
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
					
1 | 
					EDUCATIONAL
AND SCIENCE OCCURRED IN
TURKEY BETWEEN THE YEARS OF
1980 - 2000
						 
Bölüm Adı: A NEWSPAPER’S VIEW ON EDUCATIONAL PROBLEMS BETWEEN 1980-2000 IN TURKEY: EXAMPLE OF MILLIYET NEWSPAPER  | 
				
|---|---|
2 | 
					İletişim Okumaları
						 
Bölüm Adı: BİR İLETİŞİM ARACI OLARAK DİL VE SÖYLEMÇÖZÜMLEMESİ: KAVRAM, YÖNTEM VE ÖRNEKLER  | 
				
1 | 
					THE EFFECT OF ONE CYCLE AND TWO CYCLE PEER ASSESSMENT ON THE
WRITING SKILLS OF UNIVERSITY STUDENTS
						 
 TUĞLU YILDIRIM, GÜR TAHİR, COŞKUN İBRAHİM 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					The Effect of Verbatim and Generative Notes Taken by Hand
and Keyboard at University Level on Success and Persistence
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
3 | 
					TURKISH LANGUAGE AND ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PARTICIPATION
AND PERSPECTIVES IN SCIENTIFIC RESEARCH: A CRITICAL DISCOURSE ANALYSIS
						 
 GÜR TAHİR, COŞKUN İBRAHİM 
   | 
				
4 | 
					Disiplinlerarası Bir øçerik Analizi  Türkçe ve Tarih Derslerinde Uygulanan Münazara Tekni inin Ö renci Görüúlerine Yansıması
						 
 GÜR TAHİR,YILDIRIM SEFA 
   | 
				
5 | 
					Akran Koçluğu Tekniğinin Üniversite Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
6 | 
					Bağlam Temelli Öğretimin İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerine Kelime Öğretiminde Kullanılması
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
7 | 
					HAFİF DÜZEY ZİHİN ENGELLİ BİREYLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYİNİN BELİRLENMESİVE YORUMLANMASI AMACIYLA METİN SONRASI ÇİZİLEN RESİMLERİN İNCELENMESİ
						 
 Coşkun İbrahim, Gür Tahir, Aykutlu Hülya 
   | 
				
8 | 
					Öğretmen Adaylarının Okuma ve Boş Zaman Değerlendirme Alışkanlıkları
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
9 | 
					A Discourse Analysis  Professional Identity Development Of Language Teacher Candidates
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
10 | 
					The impact of note taking while listening on listening comprehension in a higher education context
						 
 GÜR TAHİR,DİLCİ TÜNCAY,COŞKUN İBRAHİM,DELİCAN BURAK 
   | 
				
11 | 
					Geleneksel yaklaşımdan yapılandırmacı yaklaşıma geçişte öğretmen adaylarının görüş ve değerlendirlemeleri bir söylem analizi
						 
 GÜR TAHİR,DİLCİ TÜNCAY,ARSEVEN AYLA 
   | 
				
12 | 
					Basic and developmental characteristics of teachers  professional identity
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
13 | 
					Pre Service Turkish Language and Primary School Teachers Perceptions of Constructivism by Analyzing Their Concepts
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
14 | 
					Postmodern Bir Araştırma Yöntemi Olarak Söylem Çözümlemesi
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
15 | 
					İLKOKUL 2  3 ve 4  SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARIBÜTÜNCESİNİN KELİME HAZİNESİNİ GELİŞTİRME EĞİTİMİAÇISINDAN İNCELENMESİ
						 
 GÜR TAHİR,COŞKUN İBRAHİM,SAĞLAM FERHAT 
   | 
				
16 | 
					A Discourse Analysis of Preservice Teachers  Beliefs about Globalization
						 
 GÜR Tahir, YILDIRIM Sefa, DİLCİ Tuncay 
   | 
				
17 | 
					Söylem Çözümlemesi Bağlamında Öğretmen Adaylarının ÖğretmeninToplumdaki Rollerine İlişkin Metafor Algıları
						 
 GÜR Tahir, DİLCİ Tuncay, COSKUN İbrahim 
   | 
				
18 | 
					4  Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersine Yönelik Tutumlarına Bazı Değişkenlerin Etkileri
						 
 GÜR Tahir, DİLCİ Tuncay, ŞENER Hasan, YILDIRIM tutku 
   | 
				
19 | 
					Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Profesyonel Kimliklerinin Söylem Çözümlemesi Yöntemiyle Belirlenmesi
						 
 DİLCİ  Tuncay, GÜR Tahir 
   | 
				
20 | 
					THE REFLECTION OF FAMILY LIFE ON CHILDREN DRAWINGS
						 
 GÜR TAHİR, DİLCİ TUNCAY 
   | 
				
21 | 
					THE VIEWS OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS ABOUT THEAPPLICATION PROCESS OF SCIENCE AND TECHNOLOGY LESSONIN FOURTH AND FIFTH GRADES IN THE PERSPECTIVE OFCURRENT PRIMARY SCHOOL PROGRAMME
						 
 KOKSAL Onur, DİLCİ Tuncay, GÜR Tahir 
   | 
				
22 | 
					TEKERLEMELERİN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜRECİNDEKULLANIMINA YÖNELİK İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİNGÖRÜŞLERİ SİVAS İLİ ÖRNEĞİ
						 
