015 |
10 | Tamamlandı | Ortaöğretim okulu müdürlerinin liderlik becerilerinin bilgi yönetimi süreç yeterliklerindeki rolü | BETÜL BALKAR | TezMerkezi | 2012 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Eğitimde çok kültürlü öğretmen yeterlikleri | AHMET İLHAN BAŞAR | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Eleştirel düşünme çerçevesinde okul yöneticilerinin yönetim becerileri | MERVE KISAOĞLU | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Ekolojik sistemler kuramı çerçevesinde okul müdürlerinin öğretimsel liderlik davranışları | SELİN TÜRKOĞLU | TezMerkezi | 2022 |
4 | Tamamlandı | Öğretimin denetimi aracılığıyla sınıf içi kapsayıcı eğitim uygulamalarının etkililiğini arttırma | MEHMET İLÇİN | TezMerkezi | 2022 |
5 | Tamamlandı | Öğretmenlerin kolektif yeterlik davranışlarının örgüt kültürüne etkisinin incelenmesi | SEYFETTİN KAPAT | TezMerkezi | 2022 |
6 | Tamamlandı | Takım çalışması bağlamında il millî eğitim müdürlükleri araştırma ve geliştirme (Arge) birimi çalışanlarının işe tutkunlukları ve bireysel iş performansları | İSMAİL ERDOĞAN | TezMerkezi | 2022 |
7 | Tamamlandı | MEB ilkokul ve ortaokul eğitim kurumlarına atanan aday öğretmenlere uygulanan mentorluk süreci | AHMET PALA | TezMerkezi | 2017 |
8 | Tamamlandı | Okul öncesi eğitim kurumu yöneticilerinin öğretimsel liderlik uygulamalarında okul öncesi eğitim programı bilgisinin önemi | GÜLŞEN SEZER | TezMerkezi | 2017 |
9 | Tamamlandı | Velilerin görüşleri doğrultusunda öğretmen kavramı (Metaforik bir çalışma) | ALİ SAYIN | TezMerkezi | 2017 |
10 | Tamamlandı | Öğretmen özerkliğinin, öğrenen özerkliğini desteklemeye olan etkisinin incelenmesi | RECEP ATAŞBAŞ | TezMerkezi | 2017 |
11 | Tamamlandı | Öğretmenlerin göreve başlatılma sürecinde uygulanabilecek destek sistemleri | FULYA ABACI BABAOĞLU | TezMerkezi | 2015 |
12 | Tamamlandı | MEB öğretmen kariyer basamakları yükselme sisteminin yeniden yapılanmasına yönelik nitel bir araştırma | İSMAİL KAZOĞLU | TezMerkezi | 2014 |
13 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin iletişim becerileri ile akademik öz yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | NAZLI ŞAH | TezMerkezi | 2013 |
14 | Tamamlandı | İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin özyeterliklerinin müdürlerinin yönetim becerileri çerçevesinde incelenmesi: Gaziantep ili örneği | HATİCE SÖYLEMEZ | TezMerkezi | 2012 |
15 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin üniversite ve ideal üniversite algıları | DERYA TURAL | TezMerkezi | 2011 |
16 | Tamamlandı | Türkiye ve Avrupa Birliği ülkelerinde okul yöneticilerinin yetiştirilme programları ve atanmaları | SONAY ÖZBERK | TezMerkezi | 2010 |
17 | Tamamlandı | İlköğretim okullarında 1?5. sınıflarda yapılandırmacılık yaklaşımına göre oluşturulan eğitim programlarının uygulanmasında öğretmen ve yöneticilerin karşılaştığı sorunlar | SEVİNÇ DEMİR | TezMerkezi | 2009 |
18 | Tamamlandı | İlköğretim okulu müdürlerinin iletişim becerileri ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki | ÇİĞDEM ÇELİK | TezMerkezi | 2007 |
1 |
EYUDER
Üye Bilimsel Kuruluş 2013 |
---|---|
2 |
EYFOR
Üye Bilimsel Kuruluş 2013 |
3 |
Girişimci Kadınları Destekleme Derneği
Üye 2009 |