 DİLCİ Tuncay, GÜR Tahir 
   | 
				
1 | 
					Turkish Language Teachers  Attitudes Towards Using Technology In Education
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					DETERMINATOON OF COGNITIVE PERCEPTIONS OF SOCIAL STUDIES TEACHERCANDIDATES FOR THE CONCEPT OF DEMOCRACY BY USING WORD ASSOCIATION TEST
						 
 AKMAN ÖZKAN,GÜR TAHİR 
   | 
				
3 | 
					control and evaluation difficulties of foreign students in Turkey: From the perspective of Turkish teachers
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
4 | 
					Chenges in educational system and social perception
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
5 | 
					education system and parent expectations
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
6 | 
					Yazılı basın ve eğitim poltikası
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
7 | 
					Examining The Different Variables Of Self Efficacy Beliefs Of Turkish Language Teachers Related To Usage Of Computer And Technology
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
8 | 
					Functions And General Issues Of Turkish Language Teachers  Department Meetings
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
9 | 
					Osmanlıca Tartışmalarında Duruş  Bir Söylem Analizi
						 
 GÜR TAHİR,YILDIRIM SEFA,ÇERÇİ ARİF 
   | 
				
10 | 
					Bir  Nicel  İçerik  Analizi   Osmanlıca  Tartışmaları
						 
 GÜR TAHİR,YILDIRIM SEFA,ÇAY MUSTAFA MURAT 
   | 
				
11 | 
					THE EFFECTS OF DEBATE TECHNIQUE ON PRESERVICE TEACHERS  PUBLIC SPEAKING ANXIETY
						 
 GÜR TAHİR,ÇİFÇİ TANER,AYDOĞDU ÖZKAN 
   | 
				
12 | 
					LANGUAGE BASED TECHNIQUES IN SOCIAL RESEARCH
						 
 GÜR TAHİR,YILDIRIM SEFA,DAĞI FAHRİ,ÇERÇİ ARİF 
   | 
				
13 | 
					The Views Of Primary School Teachers About The Application Period Of The Science And Technology Lesson For Fourth And Fifth Grades İn The Perpective Of Primary School Programme
						 
 Köksal Onur, Dilci Tuncay, Gür Tahir 
   | 
				
14 | 
					İlkokul Öğrencilerinde İstenmeyen Davranışların Çözümüne Yönelik Öğretmen Görüşleri
						 
 Ayla Arseven, Dilci Tuncay, Polat Tugba, Gür Tahir 
   | 
				
15 | 
					Sınıf Öğretmenlerinin Yaratıcılık Kavramına İlişkin Görüşleri
						 
 Dilci Tuncay, Gür Tahir 
   | 
				
16 | 
					How National and Global Values are Negotiated in Turkish Textbooks  A Discourse Analysis
						 
 Gür Tahir, Dilci Tuncay, Yıldırım Sefa 
   | 
				
17 | 
					Stance Taking  in Turkish Discourses
						 
 GÜR TAHİR 
   | 
				
1 | 
					Educational Social Health and Political Developments in Turkey Between 2000-2020
						 
       Yazar Adı: AKMAN ÖZKAN, GÜR TAHİR, ATASOY FAYSAL OKAN 
 , Yayın Yeri: ISRES 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					EDUCATIONAL
AND SCIENCE OCCURRED IN
TURKEY BETWEEN THE YEARS OF
1980 - 2000
						 
       Yazar Adı: AKMAN ÖZKAN, GÜR TAHİR 
 , Yayın Yeri: İksad 
  | 
				
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2013-2014 | Araştırma Teknikleri-Nitel I | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2012-2013 | Araştırma Teknikleri-Nitel I | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2013-2014 | Araştırma Teknikleri- Nitel II | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2012-2013 | Araştırma Teknikleri- Nitel II | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2011-2012 | Proğram geliştirme | Türkçe | 2 | 
| 2 | 2012-2013 | Program Geliştirme | Türkçe | 2 | 
| 3 | 2013-2014 | Program Geliştirme | Türkçe | 2 | 
| 4 | 2014-2015 | Program Geliştirme | Türkçe | 2 | 
| 5 | 2011-2012 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2014-2015 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2010-2011 | Türk dili I Yazılı Anlatım | Türkçe | 2 | 
| 8 | 2012-2013 | Türk dili I Yazılı Anlatım | Türkçe | 2 | 
| 9 | 2011-2012 | Türk dili I Yazılı Anlatım | Türkçe | 2 | 
| 10 | 2012-2013 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 | 
| 11 | 2013-2014 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 | 
| 12 | 2013-2014 | Türk Dili: Sözlü Anlatım | Türkçe | 2 | 
| 13 | 2012-2013 | Türk Dili: Sözlü Anlatım | Türkçe | 2 | 
| 14 | 2013-2014 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 15 | 2012-2013 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 16 | 2013-2014 | İlkokuma Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 17 | 2012-2013 | İlkokuma Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 18 | 2013-2014 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Akran değerlendirme uygulamalarının üniversite öğrencilerinin yazma becerisine ve yazma tutumuna etkisi | SÜMEYYE ÖZER | TezMerkezi | 2024 |